29 листопада 2012 | Фоміна Віра

Педагогічні читання “Сузір’я гуманної педагогіки”

Ш.О.Амонашвілі - видатний педагог сучасності. Ми багато чули про Великого Учителя, неодноразово читали його твори. Тому були дуже щасливі, що в листопаді стали учасниками Сьомих Всеукраїнських педчитань "Сузір\'я гуманної педагогіки", які відбулися в м. Києві. Завдяки визначній події особисто спілкувалися з цією людиною. Шалва Олександрович - Учитель з великої літери, він має практично всі вчені звання, але попри все, це дуже скромна людина, яка по-справжньому любить дітей і переймається їхнім вихованням.
Ми зналт, що в 60-70-х роках Шалва Олександрович очолив масовий експеримент в школах Грузії, який мав широкий відголосок по всьому світу в силу заснування нового наукового напрямку "Гуманно-особинісний підхід до дітей в навчальному процесі. Тепер, як тільки у мене виникає запитання: "Що таке гуманна педагогіка?", я звичайно знаходжу відповідь у творах Шалви Олександровича. Його педагогіка приймає дитину такою, якою вона є: "Дитина - народ, який живе в суьності".
На педчитаннях Ш.О.Амонашвілі подарував кожному з нас, учасникам, три заповіді:
1. Вірити в безмежність дитини.
2. Не ображати, не принижувати гідність дитини.
Завдяки педчитанням ми мали змогу переглянути майстер-класи, які підготували вчителі Донецьких шкілюб використовуючи досід передового педагога.
3. Виховуввти дитини не авторитарно, а гумманно.
Завдяки педчитанням ми мали можливість переглянути майстер-класи, які підготували вчителі Донецьких шкіл, використовуючи передовий досвід видатного педагога.
Переповнені позитивними враженнями, незабутніми емоціями та повними педагогічних ідей ми повернулися додому в рідну Смілу. Тепер ми з радістю поділимося з колегами знаннями і ми разом почнемо втілювати їх на практиці. Погодьтесь, а це так важливо в наш час.

Педагогічні читання "Сузір'я гуманної педагогіки"

Роздрукувати статтю
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете залишити відгук, або зворотне посилання з Вашого власного сайту.