5-А

12.03.2020

Інформатика

1 підгрупа

Тема. Лінійні алгоритми. Реалізація лінійних алгоритмів.

Опрацювати § 21-22 ст. 199-207, дати відповідь на запитання 2 ст. 206.

2 підгрупа

Тема. Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч.

Опрацювати § 21-22 ст. 199-207, дати відповідь на запитання 2 ст. 206.

 

Математика

Тема. Окремі випадки множення десяткових дробів

Класна робота

П. 39, вивчити правила, №1354-1359

Домашнє завдання  П.39, №1360-1365

 

Зарубіжна література

Тема. Льюїс Керролл (1832-1898). «Аліса в Країні Див». Творча історія книги. Зв’язок книги «Аліса в Країні Див» із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби.

Прочитати казку Льюїса Керролла «Аліса у Країні Див»

 

13.03.2020

 

Природознавство

До уваги учнів 5-А класу

Ми сьогодні розпочинаємо вивчення теми 2 в розділі 3.

Планета Земля як середовище життя організмів.

Тема уроку "Організм і його властивості. Клітинна будова організмів".

Вивчити визначення поняття - організм, властивості живого, розмноження, ріст, розвиток, живлення, дихання (повторити з теми 1), вивчити будову клітини - основні її компоненти ст.145, а також назви організмів на малюнку 102.

На ст.146 прочитати "Скарбничка знань".

Бажаю Вам успіхів! Ми зможемо вивчити все. Читайте, запам'ятовуйте,  досліджуйте

 

Математичні смарагди

Тема. Конструювання «Танграм»

Переглянути відео

 

Російська мова

Тема. Многозначные слова.    Прямое и переносное значение слов.

- Запишите по одной строчке: Уу Фф фа фо фу фи ухо уши фуфайка Филипп фанфары

- Прочитайте текст.

Значение слова — одна из наиболее важных и наиболее интересных сторон языка. Вдумываться в значение знакомого слова, узнавать значение нового для тебя слова, сравнивать значения слов в разных языках — увлекательное занятие.

Из украинского языка вы знаете, что у многих слов только одно значение, но у других слов таких значений может быть два, три и больше. Поэтому различают однозначные и многозначные слова.

Выполните

упр. 2, 5 на стр. 97 (письменно)

упр. 3, 4, 9 (устно) на стр.97

Среди значений многозначного слова обычно есть прямое значение и переносное. На уроках украинского языка вы рассматривали слова с прямым и переносным значением. Например: железный — 1) сделанный из железа (это прямое, первое значение); 2) очень прочный, как железо (это переносное значение). Железными можно назвать характер, волю, силу, кулак и др.

Прочитайте , добавьте  свои примеры, запишите.

Каменный дом — каменное сердце, каменные мышцы.

Сладкий пирог — сладкий сон, сладкая улыбка.

Мягкая подушка — …

Человек идёт — …

Выполните упр. 4 (устно) на стр. 100

Домашнее задание

- Слово добрый имеет много значений (в толковом словаре статья на это слово может занимать целую страницу и больше). Некоторые значения слова добрый совпадают со значениями украинского слова добрий, но далеко не все. Это надо иметь в виду, чтобы не делать ошибок в употреблении слова.

- Составьте  2 предложения со словом добрый, употребив его в разных значениях.

Спишите,  вставьте     пропущенные     буквы:

Г..рит, снеж..нки, пер..ливаются, мя..кий, вс..гда, оч..нь, бл..стящий, с..астливый, пр..красный, не..бычный, н..ужели.

 

Фізкультура

Модуль: «Волейбол»

1.Правила гри  «Волейбол»

2.Виконувати стрибки через скакалку 2 х 30-50р.

 

Історія України

параграф 15

 

Музика

Тема: Інструментальна музика.

Підручник - ст. 104-106.

Слухання - Б.Бріттен "Путівник по оркестру для молоді".

Спів - пісня "Веснянка", ст.102

 

16.03.2020

 

Російська мова

Тема.    Синонимы и антонимы.

  1. Просмотрите

https://www.youtube.com/watch?v=0HRWgzUQcZA

  1. Повторите

Упр. 1 (стр. 101),

     3 . Поиграйте

https://learningapps.org/2656950

  1. Выполните упражнения

Упр. 4-7 (стр. 102) – устно,  упр. 8 (стр. 103)письменно

Упр. 1-5 (стр.103 - 104) - устно

  1. Домашнее задание

П. 49, упражнение 8 (стр.106)

 

Математика

Тема. Окремі випадки множення десяткових дробів

Класна робота

П.39, №1367-1370         https://www.youtube.com/watch?v=d__j-jiqei8

Домашня робота

П.39, № 1371-1373

 

Англійська мова

Впр.3, ст. 195 (читати, перекладати)

Цьому тексту приділити максимальну увагу, надалі він буде вчитися напам'ять

 

Українська мова

Означення та обставини як другорядні члени речення

І.

  1. Опрацювати параграф 52 (ст.152)
  2. Виконати вправу 408 (І, ІІ) - письмово
  3. Вправа 409 (усно)

ІІ.

  1. Опрацювати параграф 53 (ст.155)
  2. Виконати вправу 417 у такій послідовності:

1) запишіть речення,

2) підкресліть присудки ,

3) за зразком на ст.155  встановіть між присудком і обставиною змістовий зв'язок, надпишіть питання, яке ставиться до обставини;

4) у дужках позначте частину мови, якою виражено обставину)

Зверніть увагу!

Часто плутаємо обставину і додаток, якщо вони виражені іменником з прийменником і до таких слів

У реченні Діти були в бабусі до слів у бабусі можна поставити два доречних запитання: діти були (де?) у бабусі   і  діти були (у кого?) у бабусі.

Отже, цей член речення може бути і обставиною, і додатком.

Якщо  до одного й того самого члена речення можна поставити питання і  додатка, і обставини, тоді потрібно звернути увагу на значення слова:

просторове чи абстрактне поняття (до нього не можна доторкнутися, осягнути зором) чи конкретний  об'єкт (чітко окреслені обриси, межі предмета, до нього можна доторкнутися):

Сидіти на стільці (на чому?) – конкретний предмет, над яким можна виконати якусь дію - додаток

Відпочивати в лісі  (де?) – просторове поняття - обставина

Отже, іменник з конкретним лексичним виконує роль додатка, а іменник, що означає просторове поняття чи абстрактне, тобто менш конкретне – до обставини.

Щоб не плутати обставини з додатками, треба звернути увагу на формування запитань: вони мають бути природними, як у живій мові.

У реченні  Діти йдуть до школи іменник з прийменником до школи виступає обставиною: ставимо питання куди?, а слово означає не конкретну будівлю, а організацію - абстрактне поняття. У реченні Діти виміряли відстань від алеї до школи ставимо запитання до чого?, бо слово означає будівлю, конкретний об'єкт. Отже, це додаток

ІІІ. Домашнє завдання:        п.52, вправа 415 або 412;

п.53, вправа 425

Дорогі п'ятикласники!

У зошиті записуємо дату виконання дистанційного завдання, зазначаємо тему, а потім виконуємо завдання як "класної" так і "домашньої" роботи.

 

 

Трудове навчання

Виконувати тренувальні вправи виконання стеблового шва. Вишити цим швом  намальовану на закладці гілочку.

 

17.03.2020

Українська мова

Класна робота

Другорядні члени речення. Тренувальні вправи

1.

  • Прочитати текст, розширте свої знання про рушник.

 

Рушник на стіні. Це давній наш звичай. З ним, як і з хлібом, приходили до породіллі, ушанували появу немовляти в родині, з рушником виряджали в далеку путь батька чи сина, чоловіка чи коханого, одружували дітей, зустрічали рідних і гостей, проводжали людину в останню путь, ним прикривали хліб на столі.

       Рушни́к в українській культурі (український традиційний рушник) — це прямокутний шмат лляного чи конопляного полотна, що має на кінцях, а часто і на всьому полі різноманітні вишиті або виткані композиції, які відображають світогляд та звичаї предків, несуть інформацію про добро, достаток, здоров'я. Рушники є символом матеріальної культури слов'ян, важливою складовою обрядів та ритуалів.

Письмові завдання

Вправа 1.

  • Вибіркова робота (Прочитати текст, виписати додатки,встановлюючи змістове відношення з з головним словом, визначити відмінки, у яких вжито додатки)
  • Зразок: З рушником проводжали людину в останню путь.

Проводжали (кого?) людину - Зн.в.;

проводжали (з чим?) з рушником -  О.в.

   Вишиванкою називають вишиту сорочку. З давніх-давен вважали , що вона захищає нас від усілякого лиха, наділяє нас цілющою силою рідної землі. Оберегом у давнину був і дівочий вінок. Він мав захищати дівчат від лихого ока і недуг. У вінок заплітали дванадцять квіток і різнокольорові стрічки.

Вправа 2.

  • Записати українські прислів’я, підкреслити означення
  • Всяка пташка своє гніздо знає.
  • У своїй хаті й кутки помагають.
  • Роботящі руки гори вернуть.
  • Без догляду й земля свята — кругла сирота.

УВАГА! Вдосконалюємо свої уміння!

Якщо словосполучення утворене поєднанням двох іменників, необхідно навчитися розпізнавати означення і додатки.

Домашнє завдання:

  1. Повторити (вивчити!) параграфи 51, 52, 53; вивчити теоретичний матеріал з рубрики "Зверніть увагу! (від 16.03.2020) " та "УВАГА! Вдосконалюємо свої уміння!"(від 17.03.2020)
  2. Виконати завдання: Установіть питання від головного до залежного слова, визначте синтаксичну роль залежного слова (підкресліть як означення чи додаток):

               зошит учня

будинок з каменю

виступ артистів

виконання   плану

промінь сонця

кава-по-європейськи

його думка

команда з Одеси

промінь сонця

пісня про маму

зошит у клітинку

циферблат годинника

 

  1. Редагування.

Записати, підкреслити всі члени речення правильно, виправивши помилки.

Моя БатьківщинаУкраїна

 Ялюблю її  безмежні, красиві, неосяжні простори.

Україна – завжди  прекрасна.

Вона живе  в моєму серці, звучить рідною піснею і заворожує  силою слова.

Дорогі діти! Після закінчення виконання домашнього завдання зробіть його скріншот і надішліть учителю на вайбер: +380930524039

 

Математика

Ділення десяткових дробів на натуральне число

П.40, №1374-1377

https://www.youtube.com/watch?v=n-4DR7QlTDo

Д/з

П.40, 1378-1382

 

Природознавство

Сьогодні 17.03. Ми маємо продовжити знайомство з властивостями живих організмів. Ви запам'ятати прізвище Роберта Гука,  який зробив велику справу- відкривши клітину., ще і на власне сконструйованому мікроскопі (пригадайте будову мікроскопа). Тема уроку: Рослини і тварини. Наука, що вивчає рослини - ботаніка, а тварин - зоологія. За  вкількістю клітин є різні організми. Зверніть увагу на поняття теплокровні і холоднокровні організми, а також відмінності між організмами. Ви дуже любите рослини і тварини. Знайдіть цікаву розповідь про рослини і тварини нашої місцевості.

 

Основи здоровʼя

Прочитати параграф 26,27. Скласти пам’ятку поведінки надворі.

 

Фізкультура

Модуль: «Волейбол»

1.Передача м’яча двома руками зверху  (техніка виконання)

http://youtube.com/watch?v=dWtsWeWNrHU

 

Українська література

«Садок вишневий коло хати...» - перлина української та світової ліричної поезії.

  1. Опрацювати статтю "Засоби образної мови" (ст 196)
  2. Виразно прочитати вірш "Садок вишневий коло хати" (ст.197)
  3. Переглянути:

- відео (мультфільм-пісня за твором Т.Шевченка "Садок вишневий коло хати"), перейшовши за посиланням         https://www.youtube.com/watch?v=mbBdYBhv0yk

- розглянути ілюстрацію - картина М.Павленко до поезії Т.Шевченка та картину Т.Шевченка "Селянська родина" (ст 197).

Дайте відповідь на питання: Який вид мистецтва допоміг вам найкраще зрозуміти зміст поезії: власне поезія Т.Шевченка, мультфільм, пісня, картини художників. Чим саме?

  1. Записати у робочі зошити відповідь на питання № 8-10

Домашнє завдання:

  1. Вивчити напам'ять вірш "Садок вишневий коло хати" (його читання напам'ять можна перенести на період після карантину, а можна, не чекаючи закінчення карантинного періоду, записати своє читання напам'ять на відео і переслати учителю на "Вайбер" за номером +380930524039)
  2. Виконати завдання №3 (із рубрики "Домашнє завдання" - "будиночок" - ст198 ) і надіслати теж на "Вайбер"

Дорогі п'ятикласники!

У зошиті записуємо дату виконання дистанційного завдання, зазначаємо тему, а потім виконуємо завдання як "класної" так і "домашньої" роботи.

18.03 

Зарубіжна література

Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

  • За підручником Є.Волощук опрацювати ст. 198 – 219
  • Пропоную погратися

  • Виконайте письмово

  • Перегляньте мультфільм

https://www.youtube.com/watch?v=4H5yLScZBgk

 

Математика

Ділення десяткових дробів на натуральне число

П.40, №1384-1388

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxrPOOCiqOIMmbWtE9V7i9-cCHd9NMD0sAwwnEVEGcN_fpVQ/viewform

д/з

П.40, №1389-1392

 

Українська мова

Однорідні члени речення

Мета: поновити знання з минулих років про однорідні члени речення, уміти визначати у реченнях слова, які ввідповідають на одне і те ж питання і виконують одну і ту ж синтаксичну роль - тобто знаходити однорідні члени речення (ОЧР).

Завдання:

Англійська мова

Подивитись відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=Tev-J4b854o;

записати конспект у зошит; виконати впр.1, ст.198 у зошиті.

 

Образотворче мистецтво

Створити композицію «Весняні квіти»,

техніка довільна: гуаш, графіка, аплікація та інше

 

Українська  література

Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття

  1. Ознайомитися із відомостями про П.Тичину (ст.199)
  2. Вдумливо прочитати поезію "Не бував ти у наших краях" (ст. 199-200) та "Блакить мою душу обвіяла" (ст. 201)
  3. Розглянути картину В.Кричевського "Рідна земля" (ст.199). Чи ілюструє вона зміст поезій П.Тичини? Якщо так, то які саме рядки? Запишіть їх у зошит.
  4. Ознайомитися із змістом теоретичного матеріалу "Ліричний герой" (ст. 201), виписати у зошит визначення, що називаємо ліричним героєм (ЛГ).

Домашнє завдання:

  1. Навчитися виразно читати поезію "Не бував ти у наших краях"та "Блакить мою душу обвіяла"
  2. Виконати письмово у робочих зошитах завдання різних рівнів (за вибором учнів):

№3, 5,6, 7 (письмово) - ст. 202   = 9 балів

або

написати вірш чи мінітвір "Поезії П.Тичини - відтворення краси природи, що пробуджують у читача любов до рідного краю "   =12 балів

або

написати опис улюбленого куточка природи, використовуючи різні художні засоби мови   =11 балів

 

19.03.2020

Англійська мова

Тема: Теперішній доконаний час

Завдання: перейти за посиланням https://grammarway.com/ua/present-perfect , ще раз опрацювати теперішній доконаний час, дописати конспект. Виконати завдання в зошиті:

  1. Напишіть стверджувальні речення у Present Perfect:

They / play / tennis -

She / speak / English -

I / write / a novel -

I and my father / not / wash / the car -

Chris/ not / meet / his friends –

  1. Напишіть запитальні речення у Present Perfect:

She / finish / her homework -

They / visit / their friend-

The maid / clean / the room -

Mike / drive / the van -

You / ever / write / a novel –

 

Математика

Ділення десяткових дробів на 10,100,1000..

П.40, №1394, 1409, 1408, 1413

д/з

П.40, № 1405, 1409, 1410, 1412

 

Фізкультура

Модуль: «Волейбол»

1.Прийом м’яча двома руками знизу (переглянути техніку виконання)

http://youtube.com/watch?v=9YzQIUMp2kM

  1. Виконувати прийом м’яча двома руками знизу над собою.

 

Українська мова

Дев'ятнадцяте березня

Кома між однорідними членами речення

1.Повторити параграф 54 (ст.159-160!!!)

2.Виконати вправу 435 (І, ІІ) + підкреслити орфограми у словах, де треба розкрити дужки, зробивши вибір написання слова. До кожного речення із ОЧР створити схему (як у таблиці ст .160)

3.Відкривши посилання join.naurok.ua , використайте  код  доступу 767338   і виконайте тестові завдання.

Зверніть увагу!

Завдання необхідно виконати до  20 березня 19:00!!!

 

Інформатика

Група Видиш М.О.

Тема. Циклічні алгоритми. Опрацювати п.23-24. Завантажте на

ваш комп'ютер програмне середовище Scratch 2 та виконайте вправу 4 ст.

214, запит. 3 на ст.215, отримані проекти надішліть на пошту (mary-parik@meta.ua)

Група Фоміної В.О.

Тема. Циклічні алгоритми. Опрацювати п.23-24. Дати усно відповіді на запитання розділу "Обговорюємо" (ст.214-215).

Завантажте на ваш комп'ютер програмне середовище Scratch 2 та виконайте вправу 4 (ст. 214). Свої проекти надішліть на електронну пошту fomina_vira@ukr.net

 

Зарубіжна література

Тема. Образ Аліси

  1. Пограйтеся в гру

https://www.blogger.com/video-thumbnail.g?contentId=UPLOADING

  1. Дайте відповіді на запитання підручника, ст. 220
  2. Виконайте письмово

 

20.03

Природознавство

До уваги учнів 5-а класу.

Тема уроку на 20.03.:"Стань дослідником"

На ст.151 є практична робота "Дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння"

Закладіть дослід з будь-яким насінням, але квасоля, пшениця це найдоступніше і найкраще. Можна взяти 1-2 насінини. Дані спостережень заносьте до таблиці. Сьогодні дослід закладаю і я. Стаканчик, де проросло насіння потрібно буде принести на урок для оцінювання результатів.

Бажаю успіхів у виконанні. Не забудьте, що 21.03.день весняного рівнодення, зафіксуйте та проаналізуйте стан погоди цього дня.

Будьте здорові.

 

Математика

Конструктор «Пентаміно»

Переглянути відео                https://www.youtube.com/watch?v=wP86L4LZ4uM

 

Російська мова

Тема. Читаем молча: восстанавливаем последовательность частей текста. Говорим: обсуждаем поступки действующих лиц произведения

Учебник: П.51

Упражнения 1,2,4,6,7 – устно

Упражнения 3,5 – письменно

Ознакомьтесь с материалами

https://miyklas.com.ua/p/rosiyska/5-klass/rech-16159/tekst-tipy-rechi-16161/re-c3bcb3fe-39bf-4b34-be40-e97299e3bf8c

 

Фізкультура

Модуль: «Волейбол»

  1. Техніка виконання  нижньої прямої подачі.

http://youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ

  1. Виконувати передачі м’яча двома руками зверху над собою

 

Музика 

Тема: Симфонічна музика

Підручник - ст. 107-112

Слухання - https://youtu.be/Ui6bYU2HO4A

Спів - https://youtu.be/Dm-IHwZmULI

 

23.03

Російська мова

Тема. Говорим: составляем диалог по данному началу. Пишем: составляем описание животного

Учебник: П. 52

Упражнения 1-3, 5 – устно

Упражнение 4 – письменно (обязательно пришлите мне для проверки)

Посмотрите мультфильм

https://www.youtube.com/watch?v=a6yPck0MpiI

Выучите песню «Облака»

https://www.youtube.com/watch?v=p2cSUmX0hMA

 

Математика

Тема. Ділення десяткових дробів на натуральне число

Класна робота

П.40, №1415,1418, 1420, 1422 https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxrPOOCiqOIMmbWtE9V7i9-cCHd9NMD0sAwwnEVEGcN_fpVQ/viewform 

Домашня робота

П.40, № 1423, 1419,1417, 1434

 

Англійська мова

Тема: Цікаві місця світу

  • Завдання: прослухати запис впр.3, ст.195 (абзаци a,d,c) у Viber групі Англійська мова, вивчити, відзняти відео (як ви розповідаєте текст), скинути у групу до 25.03;
  • повторити Present Perfect; виконати вправу за посиланням https://learningapps.org/1320918;    записати в зошит, сфотографувати, скинути у групу

 

Українська мова

Твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів, у художньому стилі

Мета: Навчитися створювати усні та письмові твори-роздуми; формувати вміння підпорядковувати висловлювання головній думці, використовувати мовні засоби зв’язку між реченнями в тексті; розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення; вміння доводити власну думку.

І. Подумати і дати відповідь на питання:

  • Навіщо, на вашу думку, треба вміти складати роздум?
  • На яких уроках ви найчастіше маєте справу з текстом-роздумом?
  • Де у повсякденному житті ми вдаємося до міркування?

ІІ. Опрацювати параграф 46 (ст.135) + "Структура роздуму"

Структура твору-роздуму                             Опорні слова

Вступ                                                    "Я думаю, що...", "Мені здається, що...",

"Я вважаю, що..."

 

Теза                                                       "Чому? Тому що...",

По-перше, ...   по-друге, ...

 

Аргументи  (докази)                         Хочеться згадати твір...;

наведу приклад з власного життя

 

Висновок                                            Отже,...; підсумовуючи, можна зазначити...

 

ІІІ.   Детальніше про твір-роздум прочитайте за посиланням: https://zno.if.ua/?p=979

ІV. Аналіз прикладу твору-роздуму.

Чому потрібно берегти природу

Я хочу звернути увагу на те, що кожна людина вже від народження тісно пов’язана з природою. Тому бережімо її.

Спробую переконати чому природу треба берегти. По-перше, бережливе ставлення до природи, віддячується нам здоров’ям. Тоді усі могли би бути здоровими. По – друге, дуже корисно влітку покупатись у прохолодній прозорій річці. Вода та сонце гартує наш організм. По – третє, кожне зрубане дерево не поповнить наше повітря киснем, не прихистить влітку від пекучого сонячного проміння, тому не можна бездумно рубати ліси. Нехай посадить кожен хоча б одне деревце. По – четверте, краса природи милує наш погляд, заспокоює. Нехай панує краса і спокій. По – п’яте, чисте довкілля – це гармонія у природі, чудовий спів птахів, багатий урожай. Ще багато можна було б сказати про довкілля, частиною котрого ми є самі.

Ось тому бережімо природу.

Завдання:  

                                    Написати твір на одну із тем: вправа 400

Творчу роботу набрати у документі Word надіслати на вайбер учителю

+380930524039 – Сорочинська С.К.

 

Трудове навчання (дівчата)

Класифікація побутових електроприладів.

Правила безпечного користування електроприладами.

Трудове навчання (хлопці)
Формування культури споживання їжі. Столові прилади.

 

24.03

Українська мова

Двадцять четверте березня

Двокрапка між узагальнювальним словом та  однорідними членами речення

Мета: з'ясувати поняття узагальнювального слова; вивчити правила уживання розділового знака між узагальнювальним словом (УС) та ОЧР; вдосконалювати уміння визначати ОЧР та вживати між ними розділові знаки залежно від способу зв'язку.

І. Вправа 436 (усно): А,Б,В

ІІ. Опрацювати теоретичний матеріал про узагальнювальне слово  (ст.162)+"Зверніть увагу!"

ІІІ. Розділові знаки - ДВОКРАПКА - між УС та ОЧР: ст. 163

Вправа 439 (виконати завдання І з усіма реченнями, крім №5) - письмово

                                          Зауважте:

  1. Підкресліть у всіх реченнях ОЧР залежно від того, яким членом речення вони виступають;
  2. Створіть схеми до речень (за зразком вправи 440)
  3. Скинути скріншот виконаного завдання на вайбер учителю

 

Математика

Класна робота

Ділення десяткових дробів на

П.41, №1438-1441, 1443, 1444, 1453

Домашня робота

П.41, № 1442, 1445, 1449, 1455

 

Природознавство

Маю надію, що Ви всі здорові і заклали дослід з насінням, а також занотували явища в день рівнодення.

Тема уроку на 24.03 "Гриби".

Тема цікава для вас, адже разом з дорослими ви відправлялися на "тихе полювання". Метою цього уроку є знайти відмінності між рослинами,тваринами і грибами. Вони і справді особливі і різноманітні.У робочі зошити замалювати мал. 110, підписати.

Звернути увагу на класифікацію грибів: їстівні, паразити, цвілеві. Запам'ятайте, що дріжджі це теж одноклітинні гриби і ніщо інше.

Опрацювати текст параграфи 35.до підзаголовку "Бактерії". Ви це зможете, я впевнена.

 

Основи здоров’я

Прочитати параграф 27.

Скласти пам’ятку поведінки на дворі.

 

Фізкультура

  1. Переглянути презентацію на тему: «Фізичні вправи і здоров’я»

  1. Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

2.Виконати комплекс вправ на розвиток гнучкості.

 

Психологія

Створити колаж на тему "Планета нашого класу"

 

Українська література

Двадцять четверте березня

Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності,

патріотичних почуттів засобами художнього слова у поезії "Гаї шумлять...".

Мелодійність вірша П.Тичини

Мета: удосконалювати вміння виразно і вдумливо читати поезії; ознайомитися із поезією П.Тичини "Гаї шумлять", відтворювати в уяві аналогічні картини природи, висловлювати міркування щодо збереження природи; розвивати емоційне сприйняття поезії, уміння відчувати і знаходити образні засоби мови; виховувати любов до рідної землі.

І.1.  Повторити поняття "ліричний герой" (за підручником: стаття на ст.201).

  1. Пригадайте:

Епітетхудожнє означення, яке підкреслює певну властивість явища, предмета, поняття і на яке автор хоче звернути увагу, висловити своє ставлення.

Метафора – це перенесення назви з одних предметів, явищ, дій, ознак на інші на основі подібності між ними.

 

ІІ.

  1. Прочитати вірш П.Тичини "Гаї шумлять..." (за підручником: ст.200)
  2. Переглянути відеоролик "Гаї шумлять", перейшовши за посиланням:

а)   https://www.youtube.com/watch?v=tz6MHoMvmGU

б)   https://www.youtube.com/watch?v=6zkxwfU-ThM

  1. Висловіть власну точку зору: який відеоролик повніше відтворює зміст твору? Яке виконання пісні вам сподобалося більше? Чим?
  2. Прочитайте аналіз поезії:

        Надзвичайно поетична картина природи змальована у вірші П.Тичини “Гаї шумлять”. Твір сповнений світла, радості, повноти життя. Ліричний герой сприймає навколишнє середовище як подарунок природи-шум гаїв, хмарки в небі, гудіння звону, коливання достигаючих нив, шепіт трав. І на завершення-завжди вражаюча картина сонця, що заходить над рікою, залишаючи на воді золоту доріжку та свої відблиски, ніби розколовся навпіл сонячний диск-одна частинка у небі, а друга-на тихій гладіні води. Це сонячне золото заповнює душу, спонукає до творення краси й добра. Вірш перейнятий радісним відчуттям людини, яка вслухається у весняний шум зеленого гаю, усміхається сонцю, квітам, любується чарівними хмарками, що біжать по блакитному небі. Ліричний герой ніби «розмовляє» з природою, звіряє їй свої найпотаємніші, найінтимніші почуття, захоплення яскравими барвами, гармонією вічно рухливої природи. А чи не є це пасивне замилування природою? Нічого спільного з пасивністю тут немає. Природа зображена активно діючою, вона захоплює поета («душі моїй так весело»), збуджує в нього найкращі почуття, викликає спражню музику в душі.

(Джерело: https://dovidka.biz.ua/gayi-shumlyat-analiz/

Довідник цікавих фактів та корисних знань)

  1. Запишіть у зошит:

Тема твору: гармонійне поєднання краси рідної природи та почуттів ліричного героя.

Ідея твору: захоплення гармонією людини і природи.

Основна думка: любити та оберігати природу рідного краю.

Рід літератури: лірика.

Жанр: вірш

Тематика: пейзажна лірика.

 

  1. Випишіть із твору художні засоби і надішліть учителю виконане вами завдання.

Епітети:

Метафори (персоніфікація, або уособлення

Порівняння:

  1. Вивчити поезію напам'ять (можна дочекатися закінчення карантинного періоду і потім у школі продекламувати поезію напам'ять, а можна зробити відеозапис свого декламування чи навіть пісенного виконання твору П.Тичини і скинути учителю на вайбер)

 

25.03

 Зарубіжна література

Тема уроку. Персонажі, які оточують героїню.

  1. Сподіваюсь, усі вже прочитали казку Л. Керролла «Аліса у Країні Див»
  2. Запам’ятайте:
  3. Пройдіть тестування:https://naurok.com.ua/test/lyu-s-kerroll-alisa-v-kra-ni-div-5-8-rozdili-59958.html
    1. Сфотографуйте результат та надішліть мені у Вайбер або на пошту skubenko36@ukr.net

 

Математика

Ділення десяткових дробів на

Класна робота

П.41, № 1461, 1463, 1468,

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxrPOOCiqOIMmbWtE9V7i9-cCHd9NMD0sAwwnEVEGcN_fpVQ/viewform

Домашня робота

П.41, № 1457, 1458, 1462

 

Українська мова

Двадцять п'те березня

Двокрапка між узагальнювальним словом та  однорідними членами речення

Мета: з'ясувати поняття узагальнювального слова; вивчити правила уживання розділового знака ТИРЕ між узагальнювальним словом (УС) та ОЧР; вдосконалювати уміння визначати ОЧР та вживати між ними розділові знаки залежно від способу зв'язку.

І. Вправа 436 (усно): А,Б,В

ІІ. Повторити  теоретичний матеріал про узагальнювальне слово: параграф 55  (ст.162) + "Зверніть увагу!"

ІІІ. Вивчити правило: Розділові знаки - ТИРЕ - між УС та ОЧР: ст. 163

ІV. Виконати усно завдання вправи 440.

V.Вправа 1. Записати речення, підкреслити у всіх реченнях ОЧР залежно від того, яким членом речення вони виступають; створити схеми до речень(за зразком вправи 440)

1.Луки, гори, пишні сади — все зелене і принишкле (О. Гончар).

2.Гуркіт підвід, рокіт моторів, іржання коней — усе ставало зараз помітно лункішим, ніж удень (О. Гончар).

3.Наймен­ший шерхіт, луск гіллячки, шум пташиного крила, цокіт ко­пит — усе резонувало тут надзвичайно лунко, чисто, повно­голосо/ (О. Гончар).

  1. 4. Мамина пісня, батькова хата, дідусева казка, бабусина вишиванка — усе це наша пам'ять.
  2. 5. У пустирях та неглибоких балках — усюди росте ця рослина.
  3. 6. Людина до людини, родина до родини, рід до роду — це і є український народ. 6. Ми з повагою ставимося до червоної калини та верби — народних символах України.

Скинути скріншот виконаного завдання на вайбер учителю

 

Англійська мова

І група    Хлівна Н.В.

Тема: Великобританія

  • Завдання: у словнику створити сторінку неправильних дієслів, виписати 10 неправильних дієслів ( усі 3 форми та вивчити); дати відповідь на запитання «Чому важливо знати третю форму неправильних дієслів?» у viber групі;
  • Прослухати текст за посиланням https://drive.google.com/file/d/1ReLYJWZxHqJru-01xIgGFSIfFs_Ca8s5/view?usp=sharing , виписати з впр.2, ст. 201 (увага!) речення, які є неправдивими. До кожного речення утворити запитальну форму та заперечну. Якщо речення заперечне, то стверджувальну. Написані роботи скинути у у viber групу.

 

ІІ група (Клименко І.О.)

Використовуючи матеріали підручника та інтернет-ресурси створити презентацію про United Kingdom і надіслати на мою пошту (irinkaklimenko7854436@gmail.com)

Образотворче навчання

Підсумкова робота

Створити композицію з використанням орнаменту: «Я люблю свою країну!»

 

Українська література

 

Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності,

патріотичних почуттів засобами художнього слова у поезіях П.Тичини

 Опрацювати і дати письмову відповідь на питання:

№2, 3, 4, 11

Випишіть з поезії приклади образів:

зорові:

слухові:

Чекаю ваших листів із виконаними завданнями!

Домашнє завдання:

За час весняних канікул прочитати оповідання Є Гуцала "Лось" (повне видання оповідання!!!, а не скорочений варіант, як у підручнику)

 

26.03

Англійська мова

1 група

Тема: Граматичний практикум. Перевірка знать.

Завдання:

  • повторити вживання та утворення Present Perfect, обставинні слова;
  • пройти тест за посиланням https://www.englishclub.com/grammar/verb-tenses_present-perfect_quiz.htm , зробити скріншот результату, надіслати у Viber групу. Всі речення записати у зошит ( правильні варіанти).

 

2 група

Стор.200 Впр.1 – прослухати запис і записати в зошит ті країни в яких був Джон, вживаючи Теперішній доконаний час (Present Perfect Tense). https://drive.google.com/drive/folders/17UcEJ6-RTUGrl1bg36UMt_Oy--p47c4T

Прослухати запис ще раз і виконати впр.2 стор. 201

Для закріплення граматичного матеріалу пограйте в гру https://www.eslgamesplus.com/have-ever-present-perfect-moonshot/

Домашнє завдання: Впр.4 стор.201 (напишіть 5 речень про себе за зразком)

Нагадую,що всі виконані завдання чекаю в себе на пошті)

 

Математика

Класна робота

Ділення десяткових дробів на

П.41, №1469, 1470, 1472, 1478

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdxrPOOCiqOIMmbWtE9V7i9-cCHd9NMD0sAwwnEVEGcN_fpVQ/viewform

Домашня робота

П.41, № 1471, 1473, 1479

 

Фізкультура

Модуль: «Футбол»

  1. Переглянути презентацію на тему: « Правила гри футбол»

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-gri-u-futbol-90152.html

  1. Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE

3..Виконати вправи на розвиток м’язів черевного пресу

http://youtube.com/watch?v=oTS6-i_7pqc

 

Українська мова

Двадцять шосте березня

Розділові знаки між узагальнювальним словом та  однорідними членами речення

Мета: закріпити правила уживання розділового знака ТИРЕ і ДВОКРАПКИ між узагальнювальним словом (УС) та ОЧР; вдосконалювати уміння визначати ОЧР та вживати між ними розділові знаки залежно від способу зв'язку.

І. Повторити  теоретичний матеріал про узагальнювальне слово: параграф 55  (ст.162) + "Зверніть увагу!"

ІІІ. Закріпити  правило: Розділові знаки - ДВОКРАПКА і ТИРЕ - між УС та ОЧР: ст. 163

ІV. Виконати завдання:

V.Вправа 1. Конструювання

► Уставте в речення узагальнювальні слова так, щоб у реченні сто­яла двокрапка. Підкресліть умовною позначкою (залежно від того, яким членом речення виступають) ОЧР та УС.

  1. Квіти і дерева, мурашки і птахи беззахисні перед тобою.
  2. З-поміж дерев та садів виринають білі хати.

Вправа 2.

►Уставте в речення узагальнювальні слова так, щоб у реченні сто­яло тире. Підкресліть умовною позначкою (залежно від того, яким членом речення виступають) ОЧР та УС.

  1. Цвіте малина, смородина, аґрус, квасоля.
  2. У похід вирушили учні початкової школи та старшокласники.

Вправа 3.   

►Спишіть, розставляючи розділові знаки. Підкресліть умовною позначкою (залежно від того, яким членом речення виступають) ОЧР та УС. Створіть схеми до речень (за зразком вправи 400)

  1. Кругом і над водою і над гаєм все мовчить.
  2. Уся сім’я батько мати два старших сина посходились увечері.
  3. Чарівний світ сині води білі піски хати на високих берегах пливе переді мною.
  4. Наче все і ріка і гори і сади покрилось туманом.

    Скинути скріншот виконаних завдань на вайбер учителю

 

Інформатика

Група Видиш М.О.

Тема. Цикли з лічильником.

Опрацюйте параграф 25.

Дайте відповіді на запитання з розділу "Обговорюємо" - усно, виконайте вправу 4 на ст.222 та надішліть виконаний проект на пошту <mary-parik@meta.ua>.

 

Група Фоміної В. О.

Тема: "Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч"

Опрацювати § 23-24, виконайте завдання за посиланням.

Наразі ви багато часу проводите в мережі Інтернет, давайте пригадаємо, як правильно і безпечно поводити себе в мережі.

Зайдіть на сайт www.classtime.com

Введіть своє прізвище та ім’я і уважно дайте відповіді на запитання. Бажаю успіхів!

 

Зарубіжна література

Тема уроку. Особливості художньої мови твору.

  1. Перепишіть у зошит та опрацюйте матеріали таблиці

  1. Опрацюйте матеріали.

 

Словникова робота.

Абракадабра - будь-яке незрозуміле слово або набір слів, позбавлений значення.

 

Абсурд - те, що суперечить здоровому глузду; незвичайний, дивний випадок або явище, яке не має сенсу.

 

Каламбур - літературний прийом, використання в одному тексті різних значень одного слова або різних слів (словосполучень), схожих за звучанням.

 

Нісенітниця - щось безглузде, нерозумне, без усякого змісту; дурниця.

 

У казковому світі, створеному письменником, немає нічого сталого, правильного. Навіть таблиця множення вже не підкоряється ніяким законам і дає дивні результати: чотири на п'ять - дванадцять, чотири на шість - тринадцять і т.д. «Втім, таблиця множення - ще не аґрумент...». Порушуються не тільки правила мови й математики, але й географічні межі, і тепер столицею Парижа стає Лондон, а Париж - столицею Риму і т.д.

У сьомому розділі письменник використовує давню англійську традицію створення загадок, що не передбачали відгадок. Наприклад, Капелюшник запитує Алісу: «Чим крук схожий на капшук?» («Why is а raven like a writing-desk?»). У такий спосіб автор стверджує те, що не все у світі має логічне пояснення, і те, що не має пояснення, не означає, що цього не існує взагалі.

Літературна гра словами й смислами з розвитком сюжету стає все цікавішою й веселішою. Ось, наприклад, характерний для казки Льюїса Керрола прийом перестановки слів у реченні в 7 розділі. «Я завжди думаю! - поквапливо сказала Аліса. - Принаймні... принаймні кажу, що думаю. Зрештою, це одне й те саме!» А Капелюшник заперечив: «Аніскілечки!.. Ти ще скажи, ніби: «я бачу, що їм» і «я їм, що бачу» — одне й те саме». А Сонько-Гризун підтвердив: «Ти ще скажи, що «я дихаю, коли сплю» і «я сплю, коли дихаю» — одне й те саме!»

Перекладач В. Корнієнко прекрасно відтворив засобами української мови казковість та ігрову атмосферу повісті «Аліса в Країні Див». Однак деякі англійські слова й вирази, що зустрічаються в тексті оригіналу, не мають точних відповідників, але перекладач все ж таки зумів знайти в українській мові близькі до оригіналу засоби художнього перекладу.

treacle - патока, що використовується в кондитерських виробах»

меляса (рос. меласса; англ. molasses, blackstrap; нім. Melasse) — солодка тягуча рідина, що утворюється при виробленні цукру з буряків

 

«What did they draw?» said Alice...

 

«Treacle», said the Dormouse... ...» But І don't understand. Where did they draw the treacle from?» «You can draw water out of a water-well», said the Hatter; «so 1 should think you could draw treacle out of a treacle-well — eh, stupid?»

 

— І все ж я не розумію: як вони там жили?

— Як, як? — озвався Капелюшник. —Лизнуть меляси, та й точать ляси .. Второпала, дурненька?

 

...лизнуть меляси, поточать ляси та й малюють всякі вихиляси — усе, що починається з літери Б.

 

...that begins with an M, such as mouse-traps, and the moon, and memory, and muchness...

 

...з літери Б, наприклад, баляндраси, блідий місяць, байдики, багацько...

 

...and muchness — you know you say things are «much of a muchness» — did you ever see such a thing as a drawing of a muchness!

 

...До речі, чи траплялося тобі бачити таку штукенцію, як багацько?

 

Англійське слово draw може використовуватися у значеннях — малювати і тягти, добувати, черпати щось. На цих значення побудована гра словами й смислами.

 

Англійський вираз «much of a muchness» не можна точно перекласти дослівно. Так англійці говорять про щось дуже схоже, практично однакове. На підставі цієї давньої приказки Льюїс Керрол утворив вираз «а drawing of a muchness», тобто «малюнок множинності», який малювали сестрички. Автор має на увазі багато чогось, що не можна виміряти. В українському перекладі твору В. Корнієнко знайшов гарний відповідник: «Чи траплялося тобі бачити таку штукенцію, як багацької». Хоча «багацько» не є сполученням іменників, як в англійській мові, але він доволі точно відображає зміст оригіналу.

Образ Казна-Що-Не-Черепахи укорінений в англійській національній традиції - їсти «черепаховий суп» (Mock Turtle Soup). «Ти вже була в Казна-Що-Не-Черепахи?» — запитала Королева Алісу. «Ні, я навіть не знаю, що воно таке», — відповіла дівчинка. «Це те, з чого роблять зчерепаховий суп», — пояснила Королева. Хоча ця страва називається «черепаховий суп», але насправді її готують не з черепахи, а з телячої голови. Письменник майстерно використав цю давню англійську традицію і створив на її підставі образ казкової істоти з мушлею черепахи та ногами й головою корови. До виразу «Mock Turtle» неможливо дібрати точний український відповідник, але перекладач В. Корнієнко через поєднання несумісних слів відобразив дивну тварину - Казна-Що-Не-Черепаха.

У дев'ятому розділі знов з'являється образ Герцогині, котра в усьому шукає мораль (як певну норму поведінки й мислення): «Мораль є в усьому, треба тільки вміти її знайти». В образі Герцогині втілено потворний моралізм «вікторіанської» доби, коли дітей постійно чогось повчали, обмежуючи будь-які прояви їх вільної особистості.

У кумедній розповіді Казна-Що-Не-Черепахи про школу, учителів і навчання також критикується тогочасна система освіти, в якій було чимало предметів, відірваних від реального життя і які діти просто не розуміли. «Далі йшли чотири дії мати-й-мачухи: добивання. відбивання, множення і обділення» А ще Казна-Що-Не-Черепаха називає такі предмети, як стародавнє і сучасне Аморезнавство, Гастрономія, Дригономєтрія, Хвісткультура. Замість слова «уроки» використовується слово «мороки». «Його (учителя Краба) мороки забивали памороки», —додає Грифон, називаючи шкільне навчання «наукою» (тобто не наукою).

 

  1. Заповніть таблицю

 

27.03

Виховна година        «Я за здоровий спосіб життя»»

https://www.youtube.com/watch?v=YpBrV4_51iU&fbclid=IwAR23TKAOznhTWgRUaEXbyZzVGS2nhR2MXZ8YX4p9_pKR6A28OFRklD0VCCc

https://mamabook.com.ua/dityam-do-14-rokiv/?fbclid=IwAR0N5Oc_01CtftMLn_pXrVLZrfC49MxKwVxAVZFA4iGFAhoehblrTfpPPrc

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zdorovij-sposib-zitta-596.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-ya-za-zdoroviy-sposib-zhittya-19815.html

 

Природознавство

Тема уроку: Бактеріі, роль та значення. Опрацювати змість параграфа 35. Вивчити визначення поняття бактеріі, пригадати, що ми знаємо про ці організми з попередніх тем, з предмету "Основи здоров"я", замалювати мал.116 - форми бактеріальних клітин у робочі зошити, опрацювати на ст.155 Скарбничку знань, ці речовини називаються фітонциди. Усно дати відповіді на запитання - де живуть бактеріі?,чим вони живляться?, як дихають?, як переносять нагрівання і замороження?чим небезпечні? і чим корисні? Дотримуйтеся правил особистоі гігієни і будьте здорові.

 

Математика

Тема уроку.  Конструктор «Кубик Рубіка»

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=JjOME2DXAE0

 

Російська мова

Тема урока.  Повторяем пройденное

  1. Прочитайте, выучите правила.

https://miyklas.com.ua/p/rosiyska/5-klass/leksika-kultura-rechi-16179/omonimy-sinonimy-antonimy-16180/re-470013a8-0749-4aa2-937e-dc1e3d118807

  1. Учебник: п. 53;

устно – упр. 1-8, 10;

письменно – упр. 9.

  1. Повторите песню «Облака».

 

Фізкультура

  1. Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE 

  1. Виконувати присідання на двох ногах - 3 підходи по 30 разів.

Слідкувати за технікою виконання вправи.

Модуль: «Футбол»

  1. Передача і зупинка м’яча – техніка виконання.

http://youtube.com/watch?v=gHwxra5ccj0

 

Музика

Тема: Симфонічна музика

Підручник - ст.113-116

Слухання - https://youtu.be/pJRmW-qSank

Спів - "Зелене слоненя"

 

Історія

Оформити розповідь про пам'ятку історії або пам'ятник, установлений у рідному краї (на вибір).

 

06.03.2020

Російська мова

 Тема урока. Построение текста (зачин, основная часть, заключение). Абзац. Говорим: пересказываем текст.

  1. По учебнику:

п. 54,

устно – упражнения 1-7, 9;

письменно – упражнение 8.

  1. Выполните задания (открыты до 08.04. - 10.00 ) https://miyklas.com.ua/TestWork/Join/PTS9w5Zv7E24DJCYr0mpuw

 

Математика

Тема Класна робота Домашнє завдання Сайт з відео уроками МОНУ (обовязково )
Ділення на десятковий дріб На платформі ДЖИОС пройти тему «Ділення десяткових дробів»

Переглянути відео урок

https://www.youtube.com/watch?v=E0VE3g5LfTc&t=377s

 

Виконати тестові завдання за посиланням https://vs-9.com/tests/show_test.php?id=218

та https://naurok.com.ua/test/dilennya-desyatkovih-drobiv-109343.html

 Скрини відповідей надіслати на перевірку

 Урок математики

5 клас – Плюс-Плюс та 112 Україна 

 YouTube-канал Міністерства освіти і науки. 

 

Англійська мова

І група (Хлівної Н.В.)

Тема: Ми – українці

Завдання:

виписати у робочий зошит усі області, про які згадується у відео. З назвами областей скласти письмово 5 речень про себе за прикладом : 1) I live in Cherkasy oblast. 2) My relatives live in Chernivtsi oblast. 3) I have been to Poltava oblast. 4) I have never been to Donetsk oblast. 5) Have you been to Kharkiv oblast? Надіслати у Viber групу.

  • знайти вправу впр.1, ст.210 у підручнику, виписати незнайомі слова у словник. Прослухати запис тексту у Viber групі, спробувати прочитати самому декілька разів. Так само, як і вчитель, зробити аудіо запис тексту, начитавши його та надіслати у Viber групу. Слідкуйте за правильною вимовою слів.

Завдання виконати та надіслати до 08.04

 

ІІ група (Кліменко І.О.)

Стор.203 впр.1 – дати відповіді на запитання

Стор.204 – записати і перекласти Vocabulary Box(вибрати 3 слова і скласти з ними речення)

Переглянути відео про традиції Великої Британії https://www.youtube.com/watch?v=qDmZzBVKFMk та записати ці традиції в зошит

 

Українська мова

Шосте квітня

Звертання, його види. Розділові знаки у реченнях із звертанням

  1. Опрацювати тему за допомогою відеоуроку, перейшовши за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=BvrnBOTRlho

Під час відеоуроку виконувати завдання у зошиті, позначати пунктограму "Звертання" та "Розділові знаки при звертанні". Допущені помилки виправляти, самостійно аналізувати.

  1. Закріпити теоретичний матеріал, опрацювавши сторінки підручника: ст. 167-168
  2. Виконати тестове завдання з теми, заповнивши Google-форму. Для цього перейдіть за посиланням: https://forms.gle/RpkQmgWPkNE8sstM6
  3. Для подальшої роботи самостійно проаналізувати помилки, допущені під час виконання тестових завдань.

Усім бажаю гарних результатів, чудового весняного настрою і міцного здоров'я!

 

Трудове навчання

Подивіться відео, виготовте закладку за зразком, пришліть своє фото з нею на пошту nelia. fomina@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=CZqAXJcdoFI&feature=share

 

 

07.04.

Українська мова

Сьоме квітня

Звертання, їх види. Розділові знаки у реченнях із звертанням

  1. Опрацювати теоретичний матеріал за підручником: ст. 167-168 параграф 57, або переглянути відеоурок (https://www.youtube.com/watch?v=BvrnBOTRlho)
  2. Виконати завдання:

а) вправа 455 (завдання І: звертання підкреслити, розділові знаки виділити, над звертанням надписати його вид - поширене чи непоширене;

завдання ІІ - у складеному реченні підкреслити звертання, зазначити його вид)

б) вправа 452: перебудувати речення відповідно до завдання І, записати перебудовані речення, позначити у них звертання і його вид, підкреслити розділові знаки при звертанні.

Дорогі мої п'ятикласники! Привчаймося виконувати вчасно завдання. А тому  зробіть скріншот виконаних завдань і надішліть на вайбер учителю до 17.00.

Дякую усім, хто вчасно виконує завдання! За несвоєчасність  (а це все одно, що прийти на урок без виконаного домашнього завдання) - знижується і оцінювання!

Усім - гарного дня і бадьорого настрою та міцного здоров'я!

 

Математика

Дата Тема Класна робота Домашнє завдання Сайт з відео уроками МОНУ (обовязково )
07.04 Ділення на десятковий дріб Повторити п.39-41, виконати №  1465, 1480, 1482

https://www.youtube.com/watch?v=lACXYyAYlZk

П.39-41, №1481, 1484, 1488 Урок математики

5 клас – Плюс-Плюс та 112 Україна 

 YouTube-канал Міністерства освіти і науки. 

 

 

Природознавство

Тема уроку на 07.04 "Отруйні рослини, тварини, гриби".

При опрацюванні попередніх тем ми ознайомилися з Вами з організмами, що мають клітинну будову. пам'ятаєте основні компоненти клітини?  Вам цікаво було дізнатися про бактерії. Не узагальнюйте їх з вірусами!!!.

Опрацьовуючи параграф 36, Ви дізнається про отруйні організми, які мають, або виділяють особливі речовини - отруту або токсини, які мають вплив на організм людини.У робочі зошити виписати по 5 видів отруйних рослин, тварин, грибів. Запам'ятати зовнішній вигляд цих організмів, щоб при зустрічі з ними в природі бути дуже обережним.  Ви   це зможете, я впевнена.

На сайті "Колосок"  можна зареєструватися та взяли участь у Конкурсі. На сайті є всі пояснення. Спробуйте!!

 

Основи здоров’я

ШАНОВНІ УЧНІ!

Прошу Вас зробити конспект у робочий зошит, та спробувати виконати завдання. Виконане завдання пересилаєте на електронну адресу burtovaya2020@gmail.com або на Viber за номером +38(093) 469-51-28

Тема: Земля – наш спільний дім.

Д/з: Прочитати § 29, надати повторне життя пластиковій упаковці.

 

 

Фізкультура

  1. Виконати спеціально бігові вправи (хлопці)

http://youtube.com/watch?v=jJ2PZu7nPF8

Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці (дівчата)

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE

  1. Виконувати ведення м’яча ( хлопці, дівчата за бажанням)

http://youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0

  1. Виконувати жонглювання м’ячем ( хлопці, дівчата за бажанням)

http://youtube.com/watch?v=zQ22tAcwdl4

Дівчатка виконують інтервальне тренування для м’язів рук, плечей і грудних м’язів.

http://youtube.com/watch?v=OHta4V0yteI

 

Психологія

Тема уроку.  «Такі різні хлопчики та дівчатка». ПРАКТИЧНА РОБОТА « Гарні манери». Запишіть в зошиті :

  • Як повинен поводитися справжній лицар? (перелічіть)
  • Як повинна поводитися справжня леді? (перелічіть)
  • Що спільного у поведінці хлопчиків та дівчат?

 

Українська література

Сьоме квітня

Вічне протистояння добра і зла в оповіданні Є.Гуцала "Лось"

  1. Ознайомитися із відомостями про письменника: опрацювати ст. 203

Заповніть у робочому зошиті Анкету письменника, звернувши увагу на такі позиції, як на малюнку.

  1. Перегляньте буктрейлер, створений вашими ровесниками, за змістом оповідання "Лось": https://www.youtube.com/watch?v=mFtJ-xpmrrc

 

  1. Прочитайте оповідання "Лось" (ст. 203-210)

 

  1. Для перевірки знання змісту оповідання виконайте тестові завдання. Для цього:

а)  перейдіть на сайт join.naurok.ua

б)  використайте код доступу 175200  і переходьте до виконання тестів

Шановні п'ятикласники, зауважте:

  1. Доступ до завдання обмежене в часі: його необхідно виконати до  11 квітня 19:00.
  2. Якщо ви зробите кілька спроб виконання завдань, то береться середнє арифметичне досягнень з перевагою першому входу. Тому тільки тоді, коли будете готові до виконання тесту, починайте працювати!

Усім бажаю гарного весняного настрою,

чудових результатів у навчанні і міцного здоров'я!

 

08.04

Зарубіжна література

Тема уроку. Пригоди Аліси

Математика

Дата Тема Класна робота Домашнє завдання Сайт з відео уроками МОНУ (обовязково )
08.04 Розвязування вправ П.39-41, № 1486, 1495, 1487

https://www.youtube.com/watch?v=rAAl_SSYpb4

№1491,1496, 1489  

 

 

Українська мова

Восьме квітня

Вставні слова, словосполучення, речення.

Розділові знаки  у реченнях із вставними конструкціями

Етап І .

Кожному учню пропоную опрацювати матеріал одним із способів:

І.  Опрацювати запропонований матеріал шляхом перегляду 2 відеоуроків тривалістю 6 хвилин і 2 хвилини:

1) https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4

2) https://www.youtube.com/watch?v=pCoqd-kKjcI

При цьому записати у зошит приклади речень, які подаються для аналізу, визначити у них вставні слова (ВС) і розділові знаки.

ІІ. Опрацювати запропонований матеріал за допомогою підручника: параграф 58, ст 169 + вправа 459 (переписати речення, підкреслити вставні слова та розділові знаки при них, зверху надписати групу за значенням вставних слів (ВС))

Етап ІІ  Для усіх учнів:

  1. Вправа 461 у виконаних завданнях обов'язково підкреслюються ВС
  2. Ст. 170 + Вправа 462 і розділові знаки при них

Бажаю успіху в опануванні нових знань!

Чекаю на виконані вами завдання, надіслані у вайбер!

Усім - гарного дня і бадьорого настрою!

 

Англійська мова

І група

Тема: Ми – українці

Завдання:

  • знайти вправу впр.1, ст.210 у підручнику, виписати незнайомі слова у словник. Прослухати запис тексту у Viber групі, спробувати прочитати самому декілька разів. Так само, як і вчитель, зробити аудіо запис тексту, начитавши його та надіслати у Viber групу. Слідкуйте за правильною вимовою слів.

Увага! Завдання виконати та надіслати до 09.04

 

ІІ група

Пограйте в гру та перевірте свої знання про Велику Британію

https://jeopardylabs.com/play/great-britain-jeopardy-quiz

Впр.3 стор.205

Впр.4 стор.206 – продовжіть речення відповідно до впр.3

Впр. 1 стор.206 – уявіть,що ви відвідали Велику Британію. Опишіть свою подорож за допомогою плану

 

Образотворче мистецтво

Тема. Архітектура

Переглянути презентацію.

Створити композицію «Моя вулиця»

(Аплікація або малюнок)

Переглянути https://www.youtube.com/watch?v=OQ2eGrq_AB0&feature=youtu.be

 

Українська література

Восьоме квітня

Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань (за оповіданням Є.Гуцала "Лось").

І. Письмово дати відповіді на питання1-2 реченнями:

  1. Назвіть критерії оцінки доброї людини, продовжуючи речення: Добра людина — це людина, яка… Зла людина — це людина, яка…
  2. Назвіть приклади літературних творів, які ви вивчали на уроках української та зарубіжної літератури, де тема добра і зла є основою. Як вона вирішується?
  3. Чи можна стверджувати, що добро завжди перемагає зло? Доведіть свою думку, наведіть приклади з літературних творів.
  4. Чому дядько застрелив лося? Які мотиви ним керували?.
  5. Чому діти не сперечалися з дядьком, нічого не відповіли на його обіцянки поділитися м'ясом, віддати роги? Як ви діяли б на їхньому місці?
  6. Що переживав і думав Шпичак після від'їзду братів? Чим зумовлені ці переживання? Чи справді дядькові стало шкода лося?
  7. Що  для  вас  важливіше: покарати  дядька  Шпичака  чи  врятувати  лося?Чому?
  8. Заповнення таблиці «Добро і зло у творі».
Добро Зло

 

  1. Складіть 3 грона: до образу лося, до образу братів-підберезовиків, до образу дядька Шпичака,  наділивши кожного його 5-7 епітетами

Дорогі діти! Людина має безліч чеснот: доброту, щедрість, чуйність, уміння співчувати і любити . Усі вони засновані на любові людини до людини та людини до природи. І є ще така щиросердечна якість, як милосердя. Для того щоб бути милосердним, потрібно вміти прощати та бути щирим гуманістом. Тому що споконвічно милосердя було проявом великодушності до переможеного. Герої оповідання «Лось» яскаво демонструють нам це, але — по-різному: брати мають усі ці чесноти, незважаючи на юний вік та відсутність життєвого досвіду, а Шпичак — зовсім позбавлений цих якостей

 

      У творі зображено дивовижний світ заповідної природи, ще не зіпсованої людиною. Саме тому Лось почувається тут, як удома. У заповідниках люди зустрічаються рідко — це здебільшого туристи, які хочуть помилуватися красою природи або мислівці, які нелегально полюють на тварин. І якщо перші не становлянь ніякої загрози, то другі, часом, стають справжніми ворогами дикої природи.

Хочеться вірити, що серед вас немає жодного, хто чинить зло іншим, хто нівечить природу.

     Тож продовжуйте бути творцями Прекрасного, Добра і Злагоди!

 

  1. Додаткове завдання вищого рівня оцінювання (за бажанням).

Виконайте творче завдання за вибором учня:

             а) "Перевтілення".Уявіть, що ви - це лось;

- це брати-підберезовики чи один із них;

- це дядько Шпичак.

опишіть кількома реченнями (5-7) про події, що відбуваються в оповіданні та ваші відчуття від імені одного обраного персонажа твору.

               б) "Я - співавтор оповідання". Чи хотіли б ви змінити кінець оповідання?  Напишіть свій варіант закінчення твору (5-7 речень)

 

Дорогі п'ятикласники!

Даючи відповіді на поставлені питання, складаючи грона до образів, виконуючи завдання вищого рівня, дбайте про культуру і грамотність мислення і письма.

Не забуваємо про вчасне виконання завдань. А тому виконавши завдання, зробіть скріншот сторінок і надішліть на вайбер учителю до п'ятниці (до 10.04.2020) до 16.00

 

Випереджальне завдання:

Готуємося до контрольної роботи за творчістю Т.Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала:

повт. ст. 187-211

 

09.04

Англійська мова

І група

Тема: Містами України

Завдання:

  • повторити правила утворення Present Perfect (конспект у зошиті); із тексту про Україну впр.1, ст.210 виписати 2 речення, які створені у Present Perfect; утворити до них запитання та заперечення.
  • Записати у словничок та вивчити ще 10 неправильних дієслів (усі три форми)
  • Опрацювати впр.6, ст.213-214 (прочитати, як діти описують свої міста) та за одним із зразків письмово описати місто Сміла

Усі письмові завдання відправити у Viber групу до 11.04

 

ІІ група

Виконайте тест в зошитах  за посиланням https://drive.google.com/file/d/1HmxMclO1UpiLF5s7z20HJ7FxrEaFMd-s/view?usp=sharing

 

Математика

Дата Тема Класна робота Домашнє завдання Сайт з відео уроками МОНУ (обов’язково )
09.04 Залікове тестування Тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/zavdannya-dlya-perevirki-znan-pidgotovka-do-kontrolno-roboti-mnozhennya-i-dilennya-desyatkovih-drobiv-108048.html

 (надіслати скрини на перевірку)

Виконати домашню самостійну роботу №8 (ст. 243)

(підручник)

(надіслати фото)

Урок математики

5 клас – Плюс-Плюс та 112 Україна 

  

 

Фізкультура

  1. Виконувати спеціальні бігові вправи на місці

http://youtube.com/watch?v=Zd71yTJomKw

  1. Виконувати згинання і розгинання рук в упорі лежачи від підлоги

( хлопці 2  підходи по 10-15 разів)

http://youtube.com/watch?v=57vyN_2f-5E

( дівчата 2  підходи по 6-10 разів)

http://youtube.com/watch?v=XRdN6OdJ2lQ

 

Українська мова

Дев'яте квітня

Вставні слова, словосполучення

Отже, дорогі п'ятикласники, ми з'ясували, що у мовленні часто використовуємо вставні конструкції (слова чи словосполучення), щоб передати своє ставлення до того, про що. Ми повинні знати, які вставні вирази якого значення додають реченню (див. підручник: ст 169). І на письмі кожному з нас необхідно правильно вживати розділові знаки при ВС - цього вимагає культура і мовлення, і письма, і поведінки.

Ще ви навчилися розрізняти ВС і однозвучні слова (ст.170)

А тепер виконаймо завдання:

1.Вправа 465 =9 балів                        або                         вправа 464 = 12 балів

  1. Перейдіть за посиланням join.naurok.ua і, використавши код доступу  181041 , виконайте тестові завдання на закріплення теми. Памятайте, що  завдання активне (його  необхідно виконати ) до  12 квітня 16:00

 

ЗУПИНИТИ

Чекаю на високі результати тестування і на ваші творчі роботи!

Зауважте! Скріншоти робіть вертикально, охоплюючи усю сторінку чи навіть розгортку подвійного аркуша зошита, а не клаптики завдань. У зошиті чітко прописуйте дату виконання завдання і тему уроку.

Усім гарного дня та бадьорого настрою!

 

 

Інформатика

І група. Видиш М.О.

Тема. Цикли з умовою. Опрацюйте параграф 26-27. Дайте відповіді на

запитання з розділу "Обговорюємо" - усно, виконайте вправу 2 або 3 на

вибір на ст.230-231 та

надішліть виконаний проект на пошту <mary-parik@meta.ua>.

 

ІІ група. Фоміна В.О.

Тема: «Цикли з лічильником»

Опрацювати §25, виконати вправу 3 «Світлофор» (ст.221) в середовищі Скретч2, файл з програмою надіслати на електронну пошту вчителя fomina_vira@ukr.net.

Виконати тест (виконання можливе до 15.04.2020). Введіть своє прізвище та ім'я для того, щоб оцінка була вам зарахована.

 

Зарубіжна література

Тема уроку. Марина Іванівна Цвєтаєва (1892-1941). «Книги в червоній палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші          М. І. Цвєтаєвої. Знайомі образи з прочитаних книг (Том Сойєр, Гекльберрі Фінн та ін.).

  1. Опрацюйте матеріали

https://www.youtube.com/watch?v=8Z5614w0sQg

http://5клас.1000журавлів.укр/rozdil-4-syla-tvorchoyi-uyavy/maryna-tsvyetayeva/

  1. За підручником ст. 220-224
  2. Перегляньте та вивчіть матеріали про М.Цвєтаєву та вірш «Книги у червоній палітурці» на моєму блозі https://skubenkot.blogspot.com/p/5_8.html
  3. Прочитайте та усно проаналізуйте вірш «Книги у червоній палітурці»
  4. Пройдіть тестування

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=406021

Роздрукувати сторінку