5-В

12.03.2020

Трудове навчання

Виконувати тренувальні вправи виконання стеблового шва. Вишити цим швом  намальовану на закладці гілочку.

13.03.2020

1. Українська мова

Опрацювати  §49, виконати вправу 392 та 386 (на повторення).

2. Математика

Тема уроку "Ділення десяткового дробу на натуральне число".

Повторити §40, виконати № 1401, 1409, 1412, 1415.

 3. Природознавство

Ми сьогодні розпочинаємо вивчення теми 2 в розділі 3. Планета Земля як середовище життя організмів.

Тема уроку "Організм і його властивості. Клітинна будова організмів".

Вивчити визначення поняття - організм, властивості живого, розмноження, ріст, розвиток, живлення, дихання (повторити з теми 1), вивчити будову клітини - основні її компоненти ст.145, а також назви організмів на малюнку 102.  На ст.146 прочитати "Скарбничка знань".

Бажаю Вам успіхів! Ми зможемо вивчити все. Читайте, запам'ятовуйте,  досліджуйте

4. Фізична культура

Вивчити правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою. Пробігти відрізків 3 по 30 м.

5. Музика

Тема: "Інструментальна музика"

Підручник - ст.104-106, слухання - Б.Бріттен "Путівник по оркестру для молоді", спів - пісня "Веснянка" (ст.102)

6. Російська мова

§49, вправа 8 (ст.105)

16.03.2020

Англійська мова (обидві групи)

Прочитати і перекласти текст "The Selfish Giant" ст. 180
Дати відповіді на питання впр.2 ст. 181 ( надрукувати і надіслати на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com)
Переглянути відео і написати, в чому була різниця, порівняно з текстом у підручнику https://www.youtube.com/watch?v=8VUaZxdTckg&t=6s://www.youtube.com/watch?v=8VUaZxdTckg&t=6s

Інформатика (обидві групи)

Тема: "Лінійні алгоритми". Опрацювати § 21-22 дати відповідь на запитання 6,7 на ст. 207

Українська мова

Опрацювати  §50 , виконати вправу 403, вивчити правила на ст.150

Природознавство

Ми маємо продовжити знайомство з властивостями живих організмів. Ви запам'ятати прізвище Роберта Гука,  який зробив велику справу - відкривши клітину, ще і на власне сконструйованому мікроскопі (пригадайте будову мікроскопа).

Тема уроку: Рослини і тварини.

Наука, що вивчає рослини - ботаніка, а тварин - зоологія. За  вкількістю клітин є різні організми. Зверніть увагу на поняття теплокровні і холоднокровні організми, а також відмінності між організмами. Ви дуже любите рослини і тварини. Знайдіть цікаву розповідь про рослини і тварини нашої місцевості.

Фізкультура

Подача м'яча знизу. Повторити порушення у волейболі.

Рос. мова

вправа 2(стор.105)-усно.Читати й переказувати. Вправа 5(стор.107)-письмово.

 

17.03.2020

1. Англійська мова

2. Основи здоров'я

Прочитати параграф 26,27. Скласти пам’ятку поведінки на дворі.

3.Українська мова

Опрацювати  §52, виконати вправу 403, вправу 401 (усно)

4.Математика

Тема. Ділення на десяткових дріб. Переглянути відео за посиланням ( www.youtube.com/watch?v=zjY4zCG13iY). Опрацювати
§ 41, вивчити правила, виконати номер 1440, 1442, 1449, 1451.

5.Психологія Створити колаж на тему "Планета нашого класу"

6.Образотворче мистецтво

Створити композицію «Весняні квіти»
Техніка виконання на вибір: гуаш,графіка, аплікація та інші

18.03.2020

1. Математика

Тема. Ділення на десятковий дріб. Повторити § 41, виконати № 1457, 1459, 1462, 1468.

2. Зарубіжна література

Тема. Образ Аліси, світ її уяви і захопливі пригоди

  • За підручником Є.Волощук опрацювати ст. 198 – 219
  • Пропоную погратися

  • Виконайте письмово

  • Перегляньте мультфільм

https://www.youtube.com/watch?v=4H5yLScZBgk

3. Історія України

4. Фізкультура

Модуль легка атлетика. Вивчити правила техніки безпеки під час занять легкою атлетикою на спортивному майданчику.  Розвиток стрибучості: стрибки з повного присіду 3×20р.

5.Українська література

Тема. Підсумковий урок.

Зірка Мензатюк «Таємниця козацької шаблі»

Завдання. Складіть правильний  маршрут подорожі сім’ї Руснаків та запишіть у зошит  відповідь.

Кам’янець-Подільський(Кам’янець-Подільська фортеця) → Київ → Тараканівський форт → Дубно (Дубенський замок) → Хотин (Хотинська фортеця)→ Олесько (Олеський замок) → Підгірці (Підгорецький замок) → Берестечко (Козацькі Могили) .

Виконайте письмово цифровий диктант

  1. Назвіть прізвище головних героїв повісті.
  2. Хто така Машка ? Опишіть її.
  3. Навіщо родина Руснаків купила автомобіль?
  4. Що вам відомо про пана Богдана?
  5. З яким проханням звернувся пан Богдан до родини Руснаків?
  6. Чому Руснаки вирішили їхати саме в Берестечко?
  7. Як Наталочка познайомилася з Антипком?
  8. Хто такий Антип? З якою метою він заважав родині Руснаків знайти шаблю?
  9. Хто допомагав Руснакам в пошуках козацької шаблі?

10.Яких пригод зазнала родина під час подорожі?

А) Планували поїхати  у відпустку на власному авто.

Б) Машина кольору «корида» вітчизняного виробника, стара, пошарпана

В) Родина Руснаків.

Г) Друг родини, історик, мандрівник, вельми цікава людина

Д) Під час подорожі на бензоколонці до нею підійшов хлопчик, який також шукав шаблю

Е) Антип – чортик, зла сила, яка не хотіла, щоб козацька шабля потрапила в добрі руки

Є) Пластуни зі Львова Северин і Василь

Ж) Знайти і врятувати історичну реліквію, старовинну річ

З) Перегони, погоня, заїзд на дерево, падіння Наталочки в річку, потім у колодязь, звинувачення у крадіжці картини з музею.

И) Привид дав підказку, де шукати шаблю – перевернутий хрест.

Руснаки вирішили, що йдеться про Козацькі Могили

6. Російська мова

Упражнение 1 (стр.109-110)-устно. Упражнение 5(стр.111)-письменно.(записать 5-6 реплик).

19.03.2020

1.Зарубіжна література

Тема. Образ Аліси

  1. Пограйтеся в гру

https://www.blogger.com/video-thumbnail.g?contentId=UPLOADING

  1. Дайте відповіді на запитання підручника, ст. 220
  2. Виконайте письмово

Знайдіть і запишіть

2.Математика

Тема. Ділення на десятковий дріб. Повторити правила § 41. Переглянути відео(www.youtube.com/watch?v=j7-S_eoACTA), виконати номери 1471, 1473, 1479(1-6, у 5 і 6 рівнянні застосуйте спочатку розподільна властивість множення відносно додавання - ab+ac=a(b+c) )

3.Трудове навчання

Виконувати тренувальні вправи виконання стеблового шва. Вишити цим швом  намальовану на закладці гілочку.

4.Англійська мова

Getting about the town

  1. Watch video https://www.youtube.com/watch?v=UdDXlL9u0vI

Виписати з відео місця, які розташовані у містах

  1. Впр. 1 ст. 184 ( написати, що це за місця в зошит)
  2. Впр.2 а) (письмово дати відповіді)
  3. Впр. 3 ст.184 (поєднати)
  4. Впр. 5 ст.185 (опрацювати текст – прочитати і перекласти) слова з ст. 185 записати у словник

 

Записати слова із ст. 187 в словник,

Опрацювати текст на ст 186-187, впр.1,

Вправа 2, ст. 188 - обрати правильний варіант.

Вправа 3 стор. 188 - дати відповіді на запитання по тексту, надрукувати і відправити на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com

5.Українська література

Тема. Т.Г. Шевченко. Розповідь про поета, його  дитинство.

Переглянути відео за посиланням

Домашнє завдання:

Записати в зошит цікаві факти про Т.Г.  Шевченка. Вивчити напам'ять вірш "За сонцем хмаронька пливе».

20.03.2020

1.Українська мова

Тема.  Другорядні члени речення

Завдання: переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=T7a1XcNEYA4

Доповніть речення додатком  

Він грав (на чому?)…. .

Хлопчина хотів допомогти (кому?)…. .

Батько купив (кому?)… (що?)… .

У (кого?)… був поганий настрій.

Учні прикрашали свій клас (чим?)…. .

Доповніть речення обставиною  

Березень підкрався (як?) …. 

Цілу ніч він шумів голим гіллям (де?) … .

(Коли?) …  почався рясний дощ.

2.Математика

Тема. Ділення на десятковий дріб. Повторити правила §41. Виконати номери 1483, 1485, 1489

3.Природознавство

Тема уроку на 20.03.:"Стань дослідником" На ст.151 є практична робота "Дослідження впливу температури, світла і вологості на проростання насіння" Закладіть дослід з будь-яким насінням, але квасоля, пшениця це найдоступніше і найкраще. Можна взяти 1-2 насінини.Дані спостережень заносьте до таблиці. Сьогодні дослід закладаю і я. Стаканчик, де проросло насіння потрібно буде принести на урок для оцінювання результатів. Бажаю успіхів у виконанні.Не забудьте,що 21.03.день весняного рівнодення, зафіксуйте та проаналізуйте стан погоди цього дня.Будьте здорові.

4.Фізкультура

Біг на короткі дистанції. Вивчити старт та стартовий розгін. Пробігання відрізків 3× 30 метрів.

5.Музика 

Тема: Симфонічна музика

Підручник - ст. 107-112

Слухання - https://youtu.be/Ui6bYU2HO4A

Спів - https://youtu.be/Dm-IHwZmULI

 

23.03.2020

1.Інформатика

Група Видиш М.О.

Тема. Циклічні алгоритми. Опрацювати § 23-24, завантажте на ваші комп'ютери програмне середовище Скретч та виконайте впр 4 ст. 214 та запитання 3 ст 215, створені проекти надішліть на пошту mary-parik@meta.ua

Група Фоміної В.О.

Тема: "Реалізація циклічних алгоритмів у середовищі Скретч"

Опрацювати § 23-24, виконайте завдання за посиланням.

2.Англійська мова

Дати відповіді на питання вправи 1 ст. 189 – 190 (відправити на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com )

Вправа 2 а ст. 190 – 191 – прочитати

Переглянути відео, виписати, як запитували дорогу до якогось місця, і як пояснювали, як туди дістатись https://www.youtube.com/watch?v=DPYJQSA-x50

Вирази, що допоможуть краще зрозуміти текст, їх також необхідно записати в словник і вивчити:

Certainly - звісно

Reservation - бронювання

Book a triple room – забронювати кімнату на трьох

ID – паспорт

Second floor – третій поверх ( в Британії перший поверх – ground floor, 2й – the first floor, 3й – the second floor)

On the left/ on the right – ліворуч/ праворуч

Turn left/ turn right – повернути ліворуч / повернути праворуч

Elevator - ліфт

Pharmacy = chemist’s - аптека

Medicines - ліки

Around here – поблизу

At the corner – на розі вулиць

Go straight ahead – йти прямо

Next to – поряд з

ATM – банкомат

Cross the road – переходити дорогу

Go pass – йти повз

Not far from here – недалеко звідси

Opposite the museum - навпроти музея

Right on the corner – праворуч на розі вулиць

I’m not from around here – Я не тутешня.

Amusement park – парк розваг

Crosswalk – пішохідний перехід

Shopping mall – торгівельний центр

Intersection - перехрестя

Go past – Йти повз

3.Українська мова

Тема. Повторення вивченого про другорядні члени речення.

  1. Повторити параграфи 51-53;

2.Виконати письмово вправу «Незакінчені речення»

  1. 1. Синтаксис – це розділ мовознавчої науки, який вивчає..(словосполучення і речення)
  2. Речення – це слово чи група слів,що передають ...
  3. Двоскладним називається речення, у якому наявні.....
  4. За метою висловлювання речення розподіляють на.....
  5. 5. За кількістю граматичних основ розрізняють......
  6. Якщо у реченні, крім головних, наявні і другорядні члени речення, то воно називається...
  7. Граматичну основу речення становлять....
  8. До другорядних членів відносять....
  9. Додаток відповідає на питання ...
  10. Означення підкреслюють ...
  11. Обставини найчастіше виражаються ...
  12. За емоційним забарвленням речення розподіляють на ...

4.Природознавство

Маю надію, що Ви всі здорові і заклали дослід з насінням, а також занотувпли явища в день рівнодення.

Тема уроку "Гриби". Тема цікава для вас, адже разом з дорослими ви відправлялися на "тихе полювання". Метою цього уроку є знайти відмінності між рослинами, тваринами і грибами. Вони і справді особливі і різноманітні. У робочі зошити замалювати мал. 110, підписати. Звернути увагу на класифікацію грибів: їстівні, паразити, цвілеві. Запам'ятайте, що дріжджі це теж одноклітинні гриби і ніщо інше. Опрацювати текст параграфи 35. до підзаголовку "Бактерії". Ви це зможете, я впевнена.

5.Фізкультура

Біг на короткі дистанції. Вивчити біг по дистанції та фінішування. Пробігання відрізків 3× 30 метрів.

6.Російська мова

Вправа 2(стор.54) Правило(повторити)на стор.55. в.Виконати вправу 3(стр.55) письмово.

24.03.2020

1.Англійська мова

Directions

Вправа 3 стор. 191 ( вибрати 3 місця на карті, і починаючи від слова “you” дати вказівки, як до цих місць дістатись; використовуйте наведений приклад. Свої речення надрукуйте і скиньте на електронну пошту irakagamluk41@gmail.com )

Вправа 4 а) стор. 192 опрацювати усно (bus stop – автобусна зупинка, bus station – автобусна станція, city – велике місто, town – містечко)

Вправа 5 а) стор. 192 ( поєднати частини речень і записати в зошит)

2.Основи здоров'я

Прочитати параграф 27. Скласти пам’ятку поведінки на дворі.

3.Українська мова

Тема. Однорідні члени речення.

Розгляньте опорну плакат-схему „Однорідні члени речення” і дайте відповідь на запитання:

- Які члени речення називаються однорідними?

Звірте свої відповіді з матеріалом підручника (параграф 54, ст.159)

Завдання: доповнити кожне речення однорідними членами, підкреслюючи їх відповідними лініями.

Вечір був чудовий, ... .

Дерева від вітру шумлять, ... .

Біля школи зацвіли айстри, ... .

Діти працювали охоче, ... .

У цирку виступали клоуни, ... .

Учні зі святом привітали учителів, ... .

Перед хатою росли червоні, ... маки.

4.Математика

Тема. Ділення на десятковий дріб. Повторіть правила §41. Поиграйте перейшовши  за посиланням  learningapps.org/6796737

5.Психологія

6.Образотворче мистецтво

Підсумкова робота
Створити композицію з використанням орнаменту: «Я люблю свою країну!»

25.03.2020

1.Математика

Тема. Ділення та множення десяткових дробів. Повторити правила множення та ділення десяткових дробів та виконайте номери 1-9  ст. 243-244.

2.Зарубіжна література

Тема уроку. Персонажі, які оточують героїню.

1.Сподіваюсь, усі вже прочитали казку Л. Керролла «Аліса у Країні Див»

2.

3. Запам’ятайте:

4.

  1. Пройдіть тестування:

https://naurok.com.ua/test/lyu-s-kerroll-alisa-v-kra-ni-div-5-8-rozdili-59958.html

  1. Сфотографуйте результат та надішліть мені у Вайбер або на пошту skubenko36@ukr.net

3.Історія України

Опрацювати тему "Революція Гідності 2013-2014рр.Агресія Росії проти України". Записати короткий конспект у робочий зошит

4.Фізкультура

Рівномірний біг до 12 хв. в повільному темпі

5.Українська література

Тема. Т. Г. Шевченко. «Садок вишневий коло хати» - перлина української та світової ліричної поезії.

1) Опрацюйте  статтю  в підручнику "Засоби образної мови" (ст. 196);

2) Прочитайте вірш "Садок вишневий коло хати" (ст.197),  випишіть усі  дієслова з вірша, порівняйте їхню кількість з іншими частинами мови; з'ясуйте їхню роль у змалюванні поетичної картини (Гудуть,  співають …. )

3) Перегляньте відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=mbBdYBhv0yk

4) Вивчіть напам’ять  вірш «Садок вишневий коло хати».

6.Російська мова

Упражнение 1(стр.111-112)-устно.Читать и пересказывать. Упр.2(стр.112)-устно.Рассказать родителям историю выражений "Срок истек, сколько воды утекло, текущий год". Написать сказку"Удивительные приключения матрёшки".(письм.)

26.03.2020

1.Зарубіжна література

Тема уроку. Особливості художньої мови твору.

  1. Перепишіть у зошит та опрацюйте матеріали таблиці

  1. Опрацюйте матеріали.

 

Словникова робота.

Абракадабра - будь-яке незрозуміле слово або набір слів, позбавлений значення.

 

Абсурд - те, що суперечить здоровому глузду; незвичайний, дивний випадок або явище, яке не має сенсу.

 

Каламбур - літературний прийом, використання в одному тексті різних значень одного слова або різних слів (словосполучень), схожих за звучанням.

 

Нісенітниця - щось безглузде, нерозумне, без усякого змісту; дурниця.

 

У казковому світі, створеному письменником, немає нічого сталого, правильного. Навіть таблиця множення вже не підкоряється ніяким законам і дає дивні результати: чотири на п'ять - дванадцять, чотири на шість - тринадцять і т.д. «Втім, таблиця множення - ще не аґрумент...». Порушуються не тільки правила мови й математики, але й географічні межі, і тепер столицею Парижа стає Лондон, а Париж - столицею Риму і т.д.

У сьомому розділі письменник використовує давню англійську традицію створення загадок, що не передбачали відгадок. Наприклад, Капелюшник запитує Алісу: «Чим крук схожий на капшук?» («Why is а raven like a writing-desk?»). У такий спосіб автор стверджує те, що не все у світі має логічне пояснення, і те, що не має пояснення, не означає, що цього не існує взагалі.

Літературна гра словами й смислами з розвитком сюжету стає все цікавішою й веселішою. Ось, наприклад, характерний для казки Льюїса Керрола прийом перестановки слів у реченні в 7 розділі. «Я завжди думаю! - поквапливо сказала Аліса. - Принаймні... принаймні кажу, що думаю. Зрештою, це одне й те саме!» А Капелюшник заперечив: «Аніскілечки!.. Ти ще скажи, ніби: «я бачу, що їм» і «я їм, що бачу» — одне й те саме». А Сонько-Гризун підтвердив: «Ти ще скажи, що «я дихаю, коли сплю» і «я сплю, коли дихаю» — одне й те саме!»

Перекладач В. Корнієнко прекрасно відтворив засобами української мови казковість та ігрову атмосферу повісті «Аліса в Країні Див». Однак деякі англійські слова й вирази, що зустрічаються в тексті оригіналу, не мають точних відповідників, але перекладач все ж таки зумів знайти в українській мові близькі до оригіналу засоби художнього перекладу.

treacle - патока, що використовується в кондитерських виробах»

меляса (рос. меласса; англ. molasses, blackstrap; нім. Melasse) — солодка тягуча рідина, що утворюється при виробленні цукру з буряків

 

«What did they draw?» said Alice...

 

«Treacle», said the Dormouse... ...» But І don't understand. Where did they draw the treacle from?» «You can draw water out of a water-well», said the Hatter; «so 1 should think you could draw treacle out of a treacle-well — eh, stupid?»

 

— І все ж я не розумію: як вони там жили?

— Як, як? — озвався Капелюшник. —Лизнуть меляси, та й точать ляси .. Второпала, дурненька?

 

...лизнуть меляси, поточать ляси та й малюють всякі вихиляси — усе, що починається з літери Б.

 

...that begins with an M, such as mouse-traps, and the moon, and memory, and muchness...

 

...з літери Б, наприклад, баляндраси, блідий місяць, байдики, багацько...

 

...and muchness — you know you say things are «much of a muchness» — did you ever see such a thing as a drawing of a muchness!

 

...До речі, чи траплялося тобі бачити таку штукенцію, як багацько?

 

Англійське слово draw може використовуватися у значеннях — малювати і тягти, добувати, черпати щось. На цих значення побудована гра словами й смислами.

 

Англійський вираз «much of a muchness» не можна точно перекласти дослівно. Так англійці говорять про щось дуже схоже, практично однакове. На підставі цієї давньої приказки Льюїс Керрол утворив вираз «а drawing of a muchness», тобто «малюнок множинності», який малювали сестрички. Автор має на увазі багато чогось, що не можна виміряти. В українському перекладі твору В. Корнієнко знайшов гарний відповідник: «Чи траплялося тобі бачити таку штукенцію, як багацької». Хоча «багацько» не є сполученням іменників, як в англійській мові, але він доволі точно відображає зміст оригіналу.

Образ Казна-Що-Не-Черепахи укорінений в англійській національній традиції - їсти «черепаховий суп» (Mock Turtle Soup). «Ти вже була в Казна-Що-Не-Черепахи?» — запитала Королева Алісу. «Ні, я навіть не знаю, що воно таке», — відповіла дівчинка. «Це те, з чого роблять зчерепаховий суп», — пояснила Королева. Хоча ця страва називається «черепаховий суп», але насправді її готують не з черепахи, а з телячої голови. Письменник майстерно використав цю давню англійську традицію і створив на її підставі образ казкової істоти з мушлею черепахи та ногами й головою корови. До виразу «Mock Turtle» неможливо дібрати точний український відповідник, але перекладач В. Корнієнко через поєднання несумісних слів відобразив дивну тварину - Казна-Що-Не-Черепаха.

У дев'ятому розділі знов з'являється образ Герцогині, котра в усьому шукає мораль (як певну норму поведінки й мислення): «Мораль є в усьому, треба тільки вміти її знайти». В образі Герцогині втілено потворний моралізм «вікторіанської» доби, коли дітей постійно чогось повчали, обмежуючи будь-які прояви їх вільної особистості.

У кумедній розповіді Казна-Що-Не-Черепахи про школу, учителів і навчання також критикується тогочасна система освіти, в якій було чимало предметів, відірваних від реального життя і які діти просто не розуміли. «Далі йшли чотири дії мати-й-мачухи: добивання. відбивання, множення і обділення» А ще Казна-Що-Не-Черепаха називає такі предмети, як стародавнє і сучасне Аморезнавство, Гастрономія, Дригономєтрія, Хвісткультура. Замість слова «уроки» використовується слово «мороки». «Його (учителя Краба) мороки забивали памороки», —додає Грифон, називаючи шкільне навчання «наукою» (тобто не наукою).

 

  1. Заповніть таблицю

2.Математика

Тема. Ділення десяткових дробів. Повторіть правила множення та ділення десяткових дробів та виконайте тест за посиланням (http://naurok.com.ua/test/join?gamecode=654449)

3.Трудове навчання

Класифікація побутових електроприладів. Правила безпечного користування електроприладами.

4.Англійська мова

5.Українська література

Тема. Павло Тичина. Коротко про поета і край, де він народився.

«Не бував ти у наших краях», «Блакить мою душу обвіяла»

Завдання.

1) Ознайомитися із відомостями про П.Тичину (ст.199)

Робота над поезією"Блакить мою душу обвіяла» 

Виразне читання поезії П.Тичини "Блакить мою душу обвіяла»

Опишіть вірш за схемою.
«Блакить мою душу обвіяла»

Тема Шанобливе ставлення до України
Ідея Любов до рідної землі
Основна думка Чуттєве переповнення ліричного героя до свого краю
Жанр Пейзажна лірика
                                                 Художні засоби
Метафори "блакить душу обвіяла", "душа сонця намріяла", "душа причастилася кротості трав"
Епітети  --
Порівняння "струмок серед гаю, як стрічечка", "метелик, мов свічечка"

Вдумливо прочитати поезію "Не бував ти у наших краях" (ст. 199-200) та

«Блакить мою душу обвіяла" (ст. 201)

Опишіть вірш за схемою письмово (за зразком)

Тема

Ідея

Основна думка

Жанр

Метафори

Епітети

Порівняння

Домашнє завдання. Вивчити напам’ять вірш Тичини (на вибір)

Індивідуальне завдання: для юних художників – намалювати ілюстрації за темою "Моя батьківщина";  для юних поетів – написати вірш на цю тему.

 

27.03.2020

1.Українська мова

Тема. Кома між однорідними членами речення

Завдання

1) Опрацювати  параграф 55.

Запам’ятай!

2) виконати  вправи  438, 439

2.Математика

Тема. Поняття про відсотки.

Переглянути відео за посиланням(https://youtu.be/zx4DSTNlFV0).

Опрацювати §42,виписати та вивчити правила.

Виконати номери 1500, 1502, 1504, 1508.

3.Природознавство

Тема уроку: Бактеріі, роль та значення.

Опрацювати зміст параграфа 35. Вивчити визначення поняття бактеріі, пригадати, що ми знаємо про ці організми з попередніх тем, з предмету "Основи здоров"я", замалювати мал.116 - форми бактеріальних клітин у робочі зошити, опрацювати на ст.155 Скарбничку знань, ці речовини називаються фітонциди.

Усно дати відповіді на запитання - де живуть бактеріі?,чим вони живляться?, як дихають?, як переносять нагрівання і замороження?чим небезпечні? і чим корисні? Дотримуйтеся правил особистоі гігієни і будьте здорові.

4.Фізкультура

Повторити низикий старт. Закріпити техніку метання м'ча на дальність. Розвиток спритності: "Човниковий" біг 4×9 м.

5.Музика

Тема: Симфонічна музика

Підручник - ст.113-116

Слухання - https://youtu.be/pJRmW-qSank

Спів - "Зелене слоненя"

 

06.04.2020

Інформатика 1 група

Тема. Цикли з лічильником. Опрацюйте § 25. Виконайте вправу 4 на ст.222 та дайте відповідь на запитання 3 на ст. 223 розділу працюємо в парах. Створені проекти надішліть на пошту (mary-paryk@meta.ua).

Інформатика 2 група

Тема: «Цикли з лічильником»

Опрацювати §25, виконати вправу 3 «Світлофор» (ст.221) в середовищі Скретч2, файл з програмою надіслати на електронну пошту вчителя fomina_vira@ukr.net.

Наразі ви багато часу проводите в мережі Інтернет, давайте пригадаємо, як правильно і безпечно поводити себе в мережі. Зайдіть на сайт www.classtime.com

Введіть своє прізвище та ім’я і уважно дайте відповіді на запитання. Бажаю успіхів!

 

Англійська мова 2 група

 Тема: Як дістатись до…?

Всі завдання відправдяються на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com

1.Дати відповіді на запитання, номер яких відповідає номеру персонажа на малюнку. Використайте слова для довідки, але речення мають бути повними і починатись зі слів “He/She/It should…”

  1. How can he get to the toy shop?
  2. How can she get to the hairdresser’s?
  3. How can she get to the doctor?
  4. How can he get to the park?
  5. How can it get to the school?

Вказати, під яким номером знаходиться скарб. Ви починаєте свій шлях за описом від хрестика на малюнку. Відповідь скинути на пошту

2.Намалювати план, як ви добираєтесь із свого дому до школи. Описати письмово. Це сфотографувати і додати до Вашого електронного листа.

Українська мова 

Тема. Твір-роздум на тему, пов’язану з життєвим досвідом учнів  у художньому стилі

Завдання.

1) Прочитайте  про написання твору-роздуму за посиланням: https://zno.if.ua/?p=979

2) Опрацюйте  параграф 46 (ст.135) + "Структура роздуму"

3) Напишіть  твір на одну із тем:

«Чому людина має бути чемною?»,

«Чому потрібно берегти природу?».

«Чого не можна купити за гроші»,

Зразок твору-роздуму

Чому потрібно берегти природу

Я хочу звернути увагу на те, що кожна людина вже від народження тісно пов’язана з природою. Тому бережімо її.

Спробую переконати чому природу треба берегти. По-перше, бережливе ставлення до природи, віддячується нам здоров’ям. Тоді усі могли би бути здоровими. По – друге, дуже корисно влітку покупатись у прохолодній прозорій річці. Вода та сонце гартує наш організм. По – третє, кожне зрубане дерево не поповнить наше повітря киснем, не прихистить влітку від пекучого сонячного проміння, тому не можна бездумно рубати ліси. Нехай посадить кожен хоча б одне деревце. По – четверте, краса природи милує наш погляд, заспокоює. Нехай панує краса і спокій. По – п’яте, чисте довкілля – це гармонія у природі, чудовий спів птахів, багатий урожай. Ще багато можна було б сказати про довкілля, частиною котрого ми є самі.

Ось тому бережімо природу.

Творчу роботу надсилайте  у документі  Word  на viber учителю

+380964014503 -  Якимів В.П.

Природознавство

Тема уроку на 06.04 "Отруйні рослини, тварини, гриби".

При опрацюванні попередніх тем ми ознайомилися з Вами з організмами, що мають клітинну будову. пам'ятаєте основні компоненти клітини? Вам цікаво було дізнатися про бактерії.Не узагальнюйте їх з вірусами!!!. Опрацьовуючи параграф 36, Ви дізнається про отруйні організми, які мають, або виділяють особливі речовини - отруту або токсини, які мають вплив на організм людини.У робочі зошити виписати по 5 видів отруйних рослин, тварин, грибів. Запам'ятати зовнішній вигляд цих організмів, щоб при зустрічі з ними в природі бути дуже обережним. Ви це зможете, я впевнена. На сайті "Колосок" можна зареєструватися та взяли участь у Конкурсі. На сайті є.всі пояснення. Спробуйте!!

Фізкультура

Повторити техніку низького старту. Повторити техніку метання м'ча на дальність. Розвиток спритності: "Човниковий" біг 4×9 м.

Російська мова

Структура тексту: зачин, головна частина,заключна частина. Абзац. 1Упр.1(стр.115-116)-прочитать. 2.Правило- стр.116. 3. Упр.4(стр.117)-"Одна ласточка весны не делает". Прочитать родителям, пояснить, почему мы так говорим. 4.Упр.8(стр.118)-письменно.

 

Вівторок 07.04

  1. Англійська мова

Тема: Discover the UK

Вправа 1 стор. 194 – дати письмово відповіді на запитання, сфотографувати і надіслати на електронну адресу

Пройти тест на сайті, вивчити слова https://quizlet.com/_8a6pta?x=1qqt&i=ygst1

Вправа 3 стор. 195 прочитати і перекласти усно

Вправа 4 a, b стор. 196 виконати письмово, сфотографувати і відправити на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com

  1. Основи здоров’я

ШАНОВНІ УЧНІ!

Прошу Вас зробити конспект у робочий зошит, та спробувати виконати завдання. Виконане завдання пересилаєте на електронну адресу burtovaya2020@gmail.com або на Viber за номером +38(093) 469-51-28

Тема: Земля – наш спільний дім.

Д/з: Прочитати § 29, надати повторне життя пластиковій упаковці.

  1. Українська мова

Тема. Розділові знаки між узагальнювальним словом та  однорідними членами речення.

Завдання:

1) Опрацювати правила в підручнику на ст.163 (Розділові знаки – двокрапка і тире між  УС та ОЧР)

2)  Запишіть, розставте розділові знаки.

Був гарний літній день і все навколишнє середовище здавалось прекрасним сад город  соняшник  мак   ниви за городом.

І на тім рушничкові оживе все знайоме до болю  і дитинство  й розлука  й твоя материнська любов.

Надворі повсюди лежала роса  на жовтій траві осінній, на круглій павутині попід стріхою  у хліві.

Сокіл  орел  яструб  лунь та сова  всі хижі птахи зібралися разом.

3) Творчий диктант

З поданими узагальнювальними словами та однорідними членами речення складіть і запишіть речення.

Злакові рослини: кукурудза, пшениця, жито, просо, овес, рис.

Плодові дерева: яблуні, груші, сливи, абрикоси, персики.

Лісові мешканці: зайці, лисиці, вовки

  1. Математика

Тема. Знаходження відсотків від числа.

Перегляньте відео за посиланням(https://youtu.be/yewa_n6LxcA),

Опрацюйте § 42, запишіть в зошит правило знаходження відсотків від числа та виконайте номери 1510, 1513, 1518, 1522, 1524.

Виконані завдання сфотографуйте та надішліть на пошту (mary-parik@meta.ua)

  1. Психологія

Тема уроку «Такі різні хлопчики та дівчатка». ПРАКТИЧНА РОБОТА « Гарні манери». Запишіть в зошиті :

- Як повинен поводитися справжній лицар? (перелічіть)

- Як повинна поводитися справжня леді? (перелічіть)

- Що спільного у поведінці хлопчиків та дівчат?

  1. Образотворче мистецтво

Тема. Архітектура.

Переглянути презентацію.

Створити композицію «Моя вулиця»

(Аплікація або малюнок)

https://www.youtube.com/watch?v=OQ2eGrq_AB0&feature=youtu.be

 

08.04.2020

1.Математика

Тема. Знаходження відсотків від числа.

Повторіть правила § 42, виконайте номери 1527, 1529, 1531, 1534. Виконані завдання сфотографуйте та надішліть на пошту  mary-parik@meta.ua  Виконайте тест за посиланням (http://naurok.com.ua/test/join?gamecode=827036) термін виконання тесту до 10.04

2.Зарубіжна література

Тема уроку. Пригоди Аліси

3.Історія

Створити презентацію на тему "Історія України в пам'ятках" до 10 слайдів.

4.Фізкультура

Повторити спеціально-бігові вправи на місьці( зробити 7 основних, кожна по 15 с. )

Закріпити техніку низького старту. Повторити техніку схресного кроку в метанні м'яча на дальність. Розвиток витривалості:  стрибки зі скакалкою 3 × 50р.

5.Українська література

Тема. Вічне протистояння добра і зла в оповіданні Є.Гуцала "Лось".

Завдання.

1) Складіть  етюд про  письменника

І. Ім’я письменника та історична епоха---------------------------

ІІ. Оточення митця:---------------------------------------------------

1.Родина ----------------------------------------------------------------

2.Друзі, однодумці ----------------------------------------------------

  1. Значущі та впливові зустрічі чи події--------------------------

ІІІ. Освіта, становлення поглядів--------------------------------

ІV. Захоплення, хобі митця----------------------------------------

  1. Власні роздуми про долю письменника--------------------

2) Перегляньте буктрейлер за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=mFtJ-xpmrrc

3) Прочитайте оповідання «Лось» (ст.203-206)

Дорогі п’ятикласники!

Відповіді надсилайте  у документі  Word  на viber учителю

+380964014503 – Якимів В.П. або електронну адресу (valya09121970@gmail.com)

6.Російська мова

Тема:" Слухання:визначення теми тексту.

Читання:поділ тексту на частини за змістом."

  1. Упр.1(стр.118-120)-читать вслух.

2.Составить план прочитанного(письменно).

3.Упр.6(стр.121)-письм.

Роздрукувати сторінку