Скубенко Т.М.

 03.02.2020
Зарубіжна література
5-А і 5-В клас
Тема. Том Сойєр і Гекльберрі Фінн. ТЛ. Портрет. Порівняльна характеристика Тома та Гека.
1. Дочитати повість Марка Трена «Пригоди Тома Сойєра»
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=4Av5DQIBhEY
3. Пригадайте. Портрет у літературному творі - опис або створення враження від зовнішності персонажа, передусім обличчя, статури, одягу, манери поведінки. Опис зовнішності допомагає зрозуміти внутрішній світ персонажа, авторське ставлення до нього або ставлення інших персонажів.
4. Запам’ятайте
Складники (частини, вузли) сюжету:
Експозиція – знайомство з героями, обставинами їхнього життя, часом і місцем, де відбуваються події.
Зав'язка - початок дії, ключовий момент розгортання подій, різкий поворот у їх перебігу.
Розвиток дії – подальше розгортання подій твору. Це найбільша за обсягом частина твору, коли розкриваються характери персонажів, відбуваються основні зіткнення між ними.
Кульмінація – найвищий момент напруження в розвитку дії. У великих творах може бути декілька кульмінаційних моментів.
Розв'язка – події, що завершують твір.
У літературному творі може бути одна або декілька сюжетних ліній.
5. Порівняйте цих персонажів за планом, створивши розповіді (письмово)
1. Сім’я, до якої належить герой.
2. Матеріальний достаток.
3. Ставлення до освіти, до виховання.
4. Риси характеру Тома і Гека.
5. Ставлення до них інших персонажів.
6. Їхнє ставлення один до одного.
7. Роль дружби в їхньому житті.
6. Виконайте завдання та відразу ж отримайте оцінку. https://docs.google.com/forms/d/1Knqm3pzV9YVjk1dHKbTvob4b_dW598LSUFd6IvyyD8A/edit
6 клас
Тема уроку. Джек Лондон. «Жага до життя». Проблеми життя і смерті, дружби й зрадництва у творі
1. Читати за підручником ст. 140-152.
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/results?search_query=джек+Лондон
3. Відповідати на запитання підручника ст.152-153
4. Опрацювати матеріали. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zaga-do-zitta-dzeka-londona-22216.html та https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zarubizhno-literaturi-dlya-6-klasu-na-temu-zobrazhennya-lyudskogo-harakteru-v-ekstremalniy-situaci-za-opovidannyam-dzheka-londona-lyubov-do-zhittya-4099.html

 

Російська мова

5-А клас

Тема.  Окличні речення. Знаходження та використання засобів зв'язку речень у тексті. запропонованих речень.

  1. Выучить правила на стр. 71 и 78.
  2. Прочитать вслух тексты упражнений 1 (стр. 74-76), 4 (стр.79), 1 (стр. 80), 3 (стр. 81)
  3. Письменно упражнение 9 (стр.77)
  4. Просмотрите видео https://www.youtube.com/watch?v=E25uGtfvW6A

https://www.youtube.com/watch?v=EafoCeaCdLM

 

04.02.2020

Зарубіжна література

 11-Б клас

Тема. Віхи життя й творчості Пауля Целана (1920-1970). «Фуга смерті» - один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця

Прийом протиставлення. Провітні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі

  1. Пройти тестування і зберегти фотозвіт

https://naurok.com.ua/test/start/29246

  1. Ознайомитись з життям та творчістю П. Целана (за підручником + https://www.youtube.com/watch?v=qSVDutcj2gM&list=PLeP3CXLPuwOoTd1Yp3gBVbfht08Ao2TkT)
  2. Переглянути експрес-урок https://www.youtube.com/watch?v=zcugbo2Pqqk
  3. Прочитати за підручником ст. 152-161
  4. Прочитайте та виконати завдання

6. https://www.youtube.com/watch?v=okIcslNQgoA

7. https://www.youtube.com/watch?v=0wxjuuv9rXI

8. Аналізувати вірш «Фуга смерті» (усно)

 

8 клас

Тема. Трагедія «Ромео і Джульєтта». Історія створення. Конфлікт справжнього почуття і забобонів. Оспівування чистого пристрасного кохання Ромео і Джульєтти, вплив кохання на людську особистість (зміни в характерах головних героїв, їхня еволюція). Проблема життя і смерті.

  1. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?time_continue=28&v=dAiuDAfGLM4&feature=emb_logo&fbclid=IwAR1qTRdINfG5A0cx2xd3eA_-GxC5jtO1yuthnOUUkZksoTgPlLwCva9k3-c

  1. Прочитати трагедію «Ромео і Джульєтта»
  2. Опрацювати за підручником ст. 129-162

4. Переглянути фільм https://www.youtube.com/watch?v=g0X7msTTDdI

5. https://www.youtube.com/watch?v=cW0Ovzwg1Tg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0A5n6VOH_lNwnkeiLOwaB-0idazlmFvw34OM9GlV251_aRrfdgC53X5qI

6. Заповнити контрольний лист (письмово)

7. Пройти тестування https://naurok.com.ua/test/start/5256. Зберегти фотозвіт результату.

8. Сонет напам’ять здати під час очного навчання.

 

7 клас

Тема. Вірші зарубіжних поетів про дружбу і кохання. Р. Бернс. «Любов». Г. Гейне. «Коли настав чудовий май…».

  1. Опрацювати за підручником ст. 181-190
  2. Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=YJewekozRh4

https://www.youtube.com/watch?v=X0TyTq79oPA

https://www.youtube.com/watch?v=sLX1FF58hcE

https://www.youtube.com/watch?v=P4rEmx_HBfE

https://www.youtube.com/watch?v=a-QKuQ0SAno

  1. Читати та аналізувати вірші Р.Бернса та Г.Гейне

 

 

05.02.2020

6 клас

Тема. Джек Лондон. «Жага до життя». Характеристика героїв твору.

Описи природи та їх роль у тексті. Значення назви оповідання

.1. Ознайомитись з матеріалами таблиці

Подія, стан героя Стан природи
Зрада друга (страх) «Побіля обрію дотлівало сонце, ледве проглядаючи крізь запону туману й мли, що

налягали на землю без чітких обрисів, наче гуща.»

«Він знову озирнув те коло світу, в якому залишився. Невесела картина. З усіх

боків, аж до обрію, одноманітна пустеля, пагорби всі пологі й низькі. Ані

деревця, ані кущика, ні травинки — нічого, крім безкрайньої страшної пустки; і в

його очах нараз проблиснув страх.»

Втратив орієнтири, заблукав  (розгубленість);

втеча риби в шпарину, лиса з куріпкою (безсилля)

«Сонце зійшло на північному сході — принаймні там розвидніло, бо сонце ховалося за товщею сизих хмар».

«Він видерся на пагорок і розглянувся довкола. Ніде ані деревця, ні кущика — саме тільки сіре море моху, серед якого розкидано сірі скелі, сірі озерця та сірі струмки. Небо теж було сіре. А на небі ні сонця, ні навіть проблиску сонця. Він не знав, де північ, і забув, якою дорогою прийшов сюди минулого вечора.»

«Спершу він плакав тихенько, далі вголос, і його ридання розлягалися над байдужою пустелею довкола.»

Думки тільки про їжу (відчай) «На ранок він змерз і прокинувся зовсім хворий. Сонця не було. Земля й небо стали ще сіріші, аж темні. Віяв холодний вітер, і перший сніг побілив вершки горбів. Поки він розпалив вогонь і нагрів води, повітря сповнилось білою гущею. Почав падати мокрий лапатий сніг. Попервах він танув, ледве торкаючись землі, але дедалі снігопад густішав, і зрештою сніг укрив землю суцільним завоєм, погасив вогнище й замочив запас моху.

Це вже був знак, що треба брати клумак на плечі і плентатися далі, він і сам не знав куди.»

«Цієї ночі у нього не було ні багаття, ні окропу, він заповз під свої укривала й заснув неспокійним голодним сном. Сніг перейшов у холодний дощ».

Думки про подальший шлях (надія)

 

«Настав день — сірий, без сонця. Дощ ущух. Голод уже йому не дошкуляв.»

«Від дощу сніг розтанув, біліли тільки верхівки горбів. Визирнуло сонце, тепер

він зміг орієнтуватися і побачив, що загубив дорогу.»

Погоня за куріпкою, зустріч з ведмедем, вовками (напівсвідоме існування) «День видався туманний, і того ж таки дня в ньому знову прокинувся голод.»

Настали жаскі дні зі снігом та дощем. Він уже не зважав на час, коли спинявся на ночівлю і коли вирушав у дорогу. Ішов він як удень, так і вночі. Відпочивав там, де падав, і насилу плентався вперед, коли в ньому знов спалахувало притьмяніле життя. Своєю волею він уже не боровся. Це просто життя в ньому не хотіло вмерти й гнало його вперед. Він не страждав. Нерви його притупіли, заніміли, уява сповнилась моторошними видивами й солодкими мріями.»

 

Побачив корабель (подив, віра в порятунок) «Він прийшов до тями, лежачи горілиць на кам'яному виступі. Гріло яскраве сонце. Десь удалині мекали оленята. З пам'яті виникали неясні спогади про дощ, вітер і сніг, але як довго стояла негода — два дні чи два тижні, — він не знав. Якусь часину він лежав нерухомо, сонце пестило його ніжними променями й напоювало теплом змучене тіло. Гарний день, подумав він. Може, пощастить визначити, де північ, а де південь. З болісним зусиллям він перевернувся на бік. Унизу повільно текла широка річка. На свій подив, він бачив її уперше. Він поволі стежив за її течією, дивився, як вона звивається між похмурими, голими горбами, ще похмурішими, голішими й нижчими за всі ті горби, що досі він бачив. Поволі, байдуже, без усякого хвилювання, з абиякою цікавістю супроводив він поглядом дивну річку аж до обрію і побачив, що вона вливається в осяйне, блискотливе море. Але й те не схвилювало його. Дивна річ, подумав він, чи то мариться, чи це міраж — мабуть, це таки марення, витвір хворої уяви. Ще дужче він упевнився в цьому, побачивши корабель на якорі серед блискотливого моря. Він заплющив очі на хвильку і розплющив їх знову. Дивно, що видиво не щезало. А проте й не дивно. Він знав, що в серці цього пустельного краю немає ні моря, ні кораблів…»

«Зійшло яскраве сонце, і весь ранок він шкандибав, зашпортуючись і падаючи, до

корабля, що виднів на іскристому морі. Погода стояла чудова — в північних

широтах настало коротке бабине літо. Воно могло тривати тиждень, а могло

скінчитись і завтра або позавтра.»

«Тривало бабине літо».

 

  1. Створити «Хмару слів» за біографією та творчістю Г. Бічер-Стоу (письмово).
  2. Читати роман «Хатина дядька Тома»

06.02.2020

5 клас

Тема. Ставлення автора до своїх героїв. Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.)

Перевірити свої знання :

  1. https://learningapps.org/watch?v=pvb9jvrka19&fbclid=IwAR3nycqeUk8lwnHvRjx3gD6U5DFjCPRs99cWbFivboXfLz1EyxaCatjexs4
  2. https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=288866deffd9&fbclid=IwAR3BcDTnsbe0XTgYgl3hHxhZcBCqHHq9NuqSFty_NKiZp4bHlFVTIKZEx8Q
  3. https://learningapps.org/watch?v=pgu3cdupj19&fbclid=IwAR3w6BWw5H-o_wRwaDJYcsh7tzXu7czld4uNvz56oD5rmRurBkdzz7qKUac
  4. https://learningapps.org/watch?v=psvdqe7rn19&fbclid=IwAR20JcyP8YsR3LQ5JgRJ-56K2OoyCXlZQbBmIatEoGzFfimwMrf_hcI0ePw
  5. Підготувати повідомлення про життя та творчість Е.Портер

 

7 клас

Тема. К. М. Симонов. «Жди мене…» (та інші – 2-3 за вибором учнів і вчителя). Поетизація високого почуття, розкриття його сутності.

  1. Прочитати за підручником Є.Волощук ст.184-185.
  2. Перглянути

https://www.youtube.com/watch?v=APFbiwWk7AM&t=14s

  1. Опрацювати

https://www.thinglink.com/scene/1147941911894425602?fbclid=IwAR21hWyo6UcxU5bWm8sDzOtCn5Ym-d6v-Lh8xJ7ptHM0WUoqYShZgN_5d9Y

  1. Вивчити вірш К. Симонова «Жди мене» напамʼять.

 

8 клас

Тема. Трагедія «Ромео і Джульєтта». Трактування фіналу. Гуманістична цінність трагедії В. Шекспіра, її популярність серед різних поколінь.

  1. Переглянути

http://www.dali-genius.ru/Romeo-and-Juliet.html?fbclid=IwAR23d4kZotM9UBizlt6g6T_7QnWLpGftAn6-sVUXc4cY86aZKdlZUKyBXiA

  1. Опрацювати

https://www.thinglink.com/scene/1142866319851388931?fbclid=IwAR2Hv6pzB31ugTK2pu6B6Gda5daLky7HBqmpqQmtaJUYFxTVrSKod5h2fpw

3. Підготувати повідомлення про життя та творчість М. Сервантеса

4. Читати за підручником ст. 163-164.

 

 

11 клас

Тема. Позакласне читання. А. Камю «Чума». Проблема вибору людини в межовій ситуації та особистої відповідальності за цей вибір

  1. Вивчити за підручником матеріали ст. 148-159.
  2. Ознайомитись зі змістом роману А.Камю «Чума»

 

 

Російська мова

5-А клас

Тема. Средства связи предложений в тексте

П. 39, 40 (ст. 80 - 85) – устно

Упр. 5 (стр. 81), упр. 5 (стр. 85) - письменно

Роздрукувати сторінку