7-Б

                                             

 

 

 

 

 

 

 

13.03.2020

1.Фізична культура

Прийом м’яча знизу. Повторити правила безпечної поведінки під час гри.

2.Хімія

https://drive.google.com/file/d/1GPuPQjCVMxJOKZ2ldDkDuxZan6AqA_Z6/view?usp=sharing

3.Англійська мова

І підгрупа (Кагамлик І.Г.)

Виписати слова з  vocabulary box ст.142,145

Ex.p. 142  дати відповіді на запитання. Опрацювати текст на ст.143-144,

Ex. 3 p. 144 написати Review of  your favourite film за прикладом оглядів фільмів з ex. 1 p. 143-144

ІІ підгрупа (Хлівна Н.В.)

Опрацювати нові слова впр.2, ст.140; vocabulary box ст.142 (записати в словник, вивчити);

впр.1, ст.143-144 (прочитати тексти; скласти текст про свій улюблений фільм за одним із зразків, вживаючи вивчені слова теми).

4.Геометрія

Виконати письмово №505, 514,498.

5.Українська література

Скласти  творчий  етюд про Василя Симоненка

І.Ім’я письменника та історична епоха--

ІІ. Оточення митця:------

1.Родина -------   2 .Друзі, однодумці ----

  1. Значущі та впливові зустрічі чи події----

ІІІ. Освіта, становлення поглядів-

ІV. Захоплення, хобі митця--------

Прочитати поезії «Гей, нові  Колумби й Магелани»,

«Ти знаєш, що ти – людина»

Скласти та записати  паспорт поезії «Лебеді материнства» за зразком.

Поезія

Жанр

Основна думка

Художні засоби

 

6. Музика

Підручник ст. 80-88.

Слухати пісню Едіт Піаф, Патрісії Каас.

Співати  пісню «Червона рута», ст. 84

 

16.03.2020

1.Українська мова

Тема. Непохідні та похідні прийменники.

Опрацювати  §34, виконати вправу 273, вивчити правила на ст.155-156

 

2.Фізична культура

Подача м’яча знизу. Повторити порушення правил під час гри   у волейбол.

 

3.Біологія

Тема: Покриви тіла

Опрацювати §41, табл. 15 переписати в робочий зошит. Перейти за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-biologi-dlya-7---go-klasu-na-temu-pokrivi-tila-tvarin-h-riznomanitnist-ta-funukci-10545.html, переглянути  презентацію,  виконати конспект у робочому зошиті.

Підготувати мініпроєкт за темою «Майстерність маскування тварин», виконану роботу відправити на електронну адресу gemini1986@i.ua

 

4.Трудове навчання

Подивіться послідовність виготовлення домашніх капців  за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=5CaztAvNMLE

1.Прикріпіть гарячою праскою флізелін на тій деталі верхньої частини капців, яку буде видно.

2.Складіть обидві частини верхньої деталі капців лицьовими сторонами,  зметайте і прошийте верхній зріз (машинними швом чи ручним «назад голка») на відстані 0,7 – 1 см від краю

5.Географія

Тема. Рельєф Євразії. Роль зовнішніх і внутрішніх сил у його формуванні. Корисні копалини.

Прочитати параграф 44, повторити параграф 18.

Повторити географічну номенклатуру.

Подивитись документальний фільм за посиланням.

https://www.youtube.com/watch?v=q7XZ30MXMZQ

 

6.Фізика

Тема. Умови плавання тіл.

Опрацювати § 28,  написати конспект, виконати впр. 28(3,5,6,10).

 

7.Всесвітня історія

Тема. Українські землі у складі Великого князівства Литовського.

Опрацювати § 18,  ст.168-172, виконати історичний бліц-турнір.

 

17.03.2020, вівторок

1.Алгебра

Тема. Лінійне рівняння з однією змінною.

Опрацювати § 22, 23(вивчити означення, розглянути приклади)

Виконати письмово номери 853 (1, 3, 6), 856 (2,4,6), 877(3).

 

2.Українська мова

Тема. Правопис прийменників.

Опрацювати § 35,  вивчити правила про написання  прийменників (таблиця), виконати вправу 294.

3.Німецька мова

(Завдання для обох підгруп)

Stunde 49 Meine Straβe und meine Nachbarn

Слова із ст. 129 + Ṻb. 1 Seite 129 –записати у словник

Ṻb. 3 Seite 129 ( поєднати із будинками на сторінці 130)

Ṻb. 4 Seite 130 (Richtig, Falsch)

Ṻb. 5 Seite 131 ( поділити на переваги, Vorteilen, і недоліки, Nachteilen)

Ṻb. 7 Seite 131 ( обрати одну особу і описати її помешкання за прикладом вправи 4 ст.130)

 

 4.Зарубіжна література

Тема. Контрольна робота за розділом «Літературний детектив». Тести.

Новела як літературний жанр, її характерні ознаки, різновиди. О. Генрі (1862–1910) – майстер новели.

  1. Переглянути буктрейлер, створений учнями нашої школиhttps://drive.google.com/open?id=1qGc0a62ffD5ST7zoy06CMZuEeUxqSJAi
  2. Контроль знань: пройти тестування за посиланням (обов’язково)

https://docs.google.com/forms/d/1L4JAu8zBQ04NzW31Yh-nQj3peocVRcBpVdPXvymbC4I/edit

  1. Домашнє завдання

Виписати у зошит поняття «новела». Прочитати та коротко законспектувати за підручником сторінки 228-230.

 

 5.Основи здоров’я

Тема: Психологічний розвиток підлітка.

Прочитати §14, виконати завдання на ст. 94

 

5.Фізика

Тема. Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи.

Повторити  параграфи 22-28, виконати завдання 1-10, 14, 16 на сторінці 193.

 

7.Образотворче мистецтво

Тема. Плакат

Виконання тематичного плакату в кольорі на екологічну тему.

 

18.03.2020

1.Фізична культура

Тема. Волейбол

Техніка подачі м’яча в  русі.

Виконувати  стрибки через скакалку  3х20 р.

 

2.Хімія

Тема: Закон збереження маси речовин під час хімічних реакцій.

Схеми хімічної реакції. Опрацювати в підручнику § 11

Схема розкладання молекули води під дією постійного струму.

(Схема реакції показує, які речовини прореагували та які утворилися після реакції)

Під час хімічної реакції молекули вихідних речовин руйнуються до атомів. Молекули нових речовин утворюються з тих же атомів, з яких складаються молекули вихідних речовин, оскільки кожен атом має певну масу й атоми під час хімічних реакцій зберігаються, то загальні маси речовин до й після

реакції теж будуть однаковими.

Хімічне рівняння – це умовний запис хімічних реакцій із допомогою хімічних формул і коефіцієнтів.

  1. Українська література

Тема. Марина Павленко. Повість-казка «Русалонька із 7 В, або Прокляття роду Кулаківських».

Опрацювати біографію письменниці. Прочитати повість-казку «Русалонька із 7 В, або Прокляття роду Кулаківських».

Дати письмово відповідь на запитання.

-Хто з героїв повісті каже:

- «Немає коралів – не буде й весілля»

- «О, моя тітка хоче саме таких(коралів). І що в них гарного? Коли справді надумає, то яку ціну казати?»

- «Он ми якої! Так, украв. Сорі, сорі, сорі! А тягне мене! Щось наче вело за тобою…»

 

- «Хто не хто, а це дівчатко і є моя прабабця  Клава, тобі прапрапра! Сумна, бо не таланило їй. Це вона ті коралі десь узяла, ось тільки не вбирала ніколи»

- «Як давно тебе не бачив! Щодня якогось букета приберігаю, а тебе немає»

- «Хотів (переписати прізвище), а нащо? Тільки дочками Бог нагородив. Рано чи пізно заміж повискакують, навіть Ягід не стане»

- «Мама до погреба нікого не допускає! Дуже боїться, аби на крутих східцях не розбилися. Це відколи тато на війні загинув, у неї такий переляк»

 

  1. Алгебра

Тема: Лінійне рівняння із двома змінними та його графік
1) Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=7WJOw8fRVGg 2) Опрацювати параграф 25, дати відповіді на питання після параграфа. 3) Виконати письмово № 961

 

  1. Освіта для сталого розвитку

Тема. Життя без відходів.

Перейти за посиланням та опрацювати статтю

https://hromadske.ua/posts/ruh-zero-waste-beya-dzhonson?fbclid=iwar3oclpdktg5q715qyzuel0dygrgfd2ut1jffbplgn-mg9yw-ltmmo21goq

 

  1. Англійська мова

І підгрупа (Кагамлик І.Г.)

Leisure time

  1. Прослухати запис до ex. 3 page 141, виконати ex.3, 4, page 141(в зошит) https://drive.google.com/open?id=1EoFvc8BSmV_tRkDHV53wzuKzG5yiHDIf
  2. Do exercises 5, 6 page 142(в зошит), прослухавши запис https://drive.google.com/open?id=1EoFvc8BSmV_tRkDHV53wzuKzG5yiHDIf

Запишіть пропозиції для своїх друзів за прикладом Remember box p. 142, що б ви запропонували зробити разом? (7 речень) та  відправте на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com

ІІ підгрупа (Хлівна Н.В.)

Тема. Сполучні займенники

Задання: виконати завдання в зошиті ( до 20.03)

Who, which, where – це сполучні займенники (relative pronouns). Всі вони відповідають українському слову «який», «де», тому у тих, хто вивчає англійську часто виникає питання: який займенник вибрати? У цій статті ми знайдемо на нього відповідь.

Коли використовуються who, which, where

Who, which, і where використовуються після іменника, до якого вони належать. Ці займенники дають додаткову інформацію про людину або предмет.

Ми використовуємо who, коли говоримо про людей. Також ми можемо використовувати who в відношенні до тварин, якщо це наші домашні улюбленці або вихованці друзів, яких ми знаємо.

The man who I saw the other day was very tall . – Чоловік, якого я бачив на днях, дуже високий.

My lovely kitten who I pick up at the street likes playing with stuffed toys . – Моє миле кошеня, якого я підібрав на вулиці, любить грати з м’якими іграшками.

Which нам показує, що мова йде про предмет, явище чи тварину. Звичайно мається на увазі незнайомий предмет, явище, а також дика або незнайома нам тварина.

The Polar lights which I managed to see in Norway were amazing . – Північне сяйво, яке мені вдалося побачити в Норвегії, було чудовим.

Take an apple which I put on the table . – Візьми яблуко, яке я поклав на стіл.

Watch out for the bears which live in the forest . – Стережися ведмедів, які живуть в лісі.

Якщо ми хочемо виділити не окремий іменник, а ціле речення, нам на допомогу знову приходить which.

She cancelled our meeting this evening, which is great. I have plans for today. – Вона скасувала нашу зустріч увечері, що просто чудово. У мене є плани на сьогодні.

Ben never liked football. But he agreed to watch the match with us , which was quite surprising. – Бен ніколи не любив футбол. Але він погодився подивитися з нами матч, що було дуже несподівано.

Where – нам показує, що мова йде про місце. На українську мову воно перекладається словами «де», «куди».

I saw a school where she was studying 5 years ago . – Я побачив школу, в якій вона навчалась 5 років тому.

Виконайте задання в зошиті:

Please complete the missing words who, which and where.

  1. A hotel is a place_______ people stay when they are on holiday.

 

  1. A dictionary is a book________ gives definitions of words.

 

  1. That's the girl_________ works in a restaurant.

 

  1. A restaurant is a place________ you can eat.

 

  1. Lions are animals__________ live in Africa.

 

  1. A chemist's is a shop__________ you can buy medicines.

 

  1. They are the children___________ broke my window.

 

  1. This is the room____________ we have our meetings.

 

  1. That is the shop___________ I bought your book.

 

  1. Інформатика

Тема. Складання та виконання алгоритмів із повторенням та розгалуженням у середовищі Скретч»

Завдання: повторити тему «Алгоритми з повторенням та розгалуженням», розгадати кросворд.

 

19.03.2020

1.Історія України.

Тема. Влада литовських та польських князів на українських землях. Завдання:  опрацювати параграф 20, у зошиті записати історичні портрети таких історичних діячів: Ольгерда, Ядвіга та Ягайло.

 

2.Німецька мова

 Mein Wohnort

Словникова робота – знайти переклад і записати в словник слова з ст. 134, 136 (включно із вправами 1 ст. 134, 1 ст. 136)

Вправа 2 ст. 134 – прочитати, звернути увагу на використання давального відмінка після прийменників місця in, an, auf, am (an+dem=am)

Вправа 4 ст. 135 – описати, що ви бачите на малюнках, використовуючи прийменники in, an, auf, am (an+dem=am)

Вправа 5 ст. 135 – обрати три місцевості, про які скласти міні-діалоги, за прикладом (всього 6 реплік)

 

3.Геометрія

Тема. Коло. Круг

1) Опрацювати параграф 21(вивчити означення, властивості). За параграфом придумати 5 запитань для гри "Так чи Ні" або скласти кросворд.

2) Переглянути відео за  посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=kh7oEjUdLjw

3) Виконати номери 523(2), 525, 530

 

4.Зарубіжна література

Тема. Моральні цінності в новелі О. Генрі «Дари волхвів». Біблійні мотиви у творі,

художні деталі. Біблія («Поклоніння волхвів»).Новела та її різновиди.

  1. Перегляньте буктрейлер, створений учнями нашої

  1. Запишіть у зошит: «Волхви (церк.-слов. волхвъ, стцерк.-слов. вълхвъ; відуни,

віщуни) — слов'янське жрецтво, служителі язичницького культу. Були передусім

носіями релігійних знань, а також мудрецями, знахарями, лікарями.»

  1. Ознайомтесь з матеріалами:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-o-genri-majster-noveli-moralni-

cinnosti-v-noveli-dari-volhviv-biblijni-motivi-u-tvori-hudozni-detali-novela-ak-

literaturnij-zanr--64329.html

https://uk.wikipedia.org/wiki/Волхви

https://uk.wikipedia.org/wiki/Три_царі

  1. Прочитайте новелу (за підручником ст.236-240)
  2. Опрацюйте

https://svitppt.com.ua/rizne/dari-volhviv.html

 

5.Біологія

Тема: Органи чуття, їх значення.

Опрацювати параграф 42, записати в робочий зошит терміни та їх визначення, вивчити. Виконати  самостійну роботу з ілюстраціями ст. 183- 184.

Мініпроєкт на теми: "Як бачать тварини", "Як тварини визначають напрям руху".

Роботу, у вигляді  створеної презентації, надсилати на пошту  gemini1986@i.ua

 

6 .Географія

Тема.  Загальні риси клімату Євразії. Прочитати  ст. 196 -198, повторити параграф 19

Пройти гру " Рельєф Азії" за посиланням

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D1%94%D0%B2%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%96%D1%8F/

7.Фінансова грамотність

Опрацювати тему №1 з підручника за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1A9Qtq8ZWjwGldLXPwTZdNR8s3BjD_YbB/view?usp=sharing

Переглянути відео за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1Kk0ysNYZWqmduxic8-pS_pfensZXVDFN/view?usp=sharing

Виконати письмово в робочих зошитах практичну роботу за посиланням https://drive.google.com/file/d/1baudWuDoZPZXDAOxFEDTfqg0h6VJklgs/view?usp=sharing

 

20.03.2020

1.Фізична культура.

Тема. Волейбол.

Тема. Нижня пряма подача м’яча (техніка виконання).

Переглянуим за посиланням

Повторити заміни під час гри у волейбол.

Виконувати підтягування на високій та низькій перекладинах.

 

2.Хімія

https://drive.google.com/file/d/1S_7nJ5YDN1-90pXjcbaoaBY4Zpc1ASpb/view?usp=sharing

 

3.Англійська мова (І підгрупа)

Тема. Відпочинок

Завдання: Опрацювати граматику за посиланням

https://teacheng.info/theory/grammar/reflexive-pronouns/,

скласти конспект.

Виконати вправи 1,2 ст.146 (усно);  вправи, які  подано нижче, надіслати на електронну адресу  hlivnanataliya@gmail.com

 

Англійська мова (ІІ підгрупа)

Exercise 1 p.142-144 (опрацювати текст, дати відповіді на питання перед текстом)

Exercise 3 p. 144 (виконати письмово в зошит)

Слова із ст. 145 вивчити і записати в словник

Exercise 4 p. 145 (виконати письмово в зошит, заповнюючи пропуски словами who- хто (про живих осіб), where(де, про розташування), which(котрий/який, коли є вибір із декількох предметів)

 

  1. Геометрія

Тема. Дотична до кола, її властивості.

Завдання.

1) Опрацювати параграф 22 (усно дати відповіді на запитання після параграфа)

2) Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=oYZFA11GGH4 (пояснення теми з прикладами задач)

3) Виконати номери 546 - усно, 552, 555 - письмово

 

  1.  Українська література

Тема. Марина Павленко. Повість-казка «Русалонька із 7 В, або Прокляття роду Кулаківських».

Опрацювати  таблицю

ПОВІСТЬ

·        Прозовий твір

·        Невеликий за обсягом

·        Однолінійний сюжет

·        Одна чи кілька подій із життя героїв

·        Дві часові площини

КАЗКА

·        Переважно прозове оповідання

·        Вигадана історія

·        Має зачин, основну частину, кінцівку

·        Наявність дива, фантастики, вимислу

 

Дати письмово відповідь на запитання.

  • Чарівні предмети, про які ви прочитали в цих розділах…(коралі, шафа)
  • Слово, за допомогою якого можна було повернутись із подорожі в минуле…(іларок)
  • Дівчинка вирішила врятувати Вадима від …(родового прокляття)
  • Щоб потрапити у минуле, потрібно було …(залізти в шафу, покласти світлину на коліна)
  • Чоловіка з виколотими на фото очима звали….(Гордій Кулаківський)
  • Софійка для розгадки таємниці побувала у місті…(Вишнополі)
  • Події у творі відбуваються у паралельних …(часових вимірах)

Дорогі мої семикласники!

(Відповіді з української літератури за 18.03, 19.03 надіслати на електронну адресу valya09121970@gmail.com)

 

6.Музика

Тема. Рок-опера

Підручник-ст. 89-92

Слухання-https://youtu.be/QXV5qM2QIl8

Спів-https://youtu.be/oqPIJ5k1FUA

 

23.03.2020

1.Українська мова

Тема. Повторення вивченого про прислівник.

1.Виконати завдання за посиланням   https://learningapps.org/view2061815

2.Орфографічна хвилинка

Подані слова записати у відповідну колонку ( разом, окремо та через дефіс), пояснюючи правило.

На..багато, у..сні, з..верху, без..вісти, врешті..решт, по..весняному, по..англійськи, не..як..слід, по..жіночому, по..біч, з..гарячу, на..живо, на..відмінно, так..сяк, з..замолоду, на..славу, по..стонському,до..нині.

Якщо правильно записати слова, то, підкресливши третю літеру від початку кожного прислівника, можна прочитати початок афоризма Григорія Сковороди: “…, навiть найлегше”.

Відповіді  надішліть на електронну адресу  (valya09121970@gmail.com)

 

2.Фізична культура

Тема. Баскетбол

Завдання: вивчити зонний захист; повторити подвійний крок.

 

3.Біологія

Тема: Нервова система.

Параграф 43, переглянути  презентацію за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-nervova-sistema-tvarin-93065.html

Виконати завдання практичної роботи с. 189 в робочий зошит

 

4.Трудове навчання

Тема. Призначення етикетки на товарах. Екологічні символи. Стандарти якості й безпеки. Штрих-код і його закодований зміст.

Завдання: знайти інформацію, законспектувати.

 

5.Географія

Тема.  Кліматичні пояси і типи клімату Євразії.

Опрацювати в підучнику  ст. 199- 201, повторити  параграф 21.

Подивитись відео за посиланням

https://24tv.ua/tsikavi_fakti_pro_nayvologishe_mistse_na_zemli_n227312

https://www.youtube.com/watch?v=XB7Z5QiTFFA

У завданні (Кліматичні пояси Євразії)

дописати речення за посиланням  https://learningapps.org/4311326

 

6.Фізика

Тема. Механічна робота. Потужність. Переглянути відео за посиланням
(https://www.youtube.com/watch?v=8jQl3GVcJi4) та
(https://www.youtube.com/watch?v=qQ5FvgyRUAA) Опрацювати параграф 30, 31.
Виконати впр. 30(3-5), впр. 31(3, 4) Підготувати повідомлення про Джеймса
Джоуля або Джеймса Ватта та надіслати на пошту  (mary-parik@meta.ua).

 

7.Всесвітня історія

Тема. Італія та Іспанія.

Завдання: виконати тестові завдання на ст.197-198;

написати твір-роздум на тему: «Чому герб католицьких королів має такий вигляд?», опрацювавши параграф 7, на ст.196)

 

24.03.2020

1.Алгебра

Тема. Система двох лінійних рівнянь із двома змінними та його розв'язок

1) Опрацювати параграф 27 (до графічного способу розв’язування на ст.194)

2) Переглянути відеоурок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=tRM_W8oBFAI (звернути увагу на запис системи, як перевіряються розв’язки системи, на оформлення, а також знайти помилку у відео!!!!)

3) Виконати письмово №1006, 1012 (зразки виконання цих номерів є у відео)

 

2.Українська мова

Тема. Неправильне вживання прийменників.

1) Опрацюйте теоретичний матеріал у підручнику на ст. 302.

(Увага! Прийменник  по в українській мові вживають значно рідше, порівняно з російською).

2) Перегляньте відеоурок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=1jASVPXjgcU

2) Виконайте письмово завдання

Зразок

Неправильно                                              Правильно

По технічним причинам                           З  технічних причин

Змагання по стрільбі

По нашим підрахункам

По заявках

Мешкаю по вулиці

Раз по раз

Досвід по роботі з батьками

 3) Перепишіть, вставляючи пропущені букви і знімаючи риску.

І довго там д..влюся я, як із/за лісу, з/за густого зіходить зіронька моя.  Може, мій в..чірній срібний голос дол..тить до тебе з/за Дніпра. Не вернуться уже із/за морів  ж..ття мого сполохані лелеки.  З/під старої сторінки ж..ття виз..рає нова

і чиста. Ця зоря з/поміж зір найясніша.  У коваля рука уміла і теплий погляд з/під бр..ля.

 

3.Німецька мова

Завдання для І групи (Кагамлик І.Г.)

Тема.  In der Stadt

1) Опрацюватив підручнику стор. 136.

2) Виконати словникову роботу - вправа 1,  стор. 136 (як допомога)

3) Записати і дати відповідь, де можна робити певні речі в місті (вправа 4, стор. 137)

Домашнє завдання: вправа, 6 стор. 138

Виконані завдання відправляти на електронну адресу (irakagamluk41@gmail.com)

Завдання для ІІ групи (Кліменко І.О.)

Тема. In der Stadt

1) Опрацювати в підручнику  стор. 136.

2) Виконати словникову роботу –вправа 1, стор. 136 (як допомога)

3) Записати і дати відповідь, де можна робити певні речі в місті (вправа 4, стор. 137)

Домашнє завдання :вправа 6, ст.138.

Виконані завдання відправляти на електронну адресу (irinkaklimenko7854436@gmail.com)

 

4.Зарубіжна література

Тема. Новела «Останній листок» - гімн людині, котра здатна на  самопожертву заради ближнього.  Специфіка розкриття образу Бермана (непримітна зовнішність, невдаха, найкращий «шедевр» митця).

  1. Подивіться відеоурок

https://www.youtube.com/watch?v=jtr044VJP5A&list=PLuKEIL5ZUv-Uxic9pa0d--hMqh0mxuaK5&index=28

  1. Подивіться буктрейлер

https://www.youtube.com/watch?v=goIkUjrlzkk

  1. Прочитайте новелу О.Генрі «Останній листок»
  2. Прослухайте аудіокнигу (за бажанням)

  1. Подивіться кіноверсію

https://www.youtube.com/watch?v=Gq6FWJuRHLg

  1. Пройдіть тестування (клікніть по слову «тестування»)

https://naurok.com.ua/test/o-genri-ostanniy-listok-66527.html

надішліть мені фото з результатом та прізвищем  (skubenko36@ukr.net)

 

  1. Основи здоров’я

Тема: Дивовижний мозок.

Завдання: прочитати §15, виконати завдання на ст. 98 (стартове завдання),

ст. 102

 

6.Фізика

Тема.  Механічна енергія та її види.

1) Перегляньте відео за посиланням
(https://www.youtube.com/watch?v=X7e5YnUw4KM)

2) Опрацюйте параграф 32,
запишіть конспект, виконайте вправу 32(3, 4, 5).
7. Образотворче  мистецтво

Тема. Підсумкова робота.

Створити плакат, малюнок, рекламну вивіску на тему:

«Ми- за здоровий спосіб життя»

 

 

25.03.20

1.Фізична культура

Тема. Волейбол. Передача м’яча в русі.

Завдання: переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=HDGvd8OZOg8;

виконувати стрибки зі скакалкою 4х50 р.

 

2.Хімія

Тема. Одержання кисню в лабораторії та промисловості. Реакція

розкладу. Поняття про каталізатор. Способи збирання кисню. Добування

наявності кисню.

Завдання: https://drive.google.com/file/d/1Xo2NyYvYcKnuLI2RbKfPzaVmdbF1g9kL/view?usp=sharing

 

  1. Українська література

Тема. Марина Павленко. Повість-казка «Русалонька із 7 В, або Прокляття роду  Кулаківських».

1) Виконати письмово завдання.

«Впізнай героя за цитатою».

  • «Не я краду – прокляття моє краде»
  • «Мамо, мені снилося…Тато покинув маленького хлопчика і одружується з іншою!...»
  • «Тепер усі в мене отут! – показує великого кулака. І регоче…»
  • «Де тобі втямити! У тебе, либонь, таких бісових предків не було…»
  • «Ну, це ваші гімназійні штучки! Вчать усяких там наголосів!...»
  • «Поноси, поки я добра! Але на весілля…»

2) Переглянути  матеріал за посиланням

https://bookchest.livejournal.com/43904.html

 

  1. Алгебра

Тема. Графічний спосіб розв’язування системи

1) Опрацювати параграф 27 (повністю). Звернути увагу на алгоритм на ст. 195, розглянути приклади.

2) Переглянути відео за  посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=OvU9aonzP0c

3) Виконати письмово за алгоритмом № 1010(2, 4), 1014(2).

Алгоритм:

1) Виписати перше рівняння. Зробити для нього табличку на два значення. Придумати самостійно значення для х і обчислити у. Намагайтесь підбирати значення так, щоб отримати цілі значення.

2) Зробити аналогічно для другого рівняння.

3) Побудувати систему координат, обрати одиничний відрізок 1 клітинку. Побудувати в одній системі координат обидва графіка.

4) Якщо графіки перетинаються, то розв’язком системи буде точка перетину графіків. Якщо графіки паралельні, то система не має розв’язків.

5) Записати відповідь

Нагадування!!!!! Графіком лінійного рівняння з двома змінними є пряма, а для її побудови достатньо дві точки.

 

  1. Освіта для сталого розвитку

Завдання: переглянути відео за посиланням

View this post on Instagram

У нас хороші новини! ⠀ ⠀ Ми вирішили продовжити конкурс есе до кінця березня! Та ще й збільшити число переможців - тепер їх буде п'ять! Оскільки студенти та школярі зараз мають трохи більше вільного часу, в зв’язку із карантином - ми пропонуємо взяти участь у конкурсі есе. Обирайте Ціль сталого розвитку та пишіть, як можна її досягти в Україні! ⠀ ⠀ 🔹Мова написання - українська. 🔹Новий дедлайн - 31 березня 🔹Роботу надсилати у файлі формату .docx або .pdf на пошту zhanna.sirkovych@one.un.org, у темі листа зазначте "Конкурс есе (ваше прізвище)" Бажаємо всім успіху! ⠀ 👍 Діліться цим постом на своїй сторінці, або відмічайте у коментарях друзів, яким буде цікаво взяти участь!

A post shared by United Nations in Ukraine (@un_ukraine) on

Обирайте Ціль сталого розвитку та пишіть, як можна її досягти в Україні!

🔹Мова написання - українська.

🔹Новий дедлайн - 31 березня

🔹Роботу надсилати у файлі формату .docx або .pdf на пошту zhanna.sirkovych@one.un.org, у темі листа зазначте "Конкурс есе (ваше прізвище)"

Бажаємо всім успіху!

 

  1. Англійська мова

І підгрупа (Кагамлик І.Г.)

Reflexive pronouns

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=XUuJy2zzteU

Прочитати теорію

Зворотні займенники

В англійській мові зворотні займенники (Reflexive Pronouns) використовуються, коли дія спрямована на того, хто її виконує, коли підмет та додаток в реченні є одним і тим же предметом або особою. Українською мовою такі зворотні займенники перекладаються за допомогою зворотних дієслів (дієслова, що закінчуються на -ся або -сь) або зворотнім займенником «себе».

  • I cut myselfwhile cooking. – Я порізався, коли готував їжу.
  • You are not a child. You should take care of yourself. – Тине дитина. Ти повинен слідкувати за собою.
  • They told themselvesto calm down and relax. – Вони сказали собі заспокоїтися та розслабитися.
  • We prepared ourselvesfor the worse. – Ми налаштували себе на гірше.

На відміну від української мови, в англійській деякі дієслова не використовуються зі зворотними займенниками. Наприклад, це дієслова, що вказують на дії, які людина зазвичай виконує сама для себе: wash (митися), shave (голитися), dress (одягаться), feel (відчувати, почуватись) тощо. Правильне вживання таких дієслів краще перевіряти за словником.

  • feel bad today. – Я погано себе почуваюсьогодні.
  • He can’t afford buying it. – Він не може дозволити собікупити це.
  • These flowers are beautiful that’s why they are selling Ці квіти гарні, тому вони добре продаються.
  • We tried to concentrate on the problem. – Ми намагалисязосередитися на проблемі.

Зворотні займенники інколи можуть використовуватися замість особових займенників після слів as (як), like (як, наче, подібно), but (for) (але, окрім) и except (for) (за винятком) для вираження ввічливого ставлення мовця.

  • This organisation was found to protect people like yourselves. – Ця організація була заснована для того, щоб захищати таких людей, як ви.
  • Everybody had fun on that party but myself. – Всі розважалися на тій вечірці, окрім мене.

Виконати вправи 64.1,  64.2, 64.3, 64.4 ( надрукувати ці речення і відправити на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com)

 

ІІ підгрупа (Хлівна Н.В.)

Тема. Кіно і театр

Завдання: Опрацювати нові слова з vocabulary box ст.149 (записати в словник, вивчити); впр.1, ст.148 (прочитати тексти; письмово дати відповіді на запитання); використовуючи запитання впр.3, ст.149 + таблицю Remember на ст.150, скласти письмово діалог за зразком впр.4, ст.150 (10 реплік). Письмові завдання відправити у viber групу.

 

  1. Інформатика

Якщо у вас відсутня програма Скретч 2, то перейдіть за посиланнямhttps://drive.google.com/file/d/1baBrHmS4geGZdCVnX7BD4aK19P8lleVO/view?usp=sharing, щоб встановити програму на комп’ютер. Після встановлення програми виконайте вправу три за посиланням https://drive.google.com/file/d/1PXrdx442rLW7v-I7S_X73wzJ7V_zpMGm/view?usp=sharing

Результат програми надіслати вчителю на електронну пошту 2807vadymvoloshyn@gmail.com. У листі обов’язково вказати своє прізвище та ім’я.

 

26.03.2020

1.Історія України.

Тема.  Українські землі у складі  Великого князівства Литовського

Завдання: опрацювати параграф 21, переглянути відео за посиланнями https://www.youtube.com/watch?v=j_SHV_VXr84

https://www.youtube.com/watch?v=w_SHNpEaIUs&fbclid=IwAR1zkbAlmRLdLB97nokK3Tfc-AfCA5IMr8J-KF0F_TL0L_72fCwa1_jvNUA

 

2.Німецька мова

Завдання для І групи (Кагамлик І.Г.)

Тема. Der Stadtplan

Словникова робота – записати слова на ст.139

https://drive.google.com/open?id=1EPZ2BkeJyN3y_nu5b9cAzsTH5VgsRrzk Прослухати запис до впр. 1

стор. 139, повторювати за диктором

Вправа 2 b стор. 140 – записати відповіді на запитання до малюнку в зошит

Вправа 3 стор. 140 - надрукувати відповіді на запитання про місця у Смілі і відправити на електронну адресу  ( irakagamluk41@gmail.com)

Завдання для ІІ групи (Кліменко І.О.)

Тема. Der Stadtplan,  стор. 139

Записати і перекласти нові слова

Впр.2 (а,b) стор.140, користуючись малюнком потренувати відповіді на запитання(усно)

Виконати впр.3 стор.140 – за допомогою малюнку впр.2,  скласти 5 запитань і дати на них відповіді(письмово)

На допомогу – відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mhnqzi4C70o

Усі завдання відправляти на електронну адресу (irinkaklimenko7854436@gmail.com )

3.Геометрія

Тема.  Коло, вписане в трикутник

  1. Опрацювати параграф 23 (дати відповіді на запитаня в кінці параграфа)
  2. Перегяглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NOXrmZ1cQ7k(від 5.21 до 8.18 хвилини)
  3. Виконати номери № 563 (інструкція: побудуйте трикутник, проведіть за допомогою транспортира бісектриси,  знайдіть точку перетину бісектрис - це центр вписаного кола, проведіть радіус кола - відрізок від точки перетину бісектрис до вершини трикутника, побудуйте коло ), 569 - письмово.

 

4.Зарубіжна література

Тема. Образи дівчат, їхня динаміка (Сью, Джонсі). Особливості художньої мови новели, розповідач.  Поглиблення понять про оповідача і розповідача. Порівняння образів героїв новели.

Добро - не наука, воно - дія.

Р. Роллан

 

У маленькому тілі часто таїться велика душа.

Англійська приказка

 

  1. Перегляньте та опрацюйте матеріали презентацій

http://www.myshared.ru/slide/1371672/

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-iz-zarubizhno-literaturi-dlya-7-go-klasu-na-temu-o-genri-ostanniy-listok-8174.html

https://www.youtube.com/watch?v=RMId6TXDQak

  1. Пройдіть тестування naurok.ua                           Код доступу 132421

(або  перейдіть за посиланням   https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=132421)

Завдання необхідно виконати до 26 березня 20:00

 

5.Біологія

Тема. Розмноження та його значення. Форми розмноження тварин.

1)  Переглянути презентацію,  перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-rozmnozhennya-ta-yogo-znachennya-formi-rozmnozhennya-tvarin-statevi-klitini-97783.html, законспектувати.
2) Створити мініпроєкт,  надіслати на електронну адресу gemini1986@i.ua

6 .Географія

Тема . Практична робота № 11.

Визначення типів клімату  у межах помірного кліматичного поясу Євразії

Завдання.

1) Виконати роботу у зошиті для практичних робіт, повторити  параграф 22.

2) Переглянути  відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?

3) Виконати вправу " Типи клімату Євразії», переглянувши  відео за посиланням   https://learningapps.org/9734845

 

7.Фінансова грамотність

Тема. Банківська система України

Завдання: повторити матеріал про банківську систему  України,  виконати  завдання за посиланням

https://learningapps.org/6884337

https://learningapps.org/9271341

 

27.03.2020

1.Фізична культура.

Тема. Волейбол.

Повторити основні правила гри  у волейбол.

Закріпити вивчені елементи: прийом, передача, подача. Розвиток фізичних якостей: сили, гнучкості, координації, швидкості та витривалості шляхом виконання фізичних вправ.https://youtu.be/WCBeTQDGxOU

2.Хімія

https://drive.google.com/file/d/12PKAefAwTWghtxP7sFkWERinO9bfh6sZ/view?usp=sharing

3.Англійська мова

(І підгрупа Кагамлик І.Г.)

Тема. Відпочинок

Завдання: Словникова робота ст. 149 – записати в словник

Вправа 1 стор. 148 – прочитати

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=m3VGa6Fp3zI

Виписати 7 найцікавіших фактів з відео про театр “The Globe”

Письмово дати відповіді на запитання до впр.1 на стор. 149 в зошит

Вправа 3 стор. 149 – надрукувати відповіді на запитання і відправити на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com

Англійська мова

(ІІ підгрупа Хлівна Н.В.)

Тема: Відпочинок

Завдання:

Опрацювати огляд фільму «Матриця» у впр.1, ст.152 та правила, як правильно написати такий огляд на ст.152;

Написати власний огляд фільму, який подобається, надіслати на viber.

  1. Геометрія

Тема: Коло, описане навколо трикутника

  1. Опрацювати параграф 24 (дати відповіді на запитаня в кінці параграфа)
  2. Перегяглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=NOXrmZ1cQ7k(від початку до 5.21 хвилини)
  3. Виконати номери № 580 (знайдіть середину відрізка та проведіть через цю точку перпендикуляр ), 581(підказка у відео) письмово

 

  1. Українська література

Тема. Марина Павленко. Повість-казка «Русалонька із 7 В, або Прокляття роду  Кулаківських».Образи дітей та дорослих, аналіз їхніх учинків.

1) Виконати письмово завдання.

Ім'я  персонажа                                          Його характеристика (цитатна)

Софійка                                                         --------------------------------------

Сашко

Влад

Сніжана

2) Дати відповіді на запитання „Так чи ні”

  1. Сніжана довго не могла знайти чоловіка, бо їй не пасувало прізвище.
  2. Сашко подарував Софійці квіти. 3. Софійка загубила коралі в школі.
  3. Софійка підозрювала, що саме Сашко викрав коралі.
  4. Без коралів Сніжана відмовлялася виходити заміж.
  5. Щоб вибратися з шафи, треба було вимовити слово „коралі” навпаки.
  6. Софійка була закохана у Вадима.

6.Музика

Тема: Рок-опера

Підпучник - ст. 93-95

Слухання - https://youtu.be/MAYjDXiGbdU

За бажанням - https://youtu.be/BRhkwEJM4dQ  або https://youtu.be/DlIUWawTD2Y

 

 06.04.2020

1.Українська мова

Тема. Повторення вивченого про прийменник.

Виконати тестові завдання

  1. Прийменник - це

а) змінна самостійна частина мови; б) незмінна самостійна частина мови;

в) незмінна службова частина мови.

  1. Похідними є прийменники,

а) утворені префіксальним або суфіксальним способами;

б) утворені способом складання або переходу з інших частин мови;

в) спосіб творення яких визначити неможливо.

  1. Через дефіс пишуться похідні прийменники,

а) утворені від прислівників, іменників і прийменників (понад, наприкінці);

б) утворені приєднанням до прийменників з, із  інших  прийменників (із-за, з-під);

в) утворені від прислівників та іменників з непохідними прийменниками (під час, з метою).

  1. Завжди з прийменником вживається

а) родовий відмінок; б) орудний відмінок; в) місцевий відмінок.

  1. Самостійно прийменник членом речення

а) є завжди; б) не буває; в) може бути – залежно від своєї ролі в реченні.

  1. Однозвучними з іменниками є  такі  прийменники:

а) поруч, понад, поміж, посеред;

б) близько, поверх, позад, всупереч;

в) коло, круг,  край,  протягом.

Відповіді надсилайте  у документі  Word  на viber учителю

+380964014503 –Якимів В.П.

2.Фізична культура

Тема. Модуль "Волейбол".

Завдання. Повторити техніку та види передач під час гри у волейбол. Відновлення фізичних якостей: виконувати стрибки зі скакалкою 3×50 разів.

3.Біологія

Тема. Розвиток тварин. Періоди  та тривалість життя тварин

1) Опрацювати § 45,46, а також  тестові завдання за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=570498
Завдання необхідно виконати та надіслати до  8 квітня 22:00

4.Трудове навчання

Тема. Виготовлення індивідуальної пов’язки.

Завдання: використовуючи ідеї з Інтернету, виготовте індивідуальну пов'язку з тканини, пришліть своє фото, одягнувши маску.

(електронна адреса nelia. fomina@gmail.com)

5.Географія

Тема.  Води Євразії. Річки.

Подивитись відеоурок  " Внутрішні води Євразії" за посиланням

http://video.novashkola.ua/7-klas/geografiya-7-klas/urok-47/

Переглятути презентацію " Внутрішні води Євразії"

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-vnutrishni-vodi-vrazi-2218.html

За бажанням переглянути відео " Что  вы знаете об Индии. Реки"

https://www.youtube.com/watch?v=hKT4VsjC260

Прочитати стр. 202-204, повторити  параграф 23.

Нанести на контурну карту Євразії річки.

Увага!

(6 та 9 квітня  можна переглянути уроки з географії на  YouTube - каналі Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO7class

Уроки також транслюватиме  телеканал  ZIK)

 6.Фізика

Тема. Закон збереження та перетворення енергії в механічних
процесах та його практичне застосування.

Завдання.

1) Опрацюйте параграф 33.

2) Перегляньте відео за посиланням (http://fschool7.blogspot.com/2016/04/61.html?m=1).
3) Виконайте вправу 33(3,4,5),сфотографуйте та надішліть на електронну адресу  mary-parik@meta.ua

  1. Всесвітня історія

Тема. Культурне та релігійне життя середньовічної Європи.

Завдання:

1) Опрацюйте в підручнику ст.80-96.

2) Створіть кросворд, використовуючи матеріал з підручника (10 запитань)

3) Скріншоти, фото, вордовські документи з виконаним завданням пересилайте на пошту orlovskatetiana90@gmail.com (до 13.04)

 

07.04.2020

1.Алгебра

Тема. Розв’язування систем способом підстановки

Шановні учні та учениці! Ми продовжуємо вивчати способи розв’язування систем двох лінійних рівнянь з двома змінними. На попередньому уроці ми розглянули графічний спосіб. Але головним його недоліком (можливо ви це помітили) є неточність або наближеність розв’язків. Сьогодні ми розглянемо спосіб, який дає точні результати – спосіб підстановки.

Хочу нагадати, що з 6 квітня ви маєте змогу переглядати уроки на «Всеукраїнській школі онлайн», тому якщо ви ще не ідеально засвоїли тему «Лінійне рівняння з двома змінними», то   рекомендую вам перейти за посилання та переглянути наступне відео https://www.youtube.com/watch?v=hX4ipSMnEfQ. В ньому йде мова про вираження однієї змінної через іншу, що нам дуже знадобиться в способі підстановки.

 

  1. Опрацювати параграф 28. Звернути увагу на алгоритм на ст. 202, розглянути приклади.

Спосіб підстановки полягає в тому, щоб отримати одне рівняння з одним невідомим, розв’язати його, а потім підставити в інше рівняння знайдене значення та отримати значення іншої змінної.

Алгоритм:

1) виражаємо в одному з рівнянь одну з невідомих (найлегше це зробити в тому рівнянні, в якому коефіцієнт біля змінної дорівнює 1 або -1), якщо таких коефіцієнтів немає, то виражаємо змінну, яка має найменший парний коефіцієнт;

2) одержаний вираз підставляємо в інше рівняння, щоб у нас утворилось рівняння з одним невідомим;

3) розв’язуємо утворене рівняння;

4) підставляємо знайдене значення у рівняння, де ми виражали змінну, щоб отримати значення іншої змінної;

5) записуємо відповідь (розв’язком системи є точка з двома координатами, тому відповідь записують в дужках, на першому місці завжди х, а на другому - у )

  1. Переглянути відео за  посиланням https://www.youtube.com/watch?v=k5PxAz9NzKs
  2. Виконати письмово за алгоритмом № 1033(2), 1035(4).

 

2.Українська мова

Тема. Сполучник як службова частина мови.

Завдання.

1) Опрацювати параграф  36.звернути увагу на таблицю «Розряди сполучників»

2) Виконати письмово завдання.

Розподільний диктант. Сполучники сурядності й підрядності записати в дві колонки.

Але, щоб, коли, однак (одначе), то – то, тому що, аби,  хай, чи – чи, так що, та (в знач. і), бо, дарма що, хоч – хоч, та (в знач. але), немов, і, незважаючи на те, що.

 Пояснювальний диктант. У вказаному вчителем реченні підкреслити всі члени речення.

Весна й зима на терезах або на гойдалці примхливій.  Нам не слава потрібна, не тучі, а ясна неозора блакить. Гаї шумлять біля потока так, як шуміли нам давно.  Тільки верба пам”ятала покручена і невесела, як  з глибини струмували під кручами  чисті джерела.  Я знаю, що в запасі ранок у мене є на кожен день.

 

3.Німецька мова

 ( І група Кагамлик І.Г.   )

Тема. Wie komme ich zum Bahnhof?

Записати слова із стор. 142 у словник

Вправа 1,2 стор. 142 прослухати, повторювати за диктором https://drive.google.com/drive/folders/1EPZ2BkeJyN3y_nu5b9cAzsTH5VgsRrzk?usp=sharing

Вправа 3 на сторінках 143 – 144. Скласти 3 діалоги з трьома місцевостями на карті на вибір, записати аудіо за допомогою диктофону на телефоні і відправити на електронну пошту irakagamluk41@gmail.com

(ІІ група  Кліменко І.О.)

Стор. 142 Wie komme ich zum Bahnhof?

Опрацювати новий лексичний матеріал(записати і знайти переклад)

Прочитати і перекласти впр.1 стор.142(усно)

Виконати впр.2 стор.143 (прочитати і перекласти діалоги усно)

Використовуючи карту на стор.144, виконати впр.3 стор.143 – вибрати 5 ситуацій і скласти діалоги.

Виконані завдання скидати на мою пошту.

 

4 Зарубіжна література

  1. Основи здоров’я

Тема. Розвиток  інтелектуальних навичок

Завдання: прочитати § 16, ст 105, пограти у гру (разом з батьками).

ШАНОВНІ УЧНІ!

Прошу Вас занонувати конспект у робочому зошиті,  виконати

завдання. Надіслати на електронну адресу burtovaya2020@gmail.com або на Viber за номером +38(093) 469-51-28

6.Фізика

Тема.  Механічна енергія та її види. Закон збереження та
перетворення енергії в механічних
процесах. Повторіть параграф 32, 33. Виконайте тест за посиланням
(https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=397457)

7.Образотворче мистецтво

Тема.   Шрифт. Виконання вправ для оволодіння техніки шрифтових робіт.

Переглянути презентацію та зробіть напис: « Моя школа» різними шрифтами

 

08.04.20

1.Фізична культура

Тема. Волейбол.

Передачі м'яча на місці вивченими способами. Закріпити техніку виконання вправ, необхідних для гри у волейбол, а також  види подачі м'яча.

Розвиток фізичних якостей: сили, підтягування на високій та низькій перекладинах ( 3 підходи на максимум, перерва між вправами 1 хв. ).

2.Хімія

Тема. Добування кисню з гідроген пероксиду, збирання, доведення його наявності.

Виконати завдання за посиланням

https://drive.google.com/file/d/1sMuTPp9dIrQi-OsjVgA41-eysPdvEDz4/view?usp=sharing

  1. Українська література

Тема. Підсумковий урок. Марина Павленко  « Русалонька із 7 В….»

Завдання:

Виконати письмово літературний диктант

1.З  ким Софійка порівнювала принца із казки про Русалоньку?

  1. Де Сніжана познайомилася з Валентином?

3.Чому тітоньці Сніжані та Софійці не подобалась казка «Русалонька»?

4.Як звали братика Софії?

5.Який навчальний предмет давався дівчинці найважче?

6.Хто наглядав за квітами в дивній квартирі?

7.Якого кольору була стрічка, що з’являлася завжди після нічних подій у загадковій квартирі?

8.Хто такий Сашко?

9.Яку сімейну реліквію мала одягти тітонька Сніжана на власне весілля?

  1. Що потрібно для подорожей у часі?

(За кожне завдання 0,5 балів. Максимальна кількість 5  балів.

 

2) Скласти  і записати 12 тестових запитань до твору, ( з варіантами відповідей) 10 балів

 

  1. Алгебра

Тема. Розв’язування систем способом підстановки

Шановні учні та учениці! Ми продовжуємо розв’язувати системи двох лінійних рівнянь з двома змінними способом підстановки. Сьогодні розглянемо більш складніші випадки.

Хочу нагадати, що з 6 квітня ви маєте змогу переглядати уроки на «Всеукраїнській школі онлайн», сьогодні 08.04 буде розглянута тема «Графік лінійного рівняння з двома змінними».

Отже, домашнє завдання.

  1. За алгоритмом, вивченим на попередньому уроці, виконати наступні номери: №1039(4), 1041(1)
  2. Наводжу приклади розв’язування завдань, аналогічних до домашнього завдання.

Коментарі до №1038(4):

1) Оскільки в системі немає змінної з коефіцієнтом 1 або -1, то виражаємо з будь-якого рівняння змінну, що має найменший парний коефіцієнт, тобто з першого рівняння змінну п, а для цього нам необхідно кожен член рівняння поділити на (-2), тобто змінити знаки на протилежні;

2) після того, як ми виразили змінну п, підставляємо цей вираз у друге рівняння, таким чином отримуємо рівняння з одним невідомим;

3) розв’язуємо окремо це рівняння, знайшовши змінну m;

4) підставляємо її значення у перший рядок третьої системи і знаходимо значення змінної п.

5) записуємо відповідь.

Коментарі до №1040(1):

1) Розкриваємо дужки та зводимо подібні доданки у кожному з рівнянь;

2) звертаємо увагу на те, що перше рівняння вже містить тільки одну невідому, тому розв’язуємо його;

3) підставляємо знайдене значення х у друге рівняння та знаходимо значення у;

4) записуємо відповідь.

  1. Освіта для сталого розвитку

Виконати завдання, переглянувши  матеріал за посиланням.

https://padlet.com/nd03butterfly/fz7unjvti7gm

  1. Англійська мова

І підгрупа (Кагамлик І.Г.)

Тема: Огляд фільму

Вправа 1 стор. 152 прочитати огляд фільму “The Matrix” та правила “A Short Film Review”.

Написати огляд свого улюбленого фільму за планом на стор. 152 (10 – 12 речень) і

надіслати на електронну адресу irakagamluk41@gmail.com

ІІ підгрупа (Хлівна Н.В.

Доброго дня, шановні учні 7Б класу! Нагадую, що у viber групі для вас є запрошення до Google класу.

Дякую тим, хто вже долучився, вам вже призначено в класі завдання, заходьте, виконуйте.

Ті, хто ще не долучився, завдання наступне:

 перейти по силці

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeH4WW_Ep_rl8qyyi_BBQc1Wx2CfgdjX30Pn0wcbmPPwF

pDgg/viewform?usp=sf_link

 виконати завдання та надіслати на пошту hlivnanataliya@gmail.com

 

  1. Інформатика

 

Завдання. Повторити основні складові та алгоритми в середовищі Скретч,  виконати завдання за посиланням https://learningapps.org/9409853

https://learningapps.org/9973076,

пройти тест за посиланням www.classtime.com з кодом R38363

Роздрукувати сторінку