Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Коментарі та пінги в даний час закриті.
Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проєкти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти




Тиждень заощаджень
В межах Тижня заощаджень наші 9-класники провели справжнє розслідування, створивши «Візитівки ТНК» для світових гігантів: Nike, Toyota, Nestlé та Shell. Головне відкриття учнів: Ключ до мега-прибутків ТНК – це географічно-фінансова оптимізація! Виявили, що Nike економить мільярди, виробляючи товари у В'єтнамі чи Індонезії замість США. Дослідили, що Toyota та Nestlé розміщують заводи у країнах збуту, щоб скоротити транспортні витрати та обійти високі мита. Дізналися, що Shell використовує складні міжнародні схеми для переведення прибутків у юрисдикції з найнижчими податками. Фінансовий вплив цих корпорацій настільки великий, що їхні заощадження часто перевершують річний бюджет невеликих держав! Так, річний дохід Toyota становить приблизно $276 мільярдів, що дорівнює сукупному ВВП таких країн, як Чехія та Фінляндія разом узяті! Учні 9-го класу зрозуміли: великий бізнес – це велика географічна гра.