3 лютого 2020 | Фоміна Віра

«Партнерство – ефективна модель педагогічної взаємодії та співпраці між учителем, учнями і батьками»

Сьогодні у рамках місячника педагогічної майстерності учителів проведено педагогічні читання під час яких обговорювалися питання налагодження співпраці між усіма учасниками освітнього процесу: учителями, учнями та батьками.

Заступнику директора з навчально-виховної роботи Дубовик В.О. та учителям Палієвій С.І., Фоміній В.О., Величко О.О., Видиш М.О., Волошину В.О., Демиденко Н.В., Тарасенко М.В. були вручені сертифікати за проведення інженерного тижня.

На початку заходу Баштан Н.В. ознайомила учасників з нормативними документами в яких описано основний зміст «педагогіки партнерства». Круковська Л.В. розкрила питання «Дитиноцентризм – ключовий принцип сучасної школи». Кравченко С.А., Кобилінська Н.В. з власного досвіду поділилися новими ролями учня та учителя в сучасній школі. Сущенко Є.Л. та Видиш М.О. довели, що учень – рівноправний партнер вчителя. Черниш О.В. та Якимів В.П. показали на практиці як створити ситуацію успіху, яка сприятиме взаємодії між учителем, учнями і батьками. Палієва С.І. і Гончаренко Н.С. представили технологію проектування моделі партнерської взаємодії  у з сім’єю.

Наприкінці педагогічних читань Дубовик В.О. запропонувала учасникам пройти тест «Чи готовий я працювати за принципом педагогіки партнерства?», який допоміг педагогам побачити свій рівень готовності працювати в даному напрямку.


Роздрукувати статтю
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.