18 березня 2013 | Фоміна Віра

Робота МАН спрямована на пошук

Робота МАН спрямована на пошук

Залучення учнів до виконання науково-дослідницьких робіт у школі є одним із напрямків роботи з творчо обдарованою молоддю – їх розвиток, підтримка, задоволення потреб у професійному самовизначенні, самореалізації здібностей та інтересів.
Шкільна секція МАН – різнопланова та різновікова. Працюючи над науково дослідницькою роботою в МАН учні вчаться працювати з науковою літературою, набувають навичок критичного відбору і аналізу необхідної інформації, виконують наукову, дослідницьку, експериментальну, конструкторську роботу – учень розвивається як дослідник, а в подальшому – і як науковець.
У 2012-2013 навчальному році 11 учнів 9-11 класів брали участь у І етапі (міському) конкурсу-захисту робіт учнів-членів МАН: Козлова А.(9-Б), Куліковська В.(10), Білан А., Гончаренко О., Гончарук А., Литвин О., Осьмачко О., Зеленська В., Куліш С., Рак В.
Сім учнів стали переможцями: в секції «Програмування» - Осьмачко Олена (кер. Фоміна В.О.), в секції «Українська література» -Гончаренко Ольга (кер. Ткаченко Л.Л.), в секції «Світова література» - Зайцева Вікторія (кер. Новочуб В.М.), в секції «Лісове господарство» - Білан Анастасія, в секції «Агрономія» Гончарук Артем , в секції «Ветеринарія» Литвин Олександр (кер. Цапенко А.І.), в секції «Релігієзнавство» -Рак Владислав (кер. Кавун І.М.).

Робота МАН спрямована на пошук

10 лютого 2013 року переможці виконували контрольні роботи з базових дисциплін на базі обласного еколого-натуралістичного центру, а 23-24 лютого – відбувся захист робіт на базі Черкаського національного університету ім. Богдана Хмельницького. За результатами трьох етапів (оцінювання наукової роботи, результатів контрольної роботи та балів за захист роботи) членами журі до складу якого входили викладачі університету переможцями стали Гончаренко Ольга, Білан Анастасія, Литвин Олександр, Осьмачко Олена. Грамотою управління освіти і науки відзначена Зайцева Вікторія. Окрім грамот, дипломів учні 11 класу( а саме вони є переможцями) отримують 12 балів у атестат з профільних предметів та звільняються від державної підсумкової атестації за 2012-2013 навчальний рік.
Вітаємо з перемогою!

P.S Учнів 8-10 класів запрошуємо до виконання наукових робіт у новому навчальному році. Це цікаво, корисно і, головне результативно!

 

Цапенко А.І.,
заступник директора з навчально-виховної роботи,
керівник шкільного наукового товариства «Ерудит»

 

Думки учасників обласного етапу захисту наукових робіт

Для мене участь у конкурсу-захисті наукових робіт – це корисний досвід, який знадобиться мені в майбутньому. Хочу подякувати за підтримку своєму вчителю-наставнику – Фоміній В.О., вчителю інформатики та адміністрації нашої школи.

Олена Осьмачко,
учениця 11 класу

 

Робота МАН спрямована на пошук

Я вперше брав участь у такому конкурсі, як захист наукових робіт МАН, тому дуже
хвилювався. Особливо моє хвилювання зросло, коли я дізнався про те, що пройшов до обласного туру. Участь у таких конкурсах дає можливість перевірити свої знання, навчитись висловлювати думки. Дякую керівникам моєї наукової роботи – Цапенко А.І., вчителю біології, та Демиденку О.В.

Олександр Литвин,
учень 11 класу

 

Робота МАН спрямована на пошук

У лютому 2013 року мені пощастили бути учасницею обласного етапу конкурсу – захисту наукових робіт МАН. Не скажу, що було легко, але це варте того. Я отримала великий досвід і задоволення. Раджу всім братии участь у подібних конкурсах, адже, набуті навички знадобляться вам у майбутньому.

Вікторія Зайцева,
учениця 11 класу

 

Робота МАН спрямована на пошук

Особисто я отримала велике задоволення, взявши участь у конкурсі- захисті науково-дослідницьких робіт МАН. Упродовд року я досліджувала лінгвістичні аспекти в тетралогії М.Павленко «Русалонька із 7-В». Не дивлячись на всі переживання, підступні та каверзні запитання від учасників захисту та членів журі, я все ж таки зуміла донести інформацію та зацікавити присутніх. Гадаю, що побувати на захисті МАН – це гарний досвід для кожного. відчуття залишилися найпрекрасніші. Я познайомилася з видатним мовознавцем В.Пахаренком, який дав мені корисні поради на майбутнє. Моя роботи знаходиться у друку Київської газети «Діалог». За свої досягнення хочу подякувати науковому керівнику – Ткаченко Л.Л., яка завжди вірила в мене.

Ольга Гончаренко,
учениця 11 класу

 

Робота МАН спрямована на пошук

Можливо, хтось помітив, як одинадцятикласники метушились по школі із купою паперів?
- Що ти друкуєш? Передруковуєш?Що за папку готуєш?
- Та це ж МАН!
І багатьом учням абревіатура МАН нічого не говорить. А шкода. В цьому навчальному році науково-дослідницькі роботи писали здебільш учні 11 класу. Я вважаю, що роботу МАН слід афішувати і серед учнів інших вікових категорій, тому що наукова робота – це не набір зарозумілих термінів та складної плутанини, яку пишуть лише «ботани». Навпаки, ти отримуєш насолоду від самого дослідження, від невеликих відкриттів, що чекають тебе на фініші.
Головне – це з інтересом підійти до вибору теми. Ти маєш питання – досліди його! Адже, вибір предметів та базових дисциплін є багатогранним. Якщо дослідження для тебе буде нудним аюо неважливим, наукова робота стане тягарем №1.
Особисто мені припала до душі тема дослідницького питання, тому робота писалася легко та приємно. Взагалі МАН асоціюється із новими знаннями, знайомствами: з людьми, місцями, явищами, рослинами та тваринами. І на кінець, важливим етапом наукової роботи є її безпосередній захист. Саме на цьому дійстві можна тренувати власну волю, стійкість та ораторське вміння. Боягузи не пишуть роботи в МАН.
Я сподіваюсь, що цією темою зацікавляться інші учні нашої школи і МАН поповниться новими цікавими роботами. Бажаю успіхів!

Анастасія Білан,
учениця 11 класу

 

Робота МАН спрямована на пошук

 


Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете залишити відгук, або зворотне посилання з Вашого власного сайту.