Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0.
Коментарі та пінги в даний час закриті.
Меню сайту
- Новини школи
- Інформаційна відкритість
- Структура та орган управління закладу
- Мова освітнього процесу
- Документація
- Наявність вакантних посад, порядок і умови проведення конкурсу на їх заміщення
- Контингент, моніторинг якості освіти
- Кадровий склад
- Атестація
- Навчальні програми та критерії оцінювання учнів
- Матеріально-технічне забезпечення закладу
- Зарахування до школи
- Умови доступності для дітей з особливими освітніми потребами
- Фінансова звітність
- Звіти перед громадськістю
- Внутрішній моніторинг якості освіти у закладі
- Температурний режим у закладі
- Харчування
- Дистанційне навчання
- Режим роботи школи
- Символіка школи
- Виховна робота
- Випускнику школи
- Історія школи
- Методична робота
- Батьківська рада
- Наші досягнення
- Міжнародні проекти
- Рубрика “Директор школи”
- Варто знати
- Робототехніка
- Шкільна бібліотека
- Духовна скарбниця нації
- Батькам майбутніх першокласників
- Дитячо-молодіжна спілка «Наша Перша»
- Профорієнтація
- Контакти
Підручник – обличчя школяра
Створення якісного підручника – справа неймовірно складна і відповідальна, яка вимагає високого професіоналізму, наукової та предметної компетентності.
Шкільну літературу в Україні для кожного класу зазвичай передруковують раз на п’ять років. Упродовж 5 років підручниками користуються одразу декілька поколінь школярів. Аби вони переходили з класу в клас у доброму стані, важливо правильно їх зберігати.
Учні школи в новому навчальному році усі отримали підручники. Новенькі, щойно з друкарні, до закладу надійшли навчальні книги для 7 класу НУШ та деякі підручники для учнів 5 класу. Тож, подбайте про їх належне зберігання
Основні правила поводження та зберігання навчальної книги
• поводитися з книжками охайно та дбайливо;
• не брати книжку брудними руками;
• щоб книжка не бруднилася та довше прослужила, її треба обгорнути;
• не можна перегинати книжку, бо від цього вириваються сторінки;
• не рвати сторінки, не малювати й не робити в підручнику поміток;
• не читати книжку під час їжі, бо можна її забруднити;
• не загинати аркуші, а користуватися закладкою;
• поводитися з підручником так, щоб не було соромно передати його наступникам.
Пам´ятайте, що після вас за цими підручниками навчатимуться інші діти, які захочуть отримати гарні та охайні книжки. Тож, ваше завдання на навчальний рік – постаратися зберегти підручник у такому стані, у якому їх отримали.