6-В

13.03.2020

  1. Англійська мова

Тема: «За покупками! Кишенькові витрати»

1) Повторити назви магазинів та товарів

2) Повторити слова ст. 113, 118, 124

3) Повторити правила утворення ступенів порівняння прикметників ст. 199

4) Виконати впр.6 ст. 132 у зошиті

  1. Математика

Тема: «Подібні доданки та їх зведення»

1) Прочитати §46. Вивчити правила.

2) Розглянути приклади в параграфі.

3) №1252, 1258(2, 4, 6) виконати письмово

  1. Українська мова

Тема: «Числівник як частина мови»

1) Опрацювати §54. Вивчити правило про те, що називається числівником; які морфологічні ознаки має числівник; яку виконує синтаксичну роль (ст. 192)

2) Виконати вправу 454, 449, 455.

  1. Музика

Тема: «Жанри камерно-інструментальної музики. Етюд»

1) Підручник ст. 98-100

2) Слухання:

- Ф.Ліст, Етюд №3 («Компанелла»), №5 («Полювання»)

- В.Косенко, Сюїта для фортепіано «Одинадцять етюдів у формі старовинних танців» (за вибором)

3) Спів «Мамині руки» ст. 97

  1. Українська література

Тема: «Пригодницька повість В. Нестайка «Тореадори з Васюківки»»

1) Записати у зошит:

- проблеми, порушені у повісті

- приклади смішного і комічного у повісті

- визначити риси вдачі Яви і Павлуши

2) Написати твір-характеристику улюбленого героя повісті «Тореадори з Васюківки»»

  1. Основи здоров’я

Тема: Безпека твого дому

1)Параграф 26.

2) Виготовити презентацію про комунікації, електричні прилади і препарати побутової хімії, які використовують у приміщенні,  кухні, ванної кімнаті та у підвалах.

 

16.03.2020

  1. Математика

Тема: «Подібні доданки та їх зведення»

1) Пройти тести за посиланням https://matematikatests.in.ua/podibni-dodanky-ta-yih-zvedennya-test-46-6-klas/

2) №1263, 1267 виконати письмово

  1. Українська мова

Тема: «Розряди числівників за значенням та за будовою»

  1. Опрацювати параграф 55 (ст. 194-195), з'ясувати, у чому особливість кожного розряду числівників за значенням (кількісні та порядкові) а також груп кількісних числівників (цілі числа, дробові, збірні)

2 Виконати завдання :

Установити відповідність між числівниками та їх розрядом за значенням:

1 власне кількісні                               А  двоє, семеро, трійко, обидва, двадцятеро

2 неозначено-кількісні                    Б  восьмий, дванадцятий, двадцять перший

3 дробові                                              В  одна друга, дві треті, одна ціла і дві п’яті

4 збірні                                                 Г  десять, чотирнадцять, сто дев’яносто сім

5 порядкові                                         Ґ  чимало, небагато, кільканадцять, декілька

                                                            Д  сімка, половина, чверть, сотня, десяток

  1. Опрацювати матеріал про розряди числівників за будовою: ст.196
  2. Виконати завдання вправи 460 (1), 461(1)

Домашнє завдання:

  1. параграф 55, повт. 54

2.Прочитати текст. Визначити його тему (записати). Виписати виділені слова, поставити питання до них, визначити розряд числівника за значенням (та групу, якщо кількісний) та за будовою.

Тарас Шевченко народився дев'ятого березня тисяча вісімсот чотирнадцятого року в с. Моринцях на Черкащині. І хоч його батько походив з вільних низових козаків, а мати – з вільних селян, проте обоє вже були кріпаками. Родина Шевченків була не з бідних: батько знав грамоту, чумакував, стельмахував. Усі день і ніч працювали, щоб і ненависну панщину відбути, і себе прогодувати.

Тарас народився четвертою дитиною в сім'ї. Пустотливим, допитливим і мрійливим хлопченям виростав він. Дивовижні враження залишила в його дитячому серці рідна природа. Дуже любив хлопець неділі й свята, коли збиралася разом уся сім'я, приходив дід Іван, інші родичі, батько читав уголос Біблію, дід розповідав про минуле – козаччину, Гайдамаччину, яку ще сам застав.

Тарас мав феноменальну пам'ять. Усе, що почув, побачив, живучи в Україні перші п'ятнадцять років, у найтонших подробицях збереже в душі на все життя і геніально відобразить у своїй творчості. Особливо захоплювала хлопця народна пісня (співав він дуже красиво й уміло). Саме вона пробудить незабаром у його душі небачений поетичний дар і буде відгукуватися в кожному його слові.

Дуже рано виявився в Тараса ще один хист – до малювання. Змалечку крейда чи вуглина були для нього неабиякою радістю. Усе ними обмальовував: стіни знадвору і в хаті, лаву, стіл, діл.

Дитяче раювання закінчилося для Тараса двадцятого серпня тисяча вісімсот двадцять третього року. Тоді померла, проживши лише сорок літ, його мати. З матір'ю пішли з оселі Шевченків і затишок, і злагода. Залишилися сиротами шестеро дітей. Нещасний батько з безвиході одружився вдруге, а через три нещасливих роки його не стало. Перед смертю, розділяючи майно між дітьми, він пророче сказав: «Синові Тарасу з мого хазяйства нічого не треба. Він не буде абияким чоловіком: з його буде або щось дуже добре, або велике ледащо, для його моя спадщина або нічого не буде значить, або нічого не поможе».

 

Дорогі  мої шестикласники!

На період карантину ми ідемо далі, вивчаємо наступні теми. Але не забуваємо, що повинні були у п'ятницю (13.03.2020) виконувати завдання контрольної роботи з теми "Прикметник". Ця контрольна робота об'єднається з наступною темою. Тому щоразу повторюємо все вивчене про прикметник!!!

 Не забуваємо:

У зошиті записуємо дату виконання дистанційного завдання, зазначаємо тему, а потім виконуємо завдання як "класної" так і "домашньої" роботи.

 

  1. Російська мова

1) Правило ст. 166

2) Вправа 388 – усно, вправа 391 - письмово

  1. Фізична культура

Модуль: «Волейбол»

1.Передача м’яча двома руками зверху (техніка виконання)

  1. Стрибок у довжину з місця 2 підходи по 10 стрибків.

5.Зарубіжна література

Тема. Джанні Родарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша

  1. Прочитайте

https://uk.wikipedia.org/wiki/Джанні_Родарі

  1. Перегляньте відео

Біографія Джанні Родарі

https://www.youtube.com/watch?v=q0lKWztESZg&t=18s

https://www.youtube.com/watch?v=kXKxANC3ozs

  1. Перегляньте

«Листівки з видами міст»

Листівка - поштова картка, іноді з малюнком з одного боку, для відкритого листа.

https://www.youtube.com/watch?v=a71_WrBv19g&t=18s

https://www.youtube.com/watch?v=8UtEXQtuGHA

https://www.youtube.com/watch?v=habji7zPimk&t=15s

4.Опрацюйте за підручником

Ст. 202 – 206

5.Складіть із перевернутих слів правильні слова і запишіть у зошит

Йорег йинчиріл

Ьлопаен

Яіценев

Иквітсил

Йілотіпак

Ірадар Іннажд

6.Домашнє завдання

Читати та аналізувати вірш Дж.Родарі. «Листівки з видами міст».

Виготовити листівку (листівки) з видами рідного міста.

Повторити поняття «ліричний герой».

 

  1. Англійська мова

Тема: «Види транспорту»

1) Вправи 1,2,3,4 ст. 142-143 виконати усно

2) Виписати і вивчити слова ст. 145

3) Впр. 1 ст.144 читати, впр. 2 ст. 145 письмово дати відповіді на запитання

 

17.03.2020

  1. Історія

Тема уроку: Диктатура Гая Юлія Цезаря.

Мета уроку:

- знати: Події 49 р. до н.е. – встановлення диктатури Цезаря, 44 р. до н.е. – смерть Цезаря; Терміни: Диктатор – це особа, що має необмежену владу і нав’язує свою волю іншим, Імператор – у республіканському Римі – почесний титул, що давали полководцю, який здобув великі перемоги. В іншому значенні – титул монарха – правителя імперії .Особи: Гней Помпей, Марк Красс, Юлій Цезар, Клеопатра.

- розуміти: зміни в житті Римської держави, основні періоди в біографії Юлія Цезаря, основні напрямки внутрішньої і зовнішньої політики Юлія Цезаря;

- вміти: аналізувати і порівнювати політику диктатора Цезаря, для того щоб краще зрозуміти причини розпаду першого тріумвірату; характеризувати територіальні зміни; визначати чинники, які впливали на політику Юлія Цезаря; розвивати в учнів уміння аналізувати історичні джерела, на основі їх давати характеристику історичним діячам, робити висновки та узагальнення;

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=WxYuAjxZB_Q після перегляду заповнити пропуски

Вправа «Що Де Коли» Відомо, що подія відбулась 74 р. до н.е.

https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q після перегляду записати у зошиті 5 фактів з біографії Юлія Цезаря

 

Опрацювати:

- За підручником ст.174-179 параграф 47

- Історичний диктант.

1) Перехід армії Цезаря через яку річку ознаменував початок громадянської війни?

(Рубікон)

2) Хто очолив супротивників Цезаря? (Помпей)

3) Де армія Цезаря розбила війська Помпея? (Біля міста Фарсал)

4) Кого підтримав Цезар у Єгипті? (Клеопатру)

5) Яке повідомлення відправив Цезар після перемоги армій Фарнака в Малій Азії?

(«Прийшов, побачив, переміг»)

6) Який титул отримав Цезар? (Імператор)

7) Хто очолив заколот проти Цезаря? (Брут)

8) Коли Цезаря було вбито? (У 44 році до н. е.)

9) Хто увійшов до складу другого тріумвірату? (Антоній, Лепід, Октавіан)

10) Де відбулася вирішальна битва Антонія з Октавіаном? (Біля мису Акцій)

  1. Українська література

Перевіряємо, наскільки уважно прочитали повість В.Нестайка "Тореадори з Васюківки":

ЗАПРОШЕННЯ

Шановні учні 6 В класу! Запрошую вас виконати тестові завдання.  Введіть цей код доступу 850183, відкривши посилання   join.naurok.ua

Зауважте!

  1. Завдання активне до  18 березня 11:00
  2. По закінченні виконання тесту не треба робити скріншоти результату виконання - ваша участь і її результативність буде відображена у моєму "кабінеті".

 

ІІ. тема уроку:

Пригодницька повість Я.Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або химера лісового озера"

Розпочинаємо роботу над вивченням повісті Я.Стельмаха "Митькозавр із Юрківки, або химера лісового озера"

Мета уроку: Ознайомитися із короткими відомостями про Я.Стельмаха, сучасного українського письменника; Розпочати знайомство із повістю "Митькозавр із Юрківки, або..."

Завдання:

  1. Опрацювати матеріал на стор.178; письмово дати відповідь на завдання № !,2 (ст 179)

- Доповнити відомості про письменника та налаштуватися на читання ЦІКАВОГО твору допоможе буктрейлер:       https://www.youtube.com/watch?v=I2IfQ35RXKE

Домашнє завдання:

  1. Прочитати р.1-р.4 повісті "Митькозавр" або прослухати в аудіоформаті за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=rjcTWOaW0Ks  +

  1. Читаючи повість, опрацюйте за підручником значення висловів у рубриці "Збагачуй своє мовлення" та "Будь уважним до слова".

Випереджальне завдання:

По завершенні роботи на повістю Я.Стельмаха "Митькозавр із Юрківки..." необхідно буде виконати одне із завдань вищого рівня:

 - скласти сенкан (на листку формату А-3)- 10 балів

 - створити комікси за змістом твору (кожен малюнок-комікс з репліками на листку А-4: аналогічно до завдання на сторінці 177 "Твої літературні проєкти ") - 12 балів :    https://www.youtube.com/watch?v=-76s9cugeFY

 Тому з перших розділів твору обираємо для себе варіант завдання і починаємо виконувати.

 

  1. Математика

Тема: «Подібні доданки та їх зведення»

1) Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=bOXeUUXeI9k&list=PLeb-UxVXmUb6ES86R_9NO6LSkaNyHBYD9&index=28

2) №1269, 1271 виконати письмово

 

  1. Географія

Тема.  Озера, їх різноманітність. Штучні водойми і водотоки.

Прочитати параграф 49, 51, повторити параграф 19.

Знаходити на карті озера  і канали.

Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=VH9u7xx7HBM

 

  1. Сталий розвиток

Заповнити таблицю.

  1. Фізична культура

Модуль: «Волейбол»

1.Прийм-передача м’яча двома руками знизу  (техніка виконання)

http://youtube.com/watch?v=9YzQIUMp2kM

2.Піднімання тулуба в сід з положення лежачи виконати 2 підходи по 30 разів.

 

18.03.2020

  1. Українська мова

Тема: Особливості відмінювання кількісних числівників

 

І. Пригадати, на які розряди та групи поділяються усі числівники.

Числівники за значенням поділяються на два розряди: кількісні та порядкові.
Кількісні числівники поділяються на групи: дробові,збірні, власне кількісні, неозначено-кількісні.
1.     Які числівники належать до власне кількісних числівників?

Ті, що означають кількість,виражену  в цілих числах

2.     Що означають дробові числівники?

Дробовими називають такі числівники, які означають самі дробові величини або дробові у сполученні з цілими

3.     Які числівники називаються збірними?

Збірними називають числівники, що означають кількість предметів у їх сукупності.

4.     Що означають неозначено-кількісні числівники?

Неозначено-кількісні числівники означають загальну, точно не визначену кількість

 

І. Опрацювати за підручником (параграф 56) шість типів відмінювання кількісних числівників на позначення цілих чисел (ст. 199-203).

ІІ. Вправа 1. Запишіть рецепт салату, замінивши цифри словами, визначте відмінки числівників.

Салат «Фантазія»

Близько 350г печериць порізати і залити соком з 2 лимонів. Залишити на 30-40хвилин. Відварити 0,5 головки капусти, змішати з 8 редисками, 50 г тертого сиру, 4 горіхами, 5 ложками  олії, 4 ложками сметани. Все перемішати, посолити і поперчити.

 

Вправа 2. Визначте та запишіть «третє зайве», спираючись на знання морфологічних особливостей числівників.

  • Два, десять, сорок шість;
  • п'ятеро, одинадцятеро, дванадцять;
  • сім, один, одна;
  • чотири, сьомий, двадцятий;
  • одна друга, дев'ять, сорок;
  • кільканадцять, п'ятнадцять, вісімнадцять;
  • четвірко, трійко, шість;
  • кілька, декілька, сто.

Вправа 474

Вправа 472

Закінчення речень:

 

  • Числівники, які означають порядок при лічбі, називаються…
  • У складних числівниках на –дцять, -десят змінюється…
  • У родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках числівники від п'яти до десяти та складні числівники на –дцять, -десят мають…
  • Числівники від одинадцяти до дев'ятнадцяти мають наголос на складі…
  • Числівники сорок, дев'яносто, сто в усіх відмінках, крім називного та знахідного, мають закінчення…
  • Складні числівники на означення сотень відмінюються …
  • Числівники нуль, тисяча, мільйон, мільярд відмінюються, як…
  • У складених кількісних числівниках відмінюється…
  • Числівники півтора, півтори, півтораста … відмінюються.
  • При числівниках два, три, чотири іменник уживається у формі…

 

  1. Біологія

Перейти за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-plauni-hvoschi-paporoti-3882.html Опрацювати презентацію.
Міні проект за темою (на вибір) «Як утворюється торф і кам’яне вугілля», «Викопні рослини». Робота може бути виконана у вигляді презентації, малюнка …(ваші ідеї). Виконану роботу надсилати на пошту gemini1986@i.ua

  1. Математика

Тема: «Розв’язування задач і вправ»

Придумати 11 тестових завдань з трьома варіантами відповіді, серед яких тільки один є правильним:

1) одне завдання на правила;

2) два завдання на множення раціональних чисел;

3) одне завдання на переставну, сполучну властивості множення;

4) одне завдання на коефіцієнт буквеного виразу;

5) два завдання на розкриття дужок;

6) два завдання на винесення спільного множника за дужки;

7) два завдання на зведення подібних доданків.

 

4, 5 Трудове навчання

Закінчити виготовлення листівки за власним задумом

 

  1. Зарубіжна література

Тема. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття. Видатні українські перекладачі творів зарубіжних поетів

Перегляньте презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-listivki-z-vidami-mist-dzhanni-rodari-77053.html

І – визначити тему та ідею поезії

ІІ  – знайти у вірші епітети, пояснити їх роль

ІІІ  – навести приклади використання антитези у творі

Опрацювати статтю сайту, виписати в зошит імена перекладачів, мови та 2-3 авторів робіт, яких вони перекладали 

https://korali.info/cikavi-lyudi/15-ukrainskih-perekladachiv.html

Домашнє завдання

Опрацювати матеріали про життя та творчість Рея Дугласа Бредбері

 

7. Психологія

Твір – роздум на тему «Що мені заважає у спілкуванні?»

 

19.03.2020

  1. Інформатика: Тема: «Роз’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події»

Повторити §20, ст.171 (завдання 5)

  1. Фізкультура

Модуль: «Волейбол»

  1. Нижня пряма подача (техніка виконання)

http://youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ

  1. Біологія

Дати відповідь на запитання. Результат вашої роботи прошу надіслати повідомленням (можна фото) в Instagram https://www.instagram.com/natallli19/?hl=ru або на пошту gemini1986@i.ua
Тема: Голонасінні. Опрацювати § 42 с.186-190. Та презентацію http://www.myshared.ru/slide/1215640/ Завдання с.189 заповнити таблицю в робочий зошит.

  1. Географія

Тема.  Болота, особлтвості їх утворення та поширення.

Прочитати параграф 50, повторити параграф 20.

Повторювати географічну номенклатуру.

Подивитись презентацію

 

https://www.youtube.com/watch?v=cMXvSDKrBIA

 

Переглянути відео  https://hasta-pronto.ru/pantanal/

 

  1. Історія

Тема: Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря

Завдання

  • скласти історичний портрет Цезаря;
  • який внесок було здійснено Цезарем в розвиток Стародавнього Риму;
  • записати вислови Цезаря, які згодом стали крилатими.

 

Як скласти історичний портрет

  1. Як відбувалося становлення собистості історичного діяча.

1.1. Де і коли він народився?

1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?

1.3. Як формувалися його погляди?

  1. Особисті якості й риси характеру.

2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?

2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?

  1. Діяльність історичного діяча.

3.1. Охарактеризуйте основні справи його життя.
3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?
3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які — ні та чому?
3.4. Хто були його друзі, а хто вороги та чому?
3.5. Якими були наслідки його діяльності:
а) для сучасників;
б) для нащадків?

3.6. 3а що людство вшановує цю людину?

  1. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?

4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?

4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності?

Читаючи фрагменти твору давньо-римського письменника й історика Светонія, визначте риси характеру Цезаря. Складіть його історичний портрет, послідовно відповідаючи на запитання і наводячи приклади з поданих історичних джерел. Ознайомте однокласників із результатом дослідження.

  1. Які риси характеру допомогли Цезарю стати великим полководцем?
  2. Які риси характеру свідчать про його талант державного діяча?
  3. Які риси характеризують його як людину?
  4. За які чесноти шанували Цезаря сучасники?

Давньоримський письменник Светоній «Життя дванадцяти цезарів. Божественний Юлій»

…Ось що він зробив за дев’ять років свого командування. Усю Галлію, за винятком союзних племен, перетворив на провінцію. Першим з римлян напав на зарейнських германців і переміг їх. Він напав і на британців, до тих пір незнайомих, вимагаючи з них викупу і заручників. Серед великих успіхів він лише тричі зазнав невдачу.

По завершенні війни він відсвяткував п’ять тріумфів. Під час понтійського тріумфу несли напис: «Прийшов, побачив, переміг».

Воїнів він цінував не за рід чи багатство, а лише за мужність.

Цезар – полководець

…бойовий дух і славолюбство воїнів Цезар… підтримував насамперед тим, що щедро роздавав нагороди й почесті, даючи цим зрозуміти, що нагромаджує на війнах багатства не для власної розкоші й утіхи, а береже їх як загальне добро для відзначень за ратні заслуги. Він добровільно йшов назустріч будь-якій небезпеці й не цурався ніяких труднощів.

Якщо його готовності наражатися на небезпеку не дивувалися, знаючи його честолюбність, то всіх вражала його здатність витримувати знегоди, які, на перший погляд, перевищували його тілесні сили, бо він був слабої будови тіла, з білою й ніжною шкірою, страждав від головних болів, та ще й був схильний до падучої…

Незважаючи на це, він не посилався на слабке здоров’я, аби вести розніжене життя… Він намагався походами, простим харчуванням, постійним перебуванням під відкритим небом і труднощами подолати свою кволість і загартувати своє тіло. Спав він переважно на возі або на ношах, щоб використати для справ і час відпочинку. Об’їжджаючи вдень міста, укріплення, сторожові пункти, Цезар мав при собі лише одного раба, який занотовував те, що він диктував, та одного воїна ззаду, який тримав меч.

Перший у селі, але не другий у Римі

…Розповідають, що коли Цезар перевалив через Альпи і їхав через якесь нужденне містечко з нечисленним населенням, друзі, сміючись, жартома запитали: «Невже й тут мають місце змагання за посади, суперництво за перше місце і свари серед знаті?» На це Цезар цілком поважно відповів: «Щодо мене, то я волів би бути тут першим, ніж другим у Римі».

Цезар й інші

…Іншим разом Цезаря в дорозі зненацька застала хурделиця, і він попросив притулку в хатині якогось бідняка. Тут була лише одна кімнатка, яка ледве могла б служити одній особі. Тоді Цезар так озвався до друзі в: «Те, що найпочесніше, слід давати найсильнішим, а те, що найнеобхідніше, — найслабшим». Із цими словами він велів господарю відпочивати в кімнаті, а сам разом з іншими спав під навісом перед дверима хатини.

Цезар-диктатор

…Сенат призначив Цезаря диктатором. Тоді Цезар дозволив вигнанцям повернутися на батьківщину, наділив громадянськими правами дітей осіб, яких Сулла оголосив поза законом, полегшив тяжке становище боржників, частково звільнивши їх від сплати процентів.

…Друзі вважали за необхідне, щоб він оточив себе охоронцями, Він, однак, не погодився на це, кажучи, що краще один раз умерти, аніж жити в постійному страху за життя.

Він знову влаштував пригощання і роздачу хліба, щоб схилити до себе народ. А воїнів зробив відданими собі,  роздаючи землі в колоніях, серед яких найвідомішими були ті, що їх засновано на місцях Карфагена й Коpiнфа.

 

д/з Написати в зошит  портрет Юлія Цезаря  відправити на електрону адресу

 linniklana99@gmail.com

 

  1. Образотворче мистецтво

Створити композицію «Натюрморт в українському стилі». Повторити види орнаментів та дослідити їх наявність в предметах побуту.

 

  1. Російська мова

Вправа406(усно),стор.179- робота по таблиці.

Вправа411( письмово).

 

20.03

  1. Англійська мова

Тема уроку: "В аеропорту".

Виконати усно впр.4,5,6 ст.146-147.  Записати до словника та вивчити слова на ст. 148.

Прослухати аудіоматеріал за посиланням

https://drive.google.com/drive/folders/0BwXhjtj9eqT4dkswUUQzcWIycXc  (Track 31) та виконати впр.1 а), b), c). ст.148.

Виконати впр.2 ст.148, відповіді надіслати на електронну адресу olhettochka@gmail.com

  1. Математика

Тема: Ділення раціональних чисел

1) Опрацювати §47 (вивчити правила ділення раціональних чисел)

2) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=C66yDfkbgVw&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3b5fC1GkmldGlws1hxraD4JEP_g_PPRYv_TIVvAcc8Z88lqNaDXdYueTU

3) Виконати письмово №1290, 1295, 1299

  1. Українська мова

Відмінювання кількісних та порядкових числівників

  1. Повторити матеріал - ст. 192, 195, 196: розряди числівників за значенням, групи кількісних числівників та групи за будовою, а також - ст.199 - типи відмінювань кількісних числівників на позначення цілих чисел
  2. Опрацювати параграф 57: звернути увагу на особливість відмінювання складених порядкових числівників , порівняти із особливістю відмінювання складеного кількісного числівника.
  3. Опрацювати матеріал про особливості відмінювання дробових числівників: ст. 206

4.У форматі документа Word виконати вправу - тест 481

  1. Провідміняти:

а) Н.числівник три тисячі шістсот сорок вісім

Р.

Д.

З.

О.

М.

 

б) Н. триста дев' яносто четвертий

Р.

Д.

З.

О.

М.

Позначити відмінкові закінчення (можна виділити жирним шрифтом чи іншим кольором).

(виконані завдання №4, 5 скинути учителю на вайбер за № телефона +380930524039 або на Фейсбук )

 

4 Музика

Тема: Соната

Підручник – ст. 101-106

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=C5WTGOdOek0

Спів – «Веселка», ст. 111 https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18

 

  1. Українська література

Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті Я.Стельмаха "Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера"

  1. Прочитати повість (р.5-9)
  2. Виписати по 2 приклади звичайних подій у житті хлопців та пригодницьких
  3. Скласти сюжетний ланцюг твору:

експозиція -

зав'язка конфлікту -

зозвиток подій -

розв'язка -

  1. Підготувати характеристику образу Сергія чи Митька (за вибором), заповнивши у форматі Word таблицю:
Риса вдачі героя  Цитата або епізод
Вік героя
Перше знайомство з героєм.  Яке враження справив герой під час першого знайомства
                          Позитивні риси вдачі:
                           Негативні риси вдачі:
             Твоє ставлення до персонажа твору

 

  1. Основи здоров’я

Тема: Пожежна безпека твоєї оселі

Прочитати § 27 (Воронцова)

Створити леп бук:

  • Історія пожежної охорони;
  • Причини виникнення пожежі.

 

23.03

  1. Математика

Тема: «Ділення раціональних чисел»

1) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9fWyILH9lKk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR131qtyHZZ4iNxsYVFrnoFcl51qtjf8pHYSYQJ1p2sPadBfUXLBmDV76uI (домашнє завдання виконувати за підручником)

2) №1308 (1, 3), 1310 (1), 1312 (2, 4) виконати письмово

 

  1. Українська мова

Відмінювання кількісних числівників

Мета: вдосконалювати уміння відмінювати кількісні числівники, правильно їх писати

З а в д а н н я І: переписати словосполучення, замінюючи цифри відповідними числівниками.

(6) хлоп’ят, (7) дівчаткам, у (8) автомобілях, (9) книгами, протягом (10) днів, (16) учнями, (18) однокласникам, (30) зо-шитами.

З а в д а н н яІІ: переписати загадки, ставлячи числівники в потрібній формі. Визначити відмінки числівників. Загадки відгадати.

Під (один) ковпаком сімсот козаків. Хто вранці ходить на (чотири) ногах, вдень на (дві), а ввечері на (три)? Загородив дід хлівець для (п’ять) овець. Що за птах, що на (вісім) ногах?

Сиділа старуха в (дев’ять) кожухах, хто побаче, той запла¬че. Летів птах на (дванадцять) ногах та одне яйце зніс. (Нар. творч.)

З а в д а н н я ІІІ: Виконати приклади 23+18= ;84-45=; 34+12=; 70-10=    Запишіть числівниками ці математичні приклади.

Запам'ятайте,  що математичні вирази записуються з використанням прийменники від, до. Зазначати різницю чи суму чисел слід у Д.В. (дорівнює скільком?).

З а в д а н н я ІV: Відредагувати речення і записати

1.Кабельну мережу столиці України нині заполонили телепрограми три найбільших телекомпаній України. 2. Переяславська Рада за літописом відбулася вісім січня тисяча шістсот п’ятдесят чотири роки. 3. Кривавим рубцем закарбувався в історичній пам’яті українців тисячу дев’ятсотий тридцять третій рік.

З а в д а н н я ІV: Запишіть математичні вирази словами:

ЗРАЗОК. До однієї і двох шостих додати сім восьмих.

  1. До 7/5 + 1/2                 3. Від 90,6 - 14
  2. Від 9/5 - 3/6                  4. До 6 3/4 + 2/7

 Виконання завдань сфотографуйте і надішліть учителю на вайбер (+380930524039)

 

  1. Російська мова

1) Параграф 49

2)  Вправа396 (усно)

3) Вправа 399 (письмово).

 

  1. Фізична культура

1.Переглянути презентацію на тему: «Фізичні вправи і здоров’я»

https://www.slideshare.net/ssuser0fafbb/2-66732099

2.Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE

3.Виконати вправи на розвиток м’язів черевного пресу                             http://youtube.com/watch?v=oTS6-i_7pqc

 

  1. Зарубіжна література

Прочитайте за підручником ст. 208 - 215

Прочитайте новелу «Усмішка».

Новела - невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом.

Домашнє завдання: створіть «хмару слів» до прочитаного твору або біографії Бредбері, сфотографуйте, підпишіть прізвище  і надішліть мені на пошту skubenko36@ukr.net  або у Фб.

  1. Англійська мова

Тема: "Подорож"

  1. Повторити правила утворення The Present Perfect Tense ст.208.
  2. Проглянути відео про вживання Present Perfect за посиланням https://m.youtube.com/watch?v=sRI57T8gtvY
  3. Виконати вправи 1,4,5,6 ст.151-152. Виконати впр.5 на ст.150, відповідь надіслати на електронну адресу olhettochka@gmail.com

 

24.03

  1. Історія

Тема.Утворення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

План

1.Перший та другий триумвірати.

(Підручник 6 кл. Всесв. історія А.І.Шалигінова-2006 р. ст.230, ст.233)

Вправа"Що Де Коли" (Подія-Де-Коли-Хто-Чому-Наслідки) записати в зошит окремо про перший тріумвірат, окремо про другий.

2.Утворення Римської імперії.

Переглянути відео та записати в зошит відповіді до поданих нижче запитань:

https://youtu.be/08vvrodSyww

Запитання

1)Хто і коли заснував місто Рим?

2)В якому році було підкорено центральну частину Італії?

3)Що отримав Рим під час перемоги над Карфагеном у ході пунічної війни?

4)Кого римляни називали пунами?

5)Кому не змогла протистояти македонська фаланга?

6)Хто і коли заснував Римську імперію?

7)Скільки років проіснувала Римська імперія?(позначте на стрічці часу)

8)Назвіть ім'я останнього римського імператора-завойовника.

9)ІІст. до н.е. до якої політики переходили римські імператори?

10)Коли і на скільки частин розспалася Римська імперія?

Дз параграф 48

 

  1. Українська література

Митько і Сергій - головні герої пригодницької повісті Я.Стельмаха

"Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера"

Мета: узагальнити знання змісту повісті Я.Стельмаха.

Завдання:

ДОВЕДІТЬ ТВЕРДЖЕННЯ: Повість"Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера"  за тематикою належить до пригодницьких творів.

Дайте усну відповідь на питання:

- Що таке пригодницький твір?

- Що свідчить про те, що повість "Митькозавр із Юрківки, або..." належить до пригодницьких?

Звірте свої думки із статтею, перейшовши за посиланням: https://ukrlit.net/textbook/6klas_1/72.html

Наведіть  письмово приклади 2-3 подій у повісті:

- таємничі: ...

-  веселі: ...

- незвичайні: ...

 

Виконати тестові завдання ДО  26.03.2020 до 13.00  на сайті join.naurok.ua

І варіант                                                        ІІ варіант

Код доступу 624374                                             Код доступу  933187

Код доступу 532866                                            Код доступу  427030   

 

  1. Математика

Тема: «Рівняння. Основні властивості рівнянь»

1) Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nqAJ3fSfndk (переписувати в зошит і виконувати домашнє завдання з відео не потрібно, ви просто дуже уважно слідкуєте за поясненням вчителя)

2) Опрацювати §48 (вивчити дві властивості в рожевих прямокутниках)

3) №1331, 1335 виконати письмово (пам’ятайте! Кожного разу при перенесенні доданку через знак «=», потрібно змінювати знак доданку на протилежний!!!!!!!! )

 

  1. Географія

Тема. Льодовики. Багаторічна мерзлота.

Прочитати параграф 52, повторити параграф 21.

Повторювати географічну номенклатуру.

Подивитись презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-lodoviki-bagatorichna-merzlota-6-klas-14947.html

Переглянути відео "Льодовики" ( на вибір)

https://www.youtube.com/watch?v=StuaN8DoU_g

https://www.youtube.com/watch?v=xC4fincJiH8

Переглянути  відео "Багаторічна мерзлота"

https://www.youtube.com/watch?v=59CYA0_B7Aw

 

  1. Сталий розвиток

https://www.instagram.com/p/B96VuK7lORs/?igshid=rhsi7s2mapv6

Обирайте Ціль сталого розвитку та пишіть, як можна її досягти в Україні!

Мова написання - українська.
Новий дедлайн - 31 березня
Роботу надсилати у файлі формату .docx або .pdf на пошту zhanna.sirkovych@one.un.org, у темі листа зазначте "Конкурс есе (ваше прізвище)"
Бажаємо всім успіху!

Діліться цим постом на своїй сторінці, або відмічайте у коментарях друзів, яким буде цікаво взяти участь!

 

  1. Фізична культура

Модуль: «Футбол»

  1. Переглянути презентацію на тему: « Правила гри футбол»

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-gri-u-futbol-90152.html

  1. Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE

3.Виконати комплекс вправ на розвиток гнучкості.

http://youtube.com/watch?v=AZB8nWh-LWE

 

25.03

  1. Українська мова

Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.

Узгодження числівників з іменниками

Мета: ознайомити учнів з правилами вживання букви ь у числівниках, зміцнювати навички написання числівників у непрямих відмінках та узгоджувати числівник із іменником

  1. Опрацювати матеріал про уживання мякого знака:

М’який знак пишеться:

1)       На кінці числівників:

а)     простих п’ять, шість, дев’ять, десять:п’ять яблук, шість книжок;

б)     складних одинадцять — двадцять, тридцять: дванадцять місяців, сімнадцять років.

2)       У непрямих відмінках:

а)     простих числівників три, чотири: чотирьох яблук, трьома учнями;

б)     усіх збірних,  крім двоє, семеро, восьмеро): п’ятьох немовлят, дев’ятьом рибам

М’який знак не пишеться:

  1. У складних числівниках у кінці першої частини:шістнадцять- шістнадцятьом.
  2. У кінці простих числівників (окрім п’ять, шість, дев’ять, десять): два сини, три стільці.
  3. У кінці простих числівників (окрім одинадцять — двадцять, тридцять): сорок учнів, сімдесят кілометрів.
  4. У непрямих відмінках перед за­кінченням у числівниках: простих (окрімтри, чотири) та збірних (таких як двоє, семеро, восьмеро):двох учнів, сімом птахам

 

  1. Прочитати. Переписати, на місці крапок, де треба, поставити м’який знак. Аргументувати свій вибір.

1) Море буває тр.ох сортів: тихе море, хвильове море й бур’яне море.

2) Уперше зворотний бік Місяця було сфотографовано в жовтні тисяча дев’ятисот п’ят..десят дев’ятого року.

3) Написи повторювалися дванадцятьма мовами.

4) Місяць мчить навколо Землі зі швидкістю три тисячі шіст..сот вісім..десят один кілометр на годину.

5) Чотири українські фронти рухались на захід чотир..ма залізними потоками. (За О. Довженком).

 

  1. Опрацюйте матеріал, поданий у відео, про узгодження числівників з іменниками: https://www.youtube.com/watch?v=esmNro46yEY&t=291s

 

  1. Узгодьте числівник з іменником:

Два (апельсин), півтора (місяць), чотири (озеро), три (острів), два з половиною (вагон), півтора (зошит), два (хлопець), двоє (хлопець), три (син).

Виконання завдань сфотографуйте і надішліть учителю на вайбер (+380930524039)

 

  1. Біологія

Виконати завдання за посиланням https://drive.google.com/file/d/1iNfFutqX4fWdghzlmTiXsjq0EzRF8WYu/view?usp=sharing

 

  1. Математика

Тема: «Рівняння. Основні властивості рівнянь»

1) Повторити властивості рівняння, правило зведення подібних доданків.

Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/67353 (самоперевірка)

2) Виконати письмово № 1337(2, 4, 6), 1339 (2, 4, 6). Не забувайте змінювати знак доданку на протилежний при переході через знак «=» !!!

 

4, 5 Трудове навчання

Фактори,  що впливають на стан волосся.

Комплекс процедур та засобів для догляду за власним волоссям в залежності від його типу. Догляд за власним волоссям.

 

  1. Зарубіжна література

Тема уроку. Р. Д. Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

  1. Повторити за підручником ст. 208 – 215.
  2. Опрацювати та переписати у зошит схему.

3.Виконати завдання тесту (для цього клікніть «тестування»)

  1. https://naurok.com.ua/test/r-d-bredberi-opovidannya-usmishka-34528.html

4.Надішліть фото з результатом тестування та власним прізвищем мені на пошту (skubenko36@ukr.net)

 

26.03

  1. Інформатика

Тема: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»

Завдання: опрацювати §21, ст.179 (впр.2) виконати у середовищі Скретч 2, файл надіслати на електронну поштову скриньку вчителя fomina_vira@ukr.net,  виконайте завдання за посиланням.

 

  1. Фізкультура

Модуль: «Футбол»

1.Передача і зупинка м’яча – техніка виконання.

http://youtube.com/watch?v=gHwxra5ccj0

  1. Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

3.Виконувати присідання на двох ногах - 3 підходи по 30 разів.

Слідкувати за технікою виконання вправи.

 

  1. Біологія

https://drive.google.com/file/d/1Uu-80Oi4HSfg0184vZEI-O_HR94rBzHC/view?usp=sharing

 

4 Географія

Тема.  Підземні води. Термальні і мінеральні води.

Прочитати параграф 53, повторити параграф 22.

Повторювати географічну номенклатуру.

Подивитись презентацію " Підземні води"( до "Забруднення вод")

https://drive.google.com/file/d/0B582qrLwEUEbdjJMendHZjNEZzA/view

Пройдіть гру  https://learningapps.org/4619658

Надіюсь, що справились із завданнями.

Подивіться  відео. Дуже цікаве!

https://www.youtube.com/watch?v=z4ocudhD8_4

 

  1. Історія

Тема.Римська імперія за часів правління Октавіана Августа.

План

1).Октавіан Август.Нова система державного управління.

Прочитати параграф 48 дати відповіді на запитання:

1.Хто став першим імператором в Римській імперії?

2.Що означає слово принципат?

3.Особиста гвардія  імператора,  яка несла службу не лише в Римі, а й у провінціях-це...

4.Чому Август  на засіданні сенату з,явився в панцирі та з мечем під одягом?

5.Кому належить вислів, що Август " отримав Рим цегляним, а залишив його мармуровим"

6.Які обов,язки виконували прокуратори в Римі?

7.Привілейована вервства з верхівки плебсу, ті, хто служив у кінноті- це...

8.Чому Август влаштовував гладіаторські бої для бідного населення(плебсу), роздавав гроші та хліб?

  1. Скільки років прожив Август?Позначте на стрічці часу.

10.Юлій Цезар=Октавіан Август

Більше спільного чи відмінного між цими діячами.

 

2)Гладіаторські бої.

Хто такі гладіатори?

https://youtu.be/oQZpIJy5iv0

3)Колізей

Яку сучасну споруду нагадує колізей?Чому?

https://youtu.be/ligi0R_KOC8

 

☆☆☆☆☆☆☆☆☆

На допомогу учневі

https://ru.calameo.com/read/0028017716fe3189331d8

Слухай параграф 48

https://youtu.be/sEpNxP_3l1s

Легенда про гладіолус

https://youtu.be/jPFTXZyVB0Y

https://youtu.be/19kshXhWVnc

https://youtu.be/YnyifsaitN8

 

Дз параграф 48 читати переказувати, вивчити роки та терміни

Відправити правильні відповіді (фото запису в зошиті):

linniklana99@gmail.com

0976719980 вайбер

 

  1. Образотворче мистецтво

Створити композицію :«Натюрморт в моій оселі»,техніка на вибір (живопис,графіка, аплікація)

 

  1. Російська мова

Упражнение 414(правило).

Упр.415.- читать и пересказывать .

Рассказ "Каштанка"А.П.Чехова.

Упражнение 417(письменно).

 

27.03

  1. Англійська мова

Тема: Подорож

  1. Виписати до словника, перекласти та вивчити нові слова на ст. 154
  2. Прослухай та прочитай діалог впр.1 ст.153-154. Для того, щоб прослухати аудіоматеріал, зайди на сайт https://sch2english.at.ua/load/audiododatok/1-1-0-1 натисни на слово “Аудіододаток” до підручника 6 класу (нова програма), обери Track 33.
  3. Виконай впр. 2 на ст. 154.
  4. Прочитай діалоги впр.4 ст. 154-155.
  5. Впр.5 ст. 155. Користуючись табличкою, склади свій діалог та надішли його на електронну адресу olhettochka@gmail.com
  6. Уяви, що до тебе має приїхати друг з-за кордону. Напиши електронний лист, як йому дістатися від залізничної станції до твого дому. Надішли лист на електронну адресу olhettochka@gmail.com

 

  1. Математика

Тема: Рівняння. Основні властивості рівнянь

  1. Шановні учні та учениці! Виконайте завдання та надішліть розв’язки або на електронну адресу oksanavelichko2017@gmail.com або фейсбук (не забудьте вказати своє прізвище, роботу можна сфотографувати)

Якщо ви ще не впевнені в своїх силах, перегляньте відео за посиланям, а потім виконайте роботу: https://www.youtube.com/watch?v=XhVBhXvXD5c&fbclid=IwAR1RfshzxEEtY95lSxGij1LG9M_-h4nTW8phjNb99wdmmyy1JK92AqPRzl8

 

1º.  Якщо 11 + с = -5, то щоб знайти  с, потрібно виконати дію:

А Б В Г
– 5 + 11 5 – 11 11 + 5 – 5 – 11

2º.  Вказати рівняння, яке має безліч коренів.

А Б В Г
0х = -6 0х = 0 3 – х = 8

3.  Розв’язати рівняння:    5х + 3 = 2х.

А Б В Г
1 –1

4●●. Розв’язати рівняння:  8 – 3х = 4(х – 3) + 6  .

5●●. Розв’язати рівняння: 2(4х + 5) – 3(х +6)=9х +8

6●●●.

 

 

 Українська мова

Правопис числівників і відчислівникових складних слів

  1. Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням:

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numerals_compound_words.html

  1. Знайдіть і виправте у реченнях помилки. Із речень випишіть виправлені форми числівників, підкресліть орфограму:

1.Побравшись шістьнадцять років тому, вони обидва вірили, що Річард писатиме

захоплюючі прибуткові романи. (Стівен Кінг “Текстовий процесор”.)

2.За екватором, там, де Луалаба вигинається на північний схід, маленьку флотилію Стенлі атакували п’ятьдесят чотири човни з кількома сотнями тубільців. (Жуль Верн "П’ятнадцятирічний капітан".)

3.Десь від початку двотисячних Юрко все частіше друкувався в Харкові, то й спілкувалися ми з ним частіше. (Сергій Жадан “Біґ Мак. Перезавантаження”.)

4.Ось пройшов над Степкою караван двохгорбих верблюдів, а ось мчить по небу вершник. (Микола Зарудний "На білому світі".)

5.Генрі Пойндекстер показував своїм супутникам не на саму рослину, а на невеликий чотирьохкутний клаптик цупкого паперу, настромлений на одну з колючок кактуса. (Майн Рід “Вершник без голови”.)

6.Для повного усвідомлення могутньої краси Шарль-де-Голля вам треба мати за спиною дванадцятькілограмового наплічника, навантаженого пляшками з віскі, яке б ви ні за що на світі ніде не залишили. (Ірена Карпа “Фройд би плакав”.)

7.Мотоцикл, як сполоханий скіфський кінь, несеться несамовито. Стрілка спідометра сягає стакілометрової позначки. (Михайло Медуниця “Про що розмовляють закохані”.)

  1. 3. Відмінювання дробових і збірних кількісних числівників

Опрацювати теоретичний матеріал за підручником: ст.206

  1. Виконати вправу. Спишіть сполучення, записуючи цифри словами.

На 4/5 відсотка, без 3/4 грама, за 1/3 години, від 2/3 кілограма, до 6/5 кілограма, понад 1/2 мільйона.

 Чекаю скріншотів  виконаних вами завдань!

 

4 Музика

Тема: Варіації

Підручник - ст. 107-108

Слухання - https://youtu.be/utGUX6b8LHc

Спів - пісня "Веселка", ст. 111

 

  1. Українська література

Митько і Сергій - головні герої пригодницької повісті Я.Стельмаха

"Митькозавр з Юрківки, або химера лісового озера"

Мета: узагальнити знання змісту повісті Я.Стельмаха.

Виконати завдання за вибором учня:

а) створити "Хмару слів"до твору (можна за електронною програмою, а можна намалювати від руки): вибрати предмет для "хмари", дібрати ключові (головні) слова, що відображають зміст і аналіз твору, ввести їх до "хмари"

б) скласти 3 сенкани: образи Митька і Сергія, образ Василя Троша,  повість "Митькозавр з Юрківки..."

сенкан складається за схемою:

1 рядок - 1 іменник, що є назвою сенкану

2 рядок - 2 прикметники - характеристика першого "рядка"

3 рядок - 3 дієслова, що вказують на дію, процес стосовно першого слова-рядка

4 рядок - речення із 4-х слів, що передає ідею твору

5 рядок - 1 іменник, що є синонімом до першого слова-рядка

в) створити кросворд (питання + відповідь у кросворді) за змістом твору (1 слово=1 бал)

Чекаю на вашу творчість, яка повинна бути підтверджена знаннями змісту твору!

Надсилайте виконані завдання на вайбер!

 За час канікул прочитати повість Л.Ворониної "Таємне товариство боягузів" (повне видання, а не за підручником!!! )

Відпочивайте! Збагачуйтеся! Будьте здорові!

 

  1. Основи здоров’я

Тема: Як поводитися під час пожежі

Прочитати § 28 створити плакат – пам’ятка «Як поводитися під час пожежі».

Приймаю роботи у будь якому вигляді (фото, електронний варіант). мої дані: viber +380934695128; електронна адреса burtovaya2020@gmail.com. Дякую!

 

06.04

1.Математика

Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1) Опрацювати § 49. Вивчити алгоритм (ст. 242-243). Розглянути приклади розв’язування задач в параграфі.

2) №1364, 1368 виконати письмово (Звертаю увагу!!!!! При розв’язуванні задач на рівняння не можна нехтувати жодним із пунктів).

3) Наводжу приклад розв’язування задачі.

№1363.

Нехай площа меншої ділянки дорівнює х га, тоді площа більшої – (х +12) га. Оскільки площа двох ділянок дорівнює 48 га, то маємо рівняння:

х + х + 12 = 48

2х = 48 – 12

2х = 36

х = 36 : 2

х = 18

Отже, площа меншої ділянки дорівнює 18 га, а площа більшої – 18+12=30 га.

Відповідь: площі ділянок 18 га і 30 га.

Важливо !!!!

  1. Активно використовуйте умову задачі.
  2. З двох невідомих величин через змінну позначайте меншу (адже працювати з діленням не дуже зручно)
  3. При розв’язуванні рівняння доданки, що містять невідомі переносимо вліво, а відомі – вправо. При переході через знак дорівнює знак доданку змінюється на протилежний.
  4. В рівнянні не вказуються одиниці вимірювання.
  5. Інші невідомі величини знаходимо у висновку.
  6. Обов’язково потрібно записати відповідь.

Нагадую! Хто ще не здав дві роботи, я  - чекаю!

 

2.Українська мова

Узгодження числівників із іменниками

  1. Опрацювати матеріал теми за допомогою відеоуроку, перейшовши за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=azJ19WmH7oY&feature=youtu.be
  2. У запропонованих реченнях усно виправити помилки, пов'язані із узгодженням числівників із іменниками. Випишіть відредаговані словсполучення (числівник + іменник).

1.Останні три дня над районом випробувань вирували страшні грози, ніяк не характерні для пустельного Нью-Мексико. (Любко Дереш “Миротворець”.)

2.Згадавши перші півтора року після одруження, Діана замріяно посміхнулась. (Максим Кідрук “Жорстоке небо”.)

3.У мене потім був трофей... Японський ніж, завдовжки тридцять один сантиметр. (Світлана Алексієвич “Цинкові хлопчики”.)

4.Робінзон Кукурузо, який збирався прожити на безлюдному острові двадцять вісім роки два місяців i дев'ятнадцять днів, готувався до осінньої переекзаменовки. (Всеволод Нестайко “Тореадори з Васюкiвки”.)

5.Три з половиною метрів осадки для річки було забагато. ( Антон Санченко “Баркароли”.)

6.Через десять хвилин від компанії відокремились троє хлопці і почекали, поки він [Богдан] підійде ближче. (Анна Хома “Заметіль”.)

7.Близнюки почали підходити, по черзі і без штовханини. Спочатку двоє чоловіків, тоді жінка, знову чоловік, тоді ще троє жінок, тоді… (за Олдос Гакслі “Який чудесний світ новий!”)

8.— Додаймо ще сюди людей, котрих на службу покликав я: тринадцять голярів, вісім різників, три слюсарі, чотири ковалі, п'ять теслярів, дев'ять мірошників і тридцять чотири селянини, які допомагатимуть гармашам. (за Геза Гардоні “Зірки Егера”.)

9.Були серед них, окрім ромеїв, агарянн, болгари, було два грузина і слов'янин із Зети, був посланець з Германії від єпископа Гільсгеймського, що відкривав у себе школу мозаїк і дорогого художнього литва. (Павло Загребельний “Диво”.)

10.На даний момент у нас виведено сто п’ять перспективних бойових одиниць. Сто п’ять чортових ботів. Сорок двоє з яких на волі… (Максим Кідрук “Бот”.)

 

  1. Напишіть математичні вирази словами, ставлячи числівники у потрібному за змістом відмінку. Якщо числівник має паралельні відмінкові форми, вживайте їх, прописуючи у дужках:

а) сума чисел дорівнює 657 473 128;

б) від 981 762 654 відняти 87;

в) скласти 24 із 483 271 679;

г) від 294 – 16;

д) до 657 + 11;

е) до 3621 + 999;

є) до 785 + 31;

ж) від 447 – 54;

з) від 72 - 14.

 

Чекаю на ваші виконані завдання у вайбер (+380930524039) до 08.04.2020

Шановні учні! Прохання на час карантину акаунти у вайбері перейменувати вашим  іменем та прізвищем!

 

3.Російська мова

Повторення вивченого.

  1. Упр.420(читать, пересказывать).

2.Это интересно!(стр.188-189)- пересказать родителям.

3.Упр.427(письм.).

 

4.Фізична культура

  1. Виконати спеціально бігові вправи (хлопці)

http://youtube.com/watch?v=jJ2PZu7nPF8

Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці (дівчата)

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE

  1. Виконувати ведення м’яча ( хлопці, дівчата за бажанням)

http://youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0

  1. Виконувати жонглювання м’ячем ( хлопці, дівчата за бажанням)

http://youtube.com/watch?v=zQ22tAcwdl4

Дівчатка виконують інтервальне тренування для м’язів рук, плечей і грудних м’язів.

http://youtube.com/watch?v=OHta4V0yteI

 

5.Зарубіжна література

Тема. Роберт Шеклі. «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі

1.Повторення (усно)

2.Опрацюйте за підручником ст. 216-224

3.Рекомендую прослухати https://www.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZw&t=1227s

4.Обов’язково перевірте свої знання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=599516

 

  1. Англійська мова

Тема: «Країни та національності»

  1. Повторити лексичний матеріал теми “On the move” та до 10 квітня пройти тест

Код доступу 678847

Використай цей код, відкривши посилання join.naurok.ua

  1. Проглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Z6cvRmyEUKc
  2. Записати до словника та вивчити незнайомі слова зі ст. 157
  3. Виконати впр. 2,3 на ст. 158.

 

07.04

  1. Історія

Тема. Розвиток культури Давнього Риму. (2 уроки).

План

1.Пантеон римських богів.

(Записати та замалювати таблицю в зошит. Н-д: Юпітер. Бог неба і блискавки

ст.19 https://ru.calameo.com/read/0028017716fe3189331d8)

Венера Богиня кохання і родючості...)

2.Римське мистецтво й основні архітектурні пам,ятки:

А)Акведуки

Б)Тріумфальні арки

В)Терми

Г)Колізей

Д)Техніка й винаходи в Римі.

(Записати в зошит коротко про призначення будівель(навіщо будували?) Н-д: Колізей- амфітеатр на арені якого відбувались гладіаторські бої.  Допоможе Вам інформація на ст.241-248 автор підручника А.І.Шалигіна (2006р.) Параграф 49

https://pidruchnyk.com.ua/175-storya-starodavnogo-svtu-shalagnova-6-klas.html

Або відео

https://youtu.be/AsCQIg2xryY

Дз параграф 50 ст.186-189 Читати переказувати та записати в зошит 12 запитань до параграфа. Ви в мене молодці , проявите свою творчість у виконанні завдання..))

 

  1. Українська література

Пригодницько-фантастична повість Лесі Ворониної "Таємне товариство боягузів або засіб від переляку №9"

1 Ознайомтеся із матеріалами відеоуроку (до 17-ї хвилини)

  1. У ході уроку пригадайте, що таке повість, пригодницький твір, фантастичний твір, романтичний твір.

* Зробіть висновок і запишіть у зошити: чому твір Л.Ворониної "ТТБ" - це пригодницько-фантастична повість?

* 3.Пригадайте і запишіть у зошити поняття сюжету, його елементів (відеоурок + підручник ст.135).

  1. Перегляньте 2 буктрейлери до повісті "ТТБ", перейшовши за посиланням:

1) https://www.youtube.com/watch?v=OakSgN4I6KY

2) https://www.youtube.com/watch?v=xeXMaSq9SZY

  1. Прочитайте уривки з повісті Л.Ворониної "ТТБ": ст 196-205, дайте письмову відповідь на питання №10 (с. 200) та усно опрацюйте завдання №6 (с. 200)
  2. Завдання за вибором учня: за змістом прочитаних розділів створити

а) кроссенс - розвиток подій у малюнках. Для виконання цього завдання візьміть 2 листки А-4, склейте їх - утвориться листок формату А-3. Розділіть його на 9 однакових частин і в кожну  (№1-6) замалюйте основну подію або знайдіть ілюстрації в інтернеті, які символічно відповідають змісту прочитаного. Учіться відділяти головне від другорядного! (12 балів)

б) створити "Стрічку часу" (на листку А-4): накресліть пряму лінію - це життя головного героя повісті Клима. На стрічку часу занесіть ті важливі події, що відбуваються у житті героя: їх можна записувати як пункти плану, або передавати символічним малюнком. (12 балів)

Бажаю творчих успіхів!

 

  1. Математика

Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1) Шановні учні! Якщо ви ще не зовсім впевнені у свої силах при розв’язуванні рівнянь і з певних причин не змогли переглянути урок математики на «Всеукраїнській школі онлайн», то  рекомендую вам перейти за посилання та переглянути наступне відео https://www.youtube.com/watch?v=DhPO1Fzbg9w&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=2

2) №1377, 1383 виконати письмово (Нагадую!!!!! При розв’язуванні задач на рівняння не можна нехтувати жодним із пунктів).

3) Наводжу приклади розв’язування задач, аналогічних до домашнього завдання.

№1376. Нехай друге число дорівнює х, тоді перше число дорівнює 2,5х. Якщо від першого числа відняти 10, а до другого додати 5, то отримаємо рівні числа. Складаємо рівняння:

2,5х – 10 = х +5

2,5х  - х = 5 + 10

1,5х = 15

х =  10

Отже, друге число дорівнює 10, а перше – 2,5·10 = 25.

Відповідь: ці числа 10 і 25.

№1382. Нехай в другій бригаді працює х робітників, тоді в першій – 0,8х робітників (пригадайте тему знаходження відсотків від числа §28). За умовою задачі в першій бригаді працює на 6 осіб менше, ніж у другій, то маємо рівняння:

х – 0,8х = 6

0,2х = 6

х = 30

Отже, в другій бригаді працює 30 робітників, а в першій – 30 – 6=24.

Відповідь: 24 і 30 робітників.

 

  1. Географія

Тема.  Значення вод суходолу для природи і людини.

Охорона вод Світового океану і суходолу.

Переглянути відео " Забруднення світового океану"

https://www.youtube.com/watch?v=0dsruaUGaFA

Повторити параграф  41-53.

Повторити географічну номенклатуру: " Гідросфера".

 

7 квітня  та 10 квітня урок географії   можна подивитися на  YouTube - каналі Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO6class

Уроки також транслюватимуть  телеканали  NewsOne  та ZOOM.

 

  1. Сталий розвиток

https://ru.padlet.com/nd03butterfly/onq1j0qza0jv

  1. Фізична культура

1.Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

  1. Переглянути техніку виконання удару по м’ячу внутрішньої частиною

підйому

  1. Виконувати жонглювання м’ячем ( хлопці, дівчата по можливості)

  1. Виконати вправи на розвиток м’язів черевного пресу

 

08.04

  1. Українська мова

Числівники на позначення дати і часу

Дорогі шестикласники!  Звертаю вашу увагу на те, що теоретичного матеріалу до запропонованої програмою теми у підручнику немає. Тож вивчаємо її за допомогою двох відеоуроків у такому порядку:

1) спочатку уважно сприймаємо пояснення і робимо відповідні записи форм числівників на позначення часу і дати, переглядаючи відеоурок за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Vd_la7tOfrg

2)  закріплюємо здобуті знання шляхом перегляду короткого відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=zaTRsN-S5yg

Далі перейдіть за посиланням і заповніть Google-форму, виконавши тестові завдання з теми:

https://forms.gle/GZp1BCZcK22G26JG9

 Усім високих досягнень у  навчанні!

 

  1. Біологія

https://drive.google.com/file/d/10EHP_zOBWTOeOMDLc6lr1ttacu_uuoue/view?usp=sharing

  1. Математика

Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1) Шановні шестикласники! Нагадую, що ви маєте змогу переглядати урок математики на «Всеукраїнській школі онлайн». Сьогодні йшла мова про розв’язування більш складних рівнянь. Пропоную перейти за посиланням та переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nx7NWSNTIPc&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=3&t=0s

2) №1389, 1391 виконати письмово (Нагадую!!!!! При розв’язуванні задач на рівняння не можна нехтувати жодним із пунктів. В більш складних задачах можна спочатку складати скорочений запис, а в задачах на рух – таблицю як показано в №1390).

3) Наводжу приклад розв’язування задач, аналогічної до домашнього завдання.

№ 1388.

Коментарі:

1) оскільки і перше, і третє число пов’язані з другим, то найдоцільніше позначити через невідоме саме друге число;

2) щоб виразити третє число, потрібно знайти дріб від числа, а для цього потрібно число помножити на цей дріб;

3) щоб виразити перше число, потрібно знайти відсоток від числа, а для цього потрібно перетворити 90% у десятковий дріб 0,9 та помножити цей дріб на задане число;

4) у рівнянні перетворюю звичайний дріб у десятковий (це можна зробити) та спрощую ліву частину рівняння, додавши всі коефіцієнти.

4) Приклади розв’язування задач на рух ви можете переглянути за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=Sh1navZ0S3M

 

4, 5 Трудове навчання

Тема: Технологія догляду за житлом.

Створити презентацію ( не більше 6 слайдів) про правила добору миючих засобів для догляду за різними видами поверхонь. Відправити за адресою nelia.fomina@gmail.com

 

  1. Зарубіжна література

Тема уроку. Духовне й фізичне випробування Кліві.

  1. Повторіть за підручником ст.
  2. Опрацюйте усно.

  1. Психологія

Тема "Конфлікт і я".

Напишіть есе на тему " Чому люди сваряться та не можуть знайти спільної мови у спілкуванні?".

Роздрукувати сторінку