28 жовтня 2015 | Фоміна Віра

Класний керівник творить найбільше багатство суспільства – Людину…

Image118Image117 Image119Класний керівник творить найбільше багатство суспільства – Людину…

                 В. О. Сухомлинський

 

На сучасному етапі метою виховання є становлення громадянина України, патріота своєї країни, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, незалежну, демократичну, правову і соціальну державу, здатного виявляти національну гідність, орієнтуватися у своїх обов’язках і правах, цивілізовано відстоювати їх, сприяти громадському миру і злагоді в суспільстві, поводитися компетентно, бути конкурентоспроможним, успішно самореалізовуватися в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал, носій культури. Сьогодні класний керівник залишається однією з ключових фігур педагогічного процесу. Проте у зв'язку зі змінами у розвитку освітнього процесу до діяльності класного керівника висувають нові вимоги.

Сучасний класний керівник повинен навчитися будувати власну систему цілісної педагогічної діяльності, оцінювати свої професійнф досягнення, діагностувати свої проблеми і труднощі в роботі.

Самоаналіз власної діяльності дає змогу шукати шляхи удосконалення особистісних і професійних вмінь. Якщо класний керівник може спроектувати власну діяльність, оцінити свої професійні досягнення, відстежити своє професійне зростання, то й з учнем зможе працювати на його розвиток.

Питанню "Творчість: самовдосконалення, самовиховання, самоосвіта" було присвячене чергове засідання методичного об’єднання класних керівників, яке нещодавно відбулось у школі. Класні керівники 1-11 класів обговорили питання "Теорія та практика філософії інновацій", "Розвиток життєвої творчості при використанні інтерактивних технологій", взяли участь у творчій лабораторії "Творчість класного керівника: шляхи звільнення від стереотипів та шаблонів".

Заступник директора з виховної роботи Палієва С.І. ознайомила класних керівників із положенням про Всеукраїнський конкурс "Класний керівник - 2015".

Активну участь в обговоренні вищезазначених питань взяли Кириленко С.В., Линник З.О., Скубенко Т.М.,Ткаченко Л.Л., Русанова О.В., Фоміна В.О. Питання "Творчий підхід до організації виховного процесу як умова інноваційного розвитку школи. Сучасні виховні технології в роботі класного керівника" розкрила педагог-організатор Яхненко Л.І., а соціальний педагог Линник С.В. свій виступ присвятила питанню превентивного виховання учнів з групи «ризику».

 

                                        С.І.Палієва, заступник директора з виховної роботи


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.