4-А

13.03.2020

1. Українська мова.

Тема: Правопис особових закінчень дієслів.

Ст. 152-154 Впр. 299 (опрацювати усно), впр. 300 (письмово завдання 1,2,3)

Д/з впр. 301 стор. 152 опрацювати таблицю, стор. 153 вивчити правило.

2. Математика.

Тема : Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв'язування яких вимагає знаходження дробу від числа.

Стор. 133-134. № 815 усно, №814,816,817,818,819

Д/з. 821,822.

3. Літературне читання 

Тема: Позитивні і негативні персонажі.

Ганс Крістіан Андерсен "Гидке каченя" (продовження)

Д/з. Казки Ганса Кристіана Андерсена (читати на вибір).

4. Я у світі.

Тема : Свята нашої держави.

Стор. 126-129 читати. Скласти розповідь про свята, які відзначають у твоїй родині.

16 березня - понеділок

1.Літературне читання.Тема:Життя і творчість Джанні Родарі. Джанні Родарі «Дорога, що нікуди не вела». стор.151 – 153 читати,переказувати,відповідати на питання. Біографію Джанні Родарі записати в зошит з літературного читання.

2.Математика.Тема:Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Задачі на знаходження дробу від числа. Стор.134-135 №823 (усно),№824,825,826,827(письмово) Д/з.№829,830

3.Природознавство. Тема:Водойми рідного краю,їхній стан та охорона.

Письмово дати відповіді на запитання,переслати на електронну адресу      Olga4375@ukr.net

Які річки й водойми є в місцевості , де ви живете?

Розкажіть про них за таким планом:

1.Тип водойми.

2.Назва.

3.Розташування.

4.Розміри .

5.Глибини.

6.Які рослини і тварини живуть у ній?

Наведіть приклади дбайливого ставлення до річок і водойм (3-5 речень).

Що ви можете зробити для покращення стану місцевої річки або водойми?

Як розумієте вислів «Вода- джерело життя на Землі».

4.Логіка.Тема:Завдання на повторення. Зошит стор.36-37

 

17 березня - вівторок

1.Літературне читання.Тема:Зустріч із славнозвісною казкою. Сельма Лагерльоф «Лісовий гном».читати,переказувати (розділ перший),біографію записати в зошит з літературного читання.

2.Українська мова.Тема:Дієслова минулого часу.ст.154-156 Впр.302 (опрацювати усно),впр.303 (1-3 завд. ,письмово). Д/з. Впр.304 (1-3 завд.,письмово),вивч. правила ст. 154-155 ,опрацювати таблицю ст.157.

3.Математика.Тема:Множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Повторення ділення трицифрових чисел на одноцифрові і двоцифрові числа. Стор.135-136 №831(усно),№832,833,834,835,836(письмово)Д/з.№837,838 (письмово).                                                  

4.Англійська мова

Зайти на сайт «youtube» ввести https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4  обрати  “Kids vocabulary - Town - village - introduction of my town - educational video for kids» - повторити слова

Впр. 1 ст. 139 записати слова у словник і вивчити

Впр. 3 ст. 140 письмово. Заповнити пропуски словами з рамки.

  1. Риторика.Тема:Як побудувати публічний виступ . План виступу.

 

18 березня - середа

1.Українська мова.Тема:Правопис закінчень дієслів 3- ої особи теперішнього і майбутнього часу.Ст.156-158 Впр.306 (опрацювати усно),впр.307 (2,3 завд. ,письмово),впр.308(1-4 письмово) Д/з. Впр.309 (1-3 завд.,письмово),вивч. правила ст. 156,157.Опрацювати таблицю ст.156,158.

https://www.youtube.com/watch?v=VSAo_q2Q3qU  ( відео урок)

 

2.Музика. Тема: Від прелюдії до молитви.

Підручник-ст. 112-114

Слухання- https://youtu.be/2FedYdHJ-vI

https://youtu.be/DAjsx4oaHHE

Спів- https://youtu.be/UEVOuN3iHys

 

3.Математика.Тема: Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів.Стор.136-137 №840, 841,842(опрацювати усно),№843,844,845,846.(письмово)Д/з.№847,848 (письмово).

https://www.youtube.com/watch?v=wqFkfTzOpP0

 

4. Літературне читання.Тема: ПРО ЩО МРІЮТЬ ДІТИ - Людина починається з добра - СВІТ ДИТИНСТВА В ЛІТЕРАТУРІ. Вірш «Мрія».

Ст.155-157 прочитати біографію Анатолія Костецького, виписати головне в зошит з літературного читання. Виразно читати вірш «Мрія»,відповідати на питання.

https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8

 

5.Образотворче мистецтво. Тема:Краса природи рідного краю.

Намалювати малюнок на аркуші А4 на тему: Краса природи рідного краю ,переслати мені через соцмережу (вайбер).

https://www.youtube.com/watch?v=VouDm1IiZPE

 

19.03. – четвер

1.Англійська мова.

1.     Зайти на сайт «youtube»ввести https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4обрати “Kids vocabulary - Town - village - introduction of my town - educational video for kids» -    повторити слова

  1. Впр. 1 ст. 143 записати слова у словник і вивчити
  2. Впр. 3а ст. 144 читати і перекладати 3b(з’єднати частини речення і записати їх).

 

2.Фізкультура.

Рекомендую виконувати веселу руханку :

https://www.youtube.com/watch?v=C84BaGhn3Q4

 

3.Природознавство.

Тема:Які види грунтів є в Україні?

Cт.144-146 , вивчити правило на ст. 145, зошит сторінка відповідно до параграфу.

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D2%91%D1%80%D1%83%D0%BD%D1%82%D0%B8-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B8/

 

https://www.youtube.com/watch?v=6oM-3RzVYxM

 

4.Основи здоров’я.

Тема:Групи дорожніх знаків (6.1-6-4, 6.8-6.15,7.1.4)

Ст..129-134

https://www.youtube.com/watch?v=gbq05j2W1Ok

 

5.Трудове навчання.

Тема:Вишивання. Практична робота : «Вишивання полунички».

 

20 березня – п’ятниця

1.Фізкультура. https://www.youtube.com/watch?v=QuqQcy6DsGE

2.Українська мова.Тема: Змінювання дієслів минулого часу за числами. Ст.158-160 Впр.310,312 (опрацювати усно),впр.311 (1-3 завд. ,письмово),впр.313 (1-3 письмово) Д/з. Впр.314 (1-2 завд.,письмово). Опрацювати таблицю ст.158.

https://www.youtube.com/watch?v=0zGYAnnI4eQ (переглянути відео)

3.Математика.Тема:Письмове множення багатоцифрових чисел на кругла.Задачі на знаходження дробу від числа.

https://www.youtube.com/watch?v=fdp4Du83dyY (переглянути відео)

Стор.137-138 №853, 854,855(опрацювати усно),№849,850,851,852.(письмово)Д/з.№856,857 (письмово).

  1. Літературне читання.Тема: Наші вірні друзі –тварини.Анатолій Костецький «Спішу додому» Ст.158,виразно читати вірш,відповідати на запитання.

https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8

5.Я у світі.Тема передбачай наслідки своїх вчинків.

Ст.115-118  https://vseosvita.ua/library/urok-26-peredbacaj-naslidki-svoih-vcinkiv-50026.html  (переглянути презентацію).

 

23.03.  -  понеділок

 1.Фізкультура.

https://www.youtube.com/watch?v=6dDs907uDlg

2.Літературне читання. Тема: Найдорожча знахідка. Василь Сухомлинський «Не загубив , а знайшов».

Ст.159-160 , прочитати оповідання ,відповідати на запитання . Біографію        В. Сухомлинського записати в зошит з літературного читання (виписати головне).

https://www.youtube.com/watch?v=kcnJUuK2yFc (біографія В.Сухомлинського).

3.Математика.Тема: Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення.

Ст.138-139 ,№ 858,859,860(опрацювати усно),№861,862,863,864(письмово).

Д/з.№865,866.

https://www.youtube.com/watch?v=H3SH8eB5AYs (переглянути урок)

https://www.youtube.com/watch?v=j9AzENCpV54 (переглянути урок)

4.Природознавство.Тема:Про що розповідає карта природних зон України?

Ст. 147-148 ,опрацювати параграф,відповідати на запитання ,зошит відповідно до теми).

https://www.youtube.com/watch?v=B1GYPw4gQJQ ( переглянути відео).

5.Логіка. Тема:Узагальнення та систематизація вивченого.

https://urok-ua.com/tsikavi-zadachi-z-matematyky-4-klas/     

 

24.03. - вівторок

1.Лтературне читання.

Тема: Життя і творчість Всеволода Нестайка. Всеволод Нестайко " Шура і Шурко".

Ст.160 - 163 ,читати оповідання ,переказувати,біографію Всеволоди Нестайко передивитися за посиланням та головне виписати в зошит з літературного читання.

https://www.youtube.com/watch?v=G_98SpfUKFw (переглянути біографію).

2.Українська мова.

Тема:Дієслова на -ся. Спостереження за значенням дієслів на -ся у тексті.Розбір дієслова як частини мови.

Ст.160 - 162 , впр.315 ( опраццювати усно ), впр.316 (2) письмово ,впр. 317 ( 1-3) письмово .Д/з.впр.318 (1) письмово.

3.Математика.

Тема: Ділення з остачею на двоцифрове число.Усне ділення круглих чисел на розрядні числа.Задачі на пропорційне ділення.

Ст.139 - 140 ,№867,868,872 (опрацювати усно),№869,870,871 (письмово). Д/з. 874,875 (письмово). За бажанням переглянути №873.

4.Англійська мова.

Тема «У подорож з картою»

Впр. 1 ст.146 записати слова у словник  і вивчити

Впр.2 ст. 146 читати і перекладати діалоги

Впр.3 ст. 147 скласти 2 діалоги письмово

Подивитися відео і повторити фрази https://www.youtube.com/watch?v=X4-61jfeD7M

5.Інформатика.

6.Риторика. Ділися своїми думками зі слухачами. Увага слухачам.

https://www.youtube.com/watch?v=3swKLUvKt4E&vl=ru ( переглянути відео)

 

25.03. – середа

1.Українська мова.

Тема:Повторення вивченого про дієслово.Закріплення правопису не – з дієсловами. Робір дієслова як частини мови.

https://www.youtube.com/watch?v=WXyXjiV6CfU (переглянути урок)

https://www.youtube.com/watch?v=OeefT-GiklY (переглянути урок)

Ст.163 – 164 ,впр.319 (2,3 завдання виконати письмово),впр.320 (2,3 завдання виконати письмово),впр.321 (опрацювати усно).Д/з. впр.322 (2,3 завдання письмово),опрацювати питання усно,повторити правила про дієслово.

  1. Музика.

https://www.youtube.com/watch?v=KrG3EcEatpo&list=PLElG6fwk_0UnsUwL_3DL8jzkC0mz0owHv&index=4  

https://www.youtube.com/watch?v=LqNU2ahrZb8  

3.Математика.

Тема:Письмове ділення троцифрових чисел на круглі десятки з остачею.Задачі на пропорційне ділення.Рівняння.

Ст.140 – 141 ,№876,878 (опрацювати усно),№877,879,880(опрацювати письмово).Д/з.№883,884 (за бажанням розглянути № 882).

4.Літературне читання.

Тема: Життя і творчість Всеволода Нестайка. Всеволод Нестайко " Шура і Шурко".

Ст.163 - 166 ,читати оповідання ,переказувати,відповідати на запитання.

5.Образотворче мистецтво.

Тема: У дитячому парку.

Парк – улюблене місце для відпочинку дорослих і дітей .Там багато цікавого : гойдалки,спортивні майданчики,атракциони,каруселі та чимало інших розваг.У парку можна весело провести час та отримати незабутні враження.

https://dekorhuk.com/svo%D1%97mi-rukami/yak-namalyuvati-park-%F0%9F%A5%9D-olivcem-poetapno-dlya-pochatkivciv/   

Пропоную намалювати малюнок на тему: «У дитячому парку» (відправити міні на вайбер)

 

26.03. – четвер

1.Англійська мова.

Тема «Узагальнення знань учнів»

  1. Впр.1 ст. 152  відгадати назви об’єктів
  2. Впр. 3 ст. 154 читати, перекладати, дати відповіді на запитання письмово
  3. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=vyn7MtWXkJY
  4. Повторити лексику на ст.132-146, написати самодиктант

2.Фізкультура.

https://www.youtube.com/watch?v=0a7dfpihN6s  (переглянути відео).

3.Природознавство.

Тема: «Яка природа в Поліссі».

Ст.149 – 151, читати , відповідати на запитання .Зошит ст.57 (письмово).

https://www.youtube.com/watch?v=VJep84pE2J8  (переглянути відео).

https://www.youtube.com/watch?v=B1GYPw4gQJQ  (переглянути відео).

https://www.youtube.com/watch?v=Q65yOCcwK34  (переглянути відео).

4.Основи здоров’я.

Тема: «Самооцінка і поведінка людини».

https://www.youtube.com/watch?v=oE2V5O9LxS4 (переглянути відео).

https://www.youtube.com/watch?v=YXzFriRGWiM (переглянути відео).

5.Трудове навчання.

Тема: Вишивання «Полуничка».

Практична робота. Оздоблення серветки з вишитою полуничкою .

 

27.03.2020

1.Фізкультура.

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY (зробити зарядку).

2.Українська мова.

Тема: Поняття про прислівник як частину мови (значення , питання, роль у реченні, зв'язок з дієсловами). Незмінюваність - основна граматична ознака прислівників.

https://www.youtube.com/watch?v=AFtdwM4s3is (переглянути відео).

Ст.165 – 166 ,впр.323 (опрацювати усно), впр. 324 (1-3 завдання виконати усно), впр.324(4 завдання виконати письмово). Д/з. впр.325 (1 – 4 завдання) письмово , вивчити правило на ст.165

Запамятай! Прислівники не змінюються.

Візьми до уваги! Прислівники не мають закінчень , тому що вони не змінюються. Схожі на закінчення частини основи прислівників є суфіксами.

3.Математика.

Тема: Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій.

Ст.141 – 142 ,№ 885, 886, 888,890 (виконати письмово), № 887 (опрацювати усно).

Д/з. 891,892(письмово).

4.Літературне читання.

Тема: Життя і творчість Всеволода Нестайка. Всеволод Нестайко " Шура і Шурко".

Скласти план з прочитаного оповідання «Шурка і Шурко» , записати в зошит з літературного читання  (переслати мені через соцмережу  Viber).

5.Я у світі.

Робимо висновки з теми «Я українець».

Ст.129 ,читати ,відповідати на запитання.

https://naurok.com.ua/post/spilnota-4-misyac-2-klasu-nush-dodatkovi-materiali-ta-rekomendaci (переглянути відео).

 

06.04.2020

1.Фізкультура.

https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY (зробити зарядку).

  1. Літературне читання.

 Тема: Життя і творчість Всеволода Нестайка. Всеволод Нестайко " Шура і Шурко".

Скласти план з прочитаного оповідання «Шурка і Шурко» , записати в зошит з літературного читання  (переслати мені через соцмережу  Viber). Чекаю на ваші роботи .

3.Математика.

Тема: Ділення виду   45 780 : 60 і 299 600 : 700. Задачі на рух.

Ст.142 – 144 , № 895,896 ( опрацювати усно),№ 893,894,897,898(виконати письмово).

Д/з.№ 900,901(письмово).

  1. Природознавство.

Тема: Як природа мішаних лісів впливає на господарську діяльність людини?

Cт. 152 – 154 , читати параграф ,відповідати на запитання,зошит ст.58 (опрацювати письмово). Складіть розповідь про важливість роботи лісників . (переслати мені через соцмережу  Viber).

https://www.youtube.com/watch?v=N6cEiEjaYQo 

  1. Логіка.

Тема: Завдання на повторення. Схема протиставлення для стверджувального судження.

Зошит ст. 38 – 39 (виконати письмово).

 

07.04.2020

1.Літературне читання.

Тема: Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга».

Ст. 166 - 168 ,читати казку ,переказувати ,відповідати на запитання. Біографію Марії Чумарної записати в зошит з літературного читання.

https://www.youtube.com/watch?v=TJh5TU5m4Kk

2.Українська мова.

Тема: Зв'язок прислівників з дієсловами в реченні.

Ст.166 – 167, впр.326 (опрацювати усно),впр.327(1) виконати письмово . Д/з. впр.328 (виконати письмово ).

https://www.youtube.com/watch?v=1u9H5-MZ3sM

3.Математика.

Тема:Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові круглі числа у випадку коли в частці є нуль. Задачі з буквеними даними .Рівняння.

https://www.youtube.com/watch?v=4fOAGgp6vc4

https://www.youtube.com/watch?v=_zKIchQA13M

https://www.youtube.com/watch?v=74UnV6oIU9k

Ст. 144 – 145 ,№ 902,903 ( опрацювати усно),№904, 905,906,907 ( виконати письмово ).

Д/з.№ 909,910 (виконати письмово).

4.Англійська мова.

Тема: Люблю подорожувати

  1. Повторіть матеріал на ст.134-155. Перейдіть за посиланням та виконайте тести

https://naurok.com.ua/test/testing/faa3b53f-2dd6-4b62-b95a-968d227eef67

https://naurok.com.ua/test/testing/189bc333-416b-4474-9485-5cad835abf32

  1. Запишіть слова у словник та вивчіть ст. 157

to travel – подорожувати

to stay – залишатися, перебувати

a trip –подорож

by boat – човном

on foot – пішки

  1. Впр. 1 ст. 156 з’єднайте речення з картинками (усно)
  2. Впр. 5 ст. 158 складіть речення письмово, після byвставте необхідний вид транспорту (plane, train, ship, boat,taxi, car)

Якщо є можливість сфотографуйте результати тестів та письмове завдання і надішліть на електронну адресу:  natasha11082007@gmail.com (Наталія Василівна) olhettochka@gmail.com (Ольга Вікторівна)

 

5.Інформатика.

6.Риторика.

Тема: Як навчитись утримувати увагу слухачів .Змусити замислитись.

https://www.youtube.com/watch?v=5auiM7pzXiw 

 

08.04.2020

1.Українська мова.

Тема: Прислівники близькі і протилежні за значенням.

https://www.youtube.com/watch?v=y9S-rloQv7M&feature=youtu.be  (прослухати)

Ст. 167 – 168 , впр.329 (завдання 2-4 виконати письмово),впр.330 (завдання 2,3 виконати письмово.

Д/з.331 (виконати письмово).

2.Музика.

Тема: Музична слава України

Підручник – ст. 124-129

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=k_hx8EozptQ

https://www.youtube.com/watch?v=zPq2btCM3dU

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=r_xcg0ZRspQ

3.Математика.

Тема: Ділення чисел, що закінчуються нулями .Дії з іменованими числами.Вирази на порядок виконання дій. Розв язування   задач.

Ст.145 ,№ 911,917(опрацювати усно)

Усне виконання задачі № 915.

— Скільки мішків зібрали з першої (другої) ділянки?

— З якої ділянки зібрали картоплі більше? (З другої).

— Як дізнатися, на скільки мішків більше картоплі зібрали з другої ділянки, ніж з першої? (Треба 32 - 30 = 2 (м.).)

— А на скільки більше кілограмів картоплі зібрали з другої ділянки? (На 100 кг.)

— Що це означає? (У 2 мішках є 100 кг картоплі.)

— Скільки кілограмів картоплі в 1 мішку? (100 : 2 = 50 (кг).)

Ми тут мали справу з двома різницями. 2 мішки — це різниця між двома ділянками у мішках, 100 кг — та сама різниця, але виражена у кілограмах.

 № 912,913,914,916 (виконати письмово).

Пригадай. Дії з іменованими числами  № 913

14грн 80к : 40=37к.

 

Д/з.№ 919,920 (письмово).

4.Літературне читання.

Тема: : Нових друзів наживай, а старих не забувай. Марія Чумарна «Казка про друга» (продовження роботи над твором)

Ст. 168 - 170 ,читати продовження казки, переказувати, відповідати на запитання.  https://www.youtube.com/watch?v=YuCYIz_EDII  (переглянути відео)

Скласти план до казки, записати його в зошит з літературного читання (переслати мені через вайбер).

5.Образртворче мистецтво.

Тема: Образи тварин у творах художників-анімалістів. Зображення фігури тварини. Композиція «Мій чотирилапий друг».

https://www.youtube.com/watch?v=NoYAlnkZG_M

 

09.04.2020

1.Англійська мова.

Тема: На вокзалі

1.Впр. 1 ст. 160 записати слова у словник та вивчити

arrive- прибувати

leave – залишати, виїжджати

platform – платформа

information desk- стіл довідок

railway station –залізнична станція

on time- вчасно (за графіком)

late – пізно (із запізненням)

  1. Подивіться відео, запишіть у зошит та вивчіть займенники https://www.youtube.com/watch?v=i4DpbLPg2jY

I (я) – me(мені)                          we (ми) – us (нам, нас)

You(ти) – you(тобі,тебе)           you (ви) - you(вам)

He(він) – him (його, йому)        they (вони) – them(їм)

She (вона)– her(її)

It (він, вона) –it (його, її) – вживаємо для неживих предметів та тварин

  1. Впр.5 ст. 162 (письмово) Замініть підкреслені іменники займенниками you, him, her, them, us, it.

Письмове завдання сфотографуйте або надрукуйте у Word  і надішліть на електронну адресу:  natasha11082007@gmail.com (Наталія Василівна) olhettochka@gmail.com (Ольга Вікторівна)

 

2.Фізкультура.

https://www.youtube.com/watch?v=lGFFsNi_CXg 

3.Природознавство.

Тема: Що таке лісостеп ?

Ст.155- 157,читати ,відповідати на запитання.

https://www.youtube.com/watch?v=QnZ0HjFw0-w

4.Основи здоров ‘я .

Тема. Безпека руху пішоходів.

1) Сьогодні на уроці ми повторимо Правила дорожнього руху і поговоримо про безпеку руху пішоходів.

2) Словникова робота.

Автомобільна дорога, вулиця (дорога) - частина території, зокрема в населеному пункті, з усіма розташованими на ній спорудами (мостами, шляхопроводами, естакадами, надземними і підземними пішохідними переходами) та засобами організації дорожнього руху, призначена для руху транспортних засобів і пішоходів та обмежена по ширині зовнішнім краєм тротуарів чи краєм смуги відводу.

Пішохід - особа, яка бере участь у дорожньому русі поза транспортними засобами і не виконує на дорозі будь-яку роботу.

Проїзна частина - це елемент дороги, призначений для руху транспортних засобів.

Пішохідний перехід - ділянка проїзної частини або інженерна споруда, що призначена для руху пішоходів через дорогу.

Тротуар - елемент дороги, призначений для руху пішоходів, який прилягає до проїзної частини або відокремлений від неї газоном.

3)Подивись і запам’ятай!

https://www.youtube.com/watch?v=ztROw_xb-D4

5.Трудове навчання.

Тема. Плетіння. Виготовлення іграшки. «Восьминіжок»

1)Плетіння — ремесло з виготовлення господарсько-побутових та художніх виробів з різноманітної еластичної сировини.

За допомогою плетіння можна виготовити різні речи. Сьогодні ми ознайомимося з плетінням іграшки «Восьминіжок ».

2) Повторення правил безпеки під час роботи.

  1. На робочому місці дотримуй  чистоти і порядку.
  2. Зберігай  ножиці у спеціально відведеному для цього місці.
  3. Не працюй  притупленими ножицями.
  4. Не тримай  ножиці лезами вгору.
  5. Під час різання тримай  матеріал таким чином, щоб лезами ножиць не поранити руку.

3)Виготовлятимемо іграшку у такій послідовності.

https://www.youtube.com/watch?v=pBcTKD2kUmo

Роздрукувати сторінку