10-А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.03.2020

1. Фізична культура

Модуль "Волейбол"

- Повторити праила гри волейбол

- Тактика гри в нападі (нападаючий удар)

2. Алгебра

Опрацювати параграф 17 за підручником, виконати письмово в робочих зошитах №17.1, №17.5, №17.15.

3. Українська література

Прочитати Пролог  у творі «Лісова пісня», дати відповідь ( письмово): Чому твір називається драма –феєрія? Виписати героїв твору і  кожного або намалювати, або ілюструвати з інтернету. Наприклад, Мавка…..,

4. Англійська мова
Опрацювати вокабуляр ст.34, пункт Artists and their work (записати в словник, вивчити)
Впр.6, ст.21 (опрацювати, подивитись один із зазначених фільмів і описати: жанр, сюжет, головні герої, чому сподобався/не сподобався)

5. Фізика

  1. Тема "Пароутворення та конденсація. Насичена і ненасичена пара". Д\з: опрацювати параграф 31, впр. 31 (№3, 4, 5)
  2. Тема "Вологість повітря. Точка роси". Д\з: вивчити параграф 32, пит.  1-3, впр. 32 (№3, 4)

6. Інформатика

Тема: «Технічні й програмні засоби добування інформації»

Завдання: опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання за посиланням. Завдання для учнів, які прагнуть отримати оцінку високого рівня: зареєструватися на платформі Prometheus (prometheus.org.ua) на курс «Основи інформаційної безпеки», виконати всі умови курсу для отримання сертифікату, який надати вчителю як підтвердження виконаної роботи після завершення дистанційного навчання.

 

16.03.2020

  1. Фізика

Тема.Поверхневий натяг рідин.Змочування.Капілярні явища.

Д/з вивчити §33, питання 1- 9, вправа 33 ( завдання2,3,4)

  1. Алгебра

Тема.Похідна.Геометричний та фізичний зміст похідних.

Д/з опрацювати §18, §19, Виконати письмово у робочих зошитах номери 18.5;18.13;19.9;19.11.

  1. Біологія

Тема. Успадкування ознак у людини.

Д/з. Для опрацювання теми у робочому зошиті має бути блок- схема змісту теми.

На стор.170 є типи успадкування, а на стор.171є завдання де пояснено умовні позначення у родоводі.На стор.175 у вправі ставлення у вправі ставлення є пояснення успадкування геомофілії.Проаналізуйте синдром хвороби, що успадковується за 4 типами.

4.Історія України

Д/з. Для опрацювання §14,  стор.100-101( виконати завдання 1-6)

5.Географія

Тема. Природні умови і  ресурси .Населення Америки.

Д/з.вивчити  §31, повторити §18, вчити географічну номенклатуру. За допомогою сервісу

Google Earth здійснити онлайн – екскурсію до найбільш цікавих для вас об’єктів світової спадщини ЮНЕСКО в Америці.

6. Українська мова

Тема. Складні випадки написання   прізвищ, географічних  назв.

Опрацювати матеріал у підручнику Завести зошит  « Дистанційне  навчання» там виконати  завдання за посилкою.https://naurok.com.ua/test/napisannya-sliv-inshomovnogo-pohodzhennya-5940.html

7. Хімія

Тема: Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
https://drive.google.com/file/d/143_0YcZzEvdEn4enxrFljLq2oe9OqoQg/view?usp=sharing

 

17.03. 2020

  1. Громаданська освіта

Тема.Практичне заняття за темою «Аналіз попиту на ринку праці і складання резюме»

Д/з.написати в зошит резюме до майбутнього роботодавця

  1. Географія

Тема.  Особливості країн Америки.  Первинний  сектор економіки.

Д/з Прочитати параграф 32, повторити параграф 19.Вчити географічну номенклатуру ( Африка) https://www.youtube.com/watch?v=BkcxfpuBk2Y

Дослідіть місце та роль ТНК  зі США в господарстві країн Америки

( за власним вибором).Проведіть географічне дослідження " Бананові республіки":

типові ознаки та сучасний  розвиток.

3.Фізична культура

Модуль: «Волейбол»

1.Прямий нападаючий удар  (техніка виконання) http://youtube.com/watch?v=pSnJZNUpjIc

2.Піднімання тулуба в сід з положення лежачи виконати 2 підходи по 40-60 разів.

4.Геометрія

Тема: Вектори в просторі

Повторити основні правила і формули з теми «Векторри в просторі», за підручником це параграфи 12-14. Та виконати задачі №43.6, №43.8, №43.9, №43.11, №43.13 за посиланням https://drive.google.com/file/d/1NfA5IH4FGoDmHMJIn-xVK69_gdV14COD/view?usp=sharing

5.Англійська мова                   

Тема: МистецтвоЗавдання:

Д/з. https://drive.google.com/file/d/1yvdKM_fbXq8S6lT8EsbBCh1Zhs8sNkVW/view?usp=sharing Інструкції: першу вправу виконати письмово в зошиті;  у другій вправі необхідно дати відповіді на запитання про фільм, який готували на попередній урок  (див. дист.завдання за 13.03).

6.Українська література

записати до  зошита

Проблематика «Лісова пісня»: духовності людини; пошуку гармонії в житті; кохання і зради; сімейного життя; високого пориву душі й буденності; матеріального і духовного в житті; життєвого вибору; роздвоєння душі; добра і зла; внутрішньої свободи людини; гармонії людини і природи. Художній напрям, стиль: модернізм: неоромантизм.,   Сюжет:

Експозиція: пробудження навесні лісових мешканців.

Зав’язка: Лукаш хоче надрізати ножем березу. щоб сточити сік, Мавка зупиняє його.

Розвиток подій: Лукаш грає на сопілці; Мавка закохується в нього; зустрічі Мавки та Лукаша в лісі; починаються жнива, Лукашева мати гримає на Мавку; з’являється Килина, яка через свою працю подобається матері; Лукаш забуває про Мавку; Мавку забирає Марище — “Той, хто в скалі сидить”; Лісовик перетворює Лукаша на вовка; родину Лукаша обступають Злидні; кохання Мавки повертає Лукашеві людську подобу, він повертається до своєї родини; Мавка перетворюється на вербу; син Килини вирізає з верби сопілку, і вона промовляє голосом Мавки.Кульмінація: Килина хоче зрубати вербу, але Перелесник охоплює її вогнем. Разом із вербою згоряє й хата.

Розв’язка: Килина, її діти, матір йдуть до села. Лукаш залишається в зимовому лісі, де поступово замерзає.

Прочитати І дію

7.Зарубіжна література

Опрацювати матеріал

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://scribble.su/zarub_ukr/zarub-lit-10-nikolenko/47.html&ved=2ahUKEwjq28OJ2J_oAhXrpIsKHUrcCRQQFjADegQIBhAC&usg=AOvVaw05pe2OvAOdABJ5srY5vrNI&cshid=1584385611188

вивчити напам’ять «Поетичне мистецтво» Верлена

 

18.03

1.Історія України

Д/з. Для опрацювання §15,стор.109( виконати завдання 1-6)

2.Громаданська освіта

Тема.Лобіювання інтересів та корупція

Д/з. Для опрацювання стор.152-156(Гісем) читати, записати конспект у зошит.

  1. Біологія

Тема.Мутації та їх властивості.

Д/з. Опрацювати матеріал, який викладений у §46, зробити  у робочому зошиті  блок- схему класифікації мутацій, мутагенів. Звернути увагу на стор.183 в розділі ставлення на дію такого мутагенного фактору, як тютюнопаління. При виконанні завдання проаналізуйте анти мутаційний захист організму за участі імунної системи.

  1. Фізична культура  

Модуль: «Волейбол»

1.Прийом м’яча двома руками знизу (переглянути техніку виконання)

http://youtube.com/watch?v=9YzQIUMp2kM

  1. Виконувати прийом м’яча двома руками знизу над собою.

3.Переглянути техніку виконання нападаючого удару http://youtube.com/watch?v=k7GWUyxChbo

5.Захист Вітчизни  ( хлопці)

Д/з опрацювати  § 18 ст.153-164

6.Фінансова грамотність

Тема: Вартість кредиту

Опрацювати тему 19 з підручника за посиланням https://drive.google.com/file/d/1A9Qtq8ZWjwGldLXPwTZdNR8s3BjD_YbB/view?usp=sharing

та письмово в робочому зошиті виконайте практичне завдання перейшовши за посиланням https://drive.google.com/file/d/1bGRXohc0on0NJI3R1J-HmQeo4WROdSxo/view?usp=sharing

7.Українська мова

Складні випадки написання географічних назв.

Ментальна «Карта пам'яті»

Правопис складних і складених географічних назв

 

Правила Приклади
Окремо пишуться географічні назви:

 

1) з прикметника та іменника: Запорізька Січ, Дике Поле,

Велика і Мала Хортиця,

Нижнє Придніпров’я, Дніпровські пороги, Річ Посполита, Соляне озеро

Олешківські піски, Олешківська Січ,

Камінна Січ, Херсонес Таврійський

Біловезька Пуща, Західне Полісся

2)власні назви й номенклатурніродовіназви: Південна Америка, Північна Америка,

Велика Британія

Сполучені Штати Америки,

Автономна Республіка Крим

Кримськийпівострів

Червоний Маяк, Чорне море

Гола Пристань, Кри­вий Ріг

3) сполучення іменника з порядковим числівником: Залісся  Перше
Разомпишуться географічні назви:

 

4) які складаються з прикметника та іменника, з’єднаних сполучним звуком: Великобританія, Новоукраїнка
5) з числівника та іменника, а також похідні від них прикметники: П’ятиха́тки
6) з першою дієслівною частиною у формі наказового способу та похідні від них прикметники: Гуляйполе
7) з другою частиною -град, -город, -піль, -поль; -абад, -акан, -бург, -ленд, -пілс, -таун, -шир, -штадт і похідні від них прикметники: Севастополь, Тернопіль

 

З дефісомпишуться географічні назви:

 

8) з двох іменників (без сполучного звука) або з іменника й дальшого прикметника, а також прикметники, що походять від них: Польсько-Литовська держава

«Асканія-Нова»

Пуща-Водиця

9) поєднання двох імен або імені та прізвища за допомогою сполучного звука: Михайло-Коцюбинське
10) з іншомовних елементів — повнозначних слів, а також похідні від них прикметники: Нью-Йорк

Тель-Авів

Сан-Франциско

11) з іменників, які поєднуються українськими або іншомовними прийменниками, сполучниками чи мають при собі частку, артикль, а також утворені від них прикметники: Ріо-де-Жанейро

Франкфурт-на-Майні

 

.https://www.youtube.com/watch?v=4kZty_2KC9Y

 

20.03

1.Фізична культура    

Модуль: «Волейбол»

  1. Техніка виконання верхньої прямої подачі

а) http://youtube.com/watch?v=V_Dnov-twA0

б) http://youtube.com/watch?v=OrkKl7TC-zg

  1. Виконувати передачі і прийом м’яча двома руками зверху і знизу над собою.

 

2.Алгебра

Вивчити таблицю похідних на сторінці 185 параграф 20, або за посиланням https://drive.google.com/file/d/1VDGW4zuDiGDYghu1GuZ2lDxG3meLvJgn/view?usp=sharing

та виконати письмово в зошитах №20.1, №20.3.

та завдання за посиланням https://learningapps.org/5794467

 

3.Українська література

   Леся Українка,”Лісова пісня»

1.Подивитись фільм, можна прочитати твір до кінця.

Головне :знати хід подій у творі  і виписати до зошита по цитаті  до образу Мавки, Лукаша, дядька Лева , Килини , Матері та інших міфічних персонажів . Бажано  цитату приєднати до ілюстрації.

  1. Виконати завдання за посилкою, зробити аналіз помилок.

https://onlinetestpad.com/ua/test/103268-tvorch%D1%96st-les%D1%96-ukrainki

 

4.Фізика

1урок.  Тема. Розв’язування задач

Перш  за все дайте відповіді на питання (усно)

  1. Чому виникає сила поверхневого натягу? Від чого вона залежить?
  2. Наведіть приклади прояву капілярних явищ у природі.
  3. Чому водоплавні птахи виходять сухими з води?
  4. Чому маленькі краплі роси на листі деяких рослин мають форму кульок, тоді як листя інших рослин роса вкриває тонким шаром?
  5. Чим пояснити, що солом’яна покрівля на даху, що складається з окремих стебел, між якими є безліч порожнин, надійно захищає від дощу?
  6. Навіщо перед фарбуванням поверхонь їх рекомендують знежирювати?
  7. Перш ніж припаяти будь-яку деталь до плати її спочатку покривають каніфоллю. Навіщо?
  8. Чому крапля води або рослинної олії розтікається по поверхні дошки, а крапля ртуті не розтікається?
  9. Від яких величин залежить висота капілярного підняття рідини?
  10. Як зміниться висота рівня води в капілярі, якщо за інших умов взяти капіляр удвічі меншого радіуса? якщо перенести дослід на Місяць?
  11. Коли висота капілярного підняття води в ґрунті більша: навесні чи влітку? Чому?

Д/з

1)Запитання

  1. У посудину з гарячою водою помістили капілярну трубку. Як змінюватиметься рівень води в трубці під час охолодження води? Відповідь обґрунтуйте.
  2. Куди напрямлена сила поверхневого натягу мильної плівки, яка має форму кола?
  3. Одна колба наполовину заповнена водою, а інша - ртуттю. Яку форму матимуть ці рідини в стані невагомості?
  4. Чи можна змазувати тертьові поверхні машин рідкими мастилами, які не змочують ці поверхні? Чому?
  5. Чи можна відливати метал у форми, які змочуються цим металом? Чому?

2) Розвязати задачі (письмово у робочих зошитах)

Задача 1. По гноту спирт піднімається на 10 см. Який характерний діаметр капілярів тканини, з якої виготовлено гніт? Густина спирту 800 кг/м3 , поверхневий натяг спирту 22 мН/м.

Задача 2. За допомогою скляної трубки діаметром 2 мм відміряли 100 крапель спирту для визначення його поверхневого натягу. Визначте значення поверхневого натягу спирту, якщо маса відміряного спирту становить 1,3г.

3) Повторити §33

4)https://www.youtube.com/watch?v=vmS3QjUoN2k

 

2урок Тема Будова і властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали

Д/з: 1)вивчити  §34, виконати письмово вправу 34( завдання1,2,3);

2)переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9TVTIzMOdrg

та презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-fiziki-budova-ta-vlastivosti-tverdih-til-anizotropiya-kristaliv-98443.html

 

5.Англійська мова

Тема: Граматичний практикум

Завдання: переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?time_continue=38&v=6pjMxBLB5IM&feature=emb_logo,

виконати завдання

https://drive.google.com/file/d/12iIbNaQ3zQbRz0DlI3KyNJRwL-Wx6_FC/view?usp=sharing,

варіанти відповідей надіслати на пошту hlivnanataliya@gmail.com

Завдання виконати до 23.03!

 

6.Всесвітня історія

Д/з.§6(США) опрацювати 1,2,3 підпункти, стор 80 (1-8 завдання виконати )

 

7.Інформатика

Тема: «Технічні й програмні засоби добування інформації»

Завдання: опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання за посиланням. Завдання для учнів, які прагнуть отримати оцінку високого рівня: зареєструватися на платформі Prometheus (prometheus.org.ua) на курс «Основи інформаційної безпеки», виконати всі умови курсу для отримання сертифікату, який надати вчителю як підтвердження виконаної роботи після завершення дистанційного навчання.

 

23.03.2020

1.Фізика

Тема.Механічні властивості твердих тіл

Д/ з вивчити  §35, виконати письмово вправу 35( завдання3,4)

та  тестові завдання за посиланням:

https://onlinetestpad.com/ua/test/22990-vlastivost%D1%96-tverdikh-t%D1%96l

 

2.Алгебра

В робочий зошит з параграфа 20 виписати правила диференціювання для суми, різниці, добутку та частки двох і більше функцій. Для застосування правил опрацюйте параграф та   продивіться відео за           посиланням https://drive.google.com/file/d/1_AcmPWAbzo9njqoEAgFEJ-N2B5r4yNBD/view?usp=sharing

Після опрацювання матеріалу виконайте письмово в зошитах №20.9, №20.13,№20.15, №20.29.

 

3.Географія

Тема.  Особливості країн Америки. Вторинний сектор економіки.

Зв’язки України з країнами Америки

Прочитати параграф 33, повторити параграф 20.

Переглянути відео  https://www.youtube.com/watch?v=z0etBPRFDaM

Вчити географічну номенклатуру ( Африка) https://www.youtube.com/watch?v=BkcxfpuBk2Y

Виконати тести " Америка. Природні умови та ресурси"за  посиланням

https://naurok.com.ua/test/amerika-prirodni-umovi-ta-resursi-naselennya-54457.html

Проведіть географічне дослідження  за вибором.

  1. Панамериканське шосе - дорога через три Америки.
  2. Туризм як чинник розвитку країн Карибського басейну

 

4.Біологія

Тема «Захист геному людини від шкідливих факторів»

При опрацювані попередньої теми ви звернули увагу на класифікацію мутагенів. У сьогоднішній темі мова піде про захист організму від шкідливого впливу.Зверніть увагу на заходи захисту- як соціальні так і індивідуальні.Особливо на індивідуальні, які на сьогодні особливо актуальні, щодо зміцнення імунної системи- спожтвання вітаміну С, продуктів харчування, що мають клітковину. Зверніть увагу на термін «комутагени».На стор.186 є таблиця шкідливих харчових добавок, та ризик прояву захворювань.

 

5.Хімія

https://drive.google.com/file/d/13pQEsAxq94aI63dJdxvqU77GcN8Yk69g/view?usp=sharing

 

 6.Українська мова

Тренувальні вправи з української мови   

Правопис іншомовних слів 

Вправа 1. Перепишіть, на місцікрапок, де потрібно, поставте літери, зніміть риску, (разом, окремо, з дефісом)

Ас…ортимент, мас…а, брут…о, аб…ревіатура, інтел…ігент, адміністративно-тер…иторіальний, ак…редитація, ім…іграція, еміс…ійний, тон…а, дис…ертація, ім…ігрант, іл…юзія, Гол…андія, іл…юстративний, шил…інг, ін…оваційнний,     лісо/степ, людино/день, інженер/механік, лісо/смуга, літако/виліт, літак/снаряд, пів/години, крути/голова, нечуй/вітер, пів/острова, агро/лісо/меліорація, Мало/катеринівка, водо/грязе/лікування, важко/атлет, ват/година, агро/ґрунто/знавство,  усесвітньо/відомий колісно/гусеничний, політично/зрілий, загально/демократичний, золотаво/зелений, вокально/інструментальний, експериментально/дослідний, єдино/кровний, матеріально/технічний, всесвітньо/історичний, на/льоту, де/не/де, по/заду, од/віку, от/таки, с/переду, без/угаву, будь/як, під/силу, по/середині, ін/коли, на/сміх, у/ві/сні, швидко/плинно, один/в/один, рано/вранці, аби/як, по/троє, ймо/вірно,ось/ось, тим/часом, тим/часово, в/цілому, екстра/вагантно.

 

7.Історія України

Опрацювати тему «Формування культу особи Сталіна. Порушення прав людини в умовах тоталітарного режиму. Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Політичні процеси 1920 –х початку 1930-х рр.. Великий терор. Конституція 1937 р. Записати конспект в робочий зошит.

 

24.03

1.Зарубіжна література

Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті А.Рембо "Голосівки ".Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія",с.201-205//декламування поезій

https://www.google.com/search?client=ms-android-xiaomi-rev1&sxsrf=ALeKk035vFKFYcNhOdFCFM7w0-NoV4vbNA%3A1584973593671&ei=Gcd4XtPZKMyimwWhpLKICQ&q=%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE+%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%88%D1%96+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D0%BE+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B2%D0%BA%D0%B8&oq=%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE+%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%88%D1%96+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D0%BE&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.1.0.33i160.2674.20964..22588...4.0..0.155.2293.3j16......0....1.......8..35i362i39j35i39j0i67j46i67j0i131j0j46j46i131j0i203j0i22i30.tbBDToBvCoc#

 

2.Фізична культура    

Модуль: «Волейбол»

  1. Тренування нападаючого удару http://youtube.com/watch?v=R-YNsGpO6yU
  2. Блокування нападаючого удару . Переглянути техніку виконання.

http://youtube.com/watch?v=eZcMhRQ8BlQ

3.Виконувати згинання і розгинання рук в упорі лежачи від підлоги

( юнаки 2 – 4 підходи по 20-30 разів)  http://youtube.com/watch?v=57vyN_2f-5E

( дівчата 2 – 4 підходи по 10-15 разів)  http://youtube.com/watch?v=XRdN6OdJ2lQ

 

3.Географія

Тема.  США.  Географічне положення, природа, населення. Українська діаспора США.

Подивитись презентацію

  1. «США" https://naurok.com.ua/prezentaciya-zagalna-harakteristika-ssha-89651.html
  2. "Українська даіспора в Америці"                                                            ttps://naurok.com.ua/prezentaciya-ukra-nska-diaspora-v-americi-110809.html

( нам є ким пишатися!)

Прочитати параграф 34, повторити параграф 21.

Вчити географічну номенклатуру ( Африка) https://www.youtube.com/watch?v=BkcxfpuBk2Y

 

4.Українська література

«Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної вольової особистості. Символічність, романтичні образи, образотворчий прийом контрасту. Громадянська лірика («І все-таки до тебе думка лине...»). опрацювати матеріал у підручнику.

Вивчити напам’ять поезію «Contra spemspero!

 

5.Англійська мова

Тема: Мистецтво

Завдання: Шановні учні 10А класу! На все останній період карантину вам необхідно пройти курс «Ізі ЗНО» на платформі ed-era. Курс складається з 8 модулів. До четверга потрібно пройти перших два:1. ЗНО.Англійська.Explained. 2.People around and some grammar. Підтвердженням того, що ви успішно пройшли весь курс,  стане ваш іменний сертифікат, який буде оцінений у 12 балів. Завдання задається усім!!! Якщо виникли питання, пишіть hlivnanataliya@gmail.com

Посилання на сайт, на якому потрібно зареєструватись https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/about

 

6.Геометрія

Повторити основні правила і формули з теми «Векторри в просторі», за підручником це параграфи 12-14. Та виконати онлайн опитування за посиланням на гул – форму https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdQnQq3e60tc7VV51s4maFoWamOmW5YZ5g94CbGx1uVnrIkCQ/viewform?usp=pp_url&entry.

 

7.Громадянська освыта

Перевір себе за темою. ст.156-158(Гісем) У зошит записати правильний варіант відповіді.

https://portfel.info/load/10_klas/gromadjanska_osvita/gisem_2018_rik/511-1-0-25811

 

25.03

1.Громадянська  освіта

Тема.Україна, Європа, світ.

План

1.Глобалізація=Інтеграція .Чи можна поставити знак дорівнює між цими термінами? Запишіть і зошит визначення та поясніть та чи ні.

/Глобаліза́ція (англ. globalization) — процес всесвітньої економічної, політичної та культурної інтеграції та уніфікації. У ширшому розумінні — перетворення певного явища на планетарне, таке, що стосується всієї Землі. ... В результаті глобалізації світ стає більш зв'язаним і залежним від усіх його суб'єктів.

Інтеграція економічна — процес інтернаціоналізації господарського життя, зближення, об'єднання економік ряду країн. інтеграція соціальна — наявність упорядкованих відносин між індивідами, групами, організаціями, державами. інтеграція культурна — асиміляція різнорідних елементів культури в єдину культуру.

2.Глобальні проблеми людства(створити презентацію або скачати відео ).

https://youtu.be/VKuOnR8R-bM

3.Основні мотиви міграції населення(скласти схему)

Дз ст.160-171(Гісем)https://portfel.info/load/10_klas/gromadjanska_osvita/gisem_2018_rik/511-1-0-25811

2.Фінансова грамотність

Тема: Обираємо кредитну пропозицію

Опрацювати тему 20 за підручником.

Після опрацювання матеріалу в робочому зошиті прописати свою ідеальну кредитну пропозицію. Для яких потреб вам треба кредит?І чи варто користуватись кредитуванням, чи краще обмежити свої потреби?

  1. Біологія

Тема уроку: Генетичний моніторинг у людських спільнотах.

Мета уроку: ознайомитися з основним завданням генетичного

моніторингу – контроль і попередження спадкових порушень.

Опрацювати параграф 48 та звернути увагу на поняття скринінг, його

роль у виявленні генетичних порушень; роль та значення

молекулярно-генетичної діагностики. На ст. 199 опрацюйте завдання

у розділі «Діяльність» та запишіть у робочий зошит, у розділі

«Ставлення» - про захворювання на туберкульоз в Україні.

4.Захист Вітчизни ( хлопці)

 Дії солдата в бою http://youtube.com/watch?v=4TcZX-TDPKU

2.Виконувати  комплексно силову вправу. Звернути увагу на техніку виконання вправи.

http://youtube.com/watch?v=mN-ARSUIR6M

Виконати тестові завдання з розділу: «ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА» 

Використовуючи посилання:https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=559619

або код доступу 559619   join.naurok.ua

 

Захист Вітчизни (дівчата) опрацювати матеріал

https://drive.google.com/file/d/10WTmsrROItvCooCmPApFFtfHZ3Fw5v0f/view?usp=sharing

 

5.Українська мова

Опрацювати у підручнику тему.

Іменники чоловічого, жіночого, середнього та спільного родів

  1. Рід іменників, що називають осіб за професією чи видом діяльності
  2. Іменники подвійного роду та паралельні родові форми
  3. Визначення роду невідмінюваних іменників та абревіатур
  4. https://www.youtube.com/watch?v=6sY0fxDEdiE

 

Запишіть і запам’ятайте рід іменників

Чоловічий рід

Біль, насип, нежить, перекис, продаж, Сибір, собака, степінь, ступінь, толь, тюль, фенхель, шампунь

Жіночий рід

Антресоль, бандероль, бешамель, вермішель, заполоч, каніфоль, нехворощ, путь, ретуш, розкіш, фланель, шагрень

І до чоловічого, і до жіночого роду належать слова: гандж, дрож, купіль, фальш, харч.

Спільний рід

Слова спільного роду здебільшого характеризують певні якості особи, а також називають осіб за їхніми характерними діями, поведінкою або соціальною належністю.

Базіка, нездара, нероба, приблуда, рева, ненажера, потвора, замазура, зівака…

Трудяга, роботяга, каліка, сирота, староста, листоноша

Вправи №1 

Запишіть іменники в три колонки: 1) ч.р.; 2) ж.р.; 3) с.р.

Кір, путь, біль, продаж, бандероль, ступінь, Сибір, степінь, гуаш, вікно, шампунь, сонце, антресоль, устаткування.

 

 

6.Фізична культура  

Модуль: «Волейбол»

  1. Комбінації гри у нападі (переглянути відео)

  1. Виконувати вправи на розвиток м’язів черевного пресу

( юнаки) http://youtube.com/watch?v=zQT7IsWiIS8

( дівчата) http://youtube.com/watch?v=oTS6-i_7pqc

 

  1. Історія України

Опрацювати тему « Формування культу особи Сталіна . Порушення прав людини в умовах тоталітарного режиму.Масові репресії та їх ідеологічне виправдання.Політичні процеси 1920-х – початку 1030-х рр.Великий терор.Конституція 1937р.»

 

27.03

Фізика

1 урок  Тема.Механічні властивості твердих тіл

Д/ з вивчити  §35, виконати письмово вправу 35( завдання3,4)

та  тестові завдання за посиланням:

https://onlinetestpad.com/ua/test/22990-vlastivost%D1%96-tverdikh-t%D1%96l

2 урок  Тема Розвязування задач

Д/з повторити §31-§35  при повторенні матеріалу використайте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9TVTIzMOdrg

та презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-lo-uroku-vlastivosti-ridin-poverhneviy-natyag-ridini-zmochuvannya-kapilyarni-yavischa-42204.html

Виконати (письмово)завдання

1.Як змінилася вологість повітря, якщо різниця показань сухого й вологого термометрів психрометра збільшилася? Температура сухого лишилася незмінною. Вберіть правильну відповідь.

а) не змінилася;         б) збільшилася;          в) зменшилася.

2.У засуху грунт, що залежався, висихає сильно, а зораний – слабко. Чому?

3.У якої води більший поверхневий натяг: у чистої чи мильної? А: чистої; Б: мильної;  В: однаковий.

  1. Чому крапля спирту розтікається по скляній поверхні, а крапля ртуті набирає форму кулі?

5Чому розплавлений жир плаває на поверхні води у вигляді кружків?                                                                                         6. У геометрично закритій посудині містяться вода й водяна пара. Як зміниться концентрація молекул водяної пари під час нагрівання посудини

  1. 7. У двох капілярних трубках однакового радіуса містяться вода і    спирт. Одна з цих рідин піднялася на 1 см вище, ніж інша.

Виберіть правильне твердження.а) Вода піднялася вище, ніж спирт;б) спирт піднявся вище, ніж вода;в) якщо радіус зменшити, різниця рівнів рідини зменшиться.

8.Визначити коефіцієнт поверхневого натягу води, якщо за допомогою піпетки, що має отвір діаметром 0,4 мм, можна дозувати воду з точністю 0,01 г                                                                          9.Увечері на березі озера за температури 18 °С відносна вологість повітря 75 %. За якого зниження температури до ранку можна чекати на появу туману?                                                                                        10 Радіус перерізу стрижня 2 см. Визначте, під дією якої сили в ньому виникає механічна напруга 40 кПа?                                                                                                                                                                  11Удень за температури 20°С відносна вологість повітря становила 65%. Скільки води у вигляді роси виділиться з 50 м3 повітря уночі, коли температура повітря знизиться до 7°С?

Варіанти відповідей  та хід розв’язання  надіслати на пошту boykosvetlana794@gmail.com ( до 31.03)  у будь якому вигляді   ( обов’язково вкажіть прізвище та  ім’я)

 

3.Англійська мова

Тема: Мистецтво

Шановні учні 10А класу! Сподіваюсь, ви успішно зареєструвались та пройшли перші 2 модулі.

Навчатися цікаво! Не забувайте конспектувати) До наступного уроку необхідно пройти третій модуль.

Свої результати, які ви здобули, пройшовши 3 модулі, ви можете знайти у секції «Прогрес». Зробіть скрін своїх досягнень (діаграма), надішліть на пошту hlivnanataliya@gmail.com ( до 31.03)

 

4.Алгебра

Тема: Правила диференціювання.

Повторити правила диференціювання з параграфа 20, виконати письмово в

зошитах №20.33 та пройдіть завдання за посиланням https://learningapps.org/1336018

 

5. Фізична культура  

Модуль: «Волейбол»

1.Повторити техніку виконання передачі м’яча двома руками зверху і прийому м’яча двома руками знизу.

2.Виконувати вправи на розвиток всіх груп м’язів (дівчата) http://youtube.com/watch?v=LF1hsGsYYH4

3.Виконувати вправи на розвиток сили ( юнаки)  http://youtube.com/watch?v=hIAR-HHqlKs

 

 

  6.Українська література

Пейзажна та інтимна лірика  Урок мовленнєвого розвитку. Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом.

У Лесі Українки читаємо: “Любов – це чудова поема, що люди потім перечитують у спогадах, без болю, без прикрого почуття ”.

- Без кохання, життя перетворюється на темряву, бруд та вічні пошуки себе. Тому творчість будь-якого поета чи прозаїка – це, передусім, історія його кохання, Така історія була і в житті Лесі Українки.

Найбільше значення в житті поетеси мали двоє чоловіків. , Климентій Квітка, був її однодумцем, товаришем,порадником і — законним чоловіком. Перший, Сергій Мержинський, був її пристрасною любов’ю. Найкращі й нечисленні інтимні вірші Лесі Українки присвячені саме йому.А саме…

Поезії, присвячені С. Мержинському
«… Порвалася нескінчена розмова…» [14.07.1898]
«Дивилась я на тебе і в ту мить…» [ор. 1898..1899 рр.]
«Твої листи завжди пахнуть зов’ялими трояндами…» [7.11.1900]
«Все, все покинуть, до тебе полинуть…» [16.11.1900]
«Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти…» [16.11.1900]
«Скажи мені, любий, куди мої сльози поділись?» [16.11.1900]
«Я бачила, як ти хиливсь додолу…» [18.11.1900]
«То, може, станеться і друге диво…» [18.11.1900]
«Завжди терновий вінець…» [30.11.1900]

Оберіть поезію на власний смак, виразно прочитайте, поцікавтесь історією написання., виконайте за зразком.

 

7. Інформатика

Тема: "Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій"

Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання. Для тих, хто прагне отримати оцінку високого рівня, продовжити роботу на платформі Prometheus.

 

06.04

1.Фізика

Тема.Внутрішня енергія.Способи зміни внутрішньої енергії

Д/з опрацювати параграф 36,виконати вправу 36 ( завдання2,4)

при піготовці використайте матеріал  за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=Kp3tQBATCEI ,

https://naurok.com.ua/urok-76-vnutrishnya-energiya-sposobi-zmini-vnutrishno-101156.html

2.Алгебра                                                                                                                                                        

Тема: Рівняння дотичної до графіка    функції.

Опрацювати пункт 3 параграфа 19 ст. 177, повторити параграф 20(особливо таблицю похідних та правила диференціювання), та виконати тест за посиланням https://www.classtime.com/ за кодом M7YGQQ.

3.Географія

Тема.  США. Особливості   сучасного постіндустріального розвитку.

Міжнародні зв*язки  України зі США.

Переглянути відео " В США набувають популярності вертикальні ферми"

https://www.youtube.com/watch?v=Zwugox3o2-Q

Прочитати параграф 35, повторити параграф 22.

Вчити географічну номенклатуру

( Африка) https://www.youtube.com/watch?v=BkcxfpuBk2Y

Провести географічне дослідження( за вибором)

  1. Форми територіальної організації новітніх видів промислового виробництва в США.
  2. Економічна взаємодія вздовж державного кордону між Мексикою та США.

7 квітня  та 9 квітня урок географії   можна подивитися на  YouTube - каналі Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO10class   Уроки також транслюватиме  телеканал UA: Перший

  1. Біологія

 Тема уроку:Сучасні завдання медичної генетики.Мета уроку: ознайомитися з основним завданням розділу генетики, що називається медична генетика.

Опрацювати параграф 51. та звернути увагу на основні сучасні завдання медичної генетики,  проаналізувати як відбувається організація медико-генетичного консультування , звернути увагу на терміни: геронтологія та гемотерапія. У завданні «Ставленн» виконати завдання Біологія + Медицина.Зробити блок-схему матеріалу в робочі зошити.

 

 5.Українська мова

Тема. ВИЗНАЧЕННЯ РОДУ НЕВІДМІНЮВАНИХ ІМЕННИКІВ ТА АБРЕВІАТУР, ПРАВИЛА ВЖИВАННЯ ЇХ

Опрацюйте матеріал у підручнику. Розгляньте таблицю. Складіть за нею лінгвістичне повідомлення «Рід незмінюваних іменників».

Рід незмінюваних іменників іншомовного походження

Назви осіб чоловічої статі назви осіб жіночої статі іменники чоловічого роду іменники жіночого роду маестро (чоловічий)

мадам (жіночий),

Назви тварин іменники чоловічого роду поні, шимпанзе, кенгуру
Назви неістот іменники середнього роду резюме, таксі, бюро
Географічні назви рід визначається за загальною назвою Капрі (острів) — чоловічий, Сочі (місто) — середній, Міссісіпі (ріка) — жіночий
Запам’ятайте: цеце (муха) — жін., івасі, путасу (риба) — жін., авеню (вулиця) — жін., кольрабі (капуста) — жін., салямі (ковбаса) — жін., гінді (мова) — жін., боржомі (вода) — жін., сироко, торнадо (вітер) — чол.

Іменник пальто відмінюється.

Рід складноскорочених слів

Незмінювані складноскорочені слова рід визначається за головним словом ГЕС — жін., бо електростанція
Змінювані складноскорочені слова рід визначаємо граматично за типом відмінювання (здебільшого як іменники чоловічого роду) ВАК, виш

 

Якщо виникнуть труднощі, зверніться за адресами: http://litmisto.org.ua/; linguist.univ.kiev.ua/WINS/pidruchn/imen/vlad.htm

Визначте рід іменників і запишіть до відповідної колонки таблиці.

Чоловічий рід Жіночий рід Середній рід Не мають роду

Таксі, кіно, канікули, черепаха, какаду, міс, рандеву, депо, алібі, шимпанзе, фінанси, колібрі, меню, піаніно, мадемуазель, ООН, виш, кенгуру, Баку, кюре, журі, шасі,

 

З поданими власними назвами складіть речення, вказавши на рід незмінюваних іменників, не використовуючи їх загальні назви.

Самоа (острів), Ньяса (озеро), Фудзіяма (вулкан), Оріноко (річка), Фучжоу (місто), Мак-Кінлі (гора), Фуцзянь (провінція), Маккензі (місто).

Зразок:   Велична й неповторна Міссурі широко розлила свої води.

ДЗ

Вивчити 5 основних правил визначення роду невідмінюваних іменників.

 

  1. Уставте в речення потрібний незмінюваний іменник. Укажіть особливості вживання їх.
  2. У вітальні стояло нове ... 2. Дідусь носив ... 3. Ми зайшли у ... 4. Коли між підметом і присудком ставиться ...? 5. ... — столиця Норвегії. 6. Батько працює в ... 7. Ми замовили котлети з картопляним ... 8. На конкурс було запрошено авторитетне ...

 

Визначте і запишіть  рід незмінюваних іменників-абревіатур. ООН, ТЮГ, ДАІ, НЛО, ГЕС, СБУ, СНІД, ЧАЕС.

6.Історія України

Опрацювати нову тему «Західноукраїнські землі в міжвоєнний період. Правовий статус українських земель у складі Польщі.Національна політика та міжнаціональні відносини.Осадництво. Пацифікація.Економічне і соціальне становище населення. Українська кооперація. Українські політичні організації. Євген Коновалець.»

Короткий конспект

 

 

07.04

1.Зарубіжна література

Напишітьабо схематично зрбразіть ваші враження від нещодавно прочитаної книги

2.Українська  література.

Тема  Підсумкова робота за творчістю Лесі Українки.

Цитатна характеристика героїв. Дайте відповіді  на запитання.

 

  1. Старий чоловік, убраний… у полотняну одежу і в ясно-сиву, майже білу свиту; на ногах постоли, в руках кловня, коло пояса на ремінці ножик, через плече виплетений з лика кошіль (торба) на широкому ремені».
  2. молодий хлопець, гарний, чорнобривий, стрункий, в очах ще є щось дитяче; убраний так само в полотняну одежу, свити він не має, на голові бриль, на поясі ножик і ківшик з лика на мотузку».
  3. .малий, бородатий дідок, меткий рухами, поважний обличчям; у   брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці».
  4. «…гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима».
  5. «Він древній, сивий дід, довге волосся і довга біла борода всуміш з баговинням звисають аж по пояс. Шати на ньому – барви мулу, на голові корона із стулок черепашки. Голос глухий, але дужий».
  6. Вона знадливо всміхається, радісно складаючи долоні. На ній два вінки – один більший, зелений, другий маленький, як коронка, перловий, з-під нього спадає серпанок».
  7. «…зелена одіж на їй просвічує де-не-де крізь плащ золотого волосся, що вкриває всю її невеличку постать; на голові синій вінок з волошок, у волоссі заплутались рожеві квітки, ромен, березка».
  8. Молода повновида молодиця, у червоній хустці з торочками, у бурячковій спідниці, дрібно та рівно зафалдованій, так само зафалдований і зелений фартух з нашитими на ньому білими, червоними та білими стяжками… намисто дзвонить дукачами на білій пухкій шиї, міцна крайка тісно перетягає стан і від того кругла, заживна постать здається ще розкішнішою».

На який образ і з якого твору схожа героїня за цитатною характеристикою?   Дайте відповідь.

  1. В ясно-зеленій одежі, з розпущеними чорними, з зеленим полиском, косами…Як дівчина… ба ні, хутчій як панна, бо й руки білі, і сама тоненька, і якось так убрана не по-наськи…»
  2. «…молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими рухами; одежа на йому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими злотистими іскрами».
  3. Хто з героїв твору каже такі слова: «Одчепися з такою поміччю! Потрібні ті квітки! Та ж я не маю у себе в хаті дівки на виданню… Йому квітки та співи в голові!»
  4. Про кого з героїв сказано такі слова: Авжеж! Тепер він вовкулака дикий! Хай скавучить, нехай голосить, виє, хай прагне крові людської, — не вгасить своєї муки злої!»
  5. Відновіть послідовність подій у творі за допомогою ілюстрацій, запишіть коротко події відповідно до малюнків.

Варіанти відповідей надіслати на пошту lesiktkach@ukr.net ( обов’язково вкажіть прізвище та  ім’я)

3.Геометрія

Тема: Повторення . Аксіоми стереометрії та наслідки з них.

Повторити аксіоми стереометрії, це параграф 1 за підручником, та пройти

онлайн тест по темі за посиланням https://www.classtime.com/ та кодом 4ZKEEY.

  1. Фізична культура  

Модуль: «Волейбол»

  1. Повторити техніку виконання верхньої прямої подачі
  2. Виконувати вправи на розвиток м’язів черевного пресу

( юнаки)   http://youtube.com/watch?v=zQT7IsWiIS8, ( дівчата)   http://youtube.com/watch?v=oTS6-i_7pqc

 5.Географія

Тема.  Канада.

Переглянути презентацію " Канада"   https://www.youtube.com/watch?v=slfuB3xCyis

Прочитати параграф 36, повторити параграф 23.

Провести географічне дослідження

Складові підприємницького  успіху  української діаспори в Канаді і США.

Вчити географічну номенклатуру ( Африка) https://www.youtube.com/watch?v=BkcxfpuBk2Y

Виконайте тести " Канада" ( до 12 квітня до 19 -00),  відкривши посилання join.naurok.ua

Використати цей код, Код доступу 872262

7 квітня  та 10 квітня урок географії   можна подивитися на  YouTube - каналі Міністерства освіти і науки  bit.ly/USO6class .Уроки також транслюватимуть  телеканали  NewsOne  та ZOOM.

6.Англійська мова                                                                                                                                              

Тема: Спорт та дозвілля.

Шановні учні 10А класу! Дякую усім відповідальним учням, які пройшли 3 модулі та надіслали скріни своїх досягнень. Ви молодці!  Не забувайте конспектувати)

До наступного уроку необхідно пройти половину четвертого модуля 4  “The world around” курсу «Ізі ЗНО» на освітній платформі ed-era.com.  А саме переглянути відео уроки “Past Simple vs Present Perfect”, “Past Tenses”, ”Past Perfect vs Past Perfect Continuous” та виконати проміжні завдання до них.                          Deadline 10.04

7.Громадянська освіта

Тема.Міжнаролні відносини та міжнародне право.

План

1.Мета та види міжнародних відносин (ст.173 записати в зошит схему)

2.Міжнародна безпека.

https://youtu.be/hRZx2Mdi1fM ;   https://youtu.be/J7zs9Wn13y4;https://youtu.be/I7BEiRTVkmU

3.Міжнародне право.

(Створити презентацію або відео)

Д/з Читати переказуватист.172-178(Гісем)  вміти давати відповіді на щапитаннч ст.178

https://portfel.info/load/10_klas/gromadjanska_osvita/gisem_2018_rik/511-1-0-25811

 

 

08.04

 1.Громадянська освіта

Тема.Україна-член європейського та світового товариства.

План

1.Геополітичне становища України.

2.Співпраця України з міжнародними організаціями(створити презентацію або скачати відео ).

3.Угода про асоціацію України-ЄС.

Дз ст.179-183 вміти давати відповіді на щапитання усно(Гісем)https://portfel.info/load/10_klas/gromadjanska_osvita/gisem_2018_rik/511-1-0-25811

2.Захист Вітчизни ( дівчата)

Тема.Поняття про переломи кісток, їх класифікація та ознаки.Вивихи суглобів, їх класифікація та ознаки.

Д/з опрацювати тему 6.1, стор.93-98

Захист Вітчизни ( хлопці)

Розділ «Прикладна фізична підготовка»

  1. Виконувати вправи загальної фізичної підготовки користуючись

посиланням:

  1. Виконувати комплексно силову вправу. Звернути увагу на техніку

виконання вправи.

Комплексно силову вправу виконують юнаки які віднесені до основної групи з

фізичної культури. Ті в кого підготовча група виконують за бажанням, в

залежності від самопочуття, та рівня фізичної підготовки.

3.Біологія

Тема урок: Хвороби спадкового походження..

Мета уроку: ознайомитися з основним групами групами хвороб, спадкового характеру, які особливості спадкових захворювань і що саме головне, яких заходів профілактики потрібно дотримуватися, щоб зменшити прояв таких хвороб.

При опрацюванні цієї теми варто звернути увагу на групи:

  • спадкові;
  • хвороби з спадковою схильністю;
  • вроджені вади людини. У робочі зошити виконати вправи 1,2 на сторінці 205 -206. Прошу долучитися до перегляду онлайн уроків з біологіі для учнів 10-х класів – сьогодні урок з теми «Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість» та 10/04  з теми «Закономірності мінливості людей»

 4.Українська мова

Тема. Складні випадки визначення роду іменників та узгодження їх з іншими частинами мови

  1. https://www.youtube.com/watch?v=6sY0fxDEdiE

2.Пригадайте, які іменники згадувались у ролику відеорепетитора. Запишіть їх у дві колонки. Послухайте звіти груп і доповніть ваш список:

собака папороть

антресоль

путь

тюль
шампунь
нежить
біль
сип
Сибір
толь

3.ДЗ

Доповніть речення.Вивчивши тему «Рід іменників», я зрозумів (зрозуміла), що...

Найскладнішим під час вивчення цієї теми для мене було...

Свої знання з теми я б оцінив (оцінила) на...

Виконайте вправу за підручником.

Творче завдання. Складіть незвичайну історію з іменниками, які розглядали на уроці.

Пошукове завдання. Доберіть на каналі YouTube відеоролики що стосуються теми уроку.

 

Шановні учні 10А класу. Звертаю вашу увагу на те, що тему нашого уроку можна розглянути на телеканалі.чи сайті з відеоуроками МОНУ ( За цією посилкою ви зможете знати теми уроків. Наша тема  у четвер. Ви переглядаєте урок, виконуєте завдання.

https://osvitoria.media/news/temy-urokiv-vseukrayinskoyi-shkoly-onlajn-spysok/?fbclid=IwAR1GtWLAi6YB_6gIUFfjfuwhSn-6Z-MRtN8g_pCKPLLfURCiG2A0ClZ5-R0

 

Четвер

10 клас. Українська мова. Складні випадки визначення роду іменників та узгодження їх з іншими частинами мови
10 клас. Фізика. Поверхневий натяг. Змочування. Капілярні явища. Частина 1
Фізкультура/руханка
10 клас. Англійська мова. What Sport Do You Do? Граматика. Повторення часових форм дієслова
10 клас. Всесвітня історія. Японія. Мілітаризація економіки, державних інституцій та суспільної свідомості населення. Зовнішня експансіоністська політика
Фізкультура/руханка

5.Фінансова грамотність

 Тема: Кредитні продукти

Опрацювати тему 21 за підручником, та виконати завдання за посиланням

https://learningapps.org/7602177

https://learningapps.org/7624091
6.Фізична культура.

Модуль: «Волейбол»

  1. Повторити техніку виконання передачі м’яча двома руками зверху та

прийом м’яча двома руками знизу.

  1. Виконувати згинання і розгинання рук в упорі лежачи від підлоги

( юнаки 2 – 4 підходи по 20-30 разів)

http://youtube.com/watch?v=57vyN_2f-5E

( дівчата 2 – 4 підходи по 10-15 разів)

http://youtube.com/watch?v=XRdN6OdJ2lQ

7.Історія України

Створити презентацію на тему «Великий терор», «Голодомор – геноцид українського народу» ( на вибір, але не менше 10 слайдів)

 

 

Роздрукувати сторінку