1-А

13.03.2020

Математика. Рахувати в межах 20 в прямому і зворотному напрямку, знати сусідів чисел в межах 20, лічити парами в межах 20, повторити парні і непарні числа.

Українська мова. Писати маленьку та велику букву щЩ, склади та слова з ними. У Букварі читати ст..126-129, переказувати про столицю України.

 

16.03.2020

Читання

ст. 130-132, переказувати текст «Ферма»,писати букви фФ, склади, слова з цими буквами, списати слова на ст. 130.

Математика

опрацювати ст.170-174 у підручнику, урок 85-86, рахувати в межах 20 в прямому і зворотному напрямку, десятками в межах 100, виконувати додавання і віднімання виду 15-2, 17+2.

https://vseosvita.ua/library/dodavanna-i-vidnimanna-u-mezah-100-kartki-1-klas-215017.html?fbclid=IwAR2XStmMixKelqMBQ

https://www.youtube.com/watch?v=xMSP0oH1_Qk

Можна використовувати ці сайти для усного рахунку.

ЯДС

ст.68-69підручника опрацювати, при можливості зайти на сайти, де є цікавий матеріал по темі

https://www.youtube.com/watch?v=LI4SZtt3Npo&list=PLshJpmmXcDiR1pv3ykkllyV4GvHdyFpTs&index=8

https://www.youtube.com/watch?v=viU_iXYd7kg&list=PLshJpmmXcDiR1pv3ykkllyV4GvHdyFpTs&index=7

https://www.youtube.com/watch?v=OYZx1coT3Iw&list=PLshJpmmXcDiR1pv3ykkllyV4GvHdyFpTs&index=2

 

17.03.2020

Читання ст. 133, 136-139, повторити голосні і приголосні звуки мови, проаналізувати звукові моделі слів, поданих на сторінці, побудувати звукові моделі слів грудень, лютий, п’є. Списати вірш, який сподобався.

2.Математика . Підручник ст. 174-175, урок 87. Вчитися порівнювати числа в межах 20, порівнювати вирази. На чернетці виконати завдання завдання 3, 4, 5, 6. У зошиті з друкованою основою ст.7, урок 87.

https://vseosvita.ua/library/dodavanna-i-vidnimanna-u-mezah-100-kartki-1-klas-215017.html?fbclid=IwAR2XStmMixKelqMBQ

https://www.youtube.com/watch?v=xMSP0oH1_Qk

Можна використовувати ці сайти для усного рахунку.

3.ЯДС. Переглянути відео, обговорити традиції, які є в родині під час святкування Великодня, які візерунки наносять на писанку і про що вони символізують. Опрацювати відповідні сторінки в зошиті.

Https://www.youtube.com/watch?v=8ubsPjRsQaI

https://www.youtube.com/watch?v=b-zRfjl02CM

 

18.03.2020

1.Читання ст.

1.https://www.youtube.com/watch?v=YlWw4RPpq1c&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1dqWoFcgGYbaE17nWCjc3ID0KguMOmOe0HcCFSqupDNkZ1v6MaklDjpXI

розминка

  1. https://vseosvita.ua/library/prezentacia-karantin-ne-nudguvati-a-citati-i-pisati-221719.html?rl=228192&fbclid=IwAR2AuAeyequaUomA7aLrUQ_eLIZ4BPyLpW0oCHKH_-lGCKrjPgZ5EkCs6X8

Урок про весну.

Читати ст. 140-145 (правило в синій рамці не вчити)

Списати слова, написані прописом на ст. 145. Добавити свої слова, що відповідають на питання хто? що?

2.Математика . Урок 88. Знаходження невідомого доданка. У друкованому зошиті ст.8, урок 88.

Можна пояснити на основі раніше вивченого, використовуючи відео:

https://www.youtube.com/watch?v=9y-qzs96pkI

Для повторення можна переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=zejkEm4kCSw&fbclid=IwAR0mJ52mGfT4fy5HpuaWmO-uBp2Mzbj7oBJiYn5iAfK8AGTSRd1NF3uU4xo

3.ЯДС. Тема уроку: виготовлення писанки. Спробуйте з дітьми виготовити один із її видів, переглянувши відео. Або своїм способом. За бажанням можна похвалитись своїми виробами у групі  Viber.

https://vseosvita.ua/library/tizden-vesnani-svata-velikden-pro-so-rozpovidae-pisanka-120340.html?rl=40639&fbclid=IwAR0yVBxu5C79sfyZRJLF58Y1R-uOTVn7t_dNGO-vcBUz9DSkkYzS2qfPTLQ

https://liza.ua/materialyi-na-ukrainskom-yazyike/pisanki-i-krashanki-krashhi-ideyi-ta-foto-do-velikodnya/

https://idei-dekoru.com/2018/04/02/малюємо-писанки-з-дітьми-25-ідей-для-най/?fbclid=IwAR1RwlXwYVNNTjxp8gwY0qNEu6z1DeX4j70JOxPagOxqkqRKby3smwgc5zY

4.Англійська мова.

1. Зайти на сайт youtube ввести wwwyoutube.com/watch?v=oEWXE_V4Mqw  обрати Family Words for Toddlers! - My Family Vocabulary - ELF Kids VIdeos вивчити слова

2.Зайти на сайт www.quickmindsapps.es  Розділ “Quick minds 1”

Натиснути  Тема 5  “Family”  Обрати  Game “Spinning” – пограти у гру і повторити слова

  1. ст. 56 виконати завдання у зошиті

4.Зайти на сайт youtube  вставити Word Family _at | Word Families 1 | The Cat Sat | Phonics | Little Fox | Animated Stories for Kids - читати  після диктора

 

19.03.2020

1.ЯДС.

Що кладемо у великодній кошик.

https://vseosvita.ua/library/tizden-velikden-so-klademo-u-velikodnij-kosik-127833.html?rl=40639&fb

ст. 70-71 у підручнику.

Великодні легенди. Читання.

https://zatyshok.net.ua/5192/?fbclid=IwAR04QIVQ0ejGYXuoGXrIdbS6VYT56BwoEiLxMDfg4DnFQuruIAMGNQn3SeQ

 

2.Англійська мова.

1.Зайти на сайт youtube ввести https://www.youtube.com/watch?v=d_WQEw13TCo Обрати Family Members Song- послухати і проспівати  пісню

2.Зайти на сайт www.quickmindsapps.es Розділ “Quick minds 1”

Натиснути  Тема 5  “Family”  Обрати  “Catching clouds” –пограти у гру, повторити слова

3.Зайти на сайт youtube ввести Word Family _am | Word Families 2 | Sam Has Ham | Phonics | Little Fox | Animated Stories for Kids – читати після диктора

 

3.Музика.

Тема: Дзвінкоголоса Україна

Підручник – ст.84-87

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=-EP4s-bmpdE

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=jd9yhInKOak

 

20.03.2020

1.Українська мова.

Розчитка з жабенятком

https://www.youtube.com/watch?v=_VbRErcIWIM

Почитати любу дитячу книжку, розказати прочитане. Розглянути автора книжки, ілюстрації.

 

2.Математика.

Розв’язування задач з невідомим доданком. Урок 89. У друкованому зошиті ст. 8-9, урок 89.

Для допомоги батькам можна переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=cFZKykOE-Wc

 

3.ЯДС.

Повторити все, що дізнались про святкування Великодня, опрацювати відповідні сторінки зошита.

 

23.03.2020

  1. Українська мова.

Ігри та вправи, що вдосконалюють навички читання.

https://www.youtube.com/watch?v=EcKt1SJW8Mk&feature=share&fbclid=IwAR1HEdb1zELfnxO_OIBWPZXqMQMzK7-88G63oTcwJJOIf9U29M-M1qTOTp8

Читати ст. 146-147.

  1. ЯДС

Підр. -ст.74-75  -обговорити, зошит з друк.осн.-відповідно до теми.

Додається відео:

https://www.youtube.com/watch?v=scosipsaWMI&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=AszmVXzQq5c&feature=emb_logo

  1. Математика

https://www.youtube.com/watch?v=W3rY-6jXU4c

Підр. Ст.-181-182-опрацювати (урок 91),

Зошит з друк.осн.-урок 91,

Тоненький зошит -№ 4,5-виконати.

 

24.03.2020

ЯДС

Підр. -ст.76-77  -обговорити, зошит з друк.осн.-відповідно до теми.

Додається відео:

https://nus.org.ua/wp-content/uploads/2018/03/Tyzhden-27_Navishho-yisty.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=scosipsaWMI&feature=emb_logo

 

Математика

Підручник- урок 90 (ст. 179-180)- опрацювати,

зошит з др.осн.-урок 90.

 

Англійська мова.

Тема:»Родина»

1) впр 1 ст 65 списати слова у зошит

2)Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=zMdq9jSaNLg

3) https://www.youtube.com/watch?v=3Q5VFZz8Q4c

4) ст.62 повторити слова

5)впр. 4 с.т 113 читати

6) ст. 58 виконати у робочому зошиті

 

Українська мова.

  1. Читаємо з фіксиками.

https://vseosvita.ua/library/citaemo-z-fiksikami-material-dla-dodatkovogo-citanna-156320.html?rl=40639&fbclid=IwAR0Gyi4boLN5xhgTe0WRpEWHE7nnW-jPuAycTMAj0_88TmaZ_6o0kdIEyjo

  1. Ст. 148-149 читати, списати 1 речення з вірша «Писанка».

 

25.03.2020

1.ЯДС.

Тема. «Сервірування столу та виготовлення канапок». ст. 78-79 з підручника і відповідні сторінки з зошита.

  1. Переглянути з дітьми відео, обговорити.https://blog.pokupon.ua/uk/kazhdyj-den-prazdnik-kak-pravilno-i-krasivo-servirovat-stol/
  2. Практична робота: потренуватись з дітьми готувати канапки.

2.Математика.

Тема «Творча робота над задачею».

  1. За презентацією пройти покроково і виконати завдання.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-kanikuli-a-mi-pracuemo-matematikou-mandruemo-226304.html?rl=186814&fbclid=IwAR23N2BgNkdGL7c0L7QefD9rhC8QtBmS-OlQKB4PKSucMAi52fGPQcNi59c

  1. У тоненькому зошиті в клітинку або в чернетці розв’язати задачі без короткого запису:

https://vseosvita.ua/library/zadaci-1-klas-kartki-shemi-168390.html?fbclid=IwAR09PslwxOmz2p_uwKpJcN7ythGg2dEKciq5Q0Xq-S3LKdIusZ6to3Ko2fQ

Записуємо так:

6 – 5 = 1(м)

Відповідь: на 1 синю машинку більше.

3.Українська мова.

Розчитування

https://vseosvita.ua/library/citaemo-z-fiksikami-material-dla-dodatkovogo-citanna-156320.html?rl=40639&fbclid=IwAR0Gyi4boLN5xhgTe0WRpEWHE7nnW-jPuAycTMAj0_88TmaZ_6o0kdIEyjo

Читати ст. 148-149.

 

26.03.2020

1.ЯДС.

Тема. «Яка їжа корисна для мого організму. Які традиційні страви українців.»

а) https://www.youtube.com/watch?v=uiEbsvClWSI&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=Ht0Bb9MHShw

б)https://www.youtube.com/watch?v=S2A-_VC4WWU

в) обговорити  традиційні страви українців, використовуючи матеріал

https://maximum.fm/enciklopediya-yizhi-top-10-strav-ukrayinskoyi-kuhni_n126658

 

2.Англійська мова.

Тема:»Родина»

1) Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=3xqqj9o7TgA

2) ст.62 повторити слова

3)Зайдіть на сайт quickmindsapps-Quickminds 1-тема “Family”-Story послухати і повторити фрази

4)впр. 4 ст. 115 читати

5)ст.59 – виконати у робочому зошиті

 

3.Мистецтво.

Вчитися сервірувати стіл, прикрашати його, складати серветки. Складання серветок можна побачити в одному відео на ЯДС.

 

4.Музика

Тема: Провісники весни

Підручник - ст. 88-89

Слухання - https://youtu.be/Ol2cIuAy94s

Спів - https://youtu.be/Vrion9PaaII

 

27.03.2020

ЯДС. Тема: Яка моя улюблена страва.

  1. Обговорити з дитиною її улюблену страву, акцентуючи увагу на її корисності чи шкідливості., проговорити з яких продуктів вона готується. При можливості і приготувати таку страву з дитиною.
  2. Розкажіть, як впливає їжа на наше самопочуття, скільки різних справ допомагає нам здійснити, яку вагому роль відіграє вона у нашому житті.
  3. Включайте дитину до сервірування столу і красивої подачі своєї страви.

Математика. Тема: Числа першої сотні. Назви та послідовність чисел від 1 до 100. Порівняння чисел у межах 100на основі порядку слідування.

  1. Опрацювати в підручнику № 1,2,3 усно.
  2. № 4-6 виконати письмово в тоненькому зошиті.
  3. Урок 92 у друкованому зошиті.

Українська мова. Тема: Переказування тексту від різних персонажів.

  1. Прочитати текст на ст. 152.(Якщо дитина погано запам’ятала текст, то читати потрібно кілька разів.)
  2. Дати відповіді на питання:
  • Як звали хлопчика?
  • Скільки членів у родині Іванка?
  • Що зробила мама?
  • Що зробив тато?
  • Для чого Іванкові комп’ютер?
  • Яка це сім`я?
  1. Уявити себе Іванком і розказати про цю сім`ю від імені хлопчика?
  2. Уявити себе мамою чи татом і розказати про цю сім`ю від їхнього імені.

 

06.04.2020

  1. ЯДС.

Тема: Рослини в нашому житті. Ст. 80, відповідні сторінки в зошиті.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=45&v=f4TJyJBbwIQ&feature=emb_logo

  1. Математика.

Тема: Розряд одиниць і розряд десятків у двоцифровому числі. Розклад двоцифрового числа на розрядні доданки. Читання чисел за розрядними таблицями.

Урок 93. Ст. 185-186, №1, 4 – усно, № 3, 5 – письмово в зошиті.

У друкованому зошиті ст. 6, № 1,2.

 

  1. Українська мова.

Тема: Читання різних текстів. Вправляння у правильній вимові. Аналіз звукового складу слів. Запис речень.

Ст. 158-159, читати , відповідати на питання, списати перше речення вірша.

 

07.04.2020

1.ЯДС.

Тема: Чому людина не може жити без рослин?

  1. Переглянути презентацію та обговорити з дітьми.

https://vseosvita.ua/library/tizden-svit-roslin-comu-ludina-ne-moze-ziti-bez-roslin-123958.html

  1. Опрацювати в підручнику ст.81, відповідну сторінку в зошиті.

2.Математика.

Тема: Віднімання розрядного числа. Розв’язування задач.

Допомога батькам:

Математична розминка: https://www.youtube.com/watch?v=9XQO_KuCqt4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3z-OGtanwuYmAx_qrC4zu6G24BD6l7iXGmepNXeNYnf-s_-0NxRc

Опрацювати ст.187 в підручнику:

  • №1 – усно;
  • № 2, 3, 4, 5 – письмово
  • №6 – додаткове логічне завдання.

Якщо буде час, то можна попрацювати над додатковими завданнями

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-cikavi-zavdanna-dla-uspisnogo-navcanna-227353.html?rl=186814&fbclid=IwAR3I8XXcSO8rGU0-fvS6vtHsK3QawlY4SpEnbv1cxE3bkmcDA8Sy3dfoFGo

У друкованому зошиті ст. 13 , урок 94 (написано чорним)

3.Англійська мова.

Тема:»Погода»

  1. ст.68 впр.1 вивчити слова

sunny-сонячно

hot-спекотно

cold-холодно

snowy-сніжно

rainy-дощова погода

cloudy-хмарно

І сказати,яка погода сьогодні.

https://www.youtube.com/watch?v=7mgK2FQVc54

  1. ст.69 впр.3. списати назви країн в зошит

https://www.youtube.com/watch?v=GzPX7U3AkQk(прослухати пісню і звернути увагу на букву «Zz»)

Буква»Zz» (зед)  дає звук –  [ z ]  - з»

  1. Виконати завдання на  ст.60  у зошиті з друкованою основою
  2. Прописати букву Zz впр. 1 ст. 77 у зошиті з друкованою основою.

4.Українська мова.

Тема: Виразне читання віршів Л. Українки.

  1. Розчитування https://vseosvita.ua/library/citanna-tekstiv-za-metodom-vedigea-232287.html?rl=13517&fbclid=IwAR0AsYy9yIoduddU9uBFoJMz-h9plRdNJuZcVMQ_hYGmWfTYn7RlXqpPeiE
  2. Ст. 160-161 – читати. Відповідати на питання. Вірш вивчити напам’ять.
  3. Повторити які слова пишуться з великої букви. Виписати з ст. 160-161 слова, написані з великої букви. Дописати свої 4-5 слів.

 

08.04.2020

  1. ЯДС. Тема: Як виростити нову рослину? Що потрбно рослинам для життя.

Ст. 82-83 у підручнику опрацювати.

https://www.youtube.com/watch?v=Yc9ZgfjIQoM

При можливості показати дітям як розмножуються кімнатні рослини або рослини на грядці.

  1. Математика. Тема: Додавання одноцифрового числа до двоцифрового. Віднімання одноцифрового числа від двоцифрового.

Ст. 188-189, урок95:

№1 – пояснення, приклади записати в зошит, №4 – усно;

№ 2, 3 – письмово

№5 – додатково.

У друкованому зошиті ст. 14, урок 95

https://www.youtube.com/watch?v=fXU2BTEXb4I&feature=youtu.be&fbclid=IwAR2PKEbeAU42Yff62yU4ZqcIXea51K2P2iHPoutTxekNknRTEBFHaFf-

  1. Українська мова. Тема: Читання текстів. Письмо під диктовку.

Ст. 162-163 читати і переказувати.

Якщо дитині важко переказати, то батьки дають запитання по тексту, а дитина відповідає.

Записати під диктовку спочатку окремі букви, потім склади, потім слова.

Можна використати тексти загадок на ст. 156 для диктанту.

 

09.04.2020

  1. ЯДС. Тема: Що спільного між усіма рослинами?

Ст. 84-85 у пілручнику.

В зошиті закріпити тему «Будова рослини».

https://www.youtube.com/watch?v=IDONtGq1dK4

https://www.youtube.com/watch?v=DuHGuVnXGwM

  1. Англійська мова.

Тема:»Погода»

  1. Перегляньте відео, повторіть слова

https://www.google.com.ua/search?client=opera&q=what+is+the+weather+like+today&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

  1. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=GzPX7U3AkQk зверніть увагу на букву «Qq»

Буква»Qq» дає звук- [kw] - «кв»

  1. ст.77 впр.1 у зошиті з друкованою основою прописати букву  Qq

Намалювати ланч-бокс і сказати ,що в ньому:

Наприклад:

I have got a banana. =  I’ve got a banana. (У мене є банан)

I have got an apple. = I’ve got an apple. (У мене є яблуко)

Якщо у вас є можливість сфотографуйте ланч бокс  та відправте на електрону адресу:

irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

natasha11082007@gmail.com (Наталія Василівна)

3.Мистецтво. Тема: Виготовлення пальчикових ляльок для настільного театру.

https://www.youtube.com/watch?v=jYNz16lHyGA

Можна дома обіграти різні ситуації або казки.

4.Музика.

Тема: Весна прийшла

Підручник – ст. 92-95

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=eMHGubnQK1M

Придумати рухи під музику - https://www.youtube.com/watch?v=wsJQlqrpAew

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=GX-AE07bDe4

https://www.youtube.com/watch?v=Pv2ix3p_XRY

 

10.04.2020

1.ЯДС.

Тема:Як берегти рослини? Чому українці люблять калину?

Переглянути відео: https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY

Опрацювати ст. 86 у підручнику та відповідні сторінки в зошиті.

Прочитати з дитиною легенду про калину, скласти до нього запитання , які починаються зі слів: Хто? Що? Де? Коли? Як? Чому? Навіщо?

ЛЕГЕНДА ПРО КАЛИНУ

У давні часи дівчат називали не так, як тепер. Одну дівчину звали Калина. Йшла вона повз городів, левад, лугів. А ось і криниця. Задивилася Калинка на свою красу, а була дуже гарна. А тут чує голос з криниці:

— Не дивись довго у воду, бо калиною станеш.

Не послухалась дівчина та й зачерпнула водички. Вона перетворилася на калину, гарний, густий кущ. Зашуміла листям, усіма своїми стеблами-суглобами потяглася до людей, до сонця, вітру, хмар:

— Верніть мені дівочу вроду!

Але ніхто її не хотів слухати, всім було байдуже.

Минав час. Якось пролітав повз журавель, задивився він на калину, зажурену та одиноку. Накинув він на неї червоне намисто. Стала вона кращою, ніж була. Так і залишився він з нею до цих пір. Напував її водою і беріг від усього злого. А в народі криниця, журавель і калина — символи краси.

Якщо є можливість, дати дитині скуштувати ягоди калини і розглянути форму кісточки.

Гра «Хто ближче?»

Хто з тваринок знаходиться ближче до калини? На скільки?

Можна намалювати гілку калини,а дитина пальчиком малює кетяги.

  1. Математика.

Тема: Додавання круглого числа до двоцифрового. Додавання двоцифрових чисел.

Урок 96 у підручнику, ст. 189-191.

https://www.youtube.com/watch?feature=share&v=gnkOjh5rhow&fbclid=IwAR0AjCKu10nfVPiIo3OPvNanHZQtxP5T_jeVmMGT6bBRG477BMi-oaRPyaQ&app=deskt

№ 2, 3, 4, 5, 6 – письмово.

№ 7 – додатково.

У друкованому зошиті урок 96 на ст. 14-15.

  1. Українська мова.

Тема: Робота з дитячою книгою. Довідкова література.

Ознайомити дітей по можливості з словниками, енциклопедіями, які є довідковою літературою. Якщо такої нема, то попрацювати з любою дитячою книжкою : почитати, обговорити.

 

13.04.2020

  1. ЯДС.

Тема: Хто такі тварини і чим вони відрізняються від рослин?

https://www.youtube.com/watch?v=xnd7plFco9c

Обговорити переглянуте відео.

Опрацювати ст. 88-89 у підручнику.

Опрацювати відповідні завдання в зошиті.

 

  1. Математика.

Тема: Віднімання круглого числа від двоцифрового. Віднімання двоцифрових чисел.

https://www.youtube.com/watch?v=yLQcDSeKYOg&feature=youtu.be&fbclid=IwAR26E1AI3UF24OHOvbKOlwRxBgKCmj_UtnD_s-Jp-iuJRxouSbV1vN7Y

ст. 192-193 у підручнику: № 1,3 – усно;

№ 2,4,5 – письмово;

№6 – додатково (за бажанням).

У друкованому зошиті урок 97, ст.15

Додатково можна потренуватися на сайті https://art-shop.com.ua/trainers/matematychnyj-trenazher-dodavannya-vid-1-do-100-br?fbclid=IwAR0XdsA6YmpXWe2qAlmg1pGHoYYfRzQb0eGhsRCw6atcxU7M82ork1g3Vns#.Xo9RQ0jBF5g.facebook

 

  1. Українська мова.

Тема: Текст-опис. Читання різних текстів.

Розказати дітям, що тексти бувають різні. В одних текстах про щось розповідається. Це текст-розповідь. А в інших когось або щось описують. Це текст-опис.

https://mamabook.com.ua/chutaemo-po-skladah-5-opovidan/?fbclid=IwAR1HSZYScPUveLXNHL1XY6VDXHSe1UZpMMDMZ3UAXOA9RAOpvdmnesL0bjA

На сайті діти по складах прочитають тексти-описи тварин. При обговоренні наголосіть, як описано ту чи іншу тварину.

У зошиті з письма запишіть кілька речень з любого тексту, який сподобався.

 

14.04.2020

  1. ЯДС. Тема: Які бувають тварини?

Повторити у підручнику ст. 87-89

https://www.youtube.com/watch?v=uI9NYohfW8E – чим звірі відрізняються від інших тварин.

https://www.youtube.com/watch?v=DivXRyzUiOA – коли і чим живляться тварини.

Обговорити чи люблю я тварин і чому.

  1. Математика. Тема: Метр як одиниця довжини. Скорочене позначення метра. Співвідношення метр - дециметр – сантиметр. Порівняння цих одиниць довжини.

Переглянути відео урок:

https://www.youtube.com/watch?v=fSGwrAoLXeM

У підручнику урок 98, ст. 193-195:

  • № 1-4 – усно;
  • № 5,6,7 – письмово.

У друкованому зошиті урок 98, ст. 16, № 1-3.

Якщо є можливість, потренуйтесь з дітьми вимірювати різні довжини (стіл, ліжко, кімнату), порівнюйте їх довжини.

  1. Українська мова. Тема: Вправляння у виразному читанні різних текстів.Складання запитань до тексту. Запис слів, речень, текстів.

Розчитка:

https://vseosvita.ua/library/citaemo-z-fiksikami-material-dla-dodatkovogo-citanna-156320.html?rl=40639&fbclid=IwAR0Gyi4boLN5xhgTe0WRpEWHE7nnW-jPuAycTMAj0_88TmaZ_6o0kdIEyjo

ст. 162-163 – почитати, придумати запитання до тексту, які починаються словами ХТО?, ЩО?, ДЕ?, СКІЛЬКИ?, КОЛИ?, ЯК? і т.д.

Списати у зошит перший абзац.

4.Англійська мова. Тема: Одягайся

  1. Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

https://publishing.linguist.ua/v%D1%96deouroki-dlya-1-2-klas%D1%96v/( вибираєте    Quick Minds 1 for Ukraine. Unit 7. Get Dressed. Lesson 1 )

  1. Підручник ст.72 впр.1
  2. впр 1 ст.77 прописати букву «Yy» у зошиті з друкованою основою та відтворити її в зошиті в клітинку
  3. впр 2 ст.77 у зошиті з друкованою основою
  4. https://www.youtube.com/watch?v=GzPX7U3AkQk Повторити вивчені букви

Якщо у вас є можливість сфотографуйте впр.2 ст.77   та відправте на електрону адресу:irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

natasha11082007@gmail.com (Наталія Василівна)

 

15.04.2020

  1. ЯДС. Тема: Як живуть свійські та дикі тварини?

Ст. 90-91 у підручнику.

https://www.youtube.com/watch?v=UK2QROOEaBg&feature=share&fbclid=IwAR1AuAq_22kog8ir3U9Uc9V_KeA6umSQp2jmNuf6g9xUh2BAWo7jpqx5PCg

Цікава інформація про тварин:

  1. Птахи, які в’ють гнізда незвичним способом.

https://mamabook.com.ua/foro-ptahu-gnizda/?fbclid=IwAR1STBMhvHJajiZHaVig-TWHKTEmRwDUO34Hcvgqc-rYDmCzQRQmtIPyYsY

  1. Цікаво про бджоли. https://mamabook.com.ua/tsikavo-dlya-ditey-yak-bdzholi-oriyentuyutsya-u-prostori/?fbclid=IwAR3pMGmUnmySlnvw5kPx
  2. Білка з гніздом за вікном. https://lemurov.net/animals/u-muzhchiny-oknom-belka/?utm_source=fb-lemurov-8&utm_medium=fb-lemurov-u-muzhchiny-

Опрацювати відповідні сторінки в зошиті.

  1. Математика. Тема: Час. Одиниця часу – година. Визначення часу за годинником.

Ст. 195-196 у підручнику, урок 99

У друкованому зошиті ст. 17-18 урок 99.

Додаткові приклади

https://vseosvita.ua/library/pivniki-rozpetusilisa-trenazer-z-matematiki-1-2-klas-237822.html?rl=13517&fbclid=IwAR0tDspNcfmISA

  1. Українська мова. Тема: І. Я. Франко.

Ст. 164-165, прочитати, дати відповіді на питання ст. 165, вивчити вірш (на вибір).

Повторити з дітьми поділ слів на склади. Записати 10 двоскладових і трискладових слів, поділяючи їх на склади. Записати 2-3 слова односкладові, наголошуючи, що ці слова не діляться на склади (я, ліс, сад, гриб). Наголосити дітям, що слова з рядка в інший рядок переносять по складах.

 

16.04.2020

1.ЯДС. Тема: Чи можуть дикі тварини стати хатніми?

Ст.92-93 у підручнику опрацювати, відповідні сторінки в зошиті.

Проговорити, що деякі тварини потребують допомоги та охорони. Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=nHcQCEqdBDA&feature=share&fbclid=IwAR0Xb_WUp2Jt6Bf13p8WkTnKeD8BGDa-Q_EDuUzC7LV5euNoQxyGt0qgXNE&app=desktop

Можна пограти в гру:

Гра «Вгадай тварину»

Учитель загадує будь-яку тварину, а учні мають вгадати, яку саме. Як? Для цього потрібно лише ставити правильні запитання. Наприклад:

  1. Ця тварина хижа? – Ні.
  2. Ця тварина харчується травою? – Так.
  3. Вона живе у лісі? – Ні.
  4. Це свійська тварина? – Так.
  5. Вона велика? – Так.
  6. Вона має роги? – Так.
  7. Вона дає молоко? – Так.
  8. Це корова? – Так.

2.Англійська мова.

Тема:Одягайся

  1. Перейдіть за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=-jBfb33_KHU

https://publishing.linguist.ua/v%D1%96deouroki-dlya-1-2-klas%D1%96v/( вибираєте    Quick Minds 1 for Ukraine. Unit 7. Get Dressed. Lesson 1 ) Повторити назви одягу

  1. Намалювати свій улюблений одяг і сказати I LIKE MY CAP( Я люблю свою кепку або Мені подобається моя кепка)
  2. ст.64 у зошиті з друкованою основою
  3. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=GzPX7U3AkQk

https://www.youtube.com/watch?v=GoSq-yZcJ-4

https://www.youtube.com/watch?v=PraN5ZoSjiY

3.Музика.

  1. Тема: Птахи весною
  2. Підручник – ст. 96-99
  3. Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=xrJz52kGAxs
  4. https://www.youtube.com/watch?v=oTcxaqiIg4U
  5. Спів - https://www.youtube.com/watch?v=Qq350YwmjSk

4.Мистецтво. Робота з пальчиковим театром. Інсценізація.

 

17.04.2020

  1. Математика

Тема: «Поняття « минула 1 год». Порівняння, додавання і віднімання іменованих чисел, виражених у годинах. Задачі на визначення закінчення, початку і тривалості події.»

Підручник-ст.197-199 (урок 100)-опрацювати.

Зошит з друков.осн.-урок 100-виконати.

Зошит- №7-письмово.

  1. ЯДС.

Тема: Чому тварини - друзі наші менші?

Переглянути відео. Обговорити з дітьми, яких тварин вони люблять найбільше.

Намалювати або виліпити з пластиліну улюблену тваринку.

  1. Українська мова.

Тема: Наталя Забіла. Читання і обговорення прочитаного. Складання розповіді за малюнком.

Ст. 166 у підручнику прочитати, обговорити.

На ст. 167 дати відповіді на питання до малюнка. Потім запропонуйте дитині самій скласти невеличку розповідь про дівчинку усно.

 

21.04.2020

  1. ЯДС, Тема: Як з’являється веселка?

Ст. 94-95 у підручнику.

Переглянути відео, як утворюється веселка.

https://www.youtube.com/watch?v=NTBm_01sJ54

Спробувати створити веселку самостійно, як описано на ст. 95

Опрацювати відповідні сторінки зошита.

  1. Математика. Тема: Розв’язування задач на визначення закінчення, початку та тривалості подій.

Презентацію можна використати для усного рахунку:

https://vseosvita.ua/library/individualni-zavdanna-z-matematiki-dla-samostijnoi-roboti-1-klas-229570.html?rl=40639&fbclid=IwAR2tp

Ст. 200-201, урок 101.

№ 1-4 – усно

№ 5 записати в зошит

У друкованому зошиті ст. 20, урок 101

  1. Українська мова. Тема: Вправляння в читанні різних текстів. Списування і письмо під диктовку.

Прочитати вірш про веселку, переказати, що робить веселка, чому нам здається, що веселка жива істота.

Списати перший стовпчик вірша.


НЕСЕ ВЕСЕЛКА ВОДУ
Несе веселка воду —
Від річки до городу,
Від озера — до саду
На молоду розсаду.
Несе лугам і нивам,
І житнім переливам.

До саду-огороду
Несе веселка воду,
Вологу — всім жадану —
На грядку капустяну.
На моркву, на квасолю,
На кріп, на бараболю,
На мак, на полуниці —
То все для нас гостинці.
На гарбузи, на дині
Та на барвінки сині,
На огірки, редиску
Та на кущі любистку.
На соняхи розквітлі,
Що мов сончата літні.
На ягоди порічки,
На виноградні стрічки.
Бо треба ж напоїти
І овочі, і квіти.

Несе веселка воду,—
Віщує нам погоду,
І день квітує з нею
Над рідною землею,
Над нашим отчим краєм,
Де сонце ми стрічаєм.

Несе веселка воду,
Свою умивши вроду,
Несе — не розливає,
Всіх працювать навчає.
М. Сингаївськ


Англійська мова. Тема:Тобі подобається мій одяг?

  1. Переглянути відео урок за посиланням

https://www.youtube.com/watch?time_continue=663&v=hqBpkkzfPWo&feature=emb_logo

  1. ст.73 у підручнику

Для того,щоб запитати чи подобається  тобі щось, ми використовуємо структуру Do you like…..

Замість.....ставимо одяг

Do you like my hat?-Тобі подобається моя кепка?

Якщо, це так –Yes,I do.      Якщо ні-No,I do not.

  1. ст.65 виконати завдання у зошиті з друкованою основою
  2. https://www.youtube.com/watch?v=LYZwDYTq6IE ( переглянути і повторити за диктором)

 

22.04.2020

  1. ЯДС. Тема: Які кольори має веселка?

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=L35k7qaAgTc

Опрацювати ст. 96-97 у підручнику.

У вірші звернути увагу на що схожий кожен колір.

Опрацювати відповідні завдання у зошиті.

  1. Математика. Тема: Закріплення вивченого у розділі «Час».

Урок 102, ст. 201-204, у зошит записати № 4.

У друкованому зошиті урок 102, ст. 21.

Для повторення можна попрацювати над завданнями

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-velikodni-zavdanna-dla-persoklasnikiv-249722.html?fbclid=IwAR1rktIITAhU

  1. Українська мова. Тема: Вправляння у виразному читанні різних текстів. Запитання до окремих частин тексту. Запис слів, речень, текстів.

Прочитати текст кілька разів, щоб дитина розуміла прочитане. Дати відповідь на питання. Списати  текст в зошит.

 

23.04.2020

  1. ЯДС.

Тема: Що спільного між словами «веселка» і «весело»?

У підручнику ст. 98-99Перпеглянути відео. Повторивши кольори веселки, намалювати її.

https://www.youtube.com/watch?v=fYsoS_UV_3Y

 

  1. Англійська мова.

Тема:Якого кольору мій одяг?

  1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=jYAWf8Y91hA

https://www.youtube.com/watch?v=Asb8N0nz9OI

  1. Зайти на http://www.quickmindsapps.es/-вибрати quick mind 1-song

Прослухайте  пісню і назвіть, якого кольору одяг

  1. ст.66 (розфарбуйте лише одяг) у зошиті з друкованою основою
  2. https://www.youtube.com/watch?v=_JSiAwSrac4

Переглянути і повторити за диктором.

Виконану вправу у робочому зошиті на ст. 66 сфотографуйте та відправте на електрону адресу:irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

natasha11082007@gmail.com (Наталія Василівна)

 

  1. Музика.

Тема: Величне весняне свято

Підручник – ст. 100-103

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=x5Hi2rcTYno

Перегляд - https://www.youtube.com/watch?v=viU_iXYd7kg

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=q37EMdnw6N8

https://www.youtube.com/watch?v=Uy1FWI8Y4f4

 

24.04.2020

  1. ЯДС.
  2. Тема: Чому число 7 магічне? Підсумковий урок по темі «Веселка».

Якщо є можливість, переглянути відео, обговорити з дітьми, чому 7 вважається магічним числом.

https://www.youtube.com/watch?v=7kD-eDUr2ZY&feature=emb_logo

У наступному відео можна повторити все вивчене про веселку.

Обговорити і запам’ятати фразеологізм:

Сім п’ятниць на тиждень

Число «сім» у всі часи вважалося магічним: сім днів тривав всесвітній потоп, відомо сім чудес світу, сім смертних гріхів. Яку ж роль відіграє це число у фразеологізмі «сім п’ятниць на тиждень»?

Коли старослов’янські племена ще не сповідували християнства, саме п’ятниця, а не неділя, була святковим днем, днем відпочинку. Щоп’ятниці відбувалися ярмарки в селах, там можна було не тільки продати-купити, позичити гроші, сплатити борги, а й розважитися, приємно провести час.

Отже, той, хто кожен день вважає п’ятницею – людина несерйозна, непрацьовита. Всі її думки зосереджені навколо розваг.

Про людину, яка часто змінює свої погляди, яка не має ні про що стійкої думки говорять: «У неї сім п’ятниць на тиждень».

 

  1. Математика.

Тема: Маса. Поняття рівноваги і нерівноваги. Встановлення «що важче?» і «що легше?» за малюнками або «на руку». Прилади для зважування.

Для усного рахунку:

У підручнику опрацювати ст. 204-207 урок 103 -  усно. По можливості завдання № 2,3 виконати практично.

У друкованому зошиті урок 103, ст. 22.

 

  1. Українська мова.

Тема: Робота з дитячою книгою. Тексти зі щоденного життя: електронна пошта, інструкції, етикетки, кулінарні рецепти. Повторення раніше вивчених букв.

Разом з дітьми прослідкувати, де в звичайному домашньому житті ми зустрічаємось з текстами. Навчитись їх читати, аналізувати (для чого вони створені, яку інформацію нам дають).

Прописати диктант з вивчених букв (з’єднання великої та малої), буквосполучень.

Ст. 150-151 у підручнику.

Повторити  м’які приголосні та голосні, які їх утворюють.

Виділені слова у вірші на ст. 151 – зробити звуковий аналіз у зошит.

 

27.04

  1. ЯДС.

Тема: Людина без сім`ї, що дерево без плодів.

Обговорити ст. 100 у підручнику: хто з ким вийшов на прогулянку; хто є членами однієї родини; чому так вважаєш.

  Яка погода в місті? Чому ви так вирішили?

  Як  гадаєте,  яка  пора  року  зображена  на  картині?  З  чого  це  видно?  Чи  можна

впізнати місяць? Що саме допоможе це зробити? Знайдіть якомога більше ознак.

  Яких пташок на картині ви бачите? Чи є такі у вашому місці.

Запропонуйте дітям розповісти про свої цікаві спостереження.

  Прислухайтеся до звуків на картині. Що ви чуєте?

  На картині більше дорослих чи дітей? Як ви гадаєте, чому?

  Знайдіть  на  картині  гурти  людей.  Розкажіть  про  кожний  з  них.  Де  на  картині

родичі? Знайомі? Незнайомі люди?

Опрацювати відповідну сторінку в зошиті.

 

  1. Математика.

Тема: Одиниця вимірювання маси – кілограм. Запис результату вимірювання маси тіл (за малюнком). Додавання і віднімання іменованих чисел, виражених в кілограмах.

https://www.youtube.com/watch?v=QOvO4tO9Wxk

https://www.youtube.com/watch?v=wdBpctaiWJ8

Ці відео допоможуть дітям краще зрозуміти тему уроку.

Ст. 207-209 у підручнику.

№ 1-5 – усно, № 6 – у зошиті.

У друкованому зошиті ст. 23, урок 104

 

  1. Українська мова.

Тема: Читання різних текстів. Письмо букв на позначення звуків. Запис окремих слів та речень.

Прочитати подані тексти. Обговорити, про що в них розповідається. Розповісти про свою сім`ю.

 

28.04.2020

  1. ЯДС. Тема: Хто є в моїй родині.

Ст.101 у підручнику, відповідна сторінка в зошиті.

  1. Математика. Тема:Задачі на порівняння і вирівнювання маси тіл «на руку» і за малюнками.

Розминка. Математичний футбол.

https://www.youtube.com/watch?v=GEegW_sRtGU&fbclid=IwAR2uF0XkWLdxXCQu4088JHQ6ZwUOA7eRBJWsAhfXzNQmk0B6P_wqVHzdu6s&app=desktop

ст. 210-212, урок 105 у підручнику.

Ст. 24 урок 105 у друкованому зошиті.

  1. Українська мова. Тема: Вправляння у виразному читанні. Запис слів, речень, текстів.

НАЙГАРНІША МАМА

Випало Совеня із гнізда та й повзає лісом. Далеко забилось, не може знайти рідного гнізда. Побачили птахи малого - некрасивого, з великою головою, вухатого, банькатого, жовторотого. Побачили та й питають, дивуючись:
- Хто ти такий? Де ти взявся?
- Я - Совеня, - відповідає мале. - Я випало з гнізда, не вмію ще літати і вдень дуже погано бачу. Я шукаю маму.
- Хто ж твоя мама? - питає Соловей.
- Моя мама Сова, - гордо відповідає Совеня.
- Яка ж вона? - питає Дятел.
- Моя мама найгарніша.
- Розкажи, яка ж вона, - питає Дрізд.
- У неї голова, вуха й очі такі, як у мене, - відповідає з гордістю Совеня.
- Ха-ха-ха! - зареготали Соловей, Дятел і Дрізд. - Та ти ж потвора. Виходить, і мати твоя така сама потвора.
- Неправда! - закричало Совеня. - Мама в мене найгарніша.
Почула його крик Сова, прилетіла, потихеньку взяла Совеня за лапку й повела до рідного гнізда.
Совеня уважно подивилося на свою маму: вона була й справді для нього найгарніша!

Прочитати  та обговорити текст.

Записати в зошит 2-3 речення про свою маму,використовуючи прикметники (яка моя мама). Дайте дітям можливість самим придумати.

  1. Англійська мова.

Тема:Одяг.

  1. Повторити слова з попереднього уроку і переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=UDgzTWbzX7Q

  1. Впр.2ст.75 скажи

I am wearing a red dress(Я одягнена в червоний светр.)

Are you wearing blue shoes?(Ти одягнений в сині черевики?)  Yes,I am(так)  No,I am not(ні)

  1. https://www.youtube.com/watch?v=_2Mg_uiBFig(ст.108-109)впр2 списати літери в зошит
  2. РЗ .ст.67.виконану вправу сфотографуйте та відправте на електрону адресу: irinabiriukova1986@gmail.com(Ірина Миколаївна)

natasha11082007@gmail.com(Наталія Василівна)

 

29.04.2020

  1. ЯДС. Тема: У чому сила родини?

Ст. 102-103 у підручнику. 

Відповідні сторінки в зошиті.

  1. Математика

             Тема: « Розв’язування задач різних типів з одиницями маси. Порівняння, додавання і віднімання                           і менованих чисел, виражених у кілограмах».

Підручник ст.212-213-опрацювати,

Зошит з друк. осн. Ст. 25, урок 106.

Зошит- №3,4,5-письмово.

  1. Українська мова. Тема: Вправляння у читанні різних текстів. Списування з друкованого та рукописного тексту. Повторення вивченого про звуки та букви.

Для тих, хто не переглянув відеоурок, можна переглянути на сайті і повторити тему.

https://www.youtube.com/watch?v=AWThJp5e8Z0&list=PLFVSJgZgf7h8fTSmeRAY9UYkV-TJZtJgT&index=3&t=0s&fbclid=IwAR2Dwhuu3XLKjga8zqBPgtfM8diDgIY1FN3z_c936JWsD1DBRtCrYVovr-o&app=desktop

 

30.04.2020

1.ЯДС. Тема: Які я маю обов’язки в родині?

Переглянути відео :

https://www.youtube.com/watch?v=zRR0XiriGp4

https://www.youtube.com/watch?v=794A6FclYN4

Підручник-ст.104-105-обговорити.

Зошит з друк. осн.- відповідно до теми.

2.Музика.

  1. Тема: Подорож у казку
  2. Підручник – ст. 104-
  3. Перегляд – https://www.youtube.com/watch?v=rUA69hVqwjk
  4. https://www.youtube.com/watch?v=QSbilA1kdhY
  5. Спів - https://www.youtube.com/watch?v=jA3j652A8VI

3.Англійська мова.

Тема:Одяг

  1. https://www.youtube.com/watch?v=i0WOz4A1gdk

Переглянути відео урок і спробувати відтворити.

  1. https://www.youtube.com/watch?v=AvlOlGoCgQo

https://www.youtube.com/watch?v=F6_5s3FLzpk

  1. впр 2 ст.110 списати в робочий зошит

 

04.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Ми українці, ми – європейці. Країни Європи.

Вправа «Подорож Європою»

Розкажіть дітям про країни Європи, про те, як живуть їх мешканці, які там є цікавинки та визначні місця. А щоб розповідь була наочною та дійсно цікавою, розгляньте карту Європи та ставте позначки на кожній країні, про яку ведете оповідь.

Ст 106-107 у підручнику.

Переглянути відео.

https://www.youtube.com/watch?v=4qIN9yZx2FM

https://www.youtube.com/watch?v=1ExfJtj9iFk

  1. Математика. Тема: Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси.

Ст. 214 у підручнику, урок 107 (1 частина).

Завдання записати у зошит.

У друкованому зошиті ст. 26, урок 107. Завдання 1 і 2.

  1. Українська мова. Тема: Скоромовки. Вправляння у правильному та виразному читання різних текстів. Запис окремих слів та речень.

Прочитати і вивчити на вибір дві скоромовки. Списати скоромовки в зошит.

 

Жовтий жук купив жилет,
Джемпер, джинси та жакет.

Кричав Архип, Архип охрип,
Не треба Архипу кричати до хрипу.

Свинка плащика купила
З нього ґудзика згубила
Свинка ґвалту наробила
Поки ґудзика змінила.

Фірма ферму будувала.
Фірмі фарби було мало.

 

Прочитати тексти. Перевірити як дитина зрозуміла зміст тексту за допомогою запитань.

Сива волосинка

Маленький Михайлик побачив у косі матері три сиві волосинки.

- Мамо, у вашій косі три сиві волосинки, - сказав Михайлик.

Мама усміхнулась і нічого не сказала. Через кілька днів Михайлик побачив у материній косі чотири сиві волосинки.

- Мамо, - сказав Михайлик здивовано, - у вашій косі чотири сиві волосинки, а було три . . . Чого це посивіла ще одна волосинка?

- Від болю, - відповіла мама. – Коли болить серце, тоді й сивіє волосинка . . .

- А від чого ж у вас боліло серце?

- Пам’ятаєш, ти поліз на високе-високе дерево? Я глянула у вікно, побачила тебе на тоненькій гілочці. Серце заболіло й волосинка посивіла.

Михайлик довго сидів задумливий, мовчазний. Потім підійшов до мами, обняв її тихо запитав:

- Мамо, а коли я на товстій гілці сидітиму, волосинка не посивіє?

Сьома дочка

Було в матері сім дочок. Ось поїхала одного разу мати в гості до сина, а син жив далеко-далеко.     Повернулась додому аж через місяць.

Коли мати ввійшла до хати, дочки одна за одною почали говорити, як вони знудьгувалися за нею.

- Я скучила за тобою, немов маківка за сонячним променем, - сказала перша дочка.

- Я ждала тебе, як суха земля жде краплину води, - промовила друга дочка.

- Я плакала за тобою, як маленьке пташеня за пташкою, - сказала третя.

- Мені тяжко було без тебе, як бджолі без квітки, - щебетала четверта.

- Ти снилася мені, як троянді сниться краплина роси, - промовила п’ята.

- Я виглядала тебе, як вишневий садок виглядає соловейка, - сказала шоста.

А сьома дочка нічого не сказала. Вона зняла з ніг матусі взуття й принесла їй води – помити ноги.

 

05.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Українці – хто ми?

Ст. 108-109 у підручнику, відповідні сторінки в зошиті.

  1. Математика. Тема: Закріплення вмінь розв’язувати задачі з одиницями маси.

Математичний диктант

https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=TzJdVnrNBUI&fbclid=IwAR1dcKJSHXpgUC09-kjm0FzWVpZnrvbDR5SR6rOvjU_h-FihDJxaYs5dDAk&app=desktop

ст. 215 у підручнику, розв’язання записати в зошит.

  1. Українська мова. Тема: Вправляння у правильному і виразному читанні різних текстів.

4. Англійська мова.

Тема:Одягнися. Storytale. Lesson 6

  1. Підручник ст.76-77

Переглянути відео урок за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=U5T4gOrhnbo&t=403s

  1. У зошиті з друкованою основою на ст.68 розфарбуйте різними кольорами.
  2. Читати за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=C4RyRSKp3Tw- та у підручнику на ст.112-113(впр 2.відтворити літери у зошиті)

Виконані робити сфотографувати і відправити на електронну адресу:

irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

natasha11082007@gmail.com (Наталія Василівна)

 

06.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Що закодовано в українській вишивці.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=J1ehMyxxH3o

Підручник-ст.110-111-обговорити,

зошит-відповідно до теми.

  1. Математика. Тема: «Місткість. Літр. Порівняння за місткістю».

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=YmfaBiEA8lg&feature=share&fbclid=IwAR3RgjpHiobTm9NUHAc-QinelYtCsSfn-SvzTkcCBhw6VzyrWAX1oK9fuc8

https://www.youtube.com/watch?v=59g_6Tt7Eg8

Підручник-ст.216-опрацювати.

Зошит-ст.26-27 (урок 108)-виконати.

  1. Українська мова. Тема: Вправляння у виразному читанні віршів про Україну. Письмо під диктовку.

Переглянути відео і записати під диктовку словниковий диктант. Якщо відео не включається, то перед диктантом повторити правила запису слів (Перше слово пишемо з великої букви, після кожного слова ставимо кому, якщо слово не вміщається в рядок, то переносимо його в інший по складах) і продиктувати слова:

Бджола, вівця, дельфін, єнот, жирафа, заєць, зебра, індик, їжак, кенгуру, крокодил, лев, павич, півень, пінгвін, страус, цвіркун.

Навчитись виразно читати вірші. За бажанням один вірш вивчити.


БАТЬКІВЩИНА
Моя рідна Батьківщина
Має назву Україна.
В мене й нація своя –
Українець в мами я.
Є у мене й рідна мова,
Де вкраїнське кожне слово.
О.Довгий

 

СОНЯЧНИЙ ДІМ
Привітний і світлий наш сонячний дім,
Як радісно й весело жити у нім.
Тут мамина пісня і усмішка тата.
В любові й добрі тут зростають малята.
Дзвінка наша пісня до сонечка лине:
«Мій сонячний дім — це моя Україна!»
А. Німенко

 

МОЯ УКРАЇНА – ЦЕ ПІСЕНЬКА МАМИ...
Моя Україна – це пісенька мами,
Розлогі лани колосяться хлібами,
Вишневі садочки, лелеки на хаті.
Купають ставочки хмарки пелехаті.
Моя Україна – то мамина ласка,
Червона калина, бабусина казка.
Це соняхи в цвіті, горобчиків зграя…
Я кращої в світі країни не знаю.
Л. Савчук

 

07.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Що ти розкажеш про Україну друзям з Європи?

Ст. 112-113 у підручнику (без завдання 5)

Якщо нема доступу до інтернету, можна попрацювати з картою України та дитячою довідковою літературою. Обговорити з дітьми які природні багатства є в нашій країні, історичні пам’ятки і просто красиві місця.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=ZLXG6Jo2iQA

https://www.youtube.com/watch?v=Ug1sIAmwT4Y

https://www.youtube.com/watch?v=Fgk1LREdYWY

Відповідні сторінки в зошиті.

  1. Музика.

Тема: Казка, яку співають

Підручник – ст. 108-111

Слухання - https://www.youtube.com/watch?v=4O-qHLkTrHE

https://www.youtube.com/watch?v=-cPQ8zaynyE

https://www.youtube.com/watch?v=GoLUrbJqkl0

За бажанням - https://www.youtube.com/watch?v=yR71GPJGhiM

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=XAf73q8l2E4

  1. Англійська мова.

Тема: Одягнися. Lesson7

  1. Підручник ст.78-79 Переглянути відеоурок https://www.youtube.com/watch?v=MleKrPgfvTs
  2. У зошиті з друкованою основою на ст.69 розфарбуйте і скажіть
  3. Читати https://www.youtube.com/watch?v=geaJTQ3QJDQ&t=3s та у підручнику на ст.114-115 (впр.2 відтворити в зошиті)

Виконані роботи відправте на електронну адресу:

natasha11082007@gmail.com (Наталія Василівна)

irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

 

08.05.2020

  1. ЯДС. Виготовити ляльку-мотанку.

Ст.113 завдання № 5 у підручнику.

https://www.youtube.com/watch?v=ZA4c0SWix5c

  1. Математика. Тема: Місткість. Літр.

Ст. 217 у підручник уст 28 у  друкованому зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=YmfaBiEA8lg&feature=share&fbclid=IwAR02eujEK7jeYmXMJ56alOaSeiDeYqrp8JF29wsRBNUT8B3ZUConAHqcC-s

  1. Українська мова. Тема: Робота з дитячою книгою.

Читання і слухання казки В. Нестайка «Сонце серед ночі».

https://www.youtube.com/watch?v=vtvPRCO-7hc&feature=youtu.be&fbclid=IwAR3ir8ACU3a07aTVxzN_tOAIifc6jAevdrsFREvsxp

Якщо не відкривається, то читати іншу книжку.

 

12.05.2020

1.ЯДС. Тема : «Ознаки літа.  Як живуть рослини влітку ?».

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=jKuFr1rI7qI

https://www.youtube.com/watch?v=kJtHl_9E3AU

Підручник-ст.114-115-опрацювати,дати відповіді на запитання.

Зошит- відповідно до теми.

  1. Математика

Тема: «Вимірювання місткості за допомогою літрової мірки.  Розв’язування задач на місткість».

Підручник –ст. 218- 219-опрацювати.

Зошит-  №8,9-усно , №9,11- письмово.

  1. Українська мова. Вправляння у правильному і виразному читанні текстів. Списування з рукописного тексту.

У Книжці «Вдумливе читання» опрацювати ст. 4-5 (прочитати, дати відповіді на питання).

Списати любий текст на вибір.

  1. Англійська мова.

Тема: The robot. Робот.Lesson 8.

  1. Підручник ст.80, переглянути відео урок з даної теми за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=pYQqDfJb-b8

  1. Опрацювати нову лексику:

head-голова

arm-рука до плеча

fingers-пальці на руках

hand-рука

knees-коліна

leg-нога

toes- пальці на ногах

foot-ступня

https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

  1. У робочому зошиті виконати завдання на ст.71
  2. У підручнику на ст.116-117  вибрати два слова прописати їх у зошиті.

https://www.youtube.com/watch?v=vN3F_H3xzuU

https://www.youtube.com/watch?v=666UZRBO5q8

 

13.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Як живуть тварини влітку?

Переглянути презентацію

https://www.youtube.com/watch?v=owNl9BP5M0c

По можливості поспостерігати за комахами, птахами та іншими тваринами. Звернути увагу, що влітку у диких тварин народжуються дитинчата і їм потрібні певні умови для росту.

Ст. 116-117 у підручнику (без 4 завдання), відповідні сторінки в зошиті.

  1. Математика. Тема: Вартість. Гроші.

Ст. 220-221 у підручнику усно.

Ст. 29 у друкованому зошиті.

Для повторення (завдання з жабками записати в зошит, а приклади - усно).

  1. Українська мова.

Ст. 6-7 у книжці «Вдумливе читання» прочитати і опрацювати питання до текстів.

Списати текст «Мокра курка»,зробити звуковий аналіз слова «пір’я».

 

14.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Створення літньої мозаїки.

Ст.117 вправа 4 у підручнику.(Аплікація з пластиліну)

  1. Музика.

Тема: Музична казка в танці

Підручник – ст. 112-115

Слухання – https://www.youtube.com/watch?v=c4PySTK5yHI

За бажанням - https://www.youtube.com/watch?v=-S4RGRWEiQU

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=eJM-3QdZRSc

  1. Англійська мова.

Тема: Робот. Я це вмію.Lesson 9

  1. Перейдіть за посиланням та прослухайте пісню https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo
  2. Подивіться відео урок https://www.youtube.com/watch?v=ZJmXxNcVZm0( у підручнику ст.81)
  3. У зошиті з друкованою основою виконати завдання на ст.72
  4. Проспівайте пісеньку за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=666UZRBO5q8
  5. Почитайте за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AOjcIN-HL3E&list=PLo2RDoiYA2_m6kkSykeZzOvjirndabMSG&index=8 (в підручнику ст.118-119)
  6. Списати впр.2 ст.118 у зошит. Виконані роботи відправити на електроні адреси:

irinabiriukova1986@gmail.com (Ірина Миколаївна)

natasha11082007@gmail.com(Наталія Василівна)

 

15.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Як провести літні канікули безпечно?

Ст. 118-119 у підручнику, відповідні сторінки в зошиті.

Переглянути презентації. Перша розповідає про правила поведінки влітку, а друга дає запитання на закріплення.

https://vseosvita.ua/library/lito-ak-provesti-litni-kanikuli-bezpecno-277015.html

https://vseosvita.ua/test/lito-yak-provesty-litni-kanikuly-bezpechno-61515.html

  1. Математика. Тема: Порівняння вартостей. Розв’язування задач на різницеве порівняння грошей.

Математична розминка:

https://vseosvita.ua/library/rozvazuvanna-zadac-material-dla-samostijnoi-roboti-1-klas-226233.html?rl=40639&fbclid=IwAR3FacQZp71GoeIgSzkVDtMRjYSXfonGoApaea4jHSB7YLSv6WKHhgeA6NI

Ст. 222 у підручнику, ст. 30 у зошиті з друкованою основою.

  1. Українська мова.

Ст. 8-9 у книжці «Вдумливе читання» - прочитати і дати відповіді на питання.

З слів скласти і записати речення:

Зацвітає, жовта, навесні, кульбаба. Варити з можна неї варення.

 

18.05.2020

  1. Ядс. Тема: Чи любиш ти ходити на екскурсії?

Ст. 120-121 у підручнику. Відповідна сторінка у зошиті.

На поданому сайті ви зможете встановити додаток, який допоможе вам відвідати віртуальні екскурсії музеїв всього світу:

https://bazilik.media/ne-vykhodiachy-z-domu-virtualni-ekskursii-muzeiamy-i-ne-tilky/

Це сайт найцікавіших віртуальних  музеїв світу:

https://eventukraine.com/leisure/najcikavishi-muzei-svitu-yaki-mozhna-vidvidati-onlajn/

  1. Українська мова. Тема: Діагностична робота.

Розтавте слова за алфавітом та поділіть на склади:

Малюк, лялька, чайка, кріль, індик, весна.

Виконайте звуко-буквений аналіз слів.

Лящ, дзвін, Юлія.

Складіть речення із розсипаних слів.

Веселка, на, небі, з’явилася, різнобарвна.

Спишіть вірш.

Встала весна, чорну землю
Сонну розбудила,
Уквітчала її рястом,
Барвінком укрила.
І на полі жайворонок,
Соловейко в гаї

Землю, убрану весною,
Вранці зустрічають.

  1. Математика. Тема:Поняття "Решта" (здача). Розв’язування задач з одиницями вартості. Величини.

https://www.youtube.com/watch?v=tpLuip1c3CE&feature=share&fbclid=IwAR2bxtMC-        YqbBSLVrXTWDepjvOpZrAuKrq1U_UVZKgRCP

 

 

19.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Як спланувати екскурсію?

Ст. 122-123 у підручнику. Відповідна сторінка в зошиті.

Переглянути мультфільм

https://www.youtube.com/watch?v=zu2P2Z2XhWk&feature=emb_logo

  1. Математика. Тема: Додавання і віднімання в межах 100 на основі нумерації.

Відеотренажер:

https://www.youtube.com/watch?v=ihCw7CJJ0Q4&feature=youtu.be&fbclid=IwAR1cCATsMpPnVHBq9GM_E3Xp85SgR1X2PyROyj0i0MGS0pCdr9RTJxh3UDg

  1. Українська мова. Тема: Контрольний диктант.

Прослухайте та запишіть текст (диктант):

Сад

Біля школи великий сад. У ньому ростуть сливи, вишні і яблуні. Навесні сад зацвів. У бджілок почалася робота. Сідають вони у квіточку, немов у колисочку. Медок збирають.

  1. Англійська мова.

Тема:Робот.The robot.

  1. Переглянути відео урок з даної теми за посиланнямhttps://www.youtube.com/watch?v=OiahL5V7IXk
  2. Повторити частини тіла на ст.80 та за допомогою пісні, посилання нижче:

https://www.youtube.com/watch?v=h4eueDYPTIg

  1. Виконати  вправу на ст.73 в зошиті з друкованою основою(намалювати монстра з трьома ногами,чотирма руками та двома головами) та підпишіть частини тіла англійською мовою і надішліть на електронну адресу.

 

20.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Як поводитись під час екскурсій?

Ст.124-125 у підручнику. Відповідні сторінки в зошиті.

Переглянути відео і обговорити правила поведінки під час екскурсії в природу.

https://www.youtube.com/watch?v=GHroGOnlZaM

  1. Математика. Тема: Діагностична робота.

Розставте числа у порядку зростання:

98, 67, 76, 17, 11, 70, 7.

Порівняйте:

45 *  54

45 –  3   *  45 –30

5 дм*  50 см

71 * 17

23 + 14  *  14 + 23

3 дм 2 см*   12 дм

Знайдіть значення виразів:

75 – 50             59 – 48

36 + 40            54 + 34

Накресліть відрізок довжиною 1 дм 2 см.
Розв’яжіть задачу:    У наборі конструктора було 39 деталей. Мишко використав 26 деталей. Скільки невикористаних деталей залишилося в Мишка?

  1. Українська мова. Тема: Повторення вивченого. Буквосполучення дз, дж.

Ст. 10-11 у книжці «Вдумливе читання».

Переглянути відео. Повторити, що буквосполучення дз, дж позначає один звук.

https://www.youtube.com/watch?v=fDP1dGHmEv8&fbclid=IwAR3kwTONkinltEpbXGM-tseqP_umyQA8hwCk6eaGXayTI5te4j28PhjSqRs&app=desktop

У зошиті прописати по рядку буквосполучень дз, дж. Зробити звуковий аналіз слів дзвінок, джміль, дзьоб, кукурудза.

 

21.05.2020

  1. ЯДС. Тема: Віртуальні екскурсії.

Переглянути відео і обговорити які рослини побачили в лісі.

https://www.youtube.com/watch?v=ColsEm9Q7XQ

https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4&t=82s

  1. Англійська мова.

Тема:Робот.The robot.

  1. Переглянути відео урок за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PEuW1ZLqfoY в підручнику на ст.83

https://www.youtube.com/watch?v=_Ir0Mc6Qilo

  1. Виконати завдання в друкованому зошиті завдання на ст.74
  2. Почитайте за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=AOjcIN-HL3E&list=PLo2RDoiYA2_m6kkSykeZzOvjirndabMSG&index=8 (в підручнику ст.118-119), зніміть відео як ви читаєте та надішліть на електронну адресу.

 

3.Музика.

Тема: Казка на екрані

Підручник – ст. 116-119

Перегляд – https://www.youtube.com/watch?v=tqy9yMiLkQs

Спів - https://www.youtube.com/watch?v=X1-9zvrWgoA

 

22.05.2020

1.ЯДС

Тема: Віртуальні екскурсії.

Переглянути відео і обговорити які рослини побачили в лісі.

https://www.youtube.com/watch?v=ColsEm9Q7XQ

https://www.youtube.com/watch?v=1QZcxN2jgh4&t=82s

2.Математика

Тема : « Гроші. Формування уявлень « вистачить грошей», « не вистачить грошей». Задачі.

Опрацювати відео:

https://www.youtube.com/watch?v=58Z43Dt7SZw&fbclid=IwAR2kV2Wrj8oUeEF0TPE9OpJ78fTVJrLlT1w-BANTykQKmdaOf3D6eQeuW_4

Зошит –ст. 36

  1. Українська мова. Тема: Вправляння у виразному читанні. Правила переносу слів з рядка в рядок.

Ст. 12-13у книжці «Вдумливе читання»

Переглянути відео

https://www.youtube.com/watch?v=c5BXJ5tC-Zo&feature=share&fbclid=IwAR0Ijcib62N7ys8bDfFgfOmE6J0PvNjH_N-7RwaqmLSJMOg6GaFF7KBVjHU

Поділити слова для переносу з рядка в рядок: хмаринки, сонечко,джміль, зайчик,пеньок, мільйон, кукурудза, ходжу, бур’ян, насіння.

 

25.05.2020

ЯДС.Тема: «Повторення і закріплення вивченого. Рослини України. Охорона рослин.»

Переглянути відео, обговорити.

https://www.youtube.com/watch?v=GJkEr5f5u1o

https://www.youtube.com/watch?v=iKqPz4qGYtY

 

Математика

Тема : « Задачі на знаходження невідомого доданка.»

Переглянути та  повторити матеріал:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zadaci-na-znahodzenna-nevidomogo-dodanka-1-klas-251794.html?fbclid=IwAR1Uc7yD-NrwHl84MGyt1Ww3GenKgD5ZQSXLeqq7IqigTfvqvpOXRccL2PM

 

Українська мова. Тема: Слова, які відповідають на питання хто? що?

Переглянути відео, повторити слова, які відповідають на питання хто? що?

Записати 5 слів, які відповідають на питання хто; 5 слів, які відповідають на питання що.

Ст.  14-15 у книжці «Вдумливе читання»

 

26.05.2020

1.ЯДС

Тема: « Тварини рідного краю. Охорона тварин.»

Переглянути відео, обговорити.

https://www.youtube.com/watch?v=nHcQCEqdBDA

https://www.youtube.com/watch?v=yKK7o7yKr94

 

  1. Математика

Тема : «Задачі на знаходження невідомого зменшуваного.»

Переглянути та  повторити матеріал:

https://www.youtube.com/watch?v=kSB3DI_FrM4

 

  1. Українська мова.

Тема: слова, що означають ознаку предметів.

Переглянути відео, повторити матеріал.

https://www.youtube.com/watch?v=d5ijAEHowy0

  1. Англійська мова.

Тема:Повторення та узагальнення вивченого матеріалу.

Перейдіть за посиланням та перевірте свої знання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9461868 Пройти тест ви можете до 27.05 до 20.00.

 

27.05.2020

1.ЯДС. Тема: Безпечна поведінка на природі.

Щоб уникнути нещасного випадку, необхідно знати і дотримуватися наступних правил безпеки на природі:

  1. Під час відпочинку на природі можливі такі небезпеки:
  • механічні пошкодження сучками, хмизом, колючими рослинами;
  • механічні пошкодження гострим камінням, осколками скла і т.д .;
  • укуси отруйними тваринами і комахами (змії, павуки, скорпіони, комарі, оси і т.д.);
  • падіння з висоти.
  • отруєння отруйними рослинами, ягодами і грибами.
  • травмування на водоймах, річках;
  • травмування під час грози і блискавки.
  1. На природі дітям необхідно:
  • бути обережним, перебуваючи на природі: слід берегти природу, дотримуватися законів спілкування з навколишньою природою!
  • необхідно одягати для прогулянок і походів на природу зручне взуття.
  • надягати закритий одяг і головний убір, вирушаючи на природу, щоб уберегтися від укусів комах, особливо кліщів.
  • побоюватися високої температури, задимленості, падіння підгорілих дерев і провалів в прогорілий ґрунті під час лісової пожежі.
  • вміти надавати першу невідкладну долікарську допомогу потерпілому при механічних пошкодженнях сучками, хмизом, колючими рослинами, гострим камінням, осколками скла і т.д., а також при укусах отруйними тваринами і комахами (змії, тарантули, скорпіони і т.д.), при падінні з висоти і при опіках.
  1. На природі дітям не дозволяється:
  • збирати незнайомі рослини і гриби.
  • брати в руки незнайомі предмети, так як вони можуть бути вибухонебезпечні. У разі виявлення вибухонебезпечних предметів, слід негайно повідомити про це дорослим.
  • розпалювати багаття без присутності дорослих і не в спеціально відведених для цього місцях. Йдучи, не забувайте ретельно загасити його водою.
  1. На природі дітям строго заборонено:
  • відвідувати ліс або парк під час грози, дощу, туману і в темний час доби.
  • пити воду з відкритих водойм. Необхідно заздалегідь взяти з собою (з дому) питну воду в пляшках.
  • купатися в річках, озерах, водосховищах, на морі без нагляду дорослих.
  • відвідувати лісову зону в період найбільшої активності кліщів (травень-червень).
  • Обов'язково після відвідування лісової і степової зони необхідно перевірити себе на наявність кліщів.

 

  1. Математика. Тема: Закріплення вивчених типів задачі прикладів.

Переглянути відео. Повторити вивчені типи прикладів та задач.

https://www.youtube.com/watch?v=RmPE3M_5XA4&fbclid=IwAR2rHUzEWLcmXrqvF4GQViFmkDdPzVm29BgUP5Pk_i_CAbwVmLIfI4NQkEE

 

  1. Українська мова. Тема: Слова, що означають дію предметів.

Переглянути відео. Повторити слова, які відповідають на питання що робить? Що роблять?

Опрацювати ст. 16-17 у книжці «Вдумливе читання». Усно знайти в текстах слова, що означають дію предметів.

 

28.05.2020

1.      ЯДС. Тема:Правила поведінки з побутовими приладами.

Переглянути та обговорити з дітьми правила поведінки з побутовими приладами.

https://www.youtube.com/watch?v=hsn5c-JlCqY

 

2.Англійська мова.

Тема:Узагальнення вивченого матеріалу

Рекомендації на літо :

-розвиток навичок читання:

https://www.youtube.com/watch?v=C4RyRSKp3Tw&t=70s

https://www.youtube.com/watch?v=geaJTQ3QJDQ&t=72s

https://www.youtube.com/watch?v=vN3F_H3xzuU&t=76s

https://www.youtube.com/watch?v=F6_5s3FLzpk&t=81s

https://www.youtube.com/watch?v=zNBx0LAvcHE

-розвиток навичок монологічного мовлення:

https://www.youtube.com/watch?v=qeRshSaCw4o

-розвиток навичок аудіювання:

https://www.youtube.com/watch?v=w4PGKbZAXD4

https://www.youtube.com/watch?v=SNRp2hhD8WM&list=PLTYeDakuqA38-xYJGu1qoCVBFA3dmcVS6

 

Рекомендації на літо

Українська мова : списувати друкований і рукописний текст, дотримуючись каліграфічних вимог; писати під диктовку слова, речення з 3 – 4 слів (з урахуванням службових слів), у яких написання не розходиться зі звучанням, висловлювати співпереживання з діючими особами у процесі слухання тексту; читати на кінець канікул не менше 30 слів за хвилину, дотримуючись якостей читання.

Математика: удосконалювати обчислювальні навички у межах 100, розв’язувати прості задачі вивчених типів, виконувати дії з іменованими числами вивчених величин.  

ЯДС: спостерігати за природою,її явищами; любити і оберігати природу, дотримуватись правил безпеки життєдіяльності і оздоровитись за літо.

Англійська мова:

На кінець 1-го навчального року учні повинні знати:

1- алфавіт та звуки ,які вони позначають

2-рахувати до 10

3-розрізняти кольори

4-лексику з теми(«родина» «шкільне приладдя» «тварини» «частини тіла» «їжа» «одяг» «іграшки»)

5-виконувати прості інструкції та дії

6 – читати прості слова та речення

Роздрукувати сторінку