6 листопада 2017 | Фоміна Віра

У єдності – сила

30 жовтня учні нашої школи прибули в мальовниче місто Яремче, де нас тепло зустріли діти Яремчанської школи І-ІІІ ступенів №1.

Зранку ми прийшли до школи-партнера, де наш колектив гарно привітали добрими словами та запашним хлібом-сіллю, відомий у Прикарпатті гурт «Ватаги» грав на українських музичних інструментах. Тож уже разом ми виконали пісню «Червона рута».

Потім для представників шкіл відбувся круглий стіл «Друзі, єднаймося та не цураймося, бо Україна – одна». Директор Яремчанської школи І.В. Холошнюк зазначив, що у 2014-2015 навчальному році між Яремчанською ЗОШ І-ІІІ ст..№1 та Смілянською ЗОШ І- ІІІст.№1 була укладена урода про співпрацю та партнерство. В рамках угоди успішно реалізувалися два проекти «Друже, кличу тебе до себе» (2014-2015 н.р.) та «Об‘єднаймо школи» (2016-2017 н.р.). І.Б. Гайдай, директор нашої школи, подякувала за гостинність, вручила коровай з козацької Черкаської землі. На знак партнерства наша школа подарувала друзям іграшки гуцула і козака та інші символічні подарунки. Яремчани продемонстрували свої таланти, чим приємно вразили наших учителів та представників молодіжної спілки. Ми почули гарне виконання українських пісень, гру на цимбалах і побачили гуцульські та сучасні танці.

Наступним спільним заходом був флешмоб «В єдності сила». Учні двох шкіл утворили прапор держави, тримаючи в руках стрічки та кульки синього і жовтого кольорів. А коли кульки полетіли у повітря, всі дружно сканували девіз нашої зустрічі: «В єдності – сила. Сила – це ми. Сміла – Яремче – разом назавжди». Після цього нас повезли до скель Довбуша. Ми пройшли від заповідного урочища Дрібка, піднялися вгору до скельних масивів, де, за переказами, схована одна з чисельних Довбушевих скарбниць. Почули багато цікавого про історію міста та легенди прикарпатського краю. Всі були вражені гірськими краєвидами, багатими на флору і фауну.

Також усі мали нагоду пройти через “Чистилище” та загадати в ньому бажання. Яремчани підбадьорили нас гарним виконанням пісні про Олексу Довбуша. Пізніше кожен з нас був зачарований красою водоспаду Пробій.

Другого дня учні нашої школи провели свято «Як козаки Гуцульщиною мандрували». Десь глибоко в душі ми хвилювались, але не втрачали впевненості в собі та в інших членах нашої дружньої сім'ї. Учасники дитячо-молодіжної спілки «Наша Перша» обіцяли гідно представити свій край, і ми це зробили. Учні показали багато пісенних та танцювальних номерів, пролунала легенда та пісня про Смілу. По закінченню концерту ми приготували козацький куліш і влаштували пікнік для яремчан. Потім з ініціативи громадської організації «Дорянський борщик» була проведена волонтерська акція, під час якої учні та вчителі ліпили вареники для воїнів АТО (всього близько 2 300 шт.). Спільна праця об’єднує. Тому за роботою, яка супроводжувалась піснями, час минав швидко. А увечері відбулась святкова дискотека для учнів шкіл-партнерів, де ми добре відпочили та мали нагоду ще краще познайомитись один з одним.

31 жовтня та 2 листопада ранок смілян починався з відвідування джерела. Ми пили гірську воду, багату на мінерали, любувались гірськими краєвидами та стрімкими річками Прут та Жонка.

На третій день мандрівки ми відправились до Буковелю. Дорогою відвідали перевернутий будиночок, де зробили досить кумедні фото. А потім з осені потрапили прямісінько у зимову казку. Товщина снігового покрову – 15 см, туман, замріяні дерева і гірські схили… На підйомнику дібралися до вершини гори Буковель, де слухали трембіту, милувалися природою Карпат і раділи з того, що подорожуємо разом, адже «в єдності – сила». На зворотньому шляху ми побували біля водоспаду Гук, який розташований у масиві Горгани в долині між хребтами Хом'яка-Синяка і Явірника. Висота над рівнем моря – 900 м.

Потім усі знову завітали до Яремчанської ЗОШ №1, де для нас організували гуцульський пікнік. Смілян пригощали традиційними карпатськими стравами: юшка з білими грибами, бануш, кльоцки тощо. Була створена тепла затишна атмосфера, тому важко було прощатися. Але наші друзі обіцяли обов’язково приїхати до Сміли.

Учні нашої школи залишили своє послання новим друзям: «Смілянським гуцулам від яремчанських козаків». Наступного дня ми прибули у Львів. Провели оглядову екскурсію містом, відвідали площу Ринок і зробили кілька фото на згадку про прекрасний відпочинок. Всі задоволені поїздкою та гостинністю Яремчанської школи І-ІІІ ступенів №1, і кожен з нас надовго залишив її в своєму серці, як теплий спогад.

Фурман Катерина, учениця 10 класу

Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.