Ткаченко Л.Л.

03.02. 2020

Українська література

7-А

Богдан  Лепкий, опрацювати стор.156-157, скласти « Асоціативне гроно», прочитати казку « Мишка»

 

Українська мова

10- Б 

Основні способи словотвору  §50,§51, вправа364, впр.365

Продовжити логічний ряд,  (не менше 5 прикладів), пояснити   орфограму, вивчити винятки:

Герцогський, падишахський, Меккський, казахський…..

10-А

Зміни приголосних при збігові їх у процесі словоутворення, спрощення приголосних.

Опрацювати матеріал у підручнику,

https://naurok.com.ua/testi-sproschennya-v-grupah-prigolosnih-45291.html

11-Б

Безсполучникове складне речення. Розділові знаки  у БСР.

Українська мова та література О.М.Авраменко,стор 235-236, опрацювати матеріал, виконати завдання в тестовій формі 1-6,18.

 Виконати завдання за посилкою https://learningapps.org/watch?v=p6p6zd2kt16

 

04.02. 2020

Українська література

10-А

Михайло Коцюбинський « Тіні забутих предків», знати зміст , виписати цитати до образу Марічки, Івана, Палагни, Юри.

10-Б

Михайло Коцюбинський « Тіні забутих предків», знати зміст , виписати цитати до образу Марічки, Івана, Палагни, Юри.

11 Б

Підготуватись до  тестування за романом « Тигролови»

Підготувати повідомлення на тему:Василь Симоненко. Життєвий і творчий шлях.

Вивчити напам’ять  : « Задивляюсь у твої зіниці», « Є тисячі доріг…» ( на вибір)

 

Українська мова  

7-А

Ступені порівняння прислівників, параграф 26, вправа 222, завдання 3.

 

05.02.2020

Українська мова

 11-Б

Безсполучникове складне речення.

Виконайте тестові завдання.

1.Познач безсполучникове речення.

А Гей, піду я в ті зелені гори, де смереки гомонять високі… (Леся Українка)

Б Бджола мала, а й та працює. (Нар. тв.)

В Ремесло на плечах не висить і хліба не просить, а хліб дає. (Нар. тв.)

Г Рана загоїться, зле слово — ніколи. (Нар. тв.)

  1. Безсполучниковим складним є речення

А За річечкою горить вогонь, біля нього самотіє постать нічліжанина (М. Стельмах).

Б Обминувши хутірець-однохатку, ми опинилися на скошених луках, де темніли стіжки сіна (М. Стельмах).

В Нічого, так скоріше і танцюристом, і людиною станеш (М. Стельмах).

Г Ми удвох насмикали сіна, розстелили його біля стіжка (М. Стельмах).

Д І так добре було в ній іти до знадливого вогника, до чиєїсь загадки чи казки, до чийогось життя (М. Стельмах).

  1. Безсполучниковим складним є речення

А У діда Корнія одразу сміються очі, брови, губи й довгі вуса, до яких підбирається вогонь (М. Стельмах).

Б Але тато, підбадьорюючи, каже, що в нього син не ледащо, і за це я не знати як вдячний йому (М. Стельмах).

В Скинув той посланець шапку, випоров з неї грамоту й подає мені (М. Стельмах).

Г Її похвала підбадьорює мене, я вже вільніше починаю орудувати серпом, вільніше виводжу переплетене березкою стебло (М. Стельмах).

Д Я беру з татових рук полив'яний глек, стернями виходжу на дорогу, а далі житами, та пшеницями, та вівсами біжу на долинку (М. Стельмах).

  1. Безсполучниковим складним з однорідними частинами є речення

А Усі сили він спрямував на допомогу людям: розшукуючи бідних, потай допомагав їм, годував голодних, заступався за зневажених (А. Губар).

Б Вже тиха осінь ходить берегами, на вербах трусить листячко руде (Л. Костенко).

В Дорослі сиділи за столом, діти лазили попід столом, ховалися, весь час сміялися... .

Г Кожна епоха привносила своє, витісняла архаїчне, вводила нове, сприяла виробленню народного смаку (3 журн.).

Д Ударила по селу тривога: замерзають лебеді (Є. Гуцало).

5.Укажіть речення, в якому правильно розставлені розділові знаки.

A Мир у світі таки буде: його хочуть усі люди. (Нар. творчість)

Б Стеле м’якенько: лиш твердо спати. (Нар. творчість)

B Давно те минуло: як тими шляхами, де йшли гайдамаки — малими ногами ходив я та плакав та людей шукав, щоб добру навчили. (Т. Шевченко)

Г Ще сніг кругом, ще голі віти в дуба: ще не курличуть в небі журавлі. (В. Сосюра)

  1. 6. Укажіть безсполучникове складне речення, в якому друга частина розкриває або доповнює зміст першої.

A Мрячився дощ, при горі-долині миготіло село, гуркотів у небі високий літак.

Б Але він не міг того зробити: кричати на вулиці не личить благородним дітям.

B Тут срібно жебонить синя-синя долинкова вода, я нахиляюсь до неї, п’ю її спів і прислухаюсь до шелесту отави. (М. Стельмах)

Г Вони були зодягнені чистенько і просто: дівчатка ходили в спідничках з блузочками, а хлопці — в широченних, відпрасованих штанах. (Гр. Тютюнник)

7.Позначте БСР, між частинами якого потрібно поставити тире.

А. Я в давню істину увірував глибоко… найвища мудрість в простоті високій.

Б. Людина йде до краси творить її… цим і відрізняється вона від усього сущого.

В. Пригадаймо… золота тиха осінь застеляла жовтим листя княжий Львів.

Г. Всі бджоли злетілися… гудуть золотаві рої.

8.Позначте БСР, між частинами якого потрібно поставити двокрапку.

А. У товаристві лад… усяк тому радіє.

Б. Дощ пройшов… Київ зазеленів.

В. Одним заспокоюю себе …у мене все ще попереду.

Г. Світить сонце … співають весело птахи.

 

10-А

Спрощення у групах приголосних

 Виконати завдання за посилкою

https://webpen.com.ua/pages/Pravopys_Pryholosnyh/Sproschnnia_v_prygoloshyh.html

onlinetestpad.com › test › 98197-sproshhenn...

 

10-Б 

виконати тестові завдання ( записати відповідь)

СПРОЩЕННЯ В ГРУПАХ ПРИГОЛОСНИХ

  1. Правильно написано усі слова рядка

А студентський, піанісці, обласний

Б контрасний, баластний, відпускний

В хворостняк, шістсот, шістнадцять

Г пестливий, агентство, безвиїздно

Д збризкнути, президентський, туристці

  1. Прикметник із суфіксом -ськ- утвориться від іменника

А Париж

Б Воронеж

В Нью-Йорк

Г Петербург

Д Овруч

  1. Прикметник із суфіксом -ськ- утвориться від іменника

А Суми

Б Вінниця

В Кременчук

Г Острог

  1. Прикметник із суфіксом -ськ- утвориться від іменника

А казах

Б ткач

В француз

Г боягуз

Д пісок

  1. Правильно утворено обидва прикметники в рядку

А Онега – онезький, Гадяч – гадятський

Б гігант – гігантський, Калуш – калуцький

В Бахмач – бахматський, дивак – дивакський

Г киргиз – киргизький, Мекка – меккський

Д Одеса – одеський, латиш – латишцький

  1. Правильно утворено обидва прикметники в рядку

А брат – брацький, тюрки – тюркський

Б козак – козацький, стрілець – стрілецьський

В баски – баскський, шляхта – шляхетський

Г Збараж – збаражський, матрос – матроський

Д половець – половецький, Нью-Йорк – нью-йоркцький

7. Правильно написано всі слова рядка

А житомирський, птацтво, цюрихкський

Б баскський, людство, убозтво

В пісчаний, тюркський, козацький

Г поліський, латишський, птаство

Д казахський, канівський, французьський

  1. Орфографічну помилку допущено в рядку

А вощаний, тюркський, латиський

Б французький, козацький, овруцький

В сумський, баскський, герцогство

Г паризький, цюріхський, дощаний

Д вужчий, птацтво, дорожчий

  1. Правила чергування у – в дотримано в усіх рядках, ОКРІМ

А був у жовтні, яблука в саду

Б пішли у військо, плавати в річці

В в Одесі тепло, успіхи в економіці

Г у лісі зелено, озеро, у якому лебеді

Д загубився в хвилях, у хащах лісових

 

 06.02. 2020

Укр. літ

10-Б

Ольга Кобилянська , прочитати  « Valse  melancholich”, запишіть до зошита літературний паспорт твору.

11 Б

Записати до зошита обрану поезію Василя Симоненка, виконати аналіз поезії: тема,  ідея, вид лірики, художні засоби, цікаве з історії написання.

 

Укр. мова  

7-А

Ступені порівняння прислівників виконати завдання за посилкою, https://vseosvita.ua/library/test-stupeni-porivnanna-prikmetnikiv-25666.html

 

 07.02. 2020

Укр. літ.

 10-Б

1.Виконати тестові завдання за посилкою

 

10-А  

1..Виконати тестові завдання за посилкою

2.Ольга Кобилянська , прочитати  « Valse  melancholich”, запишіть до зошита літературний паспорт твору.

 

11 Б

Василь Симоненко, аналіз творчості. Виконати тестові завдання за тестами ЗНО (О.М.Авраменко)

 

Укр. Літ  7-А

Скласти  6 тестових запитань за твором «Мишка», записати їх до зошита.

Додатково ,за бажанням   :Скласти кросворд до твору, цікаві завдання в малюнках тощо..

Роздрукувати сторінку