2 жовтня 2023 | Фоміна Віра

Академічна доброчесність залежить від усіх учасників освітнього процесу

Академічна доброчесність починається із доброчесної поведінки кожного: учнів, батьків, вчителя, директора, працівників органів управління освітою.

Стаття 42 Закону України “Про освіту” визначає академічну доброчесність як сукупність етичних принципів та визначених законом правил, якими мають керуватися учасники освітнього процесу під час навчання, викладання та провадження наукової (творчої) діяльності з метою забезпечення довіри до результатів навчання та/або наукових (творчих) досягнень.

На засіданні  педагогічної ради було обговорено питання дотримання учасниками освітнього процесу Положення про академічну доброчесність. У закладі у  2021 року розроблено Положення про академічну доброчесність учасників освітнього процесу і введено в дію. Дане Положення включає поняття та принципи академічної доброчесності, заходи з попередження та виявлення порушення академічної доброчесності та види відповідальності. У ході обговорення було зроблено висновки, що усі учасники освітнього процесу мають дотримуватися академічної доброчесності.

Оскільки саме учні – те покоління, яке згодом формуватиме майбутнє нашої країни, – саме в них насамперед потрібно закладати цінності доброчесної поведінки.

ЯК ВИХОВУВАТИ ДОБРОЧЕСНІСТЬ У ДІТЕЙ

  1. Вчителі мають демонструвати якості доброчесності на своєму прикладі
  2. Залучати батьків до співправці
  3. Не спонукати дітей до недоброчесності
  4. Встановлювати єдині вимоги й покарання
  5. Системно працювати з темою доброчесності
  6. Не оголошувати оцінки при всіх
  7. Організовувати проєктну й позакласну діяльність про доброчесність
  8. Створювати авторські завдання, які унеможливлюють ознайомлення з ними напередодні.

Роздрукувати статтю
Категорія: Варто знати
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.