21 вересня 2014 | Фоміна Віра

Семінар-практикум з природознавства

DSCN4721Реалізація Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти у закладі триває другий навчальний рік. Формування цілісного сприйняття навколишнього світу забезпечує курс «Природознавство – предмет який поєднує в собі елементи знань з біології, географії, фізики, хімії, астрономії та екології.»

Як збагатити знаннями учнів із таких різнопланових курсів, систематизувати уявлення про взаємозв’язки між живою і неживою природою радилися педагоги міста на навчальному семінарі, що нещодавно пройшов на базі нашого закладу.

Відкрила семінар методист природничих дисциплін Маліцька Р.Д., яка зазначила про необхідність спрямовувати роботу на знання учнями природи рідного краю, підвищення потенціалу природничої освіти.

Цапенко А.І., заступник директора з навчально-виховної роботи у виступі окреслила завдання які мають вирішувати педагоги для формування емоційно-цілісного ставлення до природи, урахування вікових особливостей дітей.

Практична спрямованість учнів природознавства – тема виступу Демиденко Н.В., яка розкрила основні прийоми, методи, що використовуються на уроках природознавства і спрямовані на розвиток дитини. Наталія Володимирівна зупинилася на важливості фізкультхвилинок, залученні ініформації для формування інформаційної культури школяра.

Керівник методичного об’єднання вчителів географії Івченко Л.А. ознайомила присутніх їх методичними рекомендаціями ЧОІПОПП щодо викладання курсу у 2014-2015 навчальному році.

Учасники семінару отримали методичну й практичну допомогу щодо впровадження та Реалізації Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, з’ясували проблемні питання, обмінялися досвідом та отримали матеріали для впровадження в роботу.

DSCN4725


Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.