6 квітня 2015 | Фоміна Віра

Відкрити серця для людей

Image203

Image204 Image205 Image206 Image207 Image208

Кожна людина, якою б маленькою та

слабкою вона не була, несе в собі

неповторний дар для спільноти і

всього людства.

(Жан Ваньє)

Люди, які мають особливі потреби, мають і особливі дари. У суспільстві, де часто панують страх і недовіра, ми потребуємо осіб, що мають особливий дар у царині людських стосунків. Це особи, які вміють у чудесний і таїнств енний спосіб поставити нам найважливіші питання: «Чи ти можеш мене сприйняти? Чи можеш зі мною спілкуватися? Чи можеш мене любити?». Ці люди є для нас вчителями людських стосунків. Особи з розумовою неповносправністю разом із волонтерами зі Львова завітали днями до нашої школи. Представники центру духовної підтримки осіб з особливими потребами  «Емаус» (журналістка Анастасія, менеджер із зв’язків з громадськістю Надія, волонтер Дмитро, столяр Роман). Мова на зустрічі йшла про толерантність.  Вміти пояснювати термін «толерантність», розповідати про значення толерантності в житті людей, аналізувати життєві ситуації - ось всім цим педагоги школи №1 займаються постійно. А от особи з розумовою неповносправністю завітали до школи вперше. У цілковитій тиші переглянули школярі відео, відзняте журналістами зі Львова. Затамувавши подих, слухали вірші В.Симоненка у виконанні Романа. А гостей  у свою чергу розчулили вірші, які написала тут же, у залі, учениця 10 класу Бритик Євгенія.

Толерантність людей є найважливішою умовою миру і злагоди в сім’ї, колективі та суспільстві. Людські стосунки не рідко спричиняють проблеми: непорозуміння, суперечки, конфлікти. Щоб запобігти цьому, треба навчати дітей ладнати з людьми, особливо з обмеженими можливостями. Важливо сприймати людей з вадами такими, якими вони є навіть коли їх уподобання відмінні від твоїх. Люди, які мають фізичні та інші недоліки, мають право на особливу повагу і піклування з боку людей.                    `

 

С.І.Палієва, заступник директора з виховної роботи


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.