30 жовтня 2019 | Фоміна Віра

Наступність у роботі дитячого садка та початкової школи

Наступність у роботі дитячого садка та початкової школи в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти
Початкова школа – фундамент шкільного навчання, адже саме тут закладається основа для формування особистості майбутнього громадянина.
Сьогодні ми провели спільне методичне засідання учителів початкових класів і вихователів закладу дошкільної освіти №18 «Чебурашка». Вкрай важливо зробити безболісним та успішним для дитини перехід від однієї вікової сходинки до наступної, максимально створити передумови зближення процесу розвитку, виховання і навчання старших дошкільнят і молодших школярів. Тому нашу зустріч ми присвятили актуальній темі сьогодення – «Реалізація принципів наступності і послідовності між дошкільною та початковою освітою відповідно до концепції НУШ».
У ході засідання ми обговорили алгоритм роботи з питання наступності між дошкільною та початковою ланками освіти та окреслили основні якості випускників дошкільного закладу і початкової школи.
Учителі початкових класів Михайлик Л.В та Круковська Л.В. продемонстрували методику проведення ранкових зустрічей та способи використання лего на різних уроках. Сущенко Є.Л., учитель фізичної культури, показала практичні вправи, які можна використати на уроках фізкультури з метою зацікавлення дітей.
Тому головною умовою забезпечення  наступності у  вихованні  та  навчанні є спрямованість педагогічного процесу закладу  дошкільної освіти і  початкової школи на  всебічний розвиток особистості дитини. Залишається одне – плідно працювати, впроваджуючи Державний стандарт початкової загальної освіти, інноваційні технології, передовий педагогічний досвід з метою розвитку життєво-компетентної особистості.


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.