Якимів В.П.

Клас Дата Тема Домашнє завдання
5-В   03.02   Основні випадки чергування у-в Опрацювати  §36, виконати вправу 292,293
 6-Б  03.02  Відмінювання прикметників Опрацювати §47,

Провідміняти прикметники твердої групи (смачний), м’якої  (справжній), прикметник на –лиций (блідолиций)

7-Б 03.02 Ступені порівняння прислівників Опрацювати §26 (вивчити правила), виконати

вправу 230

 

Клас Дата Тема Домашнє завдання
5  В   04.02   Основні випадки чергування і-й. Опрацювати  §36,  виконати вправу 294
6 Б  04.02 Творення прикметників Опрацювати §48,

виконати вправу 400

7 Б 04.02 Творення і правопис прислівників. Опрацювати таблиці на с.130, виконати

вправу 234

11 А 04.02 Підготовка до ЗНО https://zno.osvita.ua/ukrainian/ Тести ЗНО

 

Українська мова

Клас  Дата  Тема Домашнє завдання
  6 Б   05.02 Усний твір – опис природи в художньому стилі.

 

 

 

 

 

 

 

 Опрацювати в підручнику с.237-238.

Виписати словосполучення  іменник + прикметник. Знайти у тексті словосполучення, вжиті в переносному значенні.

Летить сніжок легесенький, кружляє,

Безшумно осідає він на все

І килими гладенькі простеляє,

Та  стільки щастя й радості  несе!

Бо ж поле стало чисте і звабливе,

На ліс пухнасту шаль вдягла зима.

У цілім світі раптом побіліло –

Ні сірого, ні чорного нема.

Зійшли хмарки, і небо засиніло,

А сонце ген з-за обрію пливе,

І всюди заіскрило, засвітило,

Напевно, диво – казка тут живе!

11 А 05.02 Підготовка до ЗНО

Написання власного висловлення.

 Прочитайте наведений текст.

Одні  люди з  любов’ю виготовляють глиняний посуд, садять город і збирають урожай,  доглядають  важкохворих. Інші ж розв’язують складні психологічні проблеми, лікують, викладають різні науки, розробляють новітні технології. Кожен- свідомо чи ні- вибирає свою справу життя.

Викладіть Ваш погляд на проблему:

За яку працю треба більше поважати людину – за фізичну чи інтелектуальну

 

 

      Українська література

Клас  Дата    Тема Домашнє завдання
5  В   05.02 Історичне минуле нашого народу за книгою О.Олеся "Княжа Україна"

 

 

 Опрацювати сторінки підручника 137-143:

-прочитати інформацію про Олександра Олеся,

-ознайомитися із змістом розділів книги "Княжа Україна": "Заспів" та "Ярослав Мудрий";

- виконати завдання (письмово): дати відповідь на запитання: ст. 139,  №1-4;

 

7   Б 05.02 Життєвий і творчий шлях Олекси  Стороженка. Оповідання    «Скарб»

   

 

 

Опрацювати біографію письменника

Скласти творчий  етюд про  письменника

І.Ім’я письменника та історична епоха--

ІІ. Оточення митця:------

1.Родина -------   2 .Друзі, однодумці ----

3. Значущі та впливові  зустрічі чи події-----

ІІІ. Освіта, становлення поглядів-

ІV. Захоплення, хобі митця--------

Прочитати оповідання «Скарб»,

-виконати завдання письмово ст.189-190 ,  №1-3;

11 А 05.02  Олександр Довженко- відомий у світі кінорежисер.

Кіноповість «Україна в огні»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Завдання:1) опрацювати  матеріал підручника "Українська література 11 клас" ст.176-180.

Виписати основні події з життя письменника, висловлювання про О.Довженка

2) Створити презентацію ррt чи опорну схему (таблицю)  на тему

"Тематика та проблематика творчості

О. Довженка.

Виконати письмово бліц – тестування  

1. Село в якому ми вперше  зустрічаємося  з  головними героями?  .
2. Запорожці у цьому творі – це козаки?
3.  Скільки дітей було в Запорожців?
4. З якого приводу з’їхалися додому діти Лавріна Запорожця?
5.  Хто з синів загинув у перший день війни?
6. Василь Кравчина був....
7.  Ернст фон Крауз казав, що ахілесова п’ята українців – це те , що  вони  8. Старостою в селі став …

9.  Хто склав списки молоді для відправлення в Німеччину?

10. Кому повинен був Мина Товченик передати записку старости?
11. Що сталося з Людвігом Краузом ?
12. Христю судив прокурор партизанського загону

 

Українська  література

Клас  Дата    Тема Домашнє завдання
5  В   06.02 Микита Кожум’яка»-драматичний твір на тему народної казки Опрацювати сторінки підручника 143-155;

Виконати завдання письмово

на ст.157-158,  №1-4

6 Б 06.02  Станіслав  Чернілевський

«Теплота родинного інтиму», «Забула внучка в баби черевички»

 Опрацювати  сторінки підручника 100-103. Створити рубрику «П’ять хвилин цікавих новин про письменника» (письмово).

Виконати  тестові завдання

1.Що прив'язала мати “мотузочком диму до небес”?

 

а) піч; б) подвір'я; в) кущ калини; г)хату.

2. Чим закутувала мати плечі ліричному герою?

а) одіялом; б) светром;

в) ковдрою; г) курткою.

3. Що “світліє перед днем”

а) очі; б) серце; в) душа; г) тіло.

4.Що забула внучка у бабусі?

а) черевички; б) босоніжки;

в) платтячко;

5. На          чому поїхала внучка від бабусі?

а) на автобусі; б) на самоскиді;

в) на тракторі; г) на бензовозі.

6. До чого торкнулася бабуся перед сном?

а) до лиця; б) до ліжка; в) до книжки; г) до черевичків.

Вивчити напам'ять один вірш за вибором

11 А 06.02 Олександр  Довженко

«Зачарована Десна»

Опрацювати сторінки підручника  ст. 176-180,   виконати письмово тестові завдання за посиланням  https://zno.osvita.ua/ukrainian/

 

Українська мова

Клас  Дата  Тема Домашнє завдання
5  В   07.02 Уживання м'якого знака Опрацювати §39,  виконати вправу 314

(вивчити правила уживання та неуживання м'якого знака)

 

Українська література

Клас  Дата    Тема Домашнє завдання
6  Б   07.02  Ірина Жиленко. «Жар-птиця», «Підкова», «Гном у буфеті»  Скласти паспорт поезії

за зразком.

Поезія
Тема
Жанр
Основна думка
Художні засоби
Образні символи
Кольори
 
7-Б 07.02 Богдан Лепкий. Казка   «Мишка» Причитати казку. Скласти 12  запитань для перевірки  змісту твору.

 

Роздрукувати сторінку