14 листопада 2016 | Фоміна Віра

Чарівна краса вишиванки

image047 Моя вишиванко, червона калино,
Ти символ Вітчизни з прадавніх віків.
Моя вишиванка – душа України
І зірка яскрава для дочок – синів.

         Напевне, нема в Україні дому, де б не було вишиваного рушника, чи серветки, чи сорочки. Ці дорогі серцю речі передаються дітям, онукам, правнукам із покоління в покоління і свято зберігаються.

Вишивка – це один із найдавніших та найпоширеніших видів народної творчості. Прагнення прикрасити свій одяг, свій дім завжди було властиве людині. За допомогою вишивки звичайний шматок домотканого полотна перетворювався у витвір мистецтва. Мабуть, ніколи ми не зможемо довідатись, хто і коли вперше  здогадався втілити в узорний мотив красу рідної природи, свої переживання та відчуття, бо тканина і нитки недовговічні і наука не може точно визначити час виникнення цього прекрасного мистецтва. Адже  зразки народної вишивки в музеях Європи відносять до п’ятого століття нашої ери, а пам’ятки української вишивки збереглися лише за кілька останніх століть.

image048Вишиванка –фест - саме таку назву носив виховний захід, який було проведено у рамках тижня української мови та літератури за участю учнів 5-х класів (класні керівники Палієва С.І., Цапенко А.І.). Розпочався фестиваль із театралізованої інтерпретації виникнення вишивки в Україні, яку представили учні Панасенко І., Урніш М., Кугот А.(5-А). Майстерність продемонстрували ведучі - Шигільдєєва Валерія та Верченко Олександр.

Вірші про вишиванку  та рідну мову читали Солонична Анна, Чапля Максим, Ілюшина Аніта, Савченко Марія, Тищенко Діана. Знання прислів’їв продемонстрували Калина А., Кугот А., Бойко О., Лелека Д. та ТищенкоД.. Пісню «Моя сорочка вишиванка» подарувала присутнім Кривошея В., а учні 5-В класу колективно виконали пісню  « Синє небо, жовте поле». Також п’ятикласники взяли участь у «Марафоні ерудитів» і продемонстрували різноманітні типи української вишиванки.

С.І.Палієва, класний керівник 5-А класу


Роздрукувати статтю
Категорія: Новини школи
Ви можете слідкувати за відповідями до цього запису через стрічку RSS 2.0. Ви можете прокрутити до кінця та залишити відгук. Пінги в даний час не допускаються.