10-Б

13.03.2020

1. Зарубіжна література 

Поетичне мистецтво.  Вірш Верлена напам’ять.

2. Географія

Канада. параграф 36,повторити параграф 8, повтор.географічну номенклатуру, провести дослідження «Складові підприємницького успіху в Канаді та США».

 3. Фізика

Вологість повітря. Точка роси. Вивч.параграф 32, пит.1-3, впр.32(№3,№4)

 4. Українська література

Прочитати Пролог  у творі «Лісова пісня», дати відповідь ( письмово): Чому твір називається драма –феєрія? Виписати героїв твору і  кожного або намалювати, або ілюструвати з інтернету. Наприклад, Мавка…..,

5. Алгебра

Границя функції в точці.

П.17, опрацювати, конспект. Переглянути відеоурок.

Д.з: п.17, №17.10,№17.14,№17.6,вивчити означення.

 

16.03.2020

Укр.мова.

 Тема:Числівник. Розряди числівників опрацювати теорію у підручнику.

Завдання та вправи для самоконтролю

  1. Згрупуйте подані словосполучення у три колонки залежно від значення числівників. Четверо хлоп’ят, одна третя кілометра, дванадцятеро поросят, вісімнадцять зошитів, дві шостих кілограма, двадцять сім учнів.
  2. Запишіть числа словами так, щоб у першому випадку вони означали кількість, у другому – порядок при лічбі. Поставте до них питання. Визначте прості й складені числівники.

5, 7, 10, 15, 148, 576, 1000, 2149.

  1. Запишіть цифри словами

Геометрія.  Класна робота Дії над векторами П.13, конспект, п.13.17, 13.19, 13.21., 13.25 Домашнє завдання П.13, №13.22, 13.26, 13.30, 13.32. Сайт для підтримки (алгебра)

https://www.youtube.com/watch?v=DiHkUdw7IdQ

https://www.youtube.com/watch?v=N016XGRPPTs

Біологія

Для учнів 10-б класу.Біологія 12.03 і 16.03.ми маємо розглянути тему: "Успадкування ознак у людини". Для опрацювання теми у робочому зошиті має бути блок-схема змісту теми. На ст.170 є типи успадкування, а на ст.171 є завдання де пояснено умовні позначення в родоводі. На ст,175 у вправі ставлення є пояснення успадкування геомофіліі (згадайте суть захворювання). Проаналізуйте синдроми хвороб, що успадковуються за 4 типами. Дана тема є цікавою і необхідною для життя і здоров'я кожного. Не хворійте, тримаймося!

 Громадянська освіта. Створити проект-презентацію « Моя майбутня професія» (переваги та недоліки) або бізнеспроєкт

Історія України

Д/з. Для опрацювання §14,  стор.100-101( виконати завдання 1-6)

Хімія

Тема: Насичені й ароматичні аміни: склад і будова молекул, назви найпростіших за складом сполук. Будова аміногрупи. Аміни як органічні основи. Хімічні властивості метанаміну, аніліну. Одержання аніліну.
https://drive.google.com/file/d/143_0YcZzEvdEn4enxrFljLq2oe9OqoQg/view?usp=sharing

 

17.03.2020

1.Англійська мова

Пройти курс ІЗІ ЗНО на сайті ed-era, 8 модулів, отримати сертифікат. Завдання розраховане на весь час карантину. А сертифікат оцінюється в 12 балів. За цей тиждень опрацюйте Модулі 1. ЗНО. Англійська, 2. People around and some grammar, 3.Food, health and more grammar. Лінк: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/about

Як підтвердження, що ви уважно слухали, має бути конспект по кожному модулю (не менше 0.5 сторінки, можна більше ). Завдання стосується всіх - і тих, хто планує в майбутньому здавати ЗНО, і тих, хто ні. Це відмінний спосіб систематизувати свої знання. Якщо виникли запитання, you are always welcome to ask at irakagamluk41@gmail.com

2.Фізика Тема. Поверхневий натяг рідин. Змочування. Капілярні явища. Вивчити п.33,пит..1-9, впр.33 (2,3,4)

3.Зарубіжна література

Опрацювати матеріал

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://scribble.su/zarub_ukr/zarub-lit-10-nikolenko/47.html&ved=2ahUKEwjq28OJ2J_oAhXrpIsKHUrcCRQQFjADegQIBhAC&usg=AOvVaw05pe2OvAOdABJ5srY5vrNI&cshid=1584385611188

4.Історія України:  опрацювати §17 «Культурно-освітнє життя» і підготувати відповіді на запитання ст. 120 (1-6). Тези відповідей на запитання та завдання записати в зошит. Всесвітня історія: опрацювати §9 «Італія» , виконати завдання на ст. 104 (1-8). Тези відповідей на запитання та завдання записати в зошит.

5.Українська література

записати до  зошита

Проблематика «Лісова пісня»: духовності людини; пошуку гармонії в житті; кохання і зради; сімейного життя; високого пориву душі й буденності; матеріального і духовного в житті; життєвого вибору; роздвоєння душі; добра і зла; внутрішньої свободи людини; гармонії людини і природи. Художній напрям, стиль: модернізм: неоромантизм.,   Сюжет:

Експозиція: пробудження навесні лісових мешканців.

Зав’язка: Лукаш хоче надрізати ножем березу. щоб сточити сік, Мавка зупиняє його.

Розвиток подій: Лукаш грає на сопілці; Мавка закохується в нього; зустрічі Мавки та Лукаша в лісі; починаються жнива, Лукашева мати гримає на Мавку; з’являється Килина, яка через свою працю подобається матері; Лукаш забуває про Мавку; Мавку забирає Марище — “Той, хто в скалі сидить”; Лісовик перетворює Лукаша на вовка; родину Лукаша обступають Злидні; кохання Мавки повертає Лукашеві людську подобу, він повертається до своєї родини; Мавка перетворюється на вербу; син Килини вирізає з верби сопілку, і вона промовляє голосом Мавки

Кульмінація: Килина хоче зрубати вербу, але Перелесник охоплює її вогнем. Разом із вербою згоряє й хата.

Розв’язка: Килина, її діти, матір йдуть до села. Лукаш залишається в зимовому лісі, де поступово замерзає.

Прочитати І дію

6.Фізкультура. Техніка кидка м’яча двома руками зверху. Ведення м’яча/

Тактика гри у захисті( зонний захист). Повторити стрибки через скакалку.

7.Інформатика

Тема: «Технічні й програмні засоби добування інформації»

Завдання: опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання за посиланням. Завдання для учнів, які прагнуть отримати оцінку високого рівня: зареєструватися на платформі Prometheus (prometheus.org.ua) на курс «Основи інформаційної безпеки», виконати всі умови курсу для отримання сертифікату, який надати вчителю як підтвердження виконаної роботи після завершення дистанційного навчання.

 

18 березня

 Алгебра.

Похідна. Механічний, фізичний, геометричний зміст похідної

Класна робота П.18,конспект, №18.1, 18.3, 18.5, 18.10, 18.15

Домашнє завдання П.18., №18.14, 18.12, 18.10

https://www.youtube.com/watch?v=6Vr_newj98k

https://www.youtube.com/watch?v=zbxU4HfoOMc

 

Укр.мова Числівник. Особливості вживання іменників з числівниками. Опрацювати матеріал у підручнику. Переглянути відео.

 https://www.youtube.com/watch?v=zYL4RpEzemA

https://www.youtube.com/watch?v=mK2U1bvm8Ps

виконати вправи за тренажером

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numerals%20_and_nouns.html

 

Історія України:  опрацювати §18 «Внутрішнє і міжнародне становище радянської України на початку 1920-х років. Утворення Радянського Союзу».  Виконати завдання на ст. 128 (1-6). Тези відповідей на запитання та завдання записати в зошит.

 

Мистецтво

Тема :Японський сад. Ікебана. Нецке.  Опрацювати сторінки у підручнику,ст. 48-53.

 

ФІЗИКА

Тема .Розв’язування задач

Перш  за все дайте відповіді на питання (усно)

  1. Чому виникає сила поверхневого натягу? Від чого вона залежить?
  2.  Наведіть приклади прояву капілярних явищ у природі.
  3. Чому водоплавні птахи виходять сухими з води?
  4. Чому маленькі краплі роси на листі деяких рослин мають форму кульок, тоді як листя інших рослин роса вкриває тонким шаром?
  5. Чим пояснити, що солом’яна покрівля на даху, що складається з окремих стебел, між якими є безліч порожнин, надійно захищає від дощу?
  6.  Навіщо перед фарбуванням поверхонь їх рекомендують знежирювати?
  7.  Перш ніж припаяти будь-яку деталь до плати її спочатку покривають каніфоллю. Навіщо?
  8.  Чому крапля води або рослинної олії розтікається по поверхні дошки, а крапля ртуті не розтікається?
  9.  Від яких величин залежить висота капілярного підняття рідини?
  10.  Як зміниться висота рівня води в капілярі, якщо за інших умов взяти капіляр удвічі меншого радіуса? якщо перенести дослід на Місяць?
  11.  Коли висота капілярного підняття води в ґрунті більша: навесні чи влітку? Чому?

 Д/з

1)Запитання

  1. У посудину з гарячою водою помістили капілярну трубку. Як змінюватиметься рівень води в трубці під час охолодження води? Відповідь обґрунтуйте.
  2. Куди напрямлена сила поверхневого натягу мильної плівки, яка має форму кола?
  3. Одна колба наполовину заповнена водою, а інша - ртуттю. Яку форму матимуть ці рідини в стані невагомості?
  4. Чи можна змазувати тертьові поверхні машин рідкими мастилами, які не змочують ці поверхні? Чому?
  5. Чи можна відливати метал у форми, які змочуються цим металом? Чому?

2) Розвязати задачі (письмово у робочих зошитах)

Задача 1. По гноту спирт піднімається на 10 см. Який характерний діаметр капілярів тканини, з якої виготовлено гніт? Густина спирту 800 кг/м3 , поверхневий натяг спирту 22 мН/м. Задача

Задача 2. За допомогою скляної трубки діаметром 2 мм відміряли 100 крапель спирту для визначення його поверхневого натягу. Визначте значення поверхневого натягу спирту, якщо маса відміряного спирту становить 1,3г.

3) Повторити §33

4)https://www.youtube.com/watch?v=vmS3QjUoN2k

 

Фінансова грамотність
Тема.  Вартість кредиту. Види комісій.  Методи погашення кредиту
           Прочитати стр. 181-192, повторити стр. 70 -79.
           Виконати завдання 6.9 стр. 82 ( з робочого зошита)
           Переглятути відео
19.03.2020

Укр.літ.

1.Подивитись фільм, можна прочитати твір до кінця.

Головне :знати хід подій у творі  і виписати до зошита по цитаті  до образу Мавки, Лукаша, дядька Лева , Килини , Матері та інших міфічних персонажів . Бажано  цитату приєднати до ілюстрації.

  1. Виконати завдання за посилкою, зробити аналіз помилок.

https://onlinetestpad.com/ua/test/103268-tvorch%D1%96st-les%D1%96-ukrainki,

 

Громадянська освіта

Аналіз попиту на ринку праці . Складання резюме.

 

 Біологія

Мутації та їх властивості. Параграф  46, у робочих зошитах скласти блок-схему класифікацій мутацій мутагенів. С.183- детально опрацювати і звернути увагу на мутагенний фактор – тютюнопаління.

 Зміцнюйте свій імунітет і будьте здорові.

 

Захист вітчизни (група хлопців)

1.Опрацювати  § 18 ст.153-164

2.Способи орієнтування на місцевості.

http://youtube.com/watch?v=V1K8RR604U8

  1. Азимут.

http://youtube.com/watch?v=OqfczanQifs

 

Захист Вітчизни (група дівчат)

Тема: Особливості зупинення кровотечі. Техніка тампонування ран.

Переглянути відео № 1-3, Знати щоб вижити Випуск 4 «Способи накладання пов’язок на різні ушкоджені анатомічні ділянки за посиланням:  https://drive.google.com/drive/u/0/folders/15JwP57VOzXtzF93lWExZ372YXrP9xfZp

та використовуючи відеоінструктаж, відпрацювати способи зупинки кровотечі (накладання пов’язок на різні ушкоджені анатомічні ділянки)

 

20.03.2020

Алгебра

Правила диференціювання П.19, конспект, виписати формули і правила, №19.4, 19.6, 19.15 Вивчити формули, № 19.16,19.18


 

Громадянська освіта 

 Лобіювання інтересів та корупція. Ст..152-156 (Гісем), прочитати, записати конспект до зошита.

 

Зарубіжна література

Своєрідність творчого розвитку Артюра Рембо.

Художнє новаторство поета.

У зошиті опорний конспект,с 197-200

Усі роботи будуть перевірені.

 

Фізика.

 Тема Будова і властивості твердих тіл. Анізотропія кристалів. Рідкі кристали

Д/з: 1)вивчити  §34, виконати письмово вправу 34( завдання1,2,3);

2)переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9TVTIzMOdrg

та презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-fiziki-budova-ta-vlastivosti-tverdih-til-anizotropiya-kristaliv-98443.html

 

Укр.літ.

Написати чи надрукувати до зошита поезію Лесі Українки «Contra speм spero», знати , що в перекладі означає  назва твору. Вивчити поезію напам’ять

 

Географія

Тема.   Бразилія

Прочитати параграф 37, повторити параграф 9

Виконати тести за посиланням

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSderzCpxxLD71o8aymO9j8soqf3sPzo-CFS0HeoL_KxynH-gA/viewform

Подивитись відео

https://www.youtube.com/watch?v=xqBBzo0aCKs

 

23.03.2020

Українська мова

Тема : Відмінювання числівників.

  • Опрацювати матеріал за посилкою.

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numerals_declination.html

  • Запишіть текст задачі, замінивши цифри словами, потім запишіть розв’язок цифрами і сформулюйте письмово математичний вираз, який у вас вийде

1) Баба Яга народилася у 1234 році, а паспорт отримала 1596 року. Скільки років жила Баба Яга без паспорта?

1596 – 1234 = 362

2)В одній краплині води сидить 1798 мікробів, а в другій – 587. Скільки мікробів засяде у вченому зі світовим ім’ям Інокентій, якщо він переплутає ці краплі з валер’янкою та вип’є їх?

1798+87 = 2385

 

Геометрія

Скалярний добуток векторів. Кут між векторами П.14, конспект, №14.2, 14.3, 14.7, 14.11, 14.13 П.14, №14.6,14.8, 14.12,14.14 https://www.youtube.com/watch?v=GlTjXHMsACg

 

 

Хімія

https://drive.google.com/file/d/13pQEsAxq94aI63dJdxvqU77GcN8Yk69g/view?usp=sharing

 

Біологія

Тема уроку "Захист геному людини від шкідливих мутагенних факторів".

При опрацювання попередньої теми Ви звернули увагу на класифікацію мутагенів. У сьогоднішній темі мова піде про захист організму від шкідливого впливу. Зверніть увагу на заходи захисту - як соціальні, так і індивідуальні. Особливо на індивідуальні, які на сьогодні особливо актуальні щодо зміцнення імунної системи- споживання вітаміну С, продуктів харчування, що мають клітковину. Зверніть увагу на термін "комутагени".  На ст.186 є таблиця шкідливих харчових добавок, та ризик прояву захворювань. Всі питання теми уроку цікаві і зрозуміли для Вас. Бажаю успіхів та здоров'я.

 

Історія України

Опрацювати тему «Формування культу особи Сталіна. Порушення прав людини в умовах тоталітарного режиму. Масові репресії та їх ідеологічне виправдання. Політичні процеси 1920 –х початку 1930-х рр.. Великий терор. Конституція 1937 р. Записати конспект в робочий зошит.

 

24.03.2020

Фізика

Тема. Механічні властивості твердих тіл

Д/ з вивчити  §35, виконати письмово вправу 35( завдання3, 4) та  тестові завдання за посиланням:

https://onlinetestpad.com/ua/test/22990-vlastivost%D1%96-tverdikh-t%D1%96l

 

Українська література

Пейзажна та інтимна лірика  Урок мовленнєвого розвитку. Написання асоціативного етюду, викликаного певним художнім образом.

У Лесі Українки читаємо: “Любов – це чудова поема, що люди потім перечитують у спогадах, без болю, без прикрого почуття ”.

- Без кохання, життя перетворюється на темряву, бруд та вічні пошуки себе. Тому творчість будь-якого поета чи прозаїка – це, передусім, історія його кохання, Така історія була і в житті Лесі Українки.

Найбільше значення в житті поетеси мали двоє чоловіків. , Климентій Квітка, був її однодумцем, товаришем,порадником і — законним чоловіком. Перший, Сергій Мержинський, був її пристрасною любов’ю. Найкращі й нечисленні інтимні вірші Лесі Українки присвячені саме йому.А саме…

Поезії, присвячені С. Мержинському
«… Порвалася нескінчена розмова…» [14.07.1898]
«Дивилась я на тебе і в ту мить…» [ор. 1898..1899 рр.]
«Твої листи завжди пахнуть зов’ялими трояндами…» [7.11.1900]
«Все, все покинуть, до тебе полинуть…» [16.11.1900]
«Хотіла б я тебе, мов плющ, обняти…» [16.11.1900]
«Скажи мені, любий, куди мої сльози поділись?» [16.11.1900]
«Я бачила, як ти хиливсь додолу…» [18.11.1900]
«То, може, станеться і друге диво…» [18.11.1900]
«Завжди терновий вінець…» [30.11.1900]

Оберіть поезію на власний смак, виразно прочитайте, поцікавтесь історією написання., виконайте за зразком.

 

Зарубіжна література

Поєднання рис імпресіонізму й символізму в сонеті А.Рембо "Голосівки ".Образ ліричного героя у вірші "Моя циганерія",с.201-205//декламування поезій

https://www.google.com/search?client=ms-android-xiaomi-rev1&sxsrf=ALeKk035vFKFYcNhOdFCFM7w0-NoV4vbNA%3A1584973593671&ei=Gcd4XtPZKMyimwWhpLKICQ&q=%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE+%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%88%D1%96+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D0%BE+%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B2%D0%BA%D0%B8&oq=%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B5%D0%BE+%D0%B2%D1%96%D1%80%D1%88%D1%96+%D1%80%D0%B5%D0%BC%D0%B1%D0%BE&gs_l=mobile-gws-wiz-serp.1.0.33i160.2674.20964..22588...4.0..0.155.2293.3j16......0....1.......8..35i362i39j35i39j0i67j46i67j0i131j0j46j46i131j0i203j0i22i30.tbBDToBvCoc#

 

Інформатика

Тема: "Правові основи забезпечення безпеки інформаційних технологій"

Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати завдання. Для тих, хто прагне отримати оцінку високого рівня, продовжити роботу на платформі Prometheus.

 

Англійська мова

Пройти курс «ІЗІ ЗНО. Англійська мова» на сайті ed-era, 8 модулів, отримати сертифікат. Завдання розраховане на весь час карантину. А сертифікат оцінюється в 12 балів. За цей тиждень опрацюйте Модулі 4. The World Around (is full of grammar), 5. Living and Spending(time with grammar), 6. Learning, earning and travelling (with grammar). Лінк: https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/about

Як підтвердження, що ви уважно слухали, має бути конспект по кожному модулю (не менше 0.5 сторінки, можна більше). Завдання стосується всіх - і тих, хто планує в майбутньому здавати ЗНО, і тих, хто ні. Це відмінний спосіб систематизувати свої знання. Якщо виникли запитання, you are always welcome to ask at irakagamluk41@gmail.com

 

Всесвітня історія

Опрацювати  тему "Утворення вогнищ Другої світової війни. Ставлення  блоку Рим-Берлін-Токіо та політика «умиротворення» агресора та її крах". Записати короткий конспект у зошит.

 

25.03.2020

 Алгебра

Правила диференціювання

П.20, конспект, правила, №20.1, 20.3, 20.5, 20.10, 20.12, 20.15

Дз П.20, № 20.2, 20.4, 20.6, 20.10, 20.22

https://www.youtube.com/watch?v=8foy1Y6zOd8

https://www.youtube.com/watch?v=c8C5V44bpNA

 

 Українська мова

Узгодження числівників з іменниками  Повторення матеріалу Опрацювати завдання за посилкою  https://web.posibnyky.vntu.edu.ua/icgn/20kostyuk_metodvkaz_samrobota_ukrmova/13.htm

Записати до зошита лише відповіді до  тестів  для самоконтролю ( записати  варіант відповіді. (1а,   …..10Б)

 

Фінансова грамотність

Тема.  Обираємо кредитну пропозицію.

Переглятути  відео  " Як безпечно брати споживчі кредити"

https://www.youtube.com/watch?v=1hMSzg9roDg

Прочитати стр.193- 205, повторити стр.79- 89.

Виконати завдання 5 стр. 93 з робочого зошита

при умові, що кредиту взято 9000 грн..

 

Громадянська освіта

https://youtu.be/VKuOnR8R-bM

Глобальні проблеми людства. Створити чи скачати презентацію

Основні мотиви міграції населення, скласти схему ст..160-171 (Гісем)

Захист Вітчизни (дівчата) опрацювати матеріал

https://drive.google.com/file/d/10WTmsrROItvCooCmPApFFtfHZ3Fw5v0f/view?usp=sharing

 

Мистецтво

Тема" Музика, танок, театр,кіно Китаю та Японії". Опрацювати по підручнику стор.54-56. Подивитися відео по темі.

 

Історія України

Голодомр 1932-1933  мовою документів, свідчень, чисел. Масштаби та наслідки Голодомору.

Опрацюввати матеріал у підручнику.

 

Фізика 

Тема: Розвязування задач

Д/з:

1. Повторити  §31- §35.

2.Виконати письмово

1.Як змінилася вологість повітря, якщо різниця показань сухого й вологого термометрів психрометра збільшилася? Температура сухого лишилася незмінною. Вберіть правильну відповідь.

а) не змінилася;         б) збільшилася;          в) зменшилася.

2.У засуху грунт, що залежався, висихає сильно, а зораний – слабко. Чому?

3.У якої води більший поверхневий натяг: у чистої чи мильної? А: чистої; Б: мильної;  В: однаковий.

4. Чому крапля спирту розтікається по скляній поверхні, а крапля ртуті набирає форму кулі?

  1. Встановіть відповідність між назвою фізичної величини та її позначенням:
   а) сила 1. j
б) відносна вологість 2. р
в) коефіцієнт поверхневого натягу 3. F
г) тиск 4. s

6.Визначити коефіцієнт поверхневого натягу води, якщо за допомогою піпетки, що має отвір діаметром 0,4 мм, можна дозувати воду з точністю 0,01 г

7.Увечері на березі озера за температури 18 °С відносна вологість повітря 75 %. За якого зниження температури до ранку можна чекати на появу туману?

8. Радіус перерізу стрижня 2 см. Визначте, під дією якої сили в ньому виникає механічна напруга 40 кПа?

9.Удень за температури 20°С відносна вологість повітря становила 65%. Скільки води у вигляді роси виділиться з 50 м3 повітря уночі, коли температура повітря знизиться до 7°С?

3.Варіанти відповідей надіслати на пошту boykosvetlana794@gmail.com  ( обов’язково вкажіть прізвище та  ім’я)

 

26.03.2020

 Українська література

Тема: Поезія в прозі «Твої листи  завжди пахнуть зів’ялими трояндами». Ідея невмирущості справжнього кохання. https://www.youtube.com/watch?v=SklIBi_r5Nc

  1. Перегляньте відео за посилкою., знайдіть в інтернеті текст поезії.

2.Запишіть до зошита те речення, яке вас найбільше вразило у поезії..

  1. Виконайте тестові завдання за посилкою.https://naurok.com.ua/test/lesya-ukra-nka-9306.html
  2. Запишіть проблемне питання, на яке ви не знали відповіді.

 

Мистецтво

Опрацювати по підручнику стор.57-61.

Вибрати на стор.61 індивідуальне завдання .Підготуватися до захисту проєкту.

 

Біологія

Тема уроку: Генетичний моніторинг у людських спільнотах.

Мета уроку: ознайомитися з основним завданням генетичного моніторингу – контроль і попередження спадкових порушень.

Опрацювати параграф 48 та звернути увагу на поняття скринінг, його роль у виявленні генетичних порушень; роль та значення молекулярно-генетичної діагностики. На ст. 199 опрацюйте завдання у розділі «Діяльність» та запишіть у робочий зошит, у розділі «Ставлення» - про захворювання на туберкульоз в Україні.

 

«Захист Вітчизни»    (хлопці)

  1. Дії солдата в бою

http://youtube.com/watch?v=4TcZX-TDPKU

2.Виконувати  комплексно силову вправу. Звернути увагу на техніку виконання вправи.

http://youtube.com/watch?v=mN-ARSUIR6M

Виконати тестові завдання з розділу: «ТАКТИЧНА ПІДГОТОВКА»

Використовуючи посилання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=559619

або код доступу 559619   join.naurok.ua

Захист Вітчизни (дівчата) опрацювати матеріал

https://drive.google.com/file/d/10WTmsrROItvCooCmPApFFtfHZ3Fw5v0f/view?usp=sharing

 

 П’ятниця  27/03

Зарубіжна література

Використання символів як провідного засобу поетичного самовираження у творчості Стефана Малларме.

Знайдіть в інтернеті або використайте будь-які джерела інформації, прочитайте, перегляньте матеріал про Малларме та оформіть лепбук або літературну газету на запропоновану тему.

 

Українська література

Тема: Поєднання  патріотичних мотивів із співчуттям до інших народів у поезії  «Дим».

Прочитати поезію. Опрацювати матеріал у підручнику за темою.

Увага!!! Готуємось до контрольної роботи .Перегляньте матеріал за посилкою. Лісова пісня

https://navsi200.com/lisova-pisnya/

Особливу увагу зверніть на ілюстрації, це ЗНО. Бажано їх зафіксувати.

 

Алгебра

Шановні учні 10Б класу та учитель математики Світлана Іванівна , звертається до вас класний керівник, з моєї вини  учні  не отримали завдання за 20.03 з алгебри.

Діти,  ви ,звичайно,  зраділи, але завдання було,  і його треба виконати . Перепрошую за «свою сліпоту». Вибачте , Світлано Іванівно.

 Діти, виконайте два завдання  і за 20 , і за 27.03.  Будьте розумахами….

20.03.Правила диференціювання П.19, конспект, виписати формули і правила, №19.4, 19.6, 19.15

Дз. Вивчити формули, № 19.16,19.18

https://www.youtube.com/watch?v=8foy1Y6zOd8

https://www.youtube.com/watch?v=c8C5V44bpNA

27.03    Правила диференціювання П.20, № 20.25, 20.27, 20.30, 20.34, 20.41, 20.62

ДЗ. П.20, № 20.32,20.36, 20.41, 20.50, 20.63

 

 Фізика

Тема Розв'язування задач

Д/з повторити §31-§35  при повторенні матеріалу використайте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9TVTIzMOdrg

та презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-lo-uroku-vlastivosti-ridin-poverhneviy-natyag-ridini-zmochuvannya-kapilyarni-yavischa-42204.html

Виконати тестові завдання за посиланням  https://naurok.com.ua/test/poverhneviy-natyag-ridini-74550.html та https://naurok.com.ua/test/poverhneviy-natyag-ridini-73440.html

Варіанти відповідей  та хід розв’язання  надіслати на пошту boykosvetlana794@gmail.com  у будь якому вигляді   ( обов’язково вкажіть прізвище та  ім’я). до 31.03

 

Географія

Тема.    Країни Америки.

Переглянути  презентацію "Країни  ЛатинськоїАмерики» https://drive.google.com/file/d/10cMWlPmtJcRfiG_ZzGTJQjVtB9EOs3-W/view

Виконати вікторину " Америка" 10 клас

https://geovsviti.blogspot.com/search/label/%D0%9F%D0%BD.%20%D0%90%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BA%D0%B0

Виконати вікторину " Країни Америки"

https://geovsviti.blogspot.com/search?updated-max=2019-03-18T22%3A15%3A00%2B02%3A00&max-results=6

Повторити параграф 10.

Перевірте свої знання по країнах Африки

https://online.seterra.com/ru/vgp/3163

 

06.04.2020

Українська мова

Тема. Займенник як частина мови. Розряди займенників за значенням. Відмінювання займенників.

1)Опрацювати матеріал у підручнику.

Дайте відповіді на питання.

  • Яка частина мови називається займенником?
  • Назвіть морфологічні ознаки займенника.
  • Які синтаксичні функції може виконувати займенник?
  • З якими частинами мови співвідносяться займенники?
  • Чи всі займенники мають форму однини та множини?

2)Розгляньте таблицю «Характеристика розрядів займенників».


3)Заповніть таблицю наведеними займенниками.

Той, ніхто, абищо, я, хто, що, який, їхній, скільки, воно, будь-який, хто-небудь, стільки, інший, сам, себе, чий, скільки? ти, весь, хтось, він, цей, що? наш, мій, свій, чий? нічий, такий, кожний.

4)Розкрийте дужки, вживаючи займенники в потрібній формі. З якими частинами мови співвідносяться ці займенники? Визначте синтаксичну роль займенників.

  1. Але, може, (ви) б знайшли для (я) хоч (який-небудь) роботу (І. Франко). 2. (Я) тягнуся догори і сам собі не вірю: знову над (наш) хатою пролітають лебеді! (М. Стельмах). 3. Чіпка не може вжитися з панством, до (який) ще з дитинства затаїв ненависть (3 посібника). 4. Шукайте цензора в (себе) (Ліна Костенко). 5. Я (ти) не сльозою — ждатиму (В. Стус).

 

5)Виправте неправильно побудовані речення.

  1. У неділю Лариса зустрічатиме свою маму. Вона буде у червоній сукні. 2. Ми підійшли до клумби школи, навколо якої росли дерева. 3. Раптом заєць наскочив на вовка. Він злякався і почав тікати. 4. Викладачка запропонувала студенту вичитати свою доповідь. 5. Я впевнений, що доля випускників у своїх руках.

 ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

Доберіть із фразеологічного словника 5 фразеологізмів із займенниками, складіть з ними речення. Визначте розряд займенників, їх синтаксичну функцію та групу узагальнення. Поясніть значення фразеологізмів.

 

Біологія 

Тема уроку: Сучасні завдання медичної генетики.

Мета уроку: ознайомитися з основним завданням розділу генетики, що називається медична генетика.

Опрацювати параграф 51. та звернути увагу на основні сучасні завдання медичної генетики,  проаналізувати як відбувається організація медико-генетичного консультування , звернути увагу на терміни: геронтологія та гемотерапія. У завданні «Ставленн» виконати завдання Біологія + Медицина.Зробити блок-схему матеріалу в робочі зошити.

 

Геометрія   

Кут між векторами

Класна робота

Повторити матеріал п.14, розібрати і записати задачі 4,5 з пункту 14, виконати №14.15, 14.17,14.20    Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=bASQWzxW5pI

https://www.youtube.com/watch?v=4rLl_8kUUqU

Сайт з відео уроками МОНУ (обов’язково)  YouTube-канал Міністерства освіти і науки.

10 клас – UA:Перший
      Переглянути урок

Домашнє завдання      Вивчити формули, виконати п№14.16, 14.18, 14.21

 

Хімія

https://drive.google.com/file/d/1XGZHV2C_DQwMg46vXUkqemZKcsx5csSC/view?usp=sharing

 

07.04.2020

Англійська мова

Доброго дня! Ви вже пройшли більшу половину курсу. Знаю, що ви справді did a great job! Ваші результати у вкладці «Прогрес», а саме діаграму сфотографуйте чи зробіть скрін і відправте на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com  . Завдання на сьогодні – пройти частину Модуля 7 курсу “ІЗІ ЗНО” https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/about

А саме:

Passive Forms

Impersonal Passive Voice

Dependent Prepositions

Conditionals

А також виконати проміжні завдання до них.

Важливо! Курс необхідно пройти всім! Це ваша дистанційна робота, а я її оцінюю. До 21.04 – ми закінчуємо роботу над цим курсом. Оскільки видача електронного сертифікату може зайняти до 10 днів, оцінювання буде здійснюватись таким чином:

А) ті учні, які відправлять результати про закінчення курсу ( скріншот вашого «Прогресу») на пошту 21.04 до 00.00 отримають 12 балів

Б) ті учні, які відправлять результати про закінчення курсу ( скріншот вашого «Прогресу») на пошту 24.04 до 00.00 отримають 11 балів

В) ті учні, які відправлять результати про закінчення курсу ( скріншот вашого «Прогресу») на пошту 26.04 до 00.00 отримають 10 балів

Г) З кожним днем, починаючи від 27.04 ваша оцінка буде знижуватись на 1 бал

Після отримання сертифікату ви теж відправляєте його на мою електронну адресу.

Якщо виникають запитання, you are always welcome to ask at irakagamluk41@gmail.com або у Viber +380637209252

 

Українська література

Тема  Підсумкова робота за творчістю Лесі Українки. Цитатна характеристика героїв.

Дайте відповіді  на запитання.

  1. Старий чоловік, убраний… у полотняну одежу і в ясно-сиву, майже білу свиту; на ногах постоли, в руках кловня, коло пояса на ремінці ножик, через плече виплетений з лика кошіль (торба) на широкому ремені».
  2. молодий хлопець, гарний, чорнобривий, стрункий, в очах ще є щось дитяче; убраний так само в полотняну одежу, свити він не має, на голові бриль, на поясі ножик і ківшик з лика на мотузку».
  3.  .малий, бородатий дідок, меткий рухами, поважний обличчям; у   брунатному вбранні барви кори, у волохатій шапці з куниці».
  4. «…гарний хлопець у червоній одежі, з червонястим, буйно розвіяним, як вітер, волоссям, з чорними бровами, з блискучими очима».
  5. «Він древній, сивий дід, довге волосся і довга біла борода всуміш з баговинням звисають аж по пояс. Шати на ньому – барви мулу, на голові корона із стулок черепашки. Голос глухий, але дужий».
  6. Вона знадливо всміхається, радісно складаючи долоні. На ній два вінки – один більший, зелений, другий маленький, як коронка, перловий, з-під нього спадає серпанок».
  7. «…зелена одіж на їй просвічує де-не-де крізь плащ золотого волосся, що вкриває всю її невеличку постать; на голові синій вінок з волошок, у волоссі заплутались рожеві квітки, ромен, березка».
  8. Молода повновида молодиця, у червоній хустці з торочками, у бурячковій спідниці, дрібно та рівно зафалдованій, так само зафалдований і зелений фартух з нашитими на ньому білими, червоними та білими стяжками… намисто дзвонить дукачами на білій пухкій шиї, міцна крайка тісно перетягає стан і від того кругла, заживна постать здається ще розкішнішою».

На який образ і з якого твору схожа героїня за цитатною характеристикою?   Дайте відповідь.

  1. В ясно-зеленій одежі, з розпущеними чорними, з зеленим полиском, косами…Як дівчина… ба ні, хутчій як панна, бо й руки білі, і сама тоненька, і якось так убрана не по-наськи…»
  2. «…молодий, дуже білявий, синьоокий, з буйними і разом плавкими рухами; одежа на йому міниться барвами, від каламутно-жовтої до ясно-блакитної, і поблискує гострими злотистими іскрами».
  3. Хто з героїв твору каже такі слова: «Одчепися з такою поміччю! Потрібні ті квітки! Та ж я не маю у себе в хаті дівки на виданню… Йому квітки та співи в голові!»
  4. Про кого з героїв сказано такі слова: Авжеж! Тепер він вовкулака дикий! Хай скавучить, нехай голосить, виє, хай прагне крові людської, — не вгасить своєї муки злої!»
  5. Відновіть послідовність подій у творі за допомогою ілюстрацій, запишіть коротко події відповідно до малюнків.

ІСТОРІЯ УКРАЇНИ

Опрацювати нову тему: "Західноукраїнські землі в міжвоєнний період. Правовий статус Українських земель у складі Польщі. Національна політика та міжнаціональні відносини. Осадництво. Пацифікації. Економічне та соціальне становище населення. Українська кооперація. Українські політичні організації. Євген Коновалець. " Короткий конспект.

 

Фізика 

Тема. Внутрішня енергія.Способи зміни внутрішньої енергії

Д/з опрацювати параграф 36,виконати вправу 36 ( завдання2,4)

при підготовці використайте матеріал  за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=Kp3tQBATCEI ,

https://naurok.com.ua/urok-76-vnutrishnya-energiya-sposobi-zmini-vnutrishno-101156.html

 

Фізкультура

1.Повторити вправи ранкової гімнастики щодня о 8.00

2.Переглянути рухавки на каналі YouTube-каналі МОН.

https://osvitoria.media/news/temy-urokiv-vseukrayinskoyi-shkoly-onlajn-spysok/?fbclid=IwAR1GtWLAi6YB_6gIUFfjfuwhSn-6Z-MRtN8g_pCKPLLfURCiG2A0ClZ5-R0

 

Зарубіжна література

Напишіть або схематично зобразіть ваші враження від нещодавно прочитаної книги.

 

Інформатика

Тема: «Ідентифікація та аутентифікація користувачів. Розмежування доступу зареєстрованих користувачів до ресурсів автоматизованих систем»

Завдання: створіть презентацію, в якій розмістіть результати дослідження про методи санкціонованого доступу («авторизація», «аутентифікація» та «ідентифікація»), їх особливості та способи організації. Результати роботи надішліть на поштову скриньку вчителя fomina_vira@ukr.net. Для тих, хто обрав проходження курсу на платформі Прометеус, продовжити роботу (по завершенні надсилайте сертифікат і діаграму успішності).

 

Середа.08.04.

Алгебра

Тема:Розв’язування вправ на похідну

Класна робота

Повторити матеріал п.19,20.

Переглянути відеоматеріал,

Виконати № 20.42, 20.46, 20.48, 20.55

Пройти тестування

https://naurok.com.ua/test/granicya-funkci-v-tochci-75087.html

https://naurok.com.ua/test/pohidna-funkci-68444.html

https://naurok.com.ua/test/pravila-obchislennya-pohidnih-geometrichniy-zmist-pohidno-68147.html

 

Сайт з відео уроками МОНУ (обов’язково)

Домашнє завдання

Тестування

https://vs-9.com/tests/show_test.php?id=191

https://vs-9.com/tests/show_test.php?id=167

Скрини тестування надіслати в групу до 10.04

 

 Фізика

Шановні учні 10Б класу! Дякую усім відповідальним учням, які  надіслали  свої розвязання. Ви молодці, але нагадую, що домашні завдання повинні виконувати всі!  Не забувайте,що при розвязуванні задач  всі величини повинні бути в системі СІ та  про скорочений запис умови задач

Тема.Розвязування задач

Д/з повторити параграф 36; виконати  завдання

  1. 1. Скільки теплоти виділиться при конденсації 0,2 кг водяної пари, яка має температуру 100оС і при охолодженні одержаної з неї води до 20оС?
  2. Обчисліть, яку внутрішню енергію має 500г гелію при температурі 300К. Взаємодією молекул знехтувати.

3.Чому великі озера рідко замерзають від берега до берега в той час, коли малі озера у таких самих місцях повністю покриваються кригою

  1. У радіатор автомобіля влили 2л води при температурі 40оС, а потім долили 4л води при температурі 85оС. Визначити температуру суміші у стані теплової рівноваги. Втратами у навколишнє середовище нехтувати.

5.Внутрішня енергія деякої маси одноатомного газу при 32C дорівнює 1Дж. Скільки молекул міститься в цій масі газу?

6.Чому опіки парою при 100C більш небезпечні, ніж водою при 100C? 

7.Визначити внутрішню енергію 10моль одноатомного газу при температурі 27C.

8.Сталеву деталь, розігріту до температури 800оС, загартовують, опускаючи у масло при температурі 10оС. Масло при цьому нагрівається до температури 40оС. Визначити масу сталевої деталі, якщо при перенесенні її у масло вона схолола на 20оС. Маса масла 2кг, його питома теплоємність 1,9 кДж/кг∙К.

  1. Який тиск одноатомного газу, що займає об’єм 2л, якщо його внутрішня енергія дорівнює 300Дж?
  2. Скільки дров треба спалити у печі, ККД якої дорівнює 40%, щоб дістати з 200кг снігу, взятого при температурі -10C, воду при 20C?
  3. Знайдіть температуру ідеального одноатомного газу, якщо внутрішня енергія 5моль цього газу дорівнює 20кДж.
  4. Шматок свинцю масою 0,5кг нагріли від 25C до 250C, при цьому його внутрішня енергія збільшилася на 14,5кДж. Знайдіть питому теплоємність свинцю.
  5. Чому в посудині, виготовленій з пористого матеріалу, вода буде холоднішою, ніж у скляній банці, навіть якщо вони стоять в одному приміщенні? (через пори вода проходить на поверхні посудини і випаровується. Випаровування призводить до зниження температури)

14.Порівняйте внутрішню енергію ідеального і реального газів, взятих за однакових температур й кількості молекул

Варіанти відповідей надіслати на пошту  boykosvetlana794@gmail.com обов’язково вкажіть прізвище    та  ім’я) до 10.04

Всесвітня  історія

Створити презентацію на тему "Великий терор", "Голодомор - геноцид Українського народу" (на вибір) 10 слайдів.

Історія України

Опрацювати тему "СРСР у системі міжнародних відносин напередодні Другої світової війни". Короткий конспект у робочий зошит

 

Українська мова

Тема.Дієслово як частина мови. Морфологічні ознаки, синтаксична роль. Форми дієслова. Дієвідміни.

  1. Опрацюйте матеріал у підручнику параграф 70, 71.
  2. Розгляньте таблицю «Форми дієслова». Доповніть таблицю прикладами.

► Що таке відмінювані та невідмінювані форми дієслова?

Усі форми дієслова поділяються на дієвідмінювані і недієвідмінювані. Які форми належать до першої, а які — до другої групи?

Інфінітив і дієприслівник належать до невідмінюваних форм дієслова, а решта — до відмінюваних.

Система відмінюваних форм дієслова, які виражають категорії способу, часу, особи і числа, становлять дієвідмінювання.

Інфінітив, дієприкметник і дієприслівник належать до недієвідмінюваних, або непредикативних, форм дієслова (За М. Жовтобрюхом).

.3.Розгляньте таблицю «Дві основи дієслів». Доповніть її власними ілюстраціями та побудуйте лінгвістичне повідомлення на основі отриманих відомостей.

 

За типом дієвідмінювання дієслова поділяються на дві дієвідміни: першу й другу. Крім традиційного способу визначення дієвідмін за основою теперішнього часу та закінчення (до 1-ї дієвідміни належать дієслова, які в 3-ій особі множини мають закінчення -уть, -ють, а до 2-ї — дієслова, які в 3-ій особі множини мають закінчення -ать, -ять), можна встановити дієвідміну за основою інфінітива (відкинувши суфікс -ти).

 

4.. Випишіть з речень дієслова у дві колонки за дієвідмінами.

 

Зірвалась буря — білим біла, свистить, кружляє заметіль і заганя в гаряче тіло голки холодні звідусіль; і обійма колючим роєм, і заміта вперед стежки, і нахиля переді мною кремезні клени і дубки (М. Гірник). 2. Тихо пливе блакитними річками льон. Так тихо, спокійно в зелених берегах, що хочеться сісти на човен і поплисти (М. Коцюбинський). 3. Стежки зміяться глибоко в житі, їх око не бачить, сама ловить нога. Волошки дивляться в небо (М. Коцюбинський). 4. Сонце сяє, вітер з травами говоре. Перед мною і за мною степ колишеться, як море (Я. Щоголів). 5. Повітря тремтить від спеки, і в срібнім мареві танцюються далекі тополі (М. Коцюбинський).

  1. Запишіть дієслово МАЗАТИ і провідміняйте його за особами.

ДЗ.вправа 508.

 

Англійська мова

Доброго дня! Дякую тим учням, що скинули свої результати. Я щиро радію за ваші успіхи! Чекаю від результати тих, хто ще не надіслав. Нагадую, сфотографуйте діаграму досягнень у вкладці «Прогрес» чи зробіть скрін і відправте на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com  . Завдання на сьогодні –пройти частину Модуля 7 курсу “ІЗІ ЗНО” https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/about

А саме:

Usage of Wish & If only

Reflexive Pronouns

Vocabulary Practice

Module Test

А також виконати проміжні завдання до них.

Нагадую!Курс необхідно пройти всім! Це ваша дистанційна робота, а я її оцінюю. До 21.04 – ми закінчуємо роботу над цим курсом. Оскільки видача електронного сертифікату може зайняти до 10 днів, оцінювання буде здійснюватись таким чином:

А) ті учні, які відправлять результати про закінчення курсу ( скріншот вашого «Прогресу») на пошту 21.04 до 00.00 отримають 12 балів

Б) ті учні, які відправлять результати про закінчення курсу ( скріншот вашого «Прогресу») на пошту 24.04 до 00.00 отримають 11 балів

В) ті учні, які відправлять результати про закінчення курсу ( скріншот вашого «Прогресу») на пошту 26.04 до 00.00 отримають 10 балів

Г) З кожним днем, починаючи від 27.04 ваша оцінка буде знижуватись на 1 бал

Після отримання сертифікатуви теж відправляєте його на мою електронну адресу.

Якщо виникають запитання, you are always welcome to ask at irakagamluk41@gmail.com або у Viber +380637209252

 

Мистецтво
Тема:" Театр далекосхідного регіону. Японський театр Но.
Японський театр Кабукі".
1. Опрацювати по підручнику стор.58-60.
2.Закінчити залікову роботу, надіслати фото у Вайбері за адресою:
Новочуб  0931557838.
Нагадую теми проєктів:
1. Створити роспис віяла у стилі китайського пейзажного живопису "гори-води".
2.Створити ікебану.
3. З пластиліну або глини виготовити нецке.
Виконати одне із завдань,письмовий захист проєкту та виріб сфотографувати і надіслати вчителю.
09.04.2020

Українська література

Тема: Символізм в українській літературі.

 Опрацюйте у підручнику стор.213- 220, запишіть до зошита тези відповідно до плану

  1. Що таке символізм.
  2. Представники символізму в укр..літ.
  3. Олександр Олесь – «колоритний символіст « ( коротко про автора і його найвідоміші твори).
  4. Конспект має бути змістовним, лаконічним. Цікавим.

 

Громадянська  освіта

Тема. Міжнаролні відносини та міжнародне право. 

План

1.Мета та види міжнародних відносин (ст.173 записати в зошит схему)

2.Міжнародна безпека.

3.Міжнародне право.

(Створити презентацію або відео)

Д/з Читати переказуватист.172-178(Гісем)  вміти давати відповіді на запитаннч ст.178

https://portfel.info/load/10_klas/gromadjanska_osvita/gisem_2018_rik/511-1-0-25811

Мистецтво.

Тема: "Шедеври архітектури , скульптури, живопису Індії". 

Індія-країна релігійної толерантності.

Сакральна архітектура і скульптура. Велика ступа в Санчі.Буддійський храм в Санчі. Буддійський печерний храм в Анданті. Комплекс в Кхаджурахо, присвячений Шиві.

1.Опрацювати по підручнику стор.62-64.

НАГАДУВАННЯ: необхідно переслати залікову роботу вчителю.

 

Захист вітчизни (хлопці)

Розділ «Прикладна фізична підготовка»

  1. Виконувати вправи загальної фізичної підготовки користуючись посиланням:

  1. Виконувати комплексно силову вправу. Звернути увагу на техніку виконання вправи.

Комплексно силову вправу виконують юнаки які віднесені до основної групи з фізичної культури. Ті в кого підготовча група виконують за бажанням, в залежності від самопочуття, та рівня фізичної підготовки.

Захист Вітчизни (дівчата)

Біологія

Тема уроку : Хвороби спадкового походження..

Мета уроку: ознайомитися з основним групами групами хвороб, спадкового характеру, які особливості спадкових захворювань і що саме головне, яких заходів профілактики потрібно дотримуватися, щоб зменшити прояв таких хвороб.

При опрацюванні цієї теми варто звернути увагу на групи:

-        спадкові;

-        хвороби з спадковою схильністю;

-        вроджені вади людини. У робочі зошити виконати вправи 1,2 на сторінці 205 -206. Прошу долучитися до перегляду онлайн уроків з біологіі для учнів 10-х класів – сьогодні урок з теми «Позахромосомна (цитоплазматична) спадковість» та 10/04  з теми «Закономірності мінливості людей».

 

Фізкультура

1.Повторити  техніку виконання низького старту

2.Переглянути рухавки на каналі YouTube-каналі МОН. https://osvitoria.media/news/temy-urokiv-vseukrayinskoyi-shkoly-onlajn-spysok/?fbclid=IwAR1GtWLAi6YB_6gIUFfjfuwhSn-6Z-MRtN8g_pCKPLLfURCiG2A0ClZ5-R0

10.04.2020
Громадянська освіта

Тема. Україна-член європейського та світового товариства.

План

1.Геополітичне становища України.

2.Співпраця України з міжнародними організаціями(створити презентацію або скачати відео ).

3.Угода про асоціацію України-ЄС.

Дз ст.179-183 вміти давати відповіді на щапитання усно(Гісем)

https://portfel.info/load/10_klas/gromadjanska_osvita/gisem_2018_rik/511-1-0-25811

Роздрукувати сторінку