Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Коментарі та пінги в даний час закриті.
Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проєкти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти




Акція “16 днів проти насилля”
Для молодших школярів основна увага була на формуванні безпечного середовища, поваги та особистих кордонів. Через ігрові вправи та приклади з повсякденного життя діти вчилися розпізнавати небезпечні ситуації і визначати своє «коло довіри» — до кого можна звернутися по допомогу.
Учні середньої ланки розглядали різні форми насильства, обговорювали їхні наслідки та роль свідка. Аналізували приклади із життя, щоб зрозуміти, коли жарти або байдужість можуть перетворюватися на небезпечні ситуації.
Старшокласники працювали з більш поглибленими темами — юридичною відповідальністю за домашнє насильство, ознаками кризових станів, алгоритмами надання першої психологічної допомоги та шляхами звернення по підтримку. Окрему увагу приділили психологічному здоров’ю та способам підтримки себе та інших у складних ситуаціях.
Усі заходи проводилися у форматі інтерактивних бесід, дискусій і практичних вправ, що дозволяло дітям активно включатися в обговорення, ставити запитання та робити власні висновки.
Мета цих днів — формування нульової толерантності до насильства, підтримка ментального здоров’я учнів і створення у школі простору, де безпека і турбота про себе та інших стають щоденною практикою. Акція завершилася 10 грудня, але робота з темою триває щодня.