5-Б

13.03.2020

  1. Математика

Тема: «Ділення десяткового дробу на натуральне число.»

Повторити § 40, виконати № 1409, № 1412, № 1415, № 1420.

  1. Англійська мова

Тема: «Одяг»

Повторити назви одягу, виконати впр. 3 ст.153. Повторити вживання Present Simple, Present Continuous, Past Simple (Remember! page 153), виконати впр. 4b на ст. 153 у робочому зошиті.

  1. Українська мова

Тема: «Другорядні члени речення. Додаток.»

Опрацювати § 51 (вивчити правило: додаток), виконати вправи 402, 403.

  1. Зарубіжна література

Написати твір «Чи може допомогти почуття гумору у складних ситуаціях?»

  1. Фізичне виховання

Модуль: «Волейбол»

1.Правила гри  «Волейбол»

http://youtube.com/watch?v=l4-TQhYv4vM

2.Виконувати стрибки через скакалку 2 х 30-50р.

 

16.03.2020

  1. Англійська мова

Тема: «Друзі та одяг». Виконати усно впр. 1 на ст.154. Записати до словника та вивчити слова на ст.155, читати впр.2 ст.154-155. У впр.3 на ст.155 поставити речення в правильному порядку, щоб події відповідали змісту прочитаного тексту (вправу виконати у робочому зошиті).

  1. Основи здоров’я

Прочитати параграф 26,27. Скласти пам’ятку поведінки на дворі.

  1. Природознавство

Ми сьогодні розпочинаємо вивчення теми 2 в розділі 3. Планета Земля як середовище життя організмів. 16.03 Тема уроку "Організм і його властивості. Клітинна будова організмів". Вивчити визначення поняття - організм, властивості живого, розмноження, ріст, розвиток, живлення, дихання (повторити з теми 1), вивчити будову клітини - основні її компоненти ст.145, а також назви організмів на малюнку 102.  На ст.146 прочитати "Скарбничка знань". Бажаю Вам успіхів! Ми зможемо вивчити все. Читайте, запам'ятовуйте,  досліджуйте.

  1. Інформатика

Тема: «Лінійні алгоритми.» Опрацювати § 21-22, дати відповідь на запитання 6,7 на ст.207.

  1. Фізична культура

Модуль: «Волейбол»

1.Передача м’яча двома руками зверху  (техніка виконання)

http://youtube.com/watch?v=dWtsWeWNrHU

  1. Українська література

 «Садок вишневий коло хати...» - перлина української та світової ліричної поезії.

  1. Опрацювати статтю "Засоби образної мови" (ст 196)
  2. Виразно прочитати вірш "Садок вишневий коло хати" (ст.197)
  3. Записати у робочі зошити відповідь на питання №8-10

Домашнє завдання:

  1. Вивчити напам'ять вірш "Садок вишневий коло хати" (його читання напам'ять можна перенести на період після карантину, а можна, не чекаючи закінчення карантинного періоду, записати своє читання напам'ять на відео і переслати учителю на "Вайбер" за номером +380930524039)
  2. Виконати завдання №3 (із рубрики "Домашнє завдання" - будиночок - ст198 ) і надіслати теж на "Вайбер"

Дорогі п'ятикласники!

У зошиті записуємо дату виконання дистанційного завдання, зазначаємо тему, а потім виконуємо завдання як "класної" так і "домашньої" роботи.

 

17.03.2020

  1. Українська мова

Тема: «Другорядні члени речення. Означення.»  Опрацювати  § 52, вправи 408,411, 412.

 

  1. Математика

Тема: «Ділення на десятковий дріб.» Переглянути відео за посиланням

( www.youtube.com/watch?v=zjY4zCG13iY)

Опрацювати § 41, вивчити правила, виконати № 1440, 1442, 1449, 1451.

 

  1. Зарубіжна література

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-alisa-v-kra-ni-div-54081.html

Переглянути презентацію та написати враження від прочитаного твору.

 

  1. Німецька мова

Тема: « Ландшафти. Лісові тварини.»

Виписати в словник та вивчити слова на ст. 106, 109.

Виконати впр. 1 на ст.106 та ст. 109. Зверніть увагу на множину іменників.

Виконати усно впр. 4 на ст.107. Впр. 5 на ст. 108 виконати письмово.

Виконати впр. 2,3 на ст.109-110 письмово.

 

  1. Українська література

Майстерне відтворення краси природи, яка надихає ліричного героя й зміцнює його патріотичні почуття

  1. Ознайомитися із відомостями про П.Тичину (ст.199)
  2. Вдумливо прочитати поезію "Не бував ти у наших краях" (ст. 199-200) та "Блакить мою душу обвіяла" (ст. 201)
  3. Розглянути картину В.Кричевського "Рідна земля" (ст.199). Чи ілюструє вона зміст поезій П.Тичини? Якщо так, то які саме рядки? Запишіть їх у зошит.
  4. Ознайомитися із змістом теоретичного матеріалу "Ліричний герой" (ст. 201), виписати у зошит визначення, що називаємо ліричним героєм (ЛГ).

Домашнє завдання:

  1. Навчитися виразно читати поезію "Не бував ти у наших краях"та "Блакить мою душу обвіяла"
  2. Виконати письмово у робочих зошитах завдання різних рівнів (за вибором учнів):

№3, 5,6, 7 (письмово) - ст. 202   = 9 балів

або

написати вірш чи мінітвір "Поезії П.Тичини - відтворення краси природи, що пробуджують у читача любов до рідного краю "   =12 балів

або

написати опис улюбленого куточка природи, використовуючи різні художні засоби мови   =11 балів

  1. Природознавство

Сьогодні ми маємо продовжити знайомство з властивостями живих організмів. Ви маєте запам'ятати прізвище Роберта Гука,  який зробив велику справу- відкривши клітину, ще і на власне сконструйованому мікроскопі (пригадайте будову мікроскопа). Тема уроку: «Рослини і тварини.» Наука, що вивчає рослини - ботаніка, а тварин - зоологія. За  кількістю клітин є різні організми. Зверніть увагу на поняття теплокровні і холоднокровні організми, а також на відмінності між організмами. Ви дуже любите рослини і тварини. Знайдіть цікаву розповідь про рослини і тварини нашої місцевості.

 

18.03.2020

1.Українська мова

Тема: «Другорядні члени речення. Обставина.»

1) опрацювати параграф 53.

2) вправи 419 (ІІІ), 422, 423,424.

3) подивитися відео за посиланням youtube.com/watch?v=dK5cOvl2hyU&list=PLw1kxLnnmYtEnDsYVRAIEKJC3sLc7Ao&index=79

2.Математика

Тема:«Ділення на десятковий дріб.»

Повторити § 41, виконати № 1457, 1459, 1462, 1468.

3.Англійська мова

Тема уроку: «Різна погода, різний одяг»

  1. Ця гра без сумніву допоможе пригадати назви одягу. Тисни на гучномовець та повторюй слова. Натискай на рамочку зі словом, а потім на картинку. Перевір себе, чи добре ти знаєш назви повсякденного одягу. https://learnenglishkids.britishcouncil.org/word-games/clothes-1
  2. Виконати письмово впр. 4 ст. 156. Скласти речення. Записати нові слова до словника та вивчити їх.
  3. Виконати письмово впр.2 ст. 157. У вправі подано 4 описи погоди. Ви маєте дати пораду, що краще одягти у кожній ситуації. Використовуйте не лише назви одягу, що зображені на картинках.

Наприклад: It is hot. – You’d better put your summer dress and your sandals on.

(You’d = you would better put … on – тобі/вам краще…одягти)

  1. Домашнє завдання

Впр. 1 ст. 159. Доповнити речення. Надіслати відповіді на електронну пошту olhettochka@gmail.com або на Viber.

4.Фізичне виховання

Модуль: «Волейбол»

1.Прийом м’яча двома руками знизу (переглянути техніку виконання)

http://youtube.com/watch?v=9YzQIUMp2kM

  1. Виконувати прийом м’яча двома руками знизу над собою.

5.Музика

Тема: «Симфонічна музика»

Підручник - ст. 107-112

Слухання - https://youtu.be/Ui6bYU2HO4A

Спів - https://youtu.be/Dm-IHwZmULI

 

19.03.2020

  1. Трудове навчання (дівчата)

Виконувати тренувальні вправи виконання стеблового шва. Вишити цим швом  намальовану на закладці гілочку.

  1. Трудове навчання (хлопці)

Тема: «Серветниця»

Пошук моделей-аналогів. Робота з інформаційними джерелами.

  1. Математика

Тема уроку: «Ділення на десятковий дріб.» Повторити правила § 41. Переглянути відео(www.youtube.com/watch?v=j7-S_eoACTA), виконати номери 1471, 1473, 1479 (1-6, у 5 і 6 рівнянні застосуйте спочатку розподільну властивість множення відносно додавання - ab+ac=a(b+c) )

  1. Німецька мова

Тема: «Дикі тварини. У зоопарку. »

  • Повторити назви лісових тварин. Проглянути відео за посиланням : https://m.youtube.com/watch?v=BYh_NAj2hXE
  • Проглянути відео за посиланням : https://m.youtube.com/watch?v=Ug92jlY54jM Записати назви диких тварин до словника (ст.111, 113) та вивчити їх.
  • Усно виконати впр. 1,2,3 ст.111-112.
  • Виконати впр. 4 на ст. 112. Скласти 3 власні загадки про тварин. Надіслати свої загадки на електронну пошту olhettochka@gmail.com або на Viber.
  • Виконати впр. 2 на ст. 113. Доповнену частину тексту надіслати на електронну пошту olhettochka@gmail.com або на Viber.
  1. Образотворче мистецтво

Створити композицію «Весняні квіти». Техніка довільна: гуаш, графіка, аплікація та інше.

  1. Українська мова

Тема уроку: «Тренувальні вправи на визначення другорядних членів речення.»

1) повторити параграфи 51-53;

2) вправа 425, виконати тестові завдання - ст.158.

 

20.03.2020

  1. Математика

Тема: «Ділення на десятковий дріб.»

Повторити правила §41. Виконати номери 1483, 1485, 1489

 

  1. Англійська мова

Тема уроку: «Активний відпочинок»

  1. Записати словосполучення з рамочки Remember! до словника та вивчити їх.
  2. Виконати усно впр.1, 2 на ст. 162-163 за поданими зразками.
  3. Відгадайте загадки впр. 3 ст. 163. Напишіть список речей, які потрібно брати в похід (впр. 4 ст.163).
  4. Для того, щоб дізнатися як Кейсі провела свій час у заміському шкільному таборі відпочинку, спочатку потрібно виписати до словника нові слова зі ст. 165, перекласти та вивчити їх. Вдумливо прочитайте лист від Кейсі впр.2 ст.164-165. У впр.3 на ст.165 запиши речення, обравши правильне слово.

У впр.4 на ст.166 випиши словосполучення, які описують відпочинок Кейсі.

 

  1. Українська мова

Тема: Речення з однорідними членами.

1) опрацювати параграф 54 (вивчити правило "однорідні члени речення");

2) виконати вправи 427 (ІІ), 429, 430;

3) виписати 6 прислів'їв з однорідними членами речення.

 

  1. Зарубіжна література

Візьміть аркуш паперу, намалюйте Алісу у центрі, навколо неї запишіть слова, які широко розкриють цей образ...(але спочатку вивчіть з т/л, що таке ПОРТРЕТ).

Портрет – це зображення в літературному творі зовнішнього вигляду, рухів, виразу обличчя людини, її одягу тощо.

Діти! Читайте додатково історії про Алісу, які не увійшли до підручника.

 

  1. Фізичне виховання

Модуль: «Волейбол»

  1. Техніка  виконання  нижньої прямої подачі.

http://youtube.com/watch?v=RiG4HsT8WCQ

  1. Виконувати передачі м’яча двома руками зверху над собою.

 

23.03.2020

1.Англійська мова

Тема: «Літній табір відпочинку»

  1. Повторіть вживання дієслова to be у Past Simple https://www.youtube.com/watch?v=iTk1-FO243U
  2. Виконайте впр. 1 ст.166 (усно) та впр.2 на ст.167 (письмово).
  3. Прогляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=cQB2obSYEXU

4.Виконайте письмово впр. 3 ст.167

  1. Прогляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=8giut4uR0bU
  2. Розгляньте таблицю Remember! на ст. 167.
  3. Виконайте письмово впр. 4, 5 ст. 168.

2.Основи здоров’я

Прочитати § 28

Виконати:

  1. Стартове завдання ст.145 № 1,2
  2. Скласти пам’ятку «Правила безпечної поведінки в ліфті»

3.Природознавство

До уваги учнів 5-б класу. Тема уроку на 23.03.:"Стань дослідником" На ст.151 є практична робота "Дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння". Закладіть дослід з будь-яким насінням, але квасоля, пшениця це найдоступніше і найкраще. Можна взяти 1-2 насінини. Дані спостережень заносьте до таблиці. Сьогодні дослід закладаю і я. Стаканчик, де проросло насіння потрібно буде принести на урок для оцінювання результатів. Бажаю успіхів у виконанні. Все у вас вийде! Це так чудово спостерігати, як із звичайної насінини з'явитися рослина. Будьте здорові і успішні!

4.Інформатика

Тема: «Циклічні алгоритми.»

Опрацювати § 23-24,  завантажте на ваші комп'ютери програмне середовище Скретч та виконайте впр 4 ст. 214 та запитання 3 ст. 215, створені проекти надішліть на пошту mary-parik@meta.ua

5.Фізична культура

  • Переглянути презентацію на тему: «Фізичні вправи і здоров’я»

https://www.slideshare.net/ssuser0fafbb/2-66732099

  • Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE

  • Виконати комплекс вправ на розвиток гнучкості.

http://youtube.com/watch?v=AZB8nWh-LWE

6.Українська література

Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності,

патріотичних почуттів засобами художнього слова у поезії

"Гаї шумлять...".

Мелодійність вірша П.Тичини

Мета: удосконалювати вміння виразно і вдумливо читати поезії; ознайомитися із поезією П. Тичини "Гаї шумлять", відтворювати в уяві аналогічні картини природи, висловлювати міркування щодо збереження природи; розвивати емоційне сприйняття поезії, уміння відчувати і знаходити образні засоби мови; виховувати любов до рідної землі.

І.1.  Повторити поняття "ліричний герой" (за підручником: стаття на ст.201).

  1. Пригадайте:

Епітетхудожнє означення, яке підкреслює певну властивість явища, предмета, поняття і на яке автор хоче звернути увагу, висловити своє ставлення.

Метафора – це перенесення назви з одних предметів, явищ, дій, ознак на інші на основі подібності між ними.

 

ІІ.

  1. Прочитати вірш П. Тичини "Гаї шумлять..." (за підручником: ст.200)
  2. Переглянути відеоролик "Гаї шумлять", перейшовши за посиланням:

а)   https://www.youtube.com/watch?v=tz6MHoMvmGU

б)   https://www.youtube.com/watch?v=6zkxwfU-ThM

  1. Висловіть власну точку зору: який відеоролик повніше відтворює зміст твору? Яке виконання пісні вам сподобалося більше? Чим?
  2. Прочитайте аналіз поезії:

        Надзвичайно поетична картина природи змальована у вірші П.Тичини “Гаї шумлять”. Твір сповнений світла, радості, повноти життя. Ліричний герой сприймає навколишнє середовище як подарунок природи-шум гаїв, хмарки в небі, гудіння звону, коливання достигаючих нив, шепіт трав. І на завершення-завжди вражаюча картина сонця, що заходить над рікою, залишаючи на воді золоту доріжку та свої відблиски, ніби розколовся навпіл сонячний диск-одна частинка у небі, а друга-на тихій гладіні води. Це сонячне золото заповнює душу, спонукає до творення краси й добра. Вірш перейнятий радісним відчуттям людини, яка вслухається у весняний шум зеленого гаю, усміхається сонцю, квітам, любується чарівними хмарками, що біжать по блакитному небі. Ліричний герой ніби «розмовляє» з природою, звіряє їй свої найпотаємніші, найінтимніші почуття, захоплення яскравими барвами, гармонією вічно рухливої природи. А чи не є це пасивне замилування природою? Нічого спільного з пасивністю тут немає. Природа зображена активно діючою, вона захоплює поета («душі моїй так весело»), збуджує в нього найкращі почуття, викликає справжню музику в душі.

(Джерело: https://dovidka.biz.ua/gayi-shumlyat-analiz/ Довідник цікавих фактів та корисних знань)

  1. Запишіть у зошит:

Тема твору: гармонійне поєднання краси рідної природи та почуттів ліричного героя.

Ідея твору: захоплення гармонією людини і природи.

Основна думка: любити та оберігати природу рідного краю.

Рід літератури: лірика.

Жанр: вірш

Тематика: пейзажна лірика.

  1. Випишіть із твору художні засоби.

Епітети:

Метафори (персоніфікація, або уособлення

Порівняння:

Домашнє завдання:

Вивчити поезію напам'ять (можна дочекатися закінчення карантинного періоду і потім у школі продекламувати поезію напам'ять, а можна зробити відеозапис свого декламування чи навіть пісенного виконання твору П. Тичини і скинути учителю на Viber)

 

24.03.20

  1. Українська мова

Тема: Письмовий твір-роздум на тему "Чому потрібно берегти природу?" Написати твір на цю тему (обсяг - до сторінки).

 

  1. Математика

Тема: « Ділення на десятковий дріб.» Повторіть правила §41.

Пограйте, перейшовши  за посиланням  learningapps.org/6796737

 

  1. Зарубіжна література

Переглянути один із фільмів про Алісу. Записати у зошит імена персонажів, що оточують героїню. https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://eksmo.ru/selections/tri-luchshie-ekranizatsii-alisy-v-strane-chudes-ID4414519/&ved=2ahUKEwjLiea44LDoAhVHyaYKHYpaAq4QFjABegQIBhAB&usg=AOvVaw1o2Pt0plBsp5VjtZkQb183

 

  1. Німецька мова

Тема: Im Dorf. Haustiere

  1. Вчимося граючи! https://learningapps.org/1294247 Потрібно відкрити одночасно пару (зображення+слово).
  2. Виписати до словника та вивчити нові слова на ст. 115 та ст. 117. Щоб правильно навчитись їх читати, скористайтесь словником https://www.dict.com/%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%96%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B8/Kuh
  3. Прослухай текст двічі, якщо дуже складно зрозуміти, натисни віконце Показати текст. Потім пройди тест на перевірку розуміння почутого. Результат сфотографуй та надішли на Viber. http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/pdrychniki/nmetska-mova-1-yi-rk-navchannya-5-klas-sotnikova-s-bloysova-t-f/lektion-6-stunde-51-im-dorf/16173-aydo
  4. Впр. 5 ст.116 Прочитай та заповни таблицю.
  5. Перевір знання слів. Пограй! https://learningapps.org/799914

 

  1. Українська література

Майстерне відтворення краси природи, вираження життєрадісності,

патріотичних почуттів засобами художнього слова у поезіях П.Тичини

 Опрацювати і дати відповідь на питання:

№ 2, 3, 4, 11

Випишіть з поезії приклади образів:

зорові:

слухові:

Чекаю ваших листів  із виконаними завданнями!

Домашнє завдання:

         За час весняних канікул прочитати оповідання Є. Гуцала "Лось" (повне видання оповідання!!!, а не скорочений варіант, як у підручнику)

 

  1. Природознавство

Маю надію, що ви всі здорові і заклали дослід з насінням, а також занотували явища в день рівнодення. Тема уроку на 24.03 "Гриби". Тема цікава для вас, адже разом з дорослими ви відправлялися на "тихе полювання". Метою цього уроку є знайти відмінності між рослинами, тваринами і грибами. Вони і справді особливі і різноманітні. У робочі зошити замалювати мал. 110, підписати. Звернути увагу на класифікацію грибів: їстівні, паразити, цвілеві. Запам'ятайте, що дріжджі це теж одноклітинні гриби і ніщо інше. Опрацювати текст параграфи 35. до підзаголовку "Бактерії". Ви це зможете, я впевнена.

 

25.03.20

  1. Українська мова

Тема: Кома між однорідними членами.

1) повторити параграф 54, звернути увагу на таблицю на ст. 160;

2) виконати вправи 431, 433, 435 (І, ІІ).

 

  1. Математика

Тема: Ділення та множення десяткових дробів.

Повторити правила множення та ділення десяткових дробів та виконайте номери 1-9  ст. 243-244.

 

  1. Англійська мова

Тема: Outdoor Activities. At the Camp

Проглянути відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5PkhqjiQE34  та виконати всі зазначені завдання. Надіслати на електронну пошту olhettochka@gmail.com виконане перше завдання, де ви за зразком маєте написати про ваш улюблений вид відпочинку, де ви його проводите та чому це вам приносить задоволення.

 

  1. Фізичне виховання

Модуль: «Футбол»

  1. Переглянути презентацію на тему: « Правила гри футбол»

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-gri-u-futbol-90152.html

  1. Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE

3.Виконати вправи на розвиток м’язів черевного пресу

http://youtube.com/watch?v=oTS6-i_7pqc

 

  1. Історія України

Опрацювати тему "Революція Гідності 2013-2014рр. Агресія Росії проти України". Записати короткий конспект у робочий зошит

 

  1. Музика

Тема: Симфонічна музика

Підручник - ст.113-116

Слухання - https://youtu.be/pJRmW-qSank

Спів - "Зелене слоненя"

 

26.03.20 (четвер)

  1. Трудове навчання (дівчата)

Класифікація побутових електроприладів. Правила безпечного користування електроприладами.

  1. Трудове навчання (хлопці)

Формування культури споживання їжі. Столові прилади.

  1. Математика

Тема: Ділення десяткових дробів. Повторіть правила множення та ділення десяткових дробів та виконайте тест за посиланням (http://naurok.com.ua/test/join?gamecode=654449)

  1. Німецька мова

Тема: Unsere Tiere

1) Beantwortet bitte die Fragen:

Дайте відповіді на запитання:

Зразок: Welche Tiere leben im Wald? – Die Hasen, die Bären, die Füchse, die                        Wölfe leben im Wald.

  • Welche Tiere leben im Park?
  • Welche Tiere kommen in den Garten?
  • Welche Tiere leben im Fluss und im Teich?
  • Welche Tiere leben in der Wüste?
  • Welche Tiere leben in der Steppe?
  • Welche Tiere Leben in Afrika?
  • Welche Tiere leben im Norden?

2) Виписати до словника та вивчити нові слова на ст. 119.

3) Як і в англійській, так і в німецькій мові вживаються модальні дієслова. Розглянемо дієвідміну модального дієслова nnen (англ. can) - могти  у презенсі.

Інфінітив:  nnen

ich kann  (я можу)                                           wir können (ми можемо)

du kannst   (ти можеш)                                   ihr könnt (ви можете)

er/sie/es kann (він/вона/воно (тварина може)     sie/Sie können (вони/Ви можете)

Schreibe, bitte. Was können die Tiere? (Напишіть, будь ласка, що можуть тварини.)

Muster (Зразок): Was kann das Eichhörnchen? – Das Eichhörnchen kann klettern.

Was kann der Frosch? –Der Frosch kann springen und schwimmen.

Was kann der Wolf?

Was kann der Vogel?

Was kann der Hase?

Was kann der Elefant?

Was kann der Eisbär?

Verwendet bitte die Verben in den Sätzen (використайте ці дієслова у своїх реченнях): klettern, fliegen, singen, springen, laufen, brüllen, baden, schwimmen, tauchen.

4) Виконати письмово впр. 3 ст. 120.

Виконані завдання надішліть на електронну пошту olhettochka@gmail.com або на Viber.

  1. Образотворче мистецтво

Підсумкова робота

Створити композицію з використанням орнаменту: «Я люблю свою країну!»

  1. Українська мова

Тема: Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами.

1) опрацювати параграф 55 (вивчити правило "узагальнювальне  слово", розглянути схеми - ст.163, таблиця);

2) виконати вправи 439, 443, 444;

3) самостійна робота: вправа 438 (І), 440 ( роботу або сфотографувати, або набрати у документі Word та надіслати на електронну пошту: nadia_goncharenko_@ukr.net )

 

27.03.20 (п’ятниця)

  1. Математика

Тема: Поняття про відсотки.

Переглянути відео за посиланням (https://youtu.be/zx4DSTNlFV0).

Опрацювати §42, виписати та вивчити правила.

Виконати номери 1500, 1502, 1504, 1508.

  1. Англійська мова

1). Виконати письмово впр. 5 ст. 171. Уяви, що ти проведеш день у школі активного відпочинку. Сплануй розклад занять, та вкажи, які речі тобі знадобляться.

2). Згадай свої нещодавні канікули чи вихідні. Дай відповіді на питання впр. 3 на ст.170 і у тебе вийде ціла розповідь, яку надішли на електронну адресу olhettochka@gmail.com абоViber.

  1. Українська мова

Тема: Двокрапка та тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.

1) повторити параграф 55;

2) виконати вправи 446, 447 (І, ІІ).

  1. Зарубіжна література

Афоризми/крилаті вислови/

Виберіть одну із тем і напишіть невеликий твір про те, як ви розумієте один із висловів:

*Думай про зміст, а слова прийдуть самі.

*Ти завжди можеш взяти більше, ніж нічого.

*Щастя може обманути коли-небудь.

Ці вислови взято з казки "Аліса в країні Див".

Удачі!

Попрацюй, а потім відпочивай! Гарних канікул!

Пам'ятай, що хорошу книгу можна читати завжди!

Читай книги із задоволенням!

 

  1. Фізична культура
  • Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

  • Виконувати присідання на двох ногах - 3 підходи по 30 разів.

Слідкувати за технікою виконання вправи.

Модуль: «Футбол»

  • Передача і зупинка м’яча – техніка виконання.

http://youtube.com/watch?v=gHwxra5ccj0

 

06.04.2020

  1. Англійська мова
  2. Повторити лексику та граматику теми “Outdoor Activities” та пройти тест у нашому класі на сервісі Google Classroom. Сфотографуйте та надішліть свої результати.
  3. Сьогодні розпочинаємо вивчення нової теми “My favourite season”.

Прогляньте відеоурок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=2WA9K_pizjA

та виконуйте усі вказівки вчителя.

Д.з –  Complete the text. (Доповнити текст)

There are four seasons in the year: winter, spring, summer and autumn. Every season has its fine days and is pleasant in its own way. As for me, I try … .

My favourite season is … . I may spend a lot of time … . Sometimes, the weather … , but I … .

… is really good time … .

(У нашому класі, на сервісі Google Classroom, є і відеозапис, і кожен отримає копію надрукованого тексту, який ви маєте доповнити та надіслати мені на електронну пошту.)

  1. Основи здоров’я

ШАНОВНІ УЧНІ!

Прошу Вас зробити конспект у робочий зошит, та спробувати виконати завдання. Виконане завдання пересилаєте на електронну адресу burtovaya2020@gmail.com або на Viber за номером +38(093) 469-51-28

Тема: Земля – наш спільний дім.

Д/з: Прочитати § 29, надати повторне життя пластиковій упаковці.

 

  1. Природознавство

Тема уроку: Бактерії, роль та значення на 06.04. Опрацювати зміст параграфа 35. Вивчити визначення поняття бактерії, пригадати, що ми знаємо про ці організми з попередніх тем, з предмету "Основи здоров’я", замалювати мал.116 - форми бактеріальних клітин у робочі зошити, опрацювати на ст.155 Скарбничку знань, ці речовини називаються фітонциди. Усно дати відповіді на запитання - де живуть бактерії?, чим вони живляться?, як дихають?, як переносять нагрівання і замороження?, чим небезпечні? і чим корисні? Дотримуйтеся правил особистої гігієни і будьте здорові  На сайті "Колосок" Ви можете взяти участь у Конкурсі, виграти призи. Для цього потрібно зайти на сайт, ознайомитися з умовами, взяти участь.25.04. Спробуйте!  У Вас вийде!

  1. Інформатика

Тема: Цикли з лічильником.

Опрацюйте § 25. Виконайте вправу 4 на ст.222 та дайте відповідь на запитання 3 на ст. 223 розділу працюємо в парах. Створені проекти надішліть на пошту (mary-paryk@meta.ua).

  1. Фізична культура

1.Виконати спеціально бігові вправи (хлопці)

http://youtube.com/watch?v=jJ2PZu7nPF8

Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці (дівчата)

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE

  1. Виконувати ведення м’яча ( хлопці, дівчата за бажанням)

http://youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0

  1. Виконувати жонглювання м’ячем ( хлопці, дівчата за бажанням)

http://youtube.com/watch?v=zQ22tAcwdl4

Дівчатка виконують інтервальне тренування для м’язів рук, плечей і грудних м’язів.

http://youtube.com/watch?v=OHta4V0yte

 

  1. Українська література

Вічне протистояння добра і зла в оповіданні Є. Гуцала "Лось"

  1. Ознайомитися із відомостями про письменника: опрацювати ст. 203

Заповніть у робочому зошиті Анкету письменника, звернувши увагу на такі позиції, як на малюнку.

2,Перегляньте буктрейлер, створений вашими ровесниками, за змістом оповідання "Лось": https://www.youtube.com/watch?v=mFtJ-xpmrrc

3,Прочитайте оповідання "Лось" (ст. 203-210)

  1. Для перевірки знання змісту оповідання виконайте тестові завдання. Для цього:

а)  перейдіть на сайт join.naurok.ua

б)  використайте код доступу 175200  і переходьте до виконання тестів

Шановні п'ятикласники, зауважте:

  1. Доступ до завдання обмежене в часі: його необхідно виконати до  11 квітня 19:00.
  2. Якщо ви зробите кілька спроб виконання завдань, то береться середнє арифметичне досягнень з перевагою першому входу. Тому тільки тоді, коли будете готові до виконання тесту, починайте працювати!

Усім бажаю гарного весняного настрою,

чудових результатів у навчанні і міцного здоров'я!

                                                        07.04.20

  1. Українська мова

Тема: Докладний переказ тексту розповідного характеру з елементами роздуму.

1) опрацювати параграф 56;

2) вправа 448 - "Історія книжки": прочитати текст; виконати письмово ІІ і ІІІ завдання під малюнком, виконану вправу переслати на електронну адресу nadia_goncharenko_@ukr.net

  1. Математика

Тема: Знаходження відсотків від числа. Перегляньте відео за посиланням (https://youtu.be/yewa_n6LxcA).  Опрацюйте § 42, запишіть в зошит правило знаходження відсотків від числа та виконайте номери 1510, 1513, 1518, 1522, 1524. Виконані завдання сфотографуйте та надішліть на пошту (mary-parik@meta.ua)

  1. Зарубіжна література

Напишіть відгук про самостійно прочитану книгу (автор, назва, ваші враження).

  1. Німецька мова

Тема: Das Wetter

  1. Проглянути відеопрезентацію

https://www.youtube.com/watch?v=7Qbnujhe6AE , корисним буде натиснути на трикутничок біля речення і попрактикувати вимову речень про погоду за посиланням  https://www.lingohut.com/uk/v41102/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8-%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%97-%D0%BF%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B0-%D1%96-%D0%BF%D0%BE%D1%80%D0%B8-%D1%80%D0%BE%D0%BA%D1%83

Записати до словника нові слова зі ст. 122, та нові слова з відео. Вивчити їх! Вивчити правило на ст.122!

  1. Виконати у робочому зошиті вправи: 2,4 ст. 122-123.

 

  1. Українська література

Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань (за оповіданням Є.Гуцала "Лось").

І. Письмово дати відповіді на питання1-2 реченнями:

  1. Назвіть критерії оцінки доброї людини, продовжуючи речення: Добра людина — це людина, яка… Зла людина — це людина, яка…
  2. Назвіть приклади літературних творів, які ви вивчали на уроках української та зарубіжної літератури, де тема добра і зла є основою. Як вона вирішується?
  3. Чи можна стверджувати, що добро завжди перемагає зло? Доведіть свою думку, наведіть приклади з літературних творів.
  4. Чому дядько застрелив лося? Які мотиви ним керували?.
  5. Чому діти не сперечалися з дядьком, нічого не відповіли на його обіцянки поділитися м'ясом, віддати роги? Як ви діяли б на їхньому місці?
  6. Що переживав і думав Шпичак після від'їзду братів? Чим зумовлені ці переживання? Чи справді дядькові стало шкода лося?
  7. Що  для  вас  важливіше: покарати  дядька  Шпичака  чи  врятувати  лося?Чому?
  8. Заповнення таблиці «Добро і зло у творі».
Добро Зло

 

  1. Складіть 3 грона: до образу лося, до образу братів-підберезовиків, до образу дядька Шпичака,  наділивши кожного його 5-7 епітетами

Дорогі діти! Людина має безліч чеснот: доброту, щедрість, чуйність, уміння співчувати і любити . Усі вони засновані на любові людини до людини та людини до природи. І є ще така щиросердечна якість, як милосердя. Для того щоб бути милосердним, потрібно вміти прощати та бути щирим гуманістом. Тому що споконвічно милосердя було проявом великодушності до переможеного. Герої оповідання «Лось» яскаво демонструють нам це, але — по-різному: брати мають усі ці чесноти, незважаючи на юний вік та відсутність життєвого досвіду, а Шпичак — зовсім позбавлений цих якостей

 

      У творі зображено дивовижний світ заповідної природи, ще не зіпсованої людиною. Саме тому Лось почувається тут, як удома. У заповідниках люди зустрічаються рідко — це здебільшого туристи, які хочуть помилуватися красою природи або мислівці, які нелегально полюють на тварин. І якщо перші не становлянь ніякої загрози, то другі, часом, стають справжніми ворогами дикої природи.

Хочеться вірити, що серед вас немає жодного, хто чинить зло іншим, хто нівечить природу.

     Тож продовжуйте бути творцями Прекрасного, Добра і Злагоди!

 

  1. Додаткове завдання вищого рівня оцінювання (за бажанням).

Виконайте творче завдання за вибором учня:

             а) "Перевтілення".Уявіть, що ви - це лось;

- це брати-підберезовики чи один із них;

- це дядько Шпичак.

опишіть кількома реченнями (5-7) про події, що відбуваються в оповіданні та ваші відчуття від імені одного обраного персонажа твору.

               б) "Я - співавтор оповідання". Чи хотіли б ви змінити кінець оповідання?  Напишіть свій варіант закінчення твору (5-7 речень)

Дорогі п'ятикласники!

Даючи відповіді на поставлені питання, складаючи грона до образів, виконуючи завдання вищого рівня, дбайте про культуру і грамотність мислення і письма.

Не забуваємо про вчасне виконання завдань. А тому виконавши завдання, зробіть скріншот сторінок і надішліть на вайбер учителю до п'ятниці (до 10.04.2020) до 16.00

 

Випереджальне завдання:

Готуємося до контрольної роботи за творчістю Т.Шевченка, П.Тичини, Є.Гуцала:

повт. ст. 187-211

  1. Природознавство

Тема уроку : "Отруйні рослини, тварини, гриби".

При опрацюванні попередніх тем ми ознайомилися з Вами з організмами, що мають клітинну будову. Пам'ятаєте основні компоненти клітини? Вам цікаво було дізнатися про бактерії. Не узагальнюйте їх з вірусами!!!. Опрацьовуючи параграф 36, Ви дізнається про отруйні організми, які мають, або виділяють особливі речовини - отруту або токсини, які мають вплив на організм людини. У робочі зошити виписати по 5 видів отруйних рослин, тварин, грибів. Запам'ятати зовнішній вигляд цих організмів, щоб при зустрічі з ними в природі бути дуже обережними та поводитися безпечно для свого здоров'я. Бережіть себе, своїх рідних і будьте здорові.

 

08.04.20 середа

  1. Українська мова

Тема: Звертання

1) опрацювати параграф 57, вивчити правила "звертання", "види звертань";

2) виконати вправи 451, 452, 455.

 

  1. Математика

Тема: Знаходження відсотків від числа.

Повторіть правила § 42, виконайте номери 1527, 1529, 1531, 1534. Виконані завдання сфотографуйте та надішліть на пошту  mary-parik@meta.ua Виконайте тест за посиланням ( http://naurok.com.ua/test/join?gamecode=827036)термін виконання тесту до 10.04

 

  1. Англійська мова

Тема: Nature’s Beauty

  1. Записати до словника слова (ст.173): bloom – розквітати, цвіт, flood - злива, shade – тінь, soil - земля, thunderstorm - гроза, to melt- танути. Вивчити нові слова.
  2. Дати письмово відповіді на запитання впр.1ст 172 та надіслати їх мені на e-mail або Viber.
  3. Впр. 2 ст. 172 Прочитати та заповнити пропуски словами з рамочки. Записати в зошиті літеру тексту та слова в тому порядку, в якому ви їх вставили в речення.
  4. Впр. 3 ст. 173 виконати письмово. Написати номер речення і літеру Т- правильне твердження, F - неправильне твердження.

 

  1. Фізичне виховання
  2. Виконувати спеціальні бігові вправи на місці

http://youtube.com/watch?v=Zd71yTJomKw

  1. Виконувати згинання і розгинання рук в упорі лежачи від підлоги

( хлопці 2  підходи по 10-15 разів)

http://youtube.com/watch?v=57vyN_2f-5E

( дівчата 2  підходи по 6-10 разів)

http://youtube.com/watch?v=XRdN6OdJ2lQ

 

  1. Історія України

Створити презентацію на тему «Історія України в пам’ятках» до 10 слайдів.

  1. Музика

Тема: У музичному театрі. Опера

Підручник – ст. 118-121

Створити афішу до опери «Чарівна флейта», В.Моцарта (фотографію афіші вислати на адресу linamex81@gmail.com )

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=0PJCnZCSD5o

https://www.youtube.com/watch?v=zFqGNI9QqT8

Мультфільм (за бажанням) - https://www.youtube.com/watch?v=9WIrODIUG4M

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=SHhwT85iKWU

Роздрукувати сторінку