23 травня 2020 | Фоміна Віра

Національна дитяча гаряча лінія

Міністерство освіти і науки України повідомляє, що під час пандемії COVID-19 життя мільйонів українських дітей тимчасово обмежується домівками та гаджетами, діти не знають, як самостійно розв'язати певні супутні небезпечні виклики. За інформацією громадської організації "Ла Страда - Україна" Національна гаряча лінія з початку запровадження в Україні карантину прийняла понад 4 тис. звернень від дітей, підлітків, а такоє запитів дорослих щодо дітей. Більшість звернень тісно пов'язані з поширенням пандемії COVID-19 та стосуються насильства і жорстокого поводження з дітьми у власних родинах (40% від загальної кількості звернень), проблем із психологічним здоров'ям дітей (20% від загальної кількості звернень), ризиків, з якими діти стикаються в Інтернеті (близько 20% від загальної кількості звернень).

Всі, хто потребує допомоги, мають можливість звертатися у скрутній ситуації до консультантів Національної дитячої гарячої лінії в будні дні з 12.00 до 20.00 за коротким номером 116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів) та 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів).


Роздрукувати статтю
Категорія: Варто знати
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.