3 грудня 2018 | Бондаренко Вадим

Живи. Подорожуй. Експериментуй!

Саме під таким девізом  з 26листопада по 30 листопада  в школі було проведено тиждень  природничих наук.  Мета його  проведення: наукове розуміння  учнями природи, здатність застосовувати знання в практичній діяльності, спостерігати, аналізувати, збирати дані, проводити експерименти, аналізувати результати; створення у навчально-виховному процесі атмосфери успіху, яка сприяє розвитку особистості школяра, відчуття радості за свої досягнення, віри у власні сили, наполегливості у подоланні труднощів.

У фойє школи  учні мали змогу ознайомитись з кросвордами, філвордами та розгадати їх. А чи під силу це вам?

За фотознімками школярі ознайомились з незвичайною архітектурою світу .

 

З учнями 5 – 6 класів був проведений природничий квест. Ця  інтелектуально-логічна гра полягає в розгадуванні різноманітних загадок, пошуку відповідей на запитання. Учні виконали завдання відповідно станцій : «Хімічний дивосвіт»,«Екологічна» « Спортивна», « Біологічна»,   «Географічна». Команди розподіляли сміття по категоріям,називали найраціональніші способи його утилізації або переробки; шукали домівку тваринам по материках; встановлювали відповідність між речовинами та способами їх використання в побуті.  Завдання, яке сподобалось учням  - якомога довше проскакати  на скакалці і пригадати якнайбільше назв рослин. Команда- переможець отримала солодощі.

Серед учнів 8- х класів проведена гра « Останній герой». Школярі  здійснювали політ  на авіалайнері, потрапляли та виходили із зони турбулентності; знаходили острови на карті;  виконувати завдання «Геоаксіологія» («Головна вулиця України»– Дніпро ); у завданні «Міста України» за кожною літерою  вказаного міста наводили  приклади міст України; перекладали слова іншомовного походження ( ландшафт, клімат, меридіан), брали участь у бліц- опитуванні, географічній вікторині. Останній герой – це той, хто дав найбільшу кількість вірних відповідей.

Для учнів 7 –х класів проведена інтелектуальна гра « Хвости», яка розпочалась представленням команд: « Науковці», « Мур – Мур», «Пінгвіни».  Ця  гра не тільки розважає, а й навчає. Це своєрідна розумова гімнастика, яка вимагає від учасників уміння самостійно розв'язувати інтелектуальні завдання, розвивати  креативність мислення; збагачувати словниковий запас. Після напруженої боротьби переможцем виявилась команда учнів 7 – А класу « Мур – Мур». Усі учасники гри нагороджені солодкими подарунками.


Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.