6-А

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

13 березня (пятниця)

  1. Математика: Тема: «Подібні доданки та їх зведення».
  • Прочитати §46. Вивчити правила.
  • Розглянути приклади в параграфі.
  • Виконати номери 1252, 1258 (2, 4, 6).
  1. Укр. літ.:Тема: В.Нестайко. «Тореадори з Васюківки».  Скласти сенкани до образів Яви  Реня та Павлуші Завгороднього.  Створити хмару слів до назви повісті.
  2. Біологія: Опрацювати § «Плауни й хвощі». Заповнити таблицю: завдання с. 181.
  3. Історія: Тема: «Воєнна експансія Риму» ( читати, переказувати, виписати терміни поняття. Вправа «Що? Де? Коли?» Подія: Пунічні війни.) §46. ♦Ганнібал.
  4. Географія: Тема: Живлення вод, режим і робота річок. Прочитати §48, повторити §18. Повторити географічну номенклатуру. Подивитись відео і фото AirPano (Колорадо).
  5. Фіз. вих. : Повторити правила гри «Волейбол». Стійки і переміщення гравців на майданчику.

16 березня (понеділок)

  1. Укр. мова: Тема: «Повторення вивченого з теми «Прикметник». 1) Виконати вправи 447, 448. 2) Виписати текст-опис весни (8 речень), підкреслити у реченнях прикметники, надписати над словами-прикметниками групу за значенням, рід, число, відмінок. 3) повторити §44 – 53.
  2. Математика: Тема: «Подібні доданки та їх зведення». 1) пройти тести за посиланням https:// matematikatests.in.ua/podibni-dodanky-ta-yih-zvedennya-test-46-6-klas/

2) №1263, 1267 (виконати письмово).

  1. Анг. мова: Тема: «За покупками! Кишенькові витрати». 1) Повторити назви магазинів та товарів. 2) Повторити слова на ст. 113, 118, 124. 3) Повторити правила утворення ступенів порівняння прикметників ст. 199. 4) Виконати впр. 6 ст. 132 у зошиті.
  2. Зар. літ.: Тема. Джанні Родарі. «Листівки з видами міст». Широта світу та його сприйняття ліричним героєм вірша

1.Прочитайте

https://uk.wikipedia.org/wiki/Джанні_Родарі

2.Перегляньте відео

Біографія Джанні Родарі

https://www.youtube.com/watch?v=q0lKWztESZg&t=18s

https://www.youtube.com/watch?v=kXKxANC3ozs

3.Перегляньте

«Листівки з видами міст»

Листівка - поштова картка, іноді з малюнком з одного боку, для відкритого листа.

https://www.youtube.com/watch?v=a71_WrBv19g&t=18s

https://www.youtube.com/watch?v=8UtEXQtuGHA

https://www.youtube.com/watch?v=habji7zPimk&t=15s

4.Опрацюйте за підручником

Ст. 202 – 206

5.Складіть із перевернутих слів правильні слова і запишіть у зошит

Йорег йинчиріл

Ьлопаен

Яіценев

Иквітсил

Йілотіпак

Ірадар Іннажд

6.Домашнє завдання

Читати та аналізувати вірш Дж.Родарі. «Листівки з видами міст».

Виготовити листівку (листівки) з видами рідного міста.

Повторити поняття «ліричний герой».

5. Малювання: Тема: «Орнамент». Повторити вили орнаментів та дослідити їх наявність в предметах побуту. Намалювати український посуд, оздоблений орнаментом.

6. Фіз. вих.: Тема: «Волейбол»

1.Передача м’яча двома руками зверху  (техніка виконання)

  1. Стрибок у довжину з місця 2 підходи по  10 стрибків.

 

17 березня (вівторок)

  1. Географія: Тема. Озера, їх різноманітність. Штучні водойми і водотоки.

Прочитати параграф 49, 51, повторити параграф 19.

Знаходити на карті озера  і канали.

Подивитись відео https://www.youtube.com/watch?v=VH9u7xx7HBM

  1. Математика: Тема: «Подібні доданки та їх зведення». 1) Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=bOXeUUXeI9k&Iist=PLeb-UxVXmUb6ES86R 9NO6LSkaNyHBYD9&index=28 2)№1269, 1271 виконати письмово.
  2. Історія: Тема: Диктатура Гая Юлія Цезаря.

Переглянути відео:

https://www.youtube.com/watch?v=WxYuAjxZB_Q після перегляду заповнити пропуски

Вправа «Що Де Коли»  Відомо, що подія відбулась 74 р. до н.е.

https://www.youtube.com/watch?v=CltpcZvIW9Q після перегляду записати у зошиті 5 фактів з біографії Юлія Цезаря

Опрацювати:

  • За підручником ст.174-179 параграф 47
  • Історичний диктант.
  • 1) Перехід армії Цезаря через яку річку ознаменував початок громадянської війни? (Рубікон)
    2) Хто очолив супротивників Цезаря? (Помпей)
    3) Де армія Цезаря розбила війська Помпея? (Біля міста Фарсал)
    4) Кого підтримав Цезар у Єгипті? (Клеопатру)
    5) Яке повідомлення відправив Цезар після перемоги армій Фарнака в Малій Азії? («Прийшов, побачив, переміг»)
    6) Який титул отримав Цезар? (Імператор)
    7) Хто очолив заколот проти Цезаря? (Брут)
    8) Коли Цезаря було вбито? (У 44 році до н. е.)
    9) Хто увійшов до складу другого тріумвірату? (Антоній, Лепід, Октавіан)
    10) Де відбулася вирішальна битва Антонія з Октавіаном? (Біля мису Акцій)
  1. Німец. мова:

 5-6  Труд: Закінчити виготовлення листівки за власним задумом.

  1. Фіз. вих. : Тема: «Волейбол» 1. Нижня пряма подача (техніка виконання)

 

18 березня (середа)

  1. Інформатика: Тема: «Роз’язування задач, які передбачають програмне опрацювання події»

Повторити §20, ст.171 (завдання 5)

  1. Математика: Тема: «Розв’язування задач і вправ»

Придумати 11  тестових завдань з трьома варіантами відповіді:

1) одне завдання на правила;

2) два завдання на множення раціональних чисел;

3) одне завдання на переставну, сполучну властивості множення;

4) одне завдання на коефіцієнт буквеного виразу;

5) два завдання на розкриття дужок;

6) два завдання на винесення спільного множника за дужки;

7) два завдання на зведення подібних доданків.

  1. Укр. мова: Тема: Числівник як самостійна частина мови. 1) Опрацювати §54. 2) виконати вправи 450 (1), 452 (1), записати 5 назв художніх книг та 5 назв пісень, у яких є числівники. 3) переглянути презентацію за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=q83TU_Xf2Tc
  2. Біологія: Перейти за посиланням https://naurok.com.ua/prezentaciya-plauni-hvoschi-paporoti-3882.html Опрацювати презентацію.

Міні проект за темою (на вибір) «Як утворюється торф і кам’яне вугілля», «Викопні рослини». Робота може бути виконана у вигляді презентації, малюнка …(ваші ідеї. Виконану роботу надсилати на пошту gemini1986@i.ua).

  1. Зар.літ.: Тема. Листівки як символ широти світу і прагнення до його відкриття. Видатні українські перекладачі творів зарубіжних поетів

Перегляньте презентацію

https://naurok.com.ua/prezentaciya-listivki-z-vidami-mist-dzhanni-rodari-77053.html

І – визначити тему та ідею поезії

ІІ  – знайти у вірші епітети, пояснити їх роль

ІІІ  – навести приклади використання антитези у творі

Опрацювати статтю сайту, виписати в зошит імена перекладачів, мови та 2-3 авторів робіт, яких вони перекладали 

https://korali.info/cikavi-lyudi/15-ukrainskih-perekladachiv.html

Домашнє завдання

Опрацювати матеріали про життя та творчість Рея Дугласа Бредбері

  1. Психологія: Твір – роздум на тему «Що мені заважає у спілкуванні?»
  2. Укр.літ.: Тема: Смішне і комічне у повісті «Тореадори з Васюківки».

1) виписати правила: гумор, сатира. 2) визначити частини експозиції (усно). 3) переглянути фільм за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=wLrpBJWJLhI

 

19 березня (четвер)

1. Укр. мова: Тема: Числівники кількісні і порядкові.

  • Опрацювати §55;  3) виконати вправи  456, 458 (2), створити ребус-загадку з числівником (намалювати).

Зразок:

2. Сталий розвиток: Доповнити таблицю – схему (Прошу вибачення, що на російській мові)

3. Анг. мова: Тема: Види транспорту. Впр. 1, 2, 3, 4 ст. 142-143 виконати усно. Виписати і вивчити слова ст. 145. Впр. 1 ст. 144 читати, впр. 2 ст. 145 письмово дати відповіді на запитання.

4. Німецька мова:

5. Основи здоровя: Тема: Безпека твого дому. Параграф 26. Виготовити презентацію про комунікації, електричні прилади і препарати побутової хімії, які використовують у приміщенні кухні, ванної кімнаті та у підвалах.

6. Музика: Тема: Соната. Підручник – ст. 101-106 . Слухання – https://www.youtube.com/watch?v=C5WTGOdOek0

https://www.youtube.com/watch?v=8e9SniROOGE

Спів – «Веселка», ст. 111

https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18

https://www.youtube.com/watch?v=J 8kvB-Obsw

 

20 березня (пятниця)

1.Математика: Тема: Ділення раціональних чисел

1) Опрацювати §47 (вивчити правила ділення раціональних чисел)

2) Переглянути відео за посиланням

https://www.youtube.com/watch?v=C66yDfkbgVw&feature=youtu.be&fbclid=IwAR0DeJbjk_2EPH9YzV0MncUAHlnc7AV_hjBXTEQmxfRxYqgtF5w-aj4qDzc

3) Виконати письмово №1290, 1295, 1299

2.Укр. літ.: Тема: Образи Яви Реня та Павлуші Завгороднього. Характеристика улюбленого героя

  • Складання асоціативного куща: І варіант – Ява Рень, ІІ варіант – Павлуша Завгородній;
  • Схема плану характеристики персонажа.
  1. Зовнішність героя (вік, риси обличчя, одяг, рухи тощо).
  2. Внутрішній світ героя:

а)ставлення до старших і до ровесників;

б)уподобання героя;

в)вчинки за різних обставин.

  1. Ставлення інших героїв твору до персонажа.
  2. Ставлення автора і читача до героя твору.

Дати відповіді на пункти плану: І варіант – Павлуша Завгородній,

ІІ варіант – Ява Рень (письмово).

3.Біологія: Дати відповідь на запитання. (додаток 1) Результат вашої роботи прошу надіслати повідомленням (можна фото) в  Instagram  https://www.instagram.com/natallli19/?hl=ru   або на пошту gemini1986@i.ua

Тема: Голонасінні. Опрацювати § 42 с.186-190. Та презентацію http://www.myshared.ru/slide/1215640/ Завдання с.189 заповнити таблицю в робочий зошит.

Додаток 1

4.Історія: Тема: Практичне заняття. Як скласти історичний портрет Цезаря

Завдання

- скласти історичний портрет Цезаря;

- який внесок було здійснено Цезарем в розвиток Стародавнього Риму;

- записати вислови Цезаря, які згодом стали крилатими.

Як скласти історичний портрет

Як відбувалося становлення собистості історичного діяча.

1.1. Де і коли він народився?

1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?

1.3. Як формувалися його погляди?

Особисті якості й риси характеру.

2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?

2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?

Діяльність історичного діяча.

3.1. Охарактеризуйте основні справи його життя.

3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?

3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які — ні та чому?

3.4. Хто були його друзі, а хто вороги та чому?

3.5. Якими були наслідки його діяльності:

а) для сучасників;

б) для нащадків?

3.6. 3а що людство вшановує цю людину?

Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?

4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?

4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності?

Читаючи фрагменти твору давньо-римського письменника й історика Светонія, визначте риси характеру Цезаря. Складіть його історичний портрет, послідовно відповідаючи на запитання і наводячи приклади з поданих історичних джерел. Ознайомте однокласників із результатом дослідження.

Які риси характеру допомогли Цезарю стати великим полководцем?

Які риси характеру свідчать про його талант державного діяча?

Які риси характеризують його як людину?

За які чесноти шанували Цезаря сучасники?

Давньоримський письменник Светоній «Життя дванадцяти цезарів. Божественний Юлій»

…Ось що він зробив за дев’ять років свого командування. Усю Галлію, за винятком союзних племен, перетворив на провінцію. Першим з римлян напав на зарейнських германців і переміг їх. Він напав і на британців, до тих пір незнайомих, вимагаючи з них викупу і заручників. Серед великих успіхів він лише тричі зазнав невдачу.

По завершенні війни він відсвяткував п’ять тріумфів. Під час понтійського тріумфу несли напис: «Прийшов, побачив, переміг».

Воїнів він цінував не за рід чи багатство, а лише за мужність.

Цезар – полководець

…бойовий дух і славолюбство воїнів Цезар… підтримував насамперед тим, що щедро роздавав нагороди й почесті, даючи цим зрозуміти, що нагромаджує на війнах багатства не для власної розкоші й утіхи, а береже їх як загальне добро для відзначень за ратні заслуги. Він добровільно йшов назустріч будь-якій небезпеці й не цурався ніяких труднощів.

Якщо його готовності наражатися на небезпеку не дивувалися, знаючи його честолюбність, то всіх вражала його здатність витримувати знегоди, які, на перший погляд, перевищували його тілесні сили, бо він був слабої будови тіла, з білою й ніжною шкірою, страждав від головних болів, та ще й був схильний до падучої…

Незважаючи на це, він не посилався на слабке здоров’я, аби вести розніжене життя… Він намагався походами, простим харчуванням, постійним перебуванням під відкритим небом і труднощами подолати свою кволість і загартувати своє тіло. Спав він переважно на возі або на ношах, щоб використати для справ і час відпочинку. Об’їжджаючи вдень міста, укріплення, сторожові пункти, Цезар мав при собі лише одного раба, який занотовував те, що він диктував, та одного воїна ззаду, який тримав меч.

Перший у селі, але не другий у Римі

…Розповідають, що коли Цезар перевалив через Альпи і їхав через якесь нужденне містечко з нечисленним населенням, друзі, сміючись, жартома запитали: «Невже й тут мають місце змагання за посади, суперництво за перше місце і свари серед знаті?» На це Цезар цілком поважно відповів: «Щодо мене, то я волів би бути тут першим, ніж другим у Римі».

Цезар й інші

…Іншим разом Цезаря в дорозі зненацька застала хурделиця, і він попросив притулку в хатині якогось бідняка. Тут була лише одна кімнатка, яка ледве могла б служити одній особі. Тоді Цезар так озвався до друзі в: «Те, що найпочесніше, слід давати найсильнішим, а те, що найнеобхідніше, — найслабшим». Із цими словами він велів господарю відпочивати в кімнаті, а сам разом з іншими спав під навісом перед дверима хатини.

Цезар-диктатор

…Сенат призначив Цезаря диктатором. Тоді Цезар дозволив вигнанцям повернутися на батьківщину, наділив громадянськими правами дітей осіб, яких Сулла оголосив поза законом, полегшив тяжке становище боржників, частково звільнивши їх від сплати процентів.

…Друзі вважали за необхідне, щоб він оточив себе охоронцями, Він, однак, не погодився на це, кажучи, що краще один раз умерти, аніж жити в постійному страху за життя.

Він знову влаштував пригощання і роздачу хліба, щоб схилити до себе народ. А воїнів зробив відданими собі,  роздаючи землі в колоніях, серед яких найвідомішими були ті, що їх засновано на місцях Карфагена й Коpiнфа.

д/з Написати в зошит  портрет Юлія Цезаря  відправити на електронну  адресу

 linniklana99@gmail.com

5.Географія: Тема. Болота, особливості їх утворення та поширення.

Прочитати параграф 50, повторити параграф 20.

Повторювати географічну номенклатуру.

Подивитись презентацію

https://www.youtube.com/watch?v=cMXvSDKrBIA

Переглянути відео  https://hasta-pronto.ru/pantanal/

6.Фіз. вих.: Модуль: «Волейбол»

1.Прийм-передача м’яча двома руками знизу  (техніка виконання)

http://youtube.com/watch?v=9YzQIUMp2kM

2.Піднімання тулуба в сід з положення лежачи виконати 2 підходи по 30 разів.

 

23 березня (понеділок)

 1.Українська мова: Тема: Числівники прості, складні і складені. 1) опрацювати правила – ст. 196; 2) виконати вправи  459, 460, 461.

 

2.Математика: Тема: «Ділення раціональних чисел»

1) Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=9fWyILH9lKk&feature=youtu.be&fbclid=IwAR04K6Ug1RZcxLExQ_lBpNMGz6qAyPO68udBvVtqva75CwGwarfmV558BIk (домашнє завдання виконувати за підручником)

2) №1308 (1, 3), 1310 (1), 1312 (2, 4) виконати письмово

 

3.Зарубіжна література:

Прочитайте за підручником ст. 208 - 215

Прочитайте новелу «Усмішка».

Новела - невеликий за обсягом прозовий епічний твір про незвичайну життєву подію з несподіваним фіналом.

Домашнє завдання: створіть «хмару слів» до прочитаного твору або біографії Бредбері, сфотографуйте, підпишіть прізвище  і надішліть мені на пошту skubenko36@ukr.net  або у Фб.

4.Англійська мова: Тема: В аеропорту. Виконати усно впр. 4, 5, 6 ст. 146-147. Записати до словника та вивчити слова на ст. 148. Прослухати аудіо матеріал https://drive.google.com/drive/folders/OBwXhjtj9eqT4dkswUUQzcWIycXc

(Track 31) та виконати впр. 1 a) b)  c)   ст. 148. Виконати впр. 2 ст. 148, відповіді надіслати на електронну адресу olhettochka@gmail.com

5.Малювання: Створити композицію :«Натюрморт в моїй оселі», техніка на вибір(живопис, графіка, аплікація).

6.Фізична культура: 1.Переглянути презентацію на тему: «Фізичні вправи і здоров’я»

https://www.slideshare.net/ssuser0fafbb/2-66732099

  1. Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE     

3.Виконати вправи на розвиток м’язів черевного пресу  http://youtube.com/watch?v=oTS6-i_7pqc

 

24 березня (вівторок)

  1.Географія: Тема. Льодовики. Багаторічна мерзлота.

Прочитати параграф 52, повторити параграф 21.

Повторювати географічну номенклатуру.

Подивитись презентацію

 https://naurok.com.ua/prezentaciya-lodoviki-bagatorichna-merzlota-6-klas-14947.html

Переглянути відео "Льодовики" ( на вибір)

https://www.youtube.com/watch?v=StuaN8DoU_g

https://www.youtube.com/watch?v=xC4fincJiH8

Переглянути  відео "Багаторічна мерзлота"

https://www.youtube.com/watch?v=59CYA0_B7Aw

 

2.Математика: Тема: «Рівняння. Основні властивості рівнянь»

1)Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nqAJ3fSfndk&fbclid=IwAR10_oooRYYxTnuSBK_xO8uq1DZADkytTWkIJi9W_GyLTyyfxZblgWvE8Go

(переписувати в зошит і виконувати домашнє завдання з відео не потрібно, ви просто дуже уважно слідкуєте за поясненням вчителя)

2) Опрацювати §48 (вивчити дві властивості в рожевих прямокутниках)

3) №1331, 1335 виконати письмово (пам’ятайте! Кожного разу при перенесенні доданку через знак «=», потрібно змінювати знак доданку на протилежний!!!!!!!! )

 

3.Фізична культура: Модуль: «Футбол»

1.Переглянути презентацію на тему: « Правила гри футбол»

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pravila-gri-u-futbol-90152.html

2.Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE      

3.Виконати комплекс вправ на розвиток гнучкості.

http://youtube.com/watch?v=AZB8nWh-LWE

 

4.Історія: Тема.Утворення Римської імперії. Правління Октавіана Августа.

План

1.Перший та другий триумвірати.

(Підручник 6 кл. Всесв. історія А.І.Шалигінова-2006 р. ст.230, ст.233)

Вправа"Що Де Коли" (Подія-Де-Коли-Хто-Чому-Наслідки) записати в зошит окремо про перший тріумвірат, окремо про другий.

2.Утворення Римської імперії.

Переглянути відео та записати в зошит відповіді до поданих нижче запитань:

https://youtu.be/08vvrodSyww

Запитання

1)Хто і коли заснував місто Рим?

2)В якому році було підкорено центральну частину Італії?

3)Що отримав Рим під час перемоги над Карфагеном у ході пунічної війни?

4)Кого римляни називали пунами?

5)Кому не змогла протистояти македонська фаланга?

6)Хто і коли заснував Римську імперію?

7)Скільки років проіснувала Римська імперія?(позначте на стрічці часу)

8)Назвіть ім'я останнього римського імператора-завойовника.

9)ІІст. до н.е. до якої політики переходили римські імператори?

10)Коли і на скільки частин розспалася Римська імперія?

Дз параграф 48

 

5.Німецька мова: Сфотографувати попереднє дз Впр.5 стор.118 і скинути на мою пошту (irinkaklimenko7854436@gmail.com)

Стор. 120 тема Deutschland – Land und Leute

Записати і перекласти нові слова

Переглянути відео за посиланням і виписати цікаві факти в зошит з перекладом https://www.youtube.com/watch?v=SzMxNdK7BL4

Виконати в зошиті Впр.3 стор.120

Домашнє завдання: використовуючи впр 3,5 стор.121 створити презентацію про Німеччину та переслати на мою пошту. (Прохання підписувати свої презентації)

 

6-7. Труд: Фактори,  що впливають на стан волосся.

Комплекс процедур та засобів для догляду за власним волоссям в   залежності від його типу. Догляд за власним волоссям.

 

25 березня (середа)

        1.Інформатика: Тема: «Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження»

Завдання: опрацювати §21, ст.179 (впр.2) виконати у середовищі Скретч 2, файл надіслати на електронну поштову скриньку вчителя fomina_vira@ukr.net,  виконайте завдання за посиланням.

 

2.Математика: Тема: «Рівняння. Основні властивості рівнянь»

1) Повторити властивості рівняння, правило зведення подібних доданків.

Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/start/67353

(самоперевірка)

2) Виконати письмово № 1337(2, 4, 6), 1339 (2, 4, 6). Не забувайте змінювати знак доданку на протилежний при переході через знак «=» !!!

 

3.Українська мова: Тема: Відмінювання числівників

  • Опрацювати §56 ( І-ІVтипи відмінювання числівників);
  • Виконати вправи 467, 468, 470; провідміняти числівники 18, 30.

 

4.Біологія: https://drive.google.com/file/d/1iNfFutqX4fWdghzlmTiXsjq0EzRF8WYu/view?usp=sharing

 

5.Зарубіжна література: Тема уроку. Р. Д. Бредбері «Усмішка». Образ Тома, його динаміка. Значення образу Джоконди для розкриття головної ідеї твору.

1.Повторити за підручником ст. 208 – 215.

2.Опрацювати та переписати у зошит схему.

3.Виконати завдання тесту (для цього клікніть «тестування»)

https://naurok.com.ua/test/r-d-bredberi-opovidannya-usmishka-34528.html

4.Надішліть фото з результатом тестування та власним прізвищем мені на пошту (skubenko36@ukr.net)

 

6.Психологія:  Намалюйте психомалюнок "Я+інші" у форматі А4.

 

7.Українська література:.Створити презентацію за повістю В.Нестайка «Тореадори з Васюківки», надіслати на електронну пошту: nadia_goncharenko_@ukr.net (на презентації вказати прізвище та ім’я виконавця).

 

26 березня (четвер)        

  1. Українська мова: Тема: Відмінювання числівників.
  • Продовжити працювати над §56: розглянути V – VI типи відмінювання;
  • виконати вправи 472, 474, 476
  • самостійна робота: розгадайте ребуси.

100 лиця    3 буна        ві 3 ла

7 я              100 ляр      3 < ник

мі 100        ві 3 на        с 3 бав

о 3 мав      пі 2 л          ви 3

жор 100 кий   2/дцять      г 1 а

Роботу або сфотографувати , або набрати у форматі Word та

надіслати на електронну адресу: nadia_goncharenko_@ukr.net

  1. Сталий розвиток: https://www.instagram.com/p/B96VuK7lORs/?igshid=rhsi7s2mapv6

Обирайте Ціль сталого розвитку та пишіть, як можна її досягти в Україні!

🔹Мова написання - українська.

🔹Новий дедлайн - 31 березня

🔹Роботу надсилати у файлі формату .docx або .pdf на пошту zhanna.sirkovych@one.un.org, у темі листа зазначте "Конкурс есе (ваше прізвище)"

Бажаємо всім успіху!

👍 Діліться цим постом на своїй сторінці, або відмічайте у коментарях  друзів, яким буде цікаво взяти участь!

  1. Англійська мова: Тема: "Подорож" 1. Повторити правила утворення The Present Perfect Tense ст.208. Проглянути відео про вживання Present Perfect за посиланням https://m.youtube.com/watch?v=sRI57T8gtvY  3. Виконати вправи 1,4,5,6 ст.151-152. Виконати впр.5 на ст.150, відповідь надіслати на електронну адресу olhettochka@gmail.com.
  2. Німецька мова: Wo liegen die Städte?

Стор.122 – опрацювати новий лексичний матеріал (записати в словник з перекладом)

Впр.3 стор.123 – розглянути карту і знайти найвизначніші міста Німеччини

https://www.youtube.com/watch?v=lnGxc3Emp0E

Прочитати Впр.4(а) стор.123 та за прикладом розповідей цих дітей виконати впр.5 стор.124(написати про своє рідне місто)

Домашнє завдання : Впр.6 стор.124(загадайте 5 міст Німеччини за зразком)

  1. Основи здоров’я: Тема: Пожежна безпека твоєї оселі

Прочитати § 27 (Воронцова)

Створити леп бук:

  • Історія пожежної охорони;
  • Причини виникнення пожежі.

Роботу можна відправляти: viber +380934695128;  електронна адреса burtovaya2020@gmail.com.

  1. Музика: Тема: Варіації

Підручник - ст. 107-108

Слухання - https://youtu.be/utGUX6b8LHc

Спів - пісня "Веселка", ст. 111

 

27 березня (пятниця)

        1.Математика: Тема: Рівняння. Основні властивості рівнянь

  1. Шановні учні та учениці! Виконайте завдання та надішліть розв’язки або на електронну адресу oksanavelichko2017@gmail.com або фейсбук (не забудьте вказати своє прізвище, роботу можна сфотографувати)

Якщо ви ще не впевнені в своїх силах, перегляньте відео за посиланям, а потім виконайте роботу: https://www.youtube.com/watch?v=XhVBhXvXD5c&fbclid=IwAR1RfshzxEEtY95lSxGij1LG9M_-h4nTW8phjNb99wdmmyy1JK92AqPRzl8

 

1º.  Якщо 11 + с = -5, то щоб знайти  с, потрібно виконати дію:

А Б В Г
– 5 + 11 5 – 11 11 + 5 – 5 – 11

2º.  Вказати рівняння, яке має безліч коренів.

А Б В Г
0х = -6 0х = 0 3 – х = 8

3.  Розв’язати рівняння:    5х + 3 = 2х.

А Б В Г
1 –1

4●●. Розв’язати рівняння:  8 – 3х = 4(х – 3) + 6  .

5●●. Розв’язати рівняння: 2(4х + 5) – 3(х +6)=9х +8

6●●●

 

  1. Українська література: Тема: Ярослав Стельмах. Основні відомості про письменника. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера».
  • Опрацювати за підручником біографічну довідку про Ярослава Стельмаха, скласти сенкан;
  • прочитати І-ІІ розділи пригодницької повісті «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера» ;
  • скласти 8 запитань до прочитаних розділів (запитання із підручника не враховуються!).
  1. Біологія: https://drive.google.com/file/d/1Uu-80Oi4HSfg0184vZEI-O_HR94rBzHC/view?usp=sharing
  2. Історія: Тема. Римська імперія за часів правління Октавіана Августа.

План

1).Октавіан Август.Нова система державного управління.

Прочитати параграф 48 дати відповіді на запитання:

1.Хто став першим імператором в Римській імперії?

2.Що означає слово принципат?

3.Особиста гвардія  імператора,  яка несла службу не лише в Римі, а й у провінціях-це...

4.Чому Август  на засіданні сенату з,явився в панцирі та з мечем під одягом?

5.Кому належить вислів, що Август " отримав Рим цегляним, а залишив його мармуровим"

6.Які обов,язки виконували прокуратори в Римі?

7.Привілейована вервства з верхівки плебсу, ті, хто служив у кінноті- це...

8.Чому Август влаштовував гладіаторські бої для бідного населення(плебсу), роздавав гроші та хліб?

  1. Скільки років прожив Август?Позначте на стрічці часу.

10.Юлій Цезар=Октавіан Август

Більше спільного чи відмінного між цими діячами.

 

2)Гладіаторські бої.

Хто такі гладіатори?

https://youtu.be/oQZpIJy5iv0

3)Колізей

Яку сучасну споруду нагадує колізей?Чому?

https://youtu.be/ligi0R_KOC8

 

☆☆☆☆☆☆☆☆☆

На допомогу учневі

https://ru.calameo.com/read/0028017716fe3189331d8

Слухай параграф 48

https://youtu.be/sEpNxP_3l1s

Легенда про гладіолус

https://youtu.be/jPFTXZyVB0Y

https://youtu.be/19kshXhWVnc

https://youtu.be/YnyifsaitN8

 

Дз параграф 48 читати переказувати, вивчити роки та терміни

Відправити правильні відповіді (фото запису в зошиті):

linniklana99@gmail.com

0976719980 вайбер

  1. Географія: Підземні води. Термальні і мінеральні води.

Прочитати параграф 53, повторити параграф 22.

Повторювати географічну номенклатуру.

Подивитись презентацію " Підземні води"( до "Забруднення вод")

https://drive.google.com/file/d/0B582qrLwEUEbdjJMendHZjNEZzA/view

Пройдіть гру  https://learningapps.org/4619658

Надіюсь, що справились із завданнями.

Подивіться  відео. Дуже цікаве!

 https://www.youtube.com/watch?v=z4ocudhD8_4

  1. Фізична культура: Модуль: «Футбол»

1.Передача і зупинка м’яча – техніка виконання.

http://youtube.com/watch?v=gHwxra5ccj0

  1. Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE      

3.Виконувати присідання на двох ногах  - 3 підходи по 30 разів.

Слідкувати за технікою виконання вправи.

http://youtube.com/watch?v=kq9xuSsO_9c

 

6 квітня (понеділок)

1.Українська мова: Тема: Буква ь на кінці числівників і перед закінченням у непрямих відмінках.

  • Записати правила у зошит.

М’який знак у числівниках пишеться:

1)  у кінці слова в числівниках п’ять, шість, від дев’яти до  дванадцяти та в числівнику тридцять;

2)   перед закінченнями в непрямих відмінках числівників три,    чотири, п’ять, шість, від дев’яти до двадцяти, від п’ятдесяти до вісімдесяти: трьома, дев’ятьох, шістдесятьома, але чотирма.

М’який знак не пишеться після першої частини числівників шістнадцять, шістдесят, шістсот.

  • Виконати вправи.
  • Словниковий диктант ( записати слова, підкреслити орфограму)

П’ять, п’ятьома, п’ятнадцять, п’ятдесят, п’ятдесятьома, п’ятсот, п’ятьмастами, сім, вісім, десять, шістьма, шістдесят, шістдесятьома, тридцятьом, вісімсот, шістсот, дев’ятнадцять.

  • Диктант-переклад.

Четыре, пять, шестью, семь, тринадцатью, семнадцать, семьсот,  восемнадцать, пятьсот, одиннадцать, четыреста, миллион, миллиард.

  • Вправа. Прочитати. Переписати, на місці крапок, де треба, поставити м’який знак.

1) Море буває тр.ох сортів: тихе море, хвильове море й бур’яне море.

2) Уперше зворотний бік Місяця було сфотографовано в жовтні тисяча дев’ятисот п’ят..десят дев’ятого року.

3) Написи повторювалися дванадцятьма мовами.

4) Місяць мчить навколо Землі зі швидкістю три тисячі шіст..сот вісім..десят один кілометр на годину.

5) Чотири українські фронти рухались на захід чотир..ма залізними потоками. (За О. Довженком).

2.Математика: Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1) Опрацювати § 49. Вивчити алгоритм (ст. 242-243). Розглянути приклади розв’язування задач в параграфі.

2) №1364, 1368 виконати письмово (Звертаю увагу!!!!! При розв’язуванні задач на рівняння не можна нехтувати жодним із пунктів).

3) Наводжу приклад розв’язування задачі. №1363.

Нехай площа меншої ділянки дорівнює х га, тоді площа більшої – (х +12) га. Оскільки площа двох ділянок дорівнює 48 га, то маємо рівняння:

х + х + 12 = 48

2х = 48 – 12

2х = 36

х = 36 : 2

х = 18

Отже, площа меншої ділянки дорівнює 18 га, а площа більшої – 18+12=30 га.

Відповідь: площі ділянок 18 га і 30 га.

Важливо !!!!

  1. Активно використовуйте умову задачі.
  2. З двох невідомих величин через змінну позначайте меншу (адже працювати з діленням не дуже зручно)
  3. При розв’язуванні рівняння доданки, що містять невідомі переносимо вліво, а відомі – вправо. При переході через знак дорівнює знак доданку змінюється на протилежний.
  4. В рівнянні не вказуються одиниці вимірювання.
  5. Інші невідомі величини знаходимо у висновку.
  6. Обов’язково потрібно записати відповідь.

3.Зарубіжна література: Тема. Роберт Шеклі. «Запах думки». Утвердження сили людської думки у творі

  1. Повторення (усно)

  1. Опрацюйте за підручником ст. 216-224
  2. Рекомендую прослухати https://www.youtube.com/watch?v=Zrwn6ibDRZw&t=1227s
  3. Обов’язково перевірте свої знання

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=599516

4.Англійська мова: Тема: Подорож

  1. Виписати до словника, перекласти та вивчити нові слова на ст. 154
  2. Прослухай та прочитай діалог впр.1 ст.153-154. Для того, щоб прослухати аудіоматеріал, зайди на сайт https://sch2english.at.ua/load/audiododatok/1-1-0-1 натисни на слово “Аудіододаток” до підручника 6 класу (нова програма), обери Track 33.
  3. Виконай впр. 2 на ст. 154.
  4. Прочитай діалоги впр.4 ст. 154-155.
  5. Впр.5 ст. 155. Користуючись табличкою, склади свій діалог та надішли його на електронну адресу olhettochka@gmail.com
  6. Уяви, що до тебе має приїхати друг з-за кордону. Напиши електронний лист, як йому дістатися від залізничної станції до твого дому. Надішли лист на електронну адресу olhettochka@gmail.com

5.Малювання: Тема. Історичний жанр.

Переглянути презентацію про творчість Шевченка як художника.

Описати репродукцію картини за планом(усно,на вибір)

План.

  1. Що зображено на картині?
  2. Який жанр,техніка даного твору?
  3. Які кольори використовував художник?

4.що зображено на передньому плані?(в центрі ,на дальньому?)

  1. Що хотів передати автор ?
  2. Які відчуття викликала у вас дана картина?
  3. Що вразило в картині найбільше?

6.Фізична культура: 

  1. Виконати спеціально бігові вправи (хлопці)

http://youtube.com/watch?v=jJ2PZu7nPF8

Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці (дівчата)

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE   

  1. Виконувати ведення м’яча ( хлопці, дівчата за бажанням)

http://youtube.com/watch?v=-psLWqgkQh0

  1. Виконувати жонглювання м’ячем ( хлопці, дівчата за бажанням)

http://youtube.com/watch?v=zQ22tAcwdl4

Дівчатка виконують інтервальне тренування для м’язів рук, плечей і грудних м’язів.

http://youtube.com/watch?v=OHta4V0yteI

 

7 квітня (вівторок)

1.Географія: Тема. Значення вод суходолу для природи і людини.

Охорона вод Світового океану і суходолу.

Переглянути відео " Забруднення світового океану"

 https://www.youtube.com/watch?v=0dsruaUGaFA

Повторити параграф  41-53 .

Повторити географічну номенклатуру: " Гідросфера".

7 квітня  та 10 квітня урок географії   можна подивитися на  YouTube - каналі Міністерства освіти і науки   bit.ly/USO6class

Уроки також транслюватимуть  телеканали  NewsOne  та ZOOM.

2.Математика: Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1) Шановні учні! Якщо ви ще не зовсім впевнені у свої силах при розв’язуванні рівнянь і з певних причин не змогли переглянути урок математики на «Всеукраїнській школі онлайн», то  рекомендую вам перейти за посилання та переглянути наступне відео https://www.youtube.com/watch?v=DhPO1Fzbg9w&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=2

2) №1377, 1383 виконати письмово (Нагадую!!!!! При розв’язуванні задач на рівняння не можна нехтувати жодним із пунктів).

3) Наводжу приклади розв’язування задач, аналогічних до домашнього завдання.

№1376. Нехай друге число дорівнює х, тоді перше число дорівнює 2,5х. Якщо від першого числа відняти 10, а до другого додати 5, то отримаємо рівні числа. Складаємо рівняння:

2,5х – 10 = х +5

2,5х  - х = 5 + 10

1,5х = 15

х =  10

Отже, друге число дорівнює 10, а перше – 2,5·10 = 25.

Відповідь: ці числа 10 і 25.

№1382. Нехай в другій бригаді працює х робітників, тоді в першій – 0,8х робітників (пригадайте тему знаходження відсотків від числа §28). За умовою задачі в першій бригаді працює на 6 осіб менше, ніж у другій, то маємо рівняння:

х – 0,8х = 6

0,2х = 6

х = 30

Отже, в другій бригаді працює 30 робітників, а в першій – 30 – 6=24.

Відповідь: 24 і 30 робітників.

3.Фізична культура:

  1. Виконувати комплекс загально розвиваючих вправ на місці

http://youtube.com/watch?v=egNxOOdcmGE   

  1. Переглянути техніку виконання удару по м’ячу внутрішньої частиною підйому

http://youtube.com/watch?v=Uyg3eMyhreg

  1. Виконувати жонглювання м’ячем ( хлопці, дівчата по можливості)

http://youtube.com/watch?v=zQ22tAcwdl4

  1. 3.Виконати вправи на розвиток м’язів черевного пресу http://youtube.com/watch?v=oTS6-i_7pqc

4.Історія: Тема. Рощвиток культури Давнього Риму. (2 уроки).

План

1.Пантеон римських богів.

(Записати та замалювати таблицю в зошит. Н-д: Юпітер. Бог неба і     блискавки

ст.19 https://ru.calameo.com/read/0028017716fe3189331d8)

ВенераБогиня кохання і родючості...)

2.Римське мистецтво й основні архітектурні пам,ятки:

А)Акведуки

Б)Тріумфальні арки

В)Терми

Г)Колізей

Д)Техніка й винаходи в Римі.

(Записати в зошит коротко про призначення будівель(навіщо будували?) Н-д: Колізей- амфітеатр на арені якого відбувались гладіаторські бої. Допоможе Вам інформація на ст.241-248 автор підручника А.І.Шалигіна (2006р.) Параграф 49

https://pidruchnyk.com.ua/175-storya-starodavnogo-svtu-shalagnova-6-klas.html

Або відео

https://youtu.be/AsCQIg2xryY

Дз параграф 50 ст.186-189 Читати переказувати та записати в зошит 12 запитань до параграфа. Ви в мене молодці , проявите свою творчість у виконанні завдання..))

5.Німецька мова:

Опрацювання нових слів(записати і перекласти)

Впр.2 стор.125

Впр.4 стор. 126-прочитати і перекласти текст

Впр.5 стор.126-відповіді на запитання по тексту

Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=Y-vF_zrwRUs https://www.youtube.com/watch?v=ygNvpCbX-0Y та виконати впр.6стор. 126.

6– 7. Труди: Тема: Технологія догляду за житлом.                                                                Створити презентацію ( не більше 6 слайдів) про правила добору миючих засобів для догляду за різними видами поверхонь. Відправити за адресою nelia.fomina@gmail.com

 

8 квітня (середа)

1.Інформатика:

Тема: «Розв’язування задач з алгоритмічними структурами повторення і розгалуження»

Завдання: повторити §21, виконати впр.4 на ст.182. Готовий проект надіслати на поштову скриньку вчителя fomina_vira@ukr.net.

Наразі ви багато часу проводите в мережі Інтернет, давайте пригадаємо, як правильно і безпечно поводити себе в мережі. Зайдіть на сайт www.classtime.com

Введіть своє прізвище та ім’я і уважно дайте відповіді на запитання. Бажаю успіхів!

 

2.Математика: Тема: Розв’язування задач за допомогою рівнянь

1) Шановні шестикласники! Нагадую, що ви маєте змогу переглядати урок математики на «Всеукраїнській школі онлайн». Сьогодні йшла мова про розв’язування більш складних рівнянь. Пропоную перейти за посиланням та переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=nx7NWSNTIPc&list=PLFVSJgZgf7h-8dQQfOOzWSVuIajcqS3Yf&index=3&t=0s

2) №1389, 1391 виконати письмово (Нагадую!!!!! При розв’язуванні задач на рівняння не можна нехтувати жодним із пунктів. В більш складних задачах можна спочатку складати скорочений запис, а в задачах на рух – таблицю як показано в №1390).

3) Наводжу приклад розв’язування задач, аналогічної до домашнього завдання.

№ 1388.

Коментарі:

1) оскільки і перше, і третє число пов’язані з другим, то найдоцільніше позначити через невідоме саме друге число;

2) щоб виразити третє число, потрібно знайти дріб від числа, а для цього потрібно число помножити на цей дріб;

3) щоб виразити перше число, потрібно знайти відсоток від числа, а для цього потрібно перетворити 90% у десятковий дріб 0,9 та помножити цей дріб на задане число;

4) у рівнянні перетворюю звичайний дріб у десятковий (це можна зробити) та спрощую ліву частину рівняння, додавши всі коефіцієнти.

4) Приклади розв’язування задач на рух ви можете переглянути за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=Sh1navZ0S3M

3.Українська мова: Тема: Роздільне написання складених числівників.

  • Пригадати: які числівники називаються складеними (наприклад, двадцять вісім, чотириста одинадцять).Вивчити правило: такі числівники завжди пишуться окремо!!!
  • Виконати вправи.
  • Вибірковий диктант.

- Прочитайте текст, випишіть словосполучення «числівник+іменник», визначте будову числівника.

Погляньте на карту України. Територію її надвоє роділяє своїми водами могутній Дніпро – третя після Волги і Дунаю річка Європи. На територію нашої країни він уступає вже повноводною рікою, подолавши чималі простори Росії та Білорусії. Великий і повноводний наш Дніпро. Серед його 847 приток є такі великі річки, як Березіна і Прип’чть, Сож і Десна та інші.

Віками мріяли люди підкорити буйну силу Дніпра. Практичне використання могутніх вод Дніпра почалося в 1932 році, коли на його берегах стала до ладу Дніпровська гідроелектростанція…

  • Творча робота.

- Прочитайте наведені словосполучення, визначте будову та розряд числівників за значенням, запишіть числівники прописом.

Асканія-Нова віднесений до 100 великих заповідників і парків світу; музей просто неба площею 11 тисяч га.; 400 видів трав і квітів; площа парку дорівнює 200га.; 150 видів і форм дерев та чагарників; понад 60 видів птахів; гніздиться 16 видів птахів.

  • Розподільний диктант.

- Запишіть наведені числівники у дві колонки: у першу – прості, у другу – складні, у третю – складені .

Два, дев’яносто, двадцять сім, сорок один, п’ять, сто двадцять п’ять, п’ятдесят, п’ятсот, чотириста дев’яносто три, перший, двадцять восьмий, сорок, сорок чотири.

4.Біологія: дз біологія https://drive.google.com/file/d/10EHP_zOBWTOeOMDLc6lr1ttacu_uuoue/view?usp=sharing

5.Зарубіжна література: Тема уроку. Духовне й фізичне випробування Кліві.

Повторіть за підручником ст.

Опрацюйте усно.

6.Психологія: Тема "Конфлікт і я" напишіть есе на тему " Чому люди сваряться та не можуть знайти спільної мови у спілкуванні?".

7.Українська література: Тема: Реальні (звичайні) та пригодницькі події в повісті.

  • Прочитати розділи ІІІ – VI;
  • Заповнити таблицю відповідно прочитаних розділів.
Звичайні події Пригодницькі події
   
   
   
   
  • «Правильний порядок»

Розставте наведені епізоди в правильному порядку.

1. Викрадення курки. 2. Похід до бібліотеки. 3. Зустріч із Васею. 4. Завдання на літо. 5. Поїздка до Юрківки. 6. Дід Трохим упав у яму. 7. Сліди невідомої тварини на березі озера. 8. Зустріч із бабусею Митька. 9. Інформація про погану репутацію озера. 10. Прохання хлопців відпустити їх у село на канікули. 11. Історія з гербарієм.

Роздрукувати сторінку