28 листопада 2012 | Фоміна Віра

Педагоги Черкащини працюють над оптимізацією міжособистісних стосунків в освітньому середовищі

Педагоги Черкащини працюють над оптимізацією міжособистісних стосунків в освітньому середовищі

21 листопада Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників провів освітні діалоги з теми «Психолого-педагогічні засоби оптимізації міжособистісних стосунків в освітньому середовищі». Завданням зібрання було осмислення тих педагогічних процесів та явищ, що мають місце у нинішніх умовах функціонування загальноосвітніх навчальних закладів та стосуються проблем ефективної комунікації учасників навчально-виховного процесу, дієвих виховних засад, попередження деструктивних поведінкових проявів, насилля, приниження та дискримінації у навчальному закладі. На пленарному та секційних засіданнях діалогів учасники мали змогу проаналізувати сучасні тенденції розвитку особистісно-орієнтованих виховних, психотерапевтичних та менеджмент-технологій, опанували окремі гуманістично орієнтовані засоби оптимізації міжособистісної взаємодії, ознайомилися з етапами та прийомами профілактики та корекції деструктивних поведінкових проявів в учнівському середовищі, отримали особистий рефлексивний досвід. Зібрання погодилося з необхідністю упровадження у роботу закладів кращих світових зразків щодо створення безпечного освітнього простору, зокрема, стратегічної роботи школи щодо гуманізації педагогічної взаємодії та застосування громадських ініціатив щодо вивчення потреб педагогічної спільноти та створення етичних стандартів у закладі.

С.І.Палієва, заступник директора з навчально-виховної роботи

Педагоги Черкащини працюють над оптимізацією міжособистісних стосунків в освітньому середовищі

Роздрукувати статтю
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете залишити відгук, або зворотне посилання з Вашого власного сайту.