1 березня 2021 | Фоміна Віра

Учити мислити – значить учити жити

Впровадження на уроках елементів STEM-освіти  допомагає  у формуванні ключових компетентностей, необхідних для подальшого успішного навчання, пізнання навколишнього світу та вміння розв'язувати практичні, пізнавальні, проблемні задачі.

Процес навчання доводить, що основним фактором розвитку дитини є її практична діяльність. Ефективність процесу навчання складається не тільки в тому, щоб дати учням глибокі й міцні знання, але й в організації самостійного їх набуття, творчого підходу до навчання й практичного застосування знань.

Вивчаючи тему «Повітряна оболонка», учні 6 А класу  виготовили моделі «Шари атмосфери».  Працюючи над проектом, школярі аналізували  інформацію,  порівнювали її з наявним досвідом і знаннями, вчились формулювати дослідницьку гіпотезу, застосовували  оригінальні способи пізнання, розвивали аналітичне і критичне мислення.   Це надало їм упевненості у власних силах, переконаність у тому, що вони зможуть за необхідності вирішити складні проблеми.

                                       Л. Подрушняк, учитель географії


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.