4-В

13.03.2020

1. Літер. читання 
Тема: Позитивні і негативні персонажі.Г.Х.Андерсен "Гидке каченя".
Опрацювати ст. 144-150,читати і переказувати.В зошиті з читання написати характеристики позитивних і негативних персонажів казки за планом:
           1. Герой.
           2. Зовнішність.
           3. Характер.
           4. Його вчинки.
           5. Моє ставлення до персонажа.
2. Укр. мова 
Тема:Дієслова теперішнього і майбутнього часу.
Усно опрацювати таблиці на ст. 147, 150,151.Письмово виконати в робочому зошиті впр.291(1,2 завдання), впр. 293, впр.297(2 завдання)
3. Математика 
Тема:Знаходження добутку виду 2400* 30 усним і письмовим способами.Задачі на пропорційне ділення.
Усно опрацювати №839,840,842,843.Письмово в робочому зошиті №841,844,847.

16.03.2020

Урок позакласного читання

Тема: Ознайомлення з творчістю Катерини Бабкіної.

 Катерина Бабкіна 'Мсьє Жак та квітнева риба' (Х...

Переглянути відео,прочитати оповідання ст 112-117,в робочому зошиті записати тему і мету оповідання,намалювати малюнок до оповідання на А-4.

Математика

Тема:Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа.Задачі на знаходження дробу від числа.

Усно опрацювати №849,854,855.Письмово в робочому зошиті виконати №850,856.Зайдіть на сайт

http://join.naurok.ua/?_ga=2.202316817.1652895358.1584067923-583064556.1523521596 і використовуючи код доступу 844696 виконайте тест до13.00 16 БЕРЕЗНЯ

Я у світі

Тема:Навчання - це основний обов"язок дітей.

Опрацювати ст,104-107, скласти перелік своїх обов"язків разом з батьками.

Англійська мова для обох груп.

Тема: Моє місто- мій дім. Лондон.

Опрацювати впр.1 ст.134 , слова записати в словник, впр,2 ст.134-135 читати,перекладати,

Письмово:Р.З. впр.1 ст.47 з"єднати та пронумерувати,

Р.З. впр.2 ст.47 утворити речення.

Письмово в простому зошиті: впр,3 ст.136 .

Логіка

Тема:Розв’язування логічних задач. Завдання на повторення.

Опрацювати матеріал і пройти випробування.

.Перше випробування - « Розумова розминка».

  1.  Що легше 1 кг грибів  або 1 кг яблук?(Однаково)2.  Вантажівка їхала в село. По дорозі вона зустріла 4 легкові машини. Скільки машин їхало в село? 3.  Два хлопчики грали в шахи 2 години. Скільки часу грав кожен хлопчика 4.  Що стане з червоним м'ячиком, якщо він впаде в Чорне море ?5. Двічі родиться, а раз умирає. Хто це?6. Що з підлоги за хвіст не піднімеш?7.  Хто ходить сидячи?8. Що завжди збільшується і ніколи не зменшується?9. Що можна побачити із закритими очима?10. Що сирим не їдять, а зварять - викинуть?11. Горіло 7 свічок. Дві з них погасло. Скільки свічок залишилося?12. Який рік триває 1 день?13. Щоб зварити 1 яйце потрібно 10 хвилин. Скільки потрібно хвилин, щоб зварити 3 яйця?14. Що важче 100 кг пшениці чи 1 центнер жита?

 Випробування 2 «Заплутані задачі» . Ці задачі розв’язуються методом вилучення. Задачу потрібно розв’язати та пояснити  хід свого міркування.

  1. Мишко, Дмитрик і Володя пішли до лісу по гриби і взяли своїх сестер: Галю, Олену та Олю. Хлопці швидко назбирали грибів і стали допомагати дівчаткам. Назви ім’я сестри кожного з хлопчиків, якщо відомо, що жоден з них не допомагав своїй сестрі; Дмитрик поклав кілька грибів у кошик Галі, а Мишко – у кошики Галі та Олі.
  2. Троє чоловіків – Сергій, Микола й Олег(лікар, інженер, вчитель) зустрілись у купе поїзда. З розмови з’ясувалося: Олег з учителем працюють в одному місті; Микола з вчителем ніколи раніше не зустрічались; інженер та Олег - любителі шахів.

3.У кафе зустрілися три друга:  Біленко,  Черненко,  Руденко. «Добре, що у нас колір волосся не відповідає прізвищу», - сказав Біленко.  «Ти маєш рацію,бо я рудий », - сказав Чорненко. Який колір волосся мав кожен чоловік?

4.Три хлопчики – Валерій, Віктор і Гліб – влітку відпочивали у таборі. Кожен з них захоплюється одним із видів спорту: боксом, гімнастикою, футболом. Першого дня відпочинку Гліб з футболістом ходили до лісу. Потім Валерій з боксером та футболістом купалися в озері. Яким видом спорту захоплюється кожен хлопчик?

Відповіді: 1(Мишко- Олена, Дмитрик - Оля , Володя - Галя ), 2(Олег – лікар, Микола –інженер, Сергій – вчитель),3 (Чорненко - рудий,Руденко - білявий,Біленко – чорнявий), 4(Валерій- гімнаст, Віктор-футболіст, Гліб - боксер)

Випробування 3. «Магічні квадрати»

- Діти, що таке квадрат? Що ви знаєте про квадрат?(Квадрат – це прямокутник, у якого всі сторони рівні)

- А що таке - магічний квадрат. Чим він особливий?(У магічному квадраті суми чисел у кожному стовпчику, рядку та по діагоналі однакові. )

- Що найперше потрібно зробити, щоб швидко і правильно заповнити квадрат?(Знайти суму чисел)

- Перевірте, будь ласка, даний квадрат – магічний чи ні?

Учні обчислюють суми кожного рядка, стовпчика, діагоналей. Роблять висновок:  цей квадрат – магічний.

-         А тепер учні кожен учень вдома спробує самостійно заповнити квадрати:

Відповіді: 1(Мишко- Олена, Дмитрик - Оля , Володя - Галя ), 2(Олег – лікар, Микола –інженер, Сергій – вчитель),3 (Чорненко - рудий,Руденко - білявий,Біленко – чорнявий), 4(Валерій- гімнаст, Віктор-футболіст, Гліб - боксер)

 

17.03.2020

Літературне читання

Тема:Життя і творчість Джанні Родарі.

Перейти за посиланням і ознайомитись з біографією Джанні Родарі, виписати в зошит основні моменти життя писменника (5-6 речень):https://www.slideshare.net/estet13/ss-53546175

Переглянути відео за посиланням :https://www.youtube.com/watch?v=p7IRy8bzsi4.

Прочитати і переказувати казку на ст.151-153 «Дорога,що нікуди не вела», визначити головну думку казки, запропонувати свою назву казки,виділити опис дороги,якою йшов хлопчик.

Українська мова

Тема:Дієслова теперішнього і майбутнього часу (написання закінчень дієслів 1-ої особи )

Розгляньте таблицю на ст.152-153, порівняйте закінчення дієслів тепер. і майб. часу,запам ятайте і вивчіть правила:

  • дієслова теп. і майб. часу в 1-ій особі однини мають однакові закінчення

-у, -ю,

  • дієслова теп. і майб. часу в 1-ій особі множини  мають різні закінчення:
  • якщо у 3-ій особі множини дієслова мають закінчення –уть, -ють, то в 1-ій особі множини -емо, - ємо,
  • якщо у 3-ій особі множини дієслова мають закінчення –ать, ять, то в 1-ій особі множини у них закінчення –имо, -їмо.

Виконати письмово :

1.Вправа 300, вірш списати,замінити виділені дієслова на дієслова 1-ої особи множини,виділити в  дієсловах закінчення.

2.Вправа 301(завдання 2,3)

Математика

Тема:Усне ділення круглих чисел на розрядні числа. Ділення з остачею на двоцифрове число. Задачі на пропорційне ділення.

Розгляньте обчислення №858,859, 866 поясніть  зручність розв'язання.

Опрацюйте №863,не забувайте ,як записується приклад на ділення з остачею   .

26:5=5(ост.1)

Письмово виконайте №860,864,862,865.

Природознавство

Тема: Які види грунтів є в Україні?Про що розповідає карта природних зон України?

Перегляньте презентації  : https://vseosvita.ua/library/zustric-50-aki-vidi-gruntiv-e-v-ukraini-51794.html

https://www.youtube.com/watch?v=B1GYPw4gQJQ

Прочитайте і перекажіть ст.144-148,опрацюйте  в атласі  ст.8(зліва внизу –грунти України), ст..10,11.

Образотворче мистецтво

Тема:Ознайомлення з художніми традиціями рідного краю.

 Перегляньте відео :https://www.youtube.com/watch?v=0PGmFFCPcU8

В альбомі «Чарівний пензлик» намалюйте візерунок для рушника і розфарбуйте кольоровими олівцями  (ст.48-49)

 

 18.03

Літературне читання
Тема:Підсумковий  урок за темою «ЛіТЕРАТУРНІ КАЗКИ ЗАРУБІЖНИХ ПИСЬМЕННИКІВ»

За посилання відкрити збірник тестових завдань,знайти розділ сьомий «Літературні казки зарубіжних письменників» і письмово в робочому зошиті з читання дати відповіді на питання(вибираючи одну відповідь).

https://www.slideshare.net/ssuserfbd84d/ss-59758637

Подивитись мультфільм  за посиланням і прослухати казку.

https://www.youtube.com/watch?v=CBBUKpfKJnU

Українська мова

Тема: Дієслова  теперішнього і майбутнього часу(написання закінчень дієслів 2-ої особи)

Опрацювати таблицю на ст.154,зробити висновок про те, які закінчення мають дієслова у 2-ій особі однини і множини:

Письмово виконати такі завдання:

1.До дієслів у формі 3-ої особи множини в теперішньому і майбутньому часі дібрати дієслова в 2-ій особі однини і множини.

Живуть -   живеш,живете,

метуть-   …   ,  ….   ,                сидять - …   ,  ….   ,

співають  -…   ,  ….   ,             лежать - …   ,  ….   ,

крокують -…   ,  ….   ,             порадять -…   ,  ….   ,

мають -   …   ,  ….   ,             стоять-…   ,  ….   .

  1. Вправа 304,письмово завдання 2,3.

Математика

Тема:Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні числа.Задачі на пропорційне ділення.

Опрацювання цієї теми  виконуйте за планом:

1.Усно виконайте № 867,868,870.

2.Розв’яжіть письмово задачу за планом.

А)Прочитайте задачу і заповніть таблицю:

Б)Розв’яжіть задачу за планом:

  1. Скільки літрів пального витрачали за 1 год?

Вказівка. Уважно прочитай перше речення умови задачі.

  1. Скільки годин працював двигун до перерви?

Вказівка. До перерви витратили 54 л пального, витрачаючи щогодини 9 л.

  1. Скільки годин працював двигун після перерви?

Вказівка. Двигун працював всього 10 год, а до перерви – 6 год.

3.Письмово виконайте  № 872,875,874(без умови)

Інформатика

Тема:Розв’язок  задач у середовищі програмування  для дітей.

Опрацюйте презентацію за посиланням:

https://vseosvita.ua/library/informatika-4-klas-26-urok-63784.html

Створіть проект за поданим планом і збережіть на флешці.

 

Англійська мова

Тема:Подорож містом.

Впр.1 ст.137,записати слова в словник,

Р.З. впр.1 ст.48 письмово,

Вживати структури

There is ( при однині)

There are( при множині)

Р.З. впр.2 ст.48

Впр.2 ст.137 – 138,читати.

 

19.03

Основи здоров'я

Тема:Самооцінка і поведінка людини.

Прегляньте презентації :https://www.slideshare.net/ssuser0fafbb/4-68259334,

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-samoocinka-i-povedinka-ludini-127204.html

Заведіть  новий зошит і назвіть  його «Журнал успішності». В нього запишіть все те,чого ти вже досягнули( в навчанні ,спорті, вдома).

Природознавство

Тема: Яка природа в Поліссі?

Перегляньте презентацію:https://vseosvita.ua/library/zustric-52-aka-priroda-v-polissi-51801.html,

Опрацюйте матеріал в підручнику на  ст.149-151,виконайте роботу в зошиті «Яка природа в Поліссі?»  і  вклейте на цю сторінку  результати тестування (виберіть одну відповідь)  на аркуші    :

Тест

1.У зоні мішаних лісів переважають:

а) бори; б) мішані ліси; в) березняки.

2.Який заповідник створено у зоні мішаних лісів?

а) Поліський; б) Асканія-Нова; в) Луганський.

3.Яка частина України розміщена в зоні мішаних лісів?

а) Південна; б) північна; в) центральна

4.Яке літо в зоні мішаних лісів?

а) Тепле, вологе; б) спекотне, сухе; в) холодне, дощове.

5.Яку корисну копалину видобувають на Поліссі?

а) Залізну руду; б) нафту; в) торф.

Додаток для допитливих:http://polesye-reserve.org.ua/

Тема: Об'ємна аплікація  з тканини і ґудзиків.

Перегляньте  матеріали:https://princesslashes.ru/uk/sapogi/pashalnoe-lukoshko-korzinka-na-pashu-iz-gazetnyh-trubochek-master-klass-s/

В альбомі з трудового навчання на ст.47 є план роботи по виготовленню кошика до Великодня. Але ви можете проявити фантазію ,використати матеріали з презентації і виготовити свій неповторний кошик до Великодня. При цьому згадайте або повторіть правила поведінки під час роботи з клеєм ,ножицями та іншими речовинами.

Риторика

Тема: Як побудувати публічний виступ. План виступу.

Публічний виступ - це усне монологічне висловлення з метою надання впливу на аудиторію. У сфері ділового спілкування найбільш часто використовуються такий жанр, як доповідь( інформаційна, привітальна і торгова мова)

В основі класичної схеми ораторського мистецтва лежить 5 етапів:

  • Добір необхідного матеріалу, змісту публічного виступу;
  • Складання плану, розподіл зібраного матеріалу в необхідній логічній послідовності;
  • Словесне вираження, літературна обробка мови;
  • Завчання, запам'ятовування тексту;
  • Проголошення.

Спробуйте уявити себе доповідачем і створіть доповідь на тему «Чи любимо ми тварин?»(або виберіть собі іншу тему доповіді), за бажанням можете її записати в зошиті з риторики.

 

20.03

Літературне читання

Тема: Вступ до розділу «Світ дитинства літературі»

Перейти за посиланням і ознайомитись з біографією Анатолія Костецького, виписати в робочий зошит основні моменти життя письменника (5-6 речень):

https://www.youtube.com/watch?v=gpMirQMGWl8.

Прочитати виразно вірш на ст.156-157 « Мрія»,  дати відповіді на запитання після вірша(усно)

 

Українська мова

Тема:Дієслова теперішнього і майбутнього часу (написання закінчень дієслів 3-ої особи )

Розгляньте таблицю на ст.156-157, порівняйте закінчення дієслів тепер. і майб. часу,запам ятайте і вивчіть правила:

  • якщо у 3-ій особі множини дієслова теп. і майб. часу мають закінчення –уть, -ють, то в 3-ій особі однини   -е, - є,
  • якщо у 3-ій особі множини дієслова теп. і майб. часу мають закінчення –ать, ять, то в 3-ій особі однини у них закінчення –ить, -їть.

Виконати письмово :1.Вправа 308(завдання 3,4),вивчити правило.

2.Вправа 309(усно).

Додаток для допитливих:

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/verb_declination_present_simple_future_tenses.html

 

Математика

Тема:Письмове ділення трицифрових чисел на круглі десятки з остачею.   Задачі на пропорційне ділення. Рівняння.

Розгляньте обчислення №876 поясніть  зручність розв язання і зверніть увагу на запис письмового ділення з остачею.

Опрацюйте усно №878,877,879

Письмово виконайте №880,884

Додаток для допитливих:https://www.youtube.com/watch?v=ZwXX6VxCXoA

 

 Музичне мистецтво

 Тема: Від прелюдії до молитви

Підручник-ст. 112-114

Слухання- https://youtu.be/2FedYdHJ-vI

Спів- https://youtu.be/UEVOuN3iHys

https://pidruchnyk.com.ua/671-muzichne-mistectvo-lobova-4-klas.html

 

Фізичне виховання

Тема :Ігри з великим і малим м’ячем.

 

23.03

Урок літературного  читання

Тема: Наші вірні друзі – тварини.

Перегляньте відео і спробуйте себе уявити учасником такого зібрання:

https://www.youtube.com/watch?v=R_DtF4A4i7A

Прочитайте виразно вірш А.Костецького « Спішу додому» на ст.158, дайте відповіді на запитання після вірша.

Пограйте в гру „Знайдіть рими та доберіть свої”.(в вірші)

Микола — ... (футбола).Житті — ... (іти).  Слава — ...  .   Твою — ... .  Дні — ... .    Самоката — ... .   Скоріш — ... .     Цуценя — ... .

Розгляньте ілюстрації до цього вірша. Кого художник зобразив на ілюстраціях? Які кольори він використав? Який настрій вони створюють? Як передають характер персонажів вірша? Яким рядкам вірша відповідають ілюстрації?

Домашнє завдання: створіть малюнок за сюжетом вірша А.Костецького «Спішу додому» в робочому зошиті.

 

Я у світі

Тема:Навчання - це основний обов"язок дітей.

Перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=4IAB2bkqLQs

Опрацюйте ст.98-107,  складіть свої поради щодо виконання домашніх завдань(усно)

 

Англійська мова для обох груп.

Тема уроку: «Подорож містом»

  1. Повторити слова попередніх тем допоможе відео. Зайдіть на сайт “youtube”,

введіть https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4 , оберіть Kids

vocabulary - Town - village - introduction of my town - educational video for kids

  1. Впр.1 ст.139 Записати слова до словника та вивчити їх.
  2. Повторити вживання прийменників місця допоможе відео. Зайдіть на сайт

“youtube”, введіть https://www.youtube.com/watch?v=jWY6N9QXmEY ,

оберіть Theme 11. Where - Where is it? - asking the way | ESL Song & Story -

Learning English for Kids

  1. Вправа 3 ст.140 письмово. Заповнити пропуски словами з рамки.

 

Математика

Тема: Порівняння задач на пропорційне ділення. Ділення з остачею на круглі числа. Вирази на порядок виконання дій.

Усно опрацюйте №885,888,889,887.

Письмово в робочому зошиті виконайте №891,892.

 

Логіка

Тема: Умовиводи з двома засновками.

Умовивід - це форма мислення, в якій з одного чи кількох суджень за допомогою певних правил отримаємо нове судження.

Первісне судження (одне чи кілька) в умовиводі називають засновком, а нове судження - висновком. Отже, з певної інформації™ вже вмієш робити висновок. Наприклад, збираєшся вранці до школи, дивишся на термометр, який висить за вікном твоєї кімнати, бачиш температуру: 7°С нижче нуля (7 градусів морозу). А вчора було 5°С вище нуля (5 градусів тепла). Тобто ще не був на вулиці, але вже знаєш - там значно холодніше, ніж було вчора. Звідки ти дістав таку інформацію? Здобув її завдяки умовиводу. Таким чином можеш зробити ще один висновок: треба вдягнутися тепліше.

Розглянемо умовиводи, до складу яких входить лише один засновок і, звичайно, - висновок. Оскільки засновок є судження, то умовиводи здійснюються у формі перебудови судження.

За способом перебудови судження- засновку розглянемо перетворення.

  1. Прочитай засновок і самостійно побудуй і запиши можливий висновок.

а) Сергійко взимку наївся снігу. Отже,  .

б) Оленка не любить чистити зуби. Отже,  .

в)  Дениско та Олексійко грали в кімнаті у футбол. Отже,  .

Розглянемо умовиводи, до складу яких входить два засновки, тобто два первісних простих судження, з яких за допомогою певних правил отримують нове просте судження-висновок.

Наприклад.

Всі прямокутники - чотирикутники.

Всі квадрати - прямокутники.

Всі квадрати - чотирикутники.

На цьому прикладі ми бачимо, що два засновки відокремлені від висновку лінією. Ця лінія замінює слово отже. Ти знаєш, що у кожному простому судженні є два поняття. Виходячи з цього, можеш сказати, що у трьох судженнях (двох засновках і висновку) має бути разом шість понять. Якщо уважно прочитаєш приклад, то помітиш, що деякі поняття повторюються, і в умовиводі є всього три різних: прямокутники, квадрати, чотирикутники. Поняття, які є у засновках і висновку, називаються термінами. Умовиводи, які ми зараз розглядаємо, містять всього по три терміни. Причому один з термінів - спільний: він є в обох засновках і відсутній у висновку. У прикладі - це термін прямокутники.

2. Прочитай умовивід. Знайди помилки в його побудові. Виправ їх і побудуй умовивід правильно.

Всі зебри - смугасті тварини. Ц

я тварина є смугастою твариною.

Ця тварина - зебра.

 

24.03.2020

Літературне читання

Тема: Найдорожча знахідка.

Перейдіть за посиланням і ознайомтеся з біографією Василя Сухомлинського, випишіть в робочий зошит основні моменти життя писменника (5-6 речень): https://www.youtube.com/watch?v=WCo6JVoSgmE

Перегляньте презентацію за посиланням : https://vseosvita.ua/library/vihovna-godina-ludina-pocinaetsa-z-dobra-109317.html

Прочитайте оповідання « Не загубив ,а знайшов» ст.159, поміркуйте ,з якою метою батько дав сину таке нелегке завдання.

 

Українська мова(урок розвитку зв’язного мовлення)

Тема: СТИСЛИЙ ПИСЬМОВИЙ ПЕРЕКАЗ ОПОВІДАННЯ В. СУХОМЛИНСЬКОГО «УСМІШКА»

Прослухайте оповідання за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=Z-WXanGob_A  і порацюйте за таким планом:

1.Усно дайте відповіді на питання: Які почуття сповнювали вас під час слухання оповідання?Який настрій у вас після прослуханого? Якої пори року відбувалася подія? Який настрій був у дівчинки? Яке бажання її охопило? Кого зустріла дівчинка? Що вона несла назустріч дідові? На що сподівалася? Чому змінився настрій дівчинки і її серцем оволодів страх? З ким відбулася її друга зустріч? Як бабуся зустріла дівчинку? Яким став світ від подарованої усмішки? До чого автор закликає у оповіданні? Яку думку хотів донести автор до наших сердець?

  1. Доберіть синоніми до слів:почимчикувала — тупала, дибала, йшла;барвистого — різнокольорового, райдужного;непривітний — похмурий, злий, насуплений.Поясніть правопис слів: насторожилась, задзвеніли, бджоли, джмелі, жайворонок

3.За планом напишіть стислий переказ оповідання «Усмішка»

              План

  1. Весняний день.
  2. Опис дівчинки.
  3. Зустріч з дідом.
  4. Старенька бабуся.

Стислий переказ — це переказ своїми словами основних подій тексту без подробиць.

 

Математика

Тема:   Ділення виду 45780 : 60 і 299600 : 700. Задачі на рух.

Розгляньте обчислення №895,896,900 поясніть  алгоритм розв'язання.

Письмово виконайте №897,901

 

Природознавство

Тема:  Як природа мішаних лісів впливає на господарську діяльність людини?

Перегляньте презентації  : https://vseosvita.ua/library/zustric-53-ak-priroda-polissa-vplivae-na-gospodarsku-dialnist-ludini-51803.html

Прочитайте і перекажіть ст.152-154,  в робочому зошиті виконайте завдання з теми.

 

Образотворче мистецтво

Тема: Особливості природного середовища рідного міста.

 Перегляньте відео :  https://io.ua/34887938p

Намалюйте кольоровими олівцями куточок природи рідної Смілянщини.

 

25.03

Літературне читання

Тема:Життя і творчість В.Нестайка.

Щоб  отримати міцні знання про творчість і життя чудового дитячого письменника Всеволода Нестайка, пропоную попрацювати так:

1.Подивіться документальний фільм про письменника:

https://www.youtube.com/watch?v=G_98SpfUKFw

2.Запишіть своє відео на телефон і перешліть мені в нашу групу «Мій 4-В».

Тема відео така «Що я запам'ятав про Всеволода Нестайка ,продивившись фільм».

3.Прочитайте оповідання В Нестайка «Шурка і Шурко» і усно дайте відповіді на запитання після нього.

Українська мова

Тема:Змінювання дієслів минулого часу за числами.

Візьміть до уваги! Дієслова минулого часу можуть виражати незавершену (писав) і завершену (написав) дію. Вони змінюються за числами, а в однині — і за родами.

Визначити рід дієслів минулого часу допомагають: займенники 3-ої особи однини і питання (що він робив? що вона робила? що воно робило?)', суфікс у дієсловах чоловічого роду та суфікс -л і закінчення -а, -о в дієсловах жіночого і середнього роду: писав, писала, писало.

 

1.Уважно передивіться відео :https://www.youtube.com/watch?v=rPfr_9CPD0g

Візьміть до уваги!

Дієслова минулого часу можуть виражати незавершену (писав) і завершену (написав) дію. Вони змінюються за числами, а в однині — і за родами.

Визначити рід дієслів минулого часу допомагають: займенники 3-ої особи однини і питання (що він робив? що вона робила? що воно робило?)', суфікс у дієсловах чоловічого роду та суфікс -л і закінчення -а, -о в дієсловах жіночого і середнього роду: писав, писала, писало.

2.Усно виконайте вправи 311,312.

3.Письмово  виконайте вправи 313,314(Випиши з тексту дієслова минулого часу. Визнач їхні число і рід (в однині).)

Виконану роботу перешліть мені в вайбер.

Математика

Тема: Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові круглі у випадку, коли в частці є нулі. Задачі з буквенный даними .Рівняння.

Усно опрацюйте № 902,903,907,904.

Письмово виконайте №,909,910,906

Виконану роботу перешліть мені в вайбер.

Інформатика

Тема:Текст. Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм.

Продивіться презентацію : https://vseosvita.ua/library/prezentacia-dla-uroku-informatiki-u-4-klasi-z-temi-peretvorenna-informacii-peretvorenna-informacii-z-tekstovoi-u-graficnu-formu-z-vikoristannam-shem-d-72143.html

У графічному редакторі виконайте завдання описане на слайді №10.

 

26.03

Природознавство

Тема: Чому природну зону назвали лісостеповою?

1.Пропоную сьогодні розпочати нашу роботу з розгадування кроссворда «Що я запам’ятав про мішані ліси?»Фото слова –розгадки пришліть на вайбер.

  1. Обласний центр України, розташований в зоні мішаних лісів.2. Як по-іншому називають середній ярус лісу? 3. Перелітний птах. 4. Щоб уберегти і примножити природу зони мішаних лісів, створено Поліський ...5. Ґрунти в зоні мішаних лісів. 6. Соснові ліси. 7. Лікарська рослина. 8. Тварина мішаних лісів, яку взято під державну охорону. 9. По засніженій галявці ходить хлопчик в білій майці. 10. Слово, тотожне поняттю «зона мішаних лісів».

2.Для ознайомлення з новою темою прогляньте відео за посиланням:

https://www.youtube.com/watch?v=0b0qRICnr1A

3.Опрацюйте в підручнику ст.     ,заповніть в робочому зошиті відповідні сторінки до теми «Лісостеп».

 Основи здоров 'я

Тема:Упевненість і самовпевненість.

Чи знаєте ви, що із самооцінкою пов’язані такі риси характеру, як впевненість і самовпевненість? Як ви гадаєте, ці риси характеру однакові? Якщо ні, чим вони відрізняються  Поясню різницю  : «Дехто плутає ці риси характеру ,  хоча вони  абсолютно різні. Упевнена в собі людина має реалістичну самооцінку ,  усвідомлює свої переваги та недоліки і з гумором ставиться до невдач .  А самовпевнені люди часто мають завищену ,  а іноді й занижену самооцінку .  Вони демонструють  браваду і показну впевненість у власній правоті ,  що породжує   суперечки і конфлікти».

Перегляньте мультфільм : http://autta.org.ua/ua/materials/material/Korisn--p-dkazki-2--Pro-pohvalu-ta-kritiku/

Дайте відповідь на запитання: До якої критики варто прислухатися ?

Трудове навчання

Тема: Пап 'є – маше.

Перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=fiq-NKlqxXs

Як виготовляти вироби в цій техніці ми з вами ознайомлювалися в 3 класі,тому пропоную виготовити мисочку і оздобити на свій смак.(хто бажає іграшку)

Риторика

Тема: . Будемо гарними співрозмовниками.

Перегляньте відео: https://www.youtube.com/watch?v=iovMqYW4iIU

Спілкуватися можна не тільки віч-на-віч, а й по телефону. Телефонуючи друзям і починаючи розмову після привітання, поцікавтеся, чи має ваш товариш час на телефонну розмову. Якщо товариш зайнятий, не ображайся, а ввічливо запитай о котрій годині можна пере телефонувати. Пам’ятайте, що закінчує розмову першим той, хто зателефонував. Прощаючись,необхідно подякувати за розмову і побажати здоров’я, успіхів.

Пропоную пограти « Розмова з другом по телефону»,подзвоніть сьогодні другу і поспілкуйтеся з ним.

Англійська мова для обох груп

Тема уроку: « Моє рідне місто та моя вулиця»

  1. Повторити слова попередніх тем допоможе відео. Зайдіть на сайт “youtube”,

введіть https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4, оберіть Kids

vocabulary - Town - village - introduction of my town - educational video for kids

  1. Впр.1 ст.143 Записати слова до словника та вивчити їх.
  2. Впр. 2 ст.143. Прослухай та покажи на правильне місце на картинці. Для

того, щоб прослухати, знайди аудіододаток за посиланням

https://drive.google.com/drive/folders/1vDdBTMFBQLdHOmDw3sK8bG-b9-

VBbpap Натисни на віконце English 4 100 – Unit 5. Lesson 7.

  1. Впр. 3 а) ст. 144. Прослухай та прочитай. Для того, щоб прослухати, потрібно

знайти аудіододаток за посиланням

https://drive.google.com/drive/folders/0B0XnOMNiJ4qZWTl2eTBLbGdDQms

Натисни на віконце English 4 101 – Unit 5. Lesson 7.

  1. Впр. 3 b) ст. 144. З’єднай частини речення та запиши їх.

 

27.03

Літературне читання

Тема:Вірні друзі. В.Нестайко «Шурка і Шурко»

1.Запишіть у робочий зошит аналіз твору:

Тема: розповідь про те, як Шура і Шурко стали друзями.

Головна думка: як добре мати хороших, вірних друзів.

Жанр: оповідання.

Головні персонажі: Шура та Шурко.

Другорядні персонажі: учителька Ольга Борисівна, однокласники Сєвка, Толя, Валя, лікарка Клавдія Василівна.

2.Перекажіть оповідання за планом.

                                           План.

  1. Шурко відразу не злюбив Шуру.
  2. Хлопець галасує на уроці.
  3. Учителька посадила учня на першу парту.
  4. Шурко став мучити Шуру.
  5. Хто ким хоче бути.
  6. «Айболитька» Шура.
  7. Шурко неквапно йде до школи.
  8. Уночі хлопця забрали до лікарні.
  9. Шуркові зробили операцію.
  10. Якби всі лікарі були добрі.
  11. Шурка прийшла до лікарні.
  12. Моя мама робила операцію.
  13. Записка від однокласників.
  14. Шурка Лебедєва усе розказала.
  15. Як добре мати хороших друзів!
  16. Знову до школи.
  17. Шура та Шурко дружно засміялися.

3.Проаналізуйте чи можна цих хлопців назвати друзями?

Українська мова

Тема:Дієслова на –ся.Спостереження за значенням дієслів на –ся у тексті.

Прегляньте презентацію:https://ukrainskamova.com/stuff/prezentaciji_dlja_shkoli/ukrajinska_mova/dieslova_na_sja_tvorennja_i_viznachennja_chasu_diesliv_4_klas/2-1-0-28

Подумайте:Яку дію називають дієслова на -ся (-сь)? Як треба вимовляти і писати дієслова на -ся?

Вимовляй:       сміє[с':а]                  підпйсує[ц':а]                вча[ц’:а]

 Пиши:              смієшся                   підписується                 вчаться

Дієслова на  -ся ,  називають дію, спрямовану виконавцем на самого себе.

Візьми до уваги! У дієсловах 2-ої особи однини -шся вимовляють як [с':а].

Усно опрацюйте вправи: 315,316

Домашнє задання:

1.Спишіть речення. Уставте  пропущені букви, дібравши перевірні слова. Підкресліть дієслова минулого часу. Визнач їхнє число, а в однині — і рід.

Скотилося сонце з в...сокого неба, за день утомилось — спочить йому треба. Аж ось заскр..піли т..сові ворота: йде матінка з поля — скінчилась робота...  Ст..мніло й зробилось так тихо надворі...  На небі зоріють іскорки-зорі.  Л..гесенька пара знялась над водою .

2.Письмово :вправа 318,завдання 1.

Математика

Тема:Ділення чисел, що закінчуються нулями. Дії з іменованими числами. Вирази на порядок виконання дій.

Подивіться відео урок:https://www.youtube.com/watch?v=kwOKoUuwO5s

Усно опрацюйте №911,916,917,918

Письмово виконайте: № 912, 913,915.

 Музика

Тема: Музика малює картину

Підручник - ст. 116-121

Слухання - https://youtu.be/RzIRp2Tb5ew

https://youtu.be/SU-DqZkLTvA

Спів - https://youtu.be/pvzvk-1IucA     https://youtu.be/kGB6tamlutk

 

06.04   

Літературне читання

Тема: Вірні друзі.

Згадайте прочитане оповідання В.Нестайка «Шура і Шурко» і попрацюйте над  презентацією:https://www.slideshare.net/lidiarudakova52/ss-75096710

Крок1.Знайдіть і зачитайте відповіді на запитання (слайд  17-18 презентації)

Крок 2.В зошит випишіть характеристику(риси характеру) героїв:  Шури і Шурка(слайд 19)

Крок3. Домашнє завдання: складіть продовження оповідання, запис перешліть мені на вайбер.

Математика

Тема:Повторення вивченого

Епіграфом до уроку я обрала слова В. Сервє:

«Математика — це не стільки знання, скільки вміння».

Сьогодні попрацюємо самостійно і підсумуємо здобуті знання:

  1. Запиши числа дробами: одна восьма, дві третіх, шість десятих, три сьомих, чотири дев’ятих.

2. Запиши дроби у порядку зростання: 

 

3. Знайди 3/5 від 4725.

4. Обчисли. 

  1. Розв’яжи задачу.

У супермаркет привезли 300 кг картоплі. Третину картоплі продали першого дня, а решту розфасували в пакети, по 4 кг кожний. Скільки вийшло пакетів з картоплею?

Виконану роботу перешліть мені на вайбер.

Я у світі

Тема:Правопорушення.

1.Уважно прочитайте текст в підручнику ст. 108-115,опрацюйте презентацію:

https://vseosvita.ua/library/urok-26-peredbacaj-naslidki-svoih-vcinkiv-50026.html

2.Виконайте тест (слайд 6-12)

Відповіді запишіть на аркуші паперу і пришліть мені на вайбер.

Англійська для обох груп

Тема «У подорож з картою»

Впр. 1 ст.146 записати словосполучення у словник  і вивчити їх

- go down the street – спускатись вниз по вулиці

- go straight – іти прямо

- go along – іти уздовж

- turn left – повертати ліворуч

- turn right – повертати праворуч

- cross the street – переходити вулицю

- pass the shop – проходити повз магазин

Подивитися відео і повторити фрази https://www.youtube.com/watch?v=X4-61jfeD7M

Впр.2 ст. 146 читати і перекладати діалоги

Впр.3 ст. 147 скласти 2 діалоги письмово.

Якщо є можливість, надрукуйте у Word або сфотографуйте діалоги та надішліть на електронну адресу: irinabiriukova1986@gmail.com (І підгрупа – Ірині Миколаївні), olhettochka@gmail.com (ІІ підгрупа - Ользі Вікторівні)

Область вкладених файлів

Переглянути відео YouTube "Where is the restaurant?(Asking the way) - English song for Kids - Let's sing - Sing Along"

Where is the restaurant?(Asking the way) - English song for Kids - Let's sing - Sing Along

Логіка

Тема:Умовиводи з двома засновками

Умовивід - це форма мислення, в якій з одного чи кількох суджень за допомогою певних правил отримаємо нове судження.

1.Прочитай засновки. Побудуй і запиши, висновок.

а) Будь-який іменник є власною чи загальною назвою. Даний іменник є власною назвою. Отже, .

б) Будь-який прикметник є якісним, відносним чи присвійним. Даний прикметник не якісний і не присвійний. Отже, .

  1. Склади умовиводи про часові форми дієслова.  Четверо старшокласників: - Артур, Борис, Валентин та Руслан - учні однієї з київських шкіл пішли разом у туристичний похід. Усі вони вчаться у різних класах: з восьмого по одинадцятий, і в кожного батьки працюють у різних установах: магазині, лікарні, на заводі та у міліції. Відомо, що Артур та дев'ятикласник живуть в одному будинку, а восьмикласник - на сусідній вулиці. Борис і хлопець, у якого батько працює на заводі, робили замальовки тих місць, де вони були. Валентину та одинадцятикласнику сподобалася ночівля біля гори Говерли. Валентин і десятикласник уміють плавати краще, ніж Борис і хлопець, батько якого працює у магазині. Хлопець, батько якого працює на заводі, старший від Руслана, Артур старший від Валентина, а хлопець, батько якого працює у міліції, старший від Артура. Зранку хлопець, батько якого працює на заводі, готував сніданок, одинадцятикласник ходив до струмка по воду, а хлопець, батько якого працює в магазині, і Артур збирали дрова. У якому класі вчиться кожний з хлопчиків та де працюють їхні батьки?

 

07.04

Літературне читання

Тема:Нових друзів наживай, а старих не забувай.

Завітайте до бібліотеки для дітей та ознайомтеся з біографією М.Чумарної:

https://lodb.org.ua/use-pro-lviv/lvivski-pysmennyky-dityam/mariya-chumarna

Перегляньте відео про справжніх друзів:

https://www.dailymotion.com/video/x454hy0 Поміркуйте хто для вас є справжнім другом?

Відкрийте підручник на ст.166 та уважно простежте за диктором першу частину казки М . Чумарної «Казка про друга» до ст.168 :https://www.youtube.com/watch?time_continue=472&v=L4SdVBU79XA&feature=emb_logo

Виконайте вправу:https://learningapps.org/display?v=p4g3cn6vk20

 Домашнє завдання :самостійно прочитайте першу частину казки і перекажіть ст.116-118.

 

Українська мова

Тема:Повторення вивченого про дієслово. Закріплення правопису не з дієсловами.  Розбір дієслова як частини мови.

Крок1.Усно виконайте вправу 319 і згадайте написання не з дієсловами.

НЕ З ДІЄСЛОВАМИ ЗАВЖДИ ПИШЕТЬСЯ ОКРЕМО.

Крок 2. Вправа 320- випишіть з вірша дієслова. Позначте у них закінчення.

Крок 3. Розберіть дієсліва сяє ,шумлять теперішнього часу за схемою:

  1. Аналізоване дієслово. 2. Початкова форма (неозначена форма дієслова). 3. Питання, на яке відповідає дієслово. 4. Час. 5. Число. 6. Особа (у дієсловах теперішнього і майбутнього часу). 7. Рід (у дієсловах минулого часу однини). 8. Роль у реченні.

ЗРАЗОК ЗАПИСУ В ЗОШИТІ:Співає — дієслово, початкова форма — співати, відповідає на питання що робить?, теперішній час, однина, 3-тя особа, присудок.

Крок4.Спишіть речення і підкресліть в них головні члени речення.(підмет і присудок):

Назустріч сонцю золотому усмішка радісна летить.   Тільки вільний народ своє щастя кує.   Два хлопчики на ставочку ловлять рибку в холодочку .

 

Математика

Тема:Повторення множення двоцифрових чисел. Задачі на знаходження числа за двома різницями.

Крок1.Виконайте математичний диктант, тільки відповіді запишіть у рядок:

  • Збільште 3120 на 80 сотень. • Перший множник 42, другий — 20. Чому дорівнює добуток? • Збільшіть число 920 на 80. • Бамбук — трав’яниста рослина, яка росте в Африці, за один день виростає на 50 см. На скільки сантиметрів виростає бамбук за тиждень?   • В одному будинку 150 квартир. Скільки квартир у п’яти таких будинках?

Крок 2.Перегляньте відео та згадайте множення: https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=bJvFgzLcKto&feature=emb_title ( в виразі ми нуль під одиницями в другому неповному добутку не пишемо)

Крок 3.Усно опрацюйте №921,922,924(1,2)

Крок 4.Письмово виконайте №923,924(№3) Це задача на знаходження невідомих за двома різницями. Ключовим мають бути у цьому випадку питання «Чому перший покупець заплатив більше грошей?» і «Як знайти вартість кожного куска тканини?». А тоді, використовуючи досвід розв’язування двох попередніх задач, складаємо план розв’язування задачі План розв’язування :

1) На скільки метрів тканини більше купив перший покупець?

2) Яка ціна тканини?

3) Скільки грошей заплатив перший покупець?

4) Скільки грошей заплатив другий покупець?

Розв'яжи задачу,давши відповіді на ці питання .

 

Природознавство

Тема:Як природа лісостепу впливає на господарську діяльність людини?

Перегляньте презентацію: https://vseosvita.ua/library/zustric-55-ak-priroda-lisostepu-vplivae-na-gospodarsku-dialnist-ludini-51808.html

Опрацюйте у підручнику ст.159-160,дайте відповіді на запитання після параграфа.

Запам'ятайте:У лісостепу розвинена промисловість і сільське  господарство.

 

Образотворче мистецтво

Тема:Особливості архітектури рідного міста .

Намалюйте частину нашого рідно міста (в альбомі ст.50)

 

08.04 

Літературне читання

Тема: Нових друзів наживай ,а старих не забувай.

Уміння дружити — найголовніша риса людини. Подумаємо, кого можна називати справжнім другом,  як потрібно дружити. Допоможе нам у цьому твір Марії Чумарної „Казка про друга”.Перед читанням з"ясуємо значення окремих слів.

1.Прослухайте всю казку:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=_3dXyX7iZJo&feature=emb_title

2.Дайте відповіді на запитання: Що трапилося з екраном? Які почуття охопили героя? Як змінилося небо? Що хлопчик побачив високо вгорі? Чому йому вдалося впізнати нашу планету? Про кого знову згадав хлопчик? Від кого сподівався отримати допомогу хлопчик? Що розповідав хлопчикові невидимий голос? Знайдіть і прочитайте роздуми хлопчика про своє відношення до Сашка. Що йому вдалося збагнути? Хто повернув хлопчика додому? До кого він забіг по дорозі до школи? Що йому розповів Сашко? Так хто ж справжній друг хлопчика? Доведіть свою думку. Що у казці вас вразило, що — здивувало? Коли ви хвилювалися найбільше? Знайдіть у тексті, який із рядків казки виражає її головну думку, та поясніть свій вибір.

3.Використайте  код    474380   відкривши посилання  join.naurok.ua і дайте відповіді на запитання тесту. Завдання необхідно виконати до  9 квітня 22:00

Українська мова

Тема: Узагальнення і систематизація знань і вмінь за темою «Дієслово»

Перегляньте відео:https://www.youtube.com/watch?v=OeefT-GiklY,згадайте вивчене про дієслово.

Крок 1.Спишіть вірш. Підкресліть  дієслова. Визначте їхні час, особу, число.

Уже скотилось із неба сонце,

заглянув місяць в моє віконце.

Вже засвітились у небі зорі,

усе заснуло,заснуло й горе.

Вийду в садочок та погуляю,

при місяченьку та й заспіваю. Л.Українка

Крок2. Використайте  код   602681,  відкривши посилання  join.naurok.ua і дайте відповіді на запитання тесту. Завдання необхідно виконати до  9 квітня 22:00

Математика

Тема: Множення трицифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження числа за двома різницями.Задачі на знаходження дробу від числа і числа за його дробами.

Крок 1.Усний рахунок:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=8&v=iobfy1EQLuY&feature=emb_logo

Крок2. Повторіть алгоритм множення трицифрових чисел на двоцифрові №929 на сторінці 148.

Крок 3. Письмово виконайте№930,925,934(в вайбері викладу правильний запис умови до задачі)

 

Інформатика

Тема:Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.

Тема нашого уроку тісно пов’язана зі словом інформація. Ми з вами вже знаємо, як можна отримати інформацію. Усі процеси, пов’язані з отриманням, зберіганням, опрацюванням та передаванням інформації, називаються інформаційними процесами. В процесі передавання інформації один з учасників є джерелом інформації, а інший – приймачем.

Органи почуттів людини є біологічними інформаційними каналами. Технічними інформаційними каналами є телефон, радіо, телебачення, комп'ютерні. мережі. За характером передачі інформаційний канал може бути одностороннім або двостороннім.

Перегляньте презентацію : https://www.youtube.com/watch?v=a7z5MOr30W4

Роздрукувати сторінку