9-Б

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13.03.2020

Зарубіжна література     Ібсен «Ляльковий дім» Підібрати цитати до образу Нори. Характеристика          літературного героя (походження, сім’я, дружина, друг, мати)

Фізична культура

Перекиди вперед, назад. Повторити стійку на лопатках

Укр. література

Проблема історичної пам’яті та національної гідності, волелюбності у поемі Т.Шевченка «І мертвим, і живим, і ненародженим».

1. Прочитати поему.

2. Скласти аналіз твору (письмово):

а) тема; тлумачення назви твору

б) головна думка

в) композиція

г) рід, жанр твору

д) проблематика твору

English 

Повторити тему Великобританія ( 3 абзаци), працювати з картою; Знайти  інформацію та заповнити таблицю впр.3 (d), cт.190 (інформація має бути цікавою та релевантною). На основі цієї інформації, створити презентацію, де останнім слайдом описати місце, яке хотів би відвідати у Великобританії. Презентацію надіслати на пошту hlivnanataliya@gmail.com

Інформатика          

Тема «Відображення даних у табличній формі»

     Завдання: опрацювати параграф 35, зробити конспект (таблиці «Основні властивості компонента StringGrid» та «Редагування вмісту клітинок таблиці StringGrid»- обов’язково), ст.196 усно дати відповіді на запитання для самоперевірки

Хімія                       

Хімічні властивості етанової кислоти. Опрацювати  параграф 33, конспект рівень реакції. Виконати вправу 392, 393 с. 178 письмово

 

16.03 Понеділок

Біологія                      

Зчеплення генів. Генетика статі. Опрацювати  § 37,38. В робочий зошит виписати терміни та їх визначення і вивчити. Заповнити таблицю с.163 (письмово).

                                       https://subject.com.ua/biology/zno_2017/41.html – перейти за посиланням та розібрати задачі, номер 91,92 переписати в робочий зошит

 

Географія  

Тема: Роль машинобудування в сучасному світі. Різноманітність підприємств та чинники їх розміщення. Спеціалізація та кооперування в машинобудуванні. Прочитати § 29, повторити § 18. Повторити географічну номенклатуру.
Подивитись відео  https://www.youtube.com/watch?v=QA0BHa4N4CQ

 

Зарубіжна література

Напишіть твір – роздум «Що дає людині кохання, сім’я?» (за п’єсою Ібсена     «Ляльковий дім»)

 

Російська мова

Повторити тему «Сложноподчиненное предложение». Скласти чотири речення й зробити повний синтаксичний аналіз

 

Право  

Тема: " Адміністративна відповідальність неповнолітніх"Параграф 21 опрацювати, записати в зошиті завдання (додаються у форматі фото) Додаток 1.

Основи здоров’я

Опрацювати тести для самоконтролю с.142-143

 

Фізика                           

Тема: Рух під дією сили тяжіння. Вивчити  §34. Вправа 34 (№ 1,3,5,6)

 

17.03 Вівторок

Геометрія                   Опрацювати параграф 21 за підручником, виконати письмово в робочих зошитах №949, №955, №959.

 

Історія Укр.               

опрацювати §13 «Ліквідація кріпацтва та реформи 60-70-х рр. XIX ст. і підготувати відповіді на запитання:

  • Назвати передумови проведення селянської реформи, пояснити їх. Хто такий Григорій Галаган?
  • Коли була проведена селянська реформа (скасовано кріпацтво в Наддніпрянській Україні)? Назвіть особливості проведення цієї реформи, як змінилося становище селян (кріпосних і державних)? Пояснити терміни: реформа, відрізки, тимчасовозобовʼязані селяни, викупна операція, викупні платежі.
  • Як скасування кріпацтва вплинуло на розвиток Наддніпрянщини?
  • По 5 і 6 підпунктах заповнити таблицю на ст.122, завдання 13 «Вплив реформ 60-70-х рр. XIX ст. на розвиток Наддніпрянщини».
  • По підготовці до ДПА: виконати 5, 6, 7 варіанти у зошиті по підготовці до ДПА.

 

Хімія                           Вищі карбонові кислоти. Мило, його склад.

Опрацювати § 34 с.190-194 Виписати і вивчити формули вищих карбонових                        кислот: стеаринова, пальмітинова, олеїнова, лінолева, ліноленова (с.190) Виконати домашній експеримент с.195-196

 

Фізична культура          Гімнастика: перекиди вперед , назад, переворот боком. Повторити вправи на гнучкість

  

Мистецтво                    с. 163-167, опрацювати «Мистецьку скарбничку» с.167

 

Фізика                           Тема: Рух під дією кількох сил. Вивчити  §35. Вправа 35 (№ 1,2)

 

18.03 Середа

Біологія

Еволюційне вчення Ч.Дарвіна. Опрацювати с. 187- 189, виконати завд.с.188 письмово в  робочому зошиті. В зошиті  для підготовки до ДПА Опрацювати А-19, А-17, А-4 (записати в зошит та вивчити)

 

Українська мова

Складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком.

Мета: поглибити знання учнів про складне речення із сполучниковим і безсполучниковим зв’язком; навчити визначати їх у тексті; повторити правила постановки розділових знаків у складних реченнях

  1. Опрацюйте параграфи підручника
  2. Запишіть речення. Визначте

- го простих речень,

- пронумеруйте прості частини ;

- позначте засоби зв’язку між простими реченнями у складному;

- створивши схему до речення, укажіть на тип конструкції:

А) безсполучниковий і сурядний зв’язок;

Б) безсполучниковий і підрядний зв’язок;

В) сурядний і підрядний зв’язок;

Г) безсполучниковий, сурядний і підрядний зв’язок.

  1. Ляхи заснули, а іуди

Ще лічать гроші уночі,

Без світла лічать уночі,

Щоб не побачили, бач, люди. («Гайдамаки»).

  1. Кругом неправда і неволя,

Народ замучений мовчить,

І на апостольськім престолі

Чернець годований сидить. («Єретик»).

 

  1. Над річкою, в чистім полі,

Могила чорніє,

Де кров текла козацькая,

Трава зеленіє. («Тарасова ніч»).

 

  1. Настане день, настане час,

І розіллється знов медами

Земля, що освятив Тарас

Своїми муками-ділами,

Земля, що окрилив Тарас

Громовозвукими словами. (М.Рильський).

 

  1. Надрукувати перші твори Тарасу Шевченкові допоміг Євген Гребінка, який відібрав п’ять віршів поета до альманаху «Ластівка», він же сприяв виходу у світ поетичної збірки молодого автора під назвою «Кобзар», що містила всього вісім творів; саме ці твори відкрили нову епоху в українській літературі (З підручника).

 

  1. Шевченко невіддільний від української культури, він виріс і виховувався на її традиціях, але найбільше творче натхнення він здобував з народного життя, що кипіло непокорою, бунтом, жагучою ненавистю до кріпацтва (О. Гончар).

 

 

 Алгебра   

Тема: Сума н- перших членів геометричної прогресії  Вивчити формули з параграфа 20, Виконати письмово в робочих зошитах №814, №817, № 821.

 

Російська мова   

Опрацювати параграф  45 (с. 159-161), вправа 289(А)

 

Географія          

Тема.  Машинобудування в Україні.  Найбільші центри виробництва транспортних засобів, промислового обладнання, сільськогосподарської техніки. Підприємства машинобудування свого регіону. Прочитати параграф 30, повторити параграф 17.  Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=v3Zr7JfUxPM

 

Інформатика

Тема: «Опрацювання двовимірних масивів даних»

Опрацювати параграф 36, дати письмово відповіді на запитання (ст. 201).

 

Англійська мова 

  Тема: Граматичний практикум

Завдання: переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?time_continue=38&v=6pjMxBLB5IM&feature=emb_logo,

виконати завдання

https://drive.google.com/file/d/12iIbNaQ3zQbRz0DlI3KyNJRwL-Wx6_FC/view?usp=sharing,

варіанти відповідей надіслати на пошту hlivnanataliya@gmail.com

Завдання виконати до 19.03!

 

19.03 Четвер

Українська мова

Розділові знаки у складних реченнях із різними видами звязку

1 Повторити параграфи підручника 13, 17 (види сполучників сурядності та підрядності), 14, 23 та ст.186 (розділові знаки у ССР, СПР, БСР)

2.Шановні дев'ятикласники!

Запрошую виконати тестові завдання з теми.

Вам необхідно, відкривши посилання
join.naurok.ua ,  використати код 427123
Зверніть увагу!

завдання активне до  20 березня 19:00!

(результати вашої участі мені стануть відомі відразу після завершення виконання вами завдань, тому скріншоти робити НЕ треба!)

3.Опрацюйте текст 43 "Перлини Закарпаття" за збірником диктантів (підготовка до ДПА) О.Авраменка - 2018 р. ), випишіть складні речення, визначте їх вид (у кожному реченні визначте ГО, № простих частин, засіб зв'язку між ними, накресліть схему)

 

Українська література

 "І мертвим, і живим, і ненарожденним..." - духовний заповіт Т.Шевченка

1.Прочитати поему за підручником (ст.218-224 ) або прослухати у форматі мр4 у виконанні Б.Ступки (https://www.youtube.com/watch?v=3WUi15lAgfw)

2.Опрацювати статтю на ст.224-227 (аналіз поеми)

3.Переглянути відеоурок - аналіз поеми "І мертвим, іживим..." (уривок починаючи з 10 хв.45 сек. до 12 хвилини): https://www.youtube.com/watch?v=SfybK1XLjyQ

4.Опрацювавши матеріал презентації https://ppt-online.org/135548 ,

5.Створити конспект аналізу поеми на основі опрацьованих матеріалів (№2,

3, 4 ).

6.Виконати тестові завдання, вміщені наприкінці презентації (https://ppt-online.org/135548 ) - слайд 18-22, відповіді записати у зошит

 

Алгебра

Тема: Розв’язування задач на прогресії, у тому числі прикладного змісту.
Повторити основні визначення і формули з теми «Прогресії», за підручником це параграфи 16-18. Розглянути різні приклади задач на прогресії з розв’язаннями за посиланням https://drive.google.com/file/d/1rkSC8H0dG9XCmg0BOJcElVWqPHtnmm83/view?usp=sharing
Виконати письмово в робочих зошитах №865, №868, №895.

 

Фізика

Тема Розв’язування задач з теми «Рух тіл під дією кількох сил»

Д/з:1) повторити §35;

2) переглянути відео за посиланням:https://www.youtube.com/watch?v=JPoDTgoWvgY

та презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-9-klasi-do-temi-ruh-til-pid-dieyu-kilkoh-sil-7059.html;

3) розв’язати задачі, вправа 35 ( завдання 5,6)

 

Трудове навчання (хлопці)

Підставки – органайзер під монітор. Пошук моделей-аналогів

 

Трудове навчання (дівчата)

  Скачати в Інтернеті приклад застосування автоматичних пристроїв при виготовленні будь-якого виробу чи у побуті. надіслати на адресу nelia.fomina@gmail.com

 

Історія Всесвітня

 Опрацювати  §9 «Російська імперія в I половині XIX ст.» , виконати завдання на ст. 89 «Запитання та завдання» (1-6). Тези відповідей на запитання та завдання  і таблицю «Східна (Кримська)  війна 1853-1856 рр.» записати в зошит.

  

Фізкультура

Гімнастика : вивчити різновид висів та упорів. Повторити стійка на лопатках

 

20.03 П’ятниця

Англійська мова  

Тема: UK QUIZ

Завдання: пройти квіз за посиланням https://www.englishexercises.org/makeagame/viewgame.asp?id=16

Всі варіанти відповідей (кросворда включно) надіслати на електронну пошту hlivnanataliya@gmail.com

  

Інформатика

Тема: «Візуалізація елементів табличної величини за допомогою графічних примітивів»

Завдання:опрацювати §37, виписати алгоритми побудови лінійчастої діаграми, гістограми, кругової діаграми та графіка

 

 Хімія

Жири. Склад жирів, фізичні властивості. Природні й гідрогенізовані жири. Біологічна роль жирів

Опрацювати параграф 35 с.196-201 Дати відповіді на питання № 422-426 письмово. Виконати вправу №436 с.202

 

Зарубіжна література

Бернард Шоу (1856-1950)"Пігмаліон". Специфіка втілення античного міфу в п'єсі. Прочитати про Шоу ,скласти психологічний портрет за його фото + стаття у підручнику. Читайте Б.Шоу "Пігмаліон"!!!

 

Сталий розвиток

https://www.instagram.com/p/B96VuK7lORs/?igshid=rhsi7s2mapv6

Обирайте Ціль сталого розвитку та пишіть, як можна її досягти в Україні!

🔹Мова написання - українська.
🔹Новий дедлайн - 31 березня
🔹Роботу надсилати у файлі формату .docx або .pdf на пошту zhanna.sirkovych@one.un.org, у темі листа зазначте "Конкурс есе (ваше прізвище)"
Бажаємо всім успіху!

👍 Діліться цим постом на своїй сторінці, або відмічайте у коментарях друзів, яким буде цікаво взяти участь!

Завдання в групі на Viber

 

Українська література

Поезія Т. Шевченка років заслання. Цикл віршів «В казематі»

Мета: розкрити основну думку поезій, написаних під час перебування під слідством

І. Опрацюйте статтю, складіть опорний конспект до теми:

«Невольнича поезія» (1847 — 1857). Так сам Шевченко назвав свої твори, писані під час перебування під слідством у казематі ІІІ відділу та на засланні.

У доробку Т. Шевченка з’являються твори політичної поезії, які, за тогочасними цензурними вимогами, не можна було друкувати в журналах та альманахах, тому поширювалися нелегально. Вони стали в Україні ХІХ ст. першими творам підпільної літератури. Ще й свободою не встиг натішитися, як попав у ще гіршу неволю. Гнітило й саме перебування в одиночній камері — не було з ким перекинутися словом, поділитися думками, полегшити душу. Свої думи–муки поет виливав у віршованих рядках… Шевченкові пощастило роздобути великий аркуш тонкого поштового паперу, склавши його увосьмеро, він написав на ньому тринадцять віршів. Тужним настроєм, природним у становищі ув’язненого поета, пройняті майже всі вірші, написані в казематі, хоч зміст їх різноманітний. Цикл «В казематі» складається з 13 віршів, згодом поет додав до нього ще дві поезії. Для цих творів характерні мотиви розлуки, поневіряння на чужині, тяжкої жіночої долі, нерозділеного кохання, самотності, безнадії, смерті. Всі герої цих поезій глибоко нещасливі: одинока дівчина–сирота, згорьована дружина п’яниці, розлучена з миллим наречена, покинута стара матір, каліка–солдат. Усі вони нарікають на лиху долю, гірке безталання. Особисті болісні переживання поета зливаються із стражданнями рідного народу. До цього циклу належать поезії «Не кидай матір!», «За байраком байрак», «Чого ти ходиш на могилу?», «Косар», «Н. Костомарову», «Мені однаково, чи буду…», «Ой три шляхи широкії»,  «Рано–вранці новобранці», «Ой одна я, одна», «Садок вишневий коло хати», «Не спалося,— а ніч, як море», «В неволі тяжко, хоч й волі…», «Чи ми ще зійдемося знову?». Перебуваючи в Орському укріпленні, Тарас Григорович переписав створені в казематі поезії в «Малу книжку», але першим, як заспівний, помістив новонаписаний вірш (вже в засланні) — «Згадайте, братіє моя…». Після звільнення з солдатської служби ці твори автор переніс у «Більшу книжку», об’єднав їх у цикл і дав заголовок «В казематі», під яким зазначив присвяту: «Моїм союзникам посвящаю».

Тугою віє від поезій «Не кидай матері!», «За байраком байрак», «Чого ти ходиш на могилу?». Вірш «Косар» — роздуми про те, що смерть нікого не минає, і його «не мине, на чужині зотне, за решоткою задавить». Особливо смутно стає, коли читаєш «Ой три шляхи широкії» — одну з перлин Шевченкової лірики.

Однак не мотиви самотності визначають загальний настрій циклу. Шевченко і тут, за ґратами, викриває насильство і гніт («Рано-вранці новобранці»), співчуває людському горю («Ой одна я, одна»), оспівує милу його серцю природу України («Садок вишневий коло хати»). Останній вірш вважається шедевром світової пейзажної лірики, для нього характерне поєднання зорових образів (садок вишневий) зі слуховими (хрущі гудуть).

Вірш «Мені однаково...» — один з найвеличніших творів світової лірики про відданість митця вітчизні, сповідь поета перед людьми. Його основний мотив — поєднання з житті людини громадянського й особистого. Цей вірш умовно можна поділити на дві частини: 18 рядків — перша частина, останні 5 — друга. Цей невеликий за розміром вірш містить глибоку ідею воістину прометеївської самопожертви в ім'я невмирущості українського народу.

У «невольничій поезії» переважають автобіографічні та соціально-побутові твори.

 

ІІ. Перечитати та створити ідейно-художній аналіз поезій: Мені однаково,

            чи буду…»,«Ой три шляхи широкії», «Не спалося,— а ніч, як море»,

           «Згадайте, братіє моя…».

 

Фізична культура

Техніка лазіння по канату в два прийоми. Вправи на розвиток гнучкості

 

23.03 Понеділок

Біологія

Перейти за посиланням https://drive.google.com/file/d/1ASWJZ5fyKyS2W3OFJhRhiDPRWOnyvW1y/view?usp=sharing

Опрацювати параграф 45, переглянути відео сюжети

https://www.youtube.com/watch?v=iuAoV7TJOHM

https://www.youtube.com/watch?v=TOHPJlR5qgc

https://www.youtube.com/watch?v=oGKTzHFjo08

В робочий зошит зробити відповідні записи, заповнити таблицю на с.193

 

Географія

Тема. Машинобудування світу. Взаємозв*язок між рівнем економічного розвитку

регіону, країни й рівнем розвитку машинобудування.

 

Прочитати параграф 31, повторити параграф 18.

Подивитись презентацію  https://www.youtube.com/watch?v=L0u_JQzyvqg

Виконати тест по темі: " Машинобудування"

https://naurok.com.ua/test/mashinobuduvannya-60601.html

 

Зарубіжна література

Надіюсь, що ви читаєте п’єсу  Шоу «Пігмаліон»!? Динаміка образу Елайзи. Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва. Робіть коротко записи у зошиті, с.150-155

 

Російська мова

Параграф 47(стор.161),вправа 289(Б).

 

Право

Тема: Кримінальна відповідальність неповнолітніх"

https://www.youtube.com/watch?v=50Mjx1g0uhk

https://www.youtube.com/watch?v=xun-LwXeE7I

https://www.youtube.com/watch?v=nLJBNE3eadQ

параграф 22-23, ст. 157-164, в зошит записати тези

 

Основи здоров’я

Перейти за посиланням https://drive.google.com/file/d/0Bzt9FAqrO9WcY3h5bm9CZVFzVFk/view опрацювати с. 232- 240 Результати інтерв’ю чекаю на пошту gemini1986@i.ua

 

Фізика

 Тема Розвязування задач

Д/з: 1.Повторити §35.

  1. Розв'язати задачі за алгоритмом з підручника ( стор.221)

  Задача №1

Автомобіль масою 2 т рухається рівномірно прямолінійно по горизонтальній ділянці дороги. Знайти силу тяги автомобіля, якщо коефіцієнт тертя дорівнює 0,02.

 Задача №2

Хлопчик тягне санчата масою 8 кг з силою 100 Н за мотузку, під кутом 30˚ до горизонту. Санчата рухаються горизонтально і коефіцієнт тертя їх об сніг  дорівнює 0,1. Визначити прискорення, з яким рухаються санчата

 

 

24.03 Вівторок

Геометрія 

Опрацювати параграф 22 за підручником, переглянути відео урок по темі переміщення http://youtube.com/watch?v=2YhXKGR2TfE

Після опрацювання матеріалу, виконати  №974, №976, №978, №982.

 

Історія України

Проаналізувати програмні документи товариства «Просвіта», «Сокіл», «Січ» та укласти уявний план діяльності його міськогого (сільського, гімназійного) осередку в Галичині на початку ХХ ст.

 

Хімія

Тема: Вуглеводи: глюкоза та сахароза. Опрацювати &36 ст. 202-206. Дати відповіді на запитання # 437-442 письмово.

 

Мистецтво

Опрацювати по підручнику стор.164-167.Переглянути "Мистецьку скарбничку"( стор.167).

 

Фізика

Тема.Розв’язування задач

Д/з: 1.При підготовці   повторіть § 34  та  ознайомтесь із  матеріалом  за посиланням:  https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-9-klasi-do-temi-ruh-tila-pid-dieyu-sili-tyazhinnya-7057.html

2.Виконати завдання :

1.М’яч кинули вертикально вгору. Чи змінюється прискорення руху м’яча? Якщо змінюється, то як?

а) Так, у верхній точці траєкторії прискорення дорівнює нулю.

б) Так, прискорення максимальне на початку руху м’яча.

в) Так, у верхній точці траєкторії напрям прискорення змінюється на протилежний.

г) Ні, прискорення не змінюється протягом усього часу руху м’яча.

2.Камінець кинули горизонтально до поверхні Землі. Чи змінюється швидкість руху камінця? Якщо змінюється, то як?

а) Так, на початку руху швидкість камінця є найбільшою.

б) Так, змінюється тільки напрям швидкості руху камінця.

в) Ні, швидкість руху камінця залишається незмінною.

г) Так, швидкість руху камінця змінюється як за модулем, так і за напрямом.
3. Яка одиниця вимірювання прискорення вільного падіння?

а) м                     б) с                  в) м/с                     г) м/с2
3. Яка одиниця вимірювання прискорення вільного падіння?

а)м;б)с;в)м/с;г)м/с2
4. Снаряд зенітної гармати, випущений вертикально вгору із швидкістю 650 м/с, досяг цілі через 8 с. На якій висоті перебував літак противника і яка швидкість снаряда в момент досягання цілі? а) 618 м/с б) 253 м/с в) 570 м/с г) 324 м/с д) 555 м/с е) 124 м/с

5. Куля впала на землю з висоти 450 м. Знайдіть час падіння та швидкість кулі в момент удару. а) 90 с, 800 м/с б) 3 с, 150 м/с в) 30 с, 300 м/с г) 150с, 1524 м/с д) 5 с, 250 м/с е) 16 с, 154 м/с

6. Струмінь води з брандспойта, спрямовано вертикально вгору, досягнув висоти 20 м. З якою швидкістю вилітає вода з брандспойта? а) 5м/с б) 16м/с в) 20 м/с г) 10 м/с д) 15 м/м е) 18 м/с

7. Камінь вільно падає з висоти 720 м. Який шлях він подолає за останні 5 с падіння? а) 475 м б) 525 м в) 177 м г) 624 м д) 335 м е) 725 м

8. На підлозі ліфта стоїть валіза масою 20 кг. Ліфт починає рухатися з прискоренням 2 м/с Чому дорівнює вага валізи? Розгляньте два варіанти( рух угору та вниз)

а) 240 Н, 160 Н; б) 160 Н, 240 Н; в) 24 Н, 540 Н; г) 0 Н, 50 Н; д) 50 Н, 0 Н; е) 100 Н, 200 Н

9. Тіло кинули вертикально вгору зі швидкістю 30 м/с. Який час підйому тіла на висоту 25 м? Якою буде швидкість руху тіла через цей інтервал часу?

варіанти відповідей надіслати на пошту boykosvetlana794@gmail.com

( обов’язково вкажіть прізвище та  ім’я)

 

25.03 Середа

Біологія

Тема: Популяція. Мікроеволюція. Вид. Видоутворення.

§ 46  виконати завдання с. 197 письмово.  Перейти  за посиланням https://naurok.com.ua/test/populyaciya-mikroevolyuciya-vid-vidoutvorennya-za-pidruchnikom-v-i-sobol-46-48583.html (рубрика тестування, результат зафотографувати і вислати на пошту geminu1986@i.ua  або на viber). В зошиті  для підготовки до ДПА опрацювати А-20, А-18, А-7 (записати в зошит та вивчити)

 

Українська мова

 

Алгебра

Тема: «Арифметична та геометрична прогресія»

Повторити основні визначення і формули з теми « Арифметична та геометрична прогресії», за підручником це параграфи 3 15 по 20.

Виконати письмово в зошитах №865, №871, №889, та пройти онлайн тестування перейшовши за посиланням https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeCTuCezPz1pcQ-sU8m1Wo1gMImuISquoN7mxqC9pEQdeytrQ/viewform?usp=sf_link

 

Російська мова

Развитие речи.Тема "Спорт в жизни. Жизнь в спорте " Подтема "Лобановский навсегда" Познакомиться с текстом на стр.,165-167.Отвечать на вопросы после текста. Выполнить упр.294(А или Б)..-письменно.

 

Географія

Тема. Виробництво тканин, одягу, взуття в Україні та світі.

Чинники та центри розміщення виробництва.

Переглятути презетнацію " Легка промисловість"

https://naurok.com.ua/prezentaciya-virobnictvo-tkanin-odyagu-vzuttya-99659.html

Подивитись ілюстрації, відео ( до " Художні промисли" )

https://geografiamozil2.jimdofree.com/%D0%B3%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D0%B0/%D0%BB%D0%B5%D0%B3%D0%BA%D0%B0-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0-%D1%82%D0%B0-%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D1%83-%D1%85%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B6%D0%BD%D1%96-%D0%BF%D1%80%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%81%D0%BB%D0%B8/

Прочитати параграф 32, повторити параграф 19.

Виконайте вправу" Виробництво тканин у світі"

https://learningapps.org/6703078

 

Інформатика

 Тема: «Розв’язування компетентнісних задач»

Уявіть, що ви приватний підприємець, який вирішив допомогти мешканцям свого міста в складній епідеміологічній ситуації, створивши підприємство, яке виготовляє захисні маски. Створіть презентацію, в якій розмістіть назву, логотип, рекламний слоган своєї фірми. Також додайте інструкцію з виготовлення маски та розрахуйте вартість однієї маски. Результати роботи надішліть на поштову адресу вчителю fomina_vira@urk.net.

 

Англійська мова (1 група)

Тема: Великобританія

Завдання:

  • вивчити ще 2 абзаци (разом 5) тексту вправи 3, ст.184, працювати з картою;
  • письмово скласти діалог з репліками вправи 4, ст.198 (разом з відповідями має бути 24 репліки), фото зробленої вправи надіслати на пошту hlivnanataliya@gmail.com

Нагадую! Завдання обовязкове до виконання.

 

Англійська мова (2 група)

Стор.193 – Future Tenses Revision

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=mggAAElR0Fo

Виконати Впр.4 стор. 193, Впр.6 стор.194

Закріпити повторений матеріал виконавши наступне завдання https://en.islcollective.com/english-esl-worksheets/grammar/future-tenses/mixed-futuretenses-revision/12683

Виконані завдання скидати на мою пошту (irinkaklimenko7854436@gmail.com)

 

26.03 Четвер

Українська мова

Українська література

Основні мотиви творчості Т.Шевченка періоду заслання

 

1.Опрацювати статтю, перейшовши за посиланням:

https://drive.google.com/open?id=15YCMRT1LnV5VC76mwNZLBN5n2zrEPiUS

Створити конспект відповідно до теми.

 

  1. Опрацювати матеріал презентації https://www.docme.su/doc/84132/tvorchіst._-t.g.shevchenka-perіodu-zaslannya - доповнити конспект

 

  1. Опрацювати статтю підручника - ст.239-242

 

  1. Підготувати аналіз поезії цього періоду: "І виріс я на чужині", "Якби в изнали, паничі,..." , "І золотої, й дорогої...". "Зоре моя вечірняя", (за вибором учня) + ілюстрація або Хмара слів до теми

 

Чекаю скріншотів виконаних вами завдань (за період 12.03-25.03.2020!!!)

 на вайбер: +380930524039

 

 

Алгебра

Тема: Комбінаторика

Опрацювати матеріал з теми «Комбінаторика», це параграф 21 та переглянувши відео де пояснюється розв’язання задач з комбінаторики за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=HBpDr_n7THk .

Після опрацювання матеріалу виконати письмово в зошитах №900, №908 та виконати онлайн завдання за посиланням https://learningapps.org/5463501

 

Фізика

Тема.Взаємодія тіл.Імпульс.Закон збереження імпульсу.

Д/з опрацювати §36, виконати вправу 36( завдання1,2) при піготовці використайте відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=pNfa71w26WU

та презентацію https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-v-9-klasi-vzaemodiya-til-impuls-zakon-zberezhennya-impulsu-10376.html

 

Трудове навчання (хлопці )

Тема. Виготовлення брелка з урахуванням власного стилю. Опрацювати інформаційні джерела

Трудове навчання (дівчата)

Мода та стиль. Види одягу. Напрямки сучасних модних тенденцій. Поняття «гардероб». Типи фігур людей залежно від постави

Історія Всесвітня

Опрацювати  тему «Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ на початку ХХ ст. Пробудження Азії». Відповісти на питання в підручнику

Фізична культура

Гімнастика: перекиди вперед , назад, переворот боком. Повторити вправи на гнучкість

 

27.03 П’ятниця

Інформатика

Тема: «Розв’язування компетентнісних задач»

«Мережеві технології»

Створіть  презентацію  з  описом  роботи  гео-сервісу Google Earth.  «Помандруйте»  світом  за  допомогою Google Earth.  Відвідайте  одне  з  великих  міст,  переміщуючись  його  автошляхами  та  кімнатами  тривімірних  моделей  його  будівель.  Зробіть  на  слайдах  презентації фотозвіт  своєї  мандрівки. Результати роботи надішліть на поштову адресу вчителю fomina_vira@urk.net

 

Хімія

Тема: крохмаль і целюлоза - природні полімери. Опрацювати параграф 37 с.210-215. Виконати домашній експеримент с.215 (протестувати три харчові продукти із переліку). Чекаю фото результатів на  viber  096 7775040 Не забудьте підписати фото своїм прізвищем

 

Англійська мова (1 група)

Тема: Великобританія. Перевірка знань.

Завдання:

  • пройти онлайн тест для перевірки знань по темі «Великобританія» за посиланням

https://onlinetestpad.com/ru/test/56366-the-united-kingdom-of-great-britain-and-northern-ireland , зробити скрін результату, надіслати на пошту hlivnanataliya@gmail.com , за бажанням роздрукувати сертифікат;

  • пройти онлайн тест для перевірки вмінь правильного вживання граматичних часів Past Simple, Past Continuous, Past Perfect, Past Perfect Continuous за посиланням

https://onlinetestpad.com/ru/test/2494-test-past-tenses-variant-1 , зробити скрін результату, надіслати на пошту hlivnanataliya@gmail.com , за бажанням роздрукувати сертифікат;

  • результати надіслати до 30.03.

 

Англійська мова (2 група)

Виконати Впр.1 стор.194

Виконати Впр.2(a,b) стор.195

Підготувати тест по темі The United Kingdom(10-15 питань).

Всі виконані завдання скидати на мою пошту)

 

Зарубіжна література

Як читається «Пігмаліон» Б.Шоу!!!???

Пропоную переглянути один із фільмів на вибір, запропонованих на с.157. Теорія літератури літератури. Трагікомедія, парадокс. Проаналізувати сходинки духовного зростання Елізи, підготуватися до заліку, с.156. виконайте усі завдання, бо попереду канікули. На канікулах просто візьміть книгу, яку вам до душі і насолоджуйтесь!

 

Сталий розвиток

Опрацювати статтю https://www.ecolabel.org.ua/images/page/ns-2018-6-9-eco-markuvannya.pdf

 

Українська література

Т.Г.Шевченко і Біблія.

«Ісаія. Глава 35». цикл «Давидові псалми» - переспіви і «подражанія» у творчій спадщині поета.

Мета уроку: донести до свідомості учнів істину, що Т. Шевченко був віруючою людиною, у творчості якої відчувається духовна наявність Біблії; допомогти  зрозуміти неоднозначне ставлення поета до релігії; навчити зіставляти твори Кобзаря й оригінальні біблійні тексти.

 

  1. Дібрати аргументи щодо правильності твердження: Т Шевченко - глибоко віруюча люлина
  2. Створіть словник термінів (письмово):

Псалом -

Переспів -

Подражанія -

  1. Порівняти зміст творів релігійного звучання і переспіви Т.Шевченка:

                              псалмом 149 «Псалом новий Господеві».

*Яка основна  думка «Давидових псалмів»?  Чому саме ці псалми переспівав поет? - письмове завдання

  1. Опрацюйте матеріал зазначеної теми за такими джерелами:

а)   https://zno.if.ua/?p=3754

б)   https://ukrlit.net/textbook/9klas_3/41.html   

в)   https://infourok.ru/material.html?mid=32202  

г)   https://naurok.com.ua/prezentaciya-shevchenko-i-bibliya-21833.html  

д)    Аналіз "Ісаія.Глава 35"   http://dspace.nbuv.gov.ua/bitstream/handle/123456789/37410/05-Gryban.pdf?sequence=1   + стаття у підручнику (Ст.243-247)

Виконайте завдання:

  1. Дайте письмову відповідь на питання № 4-9 (ст.248) - відповіді перешліть на вайбер учителю +380930524039
  2. Об'єднайтеся в он-лайн групи(4-5 осіб), створіть добірку художніх полотен Т.Шевченка на біблійну тематику і розмістіть їх на платформі Padlet, дайте посилання на створений вами матеріал для оцінювання.

Зауважте:

Завдання виконати до 30.03.2020

Чекаю скріншоти виконаних вами завдань (за період 12.03-26.03!!!) на вайбер: +380930524039

 

 Фізкультура

Виконати завдання перейшовши за посиланням https://learningapps.org/2041700

 

06.04 Понеділок

Біологія

Тема: Макроеволюція . § 47 виписати в робочий зошит поняття та їх визначення, в дужках навести приклад. Скористайтеся презентацією  https://www.slideshare.net/labinskiir-33/ss-46785957 . Перейдіть за посиланням https://naurok.com.ua/test/makroevolyuciya-131605.html та виконайте завдання. (Рубрика - Тестування) Результат у вигляді фото прислати на пошту gemini1986@i.ua

Географія

Тема. Народні промисли в Україні.

Подивитись відеоурок " Легка промисловість. Художні промисли"

http://video.novashkola.ua/9-klas/geografiya-9-klas/urok-23/

Переглятути відео "Народні промисли України"

https://www.youtube.com/watch?v=sn826z-14HM

 

Прочитати параграф 33, повторити параграф 20.

Виконати вправу  "Народні промисли України"

https://learningapps.org/9536942

Повторити географічну номенклатуру " Міста України."

6 квітня  та 9 квітня урок географії   можна подивитися на  YouTube - каналі Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO9class

Уроки також транслюватимуть   телеканали Рада та   UA: Культура.

 

Зарубіжна література

Повторити розділ «Нова драматургія»

Російська мова

1.Тема " Життя у спорті та спорт у житті". Підтема "Безпомилковий кидок воротаря. 1. Упр.306(читать,пересказываь, отвечать на вопросы на стр.175).

2.Упр.310(А или Б)-письменно.

Правознавство

Практична робота. Тема: "Права споживачів" cт.124-127 підручника опрацювати,

перейдіть за посиланям http://cpk.org.ua/index.php?option=com_content&view=article&id=282 та виконайте три ситуаційні завдання. Результати відповідей надзилайте на електронну скриньку orlovskatetiana90@gmail.com

 

Основи здоров’я

Тема : Цінність родини. Чинники міцної родини. § 22, виконати завд. с. 156. Скласти герб своєї родини за відповідним планом. Виконану роботу на пошту gemini1986@i.ua

 

Фізика

Тема Реактивний рух.Фізичні основи ракетної техніки.Досягнення космонавтики.

Д/з опрацювати §37, виконати вправу 37( завдання2,3)

при піготовці використайте відео за посиланням:

Відео http://pidgircizosh.at.ua/index/fizika_9_klas/0-172    та https://www.youtube.com/watch?v=t23YLc_yFaw

та презентацію   https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-9-klasi-do-temi-reaktivniy-ruh-fizichni-osnovi-raketno-tehniki-dosyagnennya-kosmonavtiki-10382.html

 

07.04. Вівторок

Геометрія

Тема: Рівність  фігур.

Повторити основні визначення по темі «Переміщення», за підручником це параграфи з 18 по 22, опрацювати параграфи 23-24, та пройти онлайн тестування по темі за посиланням https://www.classtime.com/ за кодом 89R3VM.

Історія України

Опрацювати тему «Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ – на початку ХХ ст. Освіта, наука, вплив процесів модернізації на суспільне та повсякденне життя». Короткий конспект

Хімія

Тема: Поняття про білки та амінокислоти. Опрацювати § 38 с.218-221. Дати письмові відповіді на контрольні запитання № 468 -470 с.223

Фізична культура

Повторити вправи ранкової гімнастики. Вправи на розвиток сили. Повторити техніку низького старту

Мистецтво

Тема:" Поширення мистецтва: музеї,галереї, бібліотеки". Опрацювати по підручнику стор.180-185, звернути увагу на матеріал "Мистецької скарбнички"-стор.191. Здійснити онлайн-екскурсію до музею, галереї або бібліотеки . Письмово поділитися враженнями.Сфотографувати,скинути у Вайбер(Валя Новочуб 0931557838).

Фізика

Тема Розвязування задач

Д/з: повторити §36, §37;виконати письмово

1.Імпульс тіла – це...а) векторна фізична величина, яка дорівнює сумі маси тіла на швидкість його руху;б) векторна фізична величина, яка дорівнює добутку маси тіла на швидкість його руху;В) векторна фізична величина, яка дорівнює різниці маси тіла на швидкість його руху.                                                                                        2. Як направлений імпульс тіла? а) збігається з напрямком швидкості ;б) направлений протилежно до швидкості; в) він не має напрямку.

  1. Закон збереження імпульсу виконується для:

а) тіл, що складають замкнену систему й взаємодіють тільки із силами тертя

б) будь-яких тіл; в) тіл, що складають замкнену систему й взаємодіють тільки із силами тяжіння та пружності;г) тіл, що складають замкнену систему й взаємодію.

4.Чому дорівнює імпульс сили?а)добутку сили на час;б)добутку маси на швидкість;г)зміні імпульсу тіла.                                                                                                                                                                               5.Яке тіло має імпульс, який дорівнює нулю?а)злітаюча ракета;б).ракета, що летить по коловій орбіті;в)книга, що лежить на парті;г)парашутист, що рухається рівномірно вниз.

  1. Кулька масою 500 г рівномірно котиться зі швидкістю 2 м/с. Чому дорівнює імпульс тіла? 7.З якою швидкістю повинна рухатись шайба на люду, масою 0,1 кг, якщо її імпульс дорівнює 4,8 кг⋅м/с?

8.В яких системах відліку виконується закон збереження імпульсу?а)інерціальний;б)неінерціальних;в)замкнених;г)будь-яких.                                                                          9.Дві кульки масами m1= 1 кг і m2= 2 кг рухались за зустріч одна одній зі швидкостями v01=1 м/с i v02= 2 м/с. Після пружного зіткнення кулька 2 набула швидкості v2=3 м/с. З якою швидкістю післязіткнення рухалася кулька 1?                                                                                                                                                                    10. Рух матеріальної точки описується рівнянням x=20+2t - t2  Знайти імпульс точки через 4 с, вважаючи, що її маса дорівнює 4 кг.                                                                                                                                                    11.25-тонний вагон рухається по горизонтальній ділянці зі швидкістю 2 м/с. Його наздоганяє 15-тонний вагон, швидкість якого 4 м/с. Якою буде їхня швидкість після зчеплення?                                                                        12. Снаряд масою 40 кг, що летить горизонтально зі швидкістю 400 м/с, влучає в нерухому платформу з піском і застряє в піску. З якою швидкістю стала рухатися платформа?

Варіанти відповідей надіслати на пошту boykosvetlana794@gmail.com   ( обов’язково вкажіть прізвище та  ім’я)

 

 

08.04. Середа

Біологія

§48-49 , опрацювати презентацію https://drive.google.com/file/d/12B5NBIxJEM05EdePYgrmOkdjmNgd-FbR/view?usp=sharing ,

Переглянути відео сюжет https://www.youtube.com/watch?v=sSSWippFHs0

Перейшовши за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=790336  виконати тестові завдання до  9 квітня 22:00  Код доступу 790336

 

Українська мова

Повторення і систематизація знань.

Правила вживання коми при звертанні та вставних конструкціях

Дорогі мої дев'ятикласники!

Закінчилася наша подорож стежками, ярами, горами та ущелинами , річками і морями Складного речення.

А тепер настала черга систематизувати отримані знання за курс 8 і 9 класу. Це період , коли ми вчили і що таке просте речення, і які є види простих речень та які розділові знаки вживаються у простому реченні (8 клас), а також види складних речень та розділові знаки у них (9 клас). Кожен із вас  повинен сам визначити , на якому рівні володієте знаннями з теми "Речення, його види", щоб нічого не упустити і бути грамотними людьми.

Тож перший крок, який ми з вами робимо, це опрацьовуємо матеріал про уживання розділового знака коми при звертанні та вставних словах, уважно переглядаючи відеоурок за посиланням:

1) https://www.youtube.com/watch?v=BvrnBOTRlho

Під час відеоуроку виконувати завдання у зошиті, позначати пунктограму "Звертання" та "Розділові знаки при звертанні". Допущені помилки виправляти, самостійно аналізувати.

            2) Опрацювати запропонований матеріал шляхом перегляду 2 відеоуроків тривалістю 6 хвилин і 2 хвилини:

             1) https://www.youtube.com/watch?v=zwlG-aOOzm4

             2) https://www.youtube.com/watch?v=pCoqd-kKjcI

При цьому записати у зошит приклади речень, які подаються для аналізу, визначити у них вставні слова (ВС) і розділові знаки.

3)  Записати речення, визначити у них ГО та звертання чи вставні конструкції, поставте розділові знаки.

а) І. Знайдіть звертання та з’ясуйте, які з них поширені (розділові знаки пропущено).

Спишіть, розставляючи потрібні розділові знаки.

  1. Благослови мене рідна земле як мати в дорогу.
  2. Привіт тобі зелений саду!
  3. Не сумуй вербо моя похила що багряним листям одшуміла осені пора.
  4. Горнусь до тебе Україно.
  5. Мужай прекрасна наша мово серед прекрасних братніх мов.
  6. Спасибі земле за твої щедроти.

 

б) І. Спишіть речення, виділяючи розділовими знаками вставні слова та сполучення слів,

а також звертання. Обґрунтуйте вживання розділових знаків.

  1. Пробач мені серпневий мій світанок бо завинив здається знов, і на побачення до тебе я не зібрався, не прийшов.
  2. Мабуть кожна дівчинка вміє плести віночок.
  3. На жаль деяких видів тварин залишилося мало.
  4. Того можливо не знайду я слова, щоб наш прекрасний оспівати світ.
  5. ¢е може навіть і не вірші, а квіти, кинуті тобі.

 

Чекаю на виконані вами завдання, надіслані у вайбер.

Не забувайте про те, що кожне ваше завдання оцінюється, а оцінки заносяться у журнал. На основі оцінок ставляться тематичні....

 

Алгебра

Тема: Поняття про теорію ймовірності. Випадкова подія.

Повторити параграф 21, опрацювати параграф 22. Усно виконати вправи за підручником №929,№930 та проведіть власний дослід з підкидання грального кубика. Умови досліду: Підкидаєте один гральний кубик 100 разів, та фіксуєте яке число очок випадає кожного разу. Далі  в робочому зошиті заповнюєте таблицю як в №935 та виконуєте потрібні розрахунки.

 

Російська мова

Розвиток мовлення. Тема:"Життя у спорті і сспорт у житті". Підтема:" Спорт урокам не завада?" 1.Упр.323(уст.)-прочитать текст" Спорт урокам не помеха?" 2.Упр.325(уст.)-ответить на вопросы к тексту. 3.Упр.327(письм,)

 

Географія

Тема.  Чинники розміщення підприємств, що виробляють харчові продукти.

Харчова промисловість в Україні..

Подивитись відеоурок "  Харчова промисловість  України"

https://www.youtube.com/watch?v=mJsyXIs-qyo&list=PLFVSJgZgf7h-rFZRyvAtZLEDV67JE6-_P&index=14&t=1122s

 

Прочитати параграф 34, повторити параграф 21.

Виконати тести " Легка промисловість України та світу. Художні промисли"  ,

відкривши посилання join.naurok.ua 

Код доступу 934238

Завдання необхідно виконати до  12 квітня 17:00. 

Повторити географічну номенклатуру " Міста України."

 

9 квітня урок географії   можна подивитися на

YouTube - каналі Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO9class

Уроки також транслюватимуть   телеканали Рада та   UA: Культура.

 

Англійська мова 1 група

Доброго дня, шановні учні 9-Б класу! Вітаю вас і дякую тим, хто активно виконує дистанційні завдання. Для більш продуктивного та високотехнологічного навчання, я об’єднаю вас у Google клас. Вам потрібно долучитися до класу. Як це зробити? Ось посилання на покрокову інструкцію:

https://drive.google.com/file/d/1FP3hkHsv7A9dBrCqSr4c6OhSprTOsVPa/view?fbclid=IwAR08JehTG7fzbgiosMFKFhVq59CKJb9CP2nkV5mm94VdYVXfmVkr15JZXAs

Для того, щоб приєднатись, вам потрібен код. Ось він ldnbvfk

Тема: London

Завдання: опрацювати текст впр.1, ст. 201-202, письмово скласти план до тексту.

Опрацювати додаткову інформацію про Лондон та виконати тест за посиланням https://www.liveworksheets.com/rr21589lh

Після виконання тест та план тексту надіслати на пошту hlivnanataliya@gmail.com

 

Англійська мова 2 група

Стор.198 – прослухайте і виконайте впр.5 (a,b) https://drive.google.com/drive/folders/1PmMB3MXRQbPzgihDGrIxfEqNvENjvtHk?usp=sharing

Впр.6(a,b)  - розставте репліки в правильному порядку, щоб вийшов діалог, запишіть в зошит

Підготуйте цікаву презентацію про 1 з країн Великої Британії (Шотландія, Уельс, Ірландія,Англія)

 

Інформатика

Тема: «Розв’язування компетентнісних задач»

Завдання: створіть презентацію на тему «Моя майбутня професія», в якій розкажіть про професію, яка вам подобається, про те, які навички повинен мати фахівець цієї професії, де можна отримати освіту, які перспективи кар’єрного зростання. Результати роботи надішліть на поштову скриньку вчителя fomina_vira@ukr.net

Роздрукувати сторінку