10 лютого 2015 | Фоміна Віра

Тиждень англійської мови в школі

Вивчення англійської мови – процес складний, але багатогранний і цікавий. Але варто замислитись, що саме англійська мова є неповторним засобом спілкування між людьми різних національностей. Оволодіння іноземною, а саме англійською мовою є потребою часу. Під час вивчення англійської мови ми знайомимось з традиціями і звичаями інших народів та переконуємось у неповторності власної української культури.

З метою розширення і поглиблення лінгвістични хзнань, розвитк укомунікативних умінь і навичок, етичного виховання, духовного багатства, моральної чистоти у школі було проведено «Тиждень англійсько їмови».

Тиждень розпочався з організації вчителями англійсько їмови фотовиставки "I loveEnglish"та виставки малюнків «Моя улюблена літера». Всі учні, які взяли участь у конкурсі, проявили креативність та винахідливість, але переможцем фотоконкурсу було визначено і нагороджено грамотою ученицю 9-Б класу, Галич Катерину; а учні 2-Б класу виявились найактивнішими учасниками виставки малюнків, за що отримали подяки.

Продовжили тиждень позакласні заходи «Знавці англійської мови» серед учнів 4-Б класу, та «Мовні спортивні змагання» у 7-А класі. Діти старанно виконували завдання та щиро раділи маленьким перемогам під час виконання завдань. Але як і в кожному конкурсі були переможці і переможені.

Учні 11 класу захищали свої проектні роботи під час інтегрованого уроку (англійська мова+екологія) «Захист навколишнього середовища. Шляхи подолання екологічних проблем», показавши своє бачення екологічних проблеми і як кожен з нас може зробити свій вклад у їх вирішення.

У п’ятницю команда учнів 3-А класу перевіряла знання у захоплюючій пізнавально-розважальній грі «У світі кольорів»

Завершився тиждень веселою театралізованою виставою «Лісова казка», представленою учнями 5-А класу.

Дякуємо учням школи за активну участь у проведенні тижня. Бажаємо й надалі перемагати та показувати гарні результати!!!

Goodluck!!!

SDC16003


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.