1-В

12 березня

ЯДС: с.54-57 - опрацювати, зош.: с.28-виконати.
Укр.мова: буква «щ» вивчити, читати в «Букварику», опрацювати відповідно в «Прописах»-1,2 частина, написати маленьку букву «щ».
13 березня
ЯДС: с.58-59- опрацювати.
Зош.: с.29- виконати.
Математика: с. 162-163- опрацювати, номери 2, 3,4- письмово у роб.зошит.
Укр.мова: велика буква «Щ»- читати слова, тексти в «Букварику», відповідно зразки написати у прописах ( 1,2 частина).

 

16 березня

ЯДС: с.60-61 – опрацювати.

Укр. мова: с.129-131- читати виразно, зразки у прописах.

Математика: с.164-166 –опрацювати до уроку 83.

 

17 березня

ЯДС: с.62-63 – опрацювати,  друкований зош. с. 32- виконати.

Математика: урок 83, №1 – вивчити, № 2,4,5,6 письмово, № 3, 7, 8 – усно. Друк.зош. с.36 – виконати.

Укр.мова: с. 132-133 – вивчити букву «Ф», читати 5 разів, відповідно написати зразки в прописах

(1,2 частини).

 

18 березня

ЯДС: с.64 - 65 – прочитати,  опрацювати, с.32 - завдання в зошиті.

Укр. мова: с.134-135- читати виразно декілька разів, зразки у прописах (писати велику букву «Ф» у прописах 1, 2 часнинах), с.132 – списати у зошит вірш «Буква Ф – то фантазерка».

Математика:урок 84, с.168-170 –опрацювати до уроку 85, №12 – письмово, всі інші номери – усно,

с.170 – вивчити правило про парні та непарні числа, друк зош. с. 37- виконати.

 

19 березня

ЯДС: с.66 – опрацювати,  друкований зош. с. 33- виконати.

 

Математика: урок 85 , №1,6,7 – усно, № 2,3,4,5 -  письмово, друк.зош. с.38 – виконати.

 

Укр.мова: с. 132-135 – повторити вивчений матеріал. читати  декілька разів, с.134 – списати в зошит перші два речення тексту.

 

20 березня

ЯДС: с.60 - 66 – полвторити,  друкований зош. с. 30 - 33- повторити.

 

Математика: урок 86:  №1,4,7 – усно,   № 2,3,5,6 – письмово;

урок 87: № 1, 4, 5 – письмово, № 3, 6, 7 – усно, друк. зош. с.39 – виконати.

 

Укр.мова:  с. 136-137 – читати  декілька разів, вивчити буквосполучення [дз],  відповідно зразки в прописах (1,2 частини), с.137 – списати речення: «Де багато пташок, там нема комашок».

 

23 березня  

ЯДС: с.68-69 – прочитати, опрацювати, зош. с. 34 – опрацювати.

Математика: урок 88, с.175 – 176, с.176 – вивчити правило, №1,2,3,4,5 – усно, №6 – письмово.  https://www.youtube.com/watch?v=9y-qzs96pkI

Укр. мова: с.138-139 – читати декілька разів, відповідно зразки у прописах, с.139 – вивчити вірш напам’ять, списати з підручника у зошит.

Музика.

Тема: Дзвінкоголоса Україна

Підручник – ст.84-87

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=-EP4s-bmpdE

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=jd9yhInKOak

https://www.youtube.com/watch?list=RDdi4Rjlj5M8U&v=di4Rjlj5M8U&feature=emb_rel_end

 

24 березня 

 

ЯДС:  с.70 – опрацювати, зош. – с. 35 – виконати.

https://www.youtube.com/watch?v=gGmU5YK9Y-U&list=PLfaFxoLtKe-v2s8KQKMDu0lo7FRCyd8E4

https://www.youtube.com/watch?v=SvKkDQpN8yY&list=PLfaFxoLtKe-v2s8KQKMDu0lo7FRCyd8E4&index=6

 

Математика:  Знаходження невідомого доданка

https://www.youtube.com/watch?v=QNFSpIe15Nk&t=2s

https://www.youtube.com/watch?v=H5CHmTOHovI

урок 89, с.177-178 – опрацювати, №4,5 – письмово, № 1,2, 3,6,7 – усно.

 

Укр.мова:  с.138-139 – читати декілька разів,повторити звуки (дж), (дз);

с. 140 – опрацювати, списати слова з апострофом: м’яч, м’ята , п’ята, ім’я, пір’я, подвір’я; відповідно зразки в прописах (2 частина) с.14 – виконати.

Ігри та вправи, що вдосконалюють навички читання.

https://www.youtube.com/watch?v=EcKt1SJW8Mk&feature=share&fbclid=IwAR1HEdb1zELfnxO_OIBWPZXqMQMzK7-88G63oTcwJJOIf9U29M-M1qTOTp8

 

Англійська мова:    

Тема:»Родина»

1) впр 1 ст 65 списати слова у зошит

2)Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=zMdq9jSaNLg

3) https://www.youtube.com/watch?v=3Q5VFZz8Q4c

4) ст.62 повторити слова

5)впр. 4 с.т 113 читати

6) ст. 58 виконати у робочому зошиті

 

25 березня

ЯДС: с. 71 – опрацювати;

https://www.youtube.com/watch?v=588O39jsFuo.

Математика: https://www.youtube.com/watch?v=30hplaMlLcc;

https://www.youtube.com/watch?v=W3rY-6jXU4c;

урок 90 - опрацювати, с.179 – вивчити правило, № 2, 3, 4 – письмово,  №1, 5 – усно.

Українська мова: https://www.youtube.com/watch?v=Om2J_fQPK1Q

https://www.youtube.com/watch?v=4ffp5-M2yCY – повторити вивчений матеріал;

с. 141 – прочитати декілька разів, переказати текст, с. 140 – списати слова: сім’я, хом’як, сузір’я, п’єса, дев’ять, комп’ютер. З одним зі слів скласти речення і записати в зошит.

 

Четвер 26.03.20

ЯДС: с. 72-73 – опрацювати;

https://vseosvita.ua/library/tizden-velikden-so-klademo-u-velikodnij-kosik-127833.html?rl=40639&fb

https://zatyshok.net.ua/5192/?fbclid=IwAR04QIVQ0ejGYXuoGXrIdbS6VYT56BwoEiLxMDfg4DnFQuruIAMGNQn3SeQ

 

Укр.мова:

с.142- прочитати декілька разів, списати у зошит 2 перші речення;

https://www.youtube.com/watch?v=GdYM9PgUlis;

Розчитування:https://vseosvita.ua/library/citaemo-z-fiksikami-material-dla-dodatkovogo-citanna-156320.html?rl=40639&fbclid=IwAR0Gyi4boLN5xhgTe0WRpEWHE7nnW-jPuAycTMAj0_88TmaZ_6o0kdIEyjo

 

Образотворче мистецтво:

Виготовлення великодніх прикрас.

https://www.youtube.com/watch?v=pimS6B18u0M

 

Англійська мова:    

Тема:»Родина»

1) Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=3xqqj9o7TgA

2) ст.62 повторити слова

3)Зайдіть на сайт quickmindsapps-Quickminds 1-тема “Family”-Story послухати і повторити фрази

4)впр. 4 ст. 115 читати

5)ст.59 – виконати у робочому зошиті

 

27 березня

ЯДС: с. 72 -73  – повторити;

Великодні легенди. Читання.

https://zatyshok.net.ua/5192/?fbclid=IwAR04QIVQ0ejGYXuoGXrIdbS6VYT56BwoEiLxMDfg4DnFQuruIAMGNQn3SeQ

 

Укр.мова: с.143-вивчити вірш, списати першу строфу вірша в зошит;

Розчитування: https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g

https://www.youtube.com/watch?v=ztIZPBK_VgE

 

Математика:   урок 91, с.181-182- опрацювати, с.181- вивчити правило,

№ 3,4,5 – письмово, №1,2,6 – усно.

https://vseosvita.ua/test/zadachi-na-znakhodzhennia-nevidomoho-vidiemnyka-8329.html

 

Понеділок  06.04.20

ЯДС: с 74-75 – прочитати, відповідати на питання, відповідно виконати  завдання у зошиті;

https://www.youtube.com/watch?v=scosipsaWMI&feature=emb_logo;

https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU.

 

Українська мова: с. 144 – читати декілька разів; списати в зошит перше речення тексту.

https://www.youtube.com/watch?v=t04THtjkjHY.

Розчитування:  https://www.youtube.com/watch?v=5kOjTt3nL9Y

 

Математика:  :   урок 92 - опрацювати, с.181 -  повторити правило,

№ 1, 2 – усно, 3,4,5, 6  – письмово,

https://www.youtube.com/watch?v=3il22_F8PZU

 

Музика:

Тема: Весна прийшла

Підручник – ст. 92-95

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=eMHGubnQK1M

Придумати рухи під музику - https://www.youtube.com/watch?v=wsJQlqrpAew

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=GX-AE07bDe4

 

                                       Вівторок  07.04.20

 

ЯДС: с 76-77 – прочитати, опрацювати, с. 36-37 - виконати  завдання у зошиті;

https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/03/Tyzhden-27_Navishho-yisty.pdf

 

Українська мова: с. 145 – читати декілька разів, переказувати, списати 2 речення з казки у зошит (на вибір). https://vseosvita.ua/library/citaemo-z-fiksikami-material-dla-dodatkovogo-citanna-156320.html?rl=40639&fbclid=IwAR0Gyi4boLN5xhgTe0WRpEWHE7nnW-jPuAycTMAj0_88TmaZ_6o0kdIEyjo

 

Математика

Тема: Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Читання чисел за розрядними таблицями.

Урок 93 - опрацювати,

№ 2,4,6 – усно, №1,3,5,7 – письмово,

https://www.youtube.com/watch?time_continue=23&v=o26MCbbgYrU&feature=emb_logo

 

Англійська мова

Тема: «Погода».

  1. ст.68 впр.1 вивчити слова

sunny-сонячно

hot-спекотно

cold-холодно

snowy-сніжно

rainy-дощова погода

cloudy-хмарно

І сказати,яка погода сьогодні.

https://www.youtube.com/watch?v=7mgK2FQVc54

  1. ст.69 впр.3. списати назви країн в зошит

https://www.youtube.com/watch?v=GzPX7U3AkQk(прослухати пісню і звернути увагу на букву «Zz»)

Буква»Zz» (зед)  дає звук –  [ z ]  - з»

  1. Виконати завдання на  ст.60  у зошиті з друкованою основою
  2. Прописати букву Zz впр. 1 ст. 77 у зошиті з друкованою основою.

 

Середа 08.04.20

ЯДС: с. 78-77 – повторити, виконати відповідно завдання в зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=7bXwZ5Je0Gk

Математика: друк.зош. с. 6 - 7 - опрацювати,с. 6  – усно, с.7 - № 1, 3, 4 – письмово в зошит робочий, інші – усно.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-cikavi-zavdanna-dla-uspisnogo-navcanna-227353.html?rl=186814&fbclid=IwAR3I8XXcSO8rGU0-fvS6vtHsK3QawlY4SpEnbv1cxE3bkmcDA8Sy3dfoFGo

Українська мова: с. 146 – читати декілька разів, списати у зошит два речення з тексту.

https://www.youtube.com/watch?v=Zf7H3-HjHUk

 

Четвер 09.04.20                  

ЯДС

Повторити правила поведінки за столом:  https://www.youtube.com/watch?v=Kokgj9vCnoU

Тема. Сервірування столу та виготовлення канапок.

Підручник – с. 78-79 - опрацювати, с. 38 - 39 виконати завдання в зошиті.

1.Переглянути та обговорити:

https://blog.pokupon.ua/uk/kazhdyj-den-prazdnik-kak-pravilno-i-krasivo-servirovat-stol/

2.Практична робота: потренуватись з дітками робити канапки.

 

Українська мова

Розчитування: https://www.youtube.com/watch?v=3y38MqRbApE

с.147 – читати виразно, списати першу строфу вірша в тоненький зошит.

https://www.youtube.com/watch?v=B9JW6xzsyf0

Образотворче мистецтво

Тема. Подорож у казку. Театральна лялька.

https://www.youtube.com/watch?v=0Luh1xUJ19E

Англійська мова

Тема:»Погода»

  1. Перегляньте відео, повторіть слова

https://www.google.com.ua/search?client=opera&q=what+is+the+weather+like+today&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

  1. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=GzPX7U3AkQk зверніть увагу на букву «Qq»

Буква»Qq» дає звук- [kw] - «кв»

  1. ст.77 впр.1 у зошиті з друкованою основою прописати букву  Qq

Намалювати ланч-бокс і сказати ,що в ньому:

Наприклад:

I have got a banana. =  I’ve got a banana. (У мене є банан)

I have got an apple. = I’ve got an apple. (У мене є яблуко)

Якщо у вас є можливість сфотографуйте ланч бокс  та відправте на електрону адресу:

irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

natasha11082007@gmail.com (Наталія Василівна)

 

П'ятниця 10.04.20

ЯДС

Тема. Яка моя улюблена страва?

https://www.youtube.com/watch?v=vjCJhUq37Cc

Практична робота. Приготувати  улюблену страву разом з дитиною.

 

Математика

Урок 94 – с.187-188;

№ 1,4 – усно, №2,3,5,6 – письмово;

друк.зош: с.8 – опрацювати;

https://www.youtube.com/watch?v=fnM3Ym8ZCDE

 

Українська мова

с.147 – вірш напам’ять,

списати другу строфу вірша в зошит.

Розчитування:

https://vseosvita.ua/library/citanna-tekstiv-za-metodom-vedigea-232287.html?rl=13517&fbclid=IwAR0AsYy9yIoduddU9uBFoJMz-h9plRdNJuZcVMQ_hYGmWfTYn7RlXqpPeiE

 

                                          Понеділок 13.04.20

ЯДС

Тема. Рослини у нашому житті.

с. 80-81 – опрацювати, зош. с.40 – виконати;

https://www.youtube.com/watch?v=GJkEr5f5u1o;

https://www.youtube.com/watch?time_continue=45&v=f4TJyJBbwIQ&feature=emb_logo

 

Математика

Урок 95 – с.188-189;

№ 2,4 – усно, №1,3,5 – письмово;

друк.зош: с.9, 10 – опрацювати;

https://www.youtube.com/watch?v=fXU2BTEXb4I&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2PKEbeAU42Yff62yU4ZqcIXea51K2P2iHPoutTxekNknRTEBFHaFf-.

 

Українська мова

с.147перевірити вивчення вірша напам’ять;

с.148 – прочитати декілька разів та переказати казку,

Написати в зошит диктант «Весна»:

                                    Весна

Настала весна. Сонце зігріло землю. Дерева вже прокинулись від сну. На темних гілках вилискують бруньки.

Музика

Тема. Птахи весною

Підручник – ст. 96-99

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=xrJz52kGAxs

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=Qq350YwmjSk

 

Вівторок 14.04.20

ЯДС   Тема. Чому людина не може жити без рослин?

1.Переглянути презентацію та обговорити з дітьми.

https://vseosvita.ua/library/tizden-svit-roslin-comu-ludina-ne-moze-ziti-bez-roslin-123958.html

2 Опрацювати в  підручнику с.81, в зошиті  с.41.

 

Математика

Урок 96 – с.189-191;

№ 1,2, – усно, №3,4,5,6,7 – письмово;

друк.зош: с.11 – опрацювати;

https://www.youtube.com/watch?feature=share&v=gnkOjh5rhow&fbclid=IwAR0AjCKu10nfVPiIo3OPvNanHZQtxP5T_jeVmMGT6bBRG477BMi-oaRPyaQ&app=deskt

 

Українська мова

с.149- читати декілька разів, переказувати. Списати 2 речення з тексту:

«Є в нашій Україні й інші народні звичаї. Дорогих гостей ми зустрічаємо  хлібом-сіллю на вишиваному рушнику.»

Вправи з читання:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-karantin-ne-nudguvati-a-citati-i-pisati-221719.html?rl=228192&fbclid=IwAR2AuAeyequaUomA7aLrUQ_eLIZ4BPyLpW0oCHKH_-lGCKrjPgZ5EkCs6X8

 

Англійська мова

Тема: Одягайся

  1. Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

https://publishing.linguist.ua/v%D1%96deouroki-dlya-1-2-klas%D1%96v/( вибираєте    Quick Minds 1 for Ukraine. Unit 7. Get Dressed. Lesson 1 )

  1. Підручник ст.72 впр.1
  2. впр 1 ст.77 прописати букву «Yy» у зошиті з друкованою основою та відтворити її в зошиті в клітинку
  3. впр 2 ст.77 у зошиті з друкованою основою
  4. https://www.youtube.com/watch?v=GzPX7U3AkQk Повторити вивчені букви

Якщо у вас є можливість сфотографуйте впр.2 ст.77   та відправте на електрону адресу:irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

 

Середа 15.04.20

ЯДС. Тема. Як виростити нову рослину?  Що потрбно рослинам для життя?

Ст. 82-83 у підручнику опрацювати.

https://www.youtube.com/watch?v=Yc9ZgfjIQoM

По  можливості  показати дітям, як розмножуються кімнатні рослини або рослини на грядці.

 

Математика

Тема: Віднімання круглого числа  від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел.

https://www.youtube.com/watch?v=yLQcDSeKYOg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR26E1AI3UF24OHOvbKOlwRxBgKCmj_UtnD_s-Jp-iuJRxouSbV1vN7Y

Урок 97, ст. 192-193,  № 1,3 – усно;

№ 2,4,5 – письмово;

№6 – додатково;

друкований зошит  ст.12 – опрацювати.

 

Українська мова

С.150 – читати декілька разів, списати у зошит перше речення тексту.

Вправи з читання:

https://www.youtube.com/watch?v=5RBEeey9ftU

https://www.youtube.com/watch?v=74FCYlGfLQI

 

Четвер  16.04.20

ЯДС  Тема. Що спільного між усіма рослинами?

с. 84-85 - опрацювати у підручнику,

зош. – с.42-43- виконати.

https://www.youtube.com/watch?v=frrUdw8rtcY

 

Українська мова

с.151- вірш напам’ять, списати  4 рядочки вірша у зошит;

у прописі (2 частина) виконати с.59,60.

 

Образотворче мистецтво

Тема. Величне весняне свято;

с.52 – опрацювати.

 

Англійська мова

Тема:Одягайся

1.Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

https://publishing.linguist.ua/v%D1%96deouroki-dlya-1-2-klas%D1%96v/( вибираєте    Quick Minds 1 for Ukraine. Unit 7. Get Dressed. Lesson 1 ) Повторити назви одягу

2.Намалювати свій улюблений одяг  і сказати I LIKE MY CAP( Я люблю свою кепку або Мені подобається моя кепка)

  1. ст.64 у зошиті з друкованою основою

4.Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=GzPX7U3AkQk

https://www.youtube.com/watch?v=GoSq-yZcJ-4

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

 

П’ятниця 17.04.20

 ЯДС

Тема. Як берегти рослини?

https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY

с.86 - опрацювати у підручнику,

зош. – с.42-43- виконати.

 

Українська мова

Тема. Читання віршованих творів. Списування з друкованого тексту.

с.151- вірш напам’ять;  прочитати вірш «Буквар ми вже вивчати закінчили», прописи (частина 2)-с. 61-62 -  опрацювати.

Тренажер для розчитування:

https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g

 

Математика

Тема.  Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення метр - дециметр – сантиметр. Порівняння цих одиниць довжини.

Переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=fSGwrAoLXeM

Уурок 98, ст. 193-195 – опрацювати

№ 1,2,3,4 – усно;

№ 5,6,7 – письмово.

У друкованому зошиті с.13,  с. 16 – опрацювати.

 

Вівторок 21.04.20 

ЯДС

Тема. Хто такі тварини і чим вони відрізняються від рослин?

https://www.youtube.com/watch?v=DRfd6dtVKaA

с. 88-89 – опрацювати,

с.44 – виконати  завдання в зошиті.

Українська мова

Тема.  Читання різних текстів за метою висловлювання.

Розказати дітям, що тексти бувають різні. В одних текстах про щось розповідається. Це текст-розповідь. А в інших когось або щось описують. Це текст-опис.

https://mamabook.com.ua/chutaemo-po-skladah-5-opovidan/?fbclid=IwAR1HSZYScPUveLXNHL1XY6VDXHSe1UZpMMDMZ3UAXOA9RAOpvdmnesL0bjA

На сайті діти по складах прочитають тексти-описи тварин. При обговоренні наголосіть, як описано ту чи іншу тварину.

У зошит  запишіть кілька речень з будь–якого тексту, який сподобався.

 

Математика

 Тема. Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником.

с. 195-196, урок 99 – опрацювати, № 4,5 – письмово,

друк. зошит с. 15, с.17-18 № 1,2,3.

Додаткові приклади

https://vseosvita.ua/library/pivniki-rozpetusilisa-trenazer-z-matematiki-1-2-klas-237822.html?rl=13517&fbclid=IwAR0tDspNcfmISA

 

Англійська мова

Тема:Тобі подобається мій одяг?

  1. Переглянути відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?time_continue=663&v=hqBpkkzfPWo&feature=emb_logo

  1. ст.73 у підручнику

Для того,щоб запитати чи подобається  тобі щось, ми використовуємо структуру Do you like…..

Замість.....ставимо одяг

Do you like my hat?-Тобі подобається моя кепка?

Якщо, це так –Yes,I do.      Якщо ні-No,I do not.

  1. ст.65 виконати завдання у зошиті з друкованою основою
  2. https://www.youtube.com/watch?v=LYZwDYTq6IE ( переглянути і повторити за диктором)

 

Середа   22.04.20

ЯДС

Тема. Чому я люблю тварин?  Які бувають тварини?

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=xnd7plFco9c

с.88-89-опрацювати;

завд. 2 (в підр.) - повторити звукові моделі,

зошит- с.45 – виконати завдання.

 

Математика

Тема. Поняття «минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події.

Урок 100  – с.197-199 – опрацювати, № 2,7 – письмово,

№ 1,3,4,5,6 – усно.

Зошит з друк.осн. - с.15 – опрацювати, урок 100 - с.18-19 - №1,2,3 – виконати.

 

Українська мова

Тема. Робота з текстом «Котик та півник». Запис слів та речень.

https://www.youtube.com/watch?v=KrdcWDXMCSo – переглянути відео;

https://derevo-kazok.org/kotik-ta-pivnik.html - прочитати казку, переказати.

Списати у зошит текст «Кіт Мурчик».

 

Кіт Мурчик

Живе у нас котик. Шубка м'яка та гладенька. А кігті довгі та гострі. Я його кличу Мурчиком. А зараз котик сидить біля нірки. Це він мишку ловить.

 

Четвер  23.04.20

ЯДС

 Тема. Як живуть свійські та дикі тварини?

Підручник с. 90-91- опрацювати, с. 90 – повторити  звукові моделі слів,

зош. с. 46 – виконати.

https://www.youtube.com/watch?v=_tBrZm2DEp4

https://www.youtube.com/watch?v=UK2QROOEaBg&feature=share&fbclid=IwAR1AuAq_22kog8ir3U9Uc9V_KeA6umSQp2jmNuf6g9xUh2BAWo7jpqx5PCg

 

Українська мова

Тема.  Вправляння у виразному читанні різних текстів. Запитання  до окремих абзаців тексту та до тексту в цілому. Запис слів, речень, текстів.

https://vseosvita.ua/library/zavdanna-persoklasnikam-vid-bilosnizki-ta-gnomiv-spisuvanna-tekstiv-252188.html?rl=40639&fbclid=IwAR1rimvocnjXsTmbNTIPq_7QbwdWBiWkmF20ijCbt37YroFz3ddOEIE_Xgk

Перечитати тексти. Один текст (на вибір) списати.

 

Англійська мова

Тема. Якого кольору мій одяг?

  1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA

https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI

  1. Зайти на http://www.quickmindsapps.es/-вибрати quick mind 1-song

Прослухайте  пісню і назвіть, якого кольору одяг

  1. ст.66 (розфарбуйте лише одяг) у зошиті з друкованою основою
  2. https://www.youtube.com/watch?v=_JSiAwSrac4

Переглянути і повторити за диктором.

Виконану вправу у робочому зошиті на ст. 66 сфотографуйте та відправте на електрону адресу:irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

natasha11082007@gmail.com (Наталія Василівна)

 

Образотворче мистецтво

Тема. Казка, яку співають. Елементарне творення художнього образу.

Намалювати ілюстрацію до улюбленої казки.

 

П’ятниця 24.04.20

ЯДС

Тема. Чи можуть дикі тварини стати хатніми ? Тварини-друзі наші менші.

Переглянути відео :

https://www.youtube.com/watch?v=zBKmfjLE_ks

https://www.youtube.com/watch?v=UdQzehTYBFU

https://www.youtube.com/watch?v=-BJsomFxUrM

Підручник-ст.92-93-обговорити,

зошит – с.47 – виконати.

 

Математика

Тема. Розв’язування  задач на визначення закінчення , початку і тривалості події.

https://www.youtube.com/watch?v=ZqOj7By2soY&t=600s&fbclid=IwAR38bOvpjYNO_LT7N3QNDqZsLKE9GWTyl3pv8EpE_7RVJ-Liqtw62Uxtq54

Підручник-с.200-201(урок 101)-опрацювати, №5 – письмово, № 1 – 4 – усно.

Зошит з друк.осн. - урок 101- с.20 -виконати.

 

Українська мова

Тема. Лексичне значення слів. Загадки. Списування з друкованого тексту. Письмо під диктовку.

1.Прочитати загадки.

2.Відгадки записати в зошит під диктовку.

3.Списати 1-2 загадки на вибір у зошит.

* * *
Я руда, низького росту,
Хитра я і довгохвоста.
На курей я вельми ласа –
В них таке смачненьке м'ясо…
Вовку-брату я сестриця,
А зовуть мене…
* * *
Гостроносий і малий,
Сірий, тихий і незлий.
Вдень ховається. Вночі
Йде шукать собі харчі.
Весь із тонких голочок.
Як він зветься?...
* * *
Довгі ноги  - довгий ніс.
Прилетів – обід приніс.
Смачних жабеняток
Для своїх маляток.

* * *
Влітку медом ласував,
Досхочу малини мав.
А як впав глибокий сніг,
Позіхнув і спати ліг.
Бачив чи не бачив сни,
А проспав аж до весни.

* * *
Хоч годинника не має,
Вранці він нас піднімає.
Кожен прокидається –
З сонечком вітається.

* * *
В лісі вогник рудуватий
Шишки лускає завзято.

* * *
І вдень, і вночі
У кожусі на печі.

* * *
Не ходжу я,  а скакаю,
Бо нерівні ноги маю.
Через поле навмання
Перегнав би я коня.

 

   Понеділок 27.04.20

ЯДС

Тема. Які є явища природи?

  1. Переглянути та обговорити відео:

https://www.youtube.com/watch?v=8HCBokBu7i8;

https://www.youtube.com/watch?v=mqKRP5iB5WA.

  1. Відгадати загадки:

Підручник – с.94-95 – опрацювати,

зош. с.48 – виконати.

 

Математика

Тема.  Закріплення вивченого в розділі «Час».

Підручник – с.201-204 (урок 102) – опрацювати усно.

Зошит з друк. осн.- урок 102- с.21-виконати.

Тренувальні вправи з математики :

https://vseosvita.ua/library/trenuvalni-vpravi-z-matematiki-1-klas-veseli-zabenata-252064.html?rl=186814&fbclid=IwAR1uNqGetMviDpLrTyMgm5XJ5P8e2fQoXpNLQ5U5BEFOGk-k4vJ4XTEsFmw

 

Українська мова

Тема. Зв’язок між змістом тексту і заголовком. Читання різних текстів. Робота з текстом.

  1. Переглянути та обговорити відео.

  1. Прочитати текст, дати відповіді на питання. Списати в зошит 2 речення: «Ми українського роду і любимо нашу землю, нашу мову, наші квіти. Україна – як наша рідна хата».

 

Наш рід

Мама вишиває на білому полотні зелений барвінок, чорнобривці, сині волошки. Навіть качечку вишила.

- Що це буде, нене? – питає Андрійко.

- Українська святкова сорочка для тебе.

- Чому українська? – допитується Андрійко.

- Бо вишиваю такі квіти, які ростуть на нашій землі. А земля наша зветься Україною. А ти маленький українець.

- А ти, мамо? - І я українка, і татко, й бабуся, й дідусь. Ми українського роду і любимо нашу землю, нашу мову, наші квіти. Україна – як наша рідна хата.

 

  1. Які квіти вишивала мама на полотні?
  2. Чому сорочка називається українською?
  3. Як називається наша земля?

 

Музика

Тема: Величне весняне свято

Підручник – ст. 100-103

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=x5Hi2rcTYno

Перегляд - https://www.youtube.com/watch?v=viU_iXYd7kg

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=q37EMdnw6N8

 

Вівторок  28.04.20

ЯДС

Тема. Як веселка виростає?

1.Переглянути та обговорити відео:

https://www.youtube.com/watch?v=mx2qMaJOJGI;

https://www.youtube.com/watch?v=ojzGz8uASMw.

  1. Підручник: с.96 - 97 – опрацювати, с.96 - виконати 4 завдання (виготовити кольоровий місточок-веселку).
  2. Друк. зош. – с.48 - виконати.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у виразному читанні тексту. Лексичне значення слів. Списування з друкованого тексту, письмо під диктовку.

Підручник «ЯДС» с. 97 – читати декілька разів вірш Л.Вознюк «Веселкова лічилка». Написати диктант «Чого веселка весела?». Сфотографувати і  відправити диктант вчителю  у вайбер.

Диктант

Чого веселка весела?

Небо синє. Жовте жито. Луки зелені. Яблука червоні. Вода у Дніпрі фіолетова. А як устане веселка. То в ній усі  ці кольори є. Вона з Дніпра воду набирає.

 

Математика

Тема. Одиниця вимірювання маси-кілограм. Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=v43FWyz45zs

Підручник -  урок 103, с.207-209-опрацювати.

Зошит з друк. осн.- с.22 – виконати.

 

Англійська мова

Тема:Одяг.

  1. Повторити слова з попереднього уроку і переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=UDgzTWbzX7Q

  1. Впр.2ст.75 скажи

I am wearing a red dress(Я одягнена в червоний светр.)

Are you wearing blue shoes?(Ти одягнений в сині черевики?)  Yes,I am(так)  No,I am not(ні)

  1. https://www.youtube.com/watch?v=_2Mg_uiBFig(ст.108-109)впр2 списати літери в зошит
  2. РЗ .ст.67.виконану вправу сфотографуйте та відправте на електрону адресу: irinabiriukova1986@gmail.com(Ірина Миколаївна)

 

                                                        Середа 29.04.20   

ЯДС

 Тема. Які кольори має веселка?

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=L35k7qaAgTc

Підручник: с. 96-97 – повторити.

 

Математика

Тема. Задачі на порівняння і вирівнювання маси  тіл «на руку» і за малюнками.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=wdBpctaiWJ8

Підручник  с. 204-207 - опрацювати,

Зошит з друк. осн.- ст.23-виконати.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у виразному читанні різних текстів. Запитання  до окремих абзаців тексту та до тексту в цілому. Запис слів, речень, текстів.

https://vseosvita.ua/library/zavdanna-persoklasnikam-vid-bilosnizki-ta-gnomiv-spisuvanna-tekstiv-252188.html?rl=40639&fbclid=IwAR1rimvocnjXsTmbNTIPq_7QbwdWBiWkmF20ijCbt37YroFz3ddOEIE_Xgk

Перечитати тексти. Один текст (на вибір) списати.

 

Четвер 30.04.20

ЯДС

Тема. Кольоровий місточок-веселка  своїми руками. Що спільного між словами «веселка» і «весело»?

Переглянути відео :

https://www.youtube.com/watch?v=udmhN9-MMLo

https://www.youtube.com/watch?v=ybDsGYrkcf0

https://www.youtube.com/watch?v=t7FLa2FF2AI

Практична діяльність – ІІ відео ( намалювати веселку).

Підручник- ст.98-99-опрацювати, придумати власну захопливу історію про пригоди веселки.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у виразному читанні віршів.

1.Розчитування: https://www.youtube.com/watch?v=kU15XqEKaLU

2.Прочитати виразно вірші,

списати вірш «Несе веселка воду…»

***
Несе веселка воду —
Від річки до городу,
Від озера — до саду
На молоду розсаду.
Несе лугам і нивам,
І житнім переливам.

***
А веселка веселилась,
Поки в річці не втопилась.
А втопилась — не пропала,
Лиш на вид темніша стала.
Бо вона чомусь забула,
Що у річці повно мулу.
Плакав вітер в очереті:
— Я її не попередив!
І журились береги:
— Ми її не вберегли!
А маленький добрий хлопчик
У холодну воду скочив,
У кулак трави вхопив
І веселку довго мив.

***
Я барвиста веселочка,
маю сім кольорів,
засвітилась над селами,
над лісами вгорі.
Житу жовтого кольору
подарую в жнива,
соковито-зеленого
буде мати-трава.
А ясного блакитного
небу дам назавжди,
світанкового синього залишу для води.
Непомітно погаснувши,
упаду між дубів.
Так ніколи нічого
я не лишаю собі.

 

Англійська мова

Тема:Одяг

  1. https://www.youtube.com/watch?v=i0WOz4A1gdk

Переглянути відео урок і спробувати відтворити.

  1. https://www.youtube.com/watch?v=AvlOlGoCgQo

https://www.youtube.com/watch?v=F6_5s3FLzpk

  1. впр 2 ст.110 списати в робочий зошит

 

Образотворче мистецтво

Тема. Музична казка у танці. Характер та настрій в малюнку персонажів балету та мультфільму « Білосніжка і семеро гномів».

Перегляд мультфільму «Білосніжка та семеро гномів».

https://www.youtube.com/watch?v=-S4RGRWEiQU

Практична робота:

намалювати гномика (кольорові олівці).

 

Понеділок 04.05.20

ЯДС

Тема. Людина без сім’ї, що дерево без плодів.

1.Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=1VJYEfUpjjw

https://www.youtube.com/watch?v=9OKcMStOMZM

2.Підручник - с.100-101-опрацювати,

зошит з друк. осн.- с.50 – виконати.

 

Математика

Тема. Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл за малюнками.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=wdBpctaiWJ8

Підручник с.210-212 - опрацювати, 2 – письмово.

Зошит з друк. осн. - с. 24-виконати.

 

Українська мова

Тема. Текст-міркування. Читання різних текстів. Вправляння у правильній вимові. Письмо букв на позначення звуків. Робота над текстом Василя Сухомлинського «Тихо, бабуся відпочиває».

  1. Прочитати текст.

                                                           Тихо, бабуся відпочиває

 

Прийшла зі школи маленька Галинка. Відчинила двері, щось хотіла весело сказати мамі. А мама насварилася на неї пальцем і Галинка тихенько підійшла до столу, поклала книжки.

– Тихо, Галинко, бабуся відпочиває. Цілу ніч вона не спала, боліло серце.

Пообідала й сіла за уроки. Читає книжку тихо-тихо, щоб не розбудити бабусю.

Відчиняються двері, заходить Оля, Галинчина подруга. Вона голосно й каже:

– Галинко, послухай...

Галинка насварилась на Олю пальцем, як мати на неї, і пошепки мовить:

– Тихіше, бабуся відпочиває. Цілу ніч вона не спала, боліло серце.

Сіли дівчатка до столу й розглядають малюнки. А з бабусиних очей впали дві сльозинки. Коли бабуся прокинулась, Галинка й питає:

– Бабусю, а чого ви плакали уві сні?

Бабуся усміхнулась, приголубила Галинку. В її очах світилась радість.

Проаналізувати текст. Дати відповіді на запитання:

                                                                                                                       Василь Сухомлинський

2.Відповісти на питання.

 

1.Як було звати дівчинку?

2.Звідки прийшла Галинка?

3.Чому мама насварилася на Галинку?

4.Як читала Галинка книжку?

5.Хто прийшов у гості до дівчинки?

6.Чому ж бабуся відпочивала?

  1. Робота в зошиті – списати І абзац тексту.

 

Музика

1 клас

Тема: Подорож у казку

Підручник – ст. 104-опрацювати

Перегляд – https://www.youtube.com/watch?v=rUA69hVqwjk

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=jA3j652A8VI

 

Вівторок 05.05.20

ЯДС

Тема. Хто є в моїй родині. Як сім’ї проводять вихідні дні?

Підручник – с.101, зош. - с.51 – виконати.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=40&v=DxdwbJHssK4&feature=emb_logo

 

Математика

Тема. Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах.

Підручник с.212-213 - опрацювати, № 3,4,5 – письмово.

Зошит з друк. осн.- с.25 – виконати.

 

Українська мова

Тема. Читання різних текстів. Списування з друкованого тексту.

1.Посібник «Вдумливе читання» с. 5 – прочитати, відповісти на запитання, виконати завдання.

  1. Прочитати текст.

Василь СУХОМЛИНСЬКИЙ
НАЙГАРНІША МАМА

Випало Совеня із гнізда та й повзає. Далеко забилось, не може знайти рідного гнізда. Побачили птахи малого — некрасивого, з великою голівкою, вухатого, банькатого, жовторотого. Побачили та й питають, дивуючись:

— Хто ти такий, де ти взявся?
— Я Совеня, — відповідає мале. — Я випало з гнізда, не вмію ще літати і вдень дуже погано бачу. Я шукаю маму.
— Хто ж твоя мама? — питає Соловей.
— Моя мама Сова, — гордо відповідає Совеня.
— Яка ж вона? — питає Дятел.
— Моя мама найгарніша.
— Розкажи, яка ж вона, — питає Дрізд.
— У неї голова, вуха й очі такі, як у мене, — відповідає з гордістю Совеня.
— Ха-ха-ха! — зареготали .Соловей, Дятел і Дрізд. — Та ти ж потвора. Виходить, і мати твоя така сама потвора.
— Неправда! — закричало Совеня. — Мама в мене найгарніша.

Почула його крик Сова, прилетіла потихеньку, взяла Совеня за лапку й повела до рідного гнізда. Совеня уважно подивилося на свою маму: вона була найгарніша.

3.Гра «Так чи ні?». (Тест)

  1. Совеня випало із гнізда?
  2. Побачили звірі мале пташеня?
  3. Совеня шукало татка?
  4. Мама совеня найгарніша для нього?
  5. Птахи співчували Совеняті?
  6. Мама знайшла Совеня?
  7. Списати останній абзац у зошит: «Почула його крик Сова…»

    Англійська мова

Тема:Одягнися. Storytale. Lesson 6

  1. Підручник ст.76-77

Переглянути відео урок за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=U5T4gOrhnbo&t=403s

  1. У зошиті з друкованою основою на ст.68 розфарбуйте різними кольорами.
  2. Читати за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=C4RyRSKp3Tw- та у підручнику на ст.112-113(впр 2.відтворити літери у зошиті)

Виконані робити сфотографувати і відправити на електронну адресу:

irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

Фізкультура

https://www.youtube.com/watch?v=3c0-SpcjxQo

 

Середа 06.05.20

ЯДС

Тема. У чому сила родини?

Підручник: с. 102-103 – опрацювати;

Зошит – с.52 – виконати.

https://www.youtube.com/watch?v=zScG0iE-Nu0

https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/04/Tyzhden-31_Moya-rodyna.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=9U_laQIQYZw

Математика

Тема. Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах.

  1. Переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=h2bbcxLpGBQ

  1. Зошит з друк. основою: с.26 – виконати №1,2,3,4.

 

 

Українська мова

Тема. Вправляння у виразному читанні різних текстів. Списування з друкованого тексту.

  1. Вправи для розчитування:

https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g

  1. Посібник «Вдумливе читання» с. 6 – прочитати, відповісти на запитання, виконати завдання; списати перші два речення тексту. Надіслати виконану вправу вчителю для перевірки.

 

Четвер 07.05.20

ЯДС

Тема. Які я маю обов’язки в родині?

https://www.youtube.com/watch?v=794A6FclYN4

Підручник с. 104-105 – прочитати декілька разів, відповісти на запитання;

зошит – с.52-53 – виконати.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у виразному читанні різних текстів.

1.Вправи для розчитування:

https://www.youtube.com/watch?v=BmilsLqqKOc

2.Написати словниковий диктант у зошит:

https://www.youtube.com/watch?v=xOKFFj-xIQE

3.Посібник «Вдумливе читання» с. 7– прочитати, відповісти на запитання, виконати тестові завдання.

 

Англійська мова

Тема: Одягнися. Lesson7

  1. Підручник ст.78-79 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=MleKrPgfvTs
  2. У зошиті з друкованою основою на ст.69 розфарбуйте і скажіть
  3. Читати https://www.youtube.com/watch?v=geaJTQ3QJDQ&t=3s та у підручнику на ст.114-115 (впр.2 відтворити в зошиті)

Виконані роботи відправте на електронну адресу:

irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

 

Образотворче мистецтво

Тема. Музична казка у танці. Характер та настрій в малюнку персонажів балету та мультфільму « Білосніжка і семеро гномів».

Перегляд мультфільму «Білосніжка та семеро гномів».

https://www.youtube.com/watch?v=-S4RGRWEiQU

Практична робота:

друк.альбом с.58 – виконати завдання.

 

П’ятниця 08.05.2020

ЯДС

Тема. Познайомтесь з моєю родиною. Родинне дерево.

1.Переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=x-SvFiBbleI

  1. Переглянути відео та створити родинне дерево:

https://www.youtube.com/watch?v=Vlku0a8l-Jk

Руханка: https://www.youtube.com/watch?v=GdHrU-wTCtU

 

Математика

Тема. Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у кілограмах.

1.Переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=yjxlK_R8oK8

2.Підручник: урок 107,  с.214-215 – опрацювати №3,4,6,7 – письмово, №1,2,5 – усно.

Руханка: https://www.youtube.com/watch?v=8L3W_2IfcVc

 

Українська мова

Тема. Вправляння у виразному читанні різних текстів. Списування з друкованого тексту. Письмо під диктовку.

1.Тренажер з читання:

https://www.youtube.com/watch?v=Rgp4fK7TqJ0

2.Посібник «Вдумливе читання» с. 8 – прочитати, відповісти на запитання, виконати тестові завдання.

 

Вівторок 12.05.20

ЯДС

Тема. Ми – Українці. Ми – Європейці. Країни Європи. Що таке «Європейський Союз?»

1.Переглянути та обговорити відео «Україна – частина Європи»:

https://www.youtube.com/watch?v=k4tIVUg1EWU

  1. Переглянути відео «Континент Європа» (відеопідручник ЯДС):

https://www.youtube.com/watch?v=F3gPtuXvSxA

  1. Дітям про Євросоюз:

https://www.youtube.com/watch?v=rHQORHX2MJk

Підручник: с.106-107 - відповіді на запитання,

зошит – с.154 – опрацювати.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у виразному читанні різних текстів,зв’язний їх переказ. Списування з друкованого тексту.

1.Тренажер з читання:

https://www.youtube.com/watch?v=n86CbjPzdh0

2.Посібник «Вдумливе читання» с. 9 – прочитати, відповісти на запитання, виконати тестові завдання, переказати тексти.

Списати перші два речення тексту «Колібрі» у зошит.

3.Руханка:

https://www.youtube.com/watch?v=Bf0YTmlf4zQ .

 

Математика

Тема. Місткість. Одиниця вимірювання місткості – літр. Порівняння об’єктів за місткістю. Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у літрах.

1.Переглянути відеоурок:

https://www.youtube.com/watch?v=4EE9yggXFdc

2.Підручник с.216 -217– опрацювати,№4, 6 – письмово в зошити.

3.Друк. зош.-с. 27 – виконати.

 

Англійська мова

Тема: The robot. Робот.Lesson 8.

  1. Підручник ст.80, переглянути відео урок з даної теми за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=pYQqDfJb-b8

  1. Опрацювати нову лексику:

head-голова

arm-рука до плеча

fingers-пальці на руках

hand-рука

knees-коліна

leg-нога

toes- пальці на ногах

foot-ступня

https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

  1. У робочому зошиті виконати завдання на ст.71
  2. У підручнику на ст.116-117  вибрати два слова прописати їх у зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=vN3F_H3xzuU

https://www.youtube.com/watch?v=666UZRBO5q8

 

Середа 13.05.20

ЯДС

Тема.   Українці – хто ми? Хто є українцем?

https://www.youtube.com/watch?v=tfzkG8kMcAc

Підручник с. 108 - прочитати декілька разів, переказати, с.109 – опрацювати,

зош.- с.54-55 – виконати.

 

Математика

Тема. Вимірювання місткості посудини за допомогою літрової мірки. Розв’язування задач на місткість.

Підручник – с.218 - 219 - опрацювати.

Зошит - №8,10 - усно , №9,11 -  письмово.

Друк. зош. – с.28 – виконати.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у правильному і виразному читанні текстів. Списування з друкованого тексту.

1.Тренажер з читання:

https://www.youtube.com/watch?v=VwJZTK5rbWc

2.Посібник «Вдумливе читання» с. 10 – прочитати, відповісти на запитання, виконати тестові завдання, переказати тексти.

Списати (на вибір) два речення тексту «Мобільний телефон» у зошит.

3.Руханка:

https://www.youtube.com/watch?v=6iJaHoVGPZI

 

                                        Четвер 14.05.20

ЯДС

Тема. Що закодовано в українській вишиванці?

Переглянути та обговорити відео:

https://www.youtube.com/watch?v=J1ehMyxxH3o

Підручник-с.110-111-опрацювати,

зошит- с.55 – виконати.

 

Українська мова

Тема. Виразність мовлення. Вправляння у правильному й виразному читанні різних текстів. Запис окремих слів та речень.

1.Тренажер з читання:

https://www.youtube.com/watch?v=9RmazTxpM-g

2.Посібник «Вдумливе читання» с. 11 – прочитати, відповісти на запитання, виконати тестові завдання, переказати тексти.

Підручник ЯДС с.110 – списати перші два речення з тексту в зошит.

3.Руханка:

https://www.youtube.com/watch?v=6iJaHoVGPZI

 

Англійська мова

Тема: Робот. Я це вмію.Lesson 9

  1. Перейдіть за посиланням та прослухайте пісню https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo
  2. Подивіться відео урок https://www.youtube.com/watch?v=ZJmXxNcVZm0( у підручнику ст.81)
  3. У зошиті з друкованою основою виконати завдання на ст.72
  4. Проспівайте пісеньку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=666UZRBO5q8
  5. Почитайте за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AOjcIN-HL3E&list=PLo2RDoiYA2_m6kkSykeZzOvjirndabMSG&index=8 (в підручнику ст.118-119)
  6. Списати впр.2 ст.118 у зошит. Виконані роботи відправити на електроні адреси:

irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

natasha11082007@gmail.com(Наталія Василівна)

 

 

Образотворче мистецтво

Намалювати малюнок «Ми – європейці».

Роботи сфотографувати та надіслати вчителю у вайбер.

 

П’ятниця 15.05.20

ЯДС

Тема. Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

1.Переглянути та обговорити відео:

https://www.youtube.com/watch?v=ZLXG6Jo2iQA

https://www.youtube.com/watch?v=Ug1sIAmwT4Y

2.Підручник - с.112 – 113 – опрацювати;

зошит - с.56 – 57  – виконати.

3.Виготовлення ляльки-мотанки:

https://www.youtube.com/watch?v=SRgmGtW2DRM

с.113 – виготовити ляльку – мотанку.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у правильному й виразному читанні віршів про Україну.

  Малюнковий диктант.

1.Навчитись виразно читати вірші.

За бажанням один вірш вивчити.

БАТЬКІВЩИНА
Моя рідна Батьківщина
Має назву Україна.
В мене й нація своя –
Українець в мами я.
Є у мене й рідна мова,
Де вкраїнське кожне слово.
О.Довгий

СОНЯЧНИЙ ДІМ
Привітний і світлий наш сонячний дім,
Як радісно й весело жити у нім.
Тут мамина пісня і усмішка тата.
В любові й добрі тут зростають малята.
Дзвінка наша пісня до сонечка лине:
«Мій сонячний дім — це моя Україна!»
А. Німенко

МОЯ УКРАЇНА – ЦЕ ПІСЕНЬКА МАМИ...
Моя Україна – це пісенька мами,
Розлогі лани колосяться хлібами,
Вишневі садочки, лелеки на хаті.
Купають ставочки хмарки пелехаті.
Моя Україна – то мамина ласка,
Червона калина, бабусина казка.
Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя…
Я кращої в світі країни не знаю.
Л. Савчук

  1. Малюнковий диктант:

https://www.youtube.com/watch?v=YZEdt2vmT3A

(записати слова у зошит)

3.Руханка:

https://www.youtube.com/watch?v=PV6CcZkgxrw

 

Математика

Тема. Гроші. Паперові гроші й монети.

 Співвідношення між гривнею і копійками.

1.Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=nFPY11U5IRg

2.Підручник – с.220-221-опрацювати,

зошит - с.29 - виконати.

 

Понеділок  18.05.20

ЯДС

Тема. Ознаки літа.

1.Переглянути та обговорити відео:

https://www.youtube.com/watch?v=jKuFr1rI7qI

2.Підручник: с.114-115 – опрацювати,
с.115 – прочитати виразно декілька разів.

3.Зошит – с.58-виконати.

 

Математика

Тема. Розв’язування задач на знаходження вартості покупок. Порівняння іменованих чисел, виражених в однойменних одиницях вартості.

1.Математична розминка:

https://vseosvita.ua/library/rozvazuvanna-zadac-material-dla-samostijnoi-roboti-1-klas-226233.html?rl=40639&fbclid=IwAR3FacQZp71GoeIgSzkVDtMRjYSXfonGoApaea4jHSB7YLSv6WKHhgeA6NI

2.Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=1-8roNcX99w

3.Підручник – с.220 - 222- опрацювати та повторити вивчений матеріал;

зошит - с.30-31 - виконати.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у правильному і виразному читанні різних текстів.

1.Тренажер з читання:

https://www.youtube.com/watch?v=dtKYCAXQXIk&list=PLPGXToAazbVP7qPOHE3VCvm0P2lmZ48w-&index=4

2.Посібник «Вдумливе читання» с. 12 – прочитати, відповісти на запитання,

виконати тестові завдання, переказати тексти.

Списати у зошит два речення тексту(на вибір)

 

Музика

Тема: Казка, яку співають

Підручник – ст. 108-111

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=4O-qHLkTrHE

https://www.youtube.com/watch?v=-cPQ8zaynyE

https://www.youtube.com/watch?v=GoLUrbJqkl0

За бажанням - https://www.youtube.com/watch?v=yR71GPJGhiM

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=XAf73q8l2E4

 

Вівторок 19.05.20

ЯДС

Тема. Як живуть рослини влітку?

1.Переглянути відеоматеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=kJtHl_9E3AU

  1. Підручник с. 116-117 – опрацювати, с.117 – повторити та проаналізувати звукові схеми слів,

зош.- с.59-виконати.

 

Математика

Тема.  Перевірна робота з математики.

1.Запиши числа у порядку збільшення :

83, 11, 73, 31, 8.

2.Обчисли:

11 + 3 =                   13 – 13 =

60 + 4 =                    87 – 80 =

93 - 3 =                    56 + 1 =

 

  1. Розв'яжи задачу:

 

Бабуся  спекла 40 пиріжків з вишнями та 20 пиріжків  з яблуками.

Скільки всього пиріжків спекла бабуся?

 

  1. Порівняй:

 

12 * 21     70 *47       61 * 81

 

5.Накресли перший відрізок  завдовжки 1 дм та 2 см, а другий – на 2 см коротший.

Виконати роботу, надіслати вчителю для перевірки.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у виразному читанні текстів. Послідовність подій у тексті, їх переказ. Аналіз звукового складу слова. 

1.Переглянути відеоматеріал:

Тренажер «Гра на закріплення навичок читання»

https://www.youtube.com/watch?v=UYlazQB2CDY&feature=youtu.be&fbclid=IwAR288-YnZyGnxYcs5CQMDZOXDt0CxC9FeIifO0DOCjj5BjBoOxOLSs74_f0

2.Посібник «Вдумливе читання» с. 13-14 – прочитати, відповісти на запитання,

виконати тестові завдання, переказати тексти.

Виконати звуко-буквений аналіз слів: тополя, течія, щітка.

 

Англійська мова

Тема. Робот. The robot.

  1. Переглянути відео урок з даної теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=OiahL5V7IXk
  2. Повторити частини тіла на ст.80 та за допомогою пісні, посилання нижче:

https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

  1. Виконати  вправу на ст.73 в зошиті з друкованою основою(намалювати монстра з трьома ногами,чотирма руками та двома головами) та підпишіть частини тіла англійською мовою і надішліть на електронну адресу.

 

Середа 20.05.20

ЯДС

Тема. Як живуть тварини влітку?

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=0ozf0X9tuN0

https://www.youtube.com/watch?v=PdWpYxB75SA

https://www.youtube.com/watch?v=8epq0oy4dlM

Підручник - с.116-117- повторити вивчений матеріал, відповісти  на запитання.

 

 Українська мова

Тема. Перевірна робота з української мови

1.Розставте слова за алфавітом та поділіть на склади:

Малюк, лялька, чайка, кріль, індик, весна.

2.Складіть речення із розсипаних слів.

Веселка, на, небі, з’явилася, різнобарвна.

3.Спишіть вірш.

Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила.
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї

Землю, убрану весною,
Вранці зустрічають.

Діагностичну роботу виконати, надіслати 20 травня вчителю на  Viber.

Кожне завдання починати з нового рядочка.

 

Математика

Тема.  Задачі на знаходження невідомого доданка у задачах про вартість.         

1.Презентація  «Задачі на знаходження невідомого доданка» - переглянути та опрацювати  матеріал.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zadaci-na-znahodzenna-nevidomogo-dodanka-1-klas-251794.html?fbclid=IwAR0ucBTq0H8O-B52o48s36kGiCBwg3nTJgFOXOtNsl0QZzesrYgTxFmeeYo

2.Друк.зош. – с. 32 – виконати.

 

Руханка:

https://www.youtube.com/watch?v=URM9xE_W944

 

Четвер 21.05.20

ЯДС

 Тема.  Як змінюється природа влітку? Літо у природі. Літні місяці.

Створення літньої мозаїки.                                                                                             

https://www.youtube.com/watch?v=oe4qOGselok

Підручник – с.117 -  вправа 4 у підручнику – створити літню мозаїку з пластиліну.

 

Українська мова

 Тема. Вправляння у виразному читанні текстів.

Послідовність подій у тексті, їх переказ. 

1.Тренажер з читання:

https://www.youtube.com/watch?v=V-zn-F20iCU&list=PLPGXToAazbVP7qPOHE3VCvm0P2lmZ48w-&index=7

2.Посібник «Вдумливе читання» с. 15-16 – прочитати,

відповісти на запитання,

виконати тестові завдання, переказати тексти.

Із тексту «Дуже довгий день» - списати 2 речення у зошит.

 

Англійська мова

Тема:Робот.The robot.

  1. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PEuW1ZLqfoY в підручнику на ст.83

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

  1. Виконати завдання в друкованому зошиті завдання на ст.74
  2. Почитайте за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AOjcIN-HL3E&list=PLo2RDoiYA2_m6kkSykeZzOvjirndabMSG&index=8 (в підручнику ст.118-119), зніміть відео як ви читаєте та надішліть на електронну адресу.

 

Образотворче мистецтво

  1. Прочитати вірш:

              ЩЕДРЕ ЛІТО
Літня спека, грози, грім,
Літо, ти прекрасне всім!

Скільки в тебе є скарбів:
В лісі — ягід та грибів;

У садках — смачна малина,
Аґрус, яблука, ожина.

Фрукти й зелень соковита —
Це смачні дарунки літа.

Ген тече срібляста річка...
Ой і тепла ж в ній водичка!

Можна влітку засмагати,
Можна плавати й пірнати.
Т.  Корольова

2.Намалювати малюнок: «Літо – літечко».

 

П’ятниця 22.05.20

ЯДС

Тема. Де я хочу відпочивати на літніх канікулах? Як провести літні канікули безпечно?

Переглянути відео, обговорити.

https://www.youtube.com/watch?v=REboKOgxOIw

https://www.youtube.com/watch?v=iQQ8R306SU0

Підручник – с.118-119 – опрацювати.

Зошит – с.60-61 – виконати завдання.

 

Математика

Тема. Порівняння вартостей. Розв’язування задач на різницеве порівняння грошей.

1.Задачі на порівняння:

https://www.youtube.com/watch?v=qlTCOzqwHRs

2.Цікаві задачі:

https://www.youtube.com/watch?v=5zfKPuvMu1Q

Зошит – с.33 – виконати.

 

Українська мова

1.Написати диктант.

Калина

Ось і літо. Стало тепло й сонячно. Край лісу зеленіє калина. Незабаром на її гілочках заквітують білі букетики. Це цвіт калини. А чи бачили листочки на ній? Ніби їх майстер вималював.

Калина – народний символ України.

(Надіслати вчителю для перевірки.)

2.Посібник «Вдумливе читання»:

с. 17 – прочитати,

відповісти на запитання,

виконати тестові завдання,

переказати текст.

 

Понеділок 25.05.20

ЯДС

Тема. Чи любиш ти ходити на  екскурсії?

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=X0RlPPTNUH0

Підручник - с.120-121-обговорити, дати відповіді на запитання.

Зошит – с. 62 – виконати.

 

Математика

Тема. Формування поняття решти (здачі). Розв’язування задач на знаходження залишку.

https://www.youtube.com/watch?v=tpLuip1c3CE&feature=share&fbclid=IwAR2bxtMC-        YqbBSLVrXTWDepjvOpZrAuKrq1U_UVZKgRCP

Друк. зошит – с.34-35 – виконати.

Завдання на повторення «Дії з іменованими числами» (знати, що 1дм=10см):

 

Українська мова

Тема. Вправляння у правильному та виразному читанні текстів.

Посібник «Вдумливе читання»:

с. 18-19 – прочитати,

відповісти на запитання,

виконати тестові завдання,

переказати тексти;

с.18 – списати 2 речення(на вибір) в зошит.

 

Вівторок  26.05.20    

ЯДС

Тема. Як спланувати екскурсію? Екскурсія до бібліотеки.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=ZBzrM6hgr7I

https://www.youtube.com/watch?v=MCVvThM3kfM

Підручник - с.122-123-опрацювати.

Зошит- с.63 – виконати.

 

Математика

Тема. Гроші. Формування уявлень «вистачить грошей», «не вистачить грошей». Задачі.

Опрацювати відео:

https://www.youtube.com/watch?v=58Z43Dt7SZw&fbclid=IwAR2kV2Wrj8oUeEF0TPE9OpJ78fTVJrLlT1w-BANTykQKmdaOf3D6eQeuW_4

Зошит – с. 36 – виконати.

 

Українська мова

Тема. Вправляння у виразному читанні різних текстів. Створення ілюстрації до художнього тексту. Повторення опрацьованих правил.

1.Тренажер з читання:

https://www.youtube.com/watch?v=EQ36XZolYxY&list=PLPGXToAazbVP7qPOHE3VCvm0P2lmZ48w-&index=8

2.Посібник «Вдумливе читання»:

с. 20-21–прочитати, відповісти на запитання, виконати тестові завдання,

переказати тексти, с - 21  списати 2 речення(на вибір) в зошит.

 

Англійська мова

Тема:Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

Перейдіть за посиланням та перевірте свої знання

https://drive.google.com/file/d/1qQX1qqR0vnMWBhY4kdyJARjTiXPTAQc7/view?usp=sharing

Результати надішліть на електронну адресу.

 

Середа 27.05.20

ЯДС

Тема. Як поводитися під час екскурсії?

Переглянути та обговорити відео:

https://www.youtube.com/watch?v=twWh9EF2qZc

https://www.youtube.com/watch?v=JZL8EqG7YoI

https://www.youtube.com/watch?v=qu6UR5MfnX8

Підручник - с. 124-125-опрацювати.

 

Математика

Тема. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного.

Переглянути та  повторити матеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=s-8mBJtgrsg,

друк.зош. – с.38 – виконати.

 

Українська мова

Тема. Повторення вивченого. Буквосполучення дз, дж.

Переглянути відео. Повторити, що буквосполучення дз, дж позначає один звук.

https://www.youtube.com/watch?v=fDP1dGHmEv8&fbclid=IwAR3kwTONkinltEpbXGM-tseqP_umyQA8hwCk6eaGXayTI5te4j28PhjSqRs&app=desktop

Зробити звуко-буквений аналіз слів дзвінок,бджола,джміль.

Посібник «Вдумливе читання»:

с. 22–прочитати, відповісти на запитання, виконати тестові завдання.

 

Четвер  28.05.20

ЯДС

Тема.  Як поводитися під час екскурсії? Екскурсія до водойми.

Правила безпечної поведінки.

1.Переглянути відео та обговорити правила поведінки під час екскурсії.

https://www.youtube.com/watch?v=pdA_CZjLHrg

Підручник - с. 124-125-повторити вивчений матеріал.

 

Математика

Тема. Повторення вивченого матеріалу.

1.Переглянути та опрацювати онлайн урок, повторити вивчений матеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=_JkhDxlcBfs

 

Українська мова

Тема. Повторення вивченого матеріалу.

1.Тренажер для читання:

https://www.youtube.com/watch?v=mlC37XpZBd8

  1.  Посібник «Вдумливе читання»:

с. 23-24–прочитати, відповісти на запитання,переказати, виконати тестові завдання.

 

Образотворче мистецтво

Друк. альбом – опрацювати (на вибір)

 

Англійська мова

Тема:Узагальнення вивченого матеріалу

Рекомендації на літо :

-розвиток навичок читання:

https://www.youtube.com/watch?v=C4RyRSKp3Tw&t=70s

https://www.youtube.com/watch?v=geaJTQ3QJDQ&t=72s

https://www.youtube.com/watch?v=vN3F_H3xzuU&t=76s

https://www.youtube.com/watch?v=F6_5s3FLzpk&t=81s

https://www.youtube.com/watch?v=zNBx0LAvcHE

-розвиток навичок монологічного мовлення:

https://www.youtube.com/watch?v=qeRshSaCw4o

-розвиток навичок аудіювання:

https://www.youtube.com/watch?v=w4PGKbZAXD4

https://www.youtube.com/watch?v=SNRp2hhD8WM&list=PLTYeDakuqA38-xYJGu1qoCVBFA3dmcVS6

На кінець 1-го навчального року учні повинні знати:

1- алфавіт та звуки ,які вони позначають

2-рахувати до 10

3-розрізняти кольори

4-лексику з теми(«родина» «шкільне приладдя» «тварини» «частини тіла» «їжа» «одяг» «іграшки»)

5-виконувати прості інструкції та дії

6 – читати прості слова та речення

 

                      Я досліджую світ

Учні 1 класу на кінець навчального року з ЯДС повинні знати:

- називати власне прізвище, ім’я ,по батькові;

- називати своє місто ( село), вулицю, домашню адресу;

- мати уявлення про свою сім’ю, заняття батьків;

- розпізнавати позитивні вчинки, які схвалюються у сім’ї і ті, що можуть засмучувати рідних;

- мати уявлення про правила культурного поводження у найтиповіших життєвих ситуаціях:     удома, в театрі, в магазині, в школі, у музеї, а також за столом, під час вживання їжі;

- доречно вживати слова етикету;

- мати уявлення про живу і неживу природу;

- мати уявлення про вплив Сонця на зміни пір року;

- значення сонячного світла і тепла для людей, тварин і рослин;

- значення повітря, води для живих організмів;

- різноманітність рослин і тварин та значення їх для людини;

- виявляти шанобливе ставлення до неживої природи, рослин і тварин найближчого оточення;

- мати уявлення про Україну, як незалежну державу, а також про державні та народні символи;

- знати деякі державні, народні, релігійні свята.

 

Українська мова

На кінець 1-го класу з української мови (навчання грамоти) діти повинні знати:

- Впізнавати, розрізняти слова назви предметів, ознак, дій; уміти поставити до слів питання хто? що? який? яка? яке? які? що робить? що роблять?;

- Розрізняти голосні і приголосні звуки; тверді і м’які звуки; поділяти на склади слова; визначати наголос у дво – трискладових словах; будувати звукові моделі слів;

- Розповідати, про що  йдеться у тексті, відповідати на запитання по змісту прослуханого; переказувати  текст букварного типу;

- Списувати друкований і рукописний текст (15-20 слів), дотримуючись каліграфічних вимог; виконувати мовні завдання фонетико – графічного, лексичного, граматичного характеру

- Писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням, зв’язний текст, у якому написання слів відповідає вимові;

- Слухати,розуміти усне висловлювання; висловлювати співпереживання з діючими особами у процесі слухання тексту;

- Читати напам’ять до 5 віршів;

- Відтворювати за зразком інтонацію речень різних за метою висловлювання; відтворювати в особах прослуханий діалог; формулювати запитання за змістом прослуханого тексту; самостійно будувати зв’язне висловлювання за поданим початком (ілюстрацією, серією малюнків); на основі прослуханого тексту або випадку життя;

- Правильно записувати слова, вимова і написання яких не розходяться;.     -      Читати на кінець навчального  року мінімум 30, норма - 40 і більше слів за хвилину, дотримуючись якостей  читання.

Рекомендації на літо з української мови:

 

                                                  Математика

                                                   Числа в межах 100. Дії з числами

Учень/учениця на кінець навчального року повинні вміти, знати:

  • називати, лічити числа в прямому і зворотному порядку у межах 100;
  • утворювати число прилічуванням одиниці до попереднього і відлічуванням одиниці від наступного до нього числа;
  • розуміти склад чисел від 2 до 10 і утворювати рівності на основі складу числа;
  • порівнювати числа в межах 100;
  • використовувати під час обчислень властивості додавання й віднімання нуля, віднімання рівних чисел;
  • знати назви компонентів і результату дій додавання та віднімання;
  • володіти обчислювальною навичкою табличного додавання і віднімання чисел у межах 10;
  • застосовувати прийом додавання і віднімання чисел частинами;
  • знаходити число за даним відношенням «більше на…», «менше на…» , «на скільки одне число більше або менше за інше».

Додавання й віднімання чисел на основі нумерації у межах 100

Учень/учениця повинні вміти, знати:

  • знати назви розрядних чисел;
  • лічити десятками в межах 100;
  • визначати кількість десятків і кількість одиниць у двоцифровому числі, записувати рівності;
  • замінювати суму розрядних доданків двоцифровим числом;
  • віднімати від двоцифрового числа його десятки або його одиниці;
  • розуміти, сутність порозрядного додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд і обчислювати числові вирази;
  • знаходити невідомі компоненти арифметичних дій додавання і віднімання – доданок, зменшуване, від’ємник;
  • порівнювати число та числовий вираз, два числових вирази.

Загальні прийоми розв’язування задачі

Учень/учениця повинні вміти, знати:

  • читати задачі (прості задачі на знаходження суми, різниці двох чисел; збільшення та зменшення числа на кілька одиниць, різницеве порівняння; знаходження невідомого доданка);
  • виділяти умову і запитання, про кого або про що йдеться в задачі, числові дані й шукане;
  • обґрунтовувати вибір арифметичної дії для розв’язування задачі;
  • записувати розв’язання задачі дією із зазначенням найменування результату, коротку відповідь;
  • формулювати (усно) повну відповідь на запитання задачі.
Роздрукувати сторінку