21 вересня 2017 | Бондаренко Вадим

Освітній weekend

16.09.2017 р.  на базі Академії інноваційного розвитку освіти (м. Київ)

в рамках проекту "Освітній weekend" було проведено тренінг «Реалізація наскрізних ліній компетентностей в навчанні математики», учасниками якого були вчителі математики з різних регіонів України. Відкрила заняття   Клясен Н.Л. . кандидат педагогічних наук, доцент, науковий керівник «Шкільна електронна бібліотека «ШБІЦ – інфо», координатор науково-педагогічного проекту «Академія інноваційного розвитку освіти», старший науковий співробітник відділу проектного управління ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» Міністерства освіти і науки України.  Провела тренінг Васильєва Д. В., кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України, учитель математики ліцею «Престиж»

Тренінг показав вчителям, яким чином  на уроках математики можна сприяти формуванню в учнів підприємливості та фінансової грамотності, громадянської відповідальності, здорового способу життя, екологічної безпеки та сталого розвитку.

Питання, що розглядалися, стосувалися зміни в програмах, що пов’язані з наскрізними лініями ключових компетентностей, аксіологічним потенціалом шкільного курсу математики. Присутні отримали рекомендації щодо посилення прикладної та практичної спрямованості курсу математики. Значна увага була приділена прикладним задачам, пошуковим та дослідницьким задачам, STEM- задачам та методиці їх розв’язування, проектній діяльності на уроках математики.
Нові знайомства, нові враження і знання, спілкування – надихає на подальшу творчу діяльність, без якої не може працювати вчитель.

                                      С.І.Палієва, учитель математики, учасник проекту      
                                                                                   «Освітній weekend»

Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.