7 червня 2019 | Фоміна Віра

Інформація про результати методичної роботи упродовж 2018-2019 навчального року Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1

Реалізація різноманітних програм, проектів у закладі дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти:

«Освіта для сталого розвитку», проект «Безпека у соціумі  та Інтернеті», шкільний проект «Міняю вчительку», проект «Якість освіти», проект «Книга, що лікує»,  науково-педагогічний  проект "Фіологічний олімп", Всеукраїнська програма «Діти створюють країну», проект «Найбільший урок у світі», програмa eTwinning, проекти “English Class 2019”, “Демократична участь очима дітей”, проект «Компола», проект «Zero Waste School», міжрегіональний проект «Скарби українського  народу», міжнародний  проект«Language practice», проект «Скільки країн, скільки облич».

Кількість методичних об’єднань у закладі: 8

Кількість семінарів-практикумів: 8

Кількість творчих груп: 6

Інші постійно-діючі форми роботи: педради, наради, інстуктивно-методичні наради, методичні об’єднання, засідання ради школи, індивідуальні консультації, засідання ради методичного кабінету.

Педагогічні читання, проведені у закладі: «Педагогічна культура вчителя у творчій спадщині В.О.Сухомлинського».

Науково-практичні конференції, проведені у закладі: «Творчість учителя і учня – шлях до вдосконалення сучасного уроку і підвищення якості освіти».

Інші форми методичної роботи із педпрацівниками: методичні посиденьки, семінари-практикуми, презентаційний меседж ,майстер-класи, арт – майстерня, тренінги, семінари за участі представників ЦССДМ, онлайн семінар та засідання круглого столу з колегами з м. Яремче.

Кількість міських форм  роботи, проведених  на базі закладу: 7

Кількість обласних форм методичної роботи, проведених на базі закладу: -

Робота в обласних творчих групах: член обласної творчої групи по складанню колективногор проекту: Гра-ходилка «Як козачата Черкащиною мандрували» (Черкаси 2018) – виготовлення дидактичних матеріалів (Кавун І.М.), учасник проекту «Філологічний Олімп», навчання відповідно до Програми Молодіжної літньої  школи «Калавурня» (Скубенко Т.М,), перевірка робіт ЗНО (Сорочинська С.К. , Палієва С.І.).

Апробація програм та  підручників: учасник апробації інструментів для роботи з молоддю з теми попередження та протидії корупції (Палієва С.І.).

Участь педпрацівників в  інтернет-конференціях: 

Teaching English to Speakers of Other Languages, Content-Based Instruction, American English E-Teacher Winter 2019 (Кагамлик І.Г.), Конференція «Сучасні освітні тенденції: технології та інструменти розвитку креативного мислення» (Мехеда В.М.), «Інтерактивні технології в освіті» (Линник С.В.), Обласна  інтернет-конференція «Письменники-ювіляри» (Скубенко Т.М.), "Григорій Савович Сковорода - духовний наставник сучасного педагога"(Сорочинська С.К.), «Сучасні освітні тенденції: технології та інструмени розвитку креативного мислення», «Із досвіду розробки проектів з трудового навчання, технологій»(Фоміна Н.Е.), «Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога» (Гончаренко Н.С.), «Проектування індивідуальної освітньої траєкторії професійного розвитку педагога»(Якимів В.П.).

Участь  педпрацівників у вебінарах:    ​

Всеосвіта «Організація ігор і вправ спрямованих на розвиток навичок спілкування у дітей», «Зона числа П, Скільки в тобі мишей? І як малювати піском за допомогою експоната «Фігури Хладні» (Баштан Н.В.), «Як навчити учнів розуміти мову музичного мистецтва?», ( Мехеда В.М.), «Інтернет-олімпіади як інструмент урізноманітнення освітнього процесу» (Сорочинська С.К.), MCFR Цифрове видавництво  «Інтелектуальна карта:використання в освітній діяльності», «Стратегічні тенденції розвитку українського суспільства через призму освіти» (Гайдай І.Б.), «Освітнє середовище НУШ» (Дубовик В.О., Баштан Н.В.), «Навчаємо дітей розповідати: нові підходи» (Баштан Н.В.), «Заходи пожежної безпеки на підприємстві: загальні вимоги» (Дубовик В.О.), «Хто і як перевірятиме заклади загальної середньої освіти»,  «Створення команди психолого-педагогічного супроводу у школі» (Скубенко Т.М.), Diternal Education “Forming literacy skills in year one classroom”, “Planning 1-year lessons: How to start?”,“Planning 1-year lessons: How to present?”, “Planning 1-year lessons: How to practice?”(Баштан Н.В., Бірюкова І.М.), Cambridge University Press “Top ways to use Visuals in the classroom” (Баштан Н.В., Бірюкова І.М.),National Geographic Learning “Inspiring young learners through real-world content”, “How to make students love reading?”, “Personalization in the classroom”, “The write stuff: Teaching writing and spelling to young learners”, “Why do you need CPT in our classroom?”, ((Баштан Н.В., Бірюкова І.М.), MM Publications “ Can learning reading be fun and effective? Definitely yes!” , “How to create a motivation classroom environment.” (Баштан Н.В., Бірюкова І.М.),  Macmillan education “Make a game out of fluency! Gamification for automaticity.”Breaking down barriers to learning” (Баштан Н.В., Бірюкова І.М.), “To speak or not to speak” “Word Perfect – the Importance of Recycling in Vocabulary Teaching  (Кагамлик І.Г.) , « Програма з математики 1-2кл». Подання алгоритмів за допомогою блок-схем.(Михайлик Л.В.), «Інтерактивні технології в освіті»(Калініч О.М.), «Математика 3 клас. Методика формування обчислювальних навичок додавання і віднімання, множення та ділення», «Сучасний учень початкової школи: труднощі та шляхи подолання.», «Я у світі 3 клас. «Людське Я», «Математика 1 клас. Формування поняття про задачу та методика навчання першокласників розв′язування простих задач.» (Круковська Л.В.), На урок «Безпека дітей у навчальному просторі: відповідальність закладів освіти, вчителів та батьків», «Розвиток творчого потенціалу учнів під час уроків музичного мистецтва», «Особливості розвитку емпатії під час навчального процесу»(Мехеда В.М.), «Контроль за діяльністю навчальних закладів», «Кейс-уроки: як зробити закінчення навчального року незабутнім», «Геометрія» 7,8 клас, «Алгебра» 8 клас, Алебра і Геометрія, 11 клас, «Життєві компетентності, або формуємо свідоме ставлення до навчання», «Створення шкільного STEM-центру: поради та принципи», «Інтегроване навчання – вимога сучасності», «Науковий квест: коли гра стає навчанням», «Формування глобальної компетентності школярів як запоруки успішності молоді в сучасному світі» (Палієва С.І.), Практичний кейс «Проведення STEM-квесту в середній школі», (Палієва С.І., Гончаренко Н.С., Якимів В.П.), «Нововведені до шкільної програми твори зарубіжної літератури: спроба не злякатися», «Наочність на уроках зарубіжної літератури як засіб підвищення предметної компетентності учнів» (Скубенко Т.М.), «ЗНО Українська мова»(Сорочинська С.К.),  «Роботрафік» (Фоміна В.О.), «Використання кейс-уроків для формування ключових компетентностей в основній та старшій школі», «Коли гра стає навчанням» (Фоміна Н.Е.), «Мотивація в  освітньому процесі: механізми та способи» (Яхненко Л.І.), «Навички 21ст. для учнів початкової школи» (Хлівна Н.В.).

Участь педагогів у методичних заходах на обласному рівні: 

суддівство обласних змагань з баскетболу (Александров О.М.) , суддя-секретар на  обласних змаганнях з «Козацького гарту»(Сущенко Є.Л.), хеппенінг до Дня гідності і свободи «За мир і єдність в Україні» (Кавун І.М.), Семінар від Cambridge University Press “Quick guide to Primary Life Skills” “Boost Your Listening for ZNO”(Кагамлик І.Г.), тренінг для тренерів «Безпечна поведінка – головне правило молодого покоління» 28 лютого 2019 (Орловська Т.О.), семінар керівників ММО «Значення курсу «Географії» в 11 класі»(Подрушняк Л.І.), Майстер-класи для слухачів курсів підвищення кваліфікації у ЧОІПОПП , підготовка переможців обласної олімпіади з рос. мови до Всеукраїнської олімпіади(Скубенко Т.М.), тренінг Школи професійного розвитку педагога «Інформаційна безпека. Кібербезпека»(Фоміна В.О.), семінар керівників методичних об‘єднань вчителів трудового навчання, технологій на тему «Вдосконалення професійних умінь учителів трудового навчання, технологій, креслення для успішної реалізації завдань із формування ключових та предметних компетентностей учнів» (Фоміна Н.Е.), cемінар Teacher Development Seminar “Learning Through Games”, навчальний семінар суддів, журі та волонтерів Черкаського регіонального фестивалю з робототехніки за темою «Ціннісна основа і психологічні засади волонтерської та проектної діяльності у сфері впровадження робототехніки» (Черниш О.В.), обласний семінар педагогів-організаторів - голів міських метод об’єднань (Яхненко Л.І.), обласний науково – практичний семінар «Партнерська взаємодія щодо створення комфортного освітнього простору у світлі реформ Нової української школи»» с. Білозіря, обласний семінар з питань  роботи музею (Силка Н.А.).

Участь педагогів у методичних заходах на всеукраїнському рівні: тренінг для вчителів від ЮНІСЕФ «Найбільший урок у світі до Всесвітнього тижня вакцинації»(Баштан Н.В., Демиденко Н.В.),  GoCamp 2019 training (Кагамлик І.Г.), Науково-практична конференція  « Хортинг – аціональний вид спорту України: досвід і перспективи», 28-29 листопада 2018 р., м. Ірпінь (Левченко А.М.), «Інноваційні методи викладання, навчання й менеджменту: новітні світові та європейські практики» 22-25 листопада 2018 м .Київ (Орловська Т.О.) ,  Всеукраїнський педагогічний онлайн-марафон «Навчальна діяльність старшокласників за сучасних умов: організація, мотивація, результат» (Палієва С.І., Дубовик В.О.) НУШ:перші підсумки і прогнози» (Баштан Н.В., Круковська Л.В., Гречана О.М.), учасник розробки матеріалів для платформи
Global Innovative Online School, член редакційної ради газети «Математика» видавництва «Шкільний світ»   (Палієва С.І.), міжрегіональна осіння школа «Методичний вернісаж» (Чернівці, Вижниця) + майстер-клас «Емоційний інтелект і можливості його розвитку», міжрегіональний «круглий стіл» «Компетентнісно зорієнтований урок літератури: теорія і практика» (у межах проекту «Філологічний Олімп») для учасників Київської і Черкаської областей (Біла Церква), член журі Всеукраїнської олімпіади з російської мови,майстер-клас для вчителів Київської області (Тараща), міжрегіональна літня педагогічна  школа «Методичний вернісаж» (Кароліно-Бугаз) + майстер-клас «Ігрові технології на уроках  зарубіжної літератури» (Скубенко Т.М.), тренінг від «Академії сучасних освітян» ««Компетентності сучасного вчителя. НУШ :реалізація в дії» (Кравченко С.А., Круковська Л.В., Гречана О.М.), учасник методологічного семінару для педагогів "Великий терор 1937-1938 р.р. в Україні: факти, дослідження та проблеми викладання"(Сорочинська С.К.), участь у серії воркшопів з стимулятору Інтернет-речей Packet Tracer (навчання з курсу Академії Cisco «Вступ до Packet Tracer»), тренінг щодо впровадження в освітній процес технології Інтернет речей «STEAM-проекти: моделювання пристроїв для Інтернету речей», онлай-урок «День безпечного Інтернету 2019» (Фоміна В.О.), Всеукраїнський тренінг GoCamp«Гейміфікація», «Проектно-орієнтоване навчання» Конференція eTwinning, «Освітні матеріали з розвитку громадянських компетентностей»«Сучасна школа крізь гендерні окуляри»,«Дизайн освіти у ХХ ст.» (Хлівна Н.В.), директор школи Гайдай І.Б. успішно завершила онлайн-курс  студії онлайн-освіти EdEra «Управління школою. Практикум». Також учителі початкових класів Круковська Л.В., Дуднікова О.М., Калініч О.М., Гречана О.М., Михайлик Л.В. опанували онлайн-курс  студії онлайн-освіти EdEra «Недискримінаційний підхід у навчанні» та «Робота вчителів початкових класів з дітьми із особливими освітніми потребами». Підвищення кваліфікації за категорією вихователь ГПД в онлайн режимі пройшли вихователі ГПД Круковська Л.В., Михайлик Л.В., Гречана О.М.

21 педагог школи пройшов навчально-практичний майстер-клас «Інтерактивні технології в освіті» від компанії Intboard, Кагамлик І.Г., учитель англійської мови пройшла онлайн навчання Teaching English to Speakers of Other Languages від  Arizona State University та отримала міжнародний сертифікат TESOL. Баштан Н.В. успішно завершила онлайн-курс «Англійська мова.Морфологія» від студії онлайн-освіти EdEra. Курс «Критичне мислення для освітян» - на Всеукраїнському сайті «Прометеус» пройшла учитель математики Палієва С.І., проект «Zero Waste School» (команда школи на чолі з Гайдай І.Б., директором школи  та Демиденко Н.В, учителем біології  взяли участь у всеукраїнському тренінгу у м. Києві), 21 педагог школи пройшов навчально-практичний майстер-клас «Інтерактивні технології в освіті» від компанії Intboard, заступник директора з навчально-виховної роботи Дубовик В.О. взяла участь «Друга шкільна не(конференція) для педагогів EdCamp School4-2019»

​Участь педпрацівників у різного роду конкурсах: конкурс «На кращу серію цифрових ресурсів» (Калініч О.М., Мехеда В.М., Курбатова Т.М., Круковська Л.В.) , Виставка «Інноваційний пошук освітян Сміли – 2019 ( творчі групи: Хлівна Н.В., Кагамлик І.Г., Баштан Н.В.; Коротич О.А., Русанова О.В., Михайлик Л.В.;  Силка Н.А., Фоміна Н.Е., Скубенко Т.М., Цапенко А.І., Фоміна В.О.), відбір тренерів GoCamp 2019(Хлівна Н.В.), проект «Компола» (компостер у подарунок Демиденко Н.В.), фестиваль соціально–психологічних відеороликів (нагороджений грамотою у номіції позитивне налаштування (Силка Н.А., Орловська Т.О.)

Друк педпрацівників у фаховій пресі: 

журнал «Початкове навчання та виховання» «Природа навесні» №3 2018(Михайлик Л.В.), Газета «Математика»  («Шкільний світ») №22 2018р. «Розв’язування тригонометричних рівнянь»,  бінарний урок алгебри і економіки «Лікарня для тварин», 11 клас (Величко О.О., Палієва С.І.), «Шкільний світ», видавничий дім «Перше вересня» збірник  «Інтегровані уроки математики, трудового навчання та інформатики», «Математика. Проекти. 8-11 класи», Кейс урок  Стоматологія» 6 клас (Палієва С.І.), «Фінансова грамотність. Збірник завдань. 10 клас» в журналі ВГ «Основа» «Економіка в школах України» № 3(172) – 5 (174) 2019 (Подрушняк Л.І.), «Зарубіжна література.  11 клас. Книга для вчителя», Журнал «Філологічний Олімп»№2, 2018  «Ігрові технології на уроках зарубіжної літеатури: меседж», №7-8,2018 « Література – духовна скарбниця людства. Роль книги в сучасному житті», «Література як вид мистецтва. Художній образ.»,  №9, 2018 «Художня література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті.», «Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні)», «Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки», «Генріх Гейне (1797—1856). «Задзвени із глибини...». Втілення краси весняної природи у вірші. Зв’язок із фольклором (пісня)», «Джон Кітс (1795—1821). «Про коника та цвіркуна». Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи...»), « Йоґанн Вольфганг Гете (1749—1832). «Нічна пісня подорожнього». Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі», « Контрольна робота «Вступ. Казки народів світу», « Контрольна робота за розділом «Природа і людина», №10, 2018 «Розвиток емоційного інтелекту на уроках зарубіжної літератури: меседж» (Скубенко Т.М.), Навчальний посібник «Біологічні основи життя» для 10 класу (Цапенко А.І.).

Розміщення матеріалів на методичному порталі «Урок»: «Давайте пограємось» (Бірюкова І.М.), Інтегрований урок з історії України та художньої культури «Мистецтво України першої третини 20 століття як відображення історичної дійсності»(Новочуб В.М., Кавун І.М.), «Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 60-х-середина 80-х рр.XX століття», «Період 1964-1985 рр.- це період «застою» чи роки матеріального добробуту і благополуччя?» (Кавун І.М.), Пісні «Живи Україно» , «Ой одна я, одна», «Тополя»(Мехеда В.М.) , Презентація «Україна в житті та творчості зарубіжних письменників»,новорічна казка «Пригоди П’ятачка» (Скубенко Т.М.), розробка уроку  на тему «Шкіра» (Цапенко А.І.), «Новорічно-космічна казка -2019» (Яхненко Л.І.).

Розміщення матеріалів на сайті «Методичний портал»: «Форматування тексту» (3клас), «Методи та прийоми стимулювання творчої активності молодших школярів», «Як розвивати навички творчого письма у молодших школярів» (Коротич О.А.), «Let us play» (Бірюкова І.М.), Інтегрований урок з літ. Читання та музичного мистецтва. Образи української природи в поезії Т.Г.Шевченка (Кириленко С.В.), Інтегрований урок з історії та природознавства "Наша планета - Земля" (Кавун І.М., Демиденко Н.В.).

Розміщення матеріалів на порталі  «Учительський журнал он-лайн»: -

Місячник педагогічної майстерності (найбільш вдалі форми роботи: майстер-класи, інтегровані уроки, уроки-дослідження, уроки подорожі, перфоменс.

Впровадження  інноваційних  технологій в освітній процес: нетрадиційні уроки, інтерактивні методи, телемости, он-лайн конференції, інтегровані уроки, урок-кроссенс, кейс-уроки, розвиток критичного мислення,інформаційно-ціннісна технологія формування читання, елементи стем-освіти, Google Earth-ресурс  програма LearningApps.org; Складання пазлів    у програмі     https://www.jigsawplanet.com. Kahoot!;Сферічні аеропанорами; створення вправ та завдань/ Classroom; хмаринка тегів; складання ребусів у програмі “Генератор ребусів”,  робота з онлайн тестами, з QR-кодами, впровадження робототехніки, перфоменс, флешмоб.

Найбільш ефективні форми виховної роботи в закладі:  «Ліга сміху», флешмоб «Створи дерево миру», перфоменс «Ми малюємо мир», фестиваль української культури, новорічна казка, день шкільного самоврядування, вечір зустрічі з випускниками, акція «Свято для воїна», акція «Напиши лист пораненому».

Робота наукових товариств: робота школи «Перспектива» - організація роботи з творчо обдарованими учнями по підготовці до конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН. У І етапі Всеукраїнського конкурсу–захисту науково–дослідницьких робіт Малої академії наук України 16 призових місць - І-5, ІІ-6, ІІІ-5 (учителі Величко О.О., Якимів В.П., Хлівна Н.В., Кавун І.М., Палієва С.І., Скубенко Т.М., Фоміна В.О., Цапенко А.І., Демиденко Н.В.). На рівні області : ІІ-1, ІІІ- 1 та 1 грамота(учителі Кавун І.М., Демиденко Н.В., Палієва С.І.).

Форми роботи із творчо обдарованими учнями у закладі: проекти, індивідуальні та групові заняття, тренінги, консультації.

Кількість шкільних оплачуваних гуртків: 12

Кількість шкільних неоплачуваних гуртків: 20

Кількість гуртків позашкілля на базі закладу: -

Результати творчо обдарованих дітей:

На міському рівні : олімпіада «Обдарована дитина» - ІІ місце з української мови (учитель Коротич О.А.), у міському етапі Всеукраїнських предметних олімпіад: 36  призових місць - І-10, ІІ- 11 , ІІІ -  15( учителі  Новочуб В.М., Скубенко Т.М., Палієва С.І., Кавун І.М.,  Подрушняк Л.І., Черниш О.В., Хлівна Н.В., Цапенко А.І., Демиденко Н.В., Бойко С.М., Фоміна В.О., Сорочинська С.К., Ткаченко Л.Л., Фоміна Н.Е., Щербак С.В.) , Інтернет-олімпіада - І-2 (Подрушняк Л.І., Скубенко Т.М.), конкурс ім.П.Яцика ІІ-2, ІІІ-1 (учитель Сорочинська С.К.), ім.Т.Шевченка –ІІ-1, ІІІ-1 (учителі  Сорочинська С.К., Якимів В.П.), історичний турнір до Дня міста- 2 переможці, «Подорож по алеї правових знань» - 2 переможці,  міський турнір юних правознавців 2018-2019 н.р. «Знавці новел законодавства»- І (учителі  Кавун І.М., Орловська Т.О.), «Мистецький дивокрай Черкащини» - І місце (учитель Мехеда В.М.), конкурс-захист робіт МАН  – 16 призових місць - І-5, ІІ-6, ІІІ-5 (учителі Величко О.О., Якимів В.П., Хлівна Н.В., Кавун І.М., Палієва С.І., Скубенко Т.М., Фоміна В.О., Цапенко А.І., Демиденко Н.В.),Workshop – І, ІІ (учитель Подрушняк Л.І.), конкурс «Тарасовими шляхами»-І-1,ІІ-1, конкурс «Яким я бачу майбутнє свого міста»- ІІ -1  (учитель Скубенко Т.М.), «Мій цікавий та безпечний електронний світ» -ІІ-1, ІІІ-3 (учитель Фоміна В.О.), конкурс «Зустріч птахів»-16 учасників (учитель Цапенко А.І.), конкурс «Сміла непереможна»- І місце,  конкурс на протипожежну тематику – 8 учасників , конкурс «Сміла -спортивна» - ІІ місце (учитель Яхненко Л.І.), Віртуальний світ, реальні можливості” – II-1, III-2 (учитель Хлівна Н.В.).

На обласному рівні: В обласному етапі Всеукраїнських предметних олімпіад:  9  призових місць: ІІ-2, ІІІ-7  (учителі Палієва С.І., Бойко С.М.,  Скубенко Т.М., Подрушняк Л.І., Фоміна В.О., Кавун І.М.),  «Світ моїх прав» - 3 переможці,  конкурсі-захисті робіт МАН  – 2 призових місця і 1 грамота обласного  управління освіти ІІ-1, ІІІ-1 (Кавун І.М., Демиденко Н.В., Палієва С.І.), «Робофест ЧДТУ – 2019»-ІІ місце (учитель Фоміна В.О.), конкурс «Збережемо першоцвіти»- 21 учасник (учителі Цапенко А.І., Яхненко Л.І.), конкурс малюнків «Мирна Україна»- 2 переможці.

На всеукраїнському рівні: Інтернет-олімпіада «На урок» - 517 учасників (учителі: Коротич О.А., Курбатова Т.М., Русанова О.В., Михайлик Л.В., Баштан Н.В., Павлієва С.І., Скубенко Т.М., Сорочинська С.К., Фоміна В.О., Гончаренко Н.С., Якимів В.П.) предметна олімпіада «Олімпус»-2018 (Палієва С.І., Линник С.В., Гончаренко Н.С., Якимів В.П.), конкурс з українознавства – ІІІ місце(учитель Палієва С.І.), Всеукраїнський  конкурс «Стежками літературних героїв – 2019»- ІІІ -2 ,різдвяний конкурс «Зимові свята в традиціях нашого народу» - І-5, ІІ-3, ІІІ -4(учитель Скубенко Т.М.), конкурс «Безпечний Інтернет» від освітнього проекту «На урок»-328 учасників, 194 переможці, конкурс «Наука – це цікаво» від освітнього проекту «На урок»-61 учасник, 11 переможців, конкурс проектів з інформатики «Весела наука»- 2 учасники, онлайн-марафон GIRLS POWER TECH-10 учасників (учитель Фоміна В.О.) , конкурс «Здай кров заради життя»- 10 учасників, конкурс «Молодь за безпеку дорожнього руху» - 2 переможці, відбір шкіл до проекту GoCamр із залученням іноземного волонтера (увійшли до списку переможців, робота з волонтером у мовному таборі), конкурс із креативного письма “Write on!Ukraine” – ІІІ місце (учитель Хлівна Н.В.).

Приклади найбільш результативних досягнень школярів та вихованців у конкурсах:

конкурс-захист робіт МАН  –16 на міському рівні призових місць - І-5, ІІ-6, ІІІ-5 та 2 на обласному рівні  (учителі Величко О.О., Якимів В.П., Хлівна Н.В., Кавун І.М., Палієва С.І., Скубенко Т.М., Фоміна В.О., Цапенко А.І., Демиденко Н.В.),Workshop – І, ІІ (учитель Подрушняк Л.І.), конкурс ім..П.Яцика ІІ-2, ІІІ-1 (учитель Сорочинська С.К.), ім.Т.Шевченка –ІІ-1, ІІІ-1 (учителі Сорочинська С.К., Якимів В.П.)конкурс «Тарасовими шляхами»-І-1,ІІ-1, конкурс «Яким я бачу майбутнє свого міста»- ІІ -1  (учитель Скубенко Т.М.), «Мій цікавий та безпечний електронний світ» -ІІ-1, ІІІ-3 (учитель Фоміна В.О.)конкурс з українознавства – ІІІ місце(учитель Палієва С.І.), Всеукраїнський  конкурс «Стежками літературних героїв – 2019»- ІІІ -2  (учитель Скубенко Т.М.), «Робофест ЧДТУ – 2019»-ІІ місце , проект творчої ідеї "Переробка поліетиленових відходів"у номінації «Робототехніка очима школярів» представив учень 5-А класу, Степаненко Сергій, за що отримав почесне ІІ місце (керівник  Фоміна В.О.), відбір шкіл до проекту GoCamр із залученням іноземного волонтера(увійшли до списку переможців, робота з волонтером у мовному таборі), конкурс із креативного письма “Write on!Ukraine” – ІІІ місце (учитель Хлівна Н.В.), проект eTwinning “English Class 2019” (Отримали листівки від країн-партнерів : Турція, Італія, Естонія, Словакія, Румунія, Німеччина, Албанія, Франція, Сербія), шкільний рій «Варта» став учасником міських змагань з дитячо – молодіжної гри «Сокіл» («Джура») та отримав грамоту управління освіти за ІІІ місце в змаганнях «Рятівник» (керівники Орловська Т.О., Силка Н.А., Яхненко Л.І.), учителі Сорочинська С.К. та Фоміна В.О., організували участь учнів та стали переможцями розіграшу мікроскопа від компанії «MR.PLAYWOOD», шкільний відеоролик «Чого ви не бачите?» отримав перемогу на міському фестивалі відеороликів в номінації «Позитивний погляд», шкільна команда «Lego planet» активно долучилася до регіонального турніру з робототехніки.

Кількість спортивних досягнень:

На міському рівні : з футболу «Шкіряний м’яч»  - І місце (учителі:Александров О.М., Левченко А.М.), ІІІ місце (учитель Сущенко Є.Л.),баскетболу -ІІ місце (учителі Александров О.М., Левченко О.М.),

легкої атлетики - ІІ місце(учитель Александров О.М) І командне місце (учитель Левченко О.М.),

з шахів - ІІ місце (учителі Александров О.М., Сущенко Є.Л.), з шашок – ІІ місце, настільного тенісу –ІІ місце (учитель Левченко А.М.),

На обласному рівні :  з легкої атлетики- ІІ місце( учитель Александров О.М. ,  ІІІ командне  місце (учитель Левченко О.М.), з  шахів – І і ІІ місця  ( учителі Александров О.М., Сущенко Є.Л.).

Приклади найбільш результативних досягнень школярів та вихованців у спортивних заходах:

Учителі Александров О.М., Сущенко Є.Л., Левченко О.М. підготували учнів на належному рівні та здобули такі перемоги:

-         з футболу - І місце посіла старша група, ІІІ місце молодша група;

-         Зінченко А., учениця 10-А класу, здобула ІІ місце на міських змаганнях з настільного тенісу;

-         Козловський Є., учень 9-А класу посів ІІІ місце з міських змаганнях з кульової стрільби;

-         шкільна команда з баскетболу, посіла ІІ місце на міських змаганнях;

-         шкільна команда з легкої атлетики посіла ІІІ місце на обласних змаганнях

-          Солонична А., посіла  ІІІ місце у міських змаганнях з шашок;

-         Мельник Вікторія - переможниця міських та обласних змагань з шахів

-         Карпань Мирослава - переможниця міських та обласних змагань з шахів

-         Удоденко Назар – переможець міських змагань з шахів

Команда «Cool Games» - учасники Всеукраїнських спортивно – масового заходу серед школярів «Cool Games - 2018»

Перемога в акції від магазину «Фуршет» 50000 грн. на придбання спортивного інвентарю.

Участь закладів освіти у різного роду конкурсах:

«Грінвіч» -69

«Кенгуру»-64

«Колосок»-70

«Патріот»-13

«Соняшник»-59

«Олімпус»-7

«Орлятко» - 12

«Бебрас» - 3

Кількість персональних сайтів педпрацівників: 3

Кількість персональних блогів: 13

Висвітлення  своєї  діяльності у засобах масової інформації: шкільна газета «Наша перша», Сміла TV,  Фейсбук, сайт школи http://www.nasha-persha.org.ua/

Родзинки діяльності закладу (що хотів би ще повідомити про свій заклад, чим похвалитися за різними напрямками: міжнародна діяльність через програму eTwinning, реалізація україно–шведського проекту «Освіта для сталого розвитку», співпраця зі школою в м. Яремче.

 


Роздрукувати статтю
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.