Фоміна В.О.

03.02.2020

5-В: тема "Однорівневі списки. Підготовка документа до друку. Друк документа".

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати за підручником ст.158-160, виписати в зошит означення та типи списків.
  2. Виконайте вправу 3 "Календар" (ст. 162) у текстовому редакторі.
  3. Створіть малюнок у графічному редакторі на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет".
  4. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас, зошит принесіть на перший урок інформатики після відновлення навчання.

7-А: тема "Створення та виконання лінійних алгоритмів та програм".

Домашнє завдання:

  1. Виконайте завдання 1.
  2. Виконайте завдання 2.
  3. Складіть прислів'я та приказки (не менше 10 шт.) на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет", надішліть результати роботи у вигляді текстового документа вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас.

8-Б: тема "Елемент керування "кнопка". Поняття об'єкту та його властивостей і методів".

Домашнє завдання:

  1. Опрацюйте §5.3 за підручником, зробіть конспект в зошиті.
  2. Дайте усно відповідь на запитання (ст. 173).
  3. Виконайте завдання 2, 4 (ст. 174) у середовищі програмування Лазарус (завантажити). Папки зі збереженими проектами заархівуйте.
  4. Складіть прислів'я та приказки (не менше 10 шт.) на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет".
  5. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас, зошит принесіть на перший урок інформатики після відновлення навчання.

04.02.2020

8-А: тема "Елемент керування "кнопка". Складання програм, що обробляють натискання кнопок".

Домашнє завдання:

  1. Повторити §5.3 за підручником.
  2. Виконайте вправу 6  (ст. 174) у середовищі програмування Лазарус (завантажити). Папку зі збереженим проектом заархівуйте.
  3. Складіть прислів'я та приказки (не менше 10 шт.) на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет".
  4. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас, зошит принесіть на перший урок інформатики після відновлення навчання.

 

11-Б: тема "Виконання індивідуальних навчальних проектів".

Домашнє завдання:

1. Створіть у текстовому редакторі соціальну рекламу на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет" (обсяг 1-2 сторінки, містить гасло або короткий і лаконічний текст, може містити фотографії або малюнки).

2. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас.

 

10-Б: тема "Виконання індивідуальних навчальних проектів".

Домашнє завдання:

1. Створіть у текстовому редакторі соціальну рекламу на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет" (обсяг 1-2 сторінки, містить гасло або короткий і лаконічний текст, може містити фотографії або малюнки).

2. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас.

 

05.02.2020

6-А: тема "Створення презентації із ефектами".

Домашнє завдання:

  1. Повторіть §15 за підручником.
  2. Створіть презентацію на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет". На другому слайді розташуйте власний малюнок, на якому будуть зображені загрози в Інтернеті, налаштуйте гіперпосилання на слайди, де буде розказано про відповідні загрози. Збережіть файл.
  3. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас.

 

8-Б: тема "Елемент керування "напис". Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі".

Домашнє завдання:

  1. Опрацюйте §5.4 за підручником, зробіть конспект в зошиті.
  2. Дайте усно відповідь на запитання (ст. 177).
  3. Виконайте завдання 2, 4, 7 (ст. 178) у середовищі програмування Лазарус (завантажити). Папки зі збереженими проектами заархівуйте.
  4. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас, зошит принесіть на перший урок інформатики після відновлення навчання.

 

9-А, 9-Б: тема "Комп'ютерна модель та її переваги. Види комп'ютерних моделей. Основні етапи комп'ютерного моделювання".

Домашнє завдання:

  1. Опрацюйте §27, 28 за підручником.
  2. Виконайте вправу 28 (ст.162-163).
  3. Створіть у текстовому редакторі соціальну рекламу на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет" (обсяг 1-2 сторінки, містить гасло або короткий і лаконічний текст, може містити фотографії або малюнки).
  4. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас.

 

06.02.2020

6-В: тема "Створення презентації із ефектами".

Домашнє завдання:

  1. Повторіть §15 за підручником.
  2. Створіть презентацію на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет". На другому слайді розташуйте власний малюнок, на якому будуть зображені загрози в Інтернеті, налаштуйте гіперпосилання на слайди, де буде розказано про відповідні загрози. Збережіть файл.
  3. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас.

 

11-А: тема "Виконання індивідуальних навчальних проектів".

Домашнє завдання:

1. Створіть у текстовому редакторі соціальну рекламу на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет" (обсяг 1-2 сторінки, містить гасло або короткий і лаконічний текст, може містити фотографії або малюнки).

2. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас.

 

8-А: тема "Елемент керування "напис". Складання програм, що обробляють натискання кнопок та визначають вміст написів на формі".

Домашнє завдання:

  1. Опрацюйте §5.4 за підручником, зробіть конспект в зошиті.
  2. Дайте усно відповідь на запитання (ст. 177).
  3. Виконайте завдання 2, 4, 7 (ст. 178) у середовищі програмування Лазарус (завантажити). Папки зі збереженими проектами заархівуйте.
  4. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас, зошит принесіть на перший урок інформатики після відновлення навчання.

 

5-А: тема "Однорівневі списки. Підготовка документа до друку. Друк документа".

Домашнє завдання:

  1. Опрацювати за підручником ст.158-160, виписати в зошит означення та типи списків.
  2. Виконайте вправу 3 "Календар" (ст. 162) у текстовому редакторі.
  3. Створіть малюнок у графічному редакторі на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет".
  4. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас, зошит принесіть на перший урок інформатики після відновлення навчання.

 

11-Б: тема "Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну".

Домашнє завдання:

    1. Створіть презентацію, в якій дайте відповідь на запитання:
    • Що таке векторне зображення?
    • Яке призначення редакторів векторної графіки?
    • Основний елемент векторної зображення?
    • Що таке примітив?
    • Які недоліки векторної графіки?
    • Які переваги векторної графіки?
    • Які зображення краще виконувати у векторному вигляді?
    • Що лежить в основі векторної графіки?
    • Назвіть формати файлів векторної графіки.
    • Назвіть редактори векторної графіки.
  1. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас, зошит принесіть на перший урок інформатики після відновлення навчання.

07.02.2020

11-А: тема "Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну".

Домашнє завдання:

    1. Створіть презентацію, в якій дайте відповідь на запитання:
    • Що таке векторне зображення?
    • Яке призначення редакторів векторної графіки?
    • Основний елемент векторної зображення?
    • Що таке примітив?
    • Які недоліки векторної графіки?
    • Які переваги векторної графіки?
    • Які зображення краще виконувати у векторному вигляді?
    • Що лежить в основі векторної графіки?
    • Назвіть формати файлів векторної графіки.
    • Назвіть редактори векторної графіки.
  1. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас, зошит принесіть на перший урок інформатики після відновлення навчання.

 

10-А: тема "Виконання індивідуальних навчальних проектів".

Домашнє завдання:

1. Створіть у текстовому редакторі соціальну рекламу на тему "Я відкрию вам секрет, чим шкідливий Інтернет" (обсяг 1-2 сторінки, містить гасло або короткий і лаконічний текст, може містити фотографії або малюнки).

2. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас.

 

9-А, 9-Б: тема "Створення і опрацювання моделей на прикладах задач з різних предметних галузей в різних програмних середовищах".

Домашнє завдання:

  1. Опрацюйте §29 за підручником.
  2. Виконайте вправу 29 (ст.166).
  3. Результат роботи надішліть вчителю на електронну скриньку fomina_vira@ukr.net, в темі листа вкажіть прізвище і клас.
Роздрукувати сторінку