7 грудня 2013 | Фоміна Віра

Міжнародна конференція «10 років упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади»»

Міжнародна конференція «10 років упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади»»

Проект «Розвиток громадсько активних шкіл в Україні шляхом впровадження програми «Школа як осередок розвитку громади» реалізується в рамках програми «Школа як осередок розвитку громади», метою якого є розвиток якісно нового партнерства між школами та громадами, яке сприяє розвитку місцевих громад та демократизації школи. Таке партнерство передбачає зміни у розробці бачення та місії школи як громадсько-активної школи, де члени громади залучені до процесу управління школою та процесів прийняття рішень, що стосуються розвитку громад під час оцінювання потреб у громаді та розробці проектів, спрямованих на вирішення місцевих потреб та мобілізацію місцевих ресурсів.Проект фінансується Фондом Чарльза Стюарта Мотта.
З кожним роком зростає кількість громадсько-активних шкіл і посилюється інтерес інших навчальних закладів до втілення програми. Завдяки проведеній роботі по поширенню досвіду у 27 областях України 811 навчальних закладів працюють за моделлю ГАШ. Смілянська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 вже 5 років є партнером громадсько-активних шкіл, працює в напрямку виховання активної життєвої позиції у підростаючого покоління. Тому на Міжнародну конференцію «10 років упровадження програми в Україні: знання, практика, досвід» було запрошено представника нашої школи. Мені, як учаснику конференції було цікаво і приємно спілкуватися із Софій Н.З., директором Всеукраїнського фонду «Крок за кроком», Даниленко Л.І., професором кафедри парламентаризму та політичного менеджменту національної академії державного управління при Президентові України, науковим керівником програми «Школа як осередок розвитку громади». Змістовними були виступи делегацій Київської, Львівської, Полтавської областей, які ділилися досвідом реалізації моделі ГАШ. Під час роботи секцій ми мали змогу дізнатись про особливості національних моделей громадсько-активних шкіл у Вірменії, Молдові, Росії, Казахстані, Таджикістані, Азербайджані, Монголії, Чеській Республіці, Великій Британії, Польщі. А особлива зацікавленість у присутніх була під час панельної дискусії на тему «Громадсько активні школи: міжнародний досвід», в якій брали участь К. Джонс, директор Міжнародного центру підтримки громадсько - активних шкіл (Велика Британія), Джейн Френкіш, директор початкової школи «Broad Heath» (Велика Британія), Е.Толвинська – Круліковська, президент Федерації освітніх ініціатив (Польща).
Корисним для присутніх були майстер- класи на тему «Підходи громадсько- активних шкіл для дітей та молоді», які провела О.Фоміна, виконавчий директор Красноярського центру «Співробітництво на місцевому рівні» (Росія).
Під час вільного спілкування з учасниками конференції, перегляду виставки з досвіду роботи шкіл, я впевнювалась все більше, що за громадсько – активними школами майбутнє, і що колектив нашої першої на правильному шляху. Сучасна школа повинна дати учням не тільки певні знання, уміння та навички, а й виховати соціально-адаптовану та громадсько-орієнтовану особистість, яка після закінчення школи успішно займе своє місце в житті. А це – є головним завданням школи №1.

Палієва С.І., заступник директора
з навчально-виховної роботи,
учасник конференції

 

Міжнародна конференція «10 років упровадження програми «Школа як осередок розвитку громади»»

Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете залишити відгук, або зворотне посилання з Вашого власного сайту.