19 листопада 2014 | Фоміна Віра

Стале суспільство – здорове суспільство

IMG_0437Практично будь-яка з гострих проблем сьогодення, що торкається усіх без винятку життєвих інтересів людини так чи інакше пов’язана з екологічним станом довкілля. Водночас, практично будь-які вид чи сфера суспільної діяльності мають антиекологічну спрямованість: сучасна наука і техніка, індустрія, сільське господарство, туризм, розваги тощо.

Людство дедалі більше усвідомлює необхідність перетворення свого життя на безпечне, здорове й радісне. Нагальною потребою ХХІ століття є формування такого способу життя, який став би основою довготривалого ощадливого розвитку людства. Саме тому потрібна нова філософія, нова політика, нові моральні імперативи – зобовязання кожної людини і людства в цілому. Загалом йдеться про систему цінностей, складову культурного світобачення.

Саме ці питання було розглянуто на міському семінарі директорів шкіл, який відбувся у нашій школі. З вітальними словами до присутніх звернулися Незнанова Н.О., начальник управління осівіти, молоді та спорту, Яцина М.А., заступник начальника управління освіти, Руденко В.Б., завідувачка міським методичним кабінетом. Досвідом роботи школи в напрямку сталого розвитку поділилася директор школи Гайдай І.Б. Потім всі учасники, поділившись на три групи, взяли участь у навчальних тренінгах за програмою «Освіта для сталого розвитку». Тему збереження води, використання енергії, ведення сталого домогосподарства допомогли розглянути присутнім вчителі – учасники україно-шведського проекту «Освіта для сталого розвитку»: Демиденко Н.В., Величко О.О., Сорочинська С.К., Кравченко С.А., Калініч О.М., Палієва С.І. Також перед присутніми виступили учасники театру мініатюр Козлова А., Середич В., Онуфрійчук Н. та учасники агітбригади екологічної просвіти «ЕКОС» (учні 10-11 класів).

Наостанок усім присутнім було вручено посвідчення «Друга природи».

Сподіваємось, що тема семінару не залишила байдужим нікого і кожний намагатиметься внести свій посильний вклад в збереження отчуючого середовища.


Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.