6-Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.03.2020

  1. Основи здоровя

Тема: Безпека твого дому. Параграф 26. Виготовити презентацію про комунікації, електричні прилади і препарати побутової хімії які використовують у приміщенні кухні, ванної кімнаті то у підвалах.

  1. Українська література

Опрацювати біографію Всеволода Нестайка

Скласти творчий етюд

І.Ім’я письменника та історична епоха--

ІІ. Оточення митця:------

1.Родина -------

2 .Друзі, однодумці ----

  1. Значущі та впливові зустрічі чи події----

ІІІ. Освіта, становлення поглядів-

ІV. Захоплення, хобі митця--------

Прочитати повість «Тореадори з Васюківки» с.138-143

  1. Математика

Математика Тема. Розподільна властивість множення. Опрацювати §45,  виконати номери 1229, 1233, 1235, 1239, 1241.

  1. Біологія

Опрацювати §40 «Плауни і хвощі». Заповнити таблицю завдання ст.181.

  1. Фізкультура

Прийом м'яча знизу. Повторити правила безпечної поведінки під час гри.

 

16.03.2020

1.Англійська мова

Опрацювати (прочитати і перекласти) текст на ст. 144. Дати відповіді на питання впр. 2 ст.145, надрукувати їх і відправити на електронну пошту irakagamluk41@gmail.com або в Viber (але НЕ в групу класу). Слова із ст. 145 записати в словник.

2.Українська мова

Опрацювати  §56 , виконати вправу 467, записати 7 загадок із числівниками

3.Математика

Тема. Зведення подібних доданків. Опрацювати § 46 виконати номер 1252, 1255, 1258, 1263.

4.Зарубіжна література

Тема. Джанні Родарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша

  1. Прочитайте

https://uk.wikipedia.org/wiki/Джанні_Родарі

  1. Перегляньте відео

Біографія Джанні Родарі

https://www.youtube.com/watch?v=q0lKWztESZg&t=18s

https://www.youtube.com/watch?v=kXKxANC3ozs

  1. Перегляньте

«Листівки з видами міст»

Листівка - поштова картка, іноді з малюнком з одного боку, для відкритого листа.

https://www.youtube.com/watch?v=a71_WrBv19g&t=18s

https://www.youtube.com/watch?v=8UtEXQtuGHA

https://www.youtube.com/watch?v=habji7zPimk&t=15s

4.Опрацюйте за підручником

Ст. 202 – 206

5.Складіть із перевернутих слів правильні слова і запишіть у зошит

Йорег йинчиріл

Ьлопаен

Яіценев

Иквітсил

Йілотіпак

Ірадар Іннажд

6.Домашнє завдання

Читати та аналізувати вірш Дж.Родарі. «Листівки з видами міст».

Виготовити листівку (листівки) з видами рідного міста.

Повторити поняття «ліричний герой».

5.Російська мова

Правило-стор.166, вправа 388(усно), вправа391(письмово).

6.Фізкультура

Подача м'яча знизу. Повторити порушення у волейболі. Стрибки зі скакалкою 3×60р.

 

17.03.2020

  1. Історія

Тема: "Римська Республіка V-середина ІІІ ст. до н.е." https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fru.files.fm%2Fu%2Fuq7e3kaf%3Ffbclid%3DIwAR2uS2Em9igt8bAy0DclvWY6NcztYG1pS1cu1dNzEMdDyXeMBa0BEmXniPQ&h=AT1D_YfMHGd-XSZh7BltB7r4iRMeZ0uC3tQWx8u6NMtJhw0L_4nKnlfXkBEvkgaA_LOkadCPx7T-dXusbAX4vAAYDvrUuM65xBFY4a4VC3MebB2e9_kxBIWp2Vf8xlxf2Al65Q

  1. Географія

Тема.  Озера, їх різноманітність. Штучні водойми і водотоки.

Прочитати параграф 49, 51, повторити параграф 19.

Знаходити на карті озера  і канали.

Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=VH9u7xx7HBM

  1. Біологія

Перейти за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-plauni-hvoschi-paporoti-3882.html Опрацювати презентацію.
Міні проект за темою (на вибір) «Як утворюється торф і кам’яне вугілля», «Викопні рослини». Робота може бути виконана у вигляді презентації, малюнка …(ваші ідеї. Виконану роботу надсилати на пошту gemini1986@i.ua

  1. Українська мова

Завдання з української мови для 6 Б на 17.03

Опрацювати§57 , виконати вправу 481, провідміняти складений кількісний

числівник 188 за зразком.

  1. Музика

Тема: Соната

Підручник – ст. 101-106

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=C5WTGOdOek0

https://www.youtube.com/watch?v=8e9SniROOGE

Спів – «Веселка», ст. 111 https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18

https://www.youtube.com/watch?v=J_8kvB-Obsw

  1. Сталий розвиток

Доповнити схему на аркуші за посиланням

file:///D:/teacher/%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%BA%D0%B8/3%20%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D1%81%D0%BA%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D1%82-%D1%80%D0%B8%D0%B1%D0%B8.pdf

  1. Інформатика

Тема. Програмне опрацювання події. Опрацювати §20 виконати впр. 1 ст. 166-167, надіслати на пошту(mary-parik@meta.ua )

 

18.03

  1. Українська мова

Тема. Особливості відмінювання числівників.

Перегляньте відеоскрайбінг за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=tHr_0T8y1lk

Виконайте завдання письмово, запишіть тільки відповідь

  • Числівники, які означають порядок при лічбі, називаються…
  • У складних числівниках на –дцять, -десятзмінюється…
  • У родовому, давальному, орудному та місцевому відмінках числівники від п'яти до десяти та складні числівники на –дцять, -десятмають…
  • Числівники від одинадцятидо дев'ятнадцяти мають наголос на складі…
  • Числівники сорок, дев'яносто, стов усіх відмінках, крім називного та знахідного, мають закінчення…
  • Складні числівники на означення сотень відмінюються …
  • Числівники нуль, тисяча, мільйон, мільярдвідмінюються, як…
  • У складених кількісних числівниках відмінюється…
  • Числівники півтора, півтори, півтораста… відмінюються.
  • При числівниках два, три, чотириіменник уживається у формі…

 

Лінгвістична гра

У кожному рядку слів сховалися «зайві». Спишіть, підкреслюючи їх.

1) Чотири, один, п’ятірка, шостий.

2) Ходять, п’ять, сидять, стояти.

3) Восьмий, далекий, восьмиповерховий, давній.

4) Два, двійня, двійка, дворіччя.

5) Сорока, рушниця, мішок, сорок.

6) Бігти, червоніти, їсти, п’ятий.

7) Дев’яносто, сто, двадцять, другий.

 

  1. Історія

Тема: «Релігія та міфологія римлян»

Переглянути відео за QR-кодом

Опрацювати § 46, опрацювати, виконати наступні завдання.

Завдання №1

Співвіднести імена грецьких і римських богів :

Грецькі боги: Арес, Аїд, Артеміда, Посейдон, Асклепій, Зевс, Гера, Гермес, Гефест, Афродіта,Діоніс,Персефона.

Римські боги: Діана, Плутон, Нептун, Вулкан, Марс, Меркурій, Юнона, Ескулап, Юпітер, Лібер, Венера,Лібера.

Завдання № 2

Деякі слова, які ми зараз використовуємо під час розмови, виникли дуже давно. Деякі з них мають римське походження. Подумайте, які пов’язані між собою римські слова «маніпула» і сучасне дієслово «маніпулювати»; римське «популюс» і сучасне слово «популярний»?

 

  1. Математика

Тема. Подібні доданки та їх зведення. Повторити §46 виконати номери 1265, 1267, 1269, 1271.

 

  1. Зарубіжна література

Тема. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття. Видатні українські перекладачі творів зарубіжних поетів

Перегляньте презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-listivki-z-vidami-mist-dzhanni-rodari-77053.html

І – визначити тему та ідею поезії

ІІ  – знайти у вірші епітети, пояснити їх роль

ІІІ  – навести приклади використання антитези у творі

Опрацювати статтю сайту, виписати в зошит імена перекладачів, мови та 2-3 авторів робіт, яких вони перекладали 

https://korali.info/cikavi-lyudi/15-ukrainskih-perekladachiv.html

Домашнє завдання

Опрацювати матеріали про життя та творчість Рея Дугласа Бредбері

 

5. Психологія Твір – роздум на тему «Що мені заважає у спілкуванні?»

 

6. Трудове навчання

Закінчити виготовлення листівки.за власним задумом.

 

19.03.2020

1.Математика

Тема. Подібні доданки та їх зведення. Повторити правила § 46. Переглянути відео (https://youtu.be/bOXeUUXeI9k) виконати номери 1273, 1274, 1280, 1282.

 

2.Фізкультура

Розучити подачі м'яча знизу . Повторити зони та переміщення по зонам. Розвиток стрибучості: стрибки з повного присіду 3×20р.

 

3. Географія

Тема.  Болота, особливості їх утворення та поширення.

            Прочитати параграф 50, повторити параграф 20. 

            Повторювати географічну номенклатуру.

           Подивитись презентацію

               https://www.youtube.com/watch?v=cMXvSDKrBIA

       Переглянути відео  https://hasta-pronto.ru/pantanal/

 

4. Англійська мова

Вправа 5 стор. 146 - опрацювати текст, виконати вправу 6, 7 на сторінці 147 ( письмово записати відповіді в робочий зошит.

Переглянути відео https://youtu.be/MyqhDKNig88 По ньому зробити конспект в зошит "Benefits of Travelling" 

 

5. Українська література

Тема. Всеволод Нестайко. «Тореадори з Васюківки».

Переглянути

https://www.youtube.com/watch?v=lRc7Fbnfw0o

Виконати  літературний диктант

1) Хто був винен у тому, що ідея з прокладанням метро не вдалася?

2) Скільки коштував би, за задумом хлопців, проїзд у метро?

3)  Чому Івана Реня звали Явою?

4)  Чим славився дід Яви?

5) Хто присоромив Яву?

6) Дід Салимон назвав хлопців орлами, соколами, гангстерами. Що тут

зайве?

7) Чому Ява весь час вигадував різні «штуки-викаблуки»?

8)  Що зробили хлопці під час лекції в клубі?

9) Що надихнуло хлопців провести бій биків?

10) Якою була перша кандидатура на роль бика?

11) Хто був другою кандидатурою на роль бика?

12) Чим закінчився вибір кандидатур?

 

6. Російська мова

вправа 406 (усно), стор.179- робота по таблиці. Вправа 411 ( письмово).

 

7. Образотворче мистецтво 

Створити композицію «Натюрморт в українському стилі». Повторити види орнаментів та дослідити їх наявність на предметах побуту.

 

20.03

1.Основи здоров’я

Тема: Пожежна безпека твоєї оселі Прочитати § 27 (Воронцова) Створити леп бук: • Історія пожежної охорони; • Причини виникнення пожежі.

 

2.Українська література

Тема. Пригодницька повість Ярослава Стельмаха “Митькозавр із Юрківки,

або Химера лісового озера”;

Завдання: опрацювати матеріал на стор.178; письмово дати відповідь на

завдання № 1,2 (ст. 179)

Переглянути буктрейлер за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=I2IfQ35RXKE

Домашнє завдання:

1.Прочитати р.1-р.4 повісті “Митькозавр”; або прослухати в аудіоформаті за

посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=rjcTWOaW0Ks   +

 

3.Математика

Тема. Множення раціональних чисел. Повторити правила §43-46. Виконати номера 1-8 ст. 229-230.

 

4.Біологія

Дати відповідь на запитання. (додаток 1) Результат вашої роботи прошу надіслати повідомленням (можна  фото) в  Instagram  https://www.instagram.com/natallli19/?hl=ru   або на пошту gemini1986@i.ua

Тема: Голонасінні. Опрацювати § 42 с.186-190. Та презентацію http://www.myshared.ru/slide/1215640/ Завдання с.189 заповнити таблицю в робочий зошит.

5.Фізкультура

Розучити подачі м'яча знизу. Повторити заміни у волейболі. Розвиток сили: підтягування на високій та низькій перекладинах.

 

23.03.2020

 

1.Англійська мова

 

Доєднатися до онлайн уроку 23.03 о 14.00 

Iryna Kagamlyk's Zoom Meeting

Понедельник, 23 марта2:003:00PM

Подключиться к конференции Zoom

https://zoom.us/j/582111149?pwd=UUtPYzZ6LzJwTkdnSTBWcmJTQllRZz09 

Идентификатор конференции: 582 111 149

Пароль: 954113

 

Увага!!! Для тих у кого не має можливості доєднатись до онлайн уроку, вам необхідно буде опрацювати матеріал самостійно.

Слова із ст. 148 – записати в словник і вивчити.

Вправа 1 а) b) c) ст. 148 Прослухати запис 31 https://drive.google.com/open?id=1MVaNsbvYPrJPm600OHvf4x1HB8zSAJL2 

Вправа 2 ст. 148 ( Дати відповіді на запитання і відправити на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com )

Вправа 3 ст. 149 ( Agree/ Disagree – письмово в зошит, прочитати про мандрівників минулого)

Вправа 6 ст.150 – прослухати і повторювати за диктором  https://drive.google.com/open?id=11FGEY_PXtPjBKlFMIGux-y7ANd_Ulp6T 

 

 

2.Українська мова

 

Українська мова (на 23.03)

Тема. Особливості  відмінювання кількісних числівників

Опрацювати.

1.Пригадати, на які розряди та групи поділяються усі числівники.

(Числівники за значенням поділяються на два розряди: кількісні та порядкові).
Кількісні числівники поділяються на групи: дробові,збірні, власне кількісні, неозначено-кількісні.
1. Які числівники належать до власне кількісних числівників?

(Ті, що означають кількість,виражену  в цілих числах)

2.   Що означають дробові числівники?

(Дробовими називають такі числівники, які означають самі дробові величини або дробові у сполученні з цілими)

3.  Які числівники називаються збірними?

(Збірними називають числівники, що означають кількість предметів у їх сукупності).

4.  Що означають неозначено-кількісні числівники?

(Неозначено-кількісні числівники означають загальну, точно не визначену кількість)

Виконати письмово в зошитах.

Провідміняти: три дні, чотири роки,  п’ять книг, шість

оповідань.

 - Переписати, замінюючи цифри відповідними числівниками.

(6) хлоп’ят, (7) дівчаткам, у (8) автомобілях, (9) книгами, протягом  (10) днів, (16) учнями, (18) однокласникам

 

 

3.Математика

 

Тема. Ділення раціональних чисел. Перегляньте відео за посиланням https://youtu.be/QSrzWmapoBA  Опрацюйте § 47 усно номери 1285, 1287, письмово номери- 1290, 1295, 1299.

 

 

4.Зарубіжна література

Прочитайте за підручником ст. 208 - 215

Прочитайте новелу «Усмішка».

Новела - невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом.

Домашнє завдання: створіть «хмару слів» до прочитаного твору або біографії Бредбері, сфотографуйте, підпишіть прізвище  і надішліть мені на пошту skubenko36@ukr.net  або у Фб.

 

 

5.Російська мова

Параграф 49.Вправа 396(усно), вправа 399(письмово).

 

6.Фізкультура

Розвиток витривалості: рівномірний біг до 15 хв. у повільному темпі.

https://youtu.be/78YbppnFLJY 

 

24.03

  1. Історія

Тема: "Стародавній Рим"

завдання: перевір себе - пройти на вибір однин тест за посиланням https://onlinetestpad.com/ru/tests/ancient-rome

підготувати повідомлення "Які місця ти б відвідав в стародавньому Римі і чому?" в зошит

 

  1. Географія

Тема. Льодовики. Багаторічна мерзлота.

Прочитати параграф 52, повторити параграф 21.

Повторювати географічну номенклатуру.

Подивитись презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-lodoviki-bagatorichna-merzlota-6-klas-14947.html

Переглянути відео "Льодовики" ( на вибір)

https://www.youtube.com/watch?v=StuaN8DoU_g

https://www.youtube.com/watch?v=xC4fincJiH8

Переглянути  відео "Багаторічна мерзлота"

https://www.youtube.com/watch?v=59CYA0_B7Aw

 

  1. Біологія

https://drive.google.com/file/d/1iNfFutqX4fWdghzlmTiXsjq0EzRF8WYu/view?usp=sharing&fbclid=IwAR3idguUnURc7epM_630UlFib62SmXUaja6IXXHqLhiJjHPE4RB854DZej0

 

  1. Українська мова

Тема. Відмінювання кількісних числівників

Завдання: від поданих чисел утворити збірні числівники. (письмово)

9, 10, 11, 20, 15, 19, 23, 30, 6.

Запам’ятай!

(Збірні числівники утворюються тільки від числівників 2 – 20 і 30).

(Дев’ятеро,  десятеро……..).

 Завдання: вибрати й записати тільки цифри потрібних речень: у першу колонку – прості числівники, у другу – складні, у третю – складені.

  1. Як молодим бував, то сорок вареників з’їдав, а тепер хамелю-хамелю, насилу п’ятдесят умелю.
  2. П’ять разів засумнівайся, а тоді до діла збирайся. 3. Розлилися броди на чотири броди. 4. Розумна голова прогодує краще, ніж п’ятдесят лінивих рук. 5. Не родив сім літ мак, то жили і так. 6. Всі зайці вовків бояться, йде один, а бачать – двадцять. 7. Дві господині в хаті не дадуть ради кошеняті. 8. Хай вишня викидає цвіт і двісті літ, і триста літ. 9. Тридцять два білих брати сидять у темній в’язниці. (Зуби).10. Один батько дев’ятсот сорок синів має, всім шапки справляє, а собі не має. (Дуб і жолуді).

Завдання: записати числівниками математичні приклади

(23+18= ;84-45=; 34+12=; 70-10=  )

                                  Запам’ятай!

Математичні вирази записуються з використанням прийменники від, до. Зазначати різницю чи суму чисел слід у Д.В. (дорівнює скільком?).

 

  1. Музика

Тема: Варіації

Підручник - ст. 107-108

Слухання - https://youtu.be/utGUX6b8LHc

Спів - пісня "Веселка", ст. 111

 

  1. Сталий розвитокhttps://www.instagram.com/p/B96VuK7lORs/?igshid=rhsi7s2mapv6Обирайте Ціль сталого розвитку та пишіть, як можна її досягти в Україні!Мова написання - українська.
    Новий дедлайн - 31 березня
    Роботу надсилати у файлі формату .docx або .pdf на пошту zhanna.sirkovych@one.un.org, у темі листа зазначте "Конкурс есе (ваше прізвище)"
    Бажаємо всім успіху!Діліться цим постом на своїй сторінці, або відмічайте у коментарях друзів, яким буде цікаво взяти участь!

 

  1. Інформатика

Тема. Вкладені алгоритмічні структури. Опрацювати § 21, дати відповіді на запитання розділу "Обговорюємо" - усно ст. 180. Виконати завдання 4 на ст. 182 розділу "Міркуємо", створений проект надіслати на пошту (mary-parik@meta.ua) . Учні, які ще не здали презентацію, будь ласка, надішліть виконану роботу на пошту.

 

25.03

  1. Українська мова

Тема. Числівник. Перевірка рівня засвоєних знань та вмінь із теми.

Виконання тестових завдань

  1. Вкажіть числівник.

а) двійка; б) вдвох; в) два; г) подвоєння.

  1. На які розряди за значенням поділяються числівники?

а) якісні, відносні та присвійні; б) власні та загальні;

в) кількісні та порядкові; г) прості та складені.

  1. Виділіть числівник який означає ціле число.

а) дві п’ятих; б) сім десятих;

в) сім; г) три цілих і одна друга

  1. Позначте збірний числівник.

а) три; б) тринадцять; в) троє; г) тридцять.

  1. Визначте дробовий числівник.

а) дев’яносто; б) дев’ятеро; в) дев’ять цілих і шість десятих; г) дев’ятнадцять;

  1. Вкажіть порядковий числівник.

а) вісім; б) восьмеро; в) одна восьма; г) восьмий.

  1. Виділіть рядок, у якому всі числівники кількісні.

а) шість, шестеро, шостий;б) п’ять, п’ятеро, одна п’ята;

в) перший, другий, сто;  г) двадцять, двадцять один, двадцятий.

  1. Позначте простий числівник.

а) сто десять; б) одна третя;  в) третій; г) сорок два.

  1. Знайдіть форму орудного відмінка числівника три.

а) три; б) трьох;  в) трьом; г) трьома.

  1. Знайдіть форму давального відмінка числівника сорок.

а) сорок (дівчат); б) сорока (дівчат);в) сорока (дівчатами); г) сорока (дівчатам);

  1. Вкажіть розряд за значенням числівника шістнадцять.

а) ціле число; б) збірний;в) дробовий; г) порядковий.

  1. Вкажіть правильну форму орудного відмінка числівника сто.

а) стома; б) стами;в) ста; г) сто.

  1. Історія

Практична робота "Екскурсія стародавнім Римом". Завдання: користуючись підручником та додатковою літературою виконайте наступні завдання: 1. Оберіть три історичні пам'ятки. 2. Опишіть їх, знайдіть цікаві факти, легенди, історії. 3. Змотивуйте, чому потрібно відвідати ці історичні об'єкти. Завдання можна написати в зошиті, потім зрбити фото і відправити на електронну скриньку, або одразу надрукувати і також відправити на адресу електронної скриньки orlovskatetiana90@gmail.com  листи приймаються до 31.03.20.

  1. Математика

Тема. Ділення раціональних чисел. Повторіть правила §47 та виконайте номери 1301, 1303, 1306, 1310.

  1. Зарубіжна література

Тема уроку. Р. Д. Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

  1. Повторити за підручником ст. 208 – 215.
  2. Опрацювати та переписати у зошит схему.

3. Виконати завдання тесту (для цього клікніть «тестування»)

https://naurok.com.ua/test/r-d-bredberi-opovidannya-usmishka-34528.html

4. Надішліть фото з результатом тестування та власним прізвищем мені на пошту (skubenko36@ukr.net)

  1. Психологія

Намалюйте психомалюнок "Я + інші" у форматі А4

  1. Трудове навчання

Фактори, що впливають на стан волосся. Комплекс процедур та засобів для догляду за власним волоссям в залежності від його типу. Догляд за власним волоссям.

 

26.03

  1. Математика

Тема. Ділення раціональних чисел. Повторити правила § 47, виконати номери 1312, 1314 та виконайте тест за посиланням  (https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=567712 )

 

  1. Фізкультура

https://youtu.be/HDGvd8OZOg8
Згинання тулуба в сід за 1хв.: 3×1хв.

 

  1. Географія

Тема.  Підземні води. Термальні і мінеральні води.

Прочитати параграф 53, повторити параграф 22.

Повторювати географічну номенклатуру.

Подивитись презентацію " Підземні води"( до "Забруднення вод")

https://drive.google.com/file/d/0B582qrLwEUEbdjJMendHZjNEZzA/view

Пройдіть гру  https://learningapps.org/4619658

Надіюсь, що справились із завданнями.

Подивіться  відео. Дуже цікаве!

https://www.youtube.com/watch?v=z4ocudhD8_4

 

  1. Англійська мова

Доєднатися до онлайн уроку 26.03 о 14.15

Iryna Kagamlyk приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Подключиться к конференции Zoom

https://zoom.us/j/669930538?pwd=bjFWMi9aK1Zid1V4dGJtYWtKNS94dz09

Идентификатор конференции: 669 930 538

Пароль: 114536

Увага!!! Для тих у кого не має можливості доєднатись до онлайн уроку, вам необхідно буде опрацювати матеріал самостійно.

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=lXUD5EKArhQ

Прочитати теорію Past Perfect

https://grammarway.com/ua/present-perfect

Прочитати теорію Past Simple

https://grammarway.com/ua/past-simple

Виконати вправу 1, 2, 3 сторінка 151 в зошит

Вправа 5 стор. 152 – утворити до запропонованих речень запитальні і заперечні речення, надрукувати їх і відправити на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com aбо особистим повідомленням у Viber.

 

  1. Українська література

Тема. Я. Стельмах  "Митькозавр з  Юрківки,  або Химера лісового озера"

Зверніть увагу!

Пригодницький твір

- сюжет наповнений пригодами, незвичайними подіями;

- багато цікавих епізодів;

- героям загрожує небезпека, але вони чудом рятуються.

Повість

- епічний прозовий твір;

- великий за обсягом твір;

- розповідь про різноманітні події з життя героя;

- багато другорядних персонажів;

- чимало детальних характеристик і описів;

- читач відчуває себе співучасником захоплюючих пригод.

1) Відповісти письмово на запитання

  1. Ім’я одного з головних героїв повісті.
  2. Водний об’єкт, до якого щодня ходили герої повісті.
  3. Ім’я одного з головних героїв твору.
  4. Як звали велосипедиста?
  5. Як звали вчительку ботаніки та зоології?
  6. Ім’я діда?
  7. Як хлопці вирішили назвати тварину, що живе в озері?
  8. Що відремонтували хлопці на березі озера?
  9. Як називалася тварина, про яку Митько читав у шостому розділі твору?

 Гра «Правильний порядок»

Розставте наведені епізоди – пункти плану – у правильному порядку.

  1. Викрадення курки.
  2. Похід до бібліотеки.
  3. Зустріч із Васею.
  4. Завдання на літо.
  5. Поїздка до Юрківки.
  6. Дід Трохим упав у яму.
  7. Сліди невідомої тварини на березі озера.
  8. Зустріч із бабусею Митька.
  9. Інформація про погану репутацію озера.
  10. Прохання хлопців відпустити їх у село на канікули.
  11. Історія з гербарієм.

 

  1. Російська мова

Упражнение 414(правило). Упр.415.- читать и пересказывать .рассказ "Каштанка"А.П.Чехова. Упражнение 417(письменно)

 

  1. Образотворче мистецтво

Натюрморт.

Створити  підсумкову композицію «Натюрморт в моїй оселі»

Техніка на вибір:живопис,графіка,аплікація.

 

27.03

  1. Основи здоровя

Тема: Як поводитися під час пожежі

Прочитати § 28 створити плакат – пам’ятка «Як поводитися під час пожежі».

Відправити фото на електронну адресу  burtovaya2020@gmail .

 

  1. Українська література

Українська література 6 Б  (27.03)

Тема. Митько і Сергій - головні герої пригодницької повісті Я.Стельмаха

"Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера"

Завдання.

1) Складіть «досьє головних героїв»

(Досьє - зібрання документів, що стосуються якого-небудь

питання, якої-небудь справи, а також папка з такими документами)

1.Ім’я    2.Місце проживання

  1. Освіта 4.Сім’я
  2. Місце перебування 6.Мета приїзду

7.Улюблені заняття

 2) Дайте письмово відповіді на запитання

  1. Назва села, у якому відбувалися пригоди героїв В. Нестайка.
  2. Ім'я одного з героїв повісті Я. Стельмаха, який запропонував назву химері лісового озера.
  3. Тварини, з яких мала складатися колекція.
  4. Шкільний предмет, який вивчатимуть у 6 класі Сергій і Митько.
  5. Ім'я героя повісті Я. Стельмаха, у майбутньому майстра велоспорту.
  6. Ім'я Сергієвого друга.
  7. Ім'я героя повісті Я. Стельмаха, любителя музики.

  1. Математика

Тема. Рівняння. Основна властивість рівняння. Перегляньте відео за посиланням (https://youtu.be/nqAJ3fSfndk ). Опрацюйте §48, в пишіть та вивчіть правила. Виконайте номери 1326, 1327-усно, 1331, 1333, 1335-письмово.

  1. Біологія

Виконати завдання за посиланням:

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1Uu-80Oi4HSfg0184vZEI-O_HR94rBzHC%2Fview%3Fusp%3Dsharing%26fbclid%3DIwAR2U9jRkIaOR-NeGeuW1A7R6jpEfU2gqOFr0w9wqKbwjpsdVXQKs-WP6Pwk&h=AT2zRO6hVsz9rKVNDzwp8quYxr_9W5nmG3fGAD857Zt3Mp4EO_W4cpNpeEbXc_VCPu8yfl0_xaXxYupMCBOh26Fv6VDzj-DgkLWJ8kQQacqpILsSwZgyT0OdGKLEeQR1PjaB0g

  1. Фізкультура

Повторити основні правила гри волейбол. Закріпити вивчені елементи: передача, подача, прийом м'яча. Розвиток спритності: "Човниковий" біг 4×9 м.

 

06.04

1.Англійська мова

Тема: Країни, національності, мови

Вправа 1 стор. 153 – 154 прочитати і прослухати https://drive.google.com/open?id=1N6O7YXtV8DB7PdWx7ibH24PoBKSxzhux

Слова із стор. 154 виписати в словник

Вправа 2 стор. 154 – true/ false

Скласти діалог, використовуючи вирази із вправи 3 стор. 154

2.Українська мова

Тема. Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.

Опрацювати теоретичний матеріал

М’який знак пишеться М’який знак не пишеться
1)   На кінці числівників:

а)   простих п’ять, шість, дев’ять, десять:п’ять яблук, шість книжок;

б) складних одинадцять — двадцять, тридцять: дванадцять місяців, сімнадцять років.

2) У непрямих відмінках:

а) простих числівників три, чотири: чотирьох яблук, трьома учнями;

б)  усіх збірних  крім двоє, семеро, восьмеро): п’ятьох немовлят, дев’ятьом рибам

1. У складних числівниках у кінці першої частини: шістнадцять- шістнадцятьом.

2. У кінці простих числівників (окрім п’ять, шість, дев’ять, десять): два сини, три стільці.

3. У кінці простих числівників (окрім одинадцять — двадцять, тридцять): сорок учнів, сімдесят кілометрів.

4.  У непрямих відмінках перед за­кінченням у числівниках: простих (окрім три, чотири) та збірних (таких як двоє, семеро, восьмеро):двох учнів, сімом птахам

 

Увага! М’який знак не пишеться у числівнику чотири в орудному відмінку перед закінченням: чотирма, але чотирьома.

М’який знак не пишеться у числівниках від п’ятдесяти до вісімдесяти і від двохсот до дев’ятисот, за винятком деяких непрямих відмінків, де м’який знак пишеться в середині слова: дев’ятьмастами.

 

 Завдання.Переписати, на місці крапок, де треба, поставити м’який знак.

1) Море буває тр.ох сортів: тихе море, хвильове море й бур’яне море.

2) Уперше зворотний бік Місяця було сфотографовано в жовтні тисяча дев’ятисот п’ят..десят дев’ятого року.

3) Написи повторювалися дванадцятьма мовами.

4) Місяць мчить навколо Землі зі швидкістю три тисячі шіст..сот вісім..десят один кілометр на годину.

5) Чотири українські фронти рухались на захід чотир..ма залізними потоками.

Пояснити правопис виділених слів.

Зробити синтаксичний розбір третього речення.

 

Шановні шестикласники!

Відповіді надсилайте  у документі  Word  на viber учителю

+380964014503 – Якимів В.П. або електронну адресу (valya09121970@gmail.com)

 

3.Математика

Тема. Рівняння. Основна властивість рівняння. Повторіть правила § 48 виконайте номери 1337,1339, 1344. Виконане завдання сфотографуйте та надішліть на пошту (mary-parik@meta.ua)

4.Зарубіжна література

Тема. Роберт Шеклі. «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі

1.Повторення (усно)

2.Опрацюйте за підручником ст. 216-224

3.Рекомендую прослухати https://www.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZw&t=1227s

4.Обов’язково перевірте свої знання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=599516

5.Російська мова

Повторення вивченого.

  1. Упр.420(читать, пересказывать).

2.Это интересно!(стр.188-189)- пересказать родителям.

3.Упр.427(письм.).

6.Фізкультура

Модуль "Волейбол". Повторити техніку та види передач м'яча. Відновлення фізичних якостей: витривалість- стрибки зі скакалкою 3×50 разів.

 

07.04

  1. Історія

тема: "Перший триумвірат. Правління цезаря". перегляньте відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=JoeAW4mHgRQ та https://www.youtube.com/watch?v=jMtP7LgpHvQ

параграф 48 читати

  1. Географія

Тема.  Значення вод суходолу для природи і людини.

Охорона вод Світового океану і суходолу.

 

Переглянути відео " Забруднення світового океану"

https://www.youtube.com/watch?v=0dsruaUGaFA

Повторити параграф  41-53 /

Повторити географічну номенклатуру: " Гідросфера".

 

7 квітня  та 10 квітня урок географії   можна подивитися на  YouTube - каналі Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO6class

Уроки також транслюватимуть  телеканали  NewsOne  та ZOOM.

 

  1. Біологія

Виконану практичну роботу в робочому зошиті, зафотографувати та переслати на пошту gemini1986@i.ua

  1. Українська мова

Тема. Правопис числівників і відчислівникових складних слів

1)  Опрацювати теоретичний матеріал за посиланням:

https://webpen.com.ua/pages/Morphology_and_spelling/numerals_compound_words.html

2) Записати утворені словосполучення в місцевому відмінку.

1) 5 (книга).

2) 23 (поверх).

3) 4 (сторінка).

4) 6 (стіл).

5) 12 (учень).

6) 9 (зошит).

7) 7 (пензлик).

Скласти 2-3 речення з утвореними словосполученнями.

 

  1. Музика

Тема: Рондо

Підручник – ст. 109-110

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=uBJlVFmALOI

Музична вікторина - https://drive.google.com/open?id=1xnK4g3ZuvSdg6I3hWhNj58YNX5V9FUdG

(потрібно на слух визначити вивчені музичні твори і написати у правильній послідовності, фото роботи вислати на адресу linamex81@gmail.com , не забудьте роботу підписати)

  1. Сталий розвиток

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fru.padlet.com%2Fnd03butterfly%2Fonq1j0qza0jv%3Ffbclid%3DIwAR3Qy4RM8Wx9BiSmUlNuJdfCPYvY536v35Yal0Y-oX7XEED8JUCREwURLaI&h=AT1PLQUNVVWGpKnxPqvBDjhw9XE9fgMyQ2OGEY5XVwZEOuwcI4ulHbD8HP85vXgTO7M0HCGm-9-N7Z--Y-OLaEKAFmJqgtOkrXXcQigkL4QIj3DubTmhoN7nuE0AJ5DEbHqdXg

  1. Інформатика

Тема. Розв'язування задач з алгоритмічними структурами повторення та розгалудження. Повторити § 21, дати відповіді на запитання розділу "Обговорюємо" - усно ст. 180. Виконати завдання 5 на ст. 182 розділу "Міркуємо", створений проект надіслати на пошту (mary-parik@meta.ua) . Учні, які ще не здали презентацію, будь ласка надішліть виконану роботу на пошту

 

08.04

  1. Українська мова

Тема. Написання разом порядкових числівників з –тисячний.

Зверніть увагу!

Порядкові числівники, що закінчуються на –тисячний, - сотий, - мільйонний, - мільярдний пишемо одним словом: двохсотий, п’ятитисячний, тримільйонний.

У датах назви місяців уживаються тільки у родовому відмінку однини.

(День Матері цього року відзначається чотирнадцятого травня).

Ознайомлення з послідовністю розбору числівника як частини мови:

  • Числівник, його загальне значення. На яке питання відповідає.
  • Початкова форма.
  • Група за значенням і граматичними ознаками.
  • Розряд за значенням.
  • Рід, число, відмінок.
  • Який за будовою.
  • Синтаксична роль.

Зразок

Ста – числ., означає кількість; поч. форма – сто; кільк.,ціле число; Р. в.; прост., додаток.

Завдання.

1)Провідміняти числівник  40;

2)Розібрати числівник 25 за схемою.

 

  1. Історія

Самостійна робота. В зошиті напишіть історичний портрет Гая Юлія Цезаря скориставшись пам"яткою-шаблоном за посиланням https://262517.wixsite.com/history/single-post/2016/1/28/Як-скласти-історичний-портрет

  1. Математика

Тема. Рівняння. Основна властивість рівняння. Повторіть правила § 48 виконайте номери 1345, 1348, 1355, (перед тим як виконати завдання, пригадайте як мішане число перетворити в неправильний дріб та як виконати множення звичайних дробів) 1356. Виконане завдання сфотографуйте та надішліть на пошту (mary-parik@meta.ua)

 

  1. Зарубіжна література

Тема уроку. Духовне й фізичне випробування Кліві.

  1. Повторіть за підручником ст.
  2. Опрацюйте усно.

5. Психологія

Тема "Конфлікт і я" напишіть есе на тему "  Чому люди сваряться та не можуть знайти спільної мови у спілкуванні?".

 

6. Трудове навчання

Тема: Технологія догляду за житлом. Створити презентацію ( не більше 6 слайдів) про правила добору миючих засобів для догляду за різними видами поверхонь. Відправити за адресою nelia.fomina@gmail.com

Роздрукувати сторінку