29 квітня 2022 | Фоміна Віра

Інформація про результати самооцінювання напряму діяльності «Освітнє середовище закладу освіти»

На виконання річного плану роботи школи на 2021-2022 навчальний рік упродовж 2021-2022 навчального року робочою групою школи здійснювалося самооцінювання напряму «Освітнє середовище закладу освіти». Робочою групою закладу на основі спостережень, опитування та анкетування встановлено, що Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ...
29 квітня 2022 | Фоміна Віра

Про результати самооцінювання напряму «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти»

Відповідно до плану роботи школи на 2021-2022 навчальний рік упродовж лютого-квітня робочою групою закладу освіти було проведено самооцінювання напряму «Педагогічна діяльність педагогічних працівників закладу освіти». За результатами проведеного самооцінювання шляхом спостреження, анкетування та опитування робочою групою встановлено, що учителі ...
27 квітня 2022 | Фоміна Віра

Результати самооцінювання за напрямом «Система оцінювання здобувачів освіти»

Здобувачі освіти закладу отримують від педагогічних працівників інформацію про критерії, правила та процедури оцінювання навчальних досягнень. У змісті освітньої програми визначені очікувані результати навчання. На вебсайті школи  оприлюднено критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджених Міністерством освіти і науки України.  У ...
19 квітня 2022 | Фоміна Віра

Результати анкетування учнів за напрямом «Оцінювання учнів»

Якщо розклад занять не задовольняє, то чому? Задовольняє - . Задовольняє Розклад задовольняє Все задовольняє ..... Занадто багато онлайн уроків в день … Задовольня Дуже складно сидіти в комп'ютері до 14:00 Ні чому Цілком задовольняє . Розклад занять задовольняє особисто мені підходить розклад до ...
24 грудня 2021 | Фоміна Віра

Анкета для батьків про освітнє середовище

Шановні батьки! Наш заклад проводить дослідження, щоб  оцінити освітнє середовище закладу.  Ваша участь є дуже важливою. Анкета анонімна, а результати опитування будуть використані лише в узагальненому вигляді. Посилання на анкету ви отримаєте у шкільній групі через додаток Viber. Будемо щиро вдячні за ваші відповіді. Анкета У якому ...
23 грудня 2021 | Фоміна Віра

Результати анкетування батьків про обізнаність з критеріями, правилами і процедурами оцінювання навчальних досягнень учнів

В анкетуванні взяло участь 282 особи. 74,5% отримують інформацію про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів, 17,7% отримують, лише в разі звернення до вчителя, 7,8 % - не отримують. Більшість батьків, які брали участь в анкетуванні знають критерії оцінювання з усіх предметів – 56,7 %, 29,4 % - з окремих предметів, 13,8 ...
14 грудня 2021 | Фоміна Віра

Анкета для батьків про обізнаність з критеріями, правилами і процедурами оцінювання навчальних досягнень учнів

Шановні батьки! Наш заклад проводить моніторинг інформованості про критерії, правила і процедури оцінювання навчальних досягнень учнів, щоб оцінити якість освітніх процесів. Ваша участь є дуже важливою. Анкета анонімна, а результати будуть використані лише в узагагльненому виді. Посилання на анкету ви отримаєте у шкільній групі через додаток ...
3 грудня 2021 | Фоміна Віра

Результати моніторингу використання педагогами освітніх ресурсів, висвітлення педагогічної діяльності у фахових виданнях, електронних ресурсах

У анкетування взяло участь 48 педагогічних працівників. Серед них  15 учителів, які викладають у 1-4 класах (31,3%), 33 учителі, які викладають у 5-9 (68,8%), 22 учителі, які викладають у 10-11 (45,8%). Більшість учителів поширює власний педагогічний досвід під час виступів на конференціях – 77,1%, 50% педагогів через публікації на сайті закладу ...
1 грудня 2021 | Фоміна Віра

Результати анкетування батьків першокласників щодо адаптації учнів до навчання у школі

У анкетуванні з питання адаптації учнів 1-х класів до навчання взяло участь 78 батьків. Більшість учнів ідуть до школи здебільшого охоче  у піднесеному настрої (87,2%). Не проявляють особливих емоцій – 6 %, здебільшого неохоче ідуть до школи 6,4 %, складно сказати – 0,4 %. У 74,4% учнів не виникали проблеми з адаптацією до навчання, у 23,1% - ...