Скубенко Т.М.

12.11.2018

Зарубіжна література

11 клас

  1. Прочитати новелу Томаса Манна «Маріо і чарівник»
  2. Відстежити алегоричність і паралелізм у творі.
  3. Скласти усний роздум на тему: «Чи може особистість зберегти власне «Я» у тоталітарному середовищі»

5-А, 5-Б, 5-В

  1. Прочитати казку О. Уайльда «Хлопчик-зірка».
  2. Робити усну характеристику хлопчика.
  3. Скласти 2 сенкани (письмово): хлопчик на початку твору і хлопчик у кінці твору.

Російська мова

7-Б клас

  1. Повторить пройденный материал по темам: «Общие сведения о языке» и «Глагол»
  2. Приготовиться к написанию контрольной работы

 

13.11.2018

Зарубіжна література
6-А, 6-Б
1. Прочитати роман «П’ятнадцятирічний капітан»
2. Зробити ілюстрацію до твору
3. Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=Ja4cZ9V3NPs
7-А, 7-Б
1. Прочитати повість Василя Бикова «Альпійська балада».
2. Відстежити особливості сюжету і композиції твору.
3. Зробити характеристику образів Івана Терешка і Джулії (у вигляді гронувань).
4. Переглянути фільм «Альпійська балада» https://www.youtube.com/watch?v=npthN-ktYSs
14.11.2018
Зарубіжна література
5-В
1. Як змінюється образ головного героя упродовж казки О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
2. Як ви можете пояснити назву казки?
3. Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=TTznZ8mv_cY https://www.youtube.com/watch?v=JCd_cMS-Zi8
4. Порівняти казку О.Уайльда і фільм.
5. Виписати у зошит пояснення вислову «мій зоряний час».
7-А, 7-Б
За повістю В.Бикова «Альпійська балада»
1. Протиставлення сили дружби й кохання світу насильства.
2. Культура проти війни (твори живопису, музики, кіно, у яких викривається війна).
3. Гуманістичний зміст повісті.
4. Символічність назви твору, риси жанру балади в ньому.
Прочитати повість Михайла Шолохова «Доля людини»11 клас
1. Підготуватись до контрольної роботи за темами: «Дж. Джойс. Т.Манн»
2. Законспектувати біографію Михайла Опанасовича Булгакова, Булгаков і Київ.
3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=uNOQh65tZj8

 

15.11.2018

Зарубіжна література
5-А, 5-Б
1. Як змінюється образ головного героя упродовж казки О.Уайльда «Хлопчик-зірка»?
2. Як ви можете пояснити назву казки?
3. Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=TTznZ8mv_cY https://www.youtube.com/watch?v=JCd_cMS-Zi8
4. Порівняти казку О.Уайльда і фільм.
5. Виписати у зошит пояснення вислову «мій зоряний час».
6-А, 6-Б
1. Характеристика образу Діка Сенда, моральні якості героя, його мужність і людяність (письмово)
2. Проблема рабства в романі.
16.11.2018
 Зарубіжна література
10 клас
1. Прочитати: Ернст Теодор Амадей Гофман «Крихітка Цахес на прізвисько Цинобер».
2. Законспектувати біографію письменника.
3. Уміти пояснювати поняття "філістер" та "ентузіаст".
11 клас
1. Прочитати роман «Майстер і Маргарита». Особливості композиції твору.

Російська мова
7-Б клас
1. Причастие как особая форма глагола.
2. Причастный оборот.
3. Знаки препинания при причастном обороте.
Роздрукувати сторінку