22 березня 2015 | Фоміна Віра

Врятуй рідний край !

День Землі — Рівнодення святкується у багатьох країнах в день весняного рівнодення, щоб відзначити момент, коли починається весна (у Північній півкулі) або осінь (у Південній). ООН святкує День Землі зазвичай 20-21 березня.

26 лютого 1971 року Генеральний секретар ООН У Тан підписав спеціальну декларацію, присвячену цій події. Щороку 20-21 березня в штаб-квартирі ООН в Нью-Йорку дзвонить дзвін миру.

В рамках другого національного конкурсу «ЕКОклас», організованого мережею «Фокстрот. Техніка для дома», до Дня Землі у Смілянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1 було проведено заходи, які мають сприяти розвитку екологічної культури школярів, залучати їх до практичної діяльності з поліпшення навколишнього середовища.

Учні 5-6 класів провели черговий змістовний екологічний ерудиціон «Обличчя моєї землі», на якому шукали відповіді на актуальні питання сьогодення щодо майбутнього нашої планети (учителі Ткаченко Л.Л., Сорочинська С.К.).

Виступи лекторської групи «Земля-наш спільний дім» вразили слухачів неординарністю та змістовністю викладу матеріалу про шляхи подолання екологічної кризи.

Класні керівники Демиденко Н.В. та Хлівна Н.В. провели з учнями 11 та 5-Б класів інтерактивний захід на тему «Захист навколишнього середовища. Шляхи подолання екологічних проблем».  Учні 7-их класів були активними учасниками тренінгу «Життя без сміття» (учитель Палієва С.І.).

Як відомо, колектив школи з грудня 2014 року долучився до просвітницької роботи з енергоефективності. Тому учні 1-4-их класів підготували та провели інтерактивні заняття «Скажи «ТАК» енергоефективним лампам» з переглядом навчальних та мультиплікаційних фільмів. Питання енергозбереження та енергоефективності з кожним роком стають все більш актуальними, вони є складовою цілого комплексу завдань, таких як збереження невідновлюваних природних ресурсів, протидія змінам клімату, забезпечення енергетичної незалежності України.

Учні 7-А класу (керівник Скубенко Т.М.) розробили проект «Збір та сортування вторинної сировини», який надіслали на конкурс «ЕКОклас». Адже найпоширеніша екологічна проблема нашого регіону - проблема збору та утилізації відходів (пляшок, паперу, батарейок, дисків, лампочок). Тож головна мета роботи - збереження довкілля. Інноваційність ідеї проекту полягає у необхідності постійного і систематичного збору макулатури, використаних пляшок, дисків, батарейок, поліетилену, сортуванні сміття і здачі його у пункти прийому вторинної сировини, пошуку шляхів співпраці з виробництвами по переробці вторинної сировини. До роботи по збереженню навколишнього середовища залучені всі учні школи, учителі та члени батьківського комітету. Ми беремо участь у соціальному проекті «ЕКОклас», щоб врятувати рідний край.

 Кривошея Анна, Бершацька Анастасія,

 учениці 7-А класу 

 

5 6 7


Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.