15 квітня 2013 | Фоміна Віра

Працює «Тінейджер»

Працює «Тінейджер»

Поведінка дітей не завжди однакова. Інколи про тих підлітків, поведінка яких відхиляється від соціальної норми, кажуть, що вони - девіанти. Виникнення девіантної поведінки особистості відбувається під впливом несприятливих соціально-економічних, політичних чинників та визначається біологічними, індивідуально-психологічними, соціальними, педагогічними причинами. Саме питанню девіантності було присвячене чергове засідання міського семінару-практикуму голів методичних об’єднань класних керівників «Тінейджер», яке нещодавно відбулось на базі Смілянської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1, і було підпорядковане темі «Педагогіка підтримки дитини: взаємодія школи, сім’ї та соціуму з профілактики девіантної поведінки учнів». На засіданні йшла конструктивна розмова про причини девіантності, шляхи вирішення цієї проблеми. Власним досвідом роботи з проблеми девіантної поведінки учнів з присутніми поділилась класний керівник 5-А класу школи №1 Скубенко Т.М. Рекомендації щодо організації роботи з різними категоріями дітей надала завідувач Центру соціально-психологічної служби Похил Л.Д. Класні керівники шкіл міста активно обговорили питання корекційної роботи з підлітками, напрацювали певні рекомендації.

С.І.Палієва,
заступник директора з навчально- виховної роботи,
куратор семінару-практикуму

Працює «Тінейджер»

Роздрукувати статтю
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете залишити відгук, або зворотне посилання з Вашого власного сайту.