7 квітня 2013 | Фоміна Віра

Довіра в соціально-освітньому просторі

Довіра в соціально-освітньому просторі

Людина може стати людиною лише в соціумі. Без спілкування годі й уявити інтелектуальний, культурний, соціальний її розвиток. Люди, спілкуючись, зазвичай не помічають особливостей цього, на перший погляд, дуже простого психологічного комунікативного процесу. Але: чому ми не спілкуємося з будь-ким, кого зустрічаємо на своєму шляху? Чому не посвячуємо всіх без винятку друзів у свої таємниці? Чому одні люди розповідають нам все, що з ними відбувається, а інші приховують? Відповідь дає соціум: людині небезпечно відверто спілкуватися з незнайомцями, бо вони можуть завдати їй шкоди („Хтозна, які бджоли у них в голові?”). А друзям не розповідаємо все, бо не всіх вважаємо справжніми друзями. Ми невпевнені у компетентності кожного з них, у їх доброзичливості. А хтось взагалі не вміє зберігати таємницю. Одне слово, комусь довіряємо, а комусь - ні.
А як визначити, що ось цій людині можна довіряти, а тій - ні? Хіба не буває помилок у виборі партнера з спілкування? На ці та інші питання дає відповідь програма «Формування довіри», яка експериментально започаткована у Смілянській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №1. З березня 2012 року під керівництвом проректора ЧОІПОПП, кандидата педагогічних наук Лісової Н.І. на базі школи створено дослідно-експериментальний майданчик регіонального рівня. Експеримент триватиме до 2015 року. До речі, це другий регіональний експеримент, в якому бере участь колектив школи. До складу творчої групи «Довіра» ввійшли класні керівники: Кириленко С.В.(1-в), Русанова О.В.(2-а), Гречана О.М.(3-в), Дуднікова О.М.(4-б), Якимів В.П. (5-б), Фоміна Н.Е. та учні цих класів. Завершується формуючий етап дослідно-експериментальної роботи. Згідно програми експерименту вчителями було розроблено авторські методичні посібники, проведено по 10 виховних занять в кожному з експериментальних класів, батьківські збори відповідної тематики. Хочемо бачити наших учнів добрими, щасливими.

Палієва С.І.
заступник директора з навчально- виховної роботи,
координатор експерименту

 

Довіра в соціально-освітньому просторі
Довіра в соціально-освітньому просторі

Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете залишити відгук, або зворотне посилання з Вашого власного сайту.