11-А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.03.2020

Фізика:

 Тема: «Фотоефект. Закони Фотоефекту»

Д/З.: вивчити §4 впр.34 (№1,2,4)

Алгебра: 

Опрацювати параграф 12 за підручником, виконати письмово в робочих зошитах №456,  № 461,  №473.

Інформатика:

Тема: «Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів»

Завдання: ознайомитися в мережі інтернет з теоретичним матеріалом, створити власний рекламний буклет про кав’ярню, уявивши, що ви є в майбутньому її власником. Роботу надіслати на електронну адресу вчителя fomina_vira@ukr.net (в темі листа указати прізвище і клас)

Біологія:

Тема: «Сучасні екологічні проблеми в світі та Україні»

Завдання:теми всіх уроків у вигляді блок-схем фіксувати в робочих зошитах, з датою кожного уроку. Після опрацювання змісту §46, випишіть основні екологічні проблеми України, заповнити таблицю ст..179. Підготувати повідомлення з додаткових джерел,, з питань, що розглядаються.

Хімія:

Тема: «Загальна характеристика металів. Фізичні властивості металів на основі їхньої будови»

Завдання: Перейдіть за посиланням: https://drive.google.com/file/d/1Jl-KAQpL1RqBubw8nQNxTHtyJt3O7OFm/view?fbclid=IwAR1D96LsXxvaVBr6Z9TEG__Bjc_X__cCesgqx4e2AMCO31rox_Sx_UGx0NU

Всесвітня історія:

Тема:  «Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання. Ісламська революція в Ірані. “Арабська весна”»

Завдання: § 23 опрацювати, звернути увагу на відео посилання в підручнику на ст..168 та173, за допомогою додаткових джерел заповніть в зашиті таблицю «Арабо-Ізраїльські війни».

 

Історія України:

Тема: «Кольтурні процеси в Україні 1965-1985 роки»

Завдання: §16, записати таблицю в зошиті «Культурні процеси 1965-1985 рр.»

 

17.03.2020

Українська мова

Виконати тести ЗНО онлайн з предмета «Українська мова та література» за посиланням

https://zno.osvita.ua/ukrainian/ Тести ЗНО

Геометрія

Тема: Многокутники.

Повторити основні визначення та формули з теми Многокутники.

Виконати довільних 5 задач за посиланням https://drive.google.com/file/d/1AEto5SUua0tdyNcfSwTaMykv-DsasQ1N/view?usp=sharing

Англійська мова

Дистанційне завдання на час карантину- пройти курс "Ізі ЗНО" на платформі ed era. Курс складається з 8 модулів. До середи необхідно пройти перших три: 1. ЗНО. Англійська. Explained. 2. People around & some grammar. 3. Food, health & more grammar. Підтвердженням того, що ви успішно пройшли курс, стане ваш іменний сертифікат, який буде оцінений у 12 балів. Завдання задається усім- і тим, хто здає ЗНО, і тим, хто систематизує свої знання. Якщо виникли запитання, don't hesitate to ask. Моя пошта (якщо виникли запитання hlivnanataliya@gmail.com. Нижче посилання на сайт:

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/about

 

Фізична культура

Верхня подача м'яча у визначену зону. Повторити порушення у волейболі. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи 3×30р.

 

Біологія

До уваги учнів 11-а класу. Тема уроку 17.03.:"Види забруднення, їхні наслідки для екосистем" Тема дуже актуальна і зрозуміла для одинадцятикласників.У робочі зошити опрацювати параграф 47, на сторінці 182-183 класифікувати види забруднення, заповнити таблицю: "Види забруднювачів"  Бажаю успіхів!

 

Фізика

Тема. Фоторезистори та  фотоелементи. Застосування фотоефекта, сонячні батареї.

Д/з вивчити §34 ( стор.194), питання 1- 9, вправа 34 ( завдання 6,7)

 

Зарубіжна література

Е. Гемінґвей «Старий і море» - читати

 

18.03.2020

Фізика

Тема. Розвязування задач.

Д/з повторити §33- §34   вправа 34 ( завдання 8), на стор.209 завдання 4 (1,2)

 

Українська мова

Тема. Підготовка до ЗНО.

Продовжуємо   виконувати тести ЗНО онлайн з предмета «Українська мова та література» за посиланням https://zno.osvita.ua/ukrainian/ Тести ЗНО

2018

ЗНО онлайн 2018 року з української мови та літератури – основна сесія

ЗНО онлайн 2018 року з української мови та літератури – додаткова сесія

ЗНО онлайн 2018 року з української мови та літератури – пробний тест

 

Географія

Тема.  Глобальні ланцюгі доданої вартості у виробництві чорних металів, алюмінію. Чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості.

Прочитати параграф 25, повторити параграф 10.

Оцініть перспективи включення національних виробників країн, що розвиваються в глобальні ланцюгі доданої вартості.

Переглятути презентацію за силкою

https://naurok.com.ua/prezentaciya-nacionalni-ta-internacionalni-formivirobnictva-v-globalniy-ekonomici-137069.html

 

Хімія

https://drive.google.com/file/d/1Q6J8GvrY5PQhIOTCZ3zlRHTheGFPLVTF/view?fbclid=IwAR1esQwD1ssyQDCIXhG4uvxoZZfOM80hyJsk420mSWbORUfjDMtSpM_-S6Q

 

Фізкультура

Тактика нападу, нападаючий удар. Розробити комплекс із 8-12 вправ для сили рук.

 

Історія України

Тема: “Україна в роки перебудови».

Переглянути

https://youtu.be/N8aF_-GjENY

https://youtu.be/5Jv4G2WAhtE

Створити блок-схеми

Д/з параграф 17(ст.142-147) завдання 1,2(ст.149)

 

Українська література

Тема. Ліна Костенко. «Маруся Чурай»

Завдання. Прочитати історичний роман  «Маруся Чурай», у підручнику опрацювати ст.231-235 , законспектувати,  виконати тести ЗНО за посібником О.М.Авраменка (ІІ частина).

 

19/03/2020

Алгебра

Опрацювати параграф 14, вивчити основні правила та формули. Виконати письмово в зошитах №514, №518, №526, №534.

Практичне завдання: Взяти гральний кубик, зняти на відео випадкову подію підкидання грального кубика 10 разів, та прорахувати ймовірність випадання шести очок у вашому випадку події. Відео з результатом події надіслати вчителю на електронну почту 2807vadymvoloshyn@gmail.com.

 

Інформатика

Інформатика Тема: «Обкладинка журналу. Розробка логотипу. Створення обкладинки журналу»

Створити обкладинку журналу, на якій буде розміщено Ваш портрет (або близької вам людини). Придумайте назву журналу, його логотип, тему даного випуску). Результати роботи надішліть на електронну адресу вчителя fomina_vira@ukr.net

 

Українська література

Українська література

Тема. Василь Стус. Основні тематично-проблемні лінії в поезіях В.Стуса.

Завдання: прочитати поезії В. Стуса « Господи, гніву пречистого», «О земле втрачена, явися», «Як добре те, що смерті не боюсь я», скласти паспорт поезії за зразком (письмово у зошит), вивчити поезію напам’ять  «Як добре те, що смерті не боюсь я»,

Паспорт поезії (зразок)

  1. Поезія

2.Тема

3.Жанр

4.Основна думка

5.Художні засоби

6.Образні символи

7.Кольори

 

Англійська мова

Тема: Молодь. Завдання: пройти модуль 4 "The World Around (is full of grammar) курсу "Ізі ЗНО" на освітній платформі ed-era. Якщо виникли труднощі з реєстрацією, пишіть на еmail, telegram, instagram. Deadline неділя 22.03.

Історія України

Опрацювати тему "Національна освіта на окупованих територіях. Діяльність громадських організацій»

 

Фізкультура

Тактика захисту, блокування набадаючого удару. Розробити комплекс із 8-« вправ для розвитку сили м’язів живота.

 

Астрономія

Тема. Еволюція зір. Білі карлики. Нейтроння зорі. Чорні діри

Д/з Опрацювати стор.84-89

- відео:Еволюція зір; https://www.youtube.com/watch?v=PJMg4ckdmqw
- відео:Чорні діри  https://www.youtube.com/watch?v=uXfdmBBtlww
- відео:Пульсар. Нейтронні зорі. https://www.youtube.com/watch?v=YyEgN1KqVO4

20.03.2020

Фізика:

Тема. Шкала електромагнітних  хвиль. Електромагнітні хвилі в природі і техніці

Д/з: опрацювати §35 ( стор197-199) повторити §33, §34; виконати письмово вправа 35 ( завдання2,3), дати відповіді на  на тестові запитання

Тести:

  1. Із збільшенням енергії світлової хвилі, що падає на поверхню металу, число вибитих електронів: а) збільшується;б) Зменшується;в) не змінюється.
  2. Кінетична енергія фотоелектронів залежить від:а) роботи виходу;б) сталої Планка;в) частоти світла.
  3. Червона межа фотоефекту залежить від:а) роботи виходу;б) сталої Планка;в) частоти світла.
  4. Маса та імпульс фотона із збільшенням частоти випромінювання:а) збільшується;б) зменшується;в) не змінюється.
  5. Затримуюча напруга – це напруга при якій…а) змінюється напрям фотоструму;б) сила фотоструму не змінюється;в) фотострум припиняється.
  6. Мінімальне значення світлової енергії зосереджене у мікрочастинці, що має назву…а) електрон;б) протон; в) фотон.
  7. Явище фотоефекту вперше пояснив:а) Ейнштейн;б) Планк;в) Френель.
  8. Із збільшенням енергій світлової хвилі, що падає на поверхню металу, число вибитих електронів: а) збільшується;б) зменшується;в) не змінюється.
  9. Енергія кванта світла від частоти: а) не залежить;б) залежить прямо пропорційно;в) залежить обернено пропорійно.
  10. Під час фотоефекту відбувається вибивання: а) електрона;б) нейтрона;в) фотона.
  11. Червона межа фотоефекту від речовини:а) залежить;б) залежить частково;в) не залежить.
  12. Закони фотоефекту встановив:а) Планк;б) Герц;в) Столєтов.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vidi-elektromagnitnih-viprominyuvan-84351.html

 

Алгебра: 

Повторити параграфи 10-14, та перейшовши за посиланням виконати завдання https://learningapps.org/9267323https://learningapps.org/2013476
https://learningapps.org/8605504

 

Інформатика:

Тема: «Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій»

Опрацювати презентацію, виконати інтерактивну вправу.

 

Біологія:

Тема уроку: "Антропічний вплив на атмосферу"

Тема співзвучна з питаннями стану біосфери, яку ми нещодавно розглядали. У робочий зошит зафіксуйте види забруднення атмосфери, як механічні, хімічні. Підготуте бліц інформацію про озонові діри, смоги, кислотні дощі. Сьогодні день народження Ліни Костенко, яка на сторінці 187 нашого підручника дуже вдало, як на мене охарактеризувала стан атмосфери на планеті. Вам здоров'я і успіхів.

 

Хімія:

https://drive.google.com/file/d/1ArFJkjaF6asXF4HVd7M2YmuoomZCOd6s/view?fbclid=IwAR0WFxZMDOVDTlKeUAGfDZlJHvMinrOp4-f8b-LOI8q7vG4yg4TwexZHzfQ

 

Всесвітня історія:

Тема:  «Деколонізація Африки. Крах апартеїду. Країни регіону на зламі ХХ–ХХІ ст.»

Завдання: § 24 опрацювати, написати есе «Сучасні країни Азії: діалог західної та східної цивілізацій»

 

Історія України:

Тема: «Перебудова»

параграф 17 повністю, створити презентацію «Пам’ятні дати до теми початок Перебудови»

 

24.03.2020

Українська мова

Тема. Підготовка до ЗНО.

Продовжуємо   виконувати тести ЗНО онлайн з предмета «Українська мова

та література» за посиланням https://zno.osvita.ua/ukrainian/2019

 ЗНО онлайн 2019 року з української мови та літератури – основна сесія

 ЗНО онлайн 2019 року з української мови та літератури – додаткова сесія

 ЗНО онлайн 2019 року з української мови та літератури – пробний тест

Зверніть увагу!

У розділі розміщені тести ЗНО онлайн з української мови та літератури, що були запропоновані для виконання абітурієнтам під час основних та додаткових сесій зовнішнього незалежного оцінювання, а також варіанти тестів, що пропонувались абітурієнтам під час пробного зовнішнього незалежного оцінювання.

Під кожним завданням у тестах з української мови та літератури ви знайдете посилання на опис правильного виконання завдання та схему його оцінювання. Спосіб виконання всіх завдань у запропонованих тестах ЗНО онлайн з української мови та літератури максимально наближений до реального тесту, а форма відповіді відповідає виду, що пропонується абітурієнтам у бланку відповідей під час проходження реальних тестів ЗНО.

Після виконання всіх тестів вам будуть надані правильні відповіді на всі завдання та розраховано ваш результат у тестових та рейтингових балах. Враховуйте те, що до запропонованих тестів не включено завдання з розгорнутою відповіддю (власне висловлення), що оцінюється від 0 до 20 тестових балів.

 

Геометрія

Тема: Повторення. Чотирикутники.

Виписати в робочий зошит основні властивості та формули по видах

чотирикутників. Ця інформація знаходиться за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1qyhGktXnebnNPUCBrgd76fo2v7Qzvv_/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1pNzxUEcWAqI4KyIsushitT7ozByhReYo/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1reT6Fkw0yog2vs1LJ1uZUwMjIZxiLjKV/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/13L6XoBHNYy45SCxVEC5PjlobE3oXHLM_/view?usp=sharing

та виконати завдання письмово в зошиті №33.10, №33.13, №33.25, №33.27,

№33.47. за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1mkrXHPtVbniDcyg7prpA1WDPcGOx_aMy/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1_WP0LC2pcarJCmyeFFfe7xBu2Iw13Hv6/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1D6YAFoRii5EVeXqc5zmQiFAsfl3voCp/view?usp=sharing

 

Англійська мова

Тема: Молодь. Емоції

Завдання: пройти та законспектувати модуль 4 “The world around” курсу «Ізі ЗНО» на освітній

платформі ed-era.com (хто вже пройшов, well done! ) Deadline 25/03

 

Фізична культура

https://www.youtube.com/watch?v=k7GWUyxChbo&t=5s

 

Біологія

Тема уроку: "Антропічний вплив на гідросферу"

Епіграфом до уроку є слова Франкліна "Ми пізнаємо цінність води лише коли колодязь пересихає"

При опрацюванні матеріалу параграфи 49, зверніть увагу на склад гідросфери, види забруднення - механічне, хімічне, фізичне, біологічне. У робочих зошитах зазначте суть кожного. А саме важливе, це те, які наслідки має таке забруднення гідросфери. Зверніть увагу на термін "біоіндикація". У завданні Ставлення, проаналізуйте причини хвороби Мінвмати, про яку ми говорили в 10 класі. Бажаю успіхів і здоров'я.

 

Фізика

Тема .Ренгенівське випромінювання, його застосування в медицині та техніці.Роботи І.Пулюя.

Д/з: 1.Опрацювати § 35( стор.200-202);

2.Розв’язати задачі із записом у робочий зошит

Задача 1.Яку кінетичну енергію мають електрони, що досягають анода рентгенівської трубки,

якщо анодна напруга становить 100 кВ?

Задача 2. З якою швидкістю досягають електрони анода рентгенівської трубки що працює під

напругою 50 кВ?

Задача 3. Чи завжди на рентгенівському знімку розміри зображення предмета більші від його

справжніх розмірів?

3.Тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/shkala-elektromagnitnih-hvil-53341.html

http://www.myshared.ru/slide/1241892/

 

Зарубіжна література

Опрацювати по підручнику стор.148-153. Читати повість Гемінгвея "Старий і море'.

 

25.03.2020

Фізика

Тема: «Розвиток уявлень про атом. Дослід Резерфорда. Планетарна модель атома, її якісне обгрунтування на основі постулатів Бора. Енергетичні рівні атома».

Д/з опрацювати §36, виконати вправу 36 ( завдання 3,4,5)

При опрацюванні нового матеріалу і підготовці домашнього завдання використати відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=jWhhBEpW9Ms  та презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-istoriya-vivchennya-atoma-yaderna-model-atoma-kvantovi-postulati-bora-52645.html

 

Українська мова

Тема. Підготовка до ЗНО.

Завдання: виконавати тести ЗНО онлайн з предмета «Українська мова та література» за посиланням https://zno.osvita.ua/ukrainian/

2017

2016

 

Географія

Тема.  Сучасні транспортно- логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі. Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм.

Переглятути відео "Складська логістика", " Ази інвестування", " Міжнародний туризм."

https://www.youtube.com/watch?v=Y5Uj23QEKZw

https://www.youtube.com/watch?v=so1U3bI_lO4

https://www.youtube.com/watch?v=EY9HtdWKrdo

Прочитати параграф 26, повторити параграф 11.

Провести дослідження( одне на вибір).

  1. Світовий ринок патентів: лідери і аутсайдери.
  2. Роль транснаціональних компаній у розвитку машинобудівних та хімічних виробництв в Україні.

Для тих, хто здає ЗНО з географії, пропоную подивитись

#  ВідкритийУрок2020"Географія" для 11 класів ( 20.03.2020)

https://www.youtube.com/watch?v=IiPY4S4uLlQ

 

Хімія

https://drive.google.com/file/d/1JZ63UKrkcfZqHchiRwHhCAlLBl3Rz2t2/view?fbclid=IwAR0KeXUo3S_8HiCk0F6RCiyuXgSV4KrzH7GHbG28eP3FDrb2tTb97iV4Wvg

 

Фізкультура

Опрацювати відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Uthq6jvV7DE&t=9s

Загальна фізична підготовка: згинання та розгинання рук в упорі лежачи 4х25 р.

 

Історія України

Тема: «Відносини України з ЄС, НАТО, США та Росією. Прблема Чорноморського флоту».

Завдання: опрацювати записати конспект в зшит.

 

Українська література

Тема. Василь Стус. Ліна Костенко (Повторення вивченого)

1) Виконати тестові завдання за посиланням

https://ukrtesti.com/vasil-stus-zhittya-tvorchist-test-61.html

2) Літературний диктант (виконати письмово)

1.Назвіть літературного героя:
Вона у мене, як була молодша, була предивна, як на людський глузд.
Було, сльозами набрякають очі, вона ж сміється кутиками вуст.
2.Назвіть літературного героя:
Як реп’яшки , зелені оченята і пишно закопилені вуста.
Глуха до пісні, завжди щось спотворить. Все вишиває прошви подушок.
3. Визначте художній засіб:
І знову степ. І знову даль розлога. І я мовчу. І дяк уже мовчить.
Ідеш, ідеш… дорога та й дорога. Ідеш, ідеш… Хоч би вже відпочить.
4. Визначте художній засіб:
… про це писали так і в риму, зучили вздовж і в перехрест.
Але ж ота дорога з Риму якихось кілька сотень верств.
5.Назвіть розділ, у якому подано історію  нещасливого кохання Марусі і Гриця.
6.Який розділ твору найбільш драматичніший?
7.Якій історичній постаті у розділі «Гінець до гетьмана» автор приділяє значну увагу?
8.Кого Л.Костенко називає «страшним руйнатором України», « мучителем власного народу»?
9.Що зробив з Києвом литовський гетьман Януш Радзивіл?
10.Після розмов із дяком який висновок робить Маруся, що на світі комусь…
11.Кому Маруся розповідає усю правду про свій гріх?
12. Назвіть основні сюжетні лінії твору «Маруся Чурай» Літературний процес XIX – ХХ ст.

 

26.03.2020

Алгебра

Опрацювати параграф 13 за підручником, та виконайте письмово в зошитах №483, №488, та побудуйте гістограму та полігон своїх оцінок по всіх предметах за перший семестр.

Інформатика

Тема: «Загрози безпеці інформації в автоматизованих системах»

Завдання: Опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати інтерактивну вправу.

Завдання для учнів, які прагнуть отримати оцінку високого рівня: зареєструватися на платформі Prometheus (prometheus.org.ua) на курс «Основи інформаційної безпеки», виконати всі умови курсу для отримання сертифікату, який надати вчителю як підтвердження виконаної роботи після завершення дистанційного навчання.

Українська література

Тема. Олесь Гончар «За мить щастя»

1) Опрацювати біографію О.Гончара.

2) Прослухати за посиланням

3) Виконати письмово літературний диктант 

  1. Вкажіть жанр твору «За мить щастя». (0,5)
  2. Рік написання цього твору. (0,5)
  3. Про який час ідеться у творі? (1)
  4. Що тягнуть артилерійські коні? (0,5)
  5. Дунайське небо шовками-блаватами переливається, літо горить, пашіє, хмелить хлопця. Які вжито художні засоби у реченні? Про якого хлопця йде мова? (1)
  6. Що робив хлопець, їдучи степом? (0,5)
  7. Чий це опис: «Кофтина палахкотить на ній. Червона, як жар. Волосся темніє, вільно спадаючи на плечі. Ноги загорілі блищать. Ось уже глек у неї в руці, і жниця, відкинувшись, нахильці з того глека п’є…»? (0,5)
  8. Що помітив хлопець у чорній хвилі волосся, що розсипалось по плечах жінки? (1)
  9. Який колір (епітет) використав автор, описуючи губи жниці? (0,5)
  10. Який злочин вчинив Діденко? (0,5)
  11. Від чийого імені ведеться розповідь? (0,5)
  12. Хто вимовив і перед ким фразу «Omnia vinsit amor!» (Любов перемагає все!)? (1)
  13. Чий це опис: «була темно вбрана, боса, зарошена, і волосся на голові кучмилося недбало»? (0,5)
  14. Художній засіб: …вуста, які щойно лайку вивергали, тяжкі прокляття шурляли, тепер гарячим шепотом тануть, захлинаються ласкавістю солов’їною. (0,5)
  15. Який був вирок для полоненого? (1)
  16. Хто це? «Вийняв кисет із тютюном, взяв собі пучку й Діденкові подав, і вони мовчки закурили, як наче десь на вогневій». (1)
  17. Основна думка твору? (1)

Шановні одинадцятикласники!

Відповіді надсилайте  у документі  Word  на viber учителю

+380964014503 – Якимів В.П. або електронну адресу (valya09121970@gmail.com)

Англійська мова

Тема: Психологічна допомога молодим.

Завдання: Вітаю! You are halfway! Свої результати, які ви здобули, пройшовши половину курсу, ви можете знайти у секції «Прогрес» Зробіть скрін своїх досягнень (діаграма), надішліть на пошту hlivnanataliya@gmail.com ( до 28.03);

До 30.03 необхідно пройти та законспектувати модуль 5  “Living and spending (time with grammar)” курсу «Ізі ЗНО» на освітній платформі ed-era.com . Успіхів!

Фізкультура

Повторити техніку передач м’яча на місці та в русі. Розвиток стрибучрсті. Перезлянути відео https://www.youtube.com/watch?v=7fql2uZsqVI&t=13s

Астрономія

Тема: «Молочний шлях . Будова Галактики. Місце Сонячної системи в Галактиці. Зоряні скупчення та асоціації. Туманності

Д/з: вивчити матеріал на стор.92-95;

опрацювати презентацію за посиланням:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-molochniy-shlyah-budova-galaktiki-misce-sonyachno-sistemi-v-galaktici-zoryani-skupchennya-ta-asociaci-tumannosti-124761.htm

відео «Наша Галактика» https://www.youtube.com/watch?v=GpNChYgfObw

відео "Галактика, Чумацький Шлях" https://www.youtube.com/watch?v=uRAvRN8jw4o

відео «Зоряні скупчення та асоціації.Туманності»  https://www.youtube.com/watch?v=KvGptFZ_uco

 

27.03.2020

Фізика:

Тема.Випромінювання та поглинання світла атомами.Лінійчасті спектри.Принцип дії лазера.

Д/з вивчити §37, §38,виконати вправу 37( 3,4) та вправу 38(4) повторити §36,виконати тестові завдання за посиланням: https://naurok.com.ua/test/vidi-spektriv-osnovi-spektralnogo-analizu-76362.html

При опрацюванні нового матеріалу  використайте :

відео https://www.youtube.com/watch?v=EXfS-y98gpo  та

презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-vidi-viprominyuvan-spektri-112084.html

 

Алгебра: 

Тема: Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей та математичної статистики

Повторити основні поняття та формули з теми, за підручником це параграфи з 10 по 15, виконати письмово в зошитах №1,№4, №6,№9 на ст. 132-133.

 

Інформатика:

Тема: «Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози»

Завдання: опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати інтерактивні вправи (1, 2).

Завдання для учнів, які прагнуть отримати оцінку високого рівня: продовжити роботу на платформі Prometheus (prometheus.org.ua).

 

 

Біологія:

Тема "Антропічний вплив на грунти"

Мета уроку: дослідити основні джерела забруднення грунтів, вміти їх класифікувати, з’ясувати яким насправді сьогодні є стан грунтів,адже від його якості залежить добробут людей, та що потрібно робити, щоб уникнути деградаціі гругтів. При опрацюванні параграфа 50 виконайте в робочі зошити таблицю в розділі "Діяльність" на ст.195.

До ували учні, що складають ЗНО з біологіі! На сайті Львівського центру якості оцінювання знань в он-лайн режимі є тести у підготовці до ЗНО з усіх предметів, в т.ч. і з біологіі по розділах. Можна перевірити себе. Спробуйте. Бажаю успіхів і здоров"я.

 

Хімія:

https://drive.google.com/file/d/1UiY4MC-bajuSkeLdSalW6zy9Prh9dU3R/view?fbclid=IwAR18Afa2qJT7a4vsNgZTooA9C1RG3-MhwfXnv8Aw1Zyuv9s6KaLjlNkMvmQ

 

Всесвітня історія:

Тема:  «Країни Світу на зламі ХХ–ХХІ ст.»

Завдання: на основі опрацьованого матеріалу, попередніх уроків та додаткового матеріалу підготувати за даною темою тести (30 запитань), готову роботу переслати на електронну скриньку orlovskatetiana90@gmail.com

 

Історія України:

Тема: «Національна освіта на територіях окупованих територіях. Діяльність громадських організацій»

Завдання: створити презентацію за даною темою (10-15 слайдів)

 

07.04.2020

Українська мова

Тема. Підготовка до ЗНО.

Завдання: виконавати тести ЗНО онлайн з предмета «Українська мова та література» за посиланням https://zno.osvita.ua/ukrainian/

2015

2014

Геометрія

Тема: Вектори в просторі

Повторити основні визначення по темі Вектори, та пройти онлайн тестування по темі за посиланням https://docs.google.com/forms/d/16xPkYiNnrJqYhWmCDJ0Z-bdG2ZW020Oh5LnOZbF0iYU/edit?usp=sharing

Англійська мова

Тема: Молодь і працевлаштування.

Завдання: пройти та законспектувати першу частину модуля 6  “Learning, earning and travelling (with grammar)” курсу «Ізі ЗНО» на освітній платформі ed-era.com . А саме теми “Usage of would and used to”,  “Noun Suffixes” and “Future Tenses” з виконанням проміжних завдань.

Завдання виконати до 09.04.2020

Фізична культура

Модуль "Волейбол". Повторити техніку та види передач на місьці від стіни. Розвиток фізичних якостей: витривалість- стрибки зі скакалкою 3×80 разів.

Біологія

Тема уроку: "Антропічний вплив на біорізноманіття"

Мета уроку: з’ясувати, яким чином діяльність людини впливає на біорізноманіття, що призводить до його зменшення, зникнення , що сприяє руйнуванню природного середовища життя організів. При опрацюванні параграфа 51 звергути увагу на поняття: диверсикологія, акліматизація, реакліматизація, алергенні види. У робочі зошити виконайте самостійну роботу у "Діяльність" на ст.199. Окрім того, на Всеукраінській школі он-лайн буде проведено урок з біологіі з теми "Види забруднення та іх наслідки" дана тема Ваvи вже опрацьована., але при можливості переглянте. Бажаю успіхів і здоров"я.  Для тих, хто складає ЗНО - є хороший сайт ЗНО на шару, тести які допоможуть Вам у підготовці.

Фізика

Тема.Взаємодія між нуклонами в ядрі, стійкість атомних ядер.Енергія зв’язку атомного ядра. Дефект мас.

Д/з опрацювати §39, повторити§36-§38,виконати вправу 39( завдання1,4,5)

При опрацюванні нового матеріалу і підготовці домашнього завдання використати відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=W-Eb3Jmsbfk

https://www.youtube.com/watch?v=ki9Yp5SO7VU 

Зарубіжна література

Опрацювати по підручнику стор.162-165. Створити кроссенс по темі " Ґемінґвей. Повість "Старий і море". Сфотографувати і відправити на Вайбер

 

08.04.2020

Фізика

Тема. Радіоактивність.Основний закон радіоактивного розпаду.

Д/з опрацювати §40, повторити§37-§39,виконати вправу 40( завдання1,2,3,4)

При опрацюванні нового матеріалу і підготовці домашнього завдання використати відео

за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=xl5qUHtiy0g та презентацію

http://www.myshared.ru/slide/1046711/

 

Українська мова

Тема. Підготовка до ЗНО.

Завдання: виконавати тести ЗНО онлайн з предмета «Українська мова та література» за посиланням https://zno.osvita.ua/ukrainian/

2012

 

Географія

Тема.  Політична географія та геополітика.

Переглятути  презентацію " Політична географія та геогполітика"

https://naurok.com.ua/prezentaciya-politichna-geografiya-ta-geopolitika-138018.html

Прочитати § 27,  повторити § 12. Виконати тести " Політична географія та геополітика" відкривши посилання  join.naurok.ua 
Код доступу 587532

Завдання необхідно виконати до  14 квітня 18:00.

Урок географії   можна подивитися на  YouTube - каналі

Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO11class

Уроки також транслюватиме телеканал М1 08 квітня  0 12 годині.

     Тим, хто здає ЗНО з географії, пропоную  пройти  ЗНО онлайн     https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%B7%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD/

 

Хімія

Тема: «Солі та їх поширення в природі». Завдання за посиляням https://drive.google.com/file/d/1B-BwieccMe5uhb4JAdZn0h3MBYnRF9Ty/view?fbclid=IwAR14pgFz7Biccdt3suGkuk6QYtv9uw_zR0ZbtKOqdNsT0lN1qX_CTGVsqqM

 

Фізкультура

Передачі м'яча на місьці вивченими спосибами. Закріпити техніку подач м'яча різними способами. Розвиток фізичних якостей: сили, підтягування на високій та низькій перекладинах ( 3 підходи на максимум, перерва між вправами 1 хв. ).

 

Історія України

Тема: «Президентські вибори в 2004. Помаранчева революція». Завдання: конспект в зошит, переглянути https://www.youtube.com/watch?v=0pCrpYZJuhs

 

Українська література

Тема.Олесь Гончар. Новела-засторога «Залізний острів»

Завдання.

1) Прочитати новелу.

2) Прослухати за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=tXV0-WJ7Xzo

3) Дати відповіді на запитання 

  1. У якому році опубліковано роман «Тронка» і якою нагородою відзначений? (1)
  2. Зі скількох новел складається роман «Тронка»? (0,5)
  3. Поясніть символіку назви новели «Залізний острів». (1)
  4. Які символи зустрічаються у новелі? (1)
  5. Які позасюжетні елементи наявні у творі? (1)
  6. Як по-тутешньому зветься один із мальовничих островів? (0,5)
  7. Чий це опис: «… всякого вміє приструнчити, все ж малюки чомусь липнуть до неї найбільше, їм з нею весело»? (0,5)
  8. Як дівчина скорочує шлях, щоб дійти до радгоспу від табору? (0,5)
  9. Куди поспішала героїня новели? (0,5)
  10. Як звати матір Віталика? (0,5)
  11. На якому транспортному засобі закохані вирушили на відпочинок? (0,5)
  12. Кого вони зустріли біля моря? (0,5)
  13. Хто запропонував відвідати дредноут (судно, що бовваніє в затоці)? (0,5)
  14. Який колір мається на увазі у словосполученні «серед густої сапфірної синяви»? (0,5)
  15. «Тріщить під ногами серед іржі щось біле, блискуче». Що це? (0,5)
  16. Залізний острів – Арарат серед моря – це … . (0,5)
  17. Які порівняння вжито в кінці твору щодо персонажів? (1)
  18. Яка ж головна думка новели? Чому це новела-засторога? (1)

Відповіді надсилайте  у документі  Word  на viber учителю, або електронну адресу (valya09121970@gmail.com)

 

Роздрукувати сторінку