Скубенко Т.М.

06.11-07.11.2017

Зарубіжна література

5 клас: прочитати казку Г.К. Андерсена «Соловей». Зробити 2 сенкани «Соловей» (штучний і справжній).

7-Б клас: історичний колорит роману В.Скотта «Айвенго», засоби його створення.

9 клас: Прочитати поему Байрона «Паломництво Чайльд Гарольда». Герой і автор: схожість і відмінність. Підготуватись до контрольної роботи за темою «Романтизм»

10 клас: читати роман Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста»

11 клас: зробити конспект за темою: «Поезія початку ХХ століття. Модернізм і основні течії європейської поезії ХХ ст.»

Російська мова

11 клас: повторить тему «Синтаксические нормы». Привести 3 примера нарушения синтаксических норм языка в письменной речи.

 

08.11.2017

Зарубіжна література
5 клас
- Пройти тестування за ел. адресою https://docs.google.com/forms/d/1jQS1YoqRInnxSeqyxV4QNezqm-HcXGw3nj_zBHMWF58/edit
- Прочитати казку Андерсена «Снігова королева»

6 клас
- Переглянути презентацію https://www.slideshare.net/nelysha/ss-32700857
- Знайти цитати до описів природи у романі Ж. Верна.
- Підготуватись до творчої роботи за романом «П'ятнадцятирічний капітан»

7 клас
- За підручником опрацювати тему: «Друга світова війна у європейській поезії»
- Переглянути відео 1. https://www.youtube.com/watch?time_continue=28&v=zdK4mh057u4
2. https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=HwslLZXEJeY
3. https://www.youtube.com/watch?v=NS3KhE5UfJk
- Читати та аналізувати вірші:
К. І. Галчинський «Пісня про солдатів з Вестерплятте», «Лист з полону»
А. Марґул-Шпербер «Про назву концтабору Бухенвальд»,
Б. Ш. Окуджава «До побачення, хлопчики…»

10 клас
Тема уроку: «Художнє втілення ідеї гуманізму у романі Ч.Діккенса «Пригоди Олівера Твіста».»
- пройти тестування за ел. адресою
https://docs.google.com/forms/d/1ocIdPo50JNxoMysJ4Y5cPLsItDpzMce0_kWjk9w6o0U/edit

- виписати у зошит визначення поняття «гуманізм»
- заповнити таблицю «Соціальна дієвість творчості Діккенса» (у довільній формі)

09.11.2017

6 клас

Позакласне читання. Рей Бредбері. «Все літо в один день»

7 клас
Тема: "Б.Окуджава «До побачення, хлопчики…"
- ознайомитися з довідковим матеріалом
https://uk.wikipedia.org/wiki/Окуджава_Булат_Шалвович + стаття підручника
- переглянути відео
1. https://www.youtube.com/watch?v=fxv3Kd1428o
2. https://www.youtube.com/watch?v=PQbfl7qxlW8
3. https://www.youtube.com/watch?v=eEDGLHT2s8M
- Читати повість Василя Бикова «Альпійська балада».

11 клас
Тема: "Напруженість передвоєнної ситуації в Європі та тривожний настрій новели «Маріо і чарівник»."
- зробити конспект "Т.Манн. Життєвий та творчий шлях"
- прочитати новелу "Маріо і чарівник"
1. Скласти тези до виступу «Томас Манн - гуманіст»
2. Порівняти новелу Ф. Кафки «Перевтілення» і Т. Манна «Маріо і чарівник».
3. Що нового вніс Т. Манн у жанр новели?
4. З’ясувати умовність назви новели.
5. Визначити сенс бунту Маріо (з боку психології та з боку соціології)

10.11.2017

9 клас
Тема. Позакласне читання. П.Меріме "Кармен"

10 клас
Тема: "Художня модель англійського суспільства та засоби її створення у романі «Пригоди Олівера Твіста»
- Створити схему твору або скористатися запропонованою (робота в зошиті)

- Переглянути презентацію
https://urok-ua.com/prezentatsiya-na-temu-pryhody-olivera-tvista/
- Скласти характеристику художньої моделі англійського суспільства, дібрати засоби її створення в романі Ч. Діккенса «Пригоди Олівера Твіста».
- Для тих, хто вже прочитав роман: переглянути екранізацію
https://www.youtube.com/watch?v=6dgn4JpaiVg

11 клас
Тема: "Алегоричність і паралелізм у творі. Віра письменника в здатність особистості до збереження свого «я»."
- переглянути відео
https://www.youtube.com/watch?v=9Khf1ceszsQ
https://www.youtube.com/watch?v=t7jGv2rsOuA
- РОЗГЛЯНУТИ ЗАПИТАННЯ
1. Які особисті враження письменника відобразилися в сюжеті «Маріо і чарівника»?
2. Чим привабив письменника сюжет виступу гіпнотизера?
3. Де у новелі Т. Манн відступив від реальних подій? Чим це було зумовлено?
4. Які проблеми порушені у новелі?
5. Як цей твір пов'язаний із наскрізною у творчості Т. Манна темою митця та мистецтва?
- ВАШ ПОРАДНИК
Якщо ви хочете більше дізнатися про життя та творчість Т. Манна, читайте:
1. Апт С. Томас Манн. - М., 1972.
2. Манн Т. Очерк моей жизни // Манн Т. Собр. соч. в 10-ти т. -Т. 9.-М., 1960.
3. Манн Т. Письма. - М., 1975.
4. Шахова К. Томас Манн. П'ять німецьких лауреатів Нобелівської премії з літератури. - К., 2001

17.11.2017

9 клас
Тема уроку. Олександр Сергійович Пушкін (1799–1837).
Значення творчості О. С. Пушкіна для розвитку російської та світової літератури. Провідні мотиви його лірики. Тема кохання і призначення мистецтва у віршах митця.
- Переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=3l96jRy_FEs
https://www.youtube.com/watch?v=Pq_ODi620NA
https://www.youtube.com/watch?v=RBCI-w_pCuo
https://www.youtube.com/watch?v=H3UWIs3l_NA
https://www.youtube.com/watch?v=HgXy9pt7MUU
https://www.youtube.com/watch?v=7uvj8uQXl9I
- Читати та аналізувати вірші («До А. П. Керн» («Я пам’ятаю мить чудову…»), «Я вас кохав…», «Я пам’ятник собі поставив незотлінний…»).
- Вивчити напам’ять. О. С. Пушкін «Я пам’ятаю мить чудову…» (українською мовою, або мовою оригіналу)

10 клас
Тема уроку. Специфіка зображення різних суспільних верств Англії 30-х років ХІХ ст. Іронія і сарказм Чарльза Діккенса
- Словникова робота (записати).
Сатира — гостра критика чогось, окремих осіб, людських груп чи суспільства з висміюванням, а то й гнівним засудженням вад і негативних явищ у різних ділянках життя, суперечних з загальнообов'язковими принципами чи встановленими ідеалами. Художні засоби сатири — гротеск, пародія, іронія, сарказм.
Іро́нія (грец. είρωνεία — лукавство, глузування, прихований глум) — художній троп, який виражає глузливо-критичне ставлення митця до предмета зображення.
Гротеск — тип художньої образності, який ґрунтується на примхливому поєднанні фантастичного і реального, прекрасного і потворного, трагічного і комічного, життєподібного і карикатурного.
Сарказм — це троп і засіб комічності, в основі якого лежить гострий дошкульний глум, сповнений презирства. На відміну від іронії сарказм нічим не прикритий. Це аморальні речі, різко негативні.
- Пройти он-лайн тестування
https://docs.google.com/forms/d/1JKBZ_Ra_qxIhWdb8Cps56dQFeCMitR_gwusqRiGeVgM/edit
- Підготуватись до контрольної роботи.

11 клас
Тема уроку. «Майстер і Маргарита». Особливості композиції твору. «Московські» та «єршалаїмські» розділи твору та художні засоби їхнього зв’язку.
- Дочитати роман
- Переглянути
https://www.youtube.com/watch?v=Pq5XsaJpmv4
https://www.youtube.com/watch?v=sqIe84uQZIM
- Пройти он-лайн тестування
https://docs.google.com/forms/d/1ppZFc-wjo6VaU7NtPRYKC4bormpUDqlPFXv_YtNQJsc/edit

Роздрукувати сторінку