Цапенко А.І.

06.11.2017

Завдання з біології для учнів 6, 8, 9-х класів

Учням 6-х класів - допрацьовуємо теми "Корисні бактерії" та "Різноманітність та значення бактерій у природі" -звертаємо увагу на вивчення

термінів та понять.

Учні 8-х класів розпочинають опрацьовувати тему 1(ст 24) "Обмін речовин та перетворення енергії в організмі людини" - вивчити функції та етапи обміну(ст. 24-27).

07.11.2017

Учні 9-х класів - готуються до перевірної роботи з теми "Структура клітини" та розпочинають опрацьовувати тему "Принципи функціонування клітини"

08.11.2017

Для 9-А, 9-Б класів –опрацьовуємо тему «Розщеплення органічних речовин у живих організмах», Параграф 18 план-конспект, завдання ст..79

6-Б клас – готуємо проекти на теми «Опале листя. Користь чи шкода?», «Молочні продукти, Скисання молока».

09.11.2017

Учням 8-х класів – на  ст.26-27 проаналізувати власний індекс маси тіла за таблицею, щоб потім записати в зошити для практичних робіт. З параграфа 6 «Харчування людини та обмін речовин. Їжа людини» вивчити склад їжі, класифікацію харчових продуктів, енергетичну цінність поживних речовин. Учням, які були відсутні при виконанні перевірочної роботи «Опорно-рухова система» готуватися до виконання.

10.11.2017

Для 9-В класу – опрацьовуємо тему «Розщеплення органічних речовин у живих організмах», Параграф 18 план-конспект, завдання ст.79

6-А, 6-В класи –чітко знати поняття автотрофи, ціанобактерії,паразити, симбіоз, вивчити висновки на ст.63 та прочитати параграф 15.

 

13.11.2017

Для учнів 6-х класів – розпочинаємо знайомитися з одноклітинними еукаріотами. Розглянути мал.39 ст. та опрацювати висновки ст.66.

Учням 8-х класів опрацювати матеріал параграфа 7, звернути увагу на значення поживних речовин їжі та роль вітамінів для організму людини. Підготувати на вибір експрес повідомлення про роль та значення одного з вітамінів.

 17.11.2017

9-в клас

Опрацювати параграф 19.

6-а, 6-в класи

Прочитати параграф 16.

 

Роздрукувати сторінку