7-А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13/03/2020

Хімія

Тема: Кисень

Виконати завдання за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1GPuPQjCVMxJOKZ2ldDkDuxZan6AqA_Z6/view?usp=sharing

Геометрія

Тема: Задачі на побудову та їх розв’язання

Параграф 27 (опрацювати, задачі всі занести в зошит);

№718-721 (виконати)

Історія всесвітня

Тема: Іспанія та Реконкіста

Ст..194-197 читати, переказувати

Ст..197 завдання 4,6 (письмово в зошит)

Українська література

Тема: Василь Симоненко

Вивчити напам'ять «Лебеді материнства» ст..212

Німецька мова

Тема: Моя вулиця і сусіди

Записати у словник та вивчити слова ст..119, 121

Вивчити правила впр.3, ст..119, впр.1, ст..123

Виконати впр.2, ст..123, впр.3, ст..124

Фізична культура

Тема: Баскетбол

Правила гри у баскетбол. Повторити правила безпечної поведінки.

Географія

Тема: Тектонічна будова, рельєф, корисні копалини, роль внутрішніх сил у формуванні Євразії

Прочитати § 44, повторити § 17;

Вивчити географічну номенклатуру;

На контурну карту Євразії нанести основні форми рельєфу.

 

16.03.2020

Географія

Тема: Рельєф Євразії. Роль зовнішніх і внутрішніх сил у його формуванні. Корисні копалини.

 Завдання: Прочитати параграф 44, повторити параграф 18.

Повторити географічну номенклатуру.

Подивитись документальний фільм   https://www.youtube.com/watch?v=q7XZ30MXMZQ

 

Фізика

Тема: Виштовхувальна сила в рідинах і газах. Закон Архімеда.

Завдання: Опрацювати §27 зробити конспект, виконати вправу 27(4-6,10).

 

Українська література

Тема: Марина Павленко. «Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських». Казкове й реалістичне в повісті-казці, час теперішній і минулий у ній.

Завдання: Прочитати в інтернеті твір (1,2стор) Записати до зошита план прочитаного.

 

Інформатика

Тема: «Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч»

Завдання: повторити тему «Алгоритми з повторенням та розгалуженням», розгадати кросворд.

 

Трудове навчання (дівчата)

Подивіться послідовність виготовлення домашніх капців на відео - https://www.youtube.com/watch?v=5CaztAvNMLE

  1. Прикріпіть гарячою праскою флізелін на тій деталі верхньої частини капців, яку буде видно.
  2. Складіть обидві частини верхньої деталі капців лицьовими сторонами , зметайте і прошийте верхній зріз (машинними швом, чи ручним «назад голка») на відстані 0,7 – 1 см від краю

Англійська мова

Тема: Кіно і театр

Завдання: Опрацювати нові слова впр.2, ст.140; vocabulary box ст.142 (записати в словник, вивчити); впр.1, ст.143-144 (прочитати тексти; скласти текст про свій улюблений фільм за одним із зразків, вживаючи вивчені слова теми).

 

17/03/2020

Українська мова

Тема: « Русалонька із 7-В»

Завдання: Написати твір-мініатюру про прочитаний початок повісті « Русалонька

із 7-В»…, використовуючи прислівники (5шт.), дієприслівники (2), Дієприкметниковий зворот (1-2) та інші частини мови. Обсяг- 30-100 слів.

 

Фізична культура

Тема: Баскетбол

Завдання: Ведення м’яча однією рукою. Повторення кидків м’яча в кільце двома руками зверху.

 

Алгебра

Тема: Розвязування лінійних рівнянь

Завдання: Параграф 23, розібрати приклад 2; №861,859, 866, 862, 871,876

Сайт для підтримки: https://www.youtube.com/watch?v=I5OfRLUjHzs

 

Фізика

Тема: Умови плавання тіл.

Завдання: Переглянути відео за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=Zk4S9_PMw0w

Опрацювати параграф 28, виконати впр.28(3,5,6,10)

 

Німецька мова

Тема: Квартира моєї мрії

Завдання:виписати до словника та вивчити слова ст..126;

виконати впр.1,2,3 (письмово) ст.126;

повторити правило утворення Perfekt ст.195-197, виконати письмово впр.4, ст..127;

виписати до словника та вивчити слова ст..129;

виконати впр.1,2,3,4 (усно) ст.129-130 та впр.6, ст..131 (письмово)

 

Зарубіжна література

Тема: Контрольна робота за розділом «Літературний детектив». Тести.

Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі (1862–1910) – майстер новели.

Завдання:Переглянути буктрейлер, створений учнями нашої школи https://drive.google.com/open?id=1qGc0a62ffD5ST7zoy06CMZuEeUxqSJAi

Контроль знань: пройти тестування за посиланням (обов’язково)

https://docs.google.com/forms/d/1L4JAu8zBQ04NzW31Yh-nQj3peocVRcBpVdPXvymbC4I/edi

Домашнє завдання: Виписати у зошит поняття «новела». Прочитати та коротко законспектувати за підручником сторінки 228-230

 

Основи здоровя

Тема:  Психологічний розвиток підлітка.

Завдання:  Прочитати §14, виконати завдання на ст. 94

18.03.2020

Історія

Тема: "Влада литовських та польських князів на українських землях".

Завдання: опрацювати параграф 20, в зошиті записати історичні портрети таких історичних діячів: Ольгерд, Ядвіга та Ягайло.

 

Фізична культура

Тема: Баскетбол

Завдання: Розучити подвійний крок. Повторити стрибки через скакалку.

 

Біологія

Тема: Рухи у тварин. Симетрія тіла.

Завдання: Сьогодні ми маємо виконувати практичну роботу 5 ст.171-172. Ви готувалися до її виконання за іл.158. У робочі зошити робите план-конспект за параграфом 40. Весь матеріал ми опрацьовували, вивчаючи систематичні групи організмів. Зверніть увагу на типи симетрії тварин.

Бажаю успіхів у пізнанні! Не хворійте!

 

Геометрія

Тема: Задачі на побудову

Завдання: П.27, розібрати і записати задачі 1,2 з пункту№771,772,775 (на повторення)

Сайт для підтримки: https://www.youtube.com/watch?v=4y_UwdS7_qI

https://www.youtube.com/watch?v=BcdhvzLd4OA

 

Сталий розвиток

Тема: Життя без відходів.

Завдання: Перейти за посиланням та опрацювати статтю

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fhromadske.ua%2Fposts%2Fruh-zero-waste-beya-dzhonson%3Ffbclid%3DIwAR3CtjfX3XN5EdS2GpZlo-FTbaf_6teKZtoqGkwyLRJ-pVHeLpwV3ikM4l0&h=AT19oyLTM7L02uDrvtzsvyR5EQX9LpbCsD-vV2DPG05nxL3LFUzRycd_W8jvfvXiPRK26da-oDps3Sw3GMXLGf436Hoz2jKtR8xQegO-wa_wE1Smt9FSdg98EvhJtmTQKIjP

 

Образотворче мистецтво

Тема: Плакат

Завдання:Виконання в кольорі тематичного плакату на екологічну тематику.

 

Хімія

Тема: Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій. Схеми хімічної реакції.

Підручник § 11

Завдання: Зробити конспект у робочий зошит, виконати завдання.

Схема розкладання молекули води під дією постійного струму

 

Схема розкладання молекули води під дією постійного струму

(Схема реакції показує, які речовини прореагували та які утворилися після реакції)

Під час хімічної реакції молекули вихідних речовин руйнуються до атомів. Молекули нових речовин утворюються з тих же атомів, з яких складаються молекули вихідних речовин, оскільки кожен атом має певну масу й атоми під час хімічних реакцій зберігаються, то загальні маси речовин до й після реакції теж будуть однаковими.

Хімічне рівняння – це умовний запис хімічних реакцій із допомогою хімічних формул і коефіцієнтів.

 

19/03/2020

Музика

Тема: Рок-опера

Завдання: Підручник-ст. 89-92

Слухання-https://youtu.be/QXV5qM2QIl8

Спів-https://youtu.be/oqPIJ5k1FUA

 

Англійська мова

1 група (Хлівна Н.В.)

Тема: Відпочинок

Завдання: Опрацювати граматику за посиланням

https://teacheng.info/theory/grammar/reflexive-pronouns/,

скласти конспект. Виконати вправи 1,2 ст.146 (усно);

вправи, які подано нижче, надіслати на пошту hlivnanataliya@gmail.com, можна telegram, viber.

Choose the correct reflexive pronouns

myself, yourself, himself, herself, itself, ourselves, yourselves, themselves

  1. Ivan took this photo __.
  2. Nina did the homework __.
  3. We helped __ to some cake at the party.
  4. Vera, did you paint __?
  5. I wrote this novel __.
  6. He cut __ with the knife by accident.
  7. The tiger can defend __.
  8. My grandmother often talks to __.
  9. Alex and Maxim, if you want more coffee, help __.
  10. They assembled the desk __.

Fill in the correct reflexive pronouns

  1. I did not want to believe it and then I saw God __.
  2. The girl looked at __ in the photo.
  3. Ivan, you'll have to do the homework __.
  4. You don't need to help them. They will do it __.
  5. I introduced __ to my new colleague.
  6. Can you make your bed __?
  7. She cooked __ a cake.
  8. What happens when a parrot sees __ in the mirror?
  9. The father decided to repair the computer __.
  10. We can move the desk __

 

2 група (Кагамлик І.Г.)

Тема: Відпочинок

Завдання:
1. Прослухати запис до ex. 3 page 141, виконати ex.3, 4, page 141(в зошит) https://drive.google.com/open?id=1EoFvc8BSmV_tRkDHV53wzuKzG5yiHDIf
2. Do exercises 5, 6 page 142(в зошит), прослухавши запис https://drive.google.com/open?id=1EoFvc8BSmV_tRkDHV53wzuKzG5yiHDIf
3. Запишіть пропозиції для своїх друзів за прикладом Remember box p. 142, що б ви запропонували зробити разом? (7 речень) і відправте на пошту irakagamluk41@gmail.com

 

Фінансова грамотність

Завдання: Опрацювати тему 1 з підручника за посиланням https://drive.google.com/file/d/1A9Qtq8ZWjwGldLXPwTZdNR8s3BjD_YbB/view?usp=sharing також переглянути відео за посиланням https://drive.google.com/file/d/1Kk0ysNYZWqmduxic8-pS_pfensZXVDFN/view?usp=sharing, та виконати письмово в робочих зошитах практичну роботу за посиланням https://drive.google.com/file/d/1baudWuDoZPZXDAOxFEDTfqg0h6VJklgs/view?usp=sharing

 

Алгебра

   Тема: Розв’язування лінійних рівнянь

Завдання: П.23, розібрати приклад3, № 878, 874; П.23, №888, 879, 877, 872

Сайт підтримки: https://www.youtube.com/watch?v=TodiYFPFIYA

  

Зарубіжна література

Тема: Моральні цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі, художні деталі. Біблія («Поклоніння волхвів»).Новела та її різновиди.

Завдання:

  1. Перегляньте буктрейлер, створений учнями нашої

https://youtu.be/9fTIeLh6ukQ

  1. Запишіть у зошит: «Волхви (церк.-слов. волхвъ, стцерк.-слов. вълхвъ; відуни, віщуни) — слов'янське жрецтво, служителі язичницького культу. Були передусім носіями релігійних знань, а також мудрецями, знахарями, лікарями.»
  2. Ознайомтесь з матеріалами:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-o-genri-majster-noveli-moralni-cinnosti-v-noveli-dari-volhviv-biblijni-motivi-u-tvori-hudozni-detali-novela-ak-literaturnij-zanr--64329.html

https://uk.wikipedia.org/wiki/Волхви

https://uk.wikipedia.org/wiki/Три_царі

  1. Прочитайте новелу (за підручником ст.236-240)
  2. Опрацюйте

https://svitppt.com.ua/rizne/dari-volhviv.html

 

Українська мова

Завдання:

1.Виконати завдання за посилкою   https://learningapps.org/view2061815

  1. Записати відповіді до зошита.
  2. Прислівниками є всі слова рядка
    А пліч-о-пліч, опівдні, дехто
    Б нарешті, вранці, казна-що
    В усередині, без кінця, чий-небудь
    Г збоку, завглибшки, ніколи
    Д ніхто, звечора, анітелень
  3. Прислівниками є всі слова рядка
    А зокола, безперестанку, тут
    Б по-угорському, будь-щю, щосереди
    В догори, навмисне, навіть
    Г почасти, пізно, перебиваючи
    Д хтозна-де, сотня, безтактно
  4. Прислівник є в кожному реченні, ОКРІМ
    А Нестерпно бути мертвим за життя.
    Б Ніде щиріше не співають, як на війні.
    В Тут погідне сонце, а десь за горами вітер.
    Г Ліс ще дрімає в передранішній тиші.
    Д Глянь кругом себе — рай найкращий.

4 Прислівник виконує роль присудка в реченні
А Блідий ранок несміливо зазирнув у вікна.
Б Назустріч дівчині йшов велично лось.
В Сонце прокинулось пізно і зависло над лісом.
Г Маковейчику на серці просторо і легко.
Д Швидше і швидше котилися морські хвилі.

  1. Прислівник виконує роль означення в реченні
    А Дорога праворуч губилася в малиннику.
    Б Допізна того вечора жевріло вогнище.
    В Опівночі айстри в саду розцвіли.
    Г Дорошенко випростався на траві горілиць.
    Д Стрункі дерева стояли обіруч голі.
  2. Помилку в утворенні форми ступенів порівняння прислівника допущено в рядку
    А швидко — швидше
    Б холодно — холодніше
    В погано — поганіше
    Г добре — краще
    Д низько — нижче

7 Правильно утворено форми ступенів порівняння прислівника
А багато — більше — найбагато
Б тяжко — тяжіше — найтяжіше
В товсто — товсше — найтовсше
Г струнко — стрункіше — найстрункішіше
Д глибоко — глибше — найглибше

  1. Літеруітреба писати на місці всіх пропусків у варіанті
    А поноч.., дореч.., утрич..
    Б заввишк.., заоч.., опівноч..
    В укуп.., напівдороз… навік..
    Г по-вовч.., навєсн.., удвіч..
    Д у віч.., сьогодн.., безвіст..
  2. Літеру итреба писати на місці всіх пропусків у варіанті
    А по-ведмеж.., удвіч.., навтік..
    Б навскок.., настільк.., нарад..
    В докуп.., навкруг.., наспод..
    Г нахильц.., інкол.., анітрох..
    Д зовн.., мовчк.., по-китайськ..
  3. Разом треба писати всі прислівники у варіанті
    А по/польськн, на/вхрест, по/тиху
    Б до/щенту, на/весні, в/основному
    В з/висока, на/вшпиньки, уві/сні
    Г на/гору, з/середини, по/іншому
    Д за/панібрата, не/сказанно, у/день
  4. Через дефіс треба писати всі прислівники у варіанті
    А по/середині, по/київськи, по/третє
    Б час/від/часу, коли/не/коли, як/не/як
    В кінець/кінцем, вряди/годи, будь/де
    Г сам/собою, повік/віки, такий/сякий
    Д по/латині, по/дитячому, по/свійськи
  5. Окремо треба писати всі прислівники у варіанті
    А поза/торік, з/розгону, до/смаку
    Б по/черзі, по/можливості, в/міру
    В на/сміх, при/вселюдно, під/час
    Г як/слід, натще/серце, за/кордон
    Д у/ночі, до/сих/пір, до/останку

 

Біологія

Тема: "Покриви тіла"

Вивчаючи різноманітність тварин ми аналізувати їхні покриви - шкіра, кутикула, екзоскелет, луска у риб, гола шкіра у земноводних, зроговілий покрив у плазунів, пір'я у птахів та шерсть у ссавців. Зверніть увагу на функції покриву. На станції.178 є таблиця, що відібрала еволюцію покривів.

Завдання:

Занотуйте у робочі зошити види адаптації у тварин. Опрацюйте матеріал на сторінці 180 щодо лабораторного дослідження. При поверненні з карантину ми маємо виконати його в зошитах для практичних робіт. Працюйте, відпочивайте, а головне будьте здорові!

 

20/03/2020

Геометрія

Тема:Задачі на побудову

Завдання:П.27, розібрати і записати задачі 3,4 з пункту; П.27, № 778,779,780 (на повторення)

Сайт для підтримки:https://www.youtube.com/watch?v=EetaNcG6uyY

https://www.youtube.com/watch?v=t3OLq93qSGA

 

Хімія https://drive.google.com/file/d/1S_7nJ5YDN1-90pXjcbaoaBY4Zpc1ASpb/view?usp=sharing

 

Всесвітня історія

Тема:Італія і Іспанія

Завдання:виконати тести ст..197-198; написати твір-роздум на тему «Чому герб католицьких королів має такий вигляд?» (ст..196 параграф7)

 

Українська література

Тема:«Русалонька із 7-В»

Завдання:дати відповіді  на запитання:

З ким Софійка порівнювала принца із казки про Русалоньку?

Як Сніжана познайомилася з Валентином?

Чому тітоньці Сніжані та Софійці не подобалась казка «Русалонька»

Як звали братика Софії?

Який навчальний предмет давався дівчинці найважче?

Хто наглядав за квітами в дивній квартирі?

Якого кольору була стрічка, що з’являлася завжди після нічних подій у загадковій квартирі?

Хто такий Сашко?

Яку сімейну реліквію мала одягти тітонька Сніжана на власне весілля?

Хто такий Фантик?

Що потрібно для подорожей у часі?

З ким проживав Вадим Кулаківський?

 

Німецька мова

Тема:Моя місцевість. У місті.

Завдання: виписати до словника та вивчити слова ст.134;

Виконати впр.1,2 ст.134;

Повторити правила вживання прийменників подвійного керування ст.117, 119

Виконати впр.3,4 ст.135 письмово

Виписати до словника та виписати слова ст.136

Виконати впр.1,2,5 (усно) ст.1346-137;

                  Виконати впр.6 ст.138 письмово

 

Фізична культура

Тема:Баскетбол

Завдання:вивчити зонний захист; повторити подвійний крок.

 

Географія

Тема:Загальні риси клімату Євразії.

Завдання:  Прочитати  стр. 196 -198, повторити параграф 19;

Пройти гру " Рельєф Азії" за посиланням

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/

 

23.03.2020

 Англійська мова ( І група Хлівна Н.В.)

Тема: Кіно і театр

Завдання: Опрацювати нові слова з vocabulary box ст.149 (записати в словник, вивчити); впр.1, ст.148 (прочитати тексти; письмово дати відповіді на запитання); використовуючи запитання впр.3, ст.149 + таблицю Remember на ст.150, скласти письмово діалог за зразком впр.4, ст.150 (10 реплік).

Англійська мова ( ІІ група Кагамлик І.Г.)

Тема: Кіно і театр

Завдання: https://drive.google.com/file/d/1OUKm7DBtxXpl7AZv1Vq9Q5s-xyRyrC5P/view?usp=sharing

 

Трудове навчання (дівчата)

Тема: Призначення етикетки на товарах. Екологічні символи. Стандарти якості й безпеки. Штрих-код і його закодований зміст.

Завдання: знайти та опрацювати інформацію.

Трудове навчання (хлопці)

Тема: Підставки під гаджет.

Завдання: знайти та виготовити моделі-аналоги.

 

Інформатика (обидві групи)

Тема:

Завдання: Якщо у вас немає вдома на комп’ютері програми Скретч 2, то перейдіть за

посиланням https://drive.google.com/file/d/1baBrHmS4geGZdCVnX7BD4aK19P8lleVO/view?usp=sharing

щоб встановити програму на комп’ютер. Після встановлення програми виконайте вправу три за посиланням

Результат програми надіслати вчителю на електронну почту

2807vadymvoloshyn@gmail.com та  fomina_vira@ukr.net

В листі обов’язково вказати своє прізвище та ім’я.

 

Географія

Тема: Кліматичні пояси і типи клімату Євразії.

Завдання: Прочитати ст. 199- 201, повторити  параграф 21.

Подивитись відео за посиланням

https://24tv.ua/tsikavi_fakti_pro_nayvologishe_mistse_na_zemli_n227312

https://www.youtube.com/watch?v=XB7Z5QiTFFA

Виконати завдання: закінчити речення в завданні " Кліматичні пояси Євразії"

за посиланням  https://learningapps.org/4311326

 

Фізика

Тема: Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.

Завдання: Повторити параграфи 22-28, виконати завдання 1-10, 14, 16 на сторінці 193.

 

 

 Українська література

Завдання:

1 Прочитати  розділ 48( У Катерини)  і до кінця повісті, (  в інтернеті 16-20 сторінка.)

  1. Записати дані до таблиці.
Ім’я персонажа  Цитатна характеристика
Софійка

Сашко

Влад

Сніжана

  1. Опрацювати матеріал за посилкою

https://bookchest.livejournal.com/43904.html

 

24/03/2020

Українська мова

Тема: Прийменник як службова частина мови

Завдання: https://drive.google.com/file/d/1xQVmb0yiF4Aks9Y_j4ZKZZkIomWGreKT/view?usp=sharing

 

 Фізична культура

Тема: Баскетбол

Завдання: Ознайомитися з вправами з великим м’ячем.

Алгебра

Тема: Розвязування задач за допомогою лінійних рівнянь

Завдання: П.24, розібрати і записати алгоритм, записати задачі 1,2,3 з пункту, №892-896 (письмово)         П.24, №897-902 (письмово)

Сайт для підтримки: https://www.youtube.com/watch?v=XB2db8-hbtw

https://www.youtube.com/watch?v=9jbNfhpJh4k

 

 Фізика

Тема: Тема. Механічна робота. Потужність.

Завдання: Переглянути відео за посиланням
(https://www.youtube.com/watch?v=8jQl3GVcJi4) та
(https://www.youtube.com/watch?v=qQ5FvgyRUAA) Опрацювати параграф 30, 31.
Виконати впр. 30(3-5), впр. 31(3, 4) Підготувати повідомлення
абопрезентацію про Джеймса
Джоуля або Джеймса Ватта та надіслати на пошту  (mary-parik@meta.ua).

 

Німецька мова ( група Черниш О.В.)

Тема: Der Stadtplan

Завдання: 1. Повторити слова ст. 136 (вміти їх писати), виписати до словника та вивчити нові слова на ст. 139.

  1. Впр. 1 ст. 139 Читати, звернути увагу на вживання прийменників місця. Проглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=G3MeDOYgeO4

Випишіть прийменники, які називали дівчата.

  1. Впр. 2 a), b) ст. 140 Напишіть, за зразком, які будівлі є у місті та їх назви. Дайте письмово відповіді на запитання та надішліть їх на електронну адресу olhettochka@gmail.com

Німецька мова ( група Кліменко І.О)

Тема: Der Stadtplan

Завдання: Записати і перекласти нові слова

Впр.2 (а,b) стор.140, користуючись малюнком потренувати відповіді на запитання(усно)

Виконати впр.3 стор.140 – за допомогою малюнку впр.2 створити 5 запитань і дати на них відповіді(письмово)

На допомогу – відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mhnqzi4C70o

Всі зроблені завдання скидати на мою пошту (irinkaklimenko7854436@gmail.com )

 

 Зарубіжна література

Тема: Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього.  Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця).

Завдання:

  1. Подивіться  відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=jtr044VJP5A&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=28

  1. Подивіться буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=goIkUjrlzkk

  1. Прочитайте новелу О.Генрі «Останній листок»
  2. Прослухайте аудіокнигу (за бажанням)

  1. Подивіться кіноверсію

https://www.youtube.com/watch?v=Gq6FWJuRHLg

  1. Пройдіть тестування (клікніть по слову «тестування»)

https://naurok.com.ua/test/o-genri-ostanniy-listok-66527.html

надішліть мені фото з результатом та прізвищем  (skubenko36@ukr.net)

 

Основи здоровя

Тема:  Дивовижний мозок.

Завдання: Прочитати §15, виконати завдання на ст. 98 (стартове завдання), ст. 102.

 

25/03/2020

Історія

Тема: Тема: "Українські землі у складі  Великого князівства Литовського"

Завдання: опрацювати параграф 21, переглянути відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=j_SHV_VXr84

https://www.youtube.com/watch?v=w_SHNpEaIUs&fbclid=IwAR1zkbAlmRLdLB97nokK3Tfc-AfCA5IMr8J-KF0F_TL0L_72fCwa1_jvNUA

 

Фізична культура

Тема: Баскетбол

Завдання: Розучити подвійний крок. Повторити стрибки через скакалку.

 

Біологія

Тема: "Подразливість тварин"

Завдання: Метою даного уроку є узагальнення понять рефлекс, таксис, подразливість. При вивченні різноманітності тварин ми розглядали зазначені поняття. Зверніть увагу на класифікацію рефлексів: безумовні та умовні.У підручнику, параграф 42, у розділі "Діяльність"є завдання щодо особливостей органів чуття двох представників, виконайте це завдання в робочі зошити. Проаналізуйте органи чуття у тварин на сторінці 184 у "Міні-проекті як бачать тварини" Це ви зможете.

Бажаю успіхів і здоров'я.

 

Геометрія

Тема: Задачі на побудову

Завдання: П.27, № 692, 701; П.27, № 703, 700

Сайт для підтримки: https://www.youtube.com/watch?v=JCLeqBnU5wE

 

Сталий розвиток

Завдання:

https://www.instagram.com/p/B96VuK7lORs/?igshid=rhsi7s2mapv6
Обирайте Ціль сталого розвитку та пишіть, як можна її досягти в Україні!
🔹Мова написання - українська.
🔹Новий дедлайн - 31 березня
🔹Роботу надсилати у файлі формату .docx або .pdf на пошту zhanna.sirkovych@one.un.org, у темі листа зазначте "Конкурс есе (ваше прізвище)"
Бажаємо всім успіху!
Образотворче мистецтво

Тема: Підсумкова робота

Завдання: Створити малюнок, рекламну вивіску (на вибір) на тему «Ми – за здоровий спосіб життя!»

 

Хімія

Тема: Одержання кисню в лабораторії та промисловості. Реакція

розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Добування

наявності кисню.

Завдання: https://drive.google.com/file/d/1Xo2NyYvYcKnuLI2RbKfPzaVmdbF1g9kL/view?usp=sharing

 

26/03/2020

 Алгебра

Тема: Розв’язування задач за допомогою лінійних рівнянь

Завдання: П.24, №904, 906, 908, 909; П. 24, № 905, 903, 907, 910

 

Зарубіжна література

Тема: Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.  Поглиблення понять про оповідача і розповідача. Порівняння образів героїв новели.

Добро - не наука, воно - дія.

Р. Роллан

У маленькому тілі часто таїться велика душа.

Англійська приказка

Завдання:

  1. Перегляньте та опрацюйте матеріали презентацій

http://www.myshared.ru/slide/1371672/

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-iz-zarubizhno-literaturi-dlya-7-go-klasu-na-temu-o-genri-ostanniy-listok-8174.html

https://www.youtube.com/watch?v=RMId6TXDQak

  1. Пройдіть тестування    join.naurok.ua                           Код доступу 132421

(або  перейдіть за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=132421)

Завдання необхідно виконати до 26 березня 20:00

 

Англійська мова

1 група (Хлівна Н.В.)

Тема: Відпочинок

Завдання:

  • Опрацювати огляд фільму «Матриця» у впр.1, ст.152 та правила, як правильно написати такий огляд на ст.152;
  • Написати власний огляд фільму, який подобається, надіслати на

 

2 група (Кагамлик І.Г.)

Тема: Відпочинок

Завдання: Словникова робота ст. 149 – записати в словник

Вправа 1 стор. 148 – прочитати

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=m3VGa6Fp3zI

Виписати 7 найцікавіших фактів з відео про театр “The Globe”

Письмово дати відповіді на запитання до впр.1 на стор. 149 в зошит

Вправа 3 стор. 149 – надрукувати відповіді на запитання і відправити на електронну пошту irakagamluk41@gmail.com

 

Українська мова

Тема: Непохідні і похідні прийменники. Написання прийменників разом, окремо та через дефіс.

Завдання: опрацювати матеріал за підручником. Виконати завдання 1, 2.

« Перевіряю себе»

1.Запишіть словосполучення, підкресліть лише словосполучення з прийменниками. Свій вибір поясніть.

Стоїмо коло тину; коло звужується; працював протягом канікул; боротися з протягом; навколо школи сад; оглянься навколо; пливи упоперек річки; покреслено впоперек; вийшли на зустріч; йдемо назустріч святу.

За походженням прийменники бувають

Непохідні                                                                           Похідні

Походження не просліджується                                      утворюються:

У, на, до, без                                                   - від іменників: кінець, край;

  • -від прислівників: близько,позаду;
  • Поєднанням іменників та прислівників із непохідними прийменниками: унаслідок, неподалік від, відповідно до.

2.Визначте рядок, у якому всі прийменники непохідні:

  • Без, між, серед, біля, вздовж;
  • Через, під, до, над, на, за;
  • Для, з, поміж, згідно з, посеред;
  • При, під, протягом, з-за, обабіч.

Дз.  Записати 3-4  речення з повісті «Русалонька з 7 В…», записати прийменники за значенням: похідні , непохідні.

 

Фінансова грамотність

Тема: Банківська система України

Завдання: Повторіть матеріал по банківській системі України та виконайте завдання https://learningapps.org/6884337

https://learningapps.org/9271341

 

 Біологія

Тема: "Регуляція функцій тварин. Нервова система"

Завдання:

Метою уроку є узагальнення знань з питань регуляції функцій організмів - нервовою та ендокринною системами. Вивчаючи різноманітність тварин ми вивчили типи нервових систем, як от дифузна, стовбурова, вузлова, трубчаста. Ваше завдання при опрацюванні 43 параграфа буде полягати в тому, щоб запам'ятати відділи головного мозку та функції які виконує кожен з них На сторінці 188 є дві таблиці на встановлення відповідностей. Ви ці таблиці викреслюєте в робочі зошити і заповнюєте.

Будьте уважні, ви зможете виконати цю роботу, і будьте здорові.

 

 Музика

Тема: Рок-опера

Завдання:

Підручник - ст. 93-95

Слухання - https://youtu.be/MAYjDXiGbdU        https://youtu.be/9_GDwoz8QfA

За бажанням - https://youtu.be/BRhkwEJM4dQ          https://youtu.be/DlIUWawTD2Y

 

27/03/2020

Геометрія

Тема:Задачі на побудову

Завдання: П.27, №693-697  П.27, № 698-702

 Сайт для підтримки: https://www.youtube.com/watch?v=xd9GSvwxkzA

 

Хімія

https://drive.google.com/file/d/12PKAefAwTWghtxP7sFkWERinO9bfh6sZ/view?usp=sharing

 

Всесвітня історія

Тема: Тема культурне та релігійне життя середньовічної Європи"

Завдання: за допомогою підручника (ст.80-96), створити кросфорд за допомогою даного матеріалу (10 запитань), скріни, фото, вордовські документи з виконаним завданням пересилайте на пошту orlovskatetiana90@gmail.com  (до 3.04.20)

 

Українська література

Тема: Зв’язне мовлення: використання синонімічних і антонімічних прийменників. Редагування речень.

Завдання: https://drive.google.com/file/d/1hY0oTW0N7W0-l9NXzqT3L4NAKtWX5LkM/view?usp=sharing

 

Німецька мова

Група Кліменко І.О.

Тема: Wie komme ich zum Bahnhof? Стор. 142

Завдання:

Опрацювати новий лексичний матеріал(записати і знайти переклад)

Прочитати і перекласти впр.1 стор.142(усно)

Виконати впр.2 стор.143 (прочитати і перекласти діалоги усно)

Використовуючи карту на стор.144 виконати впр.3 стор.143 – вибрати 5 ситуацій і скласти діалоги.

Виконані завдання скидати на мою пошту)

Німецька мова

Група Черниш О.В.

Тема: Wie komme ich zum Bahnhof?

Завдання:

  1. Виписати до словника та вивчити нові слова на ст. 142
  2. Ознайомтесь з корисними фразами по темі. Тренуйте вимову, натискаючи на блакитний трикутник біля фрази. https://uk.forvo.com/guides/%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D0%BD%D1%96_%D1%84%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%B8_%D0%BD%D1%96%D0%BC%D0%B5%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D1%8E/%D1%83%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D1%96%D0%B2%D0%BA%D0%B8_%D1%82%D0%B0_%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%86%D1%8F/
  3. Прочитайте та перекладіть діалоги впр. 2 на ст. 142.
  4. Прогляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=ZHt98_EJNUA
  5. Впр.3 ст. 143-144. Складіть 3 міні діалоги, обравши для себе 3 ситуації з 12 поданих. Свої діалоги надішліть на електронну адресу olhettochka@gmail.com

 

Фізична культура

Тема:Баскетбол

Завдання:вивчити зонний захист; повторити подвійний крок.

 

Географія

Тема: Практична робота 11.  Визначення типів клімату у межах промірного кліматичного поясу Євразії.

Завдання:  Виконати роботу у зошиті для практичних робіт, повторити  параграф 22.

Подивитись відео за посиланням  https://www.youtube.com/watch?

Виконати вправу " Типи клімату Євразії"  https://learningapps.org/9734845

 

06.04.2020

 

Англійська мова ( І група Хлівна Н.В.)

Тема: Кіно і театр

Завдання: перейти за посиланням та виконати онлайн тест https://drive.google.com/open?id=1QeYxWkdai_YdbemQD0hZmpqlZQa8GIJPOp8gzwXtO9U

Англійська мова ( ІІ група Кагамлик І.Г.)

Тема: Кіно і театр. Огляд фільму

Завдання: впр.1, ст.152 прочитати огляд фільму “The Matrix” та правила “A short film review”. Написати огляд свого улюбленого фільму за планом на стор.152 (10-12 речень) і надіслати на електронну адресу irakagamlyk41@gmail.com

 

Трудове навчання (дівчата)

Тема: Індивідуальна пов'язка з тканини

Завдання: використовуючи ідеї з Інтернету, виготовте індивідуальну пов'язку з тканини пришліть своє фото в ній на пошту nelia.fomina@gmail.com

Трудове навчання (хлопці)

Тема: Підставки під гаджет.

Завдання: знайти та виготовити моделі-аналоги.

 

Інформатика (обидві групи)

Завдання: (для обох підгруп)

Повторити основні складові та алгоритми в середовищі Скретч, та виконати завдання за посиланням https://learningapps.org/9409853

https://learningapps.org/9973076

Зайдіть на сайт www.classtime.com

Введіть своє прізвище та ім’я і уважно дайте відповіді на запитання. Бажаю успіхів!

 

Географія

Тема: Тема.  Води Євразії. Річки.

Завдання:

Подивитись відеоурок  " Внутрішні води Євразії"

http://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-47/

Переглятути презентацію " Внутрішні води Євразії"

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vnutrishni-vodi-vrazi-2218.html

За бажанням переглянути відео " Что  вы знаете об Индии. Реки"

https://www.youtube.com/watch?v=hKT4VsjC260

Прочитати стр. 202-204, повторити  параграф 23.

Нанести на контурну карту Євразії річки.

 

Увага! 6 квітня  та 9 квітня урок географії   можна подивитися на  YouTube - каналі Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO7class

Уроки також транслюватиме  телеканал  ZIK

 

Фізика

Тема: Тема. Механічна енергія та її види.

Завдання: Перегляньте відео за посиланням
(https://www.youtube.com/watch?v=X7e5YnUw4KM),

опрацюйте параграф 32, запишіть конспект, виконайте вправу 32(3, 4, 5).

 

 

Українська література

Тема: Підсумковий урок. Марина Павленко  « Русалонька з 7В…. Добро і зло  в повісті, у сучасному світі та в людині… Образи дітей та дорослих.

Завдання:

Завдання обираєте відповідно до ваших можливостей

  1. Написати творчу роботу на одну із тем: (12 балів)
  1. Хто із героїв твору вам найбільше сподобався? Чи хотіли б ви з ним бути товаришами?
  2. Які проблеми підлітків автору твору вдалося найкраще висвітити у творі. Аргументуйте свою думку?
  3.  Чому повість має ознаки сучасної казки?
  4.  Роль художніх засобів у  творі. Який образ , на вашу думку, автору вдалося описати найкраще.
  1. Скласти 12 тест –запитань до твору, ( з варіантами відповідей) 10 балів
  2. Написати лист від імені героя… « Привіт, я Русалонька…Сашко, тітонька Сніжана , Вадим…., і звернутись до дітей з запитаннями щодо твору, поцікавитись ,чим обраний персонаж сподобався…..

 

07/04/2020

Українська мова

Тема: Непохідні й похідні прийменники.

Завдання: https://drive.google.com/file/d/1v2fbTTK67_BBHDM7kB73HveAIm4RzbQz/view?usp=sharing

 

Фізична культура

Тема: Баскетбол

Завдання: Повторити правила танкової гімнастики.

 

Алгебра

Тема: Лінійне рівняння з двома змінними

Завдання: Опрацювати п.25, записати означення, властивості, розглянути приклади 1,2,3

Виконати №944-948, 959. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=ON1UXEcFshk

П.25, виконати № 949-953, 960. Тест https://naurok.com.ua/test/liniyni-rivnyannya-z-dvoma-zminnimi-136448.html

Скрини тесту надіслати до 09.04

Сайт з відео уроками від МОНУ ( обов’язково): Урок  за програмою МОНУ YouTube-канал Міністерства освіти і науки. 7 клас – ZIK

 

 Фізика

Тема: Закон збереження та перетворення енергії в механічних процесах а його практичне застосування

Завдання: Опрацюйте параграф 33. Перегляньте відео за посиланням (http://fschool7.blogspot.com/2016/04/61.html?m=1).
Виконайте вправу 33(3,4,5), сфотографуйте та надішліть на пошту mary-parik@meta.ua

 

 Німецька мова ( група Черниш О.В.)

Тема: Wegbeschreibung

Завдання: Проглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=V9WNhHEkrkU , https://www.youtube.com/watch?v=mhnqzi4C70o  та виконати письмово вправи 3,4 ст.146.

Німецька мова ( група Кліменко І.О)

Тема: Wegbeschreibung

Завдання: Впр.1 стор.145 – уважно роздивіться два малюнки і знайдіть відмінності між ними.(приклад речень під малюнками);

Впр.3 стор.146 – виберіть 5 ситуацій та опишіть шлях хлопчика із однієї точки в іншу.

Зарубіжна література

Тема: Чи здійснилася мрія старого Бермана?

Завдання:

https://drive.google.com/file/d/1tEjgBHjxmPnec3mSwVlW7H6yE_DQLYFh/view?usp=sharing

 

Основи здоровя

Тема:  Розвиток інтелектуальних навичок.

Завдання: ШАНОВНІ УЧНІ!

Прошу Вас зробити конспект у робочий зошит, та спробувати виконати завдання. Виконане завдання пересилаєте на електронну адресу burtovaya2020@gmail.com або на Viber за номером +38(093) 469-51-28

Д/ з прочитати § 16, ст. 105 пограти у гру (разом з батьками).

 

08.04.2020

Історія

Тема: "Українські землі у складі  Великого князівства Литовського" Практична робота.

Завдання: Перейти за посиланням https://електронна-енциклопедія.укр/history/ukrayina-u-skladi-litvi.html розглянути історичну карту, виконати:

  1. занотувати в зошит історичні дати та події (представлені на сайті).
  2. за допомогою карти запишіть міста Галицько-Волинськго королівства, які увійшли до Великого Князівства литовського.

 

Фізична культура

Тема: Баскетбол

Завдання: Вправи на розвиток сили.

 

Біологія

Тема: "Розмноження тварин"

Завдання: Метою уроку є з'ясування особливостей розмноження тварин та узагальнення знань з зазначеного питання. Ви добре пам'ятаєте, що розмноження - це загальна властивість усіх живих організмів,що забезпечували безперервність існування виду. І яким би організм не був одноклітиним чи багатоклітинним він здатний до відтворення собі подібних. При опрацювання параграфи 44 нагадайте функції ядра, що молекула ДНК є носієм спадкової інформації, на сторінці189 є таблиця, де порівняно дві форми розмноження нестатеве і статеве. Занотуйте в робочі зошити таблицю 18, де дано визначення форм статевого розмноження. Пригадайте поняття гамети, диморфізм,гермафродити, партеногенез. Впевнена, що ви сьогодні переглянули онлайн урок щодо покривів тіла тварин, і маю думку що готові були відповідати на запитання, що розглядалися. Цікавою була інформація про ріг носорога? Наступним буде урок у четвер, 9 квітня - про органи чуття тварин. Слідкуємо за розкладом. На сайті "Колосок" є інформація про участь усіх бажаючих у онлайн режимі. Зайдіть почитайте, зареєструйтеся і візьміть участь. Ви це зможете, і виграйте запропоновані призи - участь безкоштовна. Результати участі переведемо у бали оцінок.

Бажаю здоров'я і до зустрічі.

 

Геометрія

Тема: Залікове тестування

Завдання: Повторити п.21-27, виконати домашню самостійну роботу №5 (ст.162), всі завдання з поясненням і надіслати до 09.04

Виконати завдання для перевірки знань №5 (ст.163), надіслати 10.04

Урок за програмою МОНУ  YouTube-канал Міністерства освіти і науки. 7 клас – ZIK


 

Сталий розвиток

Завдання:

https://padlet.com/nd03butterfly/fz7unjvti7gm?fbclid=IwAR3VsjWM1iR85XOKeCQd4RTqQRSZ3r9-Fm0L_8DIImAmdV70THTaI31emn0
Образотворче мистецтво

Тема: Шрифт. Виконання вправ для оволодіння техніки шрифтових робіт.

Завдання: переглянути презентацію https://www.youtube.com/watch?v=Hdwm3dqCFEE

та зробити надпис «Моя школа» різними шрифтами.

 

Хімія

Тема: Добування кисню з гідроген пероксиду, збирання, доведення його наявності.

Завдання:

https://l.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fdrive.google.com%2Ffile%2Fd%2F1sMuTPp9dIrQi-OsjVgA41-eysPdvEDz4%2Fview%3Fusp%3Dsharing%26fbclid%3DIwAR1Dwcl20lGgsLb-PbrKy2NG57L0tCH06aX0hNR1VUxuhwHN1RfN3gIhJ5k&h=AT1zcb0ZIBknsuonrXnoHnL_EjQ_7adZpa7aRJRQqZ-lZo0GTmIKGuLqZq4efowtgeSZibshSjSC_W08VyTQAaWTAXJKbQrrqIQU2LWWRN0pf3riwGlQmt4ouyFD8Mqc_WY4

Роздрукувати сторінку