Тарасенко М.В.

06.11.2017

10 клас

Тема: Загальні хімічні властивості неметалів.

Д\з:1.  прочитати § 3

  1. Розв'язати задачу: Обчисліть об’єм повітря, який необхідно витратити на каталітичне окиснення азоту об’ємом 67,2 л.

9-Б, В класи (хімія)

Тема: Реакції обміну між розчинами електролітів.Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій.

Д\з:1. прочитати § 11-13

  1. виконати ст.. 75 № 148(а-є), № 150

9-А клас (основи здоров'я)

Тема: Контроль за масою тіла. Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енерговитрат організму.

Д\з:1. прочитати §10

  1. ст..76, виконати завдання; скласти план корекції власного харчування

       07.11.2017

5-А,Б класи (основи здоров'я)

Тема: Ти особливий. Ми особливі.

Д\з:  прочитати  § 8,9

8-Б клас (основи здоров'я)

Тема: Безпека харчування. Вибір харчових продуктів. Традиційні і сучасні системи харчування. Дієтичне харчування.

Д\з:1. прочитати §8

  1. виконати проект ст.. 61

08.11.2017

9-А клас  (хімія)

Тема: Реакції обміну між розчинами електролітів. Йонно-молекулярні рівняння хімічних реакцій.

Д\з:1. прочитати § 11-13

  1. виконати ст.. 75 № 148(а-є), № 150

 

8-А,Бкласи (хімія)

Тема:Природа хімічного зв’язку. Електронегативність елементів.

Д\з: 1. прочитати § 15

  1. виконати ст..78, № 7

 

9-В клас (хімія)

Тема: Виявлення у розчині гідроксид-іонів і йонів Гідрогену. Якісні реакції на деякі йони.

Д\з:  1.  повторити §11-13

  1. опрацювати таблицю 8, ст..79
  2. опрацювати лабораторні досліди №7-9, ст..80-81

 

7-А клас (основи здоров'я)

Тема: Пожежна безпека у громадських приміщеннях.

Д\з: 1. прочитати § 9

  1. виконати завдання ст..63
  2. написати твір-роздум «Як би я діяв під час пожежі у громадському приміщенні».

9-Б клас (основи здоров'я)

Тема: Контроль за масою тіла. Розрахунок калорійності харчового раціону відповідно до енерговитрат організму.

Д\з:1. прочитати §10

  1. ст..76, виконати завдання; скласти план корекції власного харчування.

09.11.2017

9-А, Б класи (хімія)

Тема: Виявлення у розчині гідроксид-іонів і йонів Гідрогену. Якісні реакції на деякі йони.

Д\з:  1.  повторити §11-13

  1. опрацювати таблицю 8, ст..79
  2. опрацювати лабораторні досліди №7-9, ст..80-81

10.11.2017

8-А, Б класи (хімія)

Тема: Ковалентний зв'язок  його утворення. Полярний і неполярний ковалентний зв'язок. Електронні формули молекул.

Д\з: 1. прочитати § 16, 17

  1. виконати ст..82 №3,7

 

11 клас (хімія)

Тема:Кам'яне вугілля, продукти його перегонки.

Д\з: 1. прочитати  § 11

  1. підготувати повідомлення про основні види палива та їх значення в енергетиці.

 

8-А клас (основи здоров'я)

Тема: Негативні наслідки незбалансованого харчування. Харчові добавки.

Д\з: 1. прочитати § 7

  1. скласти пам'ятку «Поради покупцям щодо вивчення інформації на упаковці товару».

 

9-В клас (основи здоров'я)

Тема: Моніторинг здоров'я. Види моніторингу фізичної складової здоров'я. Показники фізичного здоров'я. Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров'я.

Д\з: 1. прочитати § 11

  1. виконати проект ст.. 80

13.11.2017

 10 клас (хімія)

Тема: Сполуки неметалічних елементів з Гідрогеном. Гідроген хлоридом. Хлоридна кислота.

Д\з:1. прочитати §3, 4

  1. виконати № 35, 36 ст. 35

 

9- Б, В класи (хімія)

Тема: Застосування знань про розчини електролітів.

Д\з: 1.повторити §11-13

  1. дописати рівняння можливих реакцій та вказати їхні ознаки:
  • барій хлорид + натрій карбонат;
  • калій нітрат + кальцій бромід;
  • купрум (ІІ) нітрат + натрій гідроксид;
  • ферум (ІІІ) хлорид + калій гідроксид;
  • кальцій карбонат + хлоридна кислота;
  • кальцій хлорид + магній нітрат.

 

9-А клас (основи здоров'я)

Тема: Моніторинг здоров'я. Види моніторингу фізичної складової здоров'я. Показники фізичного здоров'я. Експрес-оцінка індивідуального рівня фізичного здоров'я.

Д\з: 1. прочитати § 11

  1. виконати проект ст.. 80
Роздрукувати сторінку