11-Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.03.2020

  1.                    Укр. мов

11Б завдання, укрліт.Василь Стус. життєвий і творчий шлях.(за підручником) скласти асоціативний диктант,гроно. Надрукувати чи написати до зошита визначення"екзистенціалізм",стор.247.Дякую.

 

  1. Біологія

До уваги учнів 11-Б класу! Сьогодні ми мали б розпочати вивчення передостанньоі теми в курсі біології - теми 8"Сталий розвиток та раціональне природокористування'. Ми готові були разом її опрацьовувати,  але так склалися обставини, що будемо вивчати дистанційно. Перший урок 13.03 Тема"  Сучасні екологічні проблеми в світі та Україні" Прошу теми всіх уроків у вигляді блок-схем фіксувати в робочих зошитах,  з датою кожного уроку, згідно розкладу. Після опрацювання змісту параграфи 46,випишіть основні екологічні проблеми України, заповнити таблицю ст.179. Готуйте повідомлення з додаткових джерел, з питань, що розглядається!

 

  1. Історія України

Історія України Параграф 16 заповнити таблицю "Культурні процеси в Україні1965-1985рр."

 

  1. Зарубіжна літ

Зарубіжна література

Тема. Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої пол. ХХ ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки, жанрові тенденції. Значення іронії, гротеску у творі  Е.Йонеско «Носороги»

Хід роботи

  1. Опрацювати:

-  за підручником ст.179-185

-   https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html   - сторінки 215-217, 236-259

  1. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=SYkDD6YsZBM
  2. Знайти та записати у зошит визначення з теорії літератури: «Театр абсурду», постмодернізм, інтертекстуальність, «магічний реалізм».

Домашнє завдання

Прочитати Ежен Йонеско «Носороги»

 

  1. Технології

11 клас - Д. З: виготовити  деталі листівки для привітання з народженням дитини

  1. Фізика+ Астрономія

Фізика. Тема.Фотоефект .Закони фотоефекту. д/з вивчити параграф 34впр. 34(п.1.2,4)

Астрономія. Тема. Еволюція зір.Нейтронні зорі.Чорні зорі. д/з ст..84-89

 

  1. Фізична культура

Передачі і прийом м'ча з низу. Повторити правила безпечної поведінки під час гри

 

16.03.2020

  1. Всесвітня історія Укр. мов

Тема. Індія та Пакистан удругій половині XX – на початку XXІст.

Опрацювати:

  • За підручником ст.158-165
  • Переглянути:

https://www.youtube.com/watch?v=h0pJR_QuOt8 (записати  5 запитань або фактів до відео)

https://www.youtube.com/watch?v=TrPW5dLwryI

https://www.youtube.com/watch?v=oLCKwEGx-gE (записати причини та наслідки  індо-пакистансьої війни).

  • Знайти та записати у зошит визначення(терміни, поняття), роки+ події ст. 165, «рух приєднання»

Д/З параграф 22 читати  переказувати ст165 давати відповіді на запитання

2.Англ.  мова

Дистанційне завдання на час карантину- пройти курс "Ізі ЗНО" на платформі ed era. Курс складається з 8 модулів. До середи необхідно пройти перших три: 1. ЗНО. Англійська. Explained. 2. People around & some grammar. 3. Food, health & more grammar. Підтвердженням того, що ви успішно пройшли курс, стане ваш іменний сертифікат, який буде оцінений у 12 балів. Завдання задається усім- і тим, хто здає ЗНО, і тим, хто систематизує свої знання. Якщо виникли запитання, don't hesitate to ask. Моя пошта (якщо виникли запитання hlivnanataliya@gmail.com. Нижче посилання на сайт:

https://courses.ed-era.com/courses/course-v1:EDERA_OSVITORIA_GREENCOUNTRY+ENG101+2020/about

p.s Не забудьте конспектувати!))

  1. Алгебра

1.В ящику лежать 20 однакових на дотик кульок. З них 12 білих і 8 чорних. Навмання виймають 2 кульки. Яка ймовірність того, що обидві кульки білі? Що вони різного кольору?

2.Набираючи номер телефону, абонент забув дві останні цифри. Пам’ятаючи лише, що ці цифри різні, абонент набрав їх навмання. Яка ймовірність того, що номер набрано правильно

3.При грі в «Спортлото» на спеціальній картці відмічається шість номерів із 49. Під час тиражу визначаються шість виграшних номерів. Яка ймовірність вгадати рівно 3 виграшних номери.

4.З шістнадцяти учнів, серед яких чотири дівчинки, на вечір зустрічі  без вибору запрошують трьох учнів. Яка ймовірність того, що серед запрошених буде одна дівчинка?

5.Гральний кубик підкидають двічі. Знайти ймовірність того, що а) в сумі випаде шість очок; б) в сумі випаде 7 очок; в) за два кидки випаде однакова кількість очок; г) за два кидки випаде різна кількість очок.

Задача (Парадокс де Мере) Друг Блеза Паскаля, кавалер де Мере, пристрасний гравець у кості, помітив, що при багаторазовому киданні трьох костей сума очок, яка дорівнює 11, випадає частіше, ніж сума очок, що дорівнює 12, хоч на думку де Мере обидві комбінації очок повинні мати однакову ймовірність. При цьому де Мере міркував так: 11 очок можна дістати шістьма різними способами: 6+4+1, 6+3+2, 5+5+1, 5+4+2, 5+3+3, 4+4+3. І 12 очок теж можна дістати шістьма способами: 6+5+1, 6+4+2, 6+3+3, 5+5+2, 5+4+3, 4+4+4.  Віднайдіть помилку у міркуванні де Мере.

( Відповідь: на помилку де Мере вказав Блез Паскаль. Слід враховувати не лише очки, які випадають, а й ту обставину на яких саме костях вони випадають. Тоді підраховано, що сумі очок 11 сприяє 27 результатів, а сумі очок 12 – 25 результатів. Цим і пояснюється помічена де Мере тенденція до частішої появи в сумі 11 очок.

 

Не забуваємо готуватись до ЗНО. Пропоную варіант https://www.youtube.com/channel/UCm8BEX_XleTxLwAGJjNEowg

  1. 5.Укр. мов

Завдання укрмова 16.03  Прочитайте текст. Відкритих людей завжди наділяють якнайкращими характеристиками: щирість, чесність,...З ними добре товаришувати й вести бізнес. Але відкритістю можуть скористатися корисливі й непорядні особи. Чи варто бути відкритим для суспільства? Викладіть Ваш погляд на цю проблему. Написати творчу роботу.Якщо у середу буде гарна погода, пропоную консультацію.Час буду точно знати завтра. Дякую.

 

6.Хімія

https://drive.google.com/file/d/1Jl-KAQpL1RqBubw8nQNxTHtyJt3O7OFm/view?usp=sharing

 

7.Фізична культура

Верхня подача м'яча у визначену зону. Повторити порушення у волейболі. Згинання та розгинання рук в упорі лежачи 3×30р.

 

17.03.2020

1. Зарубіжна література

Тема. Модерністські та неоавангардистські тенденції в драматургії другої пол. ХХ ст. Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки, жанрові тенденції. Значення іронії, гротеску у творі  Е.Йонеско «Носороги»

Хід роботи

1. Опрацювати:

-  за підручником ст.179-185

-   https://pidruchnyk.com.ua/464-svtova-lteratura-kovbasenko-11-klas.html   - сторінки 215-217236-259

2. Переглянути: https://www.youtube.com/watch?v=SYkDD6YsZBM

3. Знайти та записати у зошит визначення з теорії літератури: «Театр абсурду», постмодернізм, інтертекстуальність, «магічний реалізм».

Домашнє завдання

Прочитати 

Ежен Йонеско «Носороги»

2.Українська л-ра
записати до зошита с.247 визначення "стоїцизм" .Дати відповідь на запитання (письмово) :чому Стуса називають найактивнішим представником " шістдесятників" .надрукувати до зошита поезію "Господи,гніву пречистого"
3.Фізика
Тема. Фоторезисторита  фотоелементи. Застосування фотоефекта, сонячні батареї.
Д/з вивчити §34 ( стор.194), питання 1- 9, вправа 34 ( завдання 6,7)
4.Алгебра

Тема: Розв’язування задач

 Задача 1. У скрині лежать 20 кульок, із яких 12 білих, решта чорні. Виймають навмання 2 кульки. Яка ймовірність того, що вони будуть білі?

     Задача 2. У скрині лежать 2 чорних, 3 червоних, 9 зелених, 6 синіх кульок. Виймають навмання 1 кульку. Яка ймовірність того, що вона не чорна?

Підказка:

Нехай подія А – «поява нечорної кульки»; А1 – «поява чорної кульки»; А2 – «поява червоної кульки»; А3 – «поява зеленої кульки»; А4 – «поява синьої кульки». Тоді А=А234, причому А2, А3, А4 – несумісні,

За теоремою ймовірностей суми несумісних подій отримуємо Р(А) = Р(А2) + Р(А3) + Р(А4)

     Задача 3. Знайдіть імовірність одночасного випадання герба на двох монетах при одному киданні двох монет.

     Задача 4. Два мисливці стріляють одночасно і незалежно один від одного по мішені. Імовірність влучень у мішень відповідно дорівнюють 0,7 і 0,8. Знайдіть імовірність того, що обидва мисливці влучать у ціль.

Задача 5. На прибирання території виходять 12 учнів класу, серед яких 8 працюють якісно, 4 допускають брак.

  • Яка ймовірність того, що навмання обраний учень буде працювати якісно?

б) Яка ймовірність того, що 3 навмання обраних учні будуть вмілими?

Задача 6. Є п’ять відрізків довжиною 1, 3, 4, 7 і 9 см. Визначити ймовірність того, що при трьох навмання відрізків (з даних п’яти) можна побудувати трикутник. (Скористатись нерівністю трикутника).

5.Інформатика
Тема: «Буклет. Призначення. Принципи композиції. Види буклетів»
Завдання: ознайомитися в мережі Інтернет з теоретичним матеріалом, створити власний рекламний буклет про кав’ярню, уявивши, що ви є в майбутньому її власником.
6.Психологія
Переглянути фільм "Время". Написати в робочому зошиті міні-твір за темою:"У чому заключається цінність життя".

 

18.03.2020

1.Українська мова

Розділові знаки при прямій мові.повторити п39, п.40, опрацювати матеріал за посилкою.
2.Фізична культура
Тактика нападу, нападаючий удар. Розробити комплекс із 8-12 вправ для сили рук.
3.Біологія
Тема уроку:"Види забруднення, їхні наслідки для екосистем" Тема дуже актуальна і зрозуміла для одинадцятикласників.У робочі зошити опрацювати параграф 47, на сторінці 182-183 класифікувати види забруднення, заповнити таблицю: "Види забруднювачів"  Бажаю успіхів!
4.Геграфія
Тема.  Глобальні ланцюгі доданої вартості у виробництві чорних металів, алюмінію. Чинники участі національних економік у глобальних ланцюгах доданої вартості.
           Прочитати параграф 25, повторити параграф 10.
          Оцініть перспективи включення національних виробників
         країн, що розвиваються в глобальні ланцюгі доданої вартості.
         Переглятути презентацію за силкою
5.Фізика
Тема. Розв'язування задач
Д/з Повторити параграф 33-34, впр.34(завдання 8), на ст. 209- завдання 4 (1,2).
7.Історія України
Тема.Україна в роки перебудови.
Переглянути
Створити блок-схеми
Д/з параграф 17(ст.142-147) завдання 1,2(ст.149)
19.03.2020

1.Геометрія

Тема: Многокутники

1) Повторити основні види многокутників, їх елементи, властивості та формули площ.
2) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ehfPoJf3ZO4
3) №1. У прямокутний трикутник АВС вписали коло. Точка дотику кола до гіпотенузи поділила її на відрізки 4 см і 6 см.  1) Обчисліть радіус кола, вписаного у трикутник АВС (у см). 2) Обчисліть відношення площі круга, обмеженого описаним навколо трикутника колом, до площі круга, обмеженого вписаним у трикутник АВС колом.
№2.  У трапецію, основи якої дорівнюють 12 і 16 см, а одна з бічних сторін 15 см, вписано коло.
1) Обчисліть радіус вписаного кола.
2) Обчисліть площу трапеції.
№3  У трикутнику АВС сторони дорівнюють 35 см, 38 см і 60 см. Обчисліть довжину бісектриси, проведеної до середньої за величиною сторони трикутника.
2.Українська л-ра
Вивчити напам'ять поезію Василя Симоненка. Пройти пробні онлай- тести з укрліт ,записати проблемні питання.
3.Хімія
4.Інформатика
Тема:"Обкладинка журналу.Розробка логотипу.Створення сторінки журналу»
Створити обкладинку журналу, на якій буде розміщено Ваш портрет (або близької вам людини). Придумайте назву журналу, його логотип, тему даного випуску). Результати роботи надішліть на електронну адресу вчителя fomina_vira@ukr.net
5.Англ. мова
Тема: Молодь.
Завдання: пройти модуль 4 "The World Around (is full of grammar) курсу "Ізі ЗНО" на освітній платформі ed-era. Якщо виникли труднощі з реєстрацією, пишіть на еmail, telegram, instagram. Deadline неділя 22.03.
6.Астрономія
Тема.Еволюція зір.Білі карлики. Нейтроння зорі.Чорні діри
 Д/з Опрацювати стор.84-89
 - відео: HYPERLINK "http://yandex.ua/video/search?filmId=a-t6_3X8UXI&text=%D0%B5%D0%B2%D0%BE%D0%BB%D1%8E%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%B7%D1%96%D1%80&_=1417187204573&safety=1" \o "Сила тяжіння" Еволюція зір;  HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=PJMg4ckdmqwhttps://www.youtube.com/watch?v=PJMg4ckdmqw - відео: HYPERLINK "http://yandex.ua/video/search?filmId=JCA2gji8UXI&text=%D0%A7%D0%BE%D1%80%D0%BD%D1%96%20%D0%B4%D1%96%D1%80%D0%B8&_=1417187420853&safety=1" \o "Сила тяжіння" Чорні діри   HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=uXfdmBBtlwwhttps://www.youtube.com/watch?v=uXfdmBBtlww - відео: HYPERLINK "http://yandex.ua/video/search?filmId=7nFU4BmiUXI&text=%D0%BD%D0%B5%D0%B9%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%B7%D0%BE%D1%80%D1%96&_=1417187267002&safety=1" \o "Сила тяжіння" Пульсар. Нейтронні зорі.  HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=YyEgN1KqVO4https://www.youtube.com/watch?v=YyEgN1KqVO4
20.03.2020

1.Українська л-ра

Надрукувати до зошита "Як добре те, що смерті не боюся..."Запам'ятати афористичні рядки. Пройти тестові завдання за темою "Василь Стус"

2.Біологія
Тема уроку на 20.03."Антропічний вплив на атмосферу" Тема співзвучна з питаннями стану біосфери, яку ми нещодавно розглядали.У робочий зошит зафіксуйте види забруднення атмосфери, як механічні, хімічні.Підготуте бліц інформацію про озонові діри,смоги, кислотні дощі. Сьогодні день народження Ліни Костенко,  яка на сторінці 187 нашого підручника дуже вдало, як на мене охарактеризувала стан атмосфери на планеті.Вам здоров'я і успіхів.
3.Історія України
Тема. Початок перебудови.
Д/з параграф 17 створити презентацію, записати пам'ятні дати.
4.Зарубіжна л-ра
Тема. Проблема сенсу життя окремої людини, спокутування боргів минулого, права сили в контексті духовного досвіду повоєнної Європи. Критика влади грошей у конформістському суспільстві
1. Опрацюйте
2. Запишіть у зошит:
Що таке трагікомедія?
Що таке гротеск?
Що таке драма – притча?
3. Перегляньте виставу
4. Напишіть твір-роздум «Влади грошей у конформістському суспільстві»
5. Технології
Закріпити деталі листівки на основі
6.Фізика
Тема. Шкала електромагнітних  хвиль. Електромагнітні хвилі в природі і техніці
Д/з: опрацювати §35 ( стор197-199) повторити §33, §34; виконати письмово вправа 35 ( завдання2,3), дати відповіді на  на тестові запитання
 Тести:
1. Із збільшенням енергії світлової хвилі, що падає на поверхню металу, число вибитих електронів:
а) збільшується;б) Зменшується;в) не змінюється.
2. Кінетична енергія фотоелектронів залежить від:
а) роботи виходу;б) сталої Планка;в) частоти світла.
3. Червона межа фотоефекту залежить від:
а) роботи виходу;б) сталої Планка;в) частоти світла.
4. Маса та імпульс фотона із збільшенням частоти випромінювання:
а) збільшується;б) зменшується;в) не змінюється.
5. Затримуюча напруга – це напруга при якій…
а) змінюється напрям фотоструму;б) сила фотоструму не змінюється;в) фотострум припиняється.
6. Мінімальне значення світлової енергії зосереджене у мікрочастинці, що має назву…
а) електрон;б) протон; в) фотон.
7. Явище фотоефекту вперше пояснив:
а) Ейнштейн;б) Планк;в) Френель.
8. Із збільшенням енергій світлової хвилі, що падає на поверхню металу, число вибитих електронів:
а) збільшується;б) зменшується;в) не змінюється.
9. Енергія кванта світла від частоти:
а) не залежить;б) залежить прямо пропорційно;в) залежить обернено пропорійно.
10. Під час фотоефекту відбувається вибивання:
а) електрона;б) нейтрона;в) фотона.
11. Червона межа фотоефекту від речовини:
а) залежить;б) залежить частково;в) не залежить.
12. Закони фотоефекту встановив:
а) Планк;б) Герц;в) Столєтов.
7.Фізична культура
Тактика захисту, блокування нападаючого удару. Розробити комплекс із 8-12 вправ для розвитку сили м'язів живота.
23.03.2020

 1.Всесвітня історія

Тема.Утворення Ізраїлю.Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання
План
1)Утворення Ізраїлю.
2)Арабо-ізраїльські війни.
Заповнити таблицю(посібник
ст.140-141
3)Близькосхідна криза і Палестинська проблема.
Д/з параграф 23 ст.174 вміти давати відповіді на запитання. Записати роки та терміни.
2.Англійська мова
Тема: Молодь. Емоції
Завдання: пройти та законспектувати модуль 4 “The world around” курсу «Ізі ЗНО» на освітній платформі ed-era.com  (хто вже пройшов, well done! ) Deadline 25/03
3.Алгебра
Тема: Вибіркові характеристики: розмах, вибірки, мода, медіана, середнє значення
1) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=t4gmv8Q4nLo&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=18
2) Опрацювати параграф 12 (розглянути приклади, вивчити нові поняття)
3) Виконати письмово номери 455, 460, 462, 465, 469.
4.5.Українська мова
дз.Пройти онлайн- тести з укрмови за 2014р. Проблемні питання та творчу роботу ( чи варто бути відкритим для світу....) на мою електронку.lesiktkach@ukr.net
6.Хімія
7.Фізична культура
Тактика нападу, нападаючий удар. Розробити комплекс із 8-12 вправ для сили рук.
24.03.2020

1.Зарубіжна література

Тема уроку. Короткі відомості про румунського та французького письменника Ежена Йонеско (1909-1998). Зображення духовної та інтелектуальної спустошеності сучасного суспільства – провідна тема творчості драматурга.
Повторення та закріплення раніше вивченого
Відповіді на запитання тесту відправляйте мені на пошту   skubenko36@ukr.net. Обов’язково вказуйте прізвище.
Вивчення нового матеріалу
Опрацюйте за підручником ст. 179-185
Перегляньте презентацію
Прочитайте п’єсу «Носороги»
2.Українська л-ра
стор.232-236,Григір  Тютюнник,записати короткий конспект. Прочитати новелу "Три зозулі з поклоном"
3.Фізика
Тема.Ренгенівське випромінювання, його застосування в медицині та техніці.Роботи І.Пулюя.
Д/з: 1.Опрацювати  § 35( стор.200-202);
2.Розв’язати задачі із записом у робочий зошит
Задача 1.Яку кінетичну енергію мають електрони, що досягають анода рентгенівської трубки, якщо анодна напруга становить 100 кВ?
Задача 2. З якою швидкістю досягають електрони анода рентгенівської трубки що працює під напругою 50 кВ?
Задача 3. Чи завжди на рентгенівському знімку розміри зображення предмета більші від його справжніх розмірів?
4.Алгебра
Тема: Графічне подання інформації про вибірку
1. Опрацювати параграф 13 (розглянути приклади, Виконємо разом)
2. Переглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=h2EjoMZBEgg&list=PLeb-UxVXmUb6ni0pDFwaMpULzPXdTARQp&index=19
3. Виконати письмово № 484, 486, 488.
4.  Не забуваємо про підготовку до ЗНО:
5.Інформатика

Тема: «Основні поняття в області безпеки інформаційних технологій»

Опрацювати презентацію, виконати інтерактивну вправу.

7.Психологія
Переглянути фільм "Стажер".(2015р.)
1.Розкрити основні тобто ключові проблеми головного героя .
2.Визначити етапи та закономірності розвитку та становлення головного героя як особистості.
3.Як формувалися особливості його поведінки під час спілкування з іншими людьми?

25.03.2020

1.Українська мова

1.Повторити відмінювання числівників.

Опрацюйте завдання за посилкою. https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numerals_declination.html

2.Зверніть увагу на цю посилку

http://www.ternopil-cpto.org.ua/index.php/zno/532-try-kliuchi-do-zno-z-ukrainskoi-movy

3.Виконайте завдання( Варіант відповіді письмово, + 8)

1.Неправильно побудовано речення

А Портретисти прагнуть відтворити настрій і почуття людини.

Б Крим дуже сподобався поетові та присвятив йому багато віршів.

В Музика здатна пробудити в нас і веселі, і похмурі емоції

Г Актриса майстерно перевтілювалась у свою героїню й ніби жила її життям.

2.(1) На картинах неаполітанської школи без кінця старіється післяполудень, немов побачений крізь темну пляшку. (2) Потемніле сонце, здається, в'яне на очах у тих пропащих краєвидах, мов у переддень космічної катастрофи. (3) Старечі світанки, жовті, як пергамент, солодкі від мудрості, як пізні вечори! (4) Передполудні усміхаються хитро, як пожовклі старі книги. (5) День осінній, той старий пройдисвіт бібліотекар, який лазить у вицвілому халаті по драбинах, і куштує конфітюри всіх віків і культур!

3.Пунктуаційну помилку допущено в реченні

А першому Б другому В четвертому Гп’ятому

4.Лексичну помилку допущено в рядку

А церковний канон

Б раритетні видання

В депутатські привілеї

Г меморіальний пам’ятник

Д фінішна дистанція

5.Частку не треба писати разом у варіанті

А не/зовсім зрозумілий

Б зошит не/підписано

В не/всі з цим обізнані

Гне/забутня подорож

6.Помилково вжито слово в рядку

А розв'язувати задачу

Б уникнути небезпеки

В заказати букет квітів

Гперекладати болгарською

7Фразеологізм

1неопалима купина

2земля обітована

3лепта вдовиці

4наріжний камінь

Значення

А невеликий, посильний вклад

Б вершина творчості

В місце заповітної мрії

Гте, що живе вічно

Д основа, базис

8.З'ясуйте синтаксичну роль виділених слів (цифра позначає наступне слово).

Ніколи не треба забувати про своє призначення й (1) завжди пам'ятати, що (2) митці покликані народом для того, аби показувати (3) світові насамперед, що життя (4) прекрасне, що само по собі воно є найбільшим і найвеличнішим з усіх мистецьких благ.

1завжди

2митці

3світові

4прекрасне

А обставина

Б підмет

В додаток

Гіменна частина присудка

Д означення

2.Фізична культура
+ загальна фізична підготовка: згинання та розгинання рук в упорі лежачи 4×25р.
3.Біологія
Тема уроку:"Антопічний вплив на гідросферу"
Епіграфом до уроку є слова Франкліна "Ми пізнаємо цінність води лише коли колодязь пересихає" При опрацюванні матеріалу параграфи 49 зверніть увагу на склад гідросфери,види забруднення - механічне,хімічне,фізичне, біологічне У робочих зошитах зазначте суть кожного.А саме важливе, це те, які наслідки має таке забруднення гідросфери. Зверніть увагу на термін "біоіндикація".У завданні Ставлення,проаналізуйте причини хвороби Мінвмати,  про яку ми говорили в 10 класі.Бажаю успіхів і здоров'я.
4.Географія
Тема.  Сучасні транспортно- логістичні системи та інформаційно-комунікаційні мережі.
          Світовий ринок інвестицій і фінансів. Туризм.
          Переглятути відео "Складська логістика", " Ази інвестування", " Міжнародний туризм."
           Прочитати параграф 26, повторити параграф 11.
           Провести дослідження( одне на вибір).
          1. Світовий ринок патентів: лідери і аутсайдери.
          2. Роль транснаціональних компаній у розвитку
              машинобудівних та хімічних виробництв в Україні.
          Для тих, хто здає ЗНО з географії, пропоную подивитись
#  ВідкритийУрок2020"Географія" для 11 класів ( 20.03.2020)
5.Фізика
Тема. Розвиток уявлень про атом. Дослід Резерфорда .Планетарна модель атома, її якісне обгрунтування на основі постулатів Бора.Енергетичні рівні атома.
Д/з опрацювати §36,виконати вправу 36( завдання 3,4,5)
При опрацюванні нового матеріалу і підготовці домашнього завдання використати відео за посиланням: HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=jWhhBEpW9Mshttps://www.youtube.com/watch?v=jWhhBEpW9Ms  та презентацію
7.Історія України
Відносини України з ЄС, НАТО, США, Росією.Проблеми Чорноморського флоту. Ідея єдиного економічного простору (ЄЕП). Тузлівська криза.
Дз записати конспект, вивчити роки та терміни.
26.03.2020

1.Геометрія

Тема: Геометричні величини та їх вимірювання
(2018)1. Установіть відповідність між геометричною фігурою (1 – 4) та її площею (А – Д).
Геометрична фігура
Площа геометричної фігури
1
ромб зі стороною  EMBED   см і тупим кутом  EMBED
А
 EMBED   см2
2
квадрат, у який уписане коло радіуса  EMBED   см
Б
 EMBED   см2
3
паралелограм, одна сторона якого дорівнює  EMBED   см, а висота, проведена з вершини тупого кута, ділить іншу сторону на відрізки завдовжки  EMBED   см і  EMBED   см
В
 EMBED   см2
4
прямокутник, більша сторона якого дорівнює  EMBED   см й утворює з діагоналлю кут  EMBED
Г
 EMBED   см2
Д
 EMBED   см2
 (2018)2. Автомобіль, задні дверцята якого відкриваються так, як зображено на рисунку, під’їжджає заднім ходом по горизонтальній поверхні  EMBED   перпендикулярно до вертикальної стіни  EMBED  . Укажіть серед наведених найменшу відстань  EMBED   від автомобіля до стіни  EMBED  , за якої задні дверцята автомобіля зможуть із зачиненого стану  EMBED   безперешкодно набувати зображеного на рисунку положення  EMBED  .  EMBED   м,  EMBED  . Наявністю заднього бампера автомобіля знехтуйте.
А
Б
В
Г
Д
 EMBED   м
 EMBED   м
 EMBED   м
 EMBED   м
 EMBED   м
(2018)3. У прямокутник  EMBED   вписано два кола із центрами в точках  EMBED   та  EMBED  , кожне з яких дотикається до трьох сторін прямокутника й одне до одного (див. рисунок). Сума довжин уписаних кіл дорівнює  EMBED  .
1. Визначте довжину відрізка  EMBED  .
2. Обчисліть площу чотирикутника  EMBED  .
(2017)4. На рисунку зображено рівнобічну трапецію  EMBED   та квадрат  EMBED  . Точки  EMBED   і  EMBED   – середини діагоналей  EMBED   і  EMBED   трапеції відповідно. Площа квадрата  EMBED   дорівнює  EMBED   см2.
1. Визначте довжину діагоналі  EMBED   (у см).
2. Обчисліть площу трапеції  EMBED   (у см2).
2.Укр. л-ра
Григір Тютюнник.»Три зозулі з поклоном»
Запишіть літературний паспорт твору , використавши посилку, намалюйте «любовний трикутник» у
творі
Перегляньте відео «Проблемні питання ЗНО»
3.Хімія
Приймаю у будь- якому вигляді (фото, електронний варіант). мої дані: viber +380934695128;  електронна адреса burtovaya2020@gmail.com. Дякую!
4.Інформатика

Тема: «Основні ненавмисні і навмисні штучні загрози»

Завдання: опрацювати презентацію, зробити конспект, виконати інтерактивні вправи (1, 2).

Завдання для учнів, які прагнуть отримати оцінку високого рівня: зареєструватися на платформі Prometheus (prometheus.org.ua) на курс «Основи інформаційної безпеки», виконати всі умови курсу для отримання сертифікату, який надати вчителю як підтвердження виконаної роботи після завершення дистанційного навчання.

5.Англ. мов
Тема: Психологічна допомога молодим.
Завдання: Вітаю! You are halfway! Свої результати, які ви здобули, пройшовши половину курсу, ви можете знайти у секції «Прогрес» Зробіть скрін своїх досягнень (діаграма), надішліть на пошту  HYPERLINK "mailto:hlivnanataliya@gmail.comhlivnanataliya@gmail.com ( до 28.03);
До 30.03 необхідно пройти та законспектувати модуль 5  “Living and spending (time with grammar)” курсу «Ізі ЗНО» на освітній платформі ed-era.com . Успіхів!
6.Астрономія
Тема. Молочний шлях .Будова Галактики.Місце Сонячної системи в Галактиці.Зоряні скупчення та асоціації.Туманності
Д/з: вивчити матеріал на стор.92-95;
опрацювати презентацію за посиланням:
відео «Наша Галактика»  HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=GpNChYgfObwhttps://www.youtube.com/watch?v=GpNChYgfObw
відео "Галактика, Чумацький Шлях"  HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=uRAvRN8jw4ohttps://www.youtube.com/watch?v=uRAvRN8jw4o
відео «Зоряні скупчення та асоціації.Туманності»   HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=KvGptFZ_ucohttps://www.youtube.com/watch?v=KvGptFZ_uco
27.03.2020
1.Укр. л-ра
Тема :« Три зозулі з поклоном» пройти тест,( рубрики  домашня робота,  в реальному часі  тестування,  обираєте тестування.) надіслат фотовідповіді на  адресу lesiktkach@ukr.net чи вайбер група 11Б
Зверніть увагу на посилки   «Кайдашева сім’я”
 А ось на цьому сайті будь-який твір обираєте, і вам надається інформація. https://navsi200.com/lisova-pisnya/
 Нагадуюто, що творчу роботу перевірила лише 4 учням, а решта. Не соромтесь, присилайте, дам відповіді.
2.Біологія
Тема "Антропічний вплив на грунти" Мета уроку: дослідити основні джерела забруднення грунтів, вміти їх класифікувати, з"ясувати яким насправді сьогодні є стан грунтів,адже від його якості залежить добробут людей, та що потрібно робити, щоб уникнути деградаціі гругтів. При опрацюванні параграфа 50 виконайте в робочі зошити таблицю в розділі "Діяльність" на ст.195.
До уваги учні, що складають ЗНО з біологіі! На сайті Львівського центру якості оцінювання знань в он-лайн режимі є тести у підготовці до ЗНО з усіх предметів, в т.ч. і з біологіі по розділах. Можна перевірити себе. Спробуйте. Бажаю успіхів і здоров"я.
3.Історія України
 Опрацювати тему "Національна освіта на окупованих територіях. Діяльність громадських організацій"
4. Зарубіжна л-ра
5.Технології
Виготовлення та прикріплення оздоблювальних елементів листівки

6.Фізика

Тема.Випромінювання та поглинання світла атомами.Лінійчасті спектри.Принцип дії лазера.
Д/з вивчити §37, §38,виконати вправу 37( 3,4) та вправу 38(4) повторити §36,виконати тестові завдання за посиланням:  HYPERLINK "https://naurok.com.ua/test/vidi-spektriv-osnovi-spektralnogo-analizu-76362.htmlhttps://naurok.com.ua/test/vidi-spektriv-osnovi-spektralnogo-analizu-76362.html
При опрацюванні нового матеріалу  використайте :
7.Фіз. вих
Повторити техніку передач м'яча на місьці та в русі. Розвиток стрибучості (відео ).
06.04.2020

1.Всесвітня історія

Тема.Ісламська революція в Ірані.

План
1)Ісламська революція в Ірані
Записати в зошиті передумови, причини, наслідки , у вигляді схеми)
2)"Арабська весна.
3)Конфлікт у Сирії.
Записати у зошит причину конфлікту у Сирії . (ст.179-180)
4)Терористична діяльність.
Записати визначення
Язиди(ст.181), Ісламська держава Іраку та Леванту( ІДІЛ) (ст.180).
Д/з параграф 24 ст.181 вміти давати відповіді на запитання. Записати роки та терміни.
☆Повідомлення за темою:
1.Фідель Кастро 2.Хунта-це...
2.Англійська мова
Тема: Молодь і працевлаштування.
Завдання: пройти та законспектувати першу частину модуля 6  “Learning, earning and travelling (with grammar)” курсу «Ізі ЗНО» на освітній платформі ed-era.com . А саме теми “Usage of would and used to”,  “Noun Suffixes” and “Future Tenses” з виконанням проміжних завдань.
Завдання виконати до 09.04.2020
3.Алгебра
Тема: Розвязування вправ. Самостійна робота

1. Повторити §§ 9 - 13.

2. Виконайте самостійну роботу за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1zcbAuhuQrpwZOB3KWNsSgyWPwpgT9cFX/view?usp=sharing

Виконані роботи прошу надіслати до  08/04 у вигляді фото з робочого зошита на електронну адресу  oksanavelichko2017@gmail.com

4.5.Українська мова
Шановні одинадцятикласники, звертаю вашу увагу на те, що ви повинні , граючись, повторити матеріал. Пропоную виконати завдання, (відповіді письмово)
1.Усі слова є іменниками в рядку
А) майбутнє, красиве, набережна;
Б)старий, пережите, давній;
В)пальне, лісничий, днювальний;
Г)намальована, хворий, пряма.
2.Немає лексичної помилки в рядку
А) запутана справа;
Б)першим ділом;
В)у випадку необхідності;
Г)наполягати на своєму.
3. Омонімами є всі слова в рядку
А) район, свіжий, стрічка;
Б) балка, бал, стан;
В) панцир, мир, лице;
Г) коса, кран, пальто.
4. Спільнокореневим до виразний є слово
А) виразність;
Б) виразка;
В) вир;
Г) виріз.
5. Правильно написано всі імена по батькові у рядку
А) Валерійович, Гордієвна;
Б) Кузьмівна, Федоревич;
В)Юрієвич, Григоріївна;
Г) Якович, Іллівна.
6. Подвоєння є в усіх словах іншомовного походження в рядку
А) ем...іграція, груп...а, шос...е;
Б) ан...отація, клас..., хоб...і;
В)ін...овація, гол...андський, марок...анець;
Г) піц...а, нет...о, брут...о.
7. Значення ганебне визнання, здобуте за будь-яку ціну має фразеологізм
А) гірка чаша;
Б) гола правда;
В) гордіїв вузол;
Г) геростратова слава.
8. Складним є речення
А) Далеко на краю обрію, ледве виступаючи з вечірньої мли, маячіє місто з вежами.
Б) Відійшла журавлина пора, відлетіли з озеречка останні качки.
В) Ліс випустив мене зі своїх обіймів, степами віддавши лагідно.
Г) Хай же буде звеличене життя, осяяне любов'ю до матері-природи.
9. Неправильно побудовано словосполучення рядка
А) згідно принципів;
Б) наполягати на принципах;
В) зраджувати принципи;
Г) дотримуватися принципів.
10.  Не є безсполучниковим речення
А) Іще одна-єдина мить - і дальній поїзд прошумить.
Б) Поглянув я на ягнята - не мої ягнята.
В) Бачиш - полетів метелик.
Г) Глянула привітно - заграло серце щемно в грудях.
11. Усі займенники є присвійними в рядку
А) оцей, мій, її;
Б) свого, їхній, нашим;
В) твій, вашого, котрий;
Г) його, вони, чийому.
12.  Усі слова невідмінювані в рядку
А) леді, буржуазія, какаду;
Б) вапно, бюрократ, маестро;
В) інтерв'ю, жалюзі, графіті;
Г) парфуми, тире, кашне.
  2. Перегляньте матеріал за посилкою.
6.Хімія
7.Фізична культура
Тактика нападу, нападаючий удар. Розробити комплекс із 8-12 вправ для сили рук.
07.04.2020

1.Зарубіжна л-ра

Тема уроку. Постмодернізм – одне з найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Основоположні принципи постмодерністської поетики. Постмодерністське мистецтво та елітарна і масова культура
Перегляньте презентацію
Опрацюйте за підручником ст. 182-185
Ознайомтесь із запропонованими матеріалами та виконайте завдання

2.Українська література

Тема: Олесь Гончар « Модри камінь» Проблематика твору.

1.Опрацюйте матеріал у підручнику стор.267-268, запишіть «асоціації «  перегляньте презентацію, допишіть асоціативний ряд. Прочитайте новелу.

2.Опрацюйте матеріал за посилкою  https://www.youtube.com/watch?v=aD6ENgTBKZs

 

3.Фізика
Тема.Взаємодія між нуклонами в ядрі, стійкість атомних ядер.Енергія зв’язку атомного ядра.Дефект мас.
Д/з опрацювати §39, повторити§36-§38,виконати вправу 39( завдання1,4,5)
При опрацюванні нового матеріалу і підготовці домашнього завдання використати відео за посиланням

4.Алгебра

Тема: Повторення: Дійсні числа та дії з ними. Задачі на відсотки

Шановні одинадцятикласники! Ми завершили вивчати останню тему «Елементи комбінаторики, теорії ймовірностей та математичної статистики». Контрольну роботу ми напишемо, коли повернемось до навчання в стінах школи. Але пропоную вам для закріплення переглянути урок алгебри «Основні правила комбінаторики» на «Всеукраїнській школі онлайн»   за посилання https://www.youtube.com/watch?v=IRCjxo5zrWk&list=PLFVSJgZgf7h-qJBQG9cs8SUSNKxKdqt0k&index=3&t=0s

Від сьогодні ми розпочинаємо повторення матеріалу за шкільний курс алгебри. Які саме теми, буде вказано в темі уроку.

  1. Повторити дійсні числа та дії з ними. Пропоную це зробити, переглянувши відео https://www.youtube.com/watch?v=lAKTNj8fpow&feature=share&fbclid=IwAR1NQdrSliEtWcKAEQ4kSOkfKg1GID3IcOGxkqlb6mLa92GQBcdnmnCJeOA
  2. В «Тематичному практикумі» розглянути §1, 4. Виконати тест 10.

https://drive.google.com/open?id=18Nr1iUJcrVxKpyk8q2CQpMIWsNeb4Iac

  1. Виконайте тест

5.ІнформатикаТема: «Технічні засоби добування інформації. Програмні засоби добування інформації»

Завдання: дослідити тему в мережі Інтернет, створити презентацію, в якій висвітлити принципи і особливості технічних і програмних засобів добування інформації.

Роботу надіслати на електронну пошту вчителя fomina_vira@ukr.net.

Для тих, хто обрав роботу на платформі Прометеус – продовжити проходження курсу. По завершенню курсу надсилайте сертифікат і скріншот шкали успішності.

7.Психологія
Переглянути фільм "Любовь приходит тихо"
08.04.2020
1.Українська мова

Лексичні помилки
1.Перегляньте відео за посилкою.
2. Запишіть до зошита.
Неправильно                      -                     правильно 
        
 Офіціальний –                                                  офіційний
     Піднести квіти –                                 вручити квіти
     Підняти шум –                                     зчинити галас
     Підтвердження цьому –            підтвердження цього
     Під черкнути –                           підкреслити , наголосити
     Пануюча мова –                                               панівна мова
      Міжособисті стосунки –                    взаємостосунки
          В двох словах –                                 двома словами 
           В нерішучості –                                     нерішучо
         В обнімку –                                         обійнявшись 
         В скорому часі –                                        невдовзі
         В ці дні –                                                       цими дня 
         В цьому році –                                           цього року
           Відноситися –                                           ставитися
          Відношення –                                            ставлення
          Відносини –                                               стосунки
         Більше всього –                                           понад усе
          Від радості –                                               з радості 
2.Фізична культура
Передачі м'яча на місьці вивченими спосибами. Закріпити техніку подач м'яча різними способами. Розвиток фізичних якостей: сили, підтягування на високій та низькій перекладинах ( 3 підходи на максимум, перерва між вправами 1 хв. ).
3.Біологія
Тема уроку: "Антропічний вплив на біорізноманіття"
Мета уроку: з"ясувати, яким чином діяльність людини впливає на біорізноманіття, що призводить до його зменшення, зникнення , що сприяє руйнуванню природного середовища життя організів. При опрацюванні параграфа 51 звергути увагу на поняття: диверсикологія, акліматизація, реакліматизація,алергенні види.
У робочі зошити виконайте самостійну роботу у "Діяльність" на ст.199.
Окрім того, 07.04 на Всеукраінській школі онлайн буде проведено урок з біологіі з теми "Види забруднення та іх наслідки" Дана тема Вами вже опрацьована, але при можливості переглянте.
Бажаю успіхів і здоров"я. Для тих, хто складає ЗНО - є хороший сайт ЗНО на шару, тести які допоможуть Вам у підготовці.
 
08.04 урок з біології "Антропічний вплив на атмосферу" для учнів 11-х класів
4.Геграфія
       Тема.  Політична географія та геополітика.
          Переглятути  презентацію " Політична географія та геогполітика"
           Прочитати параграф 27, повторити параграф 12.
          Виконати тести " Політична географія та геополітика"
         відкривши посилання  join.naurok.ua
Код доступу 598319
        Завдання необхідно виконати до  14 квітня 18:00.
 
       Урок географії   можна подивитися на  YouTube - каналі
       Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO11class
        Уроки також транслюватиме телеканал М1 08 квітня  0 12 годині.
     Тим,хто здає ЗНО з географії, пропоную  пройти  ЗНО онлайн     https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%B7%D0%BD%D0%BE-%D0%BE%D0%BD%D0%BB%D0%B0%D0%B9%D0%BD/
5.Фізика
Тема. Радіоактивність.Основний закон радіоактивного розпаду.
Д/з опрацювати §40, повторити§37-§39,виконати вправу 40( завдання1,2,3,4)
При опрацюванні нового матеріалу і підготовці домашнього завдання використати відео за посиланням    HYPERLINK "https://www.youtube.com/watch?v=xl5qUHtiy0ghttps://www.youtube.com/watch?v=xl5qUHtiy0g  та презентацію  HYPERLINK "http://www.myshared.ru/slide/1046711/http://www.myshared.ru/slide/1046711/ 
7.Історія України
Опрацювати нову тему "Президентські вибори 2004 р. Помаранчева революція. Конституційна реформа 2004 року." конспект в робочий зошит
Роздрукувати сторінку